Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Assen verdeeld zijn.

1. Wat jammer dat dit fantastische restaurant inmiddels gesloten is.
    Waren er maar meer zoals deze in Nederland

2. Ricardo van der Vlag

Het eten smaakte zeker goed. De Franse uiensoep is aan te bevelen.

3. Ben weer heerlijk wezen eten. Het blijft echt voor ons de beste Italiaan. Overheerlijke pizza en scaloppa. En altijd gezellig druk. Gastvrouw na al die jaren nog gewoon echt een gastvrouw. Super, hou ervan. En de verbouwing van de keuken mooi hoor. En de toiletten. Blijven maar vooruit gaan. De bediening ook niks op aan te merken. Nee eigenlijk weer in 1 woord top. Herhaling vatbaar.

4. Heerlijk gegeten. Aardige mensen en prima bediening. Gaan beslist nog een keer terug.

5. Greetje Rouw

Het eten is super. Helaas was er geen parkeerplaats meer op het eigen terrein. Jammer dat er voor de locatie serre ramen auto's staan. Kan dit niet anders ?

6. Zeer goed, zeer netjes, zeer goede kwaliteit. 10 voor netheid, 10 voor kwaliteit, 10 voor vriendelijkheid. Al met al hier kan niemand tegen aan.

7. Heerlijk gegeten met collega's van het werk. Ruime keuze op de menukaart. Heel fijn dat ze rekening houden met allergieën en ook voor mijn collega die alleen vegetarisch eet ruime keuze. Personeel is zeer vriendelijk ondanks dat de zaak vol zat. Neem een lekker dessert, is echt een geweldige afsluiter. Al met al een heerlijke en gezellige avond in hele nette en sfeervol Italiaans restaurant. Absolute aanrader.

8. Janneke de Haan en Johan Schuiling

We hebben hier vanavond heerlijk gedineerd. Werden gastvrij onthaald. We voelden ons echt welkom. Er wordt alleen gekookt met verse producten en dat proef je! Als klap de vuurpijl werden we verrast met een heerlijk dessert. We komen zeker terug!

9. Lunchroom Assen

Gisteren een bezoek gebracht aan Plein 10, midden in het centrum van Assen. We werden vriendelijk ontvangen door de medewerkers. We hebben een broodje gegeten en heerlijke koffie gedronken (broodje op aanrader van het vriendelijke meisje in de bediening). Als wij weer in Assen zijn zullen we zeker weer een bezoek brengen aan dit gezellige lunchadres. Wij kunnen het alleen maar aanraden!

10. jim en ellen

Proeverij was heerlijk! Als Anosmoos was ik verrast over de mooie opmaak en structuur (lekker knappertje bijv) van verschillende gerechtjes. Hartelijk dank voor de beleving! Ga zo door :)

11. Patrick Hubner

Een top restaurant. Het eten was goed, personeel was heel vriendelijk, goede service.
    Een aanrader :)

12. Twee vriendinnen

Leuke tent, snelle service. Het eten was geweldig. Gevarieerde groente. Patat en aardappel stukjes erbij. Niet duur.

13. Internationaal Assen

Live Cooking was prima, wat betreft het eten en de bediening... Top.

Alleen onbegrijpelijk dat er naast je tafeltje personen worden toegelaten met een HOND. Nu hebben wij absoluut niets tegen honden, alleen in een Restaurant en zeker bij Van de Valk vinden wij dit erg ongepast om steeds het gepiep van de hond te horen en het heen en weer geloop.
    Dit gemeld bij de receptie, het blijkt een beleid te zijn dat als de honden zijn aangelijnd dit wordt toegelaten... kunnen we binnenkort zeker ook weer gaan roken of een ander aangelijnd huisdier meenemen..!

Directie Van der Valk in Assen denk hier eens over na, wij zijn zeker niet de enigen. Hoe graag we hier ook komen, we zullen eens goed gaan nadenken over een volgende keer.

14. Chinees-Indisch Assen

Lekker chinees eten, veel zin in. Het was druk, dus blijkbaar een goede chinees. Ik bestelde een voordeelmenu, niet goedkoop dus, voor 2 personen. De tomatensoep was lekker warm, je kon het zo eten, weinig kip erin en erg verdunt. De nasi was lauw en de bami plakte erg aan elkaar, er zat vrijwel niets doorheen. De kip/champignons waren meer van de laatste en er zat geen smaak aan, geen kruiden, niks. De kip met ketjap bestond uit grote brokken kip, wel gaar, maar geen kruiden. De kip ballen waren erg groot, en waren hard van het frituren, ze smaakten ook zo, de saus was lauw. De sate was taai, beide stokjes. De kroepoek dun, zo dun.. sterker nog het zat er niet bijgeleverd. En je moest betalen voor het plastiek tasje, hoe wil je dit allemaal in je handen meenemen? Jammer, voor een Chinees die lekker bij me in de buurt zit... ik ga er niet meer heen, sorry.

2,4
  15. Dit is absoluut niet het beste Italiaanse restaurant, zoals wel eens wordt beweerd. Scaloppa gorgonzola besteld. Het vlees was veel te droog en dreef in een erg zoute ondefinieerbare saus. Niet de gorgonzola zoals het hoort. Verder een overvol restaurant met slechte akoestiek, tafelgenoot was moeilijk te verstaan. De erg jonge bediening probeert het goed, maar mist ook de nodige ervaring. Pluspunt voor de frieten en de pane. Kom hier niet weer.

3,2
  16. Ontzettend leuk restaurant. Lekker eten en goed personeel! Een aanrader!

17. Gemoedelijke ambiance met uitstekende kwaliteit, elk gerecht was opvallend lekkerder chapeau voor deze kwaliteit en prijs!

18. GJ

We hebben genoten van alles. Zeer snelle en vriendelijke bediening. Hele sfeervolle inrichting. Gratis parkeren. En het belangrijkste, ge-wel-dig eten.
    Dit is een absolute aanrader. Ik eet overal en vaak sushi, ook in Japan heb ik het gehad. En ik durf dan ook te zeggen dat YuMe met de top mee kan.

19. JJ Langeweg

Niet zo goed! Het eten vond ik redelijk, maar daar was alles mee gezegd. Het personeel ronduit onbeschoft. Ik werd belachelijk gemaakt door een van de medewerkers, maar later werd er geen excuses aangeboden of sorry gezegd. Ronduit onaanvaardbaar. De goede medewerkers buiten beschouwing gelaten.

4,7
  20. Heerlijk eten en drinken!

21. Al meerdere keren gegeten en altijd lekker eten en goede service. Laatste keer was het erg druk en kregen we een tafel die we niet zo gezellig vonden. Gevraagd of we ergens ander konden zitten en alsnog een mooi plekje gekregen dat vrij kwam. Top!

22. Heerlijke avond gehad, muziek erbij, erg gezellig... Lekker gegeten. Er mag van mij wel wat variatie in de groenten komen, nu 4 keer geweest en 4 keer brocolli en koolraap. Verrassingsmenu gehad... Erg leuk en lekker. Personeel top!!

23. Prima snackbar. Heerlijke eierballen.

24. Mede door fijne gastvrije bediening hadden mijn zoon en ik het beter naar de zin dan de ambiance van buitenaf deed vermoeden. Het eten was ook prima. Het broodje was lekker warm, de witlof met ham en kaas zalig. Respect!

25. Fantastisch restaurant, helemaal in de grieks-balkanse sfeer met fantastische vleesschotels!

26. Heerlijk eten en een uitgebreide menukaart. Het eten ziet er naast dat het erg goed smaakt, ook goed uit.
    Een perfecte locatie om te eten voor een speciale gelegenheid.

27. We komen hier graag! Altijd super lekker en verse sushi. Sinds het nieuwe bestel systeem is het nog makkelijker en sneller om te bestellen. Personeel is altijd netjes en vriendelijk, als er eens een probleempje is wordt dit netjes opgelost. Kortom een super tent om te gaan eten!

28. Veel keus en mooie gerechten. Het gebruik van tablets om te bestellen werkt mooi. Voorheen wilden de kids naar de pizzeria maar nu heeft een bezoek aan Yume grote voorkeur. Ook voor mensen die geen fan zijn van sushi is er ruimschoots keuze zoals heerlijke grilspecialiteiten. Je wordt altijd gastvrij ontvangen en ondanks dat het vaak erg druk is altijd prima bediening.

29. Keramiektuinen Galerie Harwi

Vanavond hier uiteten geweest, leuk personeel, super lekker eten, keuze uit wijn (eerst proeven), gezellig leuke sfeer en de rekening viel ook heel erg mee voor 4 personen. (3 verschillende rondes tapas + toetje + drinken €85,40 *Top!*)

30. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. En een hele attente felicitatie. Een aanrader!