Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Asch verdeeld zijn.

1. Nederlands Asch

Eten was redelijk. Bediening vriendelijk. We zaten in de aanbouw waar het rustig zitten was, ware het niet dat de achtergrondmuziek meer voorgrondmuziek was.
    Jammer dat de aanzienlijke hoeveelheid broodkruimels van het voorgerecht, die van de broodplank afvielen met snijden, niet even weggeveegd werden.

6,7
  2. Nederlands Asch

We hebben heerlijk gegeten, de bediening was perfect en de sfeer gezellig.

3. Nederlands Asch

Pieter van Bemmel

Friet en snacks gehaald in het cafetaria maandag avond. Super dat hij open was op paasavond. Mijn friet was lekker doorbakken en heb samen met mijn gezin lekker gegeten.

4. Nederlands Asch

Vandaag patat gehaald bij de kletskop. Eens maar nooit meer! De patat was zacht en niet goed gebakken en de kroketten waren koud.

5. Nederlands Asch

De sfeer was gezellig. Goede bediening. Voor wat betreft de garnering bij het hoofdgerecht had meer variatie in mogen zijn. En voor drie personen werden er 3 kleine bakjes geserveerd. Je kon wel kosteloos bij bestellen. Sate was droog.

6. Nederlands Asch

l van beusekom

Zeer goed, heerlijk eten.

7. Nederlands Asch

D.J.van Ommeren

Het is ons allemaal goed bevallen.Het eten smaakte erg lekker,ook de bediening was erg goed.

8. Nederlands Asch

Nette gelegenheid en heel sfeervol. Personeel was erg vriendelijk en ook behulpzaam. Eten was voortreffelijk.

9. Nederlands Asch

Petra Janssen

Wij hebben hier heerlijk gegeten met de shell-actie. Een aparte menukaart met voldoende keuze.
    Ik heb 2 opmerkingen: op de site van de kletskop staat een menukaart van de shell, die kwam niet helemaal overeen met de kaart die bij ons op de tafel lag. Jammer, want de gast gaat toch kijken op de restaurant site wat er op staat. En de borden waar het vlees op ligt warm serveren, deze waren namelijk niet voorverwarmd.
    Wij komen hier zeker nog een keer terug.

10. Nederlands Asch
  11. Nederlands Asch

Eten was echt super lekker, sfeer erg gezellig en bediening top! Ga er zeker terug komen.

12. Nederlands Asch

1 keer heerlijk gegeten, sfeer is prima, service erg goed en eten bijzonder lekker! Om aan te bevelen!

13. Nederlands Asch

Super lekker gegeten. Door de uitstraling van de buitenkant hadden wij niet veel hoop (Wordt nog onder handen genomen). Binnengekomen was het een aangename verrassing. Er heerst een fijne sfeer, gezellige uitstraling!! En bovendien het eten was super!

Ga zo door!!

14. Nederlands Asch

We komen hier regelmatig eten en ik moet zeggen dat het gewoon ontzettend goed vertoeven is in de Kletskop. Het eten is zeer gevarieerd en dan ook nog eens heerlijk bereid door de kok. De bediening is zeer betrokken bij de gasten en ze staan altijd klaar voor een gezellig praatje of een goede uitleg over de gerechten en de wijnen.

15. Nederlands Asch

Jacob

16. Nederlands Asch

De Kletskop

17. Nederlands Asch

Ook vandaag weer heerlijk gegeten!! We zijn erg blij met de mooie uitbereiding van het restaurant. Aanrader? Alles!!

18. Nederlands Asch

Steven & Joyce

Waren aan het toeren met de oldtimer en zijn gestopt bij de kletskop.
    We hadden plannen om in Buren wat te eten maar daar was alles gesloten (maandag he). Dus even teruggereden en ontzettend goed en lekker gegeten, helemaal TOP en tot de volgende keer.

Groet Steve & Joyce.

19. Nederlands Asch

Wij komen hier al enkele jaren en altijd gezellig. Na de verbouwing hebben ze iets meer ruimte waar het voormalige terras zat. Er is nog steeds een mooi en gezellig terras maar we zijn zeer verheugd met de aanbouw. Wij zitten niet zo ver hier vandaan op de camping en gaan nu zeker ook buiten het seizoen hier eten als we op de camping komen kijken hoe alles er bij staat. De kwaliteit en vriendelijkheid van het personeel is altijd uitstekend. Wij komen er bijna altijd met onze 2 hondjes en ze vragen bijna altijd uit zichzelf of de hondjes water willen. Een super aan te raden locatie om te gaan genieten van een heerlijke lunch of maaltijd. Zeker de reuze uitsmijter en de Kletskopburger zijn aan te raden.
    Echt helemaal super deze locatie.

20. Nederlands Asch

Ronald Kamp

21. Nederlands Asch

Even snel iets gegeten bij de Kletskop. Voor ons de 1e keer, maar zeker niet de laatste. Eigenaar gezellig en spontaan. Doet zijn uiterste best het naar je zin te maken. Eten niet super speciaal, maar hartstikke lekker. En daar gaat het toch om. Zeer vriendelijk geprijsd. En oh ja, voor grote eters ligt er een schnitzel van 1 kg te wachten. En nee, dit is geen tikfout.

22. Nederlands Asch

Het is een rustige sfeer, bij aankomst word je welkom geheten en krijgt de kaart.. Je krijgt rustig de tijd om je keuze te maken, ze komen niet al 10 keer tussendoor vragen of je het al weet, maar wachten tot de kaarten dicht zijn.

Je hoeft geen uren te wachten tot je eten eindelijk klaar is en bovendien wordt er na het voorgerecht gevraagd of je het hoofdmenu er gelijk achteraan wilt hebben of nog even wilt wachten.

Wij waren de laatste mensen en het ging richting sluitingstijd, toch kan je rustigjes aan verder eten zonder gepusht te worden o.i.d.

Het eten smaakt goed en er is ook een goede verhouding prijs/kwaliteit.

We zijn er al vaker geweest (vanavond dus ook weer geweest) en zullen ook zeker nog meerdere keren terugkomen.

23. Nederlands Asch

Vanavond hier gegeten, helemaal top!
    Borden waren mooi opgemaakt, eten erg lekker.
    Nette service.
    Alleen jammer dat de sigarettenlucht even sterk te ruiken was door de rookruimte achterin de zaak..

24. Nederlands Asch

Miranda

25. Nederlands Asch

We hebben afgelopen maandag hier met onze kinderen gegeten. Was niet zo heel druk maar wel knus.
    We hebben allemaal het aanbevolen 3 gangen menu gegeten. Je hebt daar ook nog de keuze in het voorgerecht en het hoofdgerecht en dat voor 22,50. Het eten smaakt heerlijk en de borden zijn zeer netjes opgemaakt. Het dessert was een verrassing maar dat was ook echt een aangename verrassing. Dit was zo mooi en lekker met o.a. stoofpeer tiramisu en softijs. De bediening is heel erg vriendelijk en netjes en ze nemen ook de tijd voor je.
    Al met al zeker een restaurant om nog een keer heen te gaan en zeker aan te raden. Eindelijk gewoon een 10 maar omdat het niet zo heel erg druk was de sfeer een 9.

26. Nederlands Asch

Wij hebben gisteren fantastisch gegeten. Eindelijk een restaurant gevonden waar wij lekker kunnen eten voor een goede prijs/kwaliteitverhouding. Aanrader: Lamsrump!

27. Nederlands Asch

koos

Het was niet druk en toch duurde bediening etc te lang.

Eten was goed maar salade en friet was kleine portie.

28. Nederlands Asch

Gewoon eten, maar lekker voor een normale prijs.

29. Nederlands Asch

Goede service en heel vriendelijk.

Wat waren de sliptongetjes lekker!

30. Nederlands Asch

Zijn er al een paar x geweest en steeds naar onze zin.

Lekkers ete en lekkers borrele, vooral als wat drukker wordt 's avonds, met jonge garde.......