La Maschera in Assen

• Nostalgisch

1654119085 82
1691831992 81

1. Sander en Bettina

Gisteravond zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten, echt super, bediening was top, en de sfeer was ook weer zoals vanouds, dus? Een topavond gehad👍👍👍 dank jullie wel👌👌👌

2. wijnand broer

Een gezellig restaurant, waar we een voortreffelijke pizza en salade hebben gegeten met op de achtergrond leuke Italiaanse muziek. Ook de bediening is attent en vriendelijk.

3. A. van Zoest

Afgelopen week 2 avonden heerlijk gegeten in dit restaurant. Leuke Italiaanse sfeer, vriendelijke bediening beide avonden, maar vooral ook voortreffelijk gegeten. Heerlijk pasta's op, pizza's waren lekker gevuld en hadden mooie dunne bodem, lekkere toetjes. Dat alles voor een mooie prijs. Kortom een echte aanrader!

4. Eten matig, vooral veel pasta op het bord met weinig ingrediënten.
    Personeel vriendelijk.

6,1
  5. De pizza's zijn er goed. De pasta wat minder, wat te vet en te gaar. Vleesgerecht wat we hadden was prima.
    Service is adequaat en vriendelijk. Prima plek om pizza te eten en er lekker bier bij te drinken. Wijkaart vond ik niet zo denderend.

6,5
  6. S. Deetman

Vorige week woensdag, tijdens de hittegolf, neergestreken op het terras. Voor- en hoofdgerecht besteld, inclusief een glas wijn en water. De wijn werd gebracht, met een glaasje water. Op mijn vraag of we, in verband met de hitte, het nationaal hitteplan was van kracht, ook een karafje water konden krijgen wat het botte antwoord : nee… alleen 1 glas per glas wijn was de regel en hier werd niet van af geweken. Op mijn antwoord dat met deze warmte er misschien een uitzondering kon worden gemaakt, bleef het nee, hier werd er verdiend met de drankomzet. Dat dit niet echt gezond is voor een mens was mijn probleem. Wat een onbeschofte en ongastvrije benadering. Jammer, het eten was prima, eerlijk is eerlijk, maar ik vond het een nare ervaring. Deze thuis met water weggespoeld en mij zien ze niet meer terug.

7. Sorry hoor aan t adres van alle andere pizzeria's in Assen maar la maschera maakt toch echt de lekkerste pizza's van heel Assen en omstreken

8. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.

9. Reinanke

Lekker, sfeervol, goede bediening!

10. Het eten was heerlijk en de sfeer was goed. Leuke plek om te eten door de verschillende verdiepingen.
    Nagerecht hadden we iets meer van verwacht.
    Toch is het voor herhaling vatbaar.

11. Heerlijk gegeten!! We komen hier geregeld!

12. Super gezellig in het hartje van Assen. Leuke mensen, lekker eten, gemoedelijke sfeer en goede kaart! Kortom wij komen er graag ;-)

13. Bianca de Laat

Eten is oké, maar de gastvrijheid was vanavond ver te zoeken. In het bijzonder het gedrag van de eigenaresse?? Stress is niet goed voor een mens. We hadden de pizza nog niet op en de tafel werd al opgeruimd. Nagerecht?? Nou sorry, mogen we nog even wachten??? Jammer hoor.

15. Harm&Henny

Heerlijk gegeten en super gezellig gezeten gisteravond.

16. Afgelopen donderdag wezen eten. Altijd lekker eten, enige nadeel is wel det je tent wordt uitgekeken om 21 uur omdat je 1 van de laatste bent. Wij wilden nog wel wat drinken maar blijkbaar was het tijd voor hunzelf om wat te drinken. Denk daarom. Dit is erg jammer

17. Antoinette

Waardeloze tent. Het toiletpapier was op, de hand zeep was op, smerig toilet. De pizza was koud, en veel te dun. Personeel loopt je aan te staren. Absoluut geen aanrader.

3,5
  18. Gisteren weer heerlijk gegeten: Malloreddus Alla Campidanese.

19. De 1e keer hier. Gewoon heerlijk. Wij komen vaak in italie. En weten zeker wat italiaans eten is. Dit zijn echte italiaanse pizza's. Beter als de andere grote italiaanse restaurants in Assen.
    Wij gaan hier vaker komen.

20. Johanna en Walther

Een geweldig restaurant. Al veel gerechten geprobeerd, alles even lekker. Mooi opgemaakte borden en schalen. Bediening vrolijk en zeer attent. Echt een aanrader!

21. jm 11 punten

Met 5 personen: erg krappe zitplaatsen, zat met mijn rug klem tegen een vreemde buurman aan. Het was er koud en lawaaierig. Het duurde ruim een uur voordat we eten kregen, 3 van de 5 maaltijden waren niet warm genoeg. Vlees zou gegrild zijn maar dat was niet zo. 2 kleine eetlepels groente bij het vlees, was waterig en smakeloos. Varkenshaasje zag je niet op het bord, het was bedolven onder saus. Mayonaise in knijpzakje. Het enige wat er goed uitzag was de pizza, deze was lekker.

22. Hillie Blok-Helbig

23. Carel Schut

Lekker gegeten, goede pasta en je merkt dat het vers is. Leuke sfeer en goede bediening. Kortom niks mis mee.

24. De beste pizza van assen koop je hier. Jammer dat de rest van de hele aankleding zo matig is. Redelijk stuntelige bediening moet ervoor zorgen dat het ons aan niets ontbreekt. Gelukkig lukt dit haar zonder morsen en andere ongelukken. Zodra ze dat onder de knie hebben en stoppen met een irish Tea te verKopen als irish koffie is dit een prima restaurant voor een pizza. Vooralsnog adviseer ik om hier alleen af te halen.

25. Bijzonder mooi restaurant op een bijzonder mooi plekje van Assen. Eindelijk eens geen Italiaanse vreetschuur maar een echt goed restaurant! Dat mag gezegd worden.
    Pizza's met een heerlijke dunne bodem zijn top. Personeel is zeer vriendelijk en de ambiance verrassend.
    En tijdens de warmste dagen een heerlijk briesje van de airco maakte het verblijf daar zeer plezierig.

26. Laatst samen met mijn moeder hier gegeten. Het is erg prettig zitten op het terras. We hebben beide een pizza besteld. De pizza's waren erg lekker en de bodem lekker dun. De bediening is vlot en erg vriendelijk. Hier komen we weer!

27. Een fantastisch restaurant. Iedereen is welkom, en zal zich gelijk thuisvoelen. En het eten... perfect.
    Als ik weer in de buurt ben ga ik daar weer eten !

28. Nanno Hakkeling

Zaterdagavond 5 januari met 6 personen heerlijk gegeten bij La Maschera. Erg leuk personeel wat met je meedenkt en super klantvriendelijk is. Echt top. De pizza's waren ook heerlijk met een lekkere dunne bodem. Aanrader deze pizzeria.

29. Prima gegeten,leuke sfeer en uitstekende bediening. Kwamen een praatje maken bij alle tafels, mocht restant pizza meenemen . Zeker een aanrader.

30. wij hebben hier regelmatig gegeten. Pizza's altijd goed. Pasta's prima. Vis: echt minder. Wij kregen een piepklein stukje droge zalm. De inktvisringen zijn wel goed.
    En waarom is toch altijd de wijn zo slecht in een pizzeria. Is het zo moeilijk om 1 of 2 goede wijnen in te kopen?
    Bediening over het algemeen goed en vriendelijk. Met name in de winter is het boven heerlijk en gezellig zitten. Daar gaan we dan eigenlijk voor.

31. Leuke en vlotte bediening. Eten was meer dan uitstekend.
    Waar voor je geld. Echte aanrader.

32. Beide keren dat we hier hebben gegeten was het eten heerlijk en de bediening snel en vriendelijk. De prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend. De tafels staan wel enigszins dicht op elkaar, maar dat is tot nu toe het enige minpuntje wat we hebben kunnen ontdekken!

33. Altijd erg lekker eten en er wordt goed om je gedacht. En natuurlijk erg lekker eten!!

34. AssenCity

Leuke pizza tent. Tussen de Brink en de Markt in. Heeft tijdens de winkeluren een erg leuk terras!
    Je zit boven op de 1e etage te eten, beneden is vrij klein.
    Goede pizzeria...

35. wim haeke

We wonen al meer dan 25 jaar in Assen en hebben alle pizzeria's en afhaal- resp. bezorgpizza's al gehad. Deze springt er met kop en schouders boven uit. Inmiddels al een vijf keer geweest en tweede pinksterdag hebben we weer gereserveerd.
    Als je een liefhebber bent van vis moet je pizza La Nonna eens proberen. Heerlijk!!

Heel vriendelijk personeel, waar je je nog echt gast voelt. Dit in tegenstelling tot die andere "pizzaschuren".

36. Fam.de Jager

Kort geleden in deze mooie pizzeria een bezoek gebracht,en wij hebben meer dan tevreden hier een lange avond doorgebracht.Fijne sfeer en leuke vlotte bediening.Tafels staan erg ruim en de stoelen zitten heerlijk.
    De gerechten die wij bestelden waren divers maar van geweldige kwaliteit.Wij hebben van elkaars borden allemaal een beetje geproefd.Zelfs mijn (oudere) ouders hebben erg genoten.Wijnen ook lekker,dus voor ons een positieve aanrader.

37. We hebben geweldig kunnen eten bij La Maschera! Het bedienend personeel deed haar best om het de gasten goed naar hun zin te maken. Heel goed!
    Ondanks de drukte werden de pizza's vlot gebracht. We werden blij enthousiast over de kwaliteit.
    Zeker de bodems waren heerlijk dun en goed van smaak en de pizza's waren verder ruim belegd met onze voorkeuren. Hulde voor de chef en zijn mooie kokkin :)
    Prijs/kwaliteit is uitstekend te noemen en na een heerlijke huisgemaakte Tiramisu kon er nog net een kopje koffie en een Strega bij.
    Voldaan en dus een top avond dankzij dit mooie restaurant.
    Dat één pizza niet voldoende zou zijn voor één persoon zegt meer over de persoon als over dit restaurant.
    (tip: deel de pizza nooit met je kinderen maar gun hun een 'eigen' kinderpizza, dan is iedereen wel gelukkig :)

38. Nu 2x pizza's gehaald voor onszelf en gasten. In vergelijking met andere pizzeria's krijg je hier dunne bodems. Zijn zonder meer lekker, echter waar je bij een andere pizzeria's voldoende hebt aan een halve is hier een hele pizza niet genoeg. De pizza's waren op en iedereen had nog wel zin in wat extra's en dan wordt het wel duur; 50 Euro aan pizza's voor 4 volwassenen + 3 kinderen was niet voldoende. Bediening vriendelijk maar niet echt een afhaalruimte waardoor je er wat verloren bij staat tussen de tafeltjes. Prettige sfeer.

39. We kregen een tafeltje in de hoek, waar je onmogelijk achter kon zitten. Alleen door over of onder de tafel door te kruipen. Lasagne was redelijk/goed. De pizza echter was net een pannekoek. Je kon hem oprollen. Diverse gerechten op de pizza waren nog koud. Na melding hierover geen excuses van de serveerster. Gelukkig zijn er nog genoeg goede restaurants over en zullen we dit restaurant niet vergeten, maar nooit meer bezoeken.
    Bert

1,3
  40. Super restaurant, waar we al vaak superlekker hebben kunnen genieten van de verschillende gerechten. De sfeer in dit nogal kleine pand is super evenals het vriendelijke personeel.

Wat ons betreft momenteel de #1 pizzaria van Assen!

41. Toen het een paar weken geleden nog even een weekje mooi weer was hebben we buiten gegeten bij La Maschera! We genoten van een heerlijk etentje op 't rustige terras. Er zat nog een tweetal. Speciaal voor ons werd de heater erbij gezet en aangezet, de fakkels gingen aan. En het was erg gezellig en dus ook warm, HULDE voor het personeel!!

42. Hele mooie gezellige knusse pizzeria, goede bediening, sfeer en entourage, heerlijk pizza's zoals ze in Italie worden gemaakt, dunne knapperige bodem, met super verse ingredienten. Pasta's en vlees, salades noem het maar op, gewoon super van smaak!! Wie van italie en het eten houdt, moet daar zeker eens langs gaan.

43. Pizza was totaal verkoold aan de randen. Dat was dus niet erg best. Service was redelijk maar vrij traag. Leuke locatie, dat wel.

4,5
  44. inge 14 punten

Wat een heerlijke pizza. Eindelijk een pizza met een fijne lekkere bodem en het beleg: super.

Iedereen heeft genoten. De bordjes van de toetjes waren te klein, jammer, dan lijkt het wat goedkoop.

Bediening was erg aardig. De sfeer is gezellig.

45. Jan en Lisa

Als relatief "nieuwe" Assenaren alledrie de pizzeria's in het centrum geprobeerd. Dit restaurant springt er met kop en schouders bovenuit. Wij hebben een enorme gastvrijheid ervaren en het eten was voortreffelijk. Goede porties, mooi opgemaakte borden, maar vooral de sfeer vonden wij ten opzichte van de "anderen" een pluspunt. Heerlijk ongedwongen.

Ook een prachtige inrichting. Wij hebben onze keuze gemaakt.

Tot gauw!

46. Hallo, pizzeria La Maschera had vandaag (eerste kerstdag) een etentje georganiseerd voor de minima.

Ik was, samen met mijn kinderen hier voor uitgenodigd, kosteloos.

We hebben enorm genoten, het diner was echt voortreffelijk. De Kerstman kwam langs met cadeautjes, de bediening was echt erg aardig en het restaurant was heel sfeervol aangekleed.

Al met al hebben wij een top avond gehad en vind het werkelijk hartverwarmend dat zij dit belangeloos hebben georganiseerd!

Petje af!

Enorm bedankt iedereen!

Hartelijke groeten Andrea.

47. GD

48. Ilonka

49. Gisteren wezen eten ter ere van mijn vaders verjaardag..

De sfeer was erg gezellig, leuke pizzeria, wel klein, dus het zat al wel snel vol.

We bestelden eerst een mandje met ciabatta's en kruidenboter, jammer dat je die moet bestellen en dat dat niet al bij de maaltijd inzit (dat heb je soms wel). Maar ze waren wel lekker en krokant. Voor het vervolg goed kijken hoeveel mensen je aan de tafel hebt zitten, we zijn met zijn vieren en we willen dan ook wel graag acht ciabattabroodjes en niet zeven.

Pizza's kwamen ook redelijk snel, ze waren erg lekker en hadden een luchtige krokante bodem. Daardoor had ook iedereen zijn pizza wel opgekregen (wat voor mij helemaal geweldig is).

De Latte Macciato was erg lekker op het eind. Mooie lepel er ook bij, de ober wist alleen niet of ze de Latte ook hadden, maar gelukkig wel:) Zag er goed uit:)

Personeel was in voor een praatje en ze deden het ook allemaal erg leuk. Soms zagen ze het niet als je klaar was en moest je moeite doen zodat ze jou zagen. En ook het naar boven komen via de trap en dan niet even rondkijken of er mensen geholpen moesten worden was jammer, moeten jullie dus wel doen...anders kunnen mensen blijven wachten tot St Jutimus.

Boven alles is dit restaurant zeer aan te raden, wees er wel vroeg bij want voor je het weet zit het vol. Populair restaurant dus!

50. Joep R.

2 keer geweest in 3 dagen. Het eten (o.a. risotto) was geweldig, sfeer en bediening uitstekend. Perfecte ervaring voor een meer dan betaalbare prijs.

51. We hebben hier gisteravond gegeten en moet zeggen dat het eten lekker was!

De bediening vonden we iets minder. Er werd geen enkele keer om een nieuw drankje gevraagd. Ook was er geen bestek toen wij aan de pizza wilden beginnen! De dessertkaart werd ook niet aangeboden. Kortom, men mist veel omzet!

Verder vonden we het erg lekker! Het is zeker ook een betaalbaar restaurant.

52. Na het lezen van de ANWB pizza-test in de Kampioen ben ik er met mijn vriend gaan eten.
    Mooi en gezellig ingericht restaurant. Ze hebben een leuke en verzorgde menu -kaart.
    Ondanks dat het er druk was hadden we onze bestelling erg snel (pizza en een Sardijns pastagerecht) en het was geweldig. De pizza was helemaal zoals het hoort.

Bediening was uiterst correct en vriendelijk, al met al een aanrader en wij komen zeker terug!

53. John 141 punten

Klein, maar verdeeld over meerdere verdiepingen. Leuk restaurant!
    Zeer uitgebreide kaart. Pizza's zijn overzichtelijk neergezet, waardoor keuze minder puzzelen wordt.

Nette bedienig.

De pizza was geweldig! Glaasje rode wijn werd goed volgeschonken :-)

Bijzonder goed gegeten voor verbazingwekkend weinig geld.

Dit is een aanrader!