Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Assen verdeeld zijn.

Jan bakker

Heerlijk gegeten en de surf en turf was om te smullen

Hilda Morassi

Wij hebben heerlijk veganistisch gegeten. De bediening was vlot en vriendelijk, het eten was smakelijk met veel variatie. We komen graag terug.

3. Italiaans Assen

Daan Bakker

Hebben goed gegeten.Voldoende variatie. Gezellig gezeten. Waren met groepje van 8 vrienden!

DomainPortal Net

Disclaimer: We are not liable for any financial loss, lost data, missed customers, loss of search engine rankings, undelivered email or any other damages that you may incur due to the expiration of www.poortvanassensites.nl. For further information please refer to section 12.b.7a of our User Agreement.

This is your final notification to renew www.poortvanassensites.nl:

In the event that you allow www.poortvanassensites.nl to expire, the listing will be automatically deleted from our servers within 3 business days. After expiration, we reserve the right to offer your web listing to competing businesses or interested parties in the same category and state/region after 3 business days on an auction basis.

This is the final notification that we are required to transmit for the expiration of www.poortvanassensites.nl

Secure Online Payment:

All services will be restored automatically on www.poortvanassensites.nl if payment is received in full on time before expiration. We thank you for your cooperation.

Wiekje Mesken

Een hele gezellige avond gehad met overheerlijke gerechten.

W. Boer-Liebe

We hebben heerlijk gegeten, een vriendelijke ontvangst, een ontspannen sfeer en de service was prima!!!!

Fam de Jonge

We staan al jaren op een camping in Gasselte. Regelmatig komen we bij Jasmijn Garden. Echt heerlijk eten. Er zijn meerdere restaurants in de omgeving maar dit is al jaren onze favoriet. Mijn complimenten!

Rob schrauwen

Wij hadden zwemmen en eten. De snackbar bij het zwembad was waardeloos koude snacks en een uur wachten op je eten. Het lopend buffet was waardeloos smaakloos, bij de toetjes waren bijna al de bakken leeg en werden niet aangevuld ook waren de soesjes bevroren. De borden werden nauwelijks weg gehaald. Ik ga hier nooit meer heen.

Wilco Meijer

Klein maar een zeer gezellig eetcafé met fantastisch eten.
    Door drukte wat langer op eten moeten wachten maar dat vonden wij niet erg, het was het wachten absoluut waard.

Komen er zeker nog keer terug als we in de buurt zijn (zaten voor paar nachten in hotel in de buurt).

Diana Uludag

Het was weer in één woord gezegd/geschreven top!!!

Voor het eerst bij J en J gegeten. Wat een aangename verrassing! Geen pretentieus gedoe maar gewoon aardige, vlotte bediening, een gezellige entourage en lekker eten tegen een schappelijke prijs. Enige minpuntje is dat het kaasplankje bij de toetjes ontbreekt en dat J en J de komende weken met vakantie zijn. Maar dat komt ons volgende bezoek ongetwijfeld weer ten goede.

13. Snackbar Assen

Waarom wij deze heerlijke snackbar niet eerder hebben gevonden is mij een raadsel.

Op de warmste dag van het jaar hadden wij geen zin om te koken, dus op naar de snackbar die wel open was! Wat een belevenis. Eerst een heerlijke frisse milkshake banaan genomen met échte volle melk — geen poederzooi.

De bourgondische kroket was krokant, niet vet en heerlijk van smaak. En de berenhap was ook krokant, met gekarameliseerde uien (geen rauwe uien— bah!) en lichtzure satésaus, wat goed past bij deze berenhap — dan wordt het niet zo zwaar op de maag. Soms kan een kroket of berenhap als een spons al het frituurvet opnemen, maar dat is bij deze snackbar absoluut niet het geval.

Over de patat kan ik niet oordelen, want dat namen wij niet — thuis lekkere salade gemaakt.

Ook het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Ik heb al verschillende snackbars gehad in mijn jonge leven, maar deze is bijzonder goed. Normaal geef ik niet vaak hoge cijfers, maar wel als dat echt verdiend is!

Hier komen we zeker weer bij terug en ruilen de huidige vaste snackbar in voor Snackbar De Pelikaan. Zo af toe snoepen van een snack maakt het leven heerlijk.

Dat wordt smullen!

Wij komen hier al jaren, zo af en toe voor een berenhap, een paar kroketten, een goede hamburger of een enorme lange xl frikandel speciaal halen om dan thuis op te smikkelen. Heel soms eten we ook daar.

Wij halen zelf niet vaak friet daar (zelf AirFryer), maar de paar keer dat we het wél hebben gegeten was het krokant en lekker van smaak!

Wij hebben onwijs heerlijk gegeten bij J&J. We hadden een tafeltje gereserveerd met voorkeur op een schaduwplek op het terras vanwege de warmte. Toen wij aankwamen was er buiten nog één tafeltje vrij op een heerlijke plek in de schaduw. En dat terwijl het terras verder vol zat. De bediening was direct vanaf het begin goed. Je kunt zien dat ze allemaal erg veel plezier hebben in hun werk. Er wordt regelmatig gevraagd of alles naar wens is (niet storend vaak) en bij weg gaan wordt je enthousiast gedag gezegd. Het eten wat we hadden was erg lekker. De prijs/kwaliteit verhouding is prima! Voor studenten is het wel een prijzig avondje uiteten, maar dan heb je ook wel wat. Zeker voor herhaling vatbaar!!

Gisteren met Yvonne heerlijk gegeten bij J&J.
    Lekker ontspannen sfeertje, goeie bediening, goed eten en - niet in de laatste plaats - goed gezelschap. De menukaart is uitgebreid en uitgekiend genoeg om geen keuzestress te krijgen, wat je bijvoorbeeld wel hebt bij een pizzeria met 198 soorten pizza's.
    Geslaagde avond.

Harry de Graaf

17. Sushi Assen

We hebben hier gisteren heerlijk sushi mogen eten. Er was genoeg keuze in sushi en aanverwante gerechtjes. De bediening was vriendelijk en snel. Het bestellen via een tablet is makkelijk en overzichtelijk.
    Het dessertbuffet viel helaas nogal tegen : veel was op en lag al te lang. Daarbij waren de toiletten echt niet schoon te noemen : de kraan om je handen onder te wassen was ronduit smerig!

Heerlijk buiten gegeten.
    De bediening was attent en ontspannen. Dat is de hele sfeer daar, ontspannen en goed eten.
    We kunnen zeggen dat we n fijne avonds hebben gehad om zo ons 30-jarig huwelijk te vieren.
    Bedankt allemaal.
    Harry en Yvonne.

19. Italiaans Assen

S. Deetman

Vorige week woensdag, tijdens de hittegolf, neergestreken op het terras. Voor- en hoofdgerecht besteld, inclusief een glas wijn en water. De wijn werd gebracht, met een glaasje water. Op mijn vraag of we, in verband met de hitte, het nationaal hitteplan was van kracht, ook een karafje water konden krijgen wat het botte antwoord : nee… alleen 1 glas per glas wijn was de regel en hier werd niet van af geweken. Op mijn antwoord dat met deze warmte er misschien een uitzondering kon worden gemaakt, bleef het nee, hier werd er verdiend met de drankomzet. Dat dit niet echt gezond is voor een mens was mijn probleem. Wat een onbeschofte en ongastvrije benadering. Jammer, het eten was prima, eerlijk is eerlijk, maar ik vond het een nare ervaring. Deze thuis met water weggespoeld en mij zien ze niet meer terug.

Heerlijk gegeten. Prima bediening. Erg vriendelijk personeel. Een van mijn disgenoten vond het een 10.

Prima in orde. We hebben heerlijk gegeten en alle gerechtjes kwamen snel. Gamba's met chili-knoflook is mijn favoriet. Kan niet wachten om hier nog een keer te eten.

22. Italiaans Assen

Ik schrijf mijn recensie hier omdat Bella Italia geen klachten en/of recensie mogelijkheid op eigen website heeft.

Wij zijn met het uiteten een vaste klant van Bella Italia. Vanwege weinig tijd besloten wij voor het eerst eens af te halen om thuis op te eten. We besloten zoals altijd te kiezen voor hun befaamde scaloppa a la gorgonzola. Vanwege onze hoge verwachtingen in smaak en kwaliteit is het ons ditmaal zwaar tegen gevallen.
    De saus zat weinig smaak aan en was erg waterig. De soep die ik thuis in elkaar flans is zelfs nog dikker. De verse broodjes die er bij zaten, (die ik altijd graag in de saus dip) waren nu erg taai. Mijn kaken voelden na 1 broodje nog zwaarder aan dan een strijd met een droge drentse kosterworst.
    De patat leek veel kruiden op te zitten, alleen was daar weinig van te proeven.

Misschien nog een extra tip, toen wij de bestelling mee namen, viel uit eigen onhandigheid, de apart meegeleverde salades uit de handen op straat. Is misschien handig om daar een extra zakje om toe te doen om te voorkomen dat onhandige mensen zoals wij dit voortaan niet laten vallen.

Wij hopen ten zeerste dat dit alles vanwege drukte een uitzonderlijk geval is, gezien wij de volgende keer dat we weer langskomen, hopen dat wij dan wel weer de optimale kwaliteit en smaak mogen ontvangen.

Prima!
    Kwalitatief goed en gezellig!

24. Amerikaans Assen

Met het gezin eerst een escape room gedaan. Dit was een leuke kamer en een leuke ervaring. Door de recensies hier was ik enigszins sceptisch over het eten. Dit viel alles mee. Het voedsel is prima klaargemaakt. Alleen de kip/kerrie was niet helemaal op temperatuur en de kip/grill bestelling van mijn zoon was toch wel iets te doorbakken. Dit maakt verder niet uit, je hoeft het namelijk niet op te eten en er zijn genoeg andere keuzes. Het eten is anders dan in de doorsnee wok-buffet. Meer Amerikaans geinspireerd. Leuk kindervermaak op de bovenverdieping en vriendelijk personeel. Ik vond dat ik deze recensie moest schrijven met een eerlijke open blik.
    Conclusie - Leuke plek voor gezinnen met jonge kinderen en ouders met grote honger. Het is geen Michelin restaurant maar gewoon prettig.

25. Internationaal Assen

Beste broodje Dönner ooit uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, vriendelijke eigenaar en personeel.

26. Internationaal Assen

Rob Staal

27. Amerikaans Assen

Tessa en Anne

Het eten was redelijk. De kip en de varkenshaas hadden allemaal een licht verbrande smaak. De uitleg van de aardige ober over hoe het allemaal in zijn werk gaat was prima. Borden werden ook vlot weggehaald. Helaas waren wij na een uurtje zo overhit dat we genoodzaakt waren het pand per direct te verlaten.
    We gaven dit aan bij de balie aan 1 van de medewerksters. Zij vertelde dat er heel veel mensen hierover aan het klagen waren. En ook dat ze dit steeds bij haar baas aangeeft, maar hij doet hier niks aan. Dus ze was blij om te horen dat wij dit zouden noemen in een recensie. Dus hierbij... installeer een airco of zet wat ventilators neer, want dit is een no go.
    We vroegen om een gepaste korting omdat we maar een uur hebben kunnen genieten ipv de 2.5 uur die we hadden. Dat kon niet gegeven worden omdat de eerder genoemde baas niet aanwezig was. Erg jammer.

H. Mantouw

Goed en lekker eten voor een goede prijs! Bediening erg vriendelijk en goed! Aanwinst voor Assen.

Heerlijk gegeten! Gezellige bediening. Helemaal super!

Maruf Rumen