Vlees & Co in Arnhem

za vanaf 17:00
zo vanaf 17:00

Omschrijving

Vlees en Co, Arnhems enige echte steakhouse
Onze chefs kiezen voor de pure kwaliteit van runderen die afkomstig zijn van wereldberoemde runder rassen. Door het juiste dieet en de vrije uitloop van de runderen heeft het vlees een perfecte marmering en unieke ongeëvenaarde smaak en zijn wij gegarandeerd van de allerbeste beste kwaliteit.
Ons vlees zal gegrild gaan worden op een door onszelf ontworpen houtskoolgrill
Geen vleesliefhebber? Wij garanderen altijd een wisselend huisgemaakt vegetarisch gerecht en een “catch of the day” visgerecht aangeleverd door onze lokale visleverancier.

ma vanaf 17:00
zo vanaf 17:00

1437552051 100
1599196719 71
1677232076 78

1. Nergens lekkerder een stuk vlees te krijgen dan hier. Echt vlees!

2. Er waren twee identieke steaks medium gebakken besteld. Een daarvan was zo droog dat ie werd teruggestuurd. De nieuwe was slecht van smaak. Voorlopig de laatste keer dus.

3. Goede steak, maar de rest… gemiste kans.
    Zoals gezegd de steak was lekker, goed bereid en mals, maar dat was het dan ook. Het vlees wordt geserveerd op een barbecue waarbij je aan tafel het vlees nog even kan laten door garen.

Voor mij was dit niet nodig omdat ik voor medium/rare ging (daarom was voor mij het vlees perfect), mijn partner houdt van iets meer doorbakken (medium), omdat er maar 2 kooltjes in de barbecue lagen waar nauwelijks hitte vandaan kwam bleef haar steak dus ook op het zelfde niveau hangen als dat van mij. Die barbecue is dus leuk voor de sfeer, maar verder niet.

Daarbij werden geserveerd een paar steeltjes friet en een salade (als je dat al zo mag noemen, 1× niesen en het was al weg). Restaurant doet aan als een druk en rumoerig hok met een onlogische indeling, stinkende vochtige toiletten in de kelder.

Eerste en laatste keer geweest.

3,2
  4. Dé aanrader voor iedere vleesliefhebber. We zijn hier inmiddels al meerdere keren geweest. Welke steak je ook kiest, ze zijn stuk voor stuk allemaal perfect bereid en heerlijk van smaak. De service is goed, men weet precies welke saus/jus aan te raden is bij welk stuk steak. Het bakje friet is vaak wat weinig als je met meer mensen bent, maar die kan je - evenals de salade - kosteloos bij bestellen. Het enige nadeel is dat wanneer je ooit bij Vlees & Co gegeten hebt, alle andere steakhouse restaurants in het niet vallen. Vlees & Co zet de toon waar geen enkele ander steakhouse aan kan tippen. Petje af voor de eigenaar, de koks, de bediening en alle andere betrokkenen. Jullie leveren fantastisch werk en wij hopen dan ook dat we nog vele jaren van jullie kunnen genieten.

5. Christopher Boardman
    Vertaal van English naar Nederlands

Like other reviewers have said, this awful place is completely dishonest. They lie on the menu and claim that each meal comes with fries and salad. I visited in a group of three and they provided only one portion of fries - about 18 in total, 6 each, plus one tiny salad. The manager was extremely rude and disinterested. Avoid this awful, dishonest, over-priced place at all costs.

6. Ruby 43 punten

Beste steakhouse in Arnhem en omgeving! Mijn vriend wil nooit ergens anders eten omdat hij verliefd is op de bavette en charcutterie!! We zouden er uren voor in de auto zitten en aangezien we straks niet meer in Arnhem wonen, maar terug verhuizen naar Limburg, zal dit ook vaak gaan gebeuren. Sinds de opening al fan en menig bezoekje gebracht. We blijven vaste klant!

7. Rob Noort

Saai vlees. Slecht advies welke keuze vlees.

8. Je moet je best doen om hier wat te bestellen. Wat een slome bediening.
    Trance muziek op de achtergrond die te hard stond. Kwaliteit vlees is voldoende, maar staat niet in verhouding met de prijs die ze vragen.

5,1
  9. Afgelopen zaterdag een bezoek gebracht aan Vlees & Co na veel goede verhalen.
    Door het warme weer hebben we gekozen voor een plekje op het terras, niet zo sfeervol als binnen zitten maar beter qua temperatuur.
    Voorgerechten waren prima, carpaccio en chorizo brood. Carpaccio was wat saai en iets te dikke plakken.
    Als hoofdgerecht hebben we een Bavette en Tournedos genomen, beide top stukken fles die goed waren bereid, leuk geserveerd op de bekende BBQ. Tevens op advies een heerlijke rode wijn genomen!
    Ook het toetje bavarois van aardbei was lekker!
    Al met al een smakelijk eerste bezoek!

10. Sjonge jonge.. Wat een overhypede tent. Super duur, voor garbage kwaliteit. Dit bedrijf is puur oplichting. Binnenkomst namen wij een maiskolf en brood met kruidenboter, maiskolfjes waren ze vergeten terwijl het rustig was. Oh ik wil niet over het vlees beginnen maar ga dat toch doen. T-Bone steak €39.00 500 gr medium besteld. De helft rare gekregen en de helf medium/done gekregen. De T-Bone ontbrak veel smaak. Geen zout en peper bijvoorbeeld. Het tweede hoofdgerecht was de dry aged rib eye. Sjonge jonge, wat een garbage steak. Helemaal niet wat ik had besteld. Medium besteld kreeg hem done. Zo taai en smaakloos. Het was voor mij een nachtmerrie. Toen kregen we de rekening voor een cola, een fles water, brood 2 kleine mini stukjes en knoflook en de twee steaks voor 81 euro. Laat mij aub niet lachen.. Als jullie kiezen om hier te eten dan hebben jullie geen verstand over eten. Vlees en Co, jullie moeten nieuwe chefs aannemen die wel weten hoe ze een steak in Roomboter, knoflook en tyme moet bakken. Amateurs

1,4
  11. Uitstekende kwalteit vlees en een verrassend lekker dessert.
    Friet en coleslaw waren ook goed maar te weinig. Bediening goed maar niet echt attent met navragen. Stoelen vielen wat tegen. Toch zeker een aanrader.

12. Anna-Marie/Henk

Zowel het eten als de bediening waren erg goed! Ook de ambiance was prima!
    We waren hier voor het eerst, maar zeker niet voor het laatst!

13. WAUW!!!
    Moet je in je leven een keer geweest zijn als meatlover 😋

14. Erg lekker gegeten en prettig ontvangen. Bediening hier en daar wat onhandig maar verder prima behandeling. Leuk dat het vlees geserveerd wordt op een mini-barbecue.

15. Meat Eaters

Kort maar krachtig; het vlees is dermate goed dat de uitermate verwarrende bediening en nagerechten soort van ondersneeuwen.
    Een cheesecake waarbij de helft van het bord bestaat uit chocolade, wat niet op het menu staat, en witte chocolademousse die heel vreemd gecombineerd wordt…
    Bediening was meer met Mario Jump op de tablet bezig dan orders aan het opnemen. Wat niets afdoet aan de vriendelijkheid wanneer er wel activiteit was!
    Een manager die een scherp oog in het zeil houdt zou zeker helpen.

16. Renate Mom

Zoals altijd weer geweldig. Super stuk vlees. Goede uitleg en super bediening. Fijne avond gehad.

17. Alex walravens

Heerlijk gegeten alles perfect in orde.
    Alleen was het behoorlijk fris waar we zaten.
    Vriendelijke en goede bediening.

18. Zoals altijd weer genoten! Vrienden die we meenamen waren ook heel enthousiast en zijn ook zeker van plan daar vaker terug te komen.

19. Heerlijk gegeten. Aanrader!

20. Paul kuijpers

We hadden niet gereserveerd maar er werd toch een plaatsje gevonden. Zeer vriendelijk personeel. Leuke frisse jongens.
    Eens iets anders van brood vooraf. En het eten was subliem. Genoten!!

21. Super lekker gegeten en goede service! Heerlijke vleesgerechten en een aanrader om heen te gaan. Jammer dat er aan het eind van de maaltijd er door een van de obers saus doorheen werd gegooid ;)

22. M.F. Alberts

Ik heb nog nergens zoiets meegemaakt. Wat een heerlijk vlees hebben we daar gegeten. Het was werkelijk heerlijk. Ook de manier van opdienen was voortreffelijk. Complimenten !!!

23. Van de Looy FA

Top. Ik ben een groot liefhebber van een goed stuk(je) vlees. Kwaliteit is echt van grote klasse. Sfeer is prima. Bediening is vriendelijk en behulpzaam zoals je dat mag verwachten. Prijs kwaliteit prima in verhouding.
    Als je een top avond wil hebben en liefhebber bent van een prachtig stuk(je) (250-500gr) vlees moet je bij vlees en co gaan eten. Vergeet niet te reserveren anders heb je grote kans dat er geen tafel meer beschikbaar is.
    Tot de volgende keer!

24. Hier voor het eerst gegeten met een aantal vrienden. Bij aankomst was het meteen duidelijk dat het een erg populaire tent was. Gelukkig was er nog een tafel vrij. Echter is het aan te raden om vooraf even te reserveren.

Pluspunten

- Heerlijke gerechten (veel keuze, vlees wordt op houtskool bereid, diverse bijgerechten e.d.)
    - Vriendelijke bediening
    - Voldoende tijd tussen hoofd en nagerecht
    - Sfeervol

Minpunten

- Prijs is wat aan de hoge kant.

25. Vlees was uitmuntend een dikke 10.
    Friet standaard met kruiden, mag wel gevraagd worden. Wel netjes kosteloos omgewisseld.
    Dessert was niet fantastisch. Goedkoop ijs en te oude crumble pie.
    Sfeer was goed en de bediening ook.
    De rekening was aan de hoge kant.

26. Heerlijk gegeten. Zeker niet de laatste keer!!!

27. Super avond gehad en heerlijk gegeten! Lang geleden dat ik zo'n lekkere steak heb gehad! Tot snel!

28. Alexandra

Erg lekker en goed gegeten met vriendelijke bediening.

29. Gisteravond met mijn vrouw hier voor het eerst gegeten en genoten. Het eten is van een goede kwaliteit net zoals de bediening, verder is het een pluspunt dat er wat tijd tussen de gerechten zit en niet zo dat wanneer je voorgerecht op is gelijk het hoofdgerecht wordt opgediend. Wij komen hier zeker terug.

30. Mieke

31. Heerlijk gegeten; goede bediening en leuke sfeer. Kom zeker nog een keer terug.

32. rob jansen

33. Ik had hoge verwachtingen bij dit restaurant. Het eten was prima. Echter is de prijs naar mijn mening veel te hoog. De bediening was vriendelijk op één persoon na. Deze gaf een verschrikkelijk brutale opmerking bij een drank bestelling. Maar hier bleef het niet bij, later kwam hij terug om de situatie verder te verergeren met nog een opmerking. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Persoonlijk verwacht ik meer professionaliteit voor deze prijs. Ongeacht of je je dag hebt of niet. Zeker als je werkt voor een bedrijf dat zich in plaats van een doorsnee steakhuis meer als een luxe restaurant wil profileren.

34. Inmiddels drie keer gegeten in dit restaurant en het blijft op en top heerlijk. Niet alleen qua eten, maar ook qua service en ambiance. Af en toe langer wachten op personeel, maar dat wordt makkelijk geaccepteerd door iedereen. De kaart is uitmuntend en het personeel heeft veel verstand van de kaart. Of te wel wil je echt naar een goed en lekkere steakhouse? Ga aub naar vlees en co in Arnhem!!

35. Pieter-Paul

Tweede keer bij Vlees & Co. De bediening is nog steeds vriendelijk en men heeft nog steeds veel kennis over de gerechten. Het eten was weer prima. Deze keer gekozen voor de ribeye. Heerlijk mals. Op naar de derde keer.

36. Heerlijk gegeten!! Aanrader als je van een goede biefstuk houdt op houtskool gebakken. Fijn en ervaren bediening. Relax zitten. Weer eens anders als anders, de moeite waard! Niet goedkoop...