Torenlaan 18, 9401 HR Assen

Available payment methods
    Cash
    Chipknip
    PIN

Gratis parkeren is mogelijk op het Veemarktterrein, op 5min loopafstand van Bodega Manolitos.

Bus, Taxi, Trein tien minuten loopafstand van Bodega Manolitos.

• All-inclusive

1433191196 91
1454720208 89
1519307247 86

1. Kees Sietsma

Zeer slechte ervaring! Nonchalante bediening en tot 3x toe niet gebracht wat er besteld was. De baas denkt het met een grapje weer goed te maken. Geen aanrader en niet horeca waardig.

2. Hatzmann

Vanwege mijn handicap en het feit dat ik in een rolstoel zit, is het moeilijk om te dineren in jullie zaak. Het restaurant is erg klein en vol. Ik snap dat hier weinig aan te doen is. Afgelopen zomer, toen het eindelijk mooi weer werd, heb ik 2x geprobeerd te reserveren op het terras. Ik snap dat dit niet gebruikelijk is, maar gezien bovenstaande hoopte ik op wat medewerking. Helaas wilden ze geen uitzondering maken. Vanavond was het weer eens een mooie warme avond. Eenmaal bij Manolitos aangekomen bleek het terras te zijn veranderd in een vlonder. Helaas niet meer rolstoeltoegankelijk. Er waren nog wat tafels vrij. Gevraagd of er toch een mogelijkheid was om ergens te zitten, wellicht voor de vlonder. Dit kon niet en er was een wachttijd van 45 min. Eigenaar liep weg ons achterlatend in de zaak.. Uiteindelijk heerlijk gegeten bij de concurrent. Ik doe geen poging meer bij Manolitos te dineren!

3. Perfect eten. Perfecte service.

4. Waardeloos.
    Duurt lang.
    Niks te onthouden.
    Te duur.

5. Heidi hogenbirk

Heerlijk gegeten, leuke vriendelijke bediening, alleen voor mij persoonlijk was het te druk met teveel mensen op een kluitje.

6. A. Vrijenhoek

Heerlijk gegeten, leuke sfeervolle inrichting en mooie locatie in het centrum.

7. Ter Veld

Donderdagavond wezen eten. Pas na 20 minuten werd ons een kaart gegeven en gevraagd wat we wilden drinken, weer es twintig minuten later konden we onze bestelling doorgeven. Na een kwartier kwamen ze weer, onze bestelling was weg want de printer van de koks was kapot. Weer konden we onze bestelling gaan doorgeven en hij beloofde ons dat we nu echt als eerste geholpen zouden worden. Vervolgens krijgt het tafeltje naast ons eerst nog al hun eten en pas daarna krijgen wij een bordje olijven. We zijn inmiddels ruim een uur verder. Gelukkig kwam daarna de rest van het eten vrij snel maar waren wij helaas al over onze trek heen en hebben we er niet van kunnen genieten. Het eten op zich was heerlijk maar de service was deze avond echt slecht.

8. hier op terras een drankje gedaan voordat we naar een door ons gereserveerd restaurant zouden gaan daar aangekomen zagen we de bediening zonder enige interesse het eten op tafel gooien gauw terug gegaan om bij Manolito's te gaan eten we werden daar door de eigenaar en Natalie weer uiterst welkom geheten en zij maakte er voor ons toch een heerlijke avond van heerlijke tapas en een zeer vriendelijke bediening hun weten daar dus wel hoe je gasten een fijne avond moet geven bedankt en ga zo door

9. Carola de Lange

Heerlijk gegeten, leuke en vriendelijke bediening, aanrader!

10. Gezellig. Een goede gelegenheid om met vrienden bij te kletsen.

11. Vorige week echt heel goed gegeten in deze bodega.

Leuk gelegen aan een horeca plein in Assen met een gezellig interieur. We namen een variatie van allerlei tapas hapjes. Echt heel veel met een ongekende prijs kwaliteit nivo. Leuke en vlote bediening en betaalbare lekkere huiswijnen.

Echt een aanrader in Assen.

12. Het kipstukje was heerlijk!

13. Super lekker gegeten. Eigenaar is een hele goede gastheer en het personeel is heel aardig. Echt een aanrader.

14. Hier kun je heerlijk eten met fijne gastheren/vrouwen, met passie voor hun vak, lekkere kleine hapjes en zeker niet te duur, wijnen zijn ook erg goed en altijd gezellig sfeertje zeker een aanrader!

15. Heerlijk avondje gehad. Lekkere Tapas van goede kwaliteit!! Ook de wijnen zijn zeer aan te bevelen!!
    Prima locatie, wij komen weer terug!!

16. Voordat we goed en wel binnen waren, kregen we al een glas wijn in onze handen gestopt omdat we nog eventjes moesten wachten. Helemaal niet erg! Het eten was ontzettend lekker. Een fijne avond gehad m'n zus en ik.

17. Heerlijk gegeten. Top bediening, en veel eten voor een zeer redelijke prijs!
    Aangenaam verrast!

18. Leuke sfeer, heerlijk eten en top gastvrijheid! Zeker een aanrader! We komen hier zeker terug.

19. Net heerlijk gegeten bij Manolitos! Wat een geweldige tapas bar! Vriendelijke en vlotte bediening, grote variatie tapas en verse producten! En petje af voor de chef!! We komen hier zeker terug!!

20. Nienke Veening

Prima ontvangst, vlotte bediening en de bediening voelde de sfeer aan tafel heel goed aan.
    We hebben een heel gezellige en ontspannen avond gehad bij Bodega Manolitos.

21. 2 bier 10 euro??

22. Gisteravond met vrienden heerlijke avond gehad bij Manolitos. Lekker eten, gezellige sfeer en goede gastheer. Een aanrader.

23. Via eet.nu kwamen we in dit restaurant terecht. Het ontvangst was slecht. We moesten lang wachten voordat we geholpen werden. Wanneer we iets besteld hadden kregen we steeds opmerkingen te horen als: "is dat alles/zijn jullie nu al uitgegeten/wil je alleen een koffie?" Wij vonden dit ongepast. Bij de koffie vroegen we gelijk om de rekening, die we vervolgens niet kregen. De bediening vond het nodig om bij ons aan tafel te komen zitten om te vragen of hij nog wat voor ons kon doen. Ook dit vonden wij ongepast. Het eten is goed. De prijs/kwaliteit verhouding ook. Een aantal mensen van de bediening spreekt inderdaad geen Nederlands, dit leverde ongemakkelijke situaties op. Tussendoor werd er ook niet gevraagd of alles naar wens was. Conclusie: wij komen hier niet terug.

24. Redelijke tent. Voor Assen biedt het zeker perspectief, maar de wijze waarop de eigenaar je ontvangt, is 'not done'. Er wordt heel duidelijk onderscheid gemaakt tussen 'vaste klanten' en 'incidentele bezoekers'. Erg jammer, want als ondernemer hoor je gastvrij te zijn voor al je gasten. Behandel iedereen hetzelfde en sta niet overdreven te zoenen met bepaalde gasten. Enkele personen in de bediening spreken geen Nederlands. Een minpunt. Allemaal leuk en aardig, maar ik kom hier voor het eten en drinken, niet voor het 'unieke managementbeleid'. En als je voor dit beleid kiest, bent u op zijn minst verplicht om dit aan de gasten te vertellen. Dan bent u transparant en eerlijk. Eten is opzich prima en ook fijn dat nu de prijzen erbij vermeldt staan.

25. Opzich een leuke tent maar wat mij erg verbaasde was de kok, deze was voor het eerst. Waarschijnlijk had deze man nog nooit van haargel gehoord want hij zat steeds met zijn handen door zijn haar om vervolgens weer met het eten verder te gaan, bah! Desnoods moet de kok maar iets op zijn hoofd doen. Dit moet echt veranderen! Ook wat betreft de hygiëne kan het beter. Verder loopt er personeel rond die je niet kunnen helpen omdat ze geen Nederlands spreken. Het was altijd een mooie en gezellige tent maar dit gaat hard achteruit, helaas.

26. A Dubbelboer

Héérlijk gevarieerd gegeten met leuke, gastvrije bediening.

27. Susanne schoemans

Heerlijk eten. Zeer gevarieerd. Klant wordt gezien en er is aandacht voor iedereen. Vriendelijke en opgewekte bediening. Koks zijn kunstenaars.
    Komen zeker terug.

28. Rosanne

Goede service en heerlijk eten. Weer eens uiteten zoals het moet. Niet snel snel maar gezelligheid en een praatje. Maar zelfs zonder dat is het eten super lekker.
    Kunnen geen verbeterpunten bedenken, is echt een super avondje geweest.

29. Tompson

Niet schoongemaakt lamsvlees. Vet, taai en vies. Afschuwelijk.

30. Heerlijk gegeten en hele leuke en spontane bediening!

31. Super! Heerlijk gegeten en erg goed geholpen door gezellige bediening!

Kom zeker terug.

32. Wat een leuke avond heb ik gehad bij Bodega Manolitos. Ik woon op loopafstand van het gezellige tapasbarretje op de hoek van de straat en ik moet zeggen dat het erg lang geleden is dat ik zo'n leuke avond heb gehad. Heerlijk eten en de sfeer was fenomenaal, je krijgt echt het gevoel dat je op een plek bent waar iedereen samenwerkt om er iets leuks van te maken.

Aanrader nummer 1 in Assen!

33. Na de prachtige Maya-tentoonstelling bezocht en nog wat gedronken te hebben, mede op aangeven van eet.nu binnengevallen bij Manolitos. Het was vrij vroeg, net na vijven. De bestelde tapas-hapjes stonden na vijf minuten al op tafel. Lauwe eirolletjes, tapaz met 6 groenten (ja, als je de aardappelen ook meetelt), vier volledig suf gekookte gehaktballetjes. Alles stond dus al 'klaar' voor de eerste gasten. En opgediend met desinteresse.

We waren blij dat we snel konden gaan.

34. Heerlijk eten, gemoedelijke sfeer, zeer attente en vriendelijke bediening. Geweldig!

35. Gezellig en lekker gegeten! Zeer vriendelijke ontvangst door eigenaar en serveerster! Zitten was iets minder in soort van vensterbank... oogde wel leuk, maar bij langer zitten toch wat minder comfortabel... Prima avond gehad! Leuke combi van Spaans en Griekse hapjes.

36. All the way uit Rotterdam waren wij op zoek naar een plekje om een hapje te eten. Toevallig liepen wij langs Manolitos. Wauw!! Say no more!!

37. Goede sfeer, nette zaak, lekker gegeten.. En na het eten nog even lekker nazitten met een biertje ..

Aanwinst voor Assen!
    Complimenten

38. Na een bezoek aan de prachtige Maya tentoonstelling in het Drents museum wilden we een hapje eten in Assen. Twee restaurants aan het plein stuurden ons weg omdat de keuken om half zes 's middags nog niet open was (?). Bij Manolitos had de attente eigenaar gezien dat we zoekende waren en zwaaide de deur met een groots gebaar open. En het restaurant en de bar waren op dat moment al goed bezet. Een gereserveerde tafel werd voor twee uurtje vrij gemaakt en ook al zaten we niet ideaal vlak bij de deur, toch hebben we een geweldig verblijf gehad. Bij de wijn komt meteen een glas water, wat ik echt een geweldige stukje ongevraagde service vind, en ook een heerlijk tapas broodje van het huis. Een gemoedelijke sfeer zoals je die in landen als Spanje en Italië gewend bent, heerlijk eten, alles goed op smaak en met natuurlijke producten, en een attente en vriendelijke service. Zou de entourage beter kunnen? Ja, zeker. Is niet perfect. Maar als verbetering van het decor afbreuk zou doen aan de sfeer... dan zeg ik; laat maar lekker zo die bodega in Assen. Dan rijden wij er denk ik nog wel eens een stukje voor om.

39. Leuk, gezellig en goede wijnen. Kom graag terug!

40. Marja

41. Keramiektuinen Galerie Harwi

Vanavond hier uiteten geweest, leuk personeel, super lekker eten, keuze uit wijn (eerst proeven), gezellig leuke sfeer en de rekening viel ook heel erg mee voor 4 personen. (3 verschillende rondes tapas + toetje + drinken €85,40 *Top!*)

42. Melvin Stavast

Net met de familie (4 persoons) gegeten. Super lekker. We kwamen aan en mochten eerst de verschillende wijnen proeven dus wijn kiezen werd makkelijker. We waren er voor de eerste keer en alles werd goed uitgelegd. Super gezellig plekje aan de bar.
    Eten kwam snel en belangrijkste het was vers en echt heerlijk. Me zusje is vegetariër en er was ook genoeg eten voor haar. Hun zelfgemaakte ham, kip en lam is echt een aanrader.
    Leuke bediening en super leuke eigenaar hele vrolijke man, spontaan en heel gast vrij. Ik voelde me direct thuis. Kok was ook echt een top kok. Nogmaals het eten was geweldig. En ik zit ook goed vol. Dit is het lekkerste restaurant waar ik heb gegeten. Toetjes waren ook goed vooral de zelfgemaakte cheesecake en mascarpone.
    We kregen de rekening en we waren bang dat we als we keken wat we hadden gegeten en gedronken dat we op de €150 zaten. Ik keek op de rekening maar €85! Prijs kwaliteit verhouding is dus echt top, heerlijk en goedkoop! Ik kom hier zeker vaker!
    Ik raad het iedereen aan gewoon naar binnen gaan en probeer het eens. Je zult blij verrast worden. Bedankt voor de lekkere en gezellige avond. Nogmaals bedankt eigenaar en kok!

43. Jasper koppes

Super lekker gegeten bij Manolitos. Veel keuze, goede wijn, snelle service en zeker niet duur! Tip: even reserveren aangezien het niet heel groot is binnen.

44. Het was ons eerste bezoek aan bodega Manolitos. Direct bij binnenkomst troffen we een leuke ontspannen sfeer aan. Lekker informeel! We werden goed ontvangen en kregen op verzoek een andere tafel dan aanvankelijk voor ons was bedoeld - dus niet aan een laag tafeltje voor het raam. Uitstekende huiswijn (rood tempranillo) en vlotte uitleg over de procedures. Het eten was goed - uitstekende bediening/service en alles redelijk geprijsd. Kortom zeker een nieuw bezoekje waard.

45. Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, normale prijzen en uitstekende sfeer! Top!

46. Heel gezellig, goede huiswijn en heerlijke tapas fijne en hartelijke bediening. Goed en gezellig zoals het hoort. Veel kwaliteit voor je money. Dit was onze eerste keer en een gevoel of je er al jaren kwam, aanrader.

47. Bea, Rigiena en Anja

Super leuke tapas bar/restaurant waar je op informele wijze met een klein of groot gezelschap heerlijk kunt eten. De sfeer is lekker relaxt en gastheer Mano heeft oog en aandacht voor al zijn klanten, voelt warm en welkom! Bovendien is de prijs/kwaliteit verhouding ook nog eens uitstekend!

48. Geweldige gastheer en bediening. Heerlijk eten in een relaxte ambiance.

49. Fijne plek om te eten. Het is er niet voor niets altijd goed bezet. Mooie verzorgde porties en verse ingrediënten. Goede service en attente bediening.

Aan te bevelen aan allen die van tapas houden.

50. Vorige week genoten van heerlijke tapas begeleid met heerlijke rode wijn. Vanwege de drukte even moeten wachten op ons tafeltje, maar dat was voor ons geen probleem en het duurde ook maar even. Grote plus is dat er, zonder erom te hoeven vragen, een glas water bij de rode wijn geserveerd wordt.. Top!
    Wij hadden gekozen om ons te laten verrassen door de chef en we hebben daar geen spijt van gekregen. Voldoende eten, heerlijke smaken en een mooie afwisseling in gerechten. Vriendelijk en service gericht personeel.
    Manolitos, veel succes en wij komen zeker terug!

51. Gisteravond hier lekker gegeten, lekkere verse gerechten en je kreeg van alles genoeg voor 2 personen. Gezellige sfeer & vriendelijk personeel!!

52. Was al eerder geweest, maar toch maar weer eens doen. Weer jammer. Vorige ervaring was dramatisch, deze ervaring ook. Chaos en duur. Alles lekker onduidelijk. De gastheer heeft duidelijke voorkeuren voor bepaalde gasten, de bestelling wordt in willekeurige volgorde geserveerd, personeel heeft geen overzicht en dat blijkt uiteindelijk ook weer bij het afrekenen. Kritiek op de nota wordt bepaald niet gewaardeerd. Culinair hoeft u mij niets te leren, de prijs-kwaliteitsverhouding klopt niet!

53. In een woord: Fantastisch. Gezellige ruimte, niet groot wel knus. Het eten is zeer goed, evenals de bediening. Wij waren hier in dit geval met 5 kameraden. Maar het is geschikt voor heel veel doelgroepen zoals ook familie. Zeer geslaagde avond, wij komen zeer zekers terug.

Groeten, Richt.

54. Gisteravond heerlijk gegeten. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Glaasje water bij de wijn, snelle en vriendelijke bediening, leuke sfeer van een echte mediterraanse bar, lekker eten, goede wijn en lekkere koffie (vooral ook die snoepjes bij de koffie :-)). Tip: een paar kussentjes in het zitje bij het raam, zodat je het comfortabel kunt maken.

55. Patrick en Marjan Meijerman

Echt een aanrader om heerlijk te genieten. En het eten(tapas) grandioos. Complimenten!! TOP!!

56. Top! Eten is heerlijk, sfeer is geweldig, personeel is fantastisch, top!!!!

57. Super gezellige avond gehad, heerlijk eten, vriendelijke bediening. Zeker een aanrader.

58. Lisa Schuitema

Goede bediening, fantastisch eten en gezellig zitten! Een echte aanrader!

59. Eten was vers en heerlijk. Bediening was goed, wijn was heerlijk. Enige nadeel is weinig zitruimte en aan tafel zit je op een krukje zonder rugleuning. Voor de rest een top avond gehad met mijn vriendinnen! Sfeer was gezellig. Voor 24 euro hebben we veel tapas en drankjes genuttigd.

60. Vanavond met groepje hier geweldig lekker gegeten. En heel sfeervol. En fijne bediening. Voor Mac-prijzen moet je hier niet zijn, en voor Mac-eten al helemaal niet. Redelijke prijzen voor fantastisch, vooral vers eten. Top!

61. Beperkte keus in tapas. Als je gaat eten met een grote groep houdt er dan rekening mee dat het eten al voorbereid is en wordt opgewarmd in de oven of magnetron. Opgewarmde prak met bijna overal een dikke kwak knoflooksaus erop. Kortom veel te duur voor wat je kwalitatief voorgeschoteld krijgt. Tapas onwaardig!

62. Gisteravond heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.

63. Redelijk eten, niet super dus, chaotische bediening, ging van alles fout. Jammer, iedereen doet z'n best. Check je rekening goed!

64. Super lekker gegeten bij Manolitos! Vriendelijk personeel & heerlijke tapas. En dat voor een goed prijsje. Echt een aanrader

65. If you never try you'll never know! Super eten en vriendelijke bediening!

66. Kirsten Sudosa Dames 1

Hele vriendelijke bediening, heerlijk eten en een goede sfeer. Prijs kwaliteit is dik in orde. Zou hier zeker veel vaker terug komen. Top! Meer dan tevreden.

67. Super leuk personeel en fantastisch eten!

68. Marjolein de groot

Zijn er gisteren voor het eerst geweest. Super lekker gegeten. Bediening was ook super goed. Je voelt je meteen welkom, er wordt echt aan de klanten gedacht. Echt een aanrader.

69. Een paar keer geweest. Een horecagelegenheid waar je je altijd welkom voelt, hoe druk het ook is. Aandacht voor de gast én het eten. Gelegen op een prachtige locatie. Hier kun je uren genieten van van alles. Maar bovenal van de heerlijkheden.

70. Heerlijk gegeten! Niet van de kaart gekozen dit keer maar gewoon wat Manos ons voorschotelde. Super! Aanrader. En wij vinden de prijs kwaliteit meer dan prima. Keep up the good work👍👍

71. Angelique gerrits

Super lekker eten!! Gezellig en een warme gastheer die je gelijk welkom laat voelen!

72. Leuk en origineel concept. Er zijn verschillende soorten tapas te bestellen. Als drietal hebben wij volop genoten van de verschillende gerechten. Je proeft dat alles vers is. De bediening is vriendelijk en behulpzaam, maar ook in voor een grap. De eigenaar is ook aanwezig en heeft veel plezier in zijn werk. Het eten en drinken is betaalbaar en ook van goede kwaliteit. Mooie royale porties. Wij komen zeker nog een keer terug!

Als tip: jullie zouden de prijzen kunnen vermelden bij de verschillende gerechten. Dan wordt het voor de mensen met een kleine portemonnee wat overzichtelijker wat zij na afloop moeten betalen.

73. fam Zonjee

Heerlijke tapas gegeten, voor ieder wat wils (dus ook voor de kids). Gezellige sfeer, bediening weet van aanpakken en geeft eerlijk advies! Komen zeker terug!

74. Bij Mano-litos (kleine Mano is ons uitgelegd door de Griek Mano) is het goed vertoeven. Het eten is uitstekend op smaak, goed te onderscheiden, met liefde bereidt. De rode wijn (merlot) is fan-tas-tisch. Ook onze kleine meiden hebben zich kostelijk vermaakt. Een tegenvaller is de prijs. Niet zo zeer dat het de duur is voor wat je krijgt, maar meer 'de verhouding tot'. Met relatief weinig consumpties toch 54 euro betalen is stevig. Desnalniettemin is het meer dan goed genoeg om die prijs gewoon te laten voor wat het is; maar geld. Wij komen terug, met meiden!

75. Heerlijk gegeten bij Manolitos. Voor ons de eerste keer en het smaakte geweldig. Minpunt is inderdaad dat er geen prijzen bij staan. Het personeel is vriendelijk maar een paar keer de gerechten van de buren bij ons aan tafel. Tijd voor de rekening en dan staan er gerechten op die je helemaal niet hebt gehad. Let dus wel op je rekening of het allemaal klopt. Wij hebben bijna 20 euro teveel betaald en de tafel naast ons 30 euro. Zeer slordig.

76. De gerechten waren ontzettend lekker bereid. En we zaten goed vol. De serveerster was zeer vriendelijk heeft ons goed geholpen. De rekening viel ook mee. Het was een minpunt dat we aan een lage tafel (salontafel hoogte) moesten zitten en met het bord in onze schoot/hand moesten zitten. Verder was er weinig beenruimte en met mijn rug zat ik tegen een koud raam. Dit kan absoluut beter. Gooi deze tafels op de brandstapel en plaats een extra gewone eettafel. Want je weet niet meer hoe je moet zitten. De menukaart is ook heel onoverzichtelijk zonder vermelde prijzen. Ook dit kan beter. Omdat het eten ontzettend lekker was kom ik graag nog eens terug. Maar dan wel aan een eettafel.

77. Heerlijke verse tapas en absoluut een verademing om een restaurant/bar als Manolitos in Assen te hebben! Verder vriendelijk personeel en de rekening viel heel erg mee! Kritiek puntjes? De prijzen vermelden op de lijst met tapas zou wel prettig zijn en een hele avond om zo'n kruk of bankje zitten is niet erg comfortabel. Al met al zeer goed en ik kom terug.

78. Ik heb hier met een grote groep gegeten. Het eten was heerlijk. Qua menu hebben we ons laten verrassen door de bediening. We hebben ons buikje goed vol gegeten. Het enige minpuntje vind ik wel dat je alles los betaalt van wat je op tafel krijgt. Dus als je een gezellige avond hebt met meerdere rondes loopt de prijs al snel op. Daar wordt van te voren niet over gecommuniceerd. Toen uiteindelijk de rekening gepresenteerd werd, schrok ik wel aardig van de prijs.

79. Soleil Debrot

80. jasper en chantal

Wij hebben hier een super lekkere en gezellige avond gehad. Een heerlijk ongedwongen sfeer en hele leuke en vriendelijke medewerkers. De eigenaar loopt even hard als zijn medewerksters en geeft je het gevoel dat je meer dan welkom bent. Alleen verse producten en een kok die weet wat smaak is. Wij komen zeker terug. Jasper en Chantal van In de goede Luim, Emmen.

81. Greetje

Teleurstellend. Wij hadden hoge verwachtingen en de wijn was heerlijk, maar het eten vonden wij erg tegenvallen en veel te weinig. Een paar keer gevraagd om eten (de bediening kwam niet meer langs?) en om 10 uur maar bitterballen gaan eten bij de buren. We vonden de tafel ook erg klein voor 8 personen.

82. Sodeju, wat hebben wij heerlijk gegeten bij Manolitos. De kok mag je nooit meer wegdoen. Bediening: vriendelijk, humor en zeer correct. Top restaurant buurman!!

83. Ik zie nergens prijzen, niet hier en niet op de website. Is dit een verrassing tot je de rekening krijgt?

84. 11 april '15. Gevoel dat je altijd welkom bent. Echt weer super lekker gegeten, hoef niet lang te wachten, bediening is goed ondanks dat het er altijd druk is weten ze hier de ontspannen sfeer goed te behouden.

86. Van de week heerlijk gegeten bij Bodega Manolitos. Sfeervol, aandacht voor de gast, mooie lekkere wijnen. Kortom, een absolute aanrader!!

87. Sfeervol, gezellig, gemoedelijk en bovenal lekker eten en goede wijnen.

88. Prima eten, erg gezellig en heerlijk op je gemak kletsen eten en heerlijke wijn. Met een gezellige bediening mensen die open staan voor een praatje en advies over de gerechten. Prijs/kwaliteit prima. Goede producten voor een betaalbare prijs. Heren het was heerlijk jammer dat we niet uit de buurt komen, maar we komen zeker nog een keer terug!!

89. Super gezellige Bodega, altijd een vriendelijk welkom, altijd sfeervol, altijd heerlijke tapas, mooie keuze in hele goede wijn, waar maak je dat als wijnliefhebber nog mee tegenwoordig! Echt een aanrader om deze Bodega te bezoeken.

90. Wij lieten ons verrassen met verschillende tapas op advies van de eigenaar, super lekker en niet te veel. De wijnen die we erbij kregen, wederom op aanbeveling van de eigenaar, waren echt SUPER! En betaalbaar. Het voorgaande tezamen met de sfeer, de gezelligheid van de eigenaar en een heerlijk dessert maakten het tot een top diner. Wij komen zeker terug!

91. Marieke Bosschee

Wij hebben voortreffelijk gegeten en genoten van de gastvrijheid. Op aanraden niet meer dan 3 porties per persoon besteld en dat was een goede tip van de gastheer. Een gezellige ambiance. Wij komen zeker terug.

92. assencity

De tappasbar van Assen, midden in het centrum namelijk aan de markt. Vlakbij de Nieuwe Kolk. Je kunt er eten, maar s'avonds ook gezellig een drankje doen. Soms is er ook live muziek! Aanrader, vooral de rode wijn is zeer goed.

93. Renske Goedhart

Last minute besloten om met 8 collega's te gaan eten. Eigenlijk zaten ze helemaal vol, maar als we een half uurtje later wilden komen, kon het allemaal nog geregeld worden. Na een warm ontvangst en een goed wijnadvies, stonden de eerste overheerlijke hapjes al snel op tafel. Er leek geen einde aan te komen, echt een feest voor de smaakpapillen. Vooral de pittige kip en de gamba's waren favoriet, absoluut een aanrader! Kortom, een sfeervolle, gezellig avond waarbij een ieder zijn vingers bijna op at. Tot snel!

94. Lekker, Mano is een goede gastheer. Best prijzig, en geen volle porties. We zijn na afloop nog bij de buren wezen eten.

95. Afgelopen woensdag hier gegeten, we hadden een tafeltje gereserveerd en dat was nodig ook!

Zeer gastvrij, huiselijk en voortreffelijk eten, niet heel veel keus maar alles was super vers... zeer nette bediening!! Top tent...

96. El bar de tapas de manolitos es lo maximo! Tiene los mejores ingredientes y la calidad es muy buena. El ambiente es formidable y los viernes o sabados tienen música en vivo. El lugar ideal para pasar un buen rato y comer bien! Las aceitunas me encantaron.

(vrij vertaald door de redactie van Eet.nu)

De tapasbar Manolitos is het beste! Ze hebben de beste ingrediënten en de kwaliteit is erg goed. De sfeer is super en op vrijdag en zaterdag hebben ze live muziek. De ideale plek om een goede tijd te beleven en goed te eten! Ik vind de olijven hier heerlijk.

97. Emiel & Nathalie

Hartelijke ontvangst, heerlijk gegeten, open keuken met superkokkie die alle verse ingrediënten direct stond te bereiden en te bakken, Mano is een geweldige gastheer! Dank jullie wel, ook voor de wijnproeverij. Jammer dat je zo ver weg zit, maar als we weer naar Assen komen weten we waar we moeten zijn! Heel veel succes we hebben genoten. Mano, open gauw zo'n tent in Almere! :) groetjes Emiel en Nathalie

98. Marcel Koedijk

Hier wezen eten door eet.nu recencies. Er was nog net aan een plekje vrij om 17:00 dus we hadden geluk.

Leuk en Verassend. Heel erg vriendelijk personeel, klasse voor de bediening en ook de kok. Super huiselijke sfeer. We hebben erg lekker gegeten voor een goede prijs.

99. Anita Holsappel

Wat een heerlijke plek om te eten! Bijzonder goede wijn, fijne muziek, heerlijk eten, prima bediening en een top gastheer.

Volgende pagina