Urban Chef in Arnhem

Eerlijk en heerlijk eten!

Q-park Broerestraat, Beekstraat, Markt, Langestraat

Urban Chef laten bezorgen?

ma lunch vanaf 10:00 diner tot 18:00
di lunch vanaf 09:00 diner tot 18:00
wo lunch vanaf 09:00 diner tot 18:00
do lunch vanaf 09:00 diner tot 18:00
vr lunch vanaf 09:00 diner tot 18:00
za lunch vanaf 09:00 diner tot 18:00
zo lunch vanaf 11:00 diner tot 17:00

De hele dag is Urban Chef deli-café hét trefpunt voor echte liefhebbers van lekker eten van een goede kwaliteit. Naast het assortiment aan huisgemaakt maaltijden zijn er ook belegde biologische broodjes (ook om mee te nemen). Er is ook een scala aan wijn, dus een tafel compleet gedekt!
Er is dus ook geen betere manier om uw (werk)dag te beginnen dan met een vers gezet kopje koffie en een overheerlijk taartje! Bij Urban Chef bent u zeker op het goede adres.

• High tea: € 20,00

1372120443 88
1420405197 85
1479419896 86

1. Wim en Everdien

Heerlijk kaboutersoepje (paddestoelen ivm sprookjesfestival) gegeten. Wijntje erbij en genieten maar.

2. Vandaag geweest met een collega om te lunchen. De aankleding was prima, de klantvriendelijkheid matig. Aangegeven vegetariër te zijn en een broodje te willen met ei en kaas. Vervolgens wordt er een burger vlees met ei en kaas geserveerd. Aangegeven dat dit niet de bedoeling kan zijn, aangezien ik gezegd heb dat ik geen vlees eet. Serveerster verwijt mij dat ik niet aangegeven heb vegetariër te zijn en dat een burger standaard met vlees is. Ik ben hier ontevreden over. Vervolgens wordt gezegd dat het broodje nu weggegooid moet worden en dat ze naar iets anders wil kijken, wat ik met een bepaalde korting kan krijgen, waarop ik een bord groenvoer krijg. Dat mij verweten wordt niet aan te hebben gegeven vegetariër te zijn, vind ik zeer kwalijk en ongepast. Zeker, omdat mevrouw mij een recept adviseerde, bedoeld voor vegetariërs.

3. Het was geweldig. Bediening super vriendelijk, we hebben met 13 vrouwen arrangement sympfonie gehad. Helaas waren bubbels na twee flessen op en waren er niet genoeg wijn glazen, maar desondanks werd er wat anders geadviseerd.

4. Gerrit Bremer

5. We willen met het gezin tijdens een zondags dagje Arnhem lunchen en lopen toevallig langs Urban Chef. Normaal ga ik voor ik ergens naar binnen stiefel recensies naslaan om het kaf enigszins van het koren te scheiden, maar mijn vrouw ziet een hippe tent, leurend met termen als Urban en Local, vast ook een dot biologisch en is gelijk helemaal om. En toegegeven, de zaak ziet er leuk uit. Dus op de bonnefooi naar binnen.
    Het is druk, maar achterin is nog plek. De sfeer is bijzonder aangenaam en gemoedelijk, de bediening supervriendelijk. Wat willen we nog meer? Lekker eten! Ook dat gaat ons prima af. De menukaart is voor de eersteling hier een beetje een puzzel, maar met een beetje creativiteit komen we er prima uit. De kinderen willen iets zoets, maar al het begeerde is op. Jammer. Dan stelt 1 van de dames voor met de jongens naar voren te lopen en iets anders lekkers uit de vitrine te kiezen. Dat wordt chocoladetaart. Heerlijk, maar een punt van Euro 5 vind ik toch echt aan de prijs. Mijn vrouw gaat voor een salade, ik bestel de Pulled Pork, en het is allebei heerlijk.

Toch een klein puntje. Urban Chef is ondanks de naam wel een beetje een damesrestaurant. Ik moet de hele tijd aan Urban Cheffin denken. High Tea en High Wine als speerpunten, en veel gekeuvel over uitjes met vriendinnen op de website (die ik thuis natuurlijk nog wel even heb uitgeplozen). Daar wordt de bierdrinker de dupe van. Weliswaar schenken de dames een prima Grimbergen, maart die is wel heel erg obligaat. Een zaak die prat gaat op zijnde Urban en Local zou beter in zee gaan met een lokale bierbrouwer. Verrassender, meer keus, meer smaak en de pretenties echt waarmakend. Meer voor mannen dus.

6. Heerlijk geluncht. De ciabatta met brie en bacon was erg lekker. Prima huiswijn en leuk concept.

7. We hebben een heerlijke Italiaanse proeverij gehad in een erg gezellige omgeving. Erg aardig personeel. We hebben genoten van de sfeer en het eten!

8. Niet bijzonder en duur voor hetgeen je krijgt. Wel vriendelijke bediening.

9. Met 2 vriendinnen heb ik afgelopen week een high tea bij jullie gehad. Het was heerlijk! Ik vond het geen "standaard" high tea en vooral de verschillende taartjes waren heerlijk. De bediening was top! Thee werd voldoende bijgevuld. Ook fijn dat er verse munt thee werd aangeboden. Bedankt voor de fijne middag!

10. Arnhem
    Gister met mijn liefje heerlijk gegeten en genoten. We vonden het super en de sfeer was heerlijk! Heel leuk initiatief!

11. HAPPY VALENTINE at Urban Chef Arnhem.❤️
    Gisteren enorm genoten van een overheerlijke valentijnsbrunch. Bij binnenkomst werden we warm ontvangen met een vriendelijke lach en een net gedekte valentijnstafel. Op een goed gevuld plateau werd de brunch geserveerd. En wat hebben we lekker gegeten! Het glaasje prosecco maakte het sfeertje compleet. We werden uiterst professioneel bediend. Er hing een ontspannen en gemoedelijke sfeer. Urban Chef is voor mij zeker voor herhaling vatbaar.

12. Gisteren samen met mijn vriendin een ValentijnsBrunch mogen proeven bij Urban Chef. Aangekomen in Arnhem was de zaak makkelijk te vinden (Thank God Google Maps). Wij stonden voor de zaak, voor een grote glazen deur de 'Urban Bakery' te observeren hoe de taarten gebakken werden. Ineens trekt een vrolijke meid de glazen deur voor ons open en vraagt ons of we binnen rond wilden kijken (niet wetend dat wij de brunch gereserveerd hadden). Erg leuk ingerichte zaak, vele details maar niet druk. Een rustige, warme sfeer was de indruk die ik kreeg.

Vervolgens hebben we een plaatsje uitgezocht achterin de zaak. De opmaak van de tafel was leuk opgemaakt en de rode servet van I LOVE sprong eruit. We kregen drinken aangeboden en werd gevraag of wij voor de ValentijnsBrunch kwamen. Ons antwoord was 'Ja' en we lieten ons verrassen.

Toen kwam het! Groot draaiplateau dat er belachelijk fijn uit zag. We kregen een duidelijk uitleg wat we proeven zouden en wat er op het draaiplateau lag. Onder andere:

- quiche met geitenkaas
    - gepoft brood met een eitje erin
    - prosciutto
    - prosecco
    - ham
    - hartige taart
    - zongedroogde tomaatjes

Wij hebben echt genoten van deze uitgebreide keuze. Met het samengestelde menu kun je variëren. Denk dat dit ook een beetje de insteek was?? Onze complimenten voor het écht heerlijk eten!

Inmiddels was de sfeer van stil en aftastend, omgeslagen naar vrolijk en gezellig. Urban Chef zat vol en vanuit alle hoeken hoorde je tevreden klanten/koppels lachen en praten. Wanneer wij weer in Arnhem zijn zullen wij wederom kiezen voor een bezoek aan de Urban Chef. Ik heb de doorgaanse menukaart bekeken en daar staan een hoop dingen op die mij aanspreken! Brisket on a Bun of Pulled Pork?? Hmmm.. Lastige keuze voor de volgende keer!!!

Groet,
    Zoki

13. Ben Dröge

14. Voortreffelijke 1001 menu voor 5 personen besteld om thuis te gebruiken. De eigenaresse is enorm bevlogen en zeer zorgvuldig met de allergie- en dieetwensen. We hebben erg genoten van de diverse goed gekruide gerechten. Een geweldige aanwinst voor culinair Arnhem. Menig horecagelegenheid kan hier nog heel veel van leren!

15. Genoten van verschillende vers gebakken taartjes gisteren. Een aanrader voor de zoetekauw, maar ook voor liefhebbers van gezonde producten en maaltijden. Ik kom zeker nog eens terug!

16. CvE1975 2380 punten

Maandag jl. gelunched, en dat is heel goed bevallen. We hadden helaas weinig tijd om langer te zitten, maar we hebben fantastisch gegeten. De "pulled pork bun" was mees-ter-lijk. Mijn eega had de gegrillde zalmsalade en die was ook erg goed. Lekkere koffie en alles met een leuke frisse service: komen zeker terug, alleen sneller dan de vorige keer :-)

17. John 656 punten

Heerlijke koffie en lekkere broodjes. Wel aan de prijs. De bediening was wel vriendelijk. Ik ga hier de volgende keer iets eten wat meer op een echte maaltijd lijkt.

18. Sandra

19. Zondag heerlijk met mijn vriendinnen High Tea gehad. Geweldige sandwiches, zelfgemaakte taarten, hartige taarten, scones... echt alles was lekker. Heel fijn plekje in de binnentuin. Bediening is vooral professioneel en vrolijk. Het is een drukke lunchroom en eten is lekker vers. Zeker ons favoriet in Arnhem.

20. High tea is een tegenvaller, prijs en kwaliteit en tevens de hoeveelheid niet volledig naar verhouding. Aandacht voor de klant kan ook geen kwaad.

21. Zonder twijfel de lekkertje broodjes van Arnhem. Gaat dat proeven!

22. Wij hebben gisteren met 6 meiden een high tea gedaan bij Urban Chef. Met name afgaande op de recensies op deze site en een eerdere lunch ervaring die heel goed was hebben wij hier geboekt. Echter vonden wij het iets tegenvallen. De prijs voor een high tea is aan de hoge kant, namelijk €19,95 p.p. Wij kregen twee plateaus met taart en een paar mini quiches en mini sandwiches. De smaak was prima! Maar wij hadden meer variateit verwacht. Bijvoorbeeld scones zoals op de website staat. Het was druk in de zaak. Daardoor had het personeel weinig aandacht voor ons.
    De start was vervelend met hele vieze theeglazen. Deze werden vervangen door schone glazen. Maar dit duurde allemaal ontzettend lang. Later hebben we een tijd zonder thee gezeten. De eigenaresse Ozana is nog wel even komen vragen of alles naar wens is. En toen de quiches en sandwiches op waren, hebben we ook een extra bord met quiches gekregen. Maar daar moet je wel zelf om vragen, het personeel gaan opzoeken en nog een keer aan herinneren.
    De volgende keer gaan we voor dit bedrag lekker uitgebreid lunchen. Dit heb ik overigens ook bij de bediening gemeld, zodat ze er in ieder geval vanaf weten en wellicht wat mee doen.

23. We love Urban Chef! Heerlijk eten, fijne sfeer en Ozana en haar medewerkers zijn altijd royaal met het uitdelen van stukjes heerlijke taart voor kleine smikkelaars!

24. Urban Chef heeft de catering van ons huwelijksfeest gedaan. In het eten kon je de liefde en passie voor koken proeven. Subliem! Bruidstaart jammie van eerlijke ingrediënten en niet mierenzoet. Het Italiaanse lunchbuffet was helemaal Wowie! Complimenten van mijn genodigden stroomden binnen. Ook voor kids heerlijke gerechtjes. Kortom echt een gouden omlijsting van ons liefdesfeest.

25. Kuijper

Heerlijk gegeten! en een fantastische bediening.
    Het is niet duur en vooral niet in vergelijking voor wat je er voor krijgt. We kregen twee stukjes taart van het huis!!
    In totaal was ik iets meer dan twaalf euro kwijt voor de lunch. Ik had een Ijsthee, latte macchiato, en heerlijk Italiaans broodje met mozzarella, pesto, verse groente en rucola. en als “toetje” ook nog taart (die we hebben gekregen van het huis)
    Ik kom hier nu regelmatig, helemaal top!

26. Rick Deckardt

27. Fantastisch restaurant, ik lunch hier bijna wekelijks met mijn vrouw. Prettige en vriendelijke bediening.

Het eten wordt gemaakt met verse ingrediënten in prachtige combinaties. Alles smaakt zo intens.

Zin in wat een zoete opkikker? Probeer dan een espresso met een puntje dadeltaart. Een favoriete combinatie.

Paar weken terug hadden ze een special, gerookte Noorse zalm met gepocheerd ei op een bruschetta.
    Man man man, wat een smaaksensatie! Die mag als standaard op de kaart. Tip: Probeer de 'special' en laat je verrassen!

Nog nooit teleurgesteld geweest, de kwaliteit is stabiel en altijd goed.

28. Helemaal top!! Genoten van de high tea. Alles vers gemaakt en er hangt een goede sfeer. Gezellig en informeel. Ben super enthousiast en ga er zeker vaker naartoe!!

29. Ik kom hier regelmatig. Het eten is heerlijk en vers en de bediening altijd vriendelijk. Het is al twee keer voorgekomen dat we iets bestelden wat eigenlijk eerst gereserveerd moest worden. Na overleg met de kok kon het toch gewoon op tafel gezet worden. Wat een geweldige service!
    Terras is leuk en in de zomer staan er ook nog een paar tafels op een heel klein binnenplaatsje.
    Echt een aanrader.

30. Jan 44 punten

Vandaag de hightea besteld bij de Urban Chef en het was echt heel erg goed. De verschillende stukjes gebak, met vijgen, heerlijke stukje chocolade gebak, van die iets vochtige cake met een heerlijk laag witte fondante/chocolade, en iets donkerdere cake met een krokante tiramisu laag. Alles net vers gebakken leek het wel, en de heerlijke quiche en het kleine broodje met mozzarella, speciale ham en gedroogde tomaatjes, de slagroom met aardbeien en weer een heerlijk stukje appelcake gebak vers uit de oven, de verschillende thee en koffiekeuzes, ik kwam niets te kort. Volgens mij is het woord vers en heerlijk de beste manier om de hightea te omschrijven. Ik heb wel vaker een hightea gehad, maar die haalden het bij verre niet bij deze van de Urban Chef, heel erg goed. Het verschil zit hem erin dat de Urban Chef alles zelf maakt en daar heel goed in is.

31. Tamara 218 punten

Aangename ervaring is een understatement! Goede bediening (en ook leuk), prettige sfeer (relaxed) en superlekker eten (high tea). Volgend bezoek zit al in de planning.

32. Tamara

33. We komen daar al meer dan een jaar en we hebben niets anders dan goede ervaringen. Altijd lekker eten, vers bereid (voor je ogen). Daar is het altijd zo super druk, dat je niets anders dan vers eten kan krijgen.

Bediening is altijd vriendelijk en correct.

34. Jompie

35. Leuke zaak met vlotte en attente bediening. Helaas voor de zaak kwam ik juist een hapje eten op het moment dat alles tegenzat (mozzarella op, witbier op, taarten mislukt, nog maar 1 soort broodje) maar ondanks dat een met liefde bereide lunch mogen nuttigen bestaande uit een iets verwarmd pompoenbroodje met gebakken tomaatjes, versgeraspte parmezaan, verse oregano en een lekkere salade. Omdat zowel mijn eerste keus drankje als hapje in de categorie 'op' vielen, kreeg ik een drankje van het huis. Chapeau, keurig opgelost.

Eten en service prima in orde dus. Ik zat heerlijk in de zon op een knus terrasje van het uitzicht te genieten dus van het interieur heb ik weinig meegekregen maar op het oog was dat verzorgd en gezellig.

Dikke aanrader voor wie in Arnhem luncht en het iets verder zoekt dan de standaard bakker Bart of een zak patat.

36. Heerlijk. Super pasta.
    Geweldige service!
    Echt iets wat Arnhem nodig heeft!