Hier zie je hoe de meningen over de Eetcafe by JenJ verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Prima eten, erg gezellig en heerlijk op je gemak kletsen eten en heerlijke wijn. Met een gezellige bediening mensen die open staan voor een praatje en advies over de gerechten. Prijs/kwaliteit prima. Goede producten voor een betaalbare prijs. Heren het was heerlijk jammer dat we niet uit de buurt komen, maar we komen zeker nog een keer terug!!

2. Super gezellige Bodega, altijd een vriendelijk welkom, altijd sfeervol, altijd heerlijke tapas, mooie keuze in hele goede wijn, waar maak je dat als wijnliefhebber nog mee tegenwoordig! Echt een aanrader om deze Bodega te bezoeken.

3. Wij lieten ons verrassen met verschillende tapas op advies van de eigenaar, super lekker en niet te veel. De wijnen die we erbij kregen, wederom op aanbeveling van de eigenaar, waren echt SUPER! En betaalbaar. Het voorgaande tezamen met de sfeer, de gezelligheid van de eigenaar en een heerlijk dessert maakten het tot een top diner. Wij komen zeker terug!

4. Marieke Bosschee

Wij hebben voortreffelijk gegeten en genoten van de gastvrijheid. Op aanraden niet meer dan 3 porties per persoon besteld en dat was een goede tip van de gastheer. Een gezellige ambiance. Wij komen zeker terug.

5. assencity

De tappasbar van Assen, midden in het centrum namelijk aan de markt. Vlakbij de Nieuwe Kolk. Je kunt er eten, maar s'avonds ook gezellig een drankje doen. Soms is er ook live muziek! Aanrader, vooral de rode wijn is zeer goed.

6. Renske Goedhart

Last minute besloten om met 8 collega's te gaan eten. Eigenlijk zaten ze helemaal vol, maar als we een half uurtje later wilden komen, kon het allemaal nog geregeld worden. Na een warm ontvangst en een goed wijnadvies, stonden de eerste overheerlijke hapjes al snel op tafel. Er leek geen einde aan te komen, echt een feest voor de smaakpapillen. Vooral de pittige kip en de gamba's waren favoriet, absoluut een aanrader! Kortom, een sfeervolle, gezellig avond waarbij een ieder zijn vingers bijna op at. Tot snel!

7. Lekker, Mano is een goede gastheer. Best prijzig, en geen volle porties. We zijn na afloop nog bij de buren wezen eten.

8. Afgelopen woensdag hier gegeten, we hadden een tafeltje gereserveerd en dat was nodig ook!

Zeer gastvrij, huiselijk en voortreffelijk eten, niet heel veel keus maar alles was super vers... zeer nette bediening!! Top tent...

9. El bar de tapas de manolitos es lo maximo! Tiene los mejores ingredientes y la calidad es muy buena. El ambiente es formidable y los viernes o sabados tienen música en vivo. El lugar ideal para pasar un buen rato y comer bien! Las aceitunas me encantaron.

(vrij vertaald door de redactie van Eet.nu)

De tapasbar Manolitos is het beste! Ze hebben de beste ingrediënten en de kwaliteit is erg goed. De sfeer is super en op vrijdag en zaterdag hebben ze live muziek. De ideale plek om een goede tijd te beleven en goed te eten! Ik vind de olijven hier heerlijk.

10. Emiel & Nathalie

Hartelijke ontvangst, heerlijk gegeten, open keuken met superkokkie die alle verse ingrediënten direct stond te bereiden en te bakken, Mano is een geweldige gastheer! Dank jullie wel, ook voor de wijnproeverij. Jammer dat je zo ver weg zit, maar als we weer naar Assen komen weten we waar we moeten zijn! Heel veel succes we hebben genoten. Mano, open gauw zo'n tent in Almere! :) groetjes Emiel en Nathalie

11. Marcel Koedijk

Hier wezen eten door eet.nu recencies. Er was nog net aan een plekje vrij om 17:00 dus we hadden geluk.

Leuk en Verassend. Heel erg vriendelijk personeel, klasse voor de bediening en ook de kok. Super huiselijke sfeer. We hebben erg lekker gegeten voor een goede prijs.

12. Anita Holsappel

Wat een heerlijke plek om te eten! Bijzonder goede wijn, fijne muziek, heerlijk eten, prima bediening en een top gastheer.

13. Afgelopen week ons Hello-Goodbye feestje gehouden met ons team. Iedereen was erg enthousiast! Onze complimenten aan Mano, Domenico en de andere toppers!

14. Pieter van Meurs

Elke week weer geweldig!! Heerlijk eten en fantastische mensen.

15. Lekker eten, leuke tent.

16. Met afstand mijn favoriete eetgelegenheid in Assen! Kan het iedereen van harte aanraden: Fijne bediening, elke klant krijgt het gevoel 'speciaal' te zijn. De gerechten zijn zeer divers en echt heel smakelijk. Ook kun je met een gerust hart het samenstellen van het menu aan Manolito overlaten, mocht je er zelf niet uitkomen. En dat alles voor een alleszins acceptabele prijs!
    Bravo en ga zo door!
    Cilia

17. Het eten is heerlijk, de service super. De producten zijn lekker vers en heerlijk bereid. De bediening is zeer vriendelijk en je wordt vriendelijk onthaald en verzorgd. Ons vaste eetgelegenheid is Assen. Top kwaliteit voor een super prijs...

18. Alexander Groothuizen

Super gezellig en fantastische bediening! Zelden zo lekker gegeten! Absolute aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt.

19. Super leuke zaak waar je lekker ongedwongen kan eten, drinken en relaxen. Gastheer Manos is top!

20. jolanda

21. Heerlijk eten, leuke sfeer en super bediening!!! Echt een aanrader!

22. Manos ik heb onlangs op uitnodiging van Henk Akker, kennis gemaakt en uiteraard geproefd van je lekkere tapasgerechten!! Heb een heerlijke avond gehad met Henk, de tapas, sfeer en de bediening was Super!! Zeker tot een volgende keer.....

23. Voor het eerst bij Manolitos gegeten. Als echte tapasliefhebbers waren wij zeer benieuwd.

De sfeer in het restaurant is super, het ziet er netjes uit en er staat een fijn achtergrondmuziekje op. Ondanks dat alle tafeltjes e.d. bezet waren, werden wij snel geholpen. Het eten smaakte super, was vers en heet (ook belangrijk).

Wij komen zeker terug om de rest van de kaart te proberen!

24. De sfeer in het restaurant is zeer gezellig er word gezellige muziek gedraaid en het personeel maakt graag een praatje, het personeel is uiterst vriendelijk. Het eten was heerlijk, alles word vers gemaakt en ik heb heel erg genoten. De service in het restaurant was top en de prijs is ook erg mooi! Dit is zeker een aanrader!

25. Ton en Els

Na een dagje Assen Circuit heerlijk gegeten bij Manolitos.

Manolito kookte deze keer zelf en vond zelfs nog tijd om als gastheer even langs de tafels te komen. Ook zijn voorliefde voor Cubaanse muziek kan hij mooi overbrengen. De tapas en de wijn smaakten uitstekend en de bediening was verder tiptop in orde.

1 groot compliment en een dikke aanrader !!

Wij komen zeker terug.

26. Gezellige tent met veel aandacht voor de gasten en heerlijk eten. De kok maakt alles vers klaar op zijn fornuisje achter de bar. Wel jammer dat de Tris Tapenade op was.

27. Gerald Schuring

28. Goedhart Jan & Alice

Wij hebben op een gezellig terras op de markt in Assen heerlijk tapas gegeten, bij het genot van heerlijke huiswijnen en Argentijnse wijnen. Complimenten aan Mano, zijn moeder en de bediening. Een echte aanbeveling. Heerlijk.

29. fam. Meijer

Heerlijk gegeten! Er is geen menu kaart, er wordt aan tafel uitgelegd wat voor tapas er is. De sfeer is ontspannen. Hier komen we zeker terug!

30. Cees Willem

Super gegeten en een lekker ontspannen sfeer.

31. Gezellig, vertrouwd en lekker.

32. Stefanie van der Vossen

Heerlijk eten, drinken en een super service! Er wordt rekening gehouden met je persoonlijke wensen en dingen die je eventueel niet mag eten!
    Manos is een enorm goede gastheer, zo zie je het niet vaak. Kortom, een aanrader!

33. Heerlijk en gezellig gegeten. We hebben ons laten verrassen en alles was heerlijk. Gerechten met gehakt mogen wat mij betreft wel wat kruidiger. Maar o.a. de tzatziki, tapenades en garnalen waren te lekker voor woorden! Aanrader!

34. T.c. Engberts

Ondanks de drukte was het toch mogelijk om persoonlijke wensen aan te geven en werd er door het personeel hun uiterste best gedaan om hieraan te voldoen.

Eten was heerlijk en zeker niet duur, dus wat mij betreft een absolute aanrader!

35. christina

Vertaal van English naar Nederlands

First time in Assen, we had to eat something.
    We came across a bar called manolitos so we thought we try it. What an amazing experience. It definately made our holiday better. On more reason to come back to your town. Excellent food. Excelllent experience. Amazing staff.
    Thank you!!!

36. T. Mulder de boer

Heerlijk tapas gegeten op onze 34 ste huwelijksdag. We wisten niet precies wat ons te wachten stond, maar lieten ons verassen. Niets dan lof, zeer vriendelijke aardige bediening, en meteen een glas water bij de wijn zoals het hoort. Fijne avond gehad, erg bedankt.

37. Op aanraden van mijn collega wezen eten na een bezoekje aan het circuit. Heerlijk gegeten en gedronken! Goede tapas, leuke presentatie en ontvangst. Al met al top!

38. Ik ben hier vorige week met mijn vriendin wezen eten voordat ik moest optreden in Assen. Het is soms lastig om een restaurant te vinden die ook goede vegetarische gerechten biedt voor mijn vriendin. Maar als ik haar moet geloven dan heb je bij Manolitos erg lekkere vegetarische gerechten. Lekkere wijnen en tapas sluiten perfect aan bij de aangename sfeer van het restaurant en de goede bediening is als een kers op de taart.

Een echte aanrader! We komen hier zeker terug.

39. Gisteren een topavond gehad! Attente bediening, deur openhouden als je aankomt, standaard glaasje water bij de heerlijke wijnen. Bediening zeer goed en mano is een top gastheer. Echt een topchef in het kleine keukentje en de Vaca Valencia is een aanrader. Alleen al de tapenades zijn heerlijk (probeer de kaas- en de walnoottapenade!)

Kom hier zeker weer!

40. kristian

Wij hebben bij manolitos gegeten en het was erg lekker. In korte tijd krijgen we verschillende tapas, en dachten aan Griekenland, Spanje, Italië, Mexico, Argentinië met alle verschillende smaken, het was een belevenis. Leuke bediening, mooie sfeer en lekkere wijn, goede service. Vriendelijke bediening en mano is een top gastheer. Gewoon zo doorgaan, echt een aanwinst voor Assen. Echt een aanrader.

41. Prachtige wijnen welke passen bij het menu. Gastvrijheid erg hoog en een formidabele sfeer.

42. Het is hier: Top, Top, Top.
    Jammer dat er geen plaats is om er een bed neer te zetten, want ik zou er gewoon de hele avond en nacht willen verblijven. Heerlijke wijn en tapas, gewoon super hoor.

43. Martin Hummel

Mijn ervaring is slechts een korte, maar ruim voldoende om te weten wat ik met Manos voor vlees in de kuip heb. Een gepassioneerd man met een groot sociaal hart voor alles en iedereen en vol passie voor waar hij mee bezig is. Mijn ervaringen zijn Griekse hapjes, een kleine Griekse maaltijd door zijn moeder bereid nog in Whispers, onder een toeziende kritische blik in onze richting van Manos' tijdens de eerste kennismakingshapjes. Ieder was unaniem in zijn of haar beleving: men was zogezegd meer dan tevreden en Manos kon trots zijn op zoveel keukensucces. In de glinstering in zijn ogen toen, kon je het succes van nu al aflezen. Hij heeft zijn droom waar kunnen maken en deelt die graag met allen die hem lief zijn. Doorgaan op de ingeslagen weg is mijn advies. Blijf trouw aan je klanten en zij zullen jou niet vergeten. En echt... daar kunnen geen tien Jacques Hermussen verandering in brengen.

44. Wat een aanwinst voor Assen.. Gastvrijheid viert hoogtij met super lekker eten wat net wat verder gaat als de gemiddelde tapasbar! Kwaliteit voorop bij Manolitos! Wat een ontspannen sfeer en heeeerlijke keuken waarbij de kok gewoon staat te kokkerellen achter de bar waar jij je drankje drinkt! Nooit eerder zo gezien..Top!!!

45. Geweldige sfeer en ontzettend gemotiveerd personeel!! Ga zo door!!

46. Elke keer heerlijke drankjes, hapjes en gezelligheid en personeel die net even de extra mile gaat! Top lokatie voor een gezellige avond met tapa's, Griekse invloeden en Mexicaanse hapjes! Aanrader voor iedereen die niet moeilijk doet maar gewoon lekker wil eten en zich wil laten verrassen door de diversiteit en sfeer!

47. Strauss

Geweldige zaak met heerlijke tapas en een enorm goede ambiance.. Gastvrijheid waar menig bedrijven U tegen kunnen zeggen!

48. Martina

Altijd een goede sfeer. Zeer gastvrij. In deze zaak voel je je welkom. Nog maar 1 keer een broodje gegeten en die was zeer smakelijk. Ik ga zeker de rest van de tapas kaart proeven!

49. Heerlijk hier! Top bediening, goede kok, gezellig zitten. Soms jammer dat hij pas om 17.00 uur open is!

50. Margot Bins-van Hemmen

Heerlijke tapas en een supergezellige sfeer én een zeer gastvrije ontvangst! Ik ga eigenlijk bijna altijd even naar Manolitos als ik in Assen ben - echt een aanrader!!!

51. Ache cubano

Het beste tapas restaurant van het noorden. Goede sfeer en lekkere latin muziek. Top top top.

52. Lekker eten gecombineerd met een fijne sfeer. Personeel wat zijn best doet om iedereen een leuke avond te bezorgen.

53. Pim Albronda

Echt een ervaring. Super gastheer en heerlijk eten en drinken. Mag je niet overslaan als je in assen bent.

54. George Wildeboer

55. Super lekker gegeten en gedronken. Alles tapas worden vers gemaakt en zijn goed van kwaliteit. Mano is erg vriendelijk en enthousiast. Zeker de moeite waard om te gaan eten!

56. Gezellige locatie, goed eten en top bediening. Fantastische aanwinst voor Assen.

57. Tamara Heilbron

Heerlijk eten. Leuk om je te laten verassen door de gastheer. Zelf zou ik het toch te lastig vinden om tussen al dat lekkers te moeten kiezen. Als ik een wijntje drink, dan drink ik hem bij Manolitos . Serveert alleen maar lekkere wijn. De sfeer is super goed, Eigenlijk kun je maar beter niet heen gaan als je haast hebt, want je maakt het je veel te moeilijk door de warme en gezellige sfeer om op tijd weg te kunnen gaan ;-)

58. Sfeervol, gezellig, goed team & gastheer, enthousiastme, heerlijke wijn en fantastisch smaakvolle tapas wat in een open keuken wordt bereid. Een super tentje waar je ook na je hapje nog uren kan blijven hangen.

59. Hillie Blok-Helbig

60. nienke veening

Je voelt je altijd bijzonder welkom. Gemoedelijke sfeer. Het eten is steeds weer een verrassing.

61. Hele gezellige sfeer met lekker eten en drinken! Een aanrader!!

62. Annemarie

Altijd fijn om bij Manolitos binnen te komen, verlekkerd kijken welke tapas het gaat worden, terwijl je alvast geniet van een heerlijk glas rode wijn. Dingen waar je blij van wordt, mede mogelijk gemaakt door Manno en zijn leuk team.

63. Heerlijk gegeten, een bijzondere ervaring. Super eten, klasse service, prima sfeertje en voor de prijs hoef je niet weg te blijven. Top restaurant.

64. Brenda Uri

65. Vertaal van English naar Nederlands

Great tapas bar with great people!

66. Top. Lekker eten en een top gast-team.

67. Marianne v.d. Wiel

Wat fantastisch dat er in Assen eindelijk een bodega is waar het elke dag van de week gezellig is! Manos is een gastheer pur sang, kent de meeste gasten bij naam en heeft voor iedereen altijd even tijd voor een praatje, waardoor je je altijd welkom voelt. De sfeer is geweldig, mede doordat het eten voor je ogen wordt klaargemaakt. Ik ben trots op Manos en zijn team en ik hoop dat Manolitos nog jaren blijft voortbestaan..

68. Leuke zaak, lekkere wijn, vriendelijke bediening en lekkere tapas! Echt een aanwinst voor Assen.

69. Silvana H

Heerlijk eten en gezelligheid pur sang bij Manolitos in Assen. De tapas wordt voor je ogen gemaakt, door mensen die passie voor eten hebben. Ik kan Manolitos bij iedereen aanbevelen. Ook als je een kopje koffie of een gezellige borrel wilt nuttigen, is dit bij uitstek één van de gezelligste plekken in Assen!

70. Erg gezellig, altijd een warm ontvangst. Het eten is van een zeer goede kwaliteit, professionele uitstraling.

71. Lekker eten, goede sfeer en prettig personeel!

72. Arien&Ronald

Gisteravond weer wat lekkere dingen geproefd bij Mano en zijn crew! Telkens weer een aangename verrassing! Niet alleen door de heerlijke witte wijn en de lekkere hapjes van David maar zeker ook door de gezellige sfeer en de leuke gesprekjes!

73. Vrijdagavond met 11 collega's op naar Bodega Manolitos.
    We hebben de keuze van de tapas aan de Bodega over gelaten. Zowel warme als koude tapas kwamen voorbij.
    Het was een smaakvolle, gezellige avond in een sfeervolle Bodega.
    Ik kom graag nog eens weer..

74. Een schot in de roos! Mano weet samen met zijn medewerkers hoe je in een gezellige omgeving lekker kunt proeven voor een redelijke prijs!

Vorige pagina