Jasmijn Garden in Assen

1396119197 68
1409661928 56
1423204659 54

1. Jos Hebben

Een geweldige ervaring bij Jasmijn Garden. Eten top, en een vriendelijke bediening. Echt een aanrader!

2. De weg kwijt, van nummer 1 in Assen en omstreken, na de heropening gezakt naar nummer laatst. Wat een drama met het eten, met als klap op de vuurpijl, sliptngen die zo stonken dat ik ze heb laten staan. All-inn moet je steeds zelf bestellen… tepanyakki plaat heel slecht, de kok verstaat geen tot slecht Nederlands, gooit alles op elkaar en het bereiden duurt dramatisch lang.

3. We waren nieuwsgierig hoe de vlag er na de heropening bij zou hangen… Helaas; de zaak was matig gevuld. Ik moest vragen of er bepaalde dingen bijgevuld konden worden. Hier zou toch iemand op moeten letten? Harde miehoen en bijna koude bijgerechten. De chocodip was geschift, gewoon weghalen en niet de hele avond laten staan. De man achter de bakplaat legde er zóveel op, dat je een bord vol had. De actie van €20, - pp had ons overgehaald om het weer eens te proberen, maar volgende keer weer naar de concurrent.

4. Little dragon

Het eten was echt niet te eten, ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet zo vreselijk goor heb gegeten.

5. Jan Daniel

Lekker gegeten en gedronken. Het aanbod wat betreft de wok is niet heel uitgebreid maar volstaat zeker. Ook lekker vers fruit, schepijs, vers sinaasappelsap en uitgebreid toetjes buffet. Voor ons heel erg geslaagd!!

6. Rob 24 punten

Ook bij deze Chinees is de nasi niet altijd even goed. Het lijkt alsof de nasi niet goed gebakken is en het mist smaak (te weinig vetsin?)

7. Afhaalmenu op maandag. Garnaal is sponzig. Het vlees van de saté was zeer droog. Saus was zuur maar kan een smaak zijn. Echt niet tof. Nooit meer bij deze afhaaltoko. 41,10 down de drain.

8. rob oomen

We hadden het gezellig, wat ik vergeten was door te geven, dat het mijn verjaardag was.

9. Samen met mijn zus gingen we voorafgaand aan een bezoek aan het theater wokken bij Jasmijn.
    Het eten was lekker vers, het geheel zag er netjes vers uit. Verder zag alles er verzorgd en schoon uit. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Wij komen zéker terug!

10. Heerlijk gegeten, de verbouwing vind ik echt een pluspunt. Super gezellig, lekker eten voor goede prijs. Bediening is ook zoals het hoort:)...

11. De wok en de grill in het restaurant vallen bij ons het meest in de smaak. Echter de borden waarop ze het eten serveren zijn vies. Als je borden tegen het licht houd blijven de vlekken niet onopgemerkt, eetlust trekt daardoor weg.
    Afhaalnasi ook niet voor herhaling vatbaar, erg schaars wat betreft vlees en groenten.

12. Ag.oosterman

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Wel wat kale aankleding beneden.

13. Afgelopen week weer eens komen eten met mijn vrouw en twee kinderen. Het buffet is erg uitgebreid en divers. De kinderen hebben zich ook vermaakt. Een aanrader!

14. Ook bij deze Chinees is de nasi geen pretje om te eten. Het lijkt erop dat ze er hier ook geen vetsin meer in doen.

15. Om 20uur eten werd het eten al weggehaald en moesten we over op de toetjes. Beetje jammer als je er nog maar een klein uurtje zit. Na vragen of het kon blijven staan werd er ook helaas niet op gereageerd.

16. YMH Bakker

Voor het eerst naar het restaurant, halen altijd alleen op.
    denk erom, dat je je eerst meldt voor je in het, uiterst ongezellige restaurant, gaat zitten. Personeel denkt dat je naar boven gaat voor het wokken. Personeel was daardoor eerst lichtelijk gepikeerd dat we dat hadden nagelaten. we werden door 3 mensen bediend, het eten ging er met n snel tempo doorheen, het voelde of we in de gaten werden gehouden, er werd steeds gekeken, maar misschien was t zo niet bedoeld... Eten was goed en ruim voldoende. vroegen het mee naar huis, was geen punt, maar alles zat in een bak, ook het gerecht dat er niet bij paste, thuis maar gescheiden.. Jammer hoor, het blijft bij afhalen, dat is altijd pico bello...
    Nogmaals een kleine verzuchting, hoe is t mogelijk om n restaurant zo ongastvrij te maken? dat is een kunst op zich....

17. Jacques Naaktgeboren

Zeer slecht eten, 3 keer geprobeerd om het zeker te weten. Aan het eten zit geen geur of smaak, echt slecht.

18. Onlangs een portie babi pangang met nasi opgehaald, het waren meer stukken vet met onsmakelijke saus dan vlees. De nasi was ook slecht. Voor mij niet weer.

19. Ron H.

Ondanks de matige cijfers en een aantal slechte recensies toch besloten om hier te gaan eten. Absoluut geen spijt van! Het eten was heerlijk en we hebben genoten. Absoluut een aanrader om hier te gaan eten. Het personeel is ook erg attent en vriendelijk.

20. Heerlijk eten maar de sfeer is wel wat minder. Hier ga je echter ook vanuit wanneer je naar een all you can eat wok gaat dus dat is niet storend.

21. Onze ervaring is niet zo goed. Wij kwamen rond half 8 aan bij de wok. En om 8 uur begonnen we met eten, veel bakken waren leeg en werden niet bij gevuld. En dit voor een vrijdag avond.
    Het eten was op zich goed van smaak. Er lagen nog een paar verloren sushi stukjes op een plaat, maar meer was het ook niet. De carpaccio was helemaal uitgedroogd, erg jammer want dat vind ik nou juist zo lekker. Om kwart voor 9 hadden ze de kroepoek al af gedekt. En om half 10 was alles al weg. Geen toetjes meer, alle bakken waren ze al aan het opruimen. We konden zelfs geen koffie drinken! Dus zijn we maar weg gegaan.
    Het was erg triest, en ik vind het zelf een beetje gemeen om je klanten op deze manier weg te jagen. Hele bijzondere ervaring.

22. Lekker gegeten, genoeg variatie advies is wel op tijd binnen te lopen omdat vrij vroeg ( rond 21.00 terwijl de keuken open is tot 22.00) de gerechten voorzien worden van een folie, met andere woorden we gaan opruimen en sluiten.

Voor de rest, gewoon goed.

23. Dagje Assen en wilden lekker wokken. Gebeld en we konden direct terecht. Het wokken viel een beetje tegen, dit had vooral te maken met de sauzen, deze waren slap. De Teppanyaki daarentegen Lamsrack, zalm en garnalen waren voortreffelijk.

24. Afgelopen week 's avonds eten opgehaald. Maandmenu met grote bak bami.
    Een gerecht van het maandmenu gewisseld. Hiervoor moest ik 3 euro extra voor betalen.
    Tevens een extra gerecht met grote bak nasi besteld. Bami pangang is echt niet lekker. Bami was lauw. Kip was te doen, geen topper. Loempia's waren zacht, niet knapperig. De rest was wel warm. Zacht mompelend zei de man achter de kassa, dat ik veel bestelde. Jammer. Hij weet toch niet voor hoeveel mensen ik bestel.
    Kortom, ik kom niet weer. Dit voorval staat niet op zich, ik heb al meerdere keren geprobeerd of het beter zou worden. Maar helaas.

25. Sinds 1 mei 2015 een nieuwe eigenaar in Jasmijn Garden. Een jong stel, erg ambitieus en gastvrij. Heerlijk gewokt en genoten van een uitgebreid hapjesbuffet. We gaan zeker binnenkort nog een keer.

26. Chagerijnig personeel, wok en grill was lekker maar de rest van het buffet was niet lekker. Ze vertellen niet dat bepaalde drankjes niet all in zijn dus kreeg ik extra kosten. Verder wel gezellig gehad!

27. smaak&servicetesters

Hele slechte ervaring. Zitten nu op dit moment nog steeds hier. Tomatensoep en wok waar ze het eten klaarmaken is goed. Echter... het lopend buffet waar de warme gerechten kant en klaar instaan zijn koud en lauw. Wanneer we er iemand op aanspreken komt de baas zelf eraan. Leggen het uit dat de gerechten van het lopend buffet voor het merendeel koud zijn. De baas zelf zegt dat wij lopen te liegen en dat dat niet kan. Later vraagt hij welke gerechten dan koud zijn, zodat hij enkele kan opwarmen, maar hij kan er niet voor zorgen dat het eten warm is.

Toen wij aangaven dat we als we gaan uiteten graag de gerechten warm hebben en de klant toch daarin een beetje tot zekere hoogte koning is, gaat hij een volledige discussie met me aan. Na 3x aangeven dat wij onze avond nog graag gezellig willen houden en het dan hierbij willen laten blijft hij doorgaan met discussies te voeren. Het is dat we nog ietswat honger hebben, maar dit is voor ons 1x maar nooit meer! Ondanks die vreselijke baas is het personeel is verder heel aardig.

Restaurant is tot 22uur open, echter om 21uur kun je alleen nog maar ijs pakken, de rest is al opgeruimd.

28. assencity

Goed en net wokrestaurant in het Achilles stadion. Het Chinese eetgedeelte beneden is wat ongezellig, maar het wok restaurant boven is prima! Gratis parkeren en goed personeel.

29. Service en bediening is het enige wat goed scoort bij mij, de keuze en kwaliteit (versheid) van het eten is ver onder de maat, niet voor herhaling vatbaar.

30. Het slechtste wok restaurant waar ik tot nu toe ben geweest. Weinig keus, slecht doorlopend buffet en de sushi was een aanfluiting. Restaurant zeer krap opgezet en weinig sfeer. Bediening was wel zeer vriendelijk en goed. Absoluut geen aanrader.

31. Gertjan de Graaf

Net bestelling opgehaald, en thuis kwam ik er achter dat het niet was wat ik besteld had. Gelijk weer in de auto gestapt, en gemeld dat het niet was wat ik besteld had.
    De heer aan de balie reageerde absurd. Stem verheffend en mij de schuld geven. Echt waanzin. Klant is koning is hier niet van toepassing. Uiteindelijk kreeg ik mijn eten terug, dus ik zit nu aan een koude Chinees.
    Ik kom hier nooit weer...

32. We waren er met zijn vieren op zaterdag 17.00u, alles zag er tip top uit wat je mag verwachten van een goed restaurant. De eigenaar maakt een praatje met je, vraagd of alles naar wens is. We houden van shushi en rauw, dat merkte de eigenaar ook op en bood ons aan of wij ook shushimi wilde. Dat wilde wij zeker. Het was snel geregeld, we hebben gesmuld. Echt een top restaurant en als je uit de buurt komt moet je er zeker eens een hapje gaan eten. Het is een mooi trendy bedrijf.

33. Helaas heb ik niet zo'n goede ervaring met Jasmijn Garden. Het is ideaal als je met een groep bent want je kan onbeperkt eten. Helaas vind ik het eten niet super, het eten is vaak koud omdat het te lang in de bakken ligt. Ook vind ik veel dingen niet goed gebakken/gefrituurd zoals de loempia's en kipnuggets. Ook heb ik gezien dat de jongens (afwassers) heel veel werk doen maar het door de baas niet altijd even gewaardeerd word, dat vind ik jammer om te zien. Verder vind ik de grill erg lekker.

34. Beneden een rijsttafel gegeten, op de bediening en het eten heb ik niets aan te merken. Maar ik heb in mijn leven nog nooit in zo'n ongezellig restaurant gegeten. Kale bedoeling met uitzicht op parkeerplaats aan de ene kant en de garderobe aan de andere kant. Alleen de stoelen zitten heerlijk.

35. E. Dijkstra

We hadden ons verheugd op een gezellige en lekkere avond wokken. Helaas is dit anders verlopen. Slechte bediening, slecht eten/weinig keus. Ook bij het wokken werd er niet tot nauwelijks gebruik gemaakt van saus! De koks en de bediening gingen zelf tussendoor ook in het restaurant zitten te eten. Terwijl we er nog zaten met 2 andere stellen, werd er al opgeruimd. We werden zelfs gevraagd of we nog wat wilden hebben, zodat ze verder konden gaan mey afruimen. Toen we toe waren aan een kopje thee, moesten we 5 minuten wachten omdat ze de machine schoon maakten. Daarentegen was de thee die we kregen lauw! Toen we gingen staan, werd meteen onze tafel afgeruimd, personeel pakte hun tassen, licht en muziek ging uit en het personeel zat nog voor ons in hun auto om naar huis te gaan!

Al met al, niet voor herhaling vatbaar!

36. Hans Meijer

Ik trakteer mijn fam. hier op een woketentje op mijn verjaardag voor de 4e keer. We gaan iedere keer voldaan naar huis. In het weekend vaak vol (reserveren!) maar ook dan is de sfeer goed en de bediening vriendelijk. Er is ruime keus aan koude en warme gerechten zodat je altijd wel iets naar je smaak vindt. Het grote voordeel van wokrestaurants komt hier goed tot zijn recht: je bepaalt zelf je tempo en je hoeft nooit op een gerecht te wachten. Mijn gasten en ik zijn al jaren dik tevreden over restaurant en komen er graag weer terug.

37. Nu 2 keer vlak voor kerst met collega's hier zitten wokken.
    Het koude buffet kan er nog wel mee door, maar verder is het slecht tot matig.

Vieze borden, vette bierglazen, bereid voedsel vaak niet gaar.
    Bediening is wel in orde.
    Dit is toch wel 1 van de mindere wok restaurants in Drenthe.

38. Mary Hollestelle

Wij proberen door heel Nederland de wokken uit. Hier is de wok goed! Veel variatie, groente en fruit. Lekkere wokgerechten en vers. Ook de gril is perfect. Goede gezellige bediening. Heerlijk ijs en taart. Minpuntje vonden we de sushi. Deze waren elders lekkerder en verser. Ook de afzuiging kan beter. Na afloop ruikt je kleding wel. Maar toch een 8 waard!

39. Wij hebben ons eten net afgehaalt. Wij waren er nu ontevreden over en meneer aan de lijn vertelde ons dat hij nooit klachten krijgt! Bij de opening waren ze perfect!
    Nu is de prijs omhoog gegaan en de kwaliteit gaat achteruit.
    Sate ajam (kip) is gortdroog, satesaus wel goed.
    Foe yong hai is er laf cq smakeloos.
    Kroeppoek krijgen we tegenwoordig ook niet meer, maar cassaves. Dat is altijd zo geweest zegt meneer, dit is niet waar.
    Tip, neem (opbouwende) kritiek serieus en maak je klant nooit uit voor leugenaar!

40. Samen met onze vrienden uit California weer heerlijk gegeten bij Jasmijn Garden. Toen ook nog bleek dat de eigenaar uit Maleisie komt en onze vrienden daar hebben gewoond, was het ijs snel gebroken. Een heerlijke avond gehad met lekker eten, drinken en verhalen over Maleisie.
    We komen binnenkort graag nog een keer.

41. gasselters

Wij hebben hier heerlijk gegeten. Geen massaal gebeuren, maar gewoon aandacht voor jou als klant. Eten is vers, goed warm en de wok is heerlijk! Een echte aanrader.

42. Wokpaleizen doen maar zelden hun naam eer aan, maar afgelopen vrijdag heben we met z'n negenen vorstelijk gegeten in Jasmijn Garden in Assen. Een terugkomen waard. Voor vlees- en visgenieters een keuze in overvloed en ook de selectie voedsel "gezond" of "ongezond", kun je zelf maken. Koud en warm, wokken of teppanyaki - de slibtong is een aanrader - en tot slot een grote toet als overdaad. En ook niet onbelangrijk. Het is er gewoon gezellig, het zat er bommetje vol en toch kreeg iedereen volop aandacht van het personeel. Dan ben je goed bezig.

43. Peter en Trijn

Vanavond hebben we hier vegetarisch gegeten op de begane grond. De vegetarisch champignonsoep smaakte volgens ons beiden naar kip. Hiervoor een nieuwe soep gekregen. Aan de vegetarische hoofdmaaltijd zat geen smaak. We hebben wat gegeten omdat we trek hadden en hebben geprobeerd het op te leuken met sambal. Bij het afrekenen gaven we te kennen niet lekker te hebben gegeten en gaven onze kritiek door. We hadden het idee dat ze het niet wilden horen en dat de kritiek niet binnenkwam. Het enigste wat ze konden zeggen is dat we er niets van hadden mogen eten en verder kwamen ze niet. We zijn onvriendelijk behandeld door het personeel. Overigens; de wijn was wel lekker.

44. leo 88 punten

Zoals elk wokrestaurant is het eten en de service goed. Ook is er de mogelijkheid om er af te halen, dat is prijzig.

45. Erg lekker eten en goed bereid. Personeel vriendelijk en snel.