XuXi in Arnhem

De allerlekkerste Sushi van Arnhem en ver daar buiten!

XuXi, spreek uit als 'Sushi', is dé gespecialiseerde Sushi bar gevestigd in de binnenstad van Arnhem.
U kunt bij ons terecht voor, volgens velen, de allerlekkerste Sushi van Arnhem en ver daar buiten.
In ons restaurant kunt u komen eten aan de gezellige bar of aan één van onze tafels met ruimte tot zo'n twintig personen.
Via de knop 'bestellen' kunt u bij ons in Arnhem of in Huissen online sushi bestellen welke u vanaf een half uur na plaatsen van de bestelling kunt komen ophalen.
Wilt u uw bestelling liever laten bezorgen? Op vrijdag, zaterdag en zondag bezorgt XuXi Arnhem de Sushi ook bij u thuis.
Ons assortiment wordt continu uitgebreid met vele specialiteiten die u absoluut geproefd moet hebben.
Wij willen u dan ook van harte uitnodigen om eens langs te komen in ons restaurant.
XuXi is gevestigd op Nieuwstad 16 te Arnhem.
Tot snel!

1471957936 86
1491196478 81
1520054292 82

1. L 26 punten

Lekkere, vers bereidde sushi voor een mooie prijs. Je betaalt los voor de Sushi, maar bent voor een volle maag vaak niets meer kwijt als in een all you can eat restaurant. Dit terwijl de kwaliteit aanmerkelijk beter is! Rustig en zeer klein restaurantje. Nadeeltje is dat ze geen toetjes hebben… maar gelukkig ben je zo midden in het centrum met genoeg keuze aan desserts.

2. Maarten

Al jaren de allerbeste sushi van Arnhem en ver daarbuiten.

3. Berit Ann Roos

Hands down de lekkerste sushi die we de afgelopen jaren heb gegeten. Met liefde gemaakt. Super vers omdat ze ter plaatse gemaakt worden. Liefdevolle bediening. Verdiend heel veel klanten. Complimenten

4. Erg positieve ervaring!
    Een echte aanrader voor catering voor bedrijven of thuis. Super verse heerlijk gevarieerde sushi in mooie schalen. Ook vegetarisch, met kip en glutenvrij. Zeer enthousiaste reacties!

5. Restaurant is altijd rustig. 1 Kok die alles vers maakt nadat je hebt besteld. Dit maakt het fantastisch lekker en vers, maar je moet er ook wat langer op wachten. Wij hebben geen probleem met het feit dat je soms als enige gasten in het restaurant zit, maar ik snap dat mensen dit niet zo gezellig vinden. Voor de kwaliteit gaan we in ieder geval nooit meer naar een all you can eat tent, maar altijd hierheen. En bestellen kan ook! Heel fijn :)

6. Helaas was onze ervaring niet zo goed. Weinig sfeer in het restaurant en de sushi was niet erg speciaal en viel niet zo goed in de maag. Tappen van een biertje ging wel heel moeizaam, met terug gieten van bier. Kan beter. Met de bediening probeerden ze het wat goed te maken door behulpzaam te zijn.

7. Harry van Vugt

Beste Sushi in de omgeving Arnhem en Nijmegen. Ik heb vlgs mij alle adressen gehad. Is een eenvoudig klein restaurantje. Alles is vers en wordt met zorg bereid. Geen kruiden en dat mayonaise gedoe om het vers te doen lijken.

8. Wederom zeer lekker gegeten bij XuXi.
    De sushi wordt vers gemaakt op bestelling.
    Onbegrijpelijk dat we de enige gasten waren op zaterdagavond.
    Bediening zeer vriendelijk en behulpzaam. Het is mogelijk om de sushi te laten vullen met een andere combi.

9. Sushi super goed en vers, erg lekker! Helaas totaal uitgestorven op een vrijdagavond (?). Zeer klein restaurantje, interieur eenvoudig. Echt jammer dat mensen kennelijk elders voor all-you-can-eat gaan. Bediening in Engels prima, sfeer was wat minder doordat we alleen zaten. Sake was op (?). maar sushi wel echt top!

10. e.meulbroek

Heerlijk, vers bereid eten.

11. Heerlijk gegeten, aardige bediening. Eten was super vers. We waren de enige in het restaurant wat prima was maar toch.

12. De sushi was kraakvers, lekker en prima. De bediening redelijk, we moesten wel even wachten, want men was erg druk met de afhaalsushi. Op een gegeven moment was de man van de bediening een tijd boven en moesten we zelf naar de koks lopen om nog iets te bestellen.
    Qua hygiëne heb ik wel een opmerking: een van de koks stopte met mijn handschoenen aan steeds stukjes afsnijdsel van de sushirollen in zijn mond, deed er ook zo nu en dan iets op uit een spuitzak voordat hij het in zijn mond stopte. Dat is niet zo smakelijk. Ook dronken beiden koks uit blikjes en bedienden hun telefoon met de handschoenen aan. Dan hebben handschoentjes geen zin....

13. I was really excited at the idea of dining at Xuxi but I must say my experience wasn't good at all. Service was inadequate and the menu unclear. We ordered 2 sets from the menu and got delivered stuff we did not order. The menu should have clearly stated that the pictures do not mirror what you are served in reality. The rice was warm and old, the fish (particularly salmon) was flat and old. The crab came straight from the fridge and barely had taste. Woke up middle of the night with cramps.
    Really not the type of experience you expect from a fine dining room.

14. Heerlijk verse sushi! Tot nu toe de beste in Arnhem!

15. Kasperaitis

Bediening is gemoedelijk en meestal wat knullig. Kwaliteit van de sushi is super. Echt vers. Geen all you can eat rommel. Al betaal je in verhouding ongeveer hetzelfde.

16. Heerlijk gegeten. Gelukkig was de hygiëne nu ook beter. Voorheen werd er ook wel met handschoentjes gewerkt, echter als je die constant aanhoudt (ook voor bediening op tablet en smartphone en wc bezoek) dan heeft het natuurlijk geen zin...

17. Heel erg lekkere sushi, vers gemaakt waar je bij staat (of waar je bij zit, aan 1 van de drie tafeltjes).
    De sfeer kan beter; de aankleding is niet erg mooi tot in de details en de muziek stond iets te hard en was geen echte achtergrondmuziek... Jammer.
    Veder waren veel dingen van de menukaart, waaronder de aangegeven specials en drankjes, gewoon ''tja, op'' en daarmee was het dan ook gezegd.

Wel wat grote negatieve punten dus, maar die sushi... die was niet normaal lekker.

18. Hans van Toor

Prima gegeten. Maar hele ervaring was slecht. Zulke slechte bediening heb ik nog nooit meegemaakt. Geen personeel hebben die Nederlands of Engels spreken is opzich onhandig, maar gewoon filmpjes op je mobiel gaan zitten kijken is niet echt netjes. Zeker niet, als je niet langskomt aan tafel en wij elke keer naar de bar moeten om iets te bestellen (en dan moest je vaak nog een keer extra langs om het nog een keer te vragen). De sfeer is het restaurant is kil. Al met al niet een aanrader.

19. Johan Weekamp

Heerlijk gegeten en alles helemaal vers klaar gemaakt. Ook geeft ze uitleg over wat je eet.

20. Voor de tweede keer hier gegeten, echt de beste sushi van Arnhem! Sushi wordt met zeer veel liefde en zorg gemaakt, en dan duurt het inderdaad wat langer voordat het op tafel staat. Hebben we er graag voor over. Bediening is vriendelijk en informeel.

21. Reinhout

Het eten was heel erg lekker, maar we moesten wel erg lang wachten tussen de eerste gangen. Ook het drinken duurde bijna 25 minuten om te brengen terwijl we de enige tafelgasten waren. Uiteindelijk werd het door een bezorger met zijn jas aan aan tafel gebracht. De vrouw achter de toonbank vertelde dat het kwam omdat het doordeweeks altijd erg druk is met afhaal- en bezorgbestellingen waardoor ze geen tijd had voor ons. Ik denk niet dat ik nog eens ga.

22. Heerlijk gegeten: vers gemaakt. Juiste prijs kwaliteit verhouding. Een aanrader!

23. Heerlijke verse sushi. Wordt flexibel omgegaan met bestellen. Makkelijke geen 'opgeprikte' sfeer. Rust en kalmte van een klein restaurant.
    Verbeterpunten:
    -Mogelijkheid om minder zoute sojasaus te kiezen. Meer wasabi bij de plate.
    -Muziek mag wat mij betreft ietsje harder, dan hoor je gesprekken van andere tafels minder.
    Ik kom hier graag terug.

24. Knus, persoonlijk en vooral vers! Heerlijk gegeten. Onze zoon was jarig en ze hadden hier aan gedacht, heel attent! Zeker voor herhaling vatbaar.

25. Beste sushi van geheel Arnhem en gelukkig geen all you can eat concept. Het zou bomvol moeten zitten maar is een verborgen plekje alleen bekend bij de echte liefhebbers. Voor goede sushi moet je hier zijn!

26. Weer opnieuw heerlijk gegeten. Lekker rustig genieten van een lekker etentje. Wij komen opnieuw!

27. Joris Voeten

Echt erg goede en verse Sushi. Restaurant an-sich is zeer eenvoudig en relatief klein.

28. Erg leuk tentje. Heerlijk eten. Niet duur echt toch super lekker. We gaan zeker vaker!

29. EZ 31 punten

Heerlijke sushi gegeten! Prijs kwaliteit echt super. Wordt vers voor je klaargemaakt terwijl je kijkt. Restaurant is meer bedoeld voor snelle hap, vond het niet geschikt voor een lange avond tafelen. Bediening okee, communicatie in het Engels (volgens mij wordt het gerund door een Japanse familie), wel vriendelijk.

30. Sebastiaan

Leuke sfeer en lekker eten, en een leuk bediening
    Mooi muziek lekker eten

31. Eet al geruime tijd sushi. Gister hier voor het eerst gaan eten en de meest verse en lekkerste sushi tot nu toe! Bediening is tevens zeer vriendelijk. Een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

32. Helma Putman

33. Allerlekkerste sushi van Arnhem en omstreken!

34. Leo Brederveld

Topkwaliteit sushi voor redelijke prijzen. Mensen zijn gauw geneigd te kiezen voor het all you can eat concept, maar dan missen ze de ervaring die wij hier hebben opgedaan. Heerlijk vers en smaakvol.

35. Zo! Al ben je geen fan van sushi hier lik je je stokjes bij af! Klein restaurantje achteraf en zo populair dat je er rustig kunt genieten. Inderdaad geen plek voor romantisch diner, maar als je je vriendin echt wilt trakteren...

36. Joost 153 punten

Wij halen hier regelmatig sushi, vers bereid en verreweg de beste kwaliteit in Arnhem! Een aanrader voor liefhebbers!

37. George en Inge

Op dinsdagavond wezen eten, we hadden het hele restaurant voor onszelf! De bestelde sushi werd erg snel klaargemaakt, was vers en smaakte super! Het kleine restaurant ziet er gezellig en trendy uit en is redelijk makkelijk te vinden (er hangt een groot bord aan de gevel).
    Zeker voor herhaling vatbaar!

38. Lekkere sushi! Verse producten.

39. Leuk restaurantje die je daadwerkelijk moet weten te vinden. Ontzettend aardige kokkin die graag een praatje met je maakt als je aan de bar zit wachten terwijl zij voor je de sushi (voor je ogen) aan het bereiden is. Alles is vers en lekker, leuke sfeer en betaalbaar, kortom een juweel van een restaurant in het hart van Arnhem.

40. Fabian en Cynthia

Door even te googelen zagen we dat er in Arnhem nog meer sushi restaurants zijn dan wat wij dachten. Onder het mom van laten we eens wat anders proberen zijn we hier terecht gekomen.
    De sushi kwaliteit is echt super! De rijst was zacht en op kamertemperatuur, de vis was vers. De sushi werd per bestelling voor je bereid en gerold.

Kortom echt een aanrader wil je goede sushi eten.

41. Vanavond voor het eerst bij Xu-Xi sushi afgehaald, wat ons betreft een dikke 10.

42. Heerlijk gegeten. Ze ( heb nu meegemaakt dat ze er alleen stond of met zijn 2en) werken erg hard om het naar je zin te maken. Het eten is gewoon heerlijk, een dikke 10 wat mij betreft.

43. Erg lekker en vers gemaakt. Betere sushi is in Arnhem niet te krijgen

44. Hanny Koolenbrander

Bedankt, nog nooit zulke lekkere sushi gegeten als gisteravond.

Het smaakte zeker naar meer.

Groetjes Richard, Hanny en Lisa.

45. Een leuk klein restaurantje dat niet snel te vinden is, maar als je er eenmaal bent geweest... heerlijk! Hier snappen ze waar het bij sushi om draait: verse, mooie producten. Sushi zoals het bedoelt is. Bestellen via internet en een half uurtje later staat het klaar om meegenomen te worden.

Kortom, genieten!