Op dit adres zit nu: Spices India

Taste of Punjab in Assen

Bezorgrestaurants in de buurt van Taste of Punjab

1. Ik heb 3 keer gegeten bij de Taste of Punjab, en ga er volgende week weer eten.
    Over de inrichting kun je van mening verschillen (ik vind het redelijk bij de tijd en netjes) het eten is er echt heerlijk. Je proeft hier het echte India met alle subtiele smaken en texturen. Het is allemaal tamelijk mild wat ik heb gegeten, dit is de enige concessie aan de Nederlandse smaak. Het eten wordt smakelijk gepresenteerd en de porties zijn ruim voldoende. Dit restaurant hoort elke dag vol te zitten. De bediening is uiterst vriendelijk, een zacht modern klinkend Indiaas muziekje draagt bij aan de sfeer.

Echt een aanrader!

2. De Marco Polo was ongelooflijk lekker. Heerlijke roomsaus, vlees van prima kwaliteit. De rijst exact goed gebakken. Het was forse portie, die ik als grote kerel amper op kon voor prijs van € 12,50! Eigenaar uitermate vriendelijk, ook voor net beginnend personeel. Even telefoontje met zijn mobiel naar huis, omdat batterij van mijn mobiel leeg was, was geen enkel probleem. Aandacht voor presentatie van het eten. Jammer dat ik 200 km bij Assen vandaan woon, want ik zou er zeker weer een keer gaan eten.