Op dit adres zit nu: Autentieq

• Biologisch

• Honden toegestaan
  6. Betalen Visa Master Card pin

1204295570 90
1308220728 77
1619996202 79
1671958781 79

1. Wat erg als je ziet dat de eigenaar en geen lol in blijkt te hebben en het personeel op zijn/haar tenen loopt. Het personeel doet enorm zijn of haar best maar deze man kan het stokje beter overgeven aan iemand die de zaak een warm hart toedraagt. Hij loopt stampvoetend zonder een keer een lach op zijn gezicht te hebben gehad rond. Het eten was opzich redelijk maar wel erg pittig.

3,2
  2. Henk en Jose

gegeten op 26 oktober 2012

Voor het eerst sinds 4 maanden weer bij de Gulle Gans gegeten.
    De ontvangst was matig, waar we altijd zo hartelijk ontvangen werden, stond nu een eigenwijs bekkie.
    Toen mijn vrouw ik ik plaatsnamen en we om ons heen keken, schrokken wij een beetje.
    Want van de vrolijke meisjes van de gulle gans, was niet veel meer over.

Het eten heeft ons prima gesmaakt. mijn vrouw en ik namen de pasta vooraf, deze werd aan tafel bereid, door een wat opdringerige dame, deze praatte namelijk door het gesprek van ons heen waar wij dus geen trek in hadden. Pasta was overigens heerlijk! Het hoofdgerecht was ook voortreffelijk.

Maar helaas wij verlieten de zaak met gemenge gevoelens, de liefdevolle meisjes zijn weg en daarmee ook het hart van de zaak.

3. Tamara & Mark

Hebben hier gisteren gegeten en was voortreffelijk. We hadden niet gereserveerd en kwamen pas om 21uur aan. Bediening kwam meteen vragen of we nog iets wilden eten of alleen wat wilden drinken. Kregen de kaart en daarbij tips van de chef. De bediening wist waar ze het over had en deed alles uit dr hoofd. Enige kleine min puntje waren de side dishes, die waren wel oke maar pasten niet echt bij het hoofdgerecht qua smaak. Overall: heerlijk gegeten, fijne sfeer, goede bediening. Zeker een aanrader.

4. Maarten

Doordat ik regelmatig in de Gans in Groningen ga eten, werd ik heel nieuwsgierig naar hun familie in Assen. En dat merk je dat ze familie zijn,mede door sfeer, passie, enthousiasme. Ik heb genoten van het lamsvlees wat werkelijk boterzacht was en mijn partner ging helemaal op in haar vis! Wat ook erg leuk was dat er een foto gemaakt werd. Die kregen we mee naar huis! Dank jullie wel daar voor! Wij komen zeker weer!

5. Gien en Martin

Op 22maart gegeten. Hoofdgerecht was prima. Soep bremzout, waarvoor excuses gmaakt. Wijn niet geweldig, was altijd goed. Wij missen het gastvrouw schap van Sacha. De bediening was niet attent. Moesten steeds zelf om aandacht vragen.
    Bij de koffie, die vergeten was en na nog een keer vragen kwam, lag een gebruikt theezakje op het blaadje.
    Bij vertrek personeel niet in beeld.Jammer

6. Wat is er toch met Gulle Gans gebeurd?? Van topkwaliteit eten naar matige kwaliteit; van een kunstig opgemaakte dis naar obligate bordjes; van heerlijke wijnen naar matige kwaliteit..
    Wij hebben het nog 2 x geprobeerd na de overname van de nieuwe eigenaar maar komen echt niet meer terug.
    Erg jammer.. want het was o.l.v. Sacha Gans en haar crew altijd zo geweldig! Wat is er veel verloren gegaan!!

7. Zaterdag hebben wij hier gegeten.
    Een vol huis op zaterdag! Ondanks de drukte was de bediening zeer attent en vriendelijk.
    Het eten was goed verzorgd maar miste specerijen. Met name het weglaten van zout tijdens de bereiding is minder.
    Hoewel dit aan tafel is te corrigeren, geeft het niet de diepte. Wat de producten wel verdienen.

Het etentje is zeer geslaagd en wij komen zeker weer.
    De gulle Gans is een van de betere restaurants en dat merk je aan de prijs. Aan de hoge kant voor de kwaliteit/complexiteit.

8. een en al lof. Personeel zeer vriendelijk ook voor onze kleindochter van 15 mnd die daar toch moest zitten in een kinderstoel, kreeg voldoende aandacht. En wat erg leuk was dat er een foto werd gemaakt, en dat het ingelijst werd voor de jarige!!! En het eten was heerlijk echt een om weer te gaan vanuit Kampen naar Assen

9. Prachtig terras met prima ontspannen sfeer. Heerlijk gegeten. Goede menukaart en je merkt dat aan de gerechten de goede aandacht is gegeven. Prijs is redelijk. Bediening is attent. Voor mij het beste restaurant van Assen. Aanrader.

10. Er op zaterdag 6 augustus 2011 gegeten.

Wij hebben er regelmatig gegeten want het eten is er zoals altijd heerlijk maar een vol terras en dus bijna een verdubbeling van de capaciteit had de nodige impact op de bediening.

Hoewel de bediening erg vriendelijk en geïnteresseerd is konden wij pas na ruim een kwartier onze bestelling kwijt waarna het voorgerecht nog minimaal 20 minuten op zich liet wachten. Het hoofdgerecht kwam door na precies anderhalf uur, gezeten tegenover de bar waar zich alle bedienend personeel langs moest wringen om bij het etensliftje te komen had dit een flinke hoofdpijn tot gevolg waardoor niet meer ten volle van de gerechten genoten kon worden. De aandacht voor de klant is goed, hierdoor werd ook opgemerkt dat wij zeer snel vertrokken, maar toen was het helaas al te laat.

Samengevat, prima eten voor acceptabele prijs maar niet op een drukke avond met vol terras.

Jan, Assen.

11. Een bijzonder gezellig restaurant met een idem dito gastvrouw. We hebben er met drie personen gegeten en hebben genoten van respectievelijk een vlees-, vis- en vegetarisch menu. Alle menu's waren even verrukkelijk en met zorg bereid en opgediend. Genoeg redenen om uit te zien naar een volgend bezoek.

12. Door omstandigheden kunnen we niet zo heel vaak in het restaurant eten, maar wij ervaren de sfeer bij binnenkomst altijd als zeer verrassend. Erg sfeervol zowel binnen als op het terras met uitstekend gedekte tafels.

De soepen zijn altijd overheerlijk en de bestelde maaltijden kun je gemakkelijk meenemen en thuis lekker opeten.

De gulle lach van Sascha straalt al meteen gezelligheid en sfeer uit.

Ik ken in Assen geen enkel restaurant die deze bijzondere huiskamersfeer kan evenaren.

Ga vooral zo door op dit gezellige plein in Assen.

Veel succes.

13. Vanavond heerlijk gegeten bij de Gulle Gans. Voelde ons echte ‘gasten’. De gastvrouw en het bedienend personeel namen de tijd voor ons, ondanks de drukte. Zelfs zonder van te voren te reserveren hebben wij een gezellige en sfeervolle avond gehad.

14. Toen mijn vader en ik ronddwaalden in Assen, op zoek naar een leuk restaurantje, vroegen we aan een willekeurige man waar je het lekkerste kon eten van heel Assen. Hij gaf ons de tip om naar de Gulle Gans te gaan.

Wij hebben ontzettend genoten van de gezelligheid en van het heerlijke eten. Met name het appel-geitenkaastaartje was overheerlijk! De bediening was buitengewoon vriendelijk. We hebben ontzettend genoten!

15. Een gezellige gelegenheid in huiskamer sfeer waar je als klant nog koning voelt. Eten en bediening is uitstekend. Wij zijn nog steeds aangenaam verrast door de verscheidendheid aan vegetarische gerechten.

Sascha en medewerk(st)ers hartelijk dank voor een fijne en gezellige avond! Tot een volgende keer.

16. We hebben hier met de familie gegeten. Het restaurant ziet er erg gezellig uit (huiskamer sfeer) en de kaart is orgineel en klinkt verrassend. Jammer genoeg viel het eten een beetje tegen (kleine porties en gewoon niet zo lekker). De rekening was heel pittig. De sfeer is beter dan het eten.

17. Gezellig sfeervol restaurant, heerlijk gegeten en een goede zeer vriendelijke bediening. Echt een aanrader; zeker ook met kinderen.

De varkenshaas met brie was erg lekker en de frietjes leuk geserveerd.

De kaart is uitgebreid en het voorgerecht kan ook als hoofdgerecht worden gekozen met extra frietjes.

Alleen jammer dat dit dan op de rekening 2x zo duur blijkt te zijn.

Misschien een tip om dit op de kaart te zetten.

Zeker voor herhaling vatbaar!

18. Ondanks dat we niet besproken hadden, konden we toch nog aan een gezellig tafeltje plaatsnemen. De bediening was zeer aardig! De ambiance was erg goed!

Het eten was voortreffelijk!

Wat wenst een mens zich nog meer!

Echt een aanrader!

19. Margriet Homan

We hebben erg genoten: van de gastvrijheid, van de goede wijnen, van het feestelijk meeversieren van mijn verjaardag (herinneringsfoto in een lijstje) en van het heerlijke eten. In het bijzonder het vegetarische gerecht was van het seizoen en verrukkelijk.

20. Mijn eerste keer hier gegeten op aanraden van een collega. Nou, ze heeft niets te veel gezegd! Het was erg lekker. Het menu verandert ook regelmatig. Had dit niet verwacht in Assen. Heb een superavond gehad.

21. Ilonka

22. pris 38 punten

Heb hier lekker gegeten. De victoriabaars was eenvoudig maar goed klaargemaakt op een bedje van tagliatelle en ook de pasta was goed ( gelukkig niet te gaar!). De witte wijn was lekker en goed qua temperatuur. Bediening van de meisjes was vriendelijk ondanks de drukte. Helaas kan ik dat niet van de eigenaresse zeggen, misschien is hier een cursus gastvrouw op zijn plaats!

De rekening maar even zelf teruggebracht want niemand nam de moeite, maar dit kan aan de drukte gelegen hebben. Jammer van de inrichting van de zaak, doet armoedig aan.

6,3
  23. c.hoogkamer

Sfeervol restaurant aan de markt. Heerlijk gegeten. Ideaal voor kinderen. Prima bediening.

24. Na een aantal jaren niet meer bij de Gulle Gans te zijn geweest, toch maar weer eens aangedaan. Tafel gereserveerd zoals dat moet tegenwoordig, door de drukte aldaar.
    De jas werd netjes aangenomen. Het eerste pilsje, Hertog Jan, was wat lauw. De chardonnay smaakte prima.
    Voorgerechten en hoofdgerechten waren goed warm en lekker, redelijke hoeveelheid, wat apartere sla erbij.
    Zalmlende? Was iets te gaar. Tikka masalla is aangenaam pittig, maar rijst voor 3 personen erbij.
    Als dessert koffie met bonbons. Prijs van de snoepies staat niet op de kaart. 1 bonbon voor gemiddeld 2,50 euro, bij een normaal cafe krijg je daar een stuk gebak voor.
    Op het eind dacht men dat we de rekening niet konden betalen, "willen jullie pinnen?" Beetje genant.
    De inrichting is wel gezellig, leuk aangekleed. Proberen het over een paar jaar wel weer...

25. Gezellig restaurantje, leuke sfeer en vlotte bediening.

Leuk de kleine hapjes die geserveerd worden. Aanbod wijn is gevarieerd.(de witte wijn was niet goed op temperatuur)
    Voorgerecht lekker, ligt alleen veel sla op je bord zonder dat hier wat mee gedaan wordt. Hoofdgerecht viel ronduit tegen, jammer! Weer veel sla, zowel de vis, gepaneerde victoriabaars (vet en lauwwarm) als het bijgerechtje van een puree met doperwten (harde stukken en smakeloos) waren van slechte kwaliteit.
    De presentatie van bonbons doet heel gezellig aan.

5,9
  26. De bediening was erg vlot en gezellig. Helaas moesten we erg lang wachten op het hoofdgerecht.
    Toen we na 1 1/2 uur nog niets hadden, heb ik maar eens geïnformeerd en er bleek een "fout in de keuken" te zijn gemaakt.
    Na een uur en 3 kwartier hadden we toch eindelijk onze salade. Deze was erg goed! Het hoofdgerecht liet minder lang op zich wachten en smaakte best aardig.

Qua sfeer en bediening prima in orde, qua wachttijd (in ieder geval in onze situatie) en hoofdgerechten minder.

27. Matige ervaring.

Sfeer was goed, evenals de leuke meiden van de bediening.

Hoofdgerecht zeer matig door het gebrek aan balans in smaak. Er waren veel te veel rode pepers gebruikt. Gasten kregen tranen in de ogen. Fout in bereiding werd ook wel toegegeven. Door eigenaresse werd klacht echter volledig genegeerd. Onprofessioneel.

Teleurgestelde gasten. Restaurant geen aanrader.

28. Evelien

Geweldig genoten! De service was echt super! Het eten erg lekker en de borden waren ontzettend mooi (en verrassend) opgemaakt. Echt een aanrader!

29. Jan 10 punten

Erg goed restaurant!

Goed eten! En leuke bediening!

30. Bert 28 punten

Een uitstekend restaurant met een service die net even een stapje verder gaat. Eigenlijk een restaurant die "on" assens goed is. Een aanrader voor een ieder die gewoon eens weer lekker wil eten en als gast behandeld wil worden.

31. Fransisca

De ontvangst was zeer goed, er kwam gelijk iemand naar ons toe om naar ons plaatsje te wijzen en onze jassen aan te nemen. Daarna kregen wij heerlijk gemarineerde olijven en een goed glas wijn.

Precies optijd werd ons de kaart gepresenteerd samen met de daggerechten. En veel keus voor de niet vleeseter onder ons! Dit wisten wij stiekem al door de website.

Na het lekkere brood kregen wij ons voorgerecht waarbij we samen een goede wijn hebben gezocht. Deze smaakte goed. Het hoofdgerecht kwam op het goede moment. De wijn was nog niet op dus gingen we met de zelfde verder maar deze was heerlijk dus geen probleem. Op aanraden van de zeer meedenkende en vlotte bediening hebben wij de 'toeten'kaart wel aangenomen maar omdat wij nog heerlijk na zaten te genieten mochten wij een seintje geven als wij er uit waren. De nagerechten zagen er heerlijk uit dus wilden wij toch wel. En ook in het echt waren de nagerechten heerlijk! Hierna namen wij een kopje koffie met bonbons maar dit paste er bijna niet in. Voldaan verlieten wij het restaurant.

De bediening wist overal op in te spelen en de keuken weet er ook iets geweldigs van te maken. Wij voelden ons er op ons gemak en de sfeer was heel ontspannen. Wij waren erg blij dat we hebben gereserveerd want anders pasten we er niet meer bij! Dit was al onze 3e keer en steeds zat het helemaal vol!

32. De Gulle Gans is ons favoriete adres in Assen. We komen eigenlijk zelden meer ergens anders als we in Assen gaan eten.

Het eten smaakt altijd heerlijk, en de eigenaresse komt er altijd even gezellig bij zitten om de bestelling op te nemen. Je moet wel reserveren, want het zit altijd vol.

33. Wouter Roozeboom

Ontvangst was prima, daarna werd het minder.

Bediening was niet van een goed nivo. Service was matig, we moesten erg lang wachten. De voorgerechten zagen er wel goed uit, alleen de smaak viel tegen.

De hoofdgerechten waren van een eethuisje kwaliteit.

Niet bijzonder. Matig. Dit restaurant was ons aangeraden, we vinden het niet een echte aanrader.

34. We waren om 17.15 in het restaurant. Na voorgerechtje kregen we om 19uur we ons hoofdgerecht geserveerd, na meer dan een uur wachten. Om 19.15 kwam de eigenaresse om te vragen of we wel om de tijd wilden denken. We aten overhaast af en verlieten met een kater het restaurant om bij de concurrent het dessert te gebruiken en wat na te zitten.

35. hele leuke sfeer, leuke bediening en super lekker eten. Kortom een goed restaurant!

36. Eten was prima. Bediening vond ik wat slordig, maar de kwaliteit van het eten en de ambiance maken veel goed.

37. Ons favoriete restaurant in Assen. Supergezellige intieme sfeer met een verzameling aan kristallen glazen, zilver bestek kroonluchters,etc. Heerlijk eten; eigenlijk zonde om op te eten want de borden worden prachtig opgemaakt. Je wordt hier helemaal in de watten gelegd. En...helemaal rookvrij! Helemaal leuk: ik at hier op mijn verjaardag. De eigenaresse maakte van onze tafel een foto en 15 min. later kreeg ik de foto ingelijst en al als cadeautje! Aanrader!

38. bert engel

goed eten, goede sfeer, goed advies, goede bediening, gewoon goed