Bezorgrestaurants in de buurt van Zappa's

Online eten bestellen

1420115784 85
1490619833 80
1521954965 77
1702131977 83

1. Over het algemeen altijd erg positief over zappa’s m.u.v. vanavond.
    - 1 uur en 15 minuten moeten wachten op onze pizza’s
    - vieze wc’s
    - geen toetjes
    - rekening ongevraagd op tafel.

Erg jammer

2. Kwamen aan bij Zappa’s Arnhem, klein maar knus restaurantje met heel veel personeel wat ontzettend hard werkt en allemaal even vriendelijk zijn, netjes ontvangen en konden gelukkig gelijk terecht. We hebben als voorgerechten brood met 3 soorten dips besteld, waren heerlijk, smaakte als huisgemaakt. Als hoofdgerecht hadden we een pasta zappas en een pizza stagioni, zie foto s. Zijn grote porties, en smaakte heerlijk. Kon de pizza niet helemaal op, dus heeft ze hem netjes voor ons in gepakt om mee naar huis te nemen. Ook kregen we nog een heerlijke limoncello van het huis. Perfect einde van een heerlijke maaltijd.

3. De kinderen vonden hun pizza de allerlekkerste vd hele wereld en onze pasta gerechten waren ook heerlijk!
    Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
    Aardig en vakkundig personeel.

4. Lisa 44 punten

Tijd je terug naar Zappa’s Arnhem geweest. Wat een leuk restaurant. Eten was heerlijk en drinken werd met het warme weer geserveerd met ijs (en niet gierig 1 ijsblokje). De sfeer was er prima ook met die drukte. Dit komt ook echt door het personeel. Door dit samen was de prijs-kwaliteitverhouding perfect. Een echte aanrader!

6,5
  5. Esther hofman

Tot nu toe altijd lekker gegeten en de bediening was altijd vriendelijk. Vandaag een slechte ervaring gehad. Met z'n 4en wilden we buiten twee lege 2 persoons tafeltjes aan elkaar schuiven. We kregen te horen dat dat buiten niet mocht. We moesten maar binnen gaan zitten. Heel ongastvrij!

6. Zappa's Nijmegen

7. Koud eten, duurde redelijk lang. Wijn kwam aan in een vies glas. Ook leek het bestek niet heel schoon. De pasta was erg zuur door de grote hoeveelheid citroen. Slechte communicatie tussen het personeel, omdat de bon klopte niet omdat er niet goed overlegd was. Drinken was in verhouding ook redelijk duur. Wel goedkoop maar is geen aanrader.

3,2
  8. Lekker gegeten, goeie service en een gezellige sfeer.
    Wij hadden wat extra toppings besteld, wat helaas vergeten was. Er werd goed gehandeld door het personeel toen we hier een opmerking over maakte.

9. Samen met mijn vriendin wezen eten, er zat alleen een stukje plastic in de pizza dat daar was beland. Aangekaard bij een bediende en bood ons aan onze drankjes van de rekening af te halen. We hadden echter niks gedronken en alleen maar pizza gegeten maar hij stond er op dat we wat drinkten. Toen mijn vriendin om een sjuutje vroeg kreeg ze vervolgens ook nog verse sju. Prima opgelost en de pizza staggione was ook nog eens erg lekker.

10. NB

11. Heerlijk puur Italiaans gegeten in goede sfeer.

12. Lekker vers, goede dunne pizza. Service was snel en vriendelijk. Jammer dat de wc vies was.

13. Lekkerste pizza's van Arnhem!! Erg gezellige informele sfeer.

14. We hebben lang op ons eten moeten wachten. En dat terwijl er bijna niemand zat. Andere mensen kregen hun eten zelfs eerder dan wij terwijl wij er al veel langer zaten.
    Het personeel was ook meer bezig met elkaar dan met de gasten. Ze vergaten veel en maakte veel fouten. Daarnaast waren ze ook niet al te vriendelijk.

15. Lang wachten en pizza was slecht, droog en te hard aan de rand… niet echt italiaans.
    Je moet niet zien hoe ze de pizza klaarmaken.
    Alles op de grond, en de verbrande pizza in de afvalbak… en dan moet je nog eten!

16. Het was niet eens heel erg druk in de (kleine) zaak, maar toch moesten we drie kwartier op ons eten wachten. Klanten die na ons binnenkwamen kregen hun eten nog eerder dan wij. Ook werd de pizza eerder op tafel gezet dan de pasta. De pasta werd vervolgens voor mijn neus langs, over de pizza heen, op tafel gezet. Ook kregen we op dat moment pas een schaaltje met brood. Het eten was wel lekker, maar als je een trein moet halen en het snel moet eten omdat je te lang moest wachten, kun je er niet echt van genieten. Erg jammer.

17. We hebben een uur moeten wachten op onze pizza. Er viel geld en pizza resten en van opgehaalde borden in de ingredienten. De vieze borden werden op de balie gezet waardoor er steeds van alles af viel in de pizza toppings. Wanneer je zo'n wanbeleid voert wat betreft hygiene kun je beter niet kiezen voor een open keuken. Bediening buitengewoon onvriendelijk.

18. Heerlijk eten voor een goede prijs alles lekker vers en goed op smaak !!!

19. Joran Hulshof

Het was er erg gezellig en de werknemers waren ook erg vriendelijk. Ook was het eten heel lekker en het stond zeker in verhouding met de prijs.

20. Je proeft echt dat alles vers is en met zorg is gekozen. Heerlijk vers en smaakvol. Geweldige pesto bij het brood en de beste pizza bodems die ik gegeten heb. Hele vriendelijke en persoonlijke bediening en een gezellig sfeer. Zeer onder de indruk!

21. Anoniem

Ik vond het eten niet lekker, ik had een pizza pesto en er zat amper kaas op en de pizza was te droog, ook de korst was veelste hard. (Bijna karton leek het).. als voorafje hadden we brood besteld, (€4,95 voor een kleine hoeveelheid) we kregen het brood pas na de pizza. Ook kwam de serveerster te vaak langs (ik snap dat je hoort te vragen of het eten lekker smaakt etc. Maar 7x is wel erg vaak). Ik ben niet van plan nog een keer te komen.

3,4
  22. Een paar keer per jaar rijden we vanuit Apeldoorn naar Arnhem... speciaal om even een vorkje te prikken bij Zappa's. Die pasta, mmmm.

23. Aardig personeel. Plek bij de deur was tochtig. Pizza's geweldig. Jammer dat er nauwelijks keus is in toetjes en het enige ijs is ben&Jerry's.

24. w.elferink

De pizza was lekker alleen de rand iets te knapperig dat was jammer. na lang wachten pizza gekregen. goede vriendelijke bediening.

25. Edwin Hosmus

Top bediening, erg gastvrij, eten lekker en bovenal vers. Ga zo door.

26. Super eten, vooral de pizza's zijn heerlijk! Personeel is altijd vriendelijk en niet opdringerig wat ik erg belangrijk vind.

27. Marjolijn

Twee fouten in 1 bestelling is een beetje veel. Geen vorm van compensatie, de ober wilde ons zelfs de verkeerde pizza geven: 'is het heel erg?' Verder waren de pizza's klef en een aantal zelfs maar voor de helft gaar.

4,9
  28. Agaath gelderloos

Heerlijk gegeten! Goed eten.

29. Echt lekker gegeten voor een zeer schappelijke prijs! Het was boven mijn verwachting, precies goede porties en een heel prettige bediening in een uiterst relaxte sfeer

30. Mensen van een Islamitische afkomst, ik raad jullie AF om hier te eten, het is geen Halal eten. En ja dat zeggen ze wel, maar ze bakken tegelijkertijd mijn kip voor de pasta in een wok pan wat daarvoor gebruikt is voor een varkensgerecht en dat noemen ze halal. Nou mij zien jullie nooit meer en we kwamen regelmatig langs met de familie, maar 1 keer en nooit meer. En ik zie nu nog steeds weleens buitenlandse mensen eten daar, mensen kijk goed waar je aan het eten bent.

2,4
  31. Zeer lekker en vers... leuke kaart

32. Gezellige zaak, heerlijk gegeten en vriendelijk personeel! We komen zeker terug!

33. Kan er altijd heerlijk eten en het personeel is er ook altijd zeer vriendelijk.

34. Heerlijk gegeten, zowel de pizza's als pasta's zijn werkelijk om je vingers bij af te likken, 100% een aanrader!

35. Zeer slechte ervaring met glutenvrij eten, ondanks dat we ruim van te voren hadden gereserveerd! Geen glazen bij het drinken, want het was te druk! Deze mensen hebben totaal geen idee wat glutenvrij eten inhoudt! Ze koken de glutenvrije pasta in dezelfde pan met water als de gewone pasta! Eigenaar verdiep je in het glutenvrije dieet, instrueer je personeel! En skip anders je zogenaamde "glutenvrije" kaart! Coeliakie-patiënten, mijd dit restaurant!!

Uiteindelijk boos, teleurgesteld en zonder eten vertrokken!!

1,5
  36. Heerlijk gegeten. Pizza bodem perfect krokant.

37. Geen flexibiliteit. We wilden met onze kinderen Italiaans eten. Hadden van te voren op de kaart gekeken. Op de kaart staat diverse soorten pasta. Onze jongste dochter eet alleen spaghetti, maar dat hadden ze niet. Toen vroegen we voor haar om een (simpel) broodje kaas. Het was 10 over 5. Kregen we als antwoord na 5 uur serveren we geen broodjes meer.

De eigenaar kwam nog bij ons maar ook die toonde weinig flexibiliteit. We hebben drankjes betaald en zijn gegaan. Bij het weggaan hoorden wij van een ander tafeltje dezelfde geluiden. Jammer.

38. Wad tweede keer en zeker niet de laatste. Zeer vriendelijk personeel en eigenaar, pizza zo heerlijk en vers. We komen er zeker nog eens 👌🏻

39. Twan en Esther

Gezellig hip restaurantje met leuk attend personeel en heerlijk eten! Lekkerste pasta ooit gehad. Top! Prijs/kwaliteit uitstekend.

40. Liesbeth Boontjes

Heerlijk gegeten na het shoppen in Arnhem! De bediening was ook erg vriendelijk.

41. Birgit Looijschilder

Heerlijke gerechten en een lekker ongedwongen sfeer. Je kunt van alles tegen een zeer redelijke prijs bijbestellen. Pasta's en Pizza's zijn zalig. Tafeltjes staan soms ietsje dicht bij elkaar, daardoor weinig privacy. Maar is ook weer niets mis mee en heel gezellig.

42. Patrick jeremic

Prima bediening...De pizza's waren echt heerlijk. We komen hier zeker nog een keer terug..

43. Diederik

Je moet erg lang wachten voor je eten, minimaal 45 minuten... In de kipsalade zitten geen stukken kip maar kipfilet wat je als beleg gebruikt, belachelijk! En dit voor bijna 8 euro, niet waard!

44. Anja van Holland

Weer heerlijk gegeten!! Het broodje carpaccio is echt verrukkelijk!!

45. In november schreef ik al een recensie waarin ik aangaf dat ik deze zaak wat klein vond om te gaan zitten. Ook gaf ik aan dat ik wat lang moest wachten op mijn afhaal-pasta. Afgelopen week heb ik samen met mijn vrouw wel plaatsgenomen in het restaurant. Ik kan alleen maar zeggen dat ik moet terugkomen op mijn vorige bericht. We hebben gezellig gezeten, hadden prima pasta en een lekkere wijn ernaast! Doen we gauw weer!

46. Goed, vers Italiaans eten tegen een hele fijne prijs. Geserveerd met een lach. Ik kan altijd vooruit bestellen en wat je niet op kunt mag mee naar huis. Ook de volgende dag nog lekker!

47. Janneke van Xanten

Fantastische avond gehad. Zalig gegeten, allemaal verse producten en een zeer vriendelijke bediening. Zeker een aanrader!

48. Heerlijke pasta gegeten. Het is eenvoudig en niet zo sfeervolle locatie, maar het eten was lekker en vers.

49. Annemieke Ruisch

Erg lekkere pizza gegeten. Vriendelijk bediening. Het restaurant is wat klein en daardoor zit je wel wat dichter op elkaar.

50. Emma Swaters

Leuk restaurant, zeer lekker eten. Er hangt een hele gezellige sfeer en het is heel leuk ingericht, ook is het niet te groot. De prijs/kwaliteit verhouding is uitermate goed. Wel heb ik een minpuntje, ik had om half 7 gereserveerd en kreeg pas om 7 uur mijn oorspronkelijke tafeltje (daarvoor moesten we aan de bar zitten..). Dit maakte mij niet ontzettend uit, maar ik vond het toch leuker aan het echte tafeltje.

51. Gert van den Brink

52. Zo kom je ze niet vaak tegen. Italiaanse restaurantjes waarbij het eten voorop staat. Mooie simpele klassiekers zonder te veel franje. Eerlijk eten voor een meer dan schappelijke prijs. Bediening is informeel, maar vakkundig. En de kaart belooft veel goeds voor de volgende keer. Een prima plek om te genieten van italiaans zoals in Italië.

53. Gisterenavond met vriendin hier gegeten (was voor mij de eerste keer). Goede kwaliteit, vriendelijke bediening en betaalbare prijs. Echt een aanrader!!

54. Voor de 3e keer eten wij hier al van de kaart! Super lekker, heel vers en de kwaliteit en prijsverhoudingen zijn perfect!

Lekker om buiten te zitten. Klein maar fijn!

55. Heerlijke salade gegeten, de beste die ik ooit op heb! Je kan extra variëren met toppings en vlees, vis voor een klein bedrag extra. Vriendelijke bediening! Ook de prijzen zijn erg schappelijk. We komen zeker terug als we weer in Arnhem zijn...

Een stel uit het westen van het land.

56. Ontzettend lekkere pizza en pasta, goed gevuld, lekker op smaak en super vers. Goeie prijzen ook.

58. Vandaag heerlijk geluncht met de kinderen. Leuke sfeer, lekker en vers eten voor een schappelijke prijs.

59. Ik kom nu ongeveer 3 jaar bij Zappa's en het is nog steeds top! Kwaliteit van het eten is erg goed, bediening is vriendelijk en snel en de sfeer is lekker relax. Aanrader: Brood met huisgemaakte pesto & pizza carpaccio!

60. Manon Francis

Wij eten regelmatig bij Zappas. Het is goed. Prijs kwaliteit is nog beter. Een echt aanrader; de pasta Rosso!

61. Echt lekker gegeten, ik kreeg mijn eten snel, personeel was vriendelijk en prijs kwaliteit super, aanrader!!

62. Gister na een heerlijke dag gemountainbiked te hebben op de veluwe met 4 vrienden, hadden we trek in een lekkere maaltijd. Aangekomen op de korenmarkt om te beginnen met een drankje zagen we al erg snel een restaurant en eetcafe zitten met een heerlijk terras, in een leuke steeg (zappas). Eenmaal zittend op het terras werden we al erg snel geholpen. Eerst een drankje was geen probleem en een 2 uur later mochten we in alle rust bestellen voor de maaltijd. De maaltijden: pastas cabonara, rosso (kip en huisgemaakt rode pesto) waren echt heerlijk, om nog maar te zwijgen over mijn pizza carpaccio die tevens ook met hun huisgemaakte pesto is gemaakt. De service is top en zodra je hebt besteld staat het zo op tafel! Later op de avond met 1 van de 2 eigenaren nog kennis te hebben gemaakt, zijn we naar huis gegaan en genoten we nog van een limoncello als afsluiter van het huis. Mij zie je zeker terug! Ook voor de prijs! Goede verhouding.

63. De kokkin die hier werkzaam was is er niet meer. Ons heerlijke plekje is er nu niet meer, in ieder geval is het eten niet meer lekker. We moesten heel erg lang wachten en de pasta was uiteindelijk totaal kansloos smakeloos etc etc. Het broodje was nog niet helemaal gerezen dus het deeg plakte aan je gehemelte. Uiteindelijk alles terug gegeven en aangegeven aan de baas die maar was komen helpen, maar te laat. Gaf aan dat we alleen 2 drankjes hoefden te betalen ipv 3. Nou geef dan of alle drankjes weg als leed verzachter maar niet 1. Daar komen we dus niet meer en vele met ons.

Jammer jammer

1,8
  64. Een geweldig tentje!

Super lekkere broodjes en salades voor een goede prijs! De salades zijn goed gevuld en met heerlijke ingrediënten bereid!

De bediening was vriendelijk, maar doordat er weinig personeel was, moesten we redelijk lang wachten.

De sfeer binnen is erg gezellig. Wij zaten buiten (waar net iemand aan de overkant de kozijnen aan het schuren was), dus daardoor is het buiten wat minder. Je zit dan ook redelijk dicht bij de weg.

Ik heb heerlijk gegeten, dus zou Zappa's zeker aanraden!!

65. Vorige week donderdag in de stad gegeten. We hadden absoluut geen zin in een vette hap. Maar wel iets "snels". Kwamen dus bij zappa's uit. We bestelden een pasta met ossenhaas (met een heerlijke dressing, iets met sinaasappel!?) en een pasta met garnalen. Wij zijn van huis uit allebei geen echte pastaliefhebbers maar dit smaakt echt naar meer. Komen zeker vaker terug!

66. Vertaal van English naar Nederlands

Very good food, for a very good price.

67. Afgelopen zondag twee salades afgehaald, omdat ik deze keer niet zo'n zin had in een vette hap.
    We hadden de pollo en tonno salade, we hebben ze gedeeld en we vonden ze beide heel erg lekker! Aanrader!

68. Het personeel is erg aardig en cliëntgericht. De sfeer is goed en makkelijk. De pasta was goed, maar niet zo goed als we hadden verwacht aan de hand van de reviews. Het toetje was een tiramisu wat altijd lekker is bij een Italiaans restaurant. Echter keken we heel erg op ons neus want er werd geen zelfgemaakte tiramisu geserveerd maar een tiramisu uit de supermarkt!!! Het zat zelfs nog in het originele bakje. Die tiramisu is ronduit niet te eten. Dus dat was even schakelen. Nadien gaven we dit terug aan de bediening die hier heel open over was en beaamde dat t klopte wat we zeiden. De reden was dat de tiramisu nog in wording was. Geen probleem natuurlijk maar zet t dan niet op de kaart!! Daar doen ze zichzelf tekort door. Verder toch goed genoeg om even een pasta te eten.

69. Om zeker te zijn van een plaatsje in dit goed gewaardeerde restaurant, ruim anderhalf uur van tevoren gereserveerd voor een aankomsttijd tussen zes en half zeven. Helaas was er iets mis gelopen met de reservering waardoor we geen plek meer hadden in het restaurant. Dit was voor ons een flinke tegenvaller en moesten wij op zoek naar een ander restaurant... Door de directie van Zappa's is mijn klacht erg serieus genomen en is er een prima oplossing gevonden. Jammer van het moment, maar achteraf prima opgelost! Als we weer in Arnhem zijn, gaan we het gewoon nog een keer proberen.

70. Ik ben bij Zappa's geweest voor lunch. Ik had de Tonno salade met extra garnalen en mijn vriend de Pollo salade. Het was erg smakelijk! Heel erg vers en ik heb een hapje geproefd van de pollo salade, heerlijke verse pesto!

Ik ben een voorstander van vers brood en verse ingredienten, voor eten buitens huis is het echter moeilijk om een restaurant naar mijn smaak te vinden dus ik ben voorstander van alles zelf koken, maar Zappa's voldoet zeker aan mijn criteria.

Ik ben enige tijd in Amerika geweest en het deed mij herinneren aan restaurantjes die in New York te vinden zijn. Pitoresk maar met heerlijke producten en goede serivce.

De zitmogelijkheden zijn echter wat beperkt. Ook al is het klein, de indeling had iets anders gekund. Het is nu erg recht toe recht aan, je ziet dat ze er wel over na hebben gedacht maar ik denk dat ze toch wat extra hulp erbij nodig hebben om een betere sfeer in het restaurant te krijgen.

Het lijkt mij ook leuk om hier te werken, te mogen werken met verse producten en een goed concept, dus ik houd de vacatures in de gaten! Flinke promotie erop loslaten zou ook goed zijn, want het is nog enigzins onbekend.

Keep up the good work!

71. Paar weken geleden hier op een maandag wezen eten samen met mijn man en dochter van 5. Er stond daar een meisje alleen in de bediening en wij waren tot op dat moment de enige in Zappa's.
    Ze nam goed de tijd en aandacht naar ons toe en voornamelijk naar onze dochter. Ze is allergisch voor veel ingrediënten, maar ze wist ons op een zo goed mogelijke manier te helpen. Ze hebben zelfs samen een pizza gemaakt!
    Naarmate het drukker werd, merkten we dat de aandacht alsnog goed verdeeld werd naar de andere klanten en naar die van ons en onze dochter. Het eten was overheerlijk en onze dochter vraagt nog steeds af en toe wanneer we weer naar "appa' gaan!
    Ons zien ze daar zeker weer terug!

72. Helaas kan ik niet positief zijn over dit restaurant. Wij bestelden twee pastagerechten en één pizza. Vervolgens hebben we uiteindelijk, na een herinnering toen andere gasten na ons zelfs al uitgegeten waren, na ruim 50 minuten onze maaltijden gekregen. Helaas met de verkeerde pastasoort, maar vooruit...klassieke fout: de klant de schuld geven (komt door de combinatie van pasta en pizza in één bestelling), wel sorry zeggen maar daar niets tegenover stellen. Dat het eten verder lekker was nam de vieze smaak over de service niet meer weg.

4,3
  73. Afgelopen zondag voor de eerste keer gegeten, heerlijk!! Alles vers, zeer vriendelijk personeel en prima prijs kwaliteit. Jammer: weinig zitruimte en toch wat ongezellig.
    Komen er zeker weer.

74. Wat heb ik gisteren heerlijk gegeten! Mijn pasta rosso werd vers bereid en dat was te proeven! Als ik weer eens in Arnhem kom, weet ik wel waar ik ga lunchen of dineren...

75. Jacqueline

Net heerrlijke pasta gegeten bij Zappa`s. Verse ingrediënten en terplekke bereid en dat proef je. Heerlijk! Prettige bediening. Kortom een plek om nog eens terug te komen.

76. Ik had al vaker positieve verhalen over Zappa's gehoord, dus dacht laat ik het ook maar eens uitproberen. Ik ben voor de pasta funghi gegaan en wat was dat heerlijk!
    Niet alleen het eten was lekker, maar ook de gezellige sfeer die er hangt en het personeel die zo leuk met zijn klanten omgaan, maakt het compleet.
    Ik kom zeker vaker terug voor een lekkere pasta want ergens anders zal ik het niet zo lekker vinden en vooral niet voor die prijs.

77. Heerlijk gegeten! De pizza's waren echt subliem! Wel even wachten maar dan krijg je ook een heerlijk gerecht! Wij zullen hier zeker vaker komen!

78. Tufan

79. De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam en de gastheer kent zijn gasten! De pasta en salada was voortreffelijk! We gaan hier zeker vaker komen..

Groet,
    Esther.

80. Daniel Boonstra

Het heeft de uitstraling van een lunchroom, niet een restaurant. Het eten was vers bereid en dat was lekker. Het duurde wel een tijd (45 min) na onze bestelling voordat we konden eten. De bediening maakte geen oogcontact met ons, niet bij het opnemen van de bestelling, het brengen van het eten en bij het vertrek wat ik een beetje raar vond. De rode huiswijn was de meest oninteressante wijn die ik ooit heb geproefd, leek wel gekleurd water met een wijnaroma. Zonde, anders had ik meer dan 1 glas genomen. Dus al met al een prima plek voor een lekkere hap zonder al te veel pretenties. De wijn moeten ze echt iets aan doen.

81. We hebben onlangs prima gegeten in deze sfeervolle bistro. Ik had nog niet eerder van deze zaak gehoord, maar het was een leuke ervaring. Het eten werd vers bereid en dat was te merken. Tot snel!

Gr. Erik

82. Afgelopen weekend hier echt goed gegeten met een vriendin. Lekkere pasta met goede, echte smaak, zo vind je ze niet vaak meer tegenwoordig. Mijn vriendin had een pizza die was ook super. En dat alles voor een klein prijsje. Lekker Italiaans wijntje erbij, ons zien ze hier zeker terug!

83. Afgelopen zondag bij Zappa's in Arnhem geweest! Wat een geweldige ervaring. De keuze is heel goed. De bediening is uitermate vriendelijk en kundig. De sfeer is erg goed en de prijs/kwaliteitverhouding is top! Mij zien ze nog vaak terug bij Zappa's!!!!

84. Gister voor het eerst gegeten met een collega na werk. Leuke vlotte tent met goede bediening, het eten was top en uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Ik kom zeker weer terug!

85. Zeer leuke ruimte met open keuken, eten is lekker, afhalen kan ook maar daar hebben ze achterin een wachtruimte voor, waardoor je geen last hebt van wachtende klanten. Kortom fijn en snel eten, als je er een langer avondje van wil maken kan dat ook.

86. Bij Zappa's kun je lekker een hapje eten voor een klein prijsje. Allemaal verse ingrediënten, maar het staat wel snel op tafel. Heel geschikt om te eten voordat je naar de film of het theater gaat.
    Het tentje is knus en gezellig en ze draaien leuke muziek (niet de standaard restaurant-muzak).

87. Martine

88. Perfecte pizza's 6 pizza's besteld al gauw eruit goed van smaak niet duur en grote pizza's ook nog! zeer goed sociale contact met de klanten ik voelde me prima thuis!

Heel erg bedankt personeel Zappa's Arnhem

Met vriendelijke groeten,
    Alberto

89. Raoul van den Berg

90. Heerlijk gegeten, alles erg vers. Zeer vriendelijke bediening, daar kunnen veel restaurants nog wat van leren. Prijs/kwaliteitsverhouding is top.
    Leuk dat de servetten van gerecycled materiaal zijn.

91. Heerlijke pasta gegeten!!
    Vriendelijk personeel en een zeer lage prijs voor de heerlijkheid die je krijgt voorgeschoteld!

92. Wij zijn hier al meerdere keren geweest en hebben pasta, broodjes en pizza gegeten. Alles even smaakvol en vers. De broodjes met carpaccio zijn onze favoriet, de huisgemaakte pesto is geweldig.

Vriendelijke bediening en heerlijke koffie.
    De prijs/kwaliteit verhouding is uitsteken, pizza's zijn een beetje klein als je echt grote trek hebt.

93. Reeds enkele malen geweest, me steeds laten verrassen door de volle pure smaken die deze broers serveren. Als deel-Italiaan die ik ben, weet ik hoe pizza's en nog belangrijker, PASTA'S horen te smaken. Sinds vandaag zijn ze ook in het bezit van een drankvergunning, dus een heerlijke rode wijn bij mijn pasta gekregen. Ga zo door mannen, ik hoef thuis steeds minder vaak te koken ;)

94. Erg lekker eten, vriendelijk en attent personeel. Wij komen zeker terug!!

95. Hele lekkere pasta (carbonara) gegeten. Zoals andere recensies al aangeven; het wordt voor je ogen klaargemaakt en het is zo lekker dat het echt vers is, dat proef je.

96. Erg lekker gegeten! Je proeft echt dat het home-made producten zijn en geen kant-en klare sausen uit een potje. Ik had de pasta pesto en deze smaakt echt zoals het hoort; verse pasta met zelfgemaakte pesto, pijnboompitjes, rucola etc. Het wordt voor je neus vers klaargemaakt. De zaak ziet er trouwens ook mooi uit. Ik kom zeker terug!