Nieuwste foto's in Asch

Er zijn geen foto's gevonden.

Laatste updates in Asch

1. Ronald Kamp's profielfoto
    Ronald Kamp vindt de recensie door Marleen voor De Kletskop leuk
    Nederlands Asch

We hebben afgelopen maandag hier met onze kinderen gegeten. Was niet zo heel druk maar wel knus.
    We hebben allemaal het aanbevolen 3 gangen menu gegeten. Je hebt daar ook nog de keuze in het voorgerecht en het hoofdgerecht en dat voor 22,50. Het eten smaakt heerlijk en de borden zijn zeer netjes opgemaakt. Het dessert was een verrassing maar dat was ook echt een aangename verrassing. Dit was zo mooi en lekker met o.a. stoofpeer tiramisu en softijs. De bediening is heel erg vriendelijk en netjes en ze nemen ook de tijd voor je.
    Al met al zeker een restaurant om nog een keer heen te gaan en zeker aan te raden. Eindelijk gewoon een 10 maar omdat het niet zo heel erg druk was de sfeer een 9.

2. Ronald Kamp's profielfoto
    Ronald Kamp vindt de recensie door rolaff voor De Kletskop leuk
    Nederlands Asch

Vanavond hier gegeten, helemaal top!
    Borden waren mooi opgemaakt, eten erg lekker.
    Nette service.
    Alleen jammer dat de sigarettenlucht even sterk te ruiken was door de rookruimte achterin de zaak..

3. Ronald Kamp's profielfoto
    Ronald Kamp vindt de recensie door van Eijk voor De Kletskop leuk
    Nederlands Asch

Het is een rustige sfeer, bij aankomst word je welkom geheten en krijgt de kaart.. Je krijgt rustig de tijd om je keuze te maken, ze komen niet al 10 keer tussendoor vragen of je het al weet, maar wachten tot de kaarten dicht zijn.

Je hoeft geen uren te wachten tot je eten eindelijk klaar is en bovendien wordt er na het voorgerecht gevraagd of je het hoofdmenu er gelijk achteraan wilt hebben of nog even wilt wachten.

Wij waren de laatste mensen en het ging richting sluitingstijd, toch kan je rustigjes aan verder eten zonder gepusht te worden o.i.d.

Het eten smaakt goed en er is ook een goede verhouding prijs/kwaliteit.

We zijn er al vaker geweest (vanavond dus ook weer geweest) en zullen ook zeker nog meerdere keren terugkomen.

4. Ronald Kamp's profielfoto
    Ronald Kamp vindt de recensie door Cora voor De Kletskop leuk
    Nederlands Asch

Even snel iets gegeten bij de Kletskop. Voor ons de 1e keer, maar zeker niet de laatste. Eigenaar gezellig en spontaan. Doet zijn uiterste best het naar je zin te maken. Eten niet super speciaal, maar hartstikke lekker. En daar gaat het toch om. Zeer vriendelijk geprijsd. En oh ja, voor grote eters ligt er een schnitzel van 1 kg te wachten. En nee, dit is geen tikfout.

5. Ronald Kamp's profielfoto
    Ronald Kamp vindt de recensie door Ronald Kamp voor De Kletskop leuk
    Nederlands Asch

Wij komen hier al enkele jaren en altijd gezellig. Na de verbouwing hebben ze iets meer ruimte waar het voormalige terras zat. Er is nog steeds een mooi en gezellig terras maar we zijn zeer verheugd met de aanbouw. Wij zitten niet zo ver hier vandaan op de camping en gaan nu zeker ook buiten het seizoen hier eten als we op de camping komen kijken hoe alles er bij staat. De kwaliteit en vriendelijkheid van het personeel is altijd uitstekend. Wij komen er bijna altijd met onze 2 hondjes en ze vragen bijna altijd uit zichzelf of de hondjes water willen. Een super aan te raden locatie om te gaan genieten van een heerlijke lunch of maaltijd. Zeker de reuze uitsmijter en de Kletskopburger zijn aan te raden.
    Echt helemaal super deze locatie.

6. Ronald Kamp's profielfoto
    Ronald Kamp heeft een recensie geschreven voor De Kletskop
    Nederlands Asch

Echt helemaal super deze locatie.

7. Ronald Kamp's profielfoto
    Cora heeft een recensie geschreven voor De Kletskop

9. van Eijk's profielfoto
    van Eijk heeft een recensie geschreven voor De Kletskop
    Nederlands Asch

Het eten smaakt goed en er is ook een goede verhouding prijs/kwaliteit.

10. rolaff's profielfoto
    rolaff heeft een recensie geschreven voor De Kletskop
    Nederlands Asch

Vanavond hier gegeten, helemaal top!
    Borden waren mooi opgemaakt, eten erg lekker.
    Nette service.

Marleen heeft een recensie geschreven voor De Kletskop

13. Jacob's profielfoto
    Jacob heeft een recensie geschreven voor De Kletskop
    Nederlands Asch

Wij hebben gisteren fantastisch gegeten. Eindelijk een restaurant gevonden waar wij lekker kunnen eten voor een goede prijs/kwaliteitverhouding. Aanrader: Lamsrump!

14. koos's profielfoto
    koos heeft een recensie geschreven voor De Kletskop

koos

Het was niet druk en toch duurde bediening etc te lang.

Eten was goed maar salade en friet was kleine portie.

15. jack's profielfoto
    jack heeft een recensie geschreven voor De Kletskop
    Nederlands Asch

Gewoon eten, maar lekker voor een normale prijs.

16. Jennifer's profielfoto
    Jennifer heeft een recensie geschreven voor De Kletskop
    Nederlands Asch

Goede service en heel vriendelijk.

Wat waren de sliptongetjes lekker!

17. jose en peet's profielfoto
    jose en peet heeft een recensie geschreven voor De Kletskop
    Nederlands Asch

Zijn er al een paar x geweest en steeds naar onze zin.

Lekkers ete en lekkers borrele, vooral als wat drukker wordt 's avonds, met jonge garde.......

18. Dirk's profielfoto
    Dirk heeft een recensie geschreven voor De Kletskop
    Nederlands Asch

Vandaag friet en snacks gehaald.

We werden snel geholpen en het eten was snel klaar.

Zeker de moeite waard, ons zien ze volgende week weer terug!

19. linda's profielfoto
    linda heeft een recensie geschreven voor De Kletskop
    Nederlands Asch

Goede kwaliteit eten, snelle bediening, lekkere grote saté.

Zeker voor herhaling vatbaar.

20. An's profielfoto
    An heeft een recensie geschreven voor De Kletskop
    Nederlands Asch

Service met een glimlach is ver te zoeken.
    Eten is slecht in verhouding met prijs.