Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Asperen verdeeld zijn.

Op 26-1-2017 hier gegeten. Het was druk, veel mensen aanwezig voor het AH menu. Menu was lekker en leuk opgemaakt. Attente en goede bediening. Incl. 3 glazen wijn en 1 bier waren wij slechts € 41,70 kwijt. Wij komen nog eens terug.

Dick en Stef

Prima restaurant. De eigenaar heeft een zeer enthousiaste houding. Heerlijk Grieks.

Tempelaars

Op en top!! Heerlijke en eerlijke gerechten. Fantastische wijnen en super vriendelijke service!! Komen zeker terug, echte aanrader.

Erwin Mulder

Jammer dat ik na het eten van een grote salade, wederom salade kreeg gepresenteerd bij het hoofdgerecht. Rijst waren ze ook vergeten. Jammer jammer 😣

Weinig eten voor je geld. Het smaakt goed, maar ik ben geen grote eter en vond het echt een klein bordje, zeker voor die prijs. De service is vrij slecht; ze komen te weinig vragen of je drinken wil en verder zie je ze niet. Weinig sfeer, niet eens achtergrondmuziek. Niet voor herhaling vatbaar.

Denise Kool

Afgelopen weekend gegeten bij De Schildkamp. In één woord; super! De bediening was ontzettend vriendelijk en gastvrij. De kwaliteit van het eten was heel goed en de sfeer in het restaurant ook. Ik kom hier zeker nog eens terug. Een aanrader!

Wij komen regelmatig bij Tasos en het eten is er geweldig! Een vriendelijke familie die hard werkt voor hun geld. Alles wordt vers bereid en ziet er verrukkelijk uit. Vriendelijk personeel en wij worden altijd direct van drankjes voorzien. Een echte aanrader dus!! Wij zijn in ieder geval heel tevreden. Altijd gezellig bij Tasos😃😃😃

Voor de eerste keer dit restaurant bezocht. Het eerste wat opviel waren de hoge prijzen vermeld op de menukaart. De menukaart was keurig en de geplastificeerde bladzijden zijn heel schoon en helder.

Als voorgerecht Ztatziki met pita, helaas nauwelijks smaak en de beste vergelijking is waterige yoghurt. De pita is een zelfgemaakte 'plakbrood' ook deze zonder smaak. Om een bekende schotel uit te kiezen hebben we een van de gyros schotel besteld.
    De ruime hoeveelheid viel op maar de vergelijking met een thuis opgebakken supermarkt gyros wordt lange na niet gehaald, dus geen restaurant kwaliteit die je toch wel mag verwachten. De sla was slap en helaas ook hier geen smaak, alles veel te waterig.

De bediening was in geen velden of wegen te bekennen want ze vonden de gesprekken aan de bar waarschijnlijk belangrijker dan op de gasten in het restaurant te letten. Dus zelf maar naar de bar gelopen om de rekening te vragen. Ook de rekening werd niet opgehaald, de gesprekken aan de bar waren weer belangrijker zodat ik het bakje met de rekening maar bij de bar ben gaan afgeven.

Op de vraag of alles naar wens was heb ik maar niet geantwoord en het gebrekkig/achterstallig onderhoud aan het lakwerk en de gebreken bij het herentoilet heb ik verder ook niet genoemd.

Kortom een 1x maar nooit weer restaurant.

Zomaar een avondje uit eten gegaan met gezin, vriendin van onze dochter en schoonmoeder. Wat een ervaring! We kozen 'de proeverij' van 25 euro. Na een tiental fantastische verse en authentieke voorgerechtjes kwam het hoofdgerecht: een keur aan Griekse vleesspecialiteiten. De frietjes die er bij werden geserveerd hebben we maar gelaten. Zoveel lekkers liet geen ruimte voor deze aardappelvariatie. Volledig voldaan kregen we nog een keur aan nagerechten geserveerd, ijs, baklava, tiramissu, slagroom. Te goed, teveel, te gek! Geen diepvries of mise en place, alles vers bereid! Na een koffie van het huis gingen we volledig voldaan, zeer tevreden en onthutst van de prijs-kwaliteitverhouding huiswaarts. Hier komen we zeker terug!

Han Visser

Op 7 mei voor het eerst sinds lange tijd weer eens bij De Schildkamp gegeten. Wat een veranderingen ten opzichte van een paar jaar geleden! Een strak, maar sfeervol interieur, vriendelijke bediening en: een verrassende menukaart met heerlijke gerechten, want dat is natuurlijk ook waarvoor je komt. Er blijkt een nieuwe eigenaar te zijn, de frisse wind is duidelijk te merken. Ga zo door Schildkamp, we komen zeker nog eens terug.

Wij hebben heerlijk gegeten bij de Kazerne. Alles ruim voldoende en gingen dus voldaan naar huis. Personeel heel vriendelijk.

Addie Schutz

Goed eten in een prettig restaurant tegen een goede prijs.

Heerlijk gegeten vorige week. Heel sfeervol ingericht, prima was het allemaal.

Heel lekker gegeten, uitstekende bediening gehad. We hebben helemaal niet lang hoeven te wachten. Eigenaar is aardig en doet het leuk.

Mooi restaurant, we hebben er heerlijk gegeten!! Bediening erg vriendelijk, we gaan zeker nog eens terug.

Eten was weinig mis mee, al hadden de frietjes van betere kwaliteit gekund als deze smakeloze B-merk hap met laffe fritessaus. Erger was dat deze frietjes totaal vergeten waren en we er zelf om moesten vragen. Ze werden kraakvers voor ons gebakken, maar bijna als mosterd na de maaltijd. We waren al hongerig, want tussen het voorgerecht en bijgerecht zaten VIJF kwartier. Wachten met eten van vlees op de frietjes was geen optie, want dat lag op ijskoude borden. Bestek voor het hoofdgerecht is ook wel handig. We hebben erom gevraagd, maar toen het niet kwam hebben we het maar van een lege tafel naast ons gekaapt. Iets meer personeel inzetten op zaterdagavond en niet gelijk de schuld afschuiven op klant, maar eerst bedenken wat je zelf niet goed hebt gedaan zou helpen

Afgelopen zondag zijn wij met de wielerploeg van 16 man koffie wezen drinken, helaas lag er bij de meeste meer koffie op het schoteltje dan dat er in het kopje zat en de hoge prijs van € 2,50 per kopje is zelfs onbegrijpelijk te noemen. Wij zullen voor komende tochten dan ook naar een ander koffie adres gaan uitkijken.

Heerlijk gegeten bij de Kazerne. In het restaurant was eigenlijk geen plek meer, maar in het zaaltje werd gelijk een tafel gereed gemaakt voor ons. Zeer vriendelijke bediening, welke regelmatig komt kijken of alles naar wens is en of we nog wat nodig hadden. Ook het eten was heerlijk, zelfs de friet was huisgemaakt. Porties van voldoende grootte, ook voor de grote eters onder ons. Wij komen hier zeker terug!

Van den ende

We hebben heerlijk gegeten met z'n vieren, zeker voor herhaling vatbaar. Service was goed.

Misverstand met de lunch voucher werd door Marco persoonlijk en prima opgepakt en opgelost, complimenten daarvoor.

Eten (lunch) was verder erg goed zoals eerder reeds aangegeven. Verse producten, mooie smaak, ruime porties, mooi geserveerd.

Aanrader dus, ook omdat Marco weet hoe je van een nadeel (misverstand) een voordeel kan maken.

M de Bruijn Leerdam

Mijn tweede ervaring viel ons eigenlijk tegen. Zeker het paddestoel schnitzel menu met toebehoren. Schnitzel te hard gebakken (3 maal) en wat er bovenop gerecht zat, was erg matig. Jammer. Voorgerecht goed. En nagerecht ook goed.

Nog twee minpunten: van het personeel komt er niemand vragen of alles naar wens is. Salade schotel is tevens matig.

Helaas krijgt de Karzene van ons een 6.5

Lunch en koffie. Eten was goed en portie ruim. Verse producten en prima van smaak. Koffie was middelmatig en smaakte naar automaat koffie. Sfeer en entourage was middelmatig.
    Verder onjuiste / misleidende info op de website voor de Lunch Cheque. Moest 9 euro extra bij betalen terwijl dat nergens vermeld staat. Vervelende discussie waarbij men ons wel gelijk gaf maar niet tegemoet wilde komen! Gemiste kans om van een nadeel een voordeel te maken.

Zaterdagavond gegeten, het restaurant liep in 30 minuten vol. Ondanks dat bleef het personeel rustig en liep alles in goede banen zonder stress. Hebben Tapas gegeten, alles geweldig vers gemaakt. Maak je zelden mee. Er waren ook veel gasten van de AH actie. Iedereen sprak met veel lof over de kwaliteit en de vriendelijkheid. Was de eerste keer voor ons, zeker niet de laatste dus. Foto van het nagerecht, een Indisch plateau. Ga zo door en tot binnenkort.

Eten afgehaald. Mezelf verheugd op de gyrosschotel. Bij thuiskomst zat er alleen gyros, patat en wat smaakloze rijst in de schotel. De beloofde salade, de tzaiziki en het pitabroodje zaten er niet bij. En als de gyros dan nog lekker was...

De eigenaar een berichtje gestuurd, maar een reactie krijg je niet. Voor ons geen Tasos meer en ik raad het niemand aan.

Voor het eerst naar de Griek geweest. Lekker en goed gegeten. Goede en prettige bediening.

We zijn afgelopen woensdag met 5 personen wezen eten. We hebben genoten van de proeverij, waarmee we van veel verschillende gerechtjes konden genieten. Het was weer heerlijk.

Heb vanavond lekkere spairribs besteld en was lekker snel bezorgd. En ook een mix grill en die was ook overheerlijk. Zeker vaker bestellen.

Dirk

Gisteravond een bestelling gedaan bij Tasos en laten thuis bezorgen. 3x een kombischotel en 1x pannetje varkenshaas. Duurde lang voordat we het thuisbezorgd kregen, maar oke, ik heb er begrip voor dat het ergens druk kan zijn.

Toen we de bestelling open maakten, bleek dat het vlees van de 3 schotels op 1 schaal was gegooid! Jammer... (Wij bestellen ook vaak met de buren samen, maar eten dan niet samen dus dat zou in die situatie bijvoorbeeld al ontzettend vervelend zijn!) Daarnaast was het ook nog eens erg weinig en dus zaten we elkaar echt aan te kijken op het laatste stukje vlees.

Ook waren ze de rijst vergeten, dus daar hebben we netjes over gebeld en we zijn toen door dat meisje vriendelijk te woord gestaan. Helaas voor een meneer die naast haar stond, hoorden we hem tegen dat meisje zeggen wat zij tegen ons moest zeggen. Op de menukaart staat heel duidelijk 'Geserveerd met friet, rijst, een pitabroodje, tzatziki en salade', maar toch beweerde de meneer die naast dat meisje stond dat je OF friet, OF rijst krijgt. Dat meisje werd dus gedwongen om dat tegen ons te zeggen, maar uiteraard gingen wij daar niet mee akkoord. Dan hadden ze dat maar duidelijk op de menukaart moeten zetten. Sneu voor dat meisje en kinderachtig dat je je personeel zo te kijk zet!

Uiteindelijk werd er beloofd dat er nog rijst nagebracht zou worden. Heel fijn, super bedankt! Helaas, na 5 minuten werden we teruggebeld dat de rijst op was en ze konden geen nieuwe verse rijst maken. Belachelijk maar oke, dat meisje had al genoeg commentaar over zich heen gekregen dus toen zij voorstelde om nog wat extra friet te brengen, zijn wij daarmee akkoord gegaan. Aardig meisje, belachelijk excuus waarvoor zij moest bellen. Na een half uur kwam eindelijk de friet! Bedankt! Slappe, gore, koude friet ;-)

Daarbij komt nog een klein puntje waarvoor ik dit restaurant zeker nog een keer ga bellen, omdat ik dat graag tegen de baas wil vertellen... Zeik je personeel niet keihard af terwijl de telefoon nog aanstaat! (We hadden beiden na het gesprek nog niet opgehangen, dus ik heb alles gehoord.) Hij ging zo vreselijk tekeer tegen dat meisje dat ik er thuis medelijden mee had. Als hij dat had gedaan terwijl ik daar in het restaurant zat te eten, had ik er direct wat van gezegd. Fijne baas!!

Ook heb ik vaker tzatziki gegeten bij de griek, maar deze smaakte meer naar knoflook dan naar tzatziki. Toevallig naar de knoflook die ik thuis zelf in de kast had staan van de Aldi (is overigens prima van smaak!), dus geen tzatziki, jammer!

Nee, voor mij geen volgende keer. Misschien dat ik het ooit nog eens probeer om dáár te eten in de hoop dat dat beter is dan het afhalen! Bovendien kan ik er dan gelijk wat van zeggen op het moment dat hij weer zijn personeel zo gruwelijk af staat te zeiken. Allemaal jonge meiden die het nog moeten leren, en ja, van zo'n baas zou ik ook zenuwachtig worden en mijn blad met glazen laten vallen.

W. Doesburg

Gisterenavond bij Eethuis de Kazerne wezen eten. Heerlijk gegeten voor een klein prijsje. Super vriendelijk personeel. De open keuken geeft het restaurant een leuke sfeer. Zeker een aanrader!