De Poort van Assen in Assen

(H)eerlijk eten voor een eerlijke prijs

lang parkeren op 100 meter afstand in parkeergarage van de Nieuwe Kolk en kort parkeren op 50 meter afstand achter de Hema aan de weierstraat

ma lunch vanaf 12:00 diner 12:00 - 21:00
di lunch vanaf 12:00 diner 12:00 - 21:00
wo lunch vanaf 12:00 diner 12:00 - 21:00
do lunch vanaf 12:00 diner 12:00 - 21:00
vr lunch vanaf 11:00 diner 11:00 - 21:00
za lunch vanaf 11:00 diner 11:00 - 21:00

De Poort van Assen is een klein restaurant in het centrum van Assen. De sfeer is er ongedwongen en gezellig. Onze keukenbrigade staat dagelijks voor u klaar om de lekkerste gerechten te maken van dagverse producten. Aangezien we alles zelf maken kunnen we ( bijna) alle gerechten aanpassen aan uw wensen. Ook met speciale dieet eisen kunnen we rekening houden.

• High tea: € 19,50

1286011974 85
1293206665 88
1321985430 84
1516242088 87

1. Wij zijn met een groep van 9 man wezen eten. In het begin was de bediening hartelijk maar zodra er meerdere gasten kwamen zagen we hen amper.
    De porties waren erg klein. Er waren twee curry's besteld en we kregen samen 1 klein bakje rijst. Een tweede bakje heeft wel een half uur geduurd, toen de rest al koud was.
    Ook nieuwe frietjes duurde er lang.
    Bij een van ons was de zalm verrukkelijk, maar bij de rest was het meerendeel van het eten zonder al te veel smaak.
    De eigenaar heeft onze klacht wel ter harte genomen en de kosten van al onze drankjes op zich genomen.

2. Heerlijk gegeten, prima bediening.

3. Emmy van Harsselaar

Heerlijk gegeten, erg vriendelijk!

4. Peter Wijngaarden

Heerlijk vegetarisch gegeten. Je kon merken dat het met zorg was bereid.
    Een aanrader!!

5. Harrie en Ria

Zaterdag 6 januari hebben we bij de Poort van Assen heerlijk gegeten.
    Leuke locatie en vriendelijk personeel.
    Een aanrader!

6. Jolanda Bruggers

We werden raar te woord gestaan door vermoedelijk de eigenaar, dat was gelijk al een min punt. Het was er erg koud. Het advies was een proeverij, dit was qua prijs kwaliteit absoluut niet in evenwicht. Je zou verwachten dat dan ook de beste gerechten van de kaart op je bord zouden liggen. Het hoofdgerecht was ook nog eens koud, en alles moest terug naar de keuken. Het was een teleurstellende avond qua eten. Zeker geen aanrader, wij komen niet meer terug na dit bezoek.

7. Goede en heel vriendelijke bediening.
    Het eten smaakte ons prima alleen jammer dat met name de groenten wel heel snel koud worden.

8. De bediening was goed het eten was ook prima allen zaten we dicht bij de deur en dat was erg koud als die open ging dus bij reservering vragen om een plek ver bij de deur vandaan.

9. Riët Steenbergen

Lekker, gezellig en ontspannen gegeten op eerste kerstdag

10. Wij hebben gisteravond voor 10 personen eten laten bezorgen. Het was mooi op tijd en de kwaliteit van het eten was uitstekend. Ik kan het iedereen aanbevelen.

11. Ik was de enige veganist in het gezelschap en heb kunnen kiezen uit drie gerechten. Was heerlijk! De andere drie personen hebben lekker van de vis- en vleesgerechten gegeten. Speciaal voor mij werd er een nagerecht gemaakt dat er fantastisch uitzag en verrukkelijk smaakte. De service was ook zeer goed!

12. Henriette Buist

Het was geweldig, wij hebben genoten.
    Fijn dat er rekening werd gehouden met mijn gluten allergie, alsof het de normaalste zaak van de wereld was!

13. Met het bedrijf hier het eindejaar eten gehad. Het was prima. Als bedrijf konden we apart zitten, en was vooraf alles naar onze wens te regelen. Ook tijdens de avond was de bediening flexibel en klantvriendelijk. Het buffet was prima en voldoende. Het was voor ons dus een geslaagde avond.

14. martin odding

Dinsdag 12 december gegeten; vriendelijke bediening, niet altijd even snel.
    De varkenshaas die mijn vrouw besteld had, was niet erg gekruid.
    De tiramisu als toetje was vooral duur betaalde slagroom; een beetje oreo en een beetje cake/koekje met drank, maar veel slagroom voor 8 €.

15. Fam Kesinge

We hebben op sinterklaasavond heerlijk gegeten hier. Uitgebreide keus op de kaart, prettige porties en alles zeer smakelijk. Bediening ontzettend aardig en met veel gevoel voor humor, daarnaast prijs/ kwaliteit erg goed, wij komen zeker weer!

16. Roel en Aafke

Maandag 4 december hier gegeten. Verrassingsmenu van de chef. Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Wij komen hier zeker weer.

17. Vanavond heerlijk gegeten op onze trouwdag.
    American dream menu, een verrassend nieuw gerecht, en bospaddestoelencurry met notenrijst. Zeer gevarieerd,

Heerlijk bereidt en op gediend aan een versierde, romantische tafel.
    En wanneer je dan ook nog een mooie bos bloemen krijgt kan de avond niet meer stuk.

18. Voor de zoveelste keer heerlijk gegeten. Goede maar ook heel gezellige bediening. 1 van de weinige restaurants in de buurt waar wij veganistisch kunnen eten. Wij komen zeker weer!!

19. Heerlijk gegeten, mooie gerechten, goede sfeer en prima service. Als voorgerecht meerdere kleine gerechten voor 2 personen gekozen. Mooie producten en goed bereid. Hoofdgerecht 2× vis, roodbaars met garnalen en kabeljauw met gamba's. Gamba's waren een beetje droog en weinig inhoud, maar verder prima. Veel bijgerechten, frites, gebakken aardappelen en 3 groentes. Jammer dat in de salade rode uien zaten, terwijl mijn vrouw bij het bestellen had aangegeven daar niet tegen te kunnen. Helaas kon er geen desert meer bij. Wijnen prima. Hartelijk dank voor een gezellige smakelijke avond.

20. B. Donselaar

Vandaag heerlijk gegeten. Het viel op dat de bediening/eigenaar heel veel kennis van allergieën heeft. Nu moesten wij glutenvrij en mijn vriendin ook nog nachtschade vrij eten. Maar het is gewoon heerlijk als men weet waar ze het over hebben. Gezellige sfeer en we komen zeker weer.

21. Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving.
    Bediening is heel vriendelijk.
    Komen zeker nog een keer terug.

22. Vandaag wezen eten tijden sinterklaas intocht. Eten lekker, vriendelijke (eigenaar denk ik) maar de dame kauwgum kauwend de lunchkaart neer gooiend op tafel was geen succes. Geen vriendelijkheid en arrogant. Terwijl de rest hun best deed om de gasten naar de zin te maken deed zij de sfeer niet ten goede. Jammer! Mooie zaak en lekker verzorgd eten.

23. Met zijn tweeën wezen eten (waarvan 1 veganist). Vriendelijk en amicaal ontvangst, het restaurant heeft een gemoedelijke sfeer. Het eten smaakte allemaal goed en was meer dan we op konden! De kaart biedt een ruime keuze. Als hoofdgerecht onder andere een mixed grill waarvan het vlees stuk voor stuk lekker en goed bereid was. Ook voor de veganist was er voldoende keuze en men weet goed wat het inhoudt. Prijs/kwaliteitsverhouding is absoluut prima. We zullen waarschijnlijk nog wel eens terugkomen en raden deze plek zeker aan!

24. Het eten was goed! Bediening vriendelijk en sfeer was prima!

25. Wij hebben fantastisch gegeten bij de Poort van Assen. Wij hebben het 3-gangen veganistisch menu genomen. Wat een verscheidenheid in heerlijke smaken. Niets viel tegen. Op het eind een bodempje Vegan wijn mogen proeven, wat op korte termijn geserveerd gaat worden. Streling voor de tong. Gezellige en goede bediening.

26. Theatermenu besteld was niet teveel niet te weinig.
    Heerlijk gegeten.

27. R Oosterloo

Ook heerlijk als je met minder zout moet eten weten ze een smaakvol menu voor te zetten, dus ook een aanrader als je een bepaald dieet hebt, ze maken je dromen waar.

28. Sietse Kooistra

Heerlijk eten - goede smaakcombinatie -. Toetje is een feestje.

29. adolf Hof

Goed otvangst, goede bediening en lekker gegeten kortom een aanrader voor een ieder.

30. We hebben hier voor de eerste keer gegeten. Heerlijk eten, geen grote porties, maar er werd gevraagd of we er nog frietjes bij wilden hebben. Wel jammer dat de mayonaise dan extra betaald moet worden.
    De Drentse koffie viel niet helemaal in de smaak, omdat degene met koffie verwacht had dat de advocaat apart geserveerd werd. Dit was niet het geval , maar werd in een groot glas in laagjes geserveerd. Personeel erg vriendelijk. Wij komen zeker nog eens terug.

31. Jack en Agnes

Voor ons de eerste keer dat wij hier aten. Voorafgaand aan bezoek aan theater DNK. Prima ontvangst, prima eten met goede uitleg gerechten (wij namen het proeverij menu), goede sfeer in restaurant met name door bediening, prijs-kwaliteit verhouding zeer goed. Tijd werd goed in de gaten gehouden om tijdig in het theater te kunnen zijn. Kortom een aanrader en niet alleen vooraf aan het theaterbezoek.

32. Jos en Anneke van Leeuwen

Het was de eerste keer dat wij hier gegeten hebben ondanks dat wij al heel veel jaren in Drenthe wonen.
    Jammer dat wij de Poort van Assen niet eerder ontdekt hebben want dan hadden wij al veel eerder hier naar toegegaan. Ontvangst, bediening, praatje en natuurlijk vooral het eten was prima. Wij genoten van het proeverij menu.
    Een extra pluspunt is dat de Poort van Assen slechts 1 minuut van het theater de Nieuwe Kolk verwijderd is. Je steekt de straat over en je bent er.
    Alles bij elkaar.... heel goed.

33. Saskia Sinay

We genoten van de met zorg gemaakte gerechten, smaakvol en met veel afwisseling op je bord. Mooie combinaties en kleuren. Geen overmatige porties, gewoon goed. Zeer behulpzame en vriendelijke bediening. Een aanrader!

34. Wilma rispens

Vriendelijk personeel en lekker eten.

35. De menukeuze voor veganistische/vegetarische gerechten is uitstekend. We hebben hier heerlijk gegeten en komen zeker nog eens terug. Echt een aanrader!

36. Wietse Boers

Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer. Vooral het verrassingsmenu is een aanrader. 4 kleine voor-hoofd- en nagerechten. Een heerlijke proeverij. Personeel was heel kundig, vrolijk, vriendelijk en attent zonder te opdringerig te zijn. Kortom het was super.

37. Uitstekend gegeten, heerlijke verse producten, leuke host kortom een aanrader om hier te gaan eten.

38. Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Meerdere veganistische opties. De zoete aardappel curry is een absolute aanrader!

39. We komen er regelmatig en iedere keer is het eten lekker en de bediening goed, het voelt als eten bij heel goede vrienden.

40. Heerlijk gegeten en fijne sociale bediening. Geweldig restaurant. Echt een om aan te bevelen. Ze hebben heerlijke witte wijnen .

41. Janny Knobben

We waren zondagavond voor de 2e keer bij de Poort van Assen.
    Het was weer super verzorgd! Onze dochter die veganist is kon zelfs gewoon mee eten! Normaal is er voor haar weinig te krijgen maar ze had nu net als ons de Proeverij (maar dan Vegan) en zag er heerlijk uit 😊

Een aanrader!👍👍👍

42. M de Jonge

We hebben heerlijk gegeten.

43. Heerlijk gegeten en erg goede en vriendelijke bediening.

44. Heerlijk gegeten, 1 x vegan, 3 x niet vegan. Opvallend goed vegan aanbod, met heerlijke producten. Top!

45. Albert de Graaff

Heerlijk gegeten en een deskundige en vriendelijke bediening.

46. Zeer goed eten, redelijk aan de prijs naar de kwaliteit ligt ook hoog.

47. Reininga

Het waar voor ons de eerste keer dat we bij jullie aten. De sfeer was gezellig en ongedwongen. Jullie hebben het verschil gemaakt door de extraatjes top!
    Dank voor de gezelligheid het was voor ons een geslaagde avond😉

48. Voor herhaling vatbaar.

49. Marjan Hoggart

Zoals altijd verschrikkelijk lekker gegeten.
    Kleine man kreeg alle aandacht en vond het fantastisch weer.
    We hadden allemaal verschillende gerechten, alles goed.

50. Het was al met al een dikke 10!!! Echt een aanrader voor een ieder die een uitgebreide menukaart fijn vindt. Er staat echt voor elk wat wils op.

51. Voor de eerste keer hier gegeten. Het was voortreffelijk en ook de bediening was vlot en correct met even een gezellig gesprek aan de tafel? Zeker voor herhaling vatbaar.

52. Weer gezellig gezeten. Ditmaal een high tea. Zeer vriendelijk, gemoedelijk personeel. Daardoor voel je je direct thuis en kan het genieten beginnen. Wat mij altijd opvalt daar: heerlijk schone toiletten!! :-)

53. Heerlijk gegeten met 5 personen. Alle bijgerechten ook van prima kwaliteit.

54. Heerlijk gegeten, vis perfect gebakken, ze waren een nabestelling vergeten, maar na het te vragen, alsnog gebracht. Erg gezellig en goed.

55. Zeer vriendelijk personeel, goed eten.
    Kwaliteit eten goed. Voor de kwaliteit die je krijgt van het hele plaatje is de prijs goed.

56. Nannette

Wij waren met "gemengd" gezelschap, 2 niet-vegan en 2 vegan. Allemaal geweldig lekker en ruim! voldoende gegeten. Zeker value for money.
    Aardige eigenaar en vriendelijke bedoeling.
    Heerlijke avond gehad!

57. Dick Bakema

Proma gegeten en de bediening was goed. Alleen de bijlagen waren voor 4 personen wat aan de karige kant. Prima prijs/kwaliteit verhouding, ik kom er zeker nog eens terug.

58. Jos 24 punten

Al meerdere keren heerlijk gegeten bij de Poort van Assen. Voor een heel schappelijke prijs kakelvers eten, creatieve kok, uitstekende service, prettige sfeer, fijne locatie. Zowel voor vlees en vis als vegetarisch mooie gerechten op de kaart.

59. Heerlijk gegeten bij de Poort van Assen. Prima verzorgd! Ook glutenvrij / lactose vrij eten was heerlijk. Gezellig, bijzonder smakelijk, echt een aanrader!!!

60. Weer heerlijk gegeten bij de Poort v Assen, Heerlijke keuken en fijne bediening
    Zeker een aanrader voor ieder die een avondje uit wil.

61. P.Boerje

Heerlijk gegeten, gezellige en correcte bediening.

62. Goede gelegenheid om lekker rustig te genieten

63. Jessica

Gezellig en vlotte bediening.

64. Lekker gegeten, al vond ik het toetje (regenboogbavarois) niet zo geweldig. Het hoofdgerecht was misschien wel het lekkerste dat ik ooit heb gehad (kipfilet met monchou), maar ik vond het wel wat weinig. Het personeel was aardig en beleefd en de sfeer was wat zakelijk, maar wel prima. Voor vier personen gegeten, allemaal 3 gangen voor totaal 170 euro. Al met al een prima bezoek!

65. Super lekker eten, goede service en eerlijke prijs! Echt top!!!

66. Marjan Overtoom van Dijken

Lekker gegeten met mijn zusjes en mijn man. Wij gingen naar The Simon and Garfunkel story in De Nieuwe Kolk. Prima avondje zo. Bij nader inzien hadden wij wel even moeten melden dat wij naar De Nieuwe Kolk gingen. Personeel was gastvrij en vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.

67. Janny Sikkens

Heerlijk gegeten, super vriendelijke bediening. Voor een hele redelijke prijs.

68. Hl Sikkens

Goed eten en een leuke bediening.

69. Goed eten en leuk personeel 👍

70. Toen we gisteren langs liepen trok de gezellige uitstraling van het restaurant ons om ook een kijkje binnen te nemen. Daar hebben we geen spijt van gehad, we werden bediend door correct en vriendelijk personeel. De gerechten werden keurig en ruim gevarieerd geserveerd, men kwam vriendelijk vragen of alles naar wens en voldoende was. De eigenaar nam de tijd voor een gezellig praatje, in één woord leen 10 met een griffel.

71. Heerlijk gegeten met vier volwassen en een kleintje. Voor de kleine werd gelijk een stoeltje aangeboden en plaats gemaakt. Op advies het menu met vier voor/hoofd/na gerechtjes gekozen. Waarvan twee op verzoek volledig vegan werden geserveerd alsof dat de normaalste zaak van de wereld is. Het eten was ruim voldoende en dit kwamen ze ook nog even controleren. De smaken waren verrassend lekker, zowel volgens de veganisten als de omnivoren. Goed adres om vaker te bezoeken.

72. Zuidema

Heerlijk gegeten, genoten van het 3 gangen menu met de proeferijtjes.
    Iemand van ons gezelschap wou graag asperges bij de proeverijen nou dat was geen enkel probleem. Super vriendelijk personeel. Komen er graag.

73. Ap en Annie

Uitstekend gegeten met een goep van 25 mensen. Heerlijk proeverij menu. Prettig per tafel uitgeserveerd en toegelicht wat er zoal op het bord lag.

74. Wob Tabak

Mooi modern restaurant met heerlijk eten. Zeer vriendelijke bediening die met alle wensen rekening houdt. Mijn ouders hebben erg genoten.

75. Marij van Woerkom

Vriendelijke en gastvrije bediening. Het eten was heel smakelijk en werd mooi opgediend.

76. 24/3 op aanraden van vrienden gereserveerd en zeer geslaagd. Het is zeker voor herhaling vatbaar.

77. Hoi hoi. Wij hebben vanavond heerlijk gegeten, alles was op hihi. Goed teken toch.

78. Op dinsdagavond 14-3-2017 heerlijk gegeten. Na een vol programma van het Bibliotheek Congres gevolgd te hebben, heerlijk gegeten en bijgepraat met collega's

79. Ik heb hier vorige week vrijdag avond gezeten en ik heb samen met mijn vrouw een verrassings menu besteld op aanbeveling van de gast vrouw
    Ik dacht eerst bij mezelf nou wat moet ik hier van verwachten maar toen kwam het voorgerecht prachtig opgemaakt goede kwaliteit producten en goed rekening gehouden met de allergieën van mijn vrouw
    Dus daar waren we zeer tevreden over
    Met vol goede moed zaten we te wachten op het hoofdgerecht we hadden niet verwacht dat ze dat nog zouden kunnen overtreffen maar de vis was heerlijk gegaard en op smaak gebracht met de juiste kruiden het vlees was lekker gebakken ik kon geen olie of vet proeven dus proficiat koks precies genoeg vlees groentes waren lekker met een fantastisch sausje.

Tot slot het nagerecht wederom rekening gehouden met het feit dat mijn vrouw zwanger is hebben ze het nagerecht een klein tikkeltje aangepast maar het was heerlijk en het is zeker een aanrader voor anderen. Goed restaurant die iedereen met een lach naar huis stuurt

80. Maaike Notenbomer

Samen met mijn ouders een heerlijk hapje gegeten op 23 januari 2017. We bestelden het 3-gangen proeverij verrassingsmenu. Een aanrader! Je wordt als gast verrast met verschillende kleine hapjes bij zowel voor-, hoofd- en nagerecht. Op deze manier krijg je verschillende soorten gerechtjes voorgeschoteld, elk met een eigen smaak. Leuke ervaring!

De service is zeer goed, medewerkers zijn erg attent en tegelijkertijd niet opdringerig.

Al met al een leuk restaurantje op een perfecte locatie (naast het theater/de bioscoop) in Assen.

81. Erg lekkere high-tea gehad en er is goed rekening gehouden met een notenallergie. Gezellig plekje midden in het centrum. Aanrader!

82. Leuk restaurant waar je heerlijk kunt eten, ook een goede en vlotte bediening!

83. Lekker gegeten, me lekker laten verrassen door hun proeverij menu. Een keer wat anders.
    Leuke sfeer, mooie zaak en goeie service!

84. Ferry en Claudia van der Waal

Afgelopen zaterdag zijn wij uit eten geweest bij de Poort van Assen. We werden openhartig ontvangen en keurig naar onze tafel geleid. We werden al snel geholpen en mijn vriendin begon met de eendenborst met rode kool en ikzelf de huisgemaakte rundercarpatio, en dat proef je! Mijn vriendin had als hoofdgerecht de gegrilde zalm filet en ik de kalfs entrecote die buiten de kaart aangeprezen werd. Begeleid met verse groenten, friet en aardappelen, heerlijk!!! Als nagerecht palet van chocolade en de dronken sultan. Daarna de avond afgesloten met een koffie en een cappuccino. Zeer attente bediening! Wij komen zeker nog een keer weer

85. Heerlijk eten, mooie ambiance, proeverij tip top, gezellige bediening, goede service... Allemaal voor een goede prijs!!

86. Ebel sterken

Wij hebben heerlijk gegeten en het personeel werkte mee aan een prettige sfeer. Muziek was ook fijn om te horen. Wij hadden een voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht en er werd steeds in goed overleg de volgende gang gebracht, ook omdat wij ook voor de muziek kwamen.

87. Het restaurant is gezellig en het eten heerlijk. De hertenbiefstuk was perfect gegaard en lekker mals, ook de hazenpeper was lekker en de bijbehorende aardappelpuree was goed op smaak. Er was meer dan genoeg aan aardappeltjes, patatjes en groenten. Het toetje, de chocoladeplateau, is een aanrader, heerlijk en heel mooi opgemaakt!

88. We hebben heerlijk gegeten en werden goed verzorgd. Een tip, als het koud is zet geen mensen bij de ramen, daar was het best koud bij -4. Gelukkig had ik een warme vest aan...

89. Echt heerlijk gegeten en gedronken. Gezellige bediening en een mooi restaurant. Een aanrader.

90. Jeannette

Wat hebben wij genoten! Heerlijk gegeten, aardige mensen. En wat voor ons belangrijk was: glutenvrij. Zeer kundige mensen. Wij komen zeker weer een keer!

91. Een gastvrije ontvangst, vriendelijke eigenaar. Die ook gezellig een praatje met je maakt. Gezellige inrichting. Op de menukaart allemaal lekkere gerechten, dus moeilijk kiezen. Altijd verse producten, heerlijk bereid door de kok die het mooi presenteert. Het eten was heerlijk van voorgerecht tot nagerecht. We zijn hier al vaker geweest en het is elke keer weer TOP!!

92. Heerlijk gegeten. Eten van goede kwaliteit en met zorg bereid. Vriendelijk en gastvrij personeel.

93. Leuke gelegenheid om lekker te dineren met vrienden. De bediening was als vanouds, heel gezellig. Door gaan!!

94. Jolanda Marissen

We zijn gastvrij ontvangen, en het eten was echt heerlijk. Echt een leukrestaurant om gezellig en ongedwongen te eten. Perfect zo vlak bij theater "De Kolk".

95. Proeverij menu gehad, met zijn 3-en en de kleine man een pannenkoekje. Alles was wederom lekker en verrassend. Diversiteit met vis en vlees. En mooie nieuwe borden 😉

96. Marius Riphagen

Geweldig ontvangen. Speciaal voor ons een lage tafel neer gezet, omdat mijn moeder niet op de hoge krukken kon zitten. Eten was voortreffelijk en de bediening vriendelijk en heel goed. Ik kan iedereen het aanraden om bij de poort te gaan eten. We hebben een top avond gehad.

97. We zijn hartelijk ontvangen. Eén van ons tweeën heeft een glutenvrij dieet, dat was geen probleem, aangezien alles vers wordt bereid. We hebben alleen het hoofdgerecht genomen: een mixed grill van verschillende vleessoorten. Het was lekker en ruim voldoende voor ons. Een kopje koffie met iets lekkers toe, ook weer glutenvrij. De verpakking werd er zelfs even bijgehaald voor de zekerheid.
    De locatie is heel geschikt, vlak bij de nieuwe Kolk en de winkels. Hier gaan we vaker heen!

98. Gastvrij, gezellig en weer heerlijk gegeten!!

99. Monique Vos

In dit restaurant terecht gekomen met een 'gift for you' bon. En het was geweldig. Een heerlijk verrassingsmenu op en alles was even lekker. Heel vriendelijk personeel die graag een praatje met je maken. Daar houden wij van. En als klap op de vuurpijl een geweldig dessert (inclusief vuurwerk) voor onze trouwdag. Alles ademde gastvrijheid. Bedankt Poort van Assen voor deze leuke, gezellige en zeer smakelijke avond.

100. Sigrid Vellinga

Voor mijn verjaardag de catering laten doen door De Poort van Assen. Gevraagd om een Italiaans buffet, even overleg gehad en de boel werd (perfect) geregeld. Het eten was fantastisch verzorgd en bovendien heerlijk. Ik heb veel complimenten gehad na mijn feestje over het goede eten.
    Poort van Assen: Bedankt!

Volgende pagina