Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Assen verdeeld zijn.

Met het bedrijf hier het eindejaar eten gehad. Het was prima. Als bedrijf konden we apart zitten, en was vooraf alles naar onze wens te regelen. Ook tijdens de avond was de bediening flexibel en klantvriendelijk. Het buffet was prima en voldoende. Het was voor ons dus een geslaagde avond.

martin odding

Dinsdag 12 december gegeten; vriendelijke bediening, niet altijd even snel.
    De varkenshaas die mijn vrouw besteld had, was niet erg gekruid.
    De tiramisu als toetje was vooral duur betaalde slagroom; een beetje oreo en een beetje cake/koekje met drank, maar veel slagroom voor 8 €.

Jacqueline

Heerlijk gegeten en rustig kunnen tafelen. Ieder een soepje vooraf en samen een tapasplank om lekker van te snoepen. De spareribs (groot!) vielen van het bot, de boerenschnitzel en biefstuk waren ook top volgens de tafelgenoten. Ook de desserts in één woord mjam! Aanrader!

Fam Kesinge

We hebben op sinterklaasavond heerlijk gegeten hier. Uitgebreide keus op de kaart, prettige porties en alles zeer smakelijk. Bediening ontzettend aardig en met veel gevoel voor humor, daarnaast prijs/ kwaliteit erg goed, wij komen zeker weer!

Roel en Aafke

Maandag 4 december hier gegeten. Verrassingsmenu van de chef. Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Wij komen hier zeker weer.

6. Internationaal Assen

Kai Kuilart

Jos Hebben

Een geweldige ervaring bij Jasmijn Garden. Eten top, en een vriendelijke bediening. Echt een aanrader!

Vanavond heerlijk gegeten op onze trouwdag.
    American dream menu, een verrassend nieuw gerecht, en bospaddestoelencurry met notenrijst. Zeer gevarieerd,

Heerlijk bereidt en op gediend aan een versierde, romantische tafel.
    En wanneer je dan ook nog een mooie bos bloemen krijgt kan de avond niet meer stuk.

Rene Mulder

Vriendelijke service, lekker gegeten en niet te duur (prijs / kwaliteit is prima :) Zeker de moeite waard om nog een keer te gaan.

10. Italiaans Assen

Het eten was echt super goed!
    De pizza was lekker doorgebakken en de korsten waren heerlijk!
    Ook de pasta was erg lekker.
    Het personeel is vriendelijk en de bediening was erg snel !
    Echt een aanrader.

Met vrienden heerlijk gegeten, genoeg keuze, vlees super mals en de bediening heel gastvrij en vriendelijk!

Voor de zoveelste keer heerlijk gegeten. Goede maar ook heel gezellige bediening. 1 van de weinige restaurants in de buurt waar wij veganistisch kunnen eten. Wij komen zeker weer!!

13. Snackbar Assen

leo

14. Snackbar Assen

De snackbar van Assen Oost. Ontzettend lage prijzen en alles is lekker!

Vriendelijk personeel en een goede entourage. De patat is echter kwalitatief van mindere kwaliteit en de fricandeau speciaal smaakt niet lekker. De prijs is aan de telefoon hoge kant.

Gemoedelijke sfeer. Prettige bediening. Lekker gegeten. Mosterdsoep was lekker pittig, vrij sterk voor mijn smaak, maar mijn vrouw vond het heerlijk. Als hoofd de gerookte tonijnsalade, mooi gerecht en heel smakelijk. En de fish & chips; lekker maar wel veel olie. Frites heel goed. Al met al een prettige ervaring.

Heerlijk gegeten, mooie gerechten, goede sfeer en prima service. Als voorgerecht meerdere kleine gerechten voor 2 personen gekozen. Mooie producten en goed bereid. Hoofdgerecht 2× vis, roodbaars met garnalen en kabeljauw met gamba's. Gamba's waren een beetje droog en weinig inhoud, maar verder prima. Veel bijgerechten, frites, gebakken aardappelen en 3 groentes. Jammer dat in de salade rode uien zaten, terwijl mijn vrouw bij het bestellen had aangegeven daar niet tegen te kunnen. Helaas kon er geen desert meer bij. Wijnen prima. Hartelijk dank voor een gezellige smakelijke avond.

Heerlijk gegeten met collega's! Leuke bediening en de beste ABC-tjes!!

B. Donselaar

Vandaag heerlijk gegeten. Het viel op dat de bediening/eigenaar heel veel kennis van allergieën heeft. Nu moesten wij glutenvrij en mijn vriendin ook nog nachtschade vrij eten. Maar het is gewoon heerlijk als men weet waar ze het over hebben. Gezellige sfeer en we komen zeker weer.

Angela & René

Op aanraden van een locale taxichauffeur wezen eten by J &J. Nix teveel gezegd, heeeeeeerlijke spare-ribs!

Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving.
    Bediening is heel vriendelijk.
    Komen zeker nog een keer terug.

22. Internationaal Assen

Martine Keur

Vandaag wezen eten tijden sinterklaas intocht. Eten lekker, vriendelijke (eigenaar denk ik) maar de dame kauwgum kauwend de lunchkaart neer gooiend op tafel was geen succes. Geen vriendelijkheid en arrogant. Terwijl de rest hun best deed om de gasten naar de zin te maken deed zij de sfeer niet ten goede. Jammer! Mooie zaak en lekker verzorgd eten.

Heerlijk gegeten en met name complimenten voor de bediening. Vriendelijk en gastvrij. Kunnen ze in de randstad nog wat van leren. Absoluut aan te bevelen.

Met zijn tweeën wezen eten (waarvan 1 veganist). Vriendelijk en amicaal ontvangst, het restaurant heeft een gemoedelijke sfeer. Het eten smaakte allemaal goed en was meer dan we op konden! De kaart biedt een ruime keuze. Als hoofdgerecht onder andere een mixed grill waarvan het vlees stuk voor stuk lekker en goed bereid was. Ook voor de veganist was er voldoende keuze en men weet goed wat het inhoudt. Prijs/kwaliteitsverhouding is absoluut prima. We zullen waarschijnlijk nog wel eens terugkomen en raden deze plek zeker aan!

Het eten was goed! Bediening vriendelijk en sfeer was prima!

Piet Moerkerken

Een prima restaurant met een uitstekende ontvangst. Veel aandacht voor de klanten en wensen worden op jouw als gast afgestemd. Een plek waar we zeker vaker zullen komen.

Super ervaring! Komen zeker terug.
    Lekker eten en drinken erg goede sfeer en vriendelijk personeel.

Inez van Bruggen

Lekker gegeten. Hoofdgerecht liet iets te lang op zich wachten evenals de verzorging van de drankjes. Vriendeijke bediening.

Lekker gegeten in een goede sfeer.
    Leuke bediening die voor een huiselijke sfeer zorgden.