Trix in Arnhem

Gratis parkeren op eigen terrein.

25 meter van de bushalte.

ma lunch vanaf 11:00 diner tot 21:30

1370201930 73
1383194665 69
1441661974 71
1513122017 74

1. Gister hebben we er heerlijk gegeten. De tournedos was erg lekker en de groentjes inclusief bloemkooltaartje waren heerlijk.

2. Helemaal prima. Als we kamperen op Warnsborn eten we hier altijd.

3. Vriendelijke ontvangst, leuke tafel, goede bediening en prima gerechten. Alle lof!

4. De door ons gereserveerde tafel stond op een leuke plek in de hoek, bij het raam. We werden vriendelijk ontvangen en al heel snel van de bestelde drankjes voorzien. We hebben ons alle vier laten verrassen door het verrassings menu. We hadden wat wensen over bepaalde dingen (bv geen vis en kip bij een gerecht) en bij het nagerecht bij één geen chocolade. Het was inderdaad een verrassing. Prachtig opgemaakte borden met aan tafel uitleg wat het allemaal was. De vis en de biefstuk van het hoofdgerecht smaakten super. De nagerechten waren ook een plaatje. De bediening was goed, netjes en snel.

5. Gisteren hier gegeten en door de wisselende recensies enigszins behoudend naar binnen gegaan.

Echter: de reservering werd vlot en netjes genoteerd, we werden vriendelijk welkom geheten en we kregen een mooie tafel aan het raam. Het ziet er netjes uit, veel ronde tafels.

We hebben samen proeverij genomen als voorgerecht: heerlijk (en voldoende voor z'n tweetjes). Daarna mijn man zwaardvis en ik de varkenshaas. Het smaakte heerlijk en de borden waren mooi opgemaakt, bovendien was alles ruim voldoende!

Ook de bediening erg vriendelijk en vlot!

6. Afgelopen week weer eens bij Trix gegeten. Na een uiterst gastvrij ontvangst eerst een borrel op het terras gedronken en aansluitend binnen gedineerd. Ik moet zeggen het was weer een aangename ervaring; bediening professioneel en attent, het eten van zeer goede kwaliteit en gevarieerd. We zijn hier nu enkele malen geweest en het is telkens een prettige ervaring, tot de volgende keer!

7. sjikkes

Afgelopen weken 2 keer wezen eten, beide keren heel verschillend. De eerste keer was het overgrote deel van de hoofdgerechten vlees. Volgens mijn tafelgenoten niet te eten en was het stuk voor stuk fabrieksvlees. Dit gezien de exact gelijke botten in het vlees en de knakworstachtige lucht. Ikzelf daarentegen had gekozen voor de zalm en die was uitstekend. De bediening vond ik maar "zo zo". Het duurde vooral ontzettend lang voordat er iets werd opgenomen of gebracht. Qua sfeer straalt het weinig uit.

De tweede ervaring was ongeveer gelijk. Wederom een trage bediening. Het eten was wederom goed (Black Angus burger). Voorgerecht was ook goed. Alleen het nagerecht was weer een palet van niet bij elkaar passende smaken.

Heel apart restaurant, langzame bediening (wel vriendelijk) en wisselend tot goed qua eet ervaring.

8. Ik heb hier afgelopen week heerlijk gelunched. Top dames en heren in de bediening. Ga zo door. Ook voor de koks petje af

10. John 656 punten

Zowel in het oude restaurant (van voor de fatale brand) als in het nieuw gebouwde restaurant ben ik regelmatig tot vaak wezen eten. Ik spreek in het verleden, omdat ik hier niet zo snel zal terug komen. De bediening is zo wisselend. Zo kan het zomaar zijn, dat als je vlakbij de open haard gaat zitten, dat je zowat wordt vergeten. En over het eten; we hebben hier gesmuld en we hebben hier matig tot slecht gegeten. Zelfs een keer witlofstronkjes gekregen, die vanbinnen helemaal bruin waren... bah. Voor een kopje koffie en een punt appeltaart kun je hier goed terecht. Voor het eten is het een gokje... ik zou het niet wagen.

11. We aten met regelmaat in dit restaurant. Ik heb zelf een glutenallergie en normaal geen probleem. Echter de laatste keer behoorlijk last van het eten gehad, zo erg dat ik tijdens het dessert naar huis moest. De afhandeling van mijn klacht hierover was ronduit asociaal te noemen. Loze beloften en ronduit asociale insinuaties. Dus wees gewaarschuwd, mocht u de tegoed bon wel hebben ontvangen, en u heeft een allergie? Kies dan liever een ander restaurant!

12. Anne & Dieter

Wij wonen sinds enige tijd om de hoek bij Restaurant Trix en hebben hier een heerlijke uitvalsbasis gevonden. Of je nu lekker wilt aanschuiven met zijn tweeën, iets te vieren hebt of met gezin (+kinderen) wilt eten, je wordt altijd even hartelijk ontvangen. De kaart is afwisselend, verrassend en het eten van goede kwaliteit. Het personeel denkt met je mee en speelt in op persoonlijke wensen. Kortom, je zult ons hier zeker vaker treffen!

13. We hebben zojuist gegeten bij Trix en dat is zeker voor herhaling vatbaar. Het eten was smakelijk en zag er prachtig uit op het bord. Het restaurant ziet er mooi en gezellig uit. De bediening is erg attent en vriendelijk. Kortom: een fijne avond gehad bij Trix

14. pvankessel

Als je binnenkomt is het lawaaierig. Sfeer is chaotisch. Het eten is zeker geen hoogstandje. Prijs - kwaliteit klopt niet. Nee, het viel ons eerlijk gezegd tegen. De bedienende dames en één heer deden het goed. Echter, de andere jongeman was irritant.

15. Anja Koster

Afgelopen vrijdag hebben we de 85ste verjaardag van onze moeder gevierd bij Restaurant Trix.
    Onze moeder wilde heel graag nog een keer uitgebreid haar verjaardag vieren en dus werd de hele familie uitgenodigd voor een hapje, drankje en een etentje.
    10 jaar geleden hebben we hetzelfde gedaan, toen nog in restaurant de Menthenberg. Restaurant Trix is een mooi, modern strak ingericht restaurant, een heel verschil met 10 jaar geleden.

We werden prettig ontvangen, in een aparte hoek van het restaurant waar we gezellig konden bijpraten. Tenslotte zie je de familie ook niet elke dag. Ondertussen werden we voorzien van de de nodige drankjes en lekkere hapjes.
    Voor de 2 kleinste gasten was er een speelkelder, waar ze zich konden vermaken en toen ze wat trek begonnen te krijgen, kregen ze vast wat stokbrood met wat lekkers.

Ook het diner was uitstekend verzorgd. Zelfs een wat laat aangeschoven gast kreeg nog op tijd z'n voorgerecht. We hadden gekozen voor het 3-gangen menthenberg menu. Een menu dat (zeker voor een gezelschap van 29 man) voldoende keuze biedt voor iedereen. Alles was keurig verzorgd en iedereen heeft lekker gegeten. Als sluitstuk een heerlijk buffet van verschillende lekkernijen. Voor onze moeder was een speciaal nagerecht gemaakt dat er prachtig opgemaakt uitzag. Samen met een mini 'vuurwerkje' een prachtig slotstuk op een hele gezellige middag en avond.

Dankzij de prima bediening en de goede zorgen van onze gastvrouw Pauline, die alles prima aanvoelde, heeft onze moeder een onvergetelijke verjaardag gehad. Hiervoor veel dank.

16. Logerend in het naastgelegen pension Warnsborn besloten we de weg over te steken het ons onbekende restaurant TRIX te proberen. Het bleek beslist geen verkeerde keus!

Bij binnenkomst opende zich een ruim, mooi ogend, modern ingericht restaurant. Binnen de kortste tijd verscheen er iemand die ons naar een vrije tafel begeleidde.

Bij zo'n onbekend restaurant wilden we bescheiden starten: we kozen voor het surprise menu van slechts 22,50. Een erg bescheiden prijs vergeleken met de overige gerechten op de menukaart. De 3 gangen bleken 3 culinaire schilderijtjes te zijn, met vakkundige uitleg erbij en nog lekker ook.

De bediening was losjes ontspannen, de gerechten werden door verschillende personen opgediend. Wij vonden dat niet storend maar er zijn mensen die daar anders over denken. Jammer dat een tussendoor bestelde Cola vergeten werd (wel met profi verontschuldiging rechtgezet) anders had de bediening ook een 10 gekregen,

Kortom: een prima restaurant voor wie nieuwe smaken en combinaties wil ontdekken. Gewoon recht-toe-rechtaan.

17. Nico Hoogerwerf

Vandaag weer voor het eerst na de grote brand wezen eten bij Trix "de Menthenberg". Allereerst werden we (gezelschap van volwassenen en kinderen) prima ontvangen bij binnenkomst en vervolgens werden we naar onze tafel begeleid.
    Na een drankje kregen we de menukaart en hebben we, ieder voor zich, wat lekkers besteld. Het viel mij op dat wij in alle rust konden bestellen en onze gastvrouw (Pauline) gaf ons daarbij prima tips. We hebben voorafje, hoofdmaaltijd en toetje gebruikt wat voor iedereen weer een verrassing was. Iedereen proefde van iedereen en we vonden het voortreffelijk. Onze gastvrouw ging zo leuk met de kinderen om en begreep ook haar gasten (van jong tot (zeer) oud) erg goed. Met speels gemak werden onze wensen gehonoreerd.
    Kortom: een prima culinaire ervaring rijker en vooral een voortreffelijke bediening en sfeer.
    Ga zo door. Ons zie je weer terug.

18. I have a delicious dinner last week. What a beautiful thing, beautiful ladies and tasty food. Too bad that there is a man (I think the boss) fell off the ladies. Luckily it was not at the cost of their charm. Thank you so much for this great experience

19. wHamming

Het eten was matig, bediening onprofessioneel en chaotisch. Mooi décor jammer van de akoestiek.

20. Trix is qua ambiance sterk verbeterd in vergelijking met vroeger. Jammer dat de eigenaresse het gastvrouwschap niet in zich heeft. Maar ook deze kok (of is het dezelfde) presteert het om eenvoudige gerechten, zoals mosselen, een moot gebakken vis, gebakken aardappelen, frisse salade te verprutsen door een te veel aan zout, kruiden, mayonaise, olie. Jammer. Er is te hoog ingezet. Houd het eenvoudig is ons advies. Voor de kwaliteit betaal je een te hoge prijs.

21. Marcel Bulten

22. Rob 11 punten

Met Pinksteren heerlijk gegeten bij Trix, samen met de kinderen en kleinkinderen. Leuke en spontane bediening, met kleine kinderen altijd maar weer afwachten, bij Trix wordt daar professioneel en leuk op gereageerd. Voldoende keuze op de kaart en goede porties. De kleinkinderen vonden dat ze leuk gespeeld hadden in de speelkamer. Voor ons wel een eindje rijden, maar zeker de moeite waard; een echte aanrader.

23. Vriendelijke bediening, ruime keuzes, extra-tjes bij het hoofdgerecht, voor kinderen apart menu. Goede huiswijn. Eten was voor de prijs zeer goed.

24. Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance en met heel plezierige en gastvrije bediening! Een absolute aanrader voor een lunch of diner voor twee tot en met een familiediner of - lunch. Prima kaart en echte kwaliteit in gerecht en kookkunst! Koffie dinken en van een high tea genieten zal ook niet moeilijk zijn (nog niet gedaan, maar dat zal nog gebeuren)! En ook nog in een prachtige omgeving: de Veluwezoom!

25. Vincent Bakker

Op uitnodiging van vrienden waren wij in Trix na afloop van een uitvaart. Ons zoontje heeft gluten intolerantie en het personeel heeft hierop zeer hartverwarmend ingespeeld. Er werden speciaal voor hem verschillende aparte gerechtjes bereidt. En dat zonder dat dit vooraf bekend was. Hij heeft gesmuld. Ook ons eten was uitstekend verzorgd. Ondanks de verdrietige aanleiding toch een goede herinnering!

26. Heerlijk gegeten en genoten van de mooie zaak, het is echt top geworden.

27. Ik heb hier zalig gegeten. Alles klopte op m'n bord. Niet te druk qua opmaak wat je vaak ziet tegenwoordig. Mooie hoeveelheid gamba's en die risotto erbij wat een feestlijke combinatie. Ik kom zeker terug.

28. Een top ervaring!
    Je ziet en proeft dat de keuken overal goed over na heeft gedacht.

Met vriendelijke groet,

een zeer tevreden gast

29. De bediening is goed en doen hun best. De prestatie van de keuken is zeer slecht. Dit in tegenstelling tot het verleden, toen hebben wij hier meerdere malen met smaak gegeten. Kortom wij komen hier niet meer

30. Pas geleden met een date gegeten. De chef mocht ons verassen en heeft dit ook gedaan; fantastisch! Herkenbare gerechten in een nieuw jasje, echt creatief in dit drukke restaurant. Als er een volgende date komt ga ik hier zeker weer naartoe.

31. Ariane scheurkogel

Mijn vader had voor zijn 89ste verjaardag een tafel gereserveerd.
    Dan verwacht je een mooie gedekte feestelijke tafel. Niets van dit alles !! Werd ook niet in orde gebracht. Zeer onervaren onopgeleid personeel!!! Kon niet eens de bestelling goed opnemen want er kwam een niet besteld gerecht waardoor 1 persoon aan tafel pas veel later kom beginnen met eten. Na schenken van de wijn moesten we ook maar zelf regelen. En er kwam nog een bedieningsmedewerker die waarschijnlijk net uit zijn bed gerold was, want geschoren had hij zich niet. Het eten was wel in orde maar door de verschrikkelijk slechte bediening hoef ik er nooit meer te eten.

32. mooie ambiance, maar eten ver onder de maat. Bediening erg vriendelijk en voorkomend. Toen ik aangaf dat het eten matig was werd hier ook niet verder op ingegaan

33. Vorige week hebben wij met 4 collega's gegeten in dit fraaie restaurant. De Chef heeft voor ons een speciaal 'verrassingsmenu' klaargemaakt, werkelijk top!

We wonen niet in de buurt, maar bij gelegenheid komen we hier zeker terug.

34. 10-11-2012
    Hier met een groot gezelschap (25 volwassenen) een high tea gebruikt. Helaas was het gebodene niet in overeenstemming met hetgeen ervoor betaald moest worden. Er werd gestart met zoete gerechtjes die qua aantal nog wel redelijk waren. De hartige gerechtjes die erna kwamen waren echter absoluut onvoldoende. Er waren wat mini saucijzebroodjes, een aantal miniquiches en wat sandwiches met zalm, ham en carpaccio. M.u.v. de mini saucijzebroodjes (2 p.p.) was er van het overige slechts 1 ex. p.p. voorhanden. Voor een bedrag van € 19.50 p.p. was dit veel teveel betaald. Koffie en thee was onbeperkt beschikbaar. Wij zullen v.w.b de high tea deze in ieder geval niet aanraden binnen onze kennissen/vriendenkring. Bediening was redelijk, echter toen de hartige gerechtjes op tafel kwamen en deze eigenlijk al op waren kwamen pas de bordjes hiervoor op tafel.
    Jammer, maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.

35. de gijsel

Ik ben 16 oktober hier wezen eten en vond dit niet goed kleine porties. De saus was nauwelijks te vinden. Voor het geld zeg ik nee

36. Vorige week gegeten. Helemaal super, prijs kwaliteit verhouding en klantvriendelijkheid van de meiden helemaal top!

37. Afgelopen juli schreef ik de onderstaande recensie:

"Voor het eerst in het nieuwe restaurant gegeten. Zit er modern, strak maar toch sfeervol uit. Jammer dat de kindvriendelijkheid zo'n afbreuk doet aan de sfeer. De rondrennende, gillende kinderen i.c.m. de akoestiek zorgden voor een pannenkoekhuis-belevenis. Dat blijkt tegenwoordig overigens de norm te zijn. Er liep erg weinig bedienend personeel waardoor wij lang moesten wachten voordat we een tweede (en later ook derde) ronde drankjes konden bestellen. Toen de serveerster eenmaal aan tafel stond excuseerde ze zich uit zichzelf voor het wachten op het voorgerecht. Dit was voor ons niet nodig. Als ik uit eten ga doe ik niet mee aan de gehaaste maatschappij. Maar ik zou wel graag iets drinken! Als ik haast heb ga ik wel naar Mc Donalds. De gerechten werden mooi gepresenteerd. De smaak was goed maar niet bijzonder. Ik ga het nog een keer proberen op een doordeweekse (kindonvriendelijke?) avond."

Ik ben, samen met mijn vrouw en vader, afgelopen week weer bij Trix geweest. Een compleet andere ervaring. Heerlijk, zo'n "kindonvriendelijke" avond! We kozen voor een drie-gangenmenu in combinatie met de rode huiswijn. Het nagerecht daarbij stond ons bij het zien van de kaart wat tegen. Het was geen probleem om daar iets anders voor in de plaats te kiezen. De smaak, presentatie en de bediening waren keurig in orde. Een totaal andere ervaring dan dat wij eerder hadden. Reden om mijn recensie behoorlijk aan te passen. Tot snel!

38. EJ 85 punten

Goede service. Leuke ambiance.
    Oudere dame achter de bar stond een consumptie te nuttigen. Bleek eigenaresse te zijn!! Niet doen.
    Lamsrack onherkenbaar.....met botsplinter en circa 75 gram vlees. Gerechten verder prima maar....bij geen enkele disgenoot was de bij het gerecht behorende saus kwantitatief voldoende. Bittere kern van de witlof kan beter verwijderd worden.
    Alles overziend redelijk tot goed met verbeterpunten.

39. Mooi ingericht restaurant en goed eten, alleen de bediening kan duidelijk beter, onervaren jong personeel, die nog weleens wat steekjes laten vallen. Lang wachten op menukaart/drankje na binnenkomst, vergeten opgenomen drankjes door te geven, geen bestek bij dessert. De vriendelijkheid en de kwaliteit maken desalniettemin veel goed. Een dikke voldoende dus.

40. Helemaal nieuw restaurant, mooi ingericht en een tikkeltje chique. Leuke speelkelder voor de kinderen. Prijs/kwaliteit is prima.

41. Hendrik Driessen

De sfeer binnenin is erg goed te noemen.

Ook de gerechten waren erg lekker, mijn vriendin en ik hebben heerlijk gegeten:

Vooraf de Ham Meloen, goed rijpe meloen met heerlijke parmaham en rucola sla.

Als tussen gerecht een garnalenbisque, was ook zeer lekker met verse Hollandse garnalen.

Als hoofd een kogelbiefstuk met stroganoff saus met garnituur van aardappels, groenten, sla.

Als toetje en klap op de vuurpijl, aten we een creme brulee, wat was dit lekker. Je proefde de verse vanille smaak en het zelfgemaakte ijs is ook heerlijk.

Goede service en niet lang hoeven wachten!

Bedankt voor deze service en we komen zeker terug!

42. Afgelopen week hebben we hier met een groot gezelschap gegeten. Dit is ons goed bevallen. Ze hebben een uitgebreide kaart met klassieke gerechten. Het eten was erg smaakvol evenals de inrichting van het restaurant. De bediening was vriendelijk en beleefd. Het is jammer dat wij niet inde buurt wonen anders waren wij hier zeker vaker naar toe gegaan.

43. Wij kunnen Trix van harte aanraden. Een prima prijs/kwaliteit verhouding. Meerdere malen hebben wij hier al gegeten en met een gerust hart nemen wij gasten mee omdat wij weten dat het altijd goed is.

Nooit té lang hoeven wachten, juist een mooie tijd tussen de gangen zodat je niet het idee hebt dat de tafel weer snel vrij moet zijn. Heel vriendelijke gastvrije bediening.

Wij raden onze gasten die informeren naar een goed betaalbaar restaurant, aan te gaan dineren bij Trix en daar horen wij altijd alleen maar positieve reacties op. Wij hebben al weer gereserveerd.

44. M.Geboers

Wij hebben er vorige week met 6 volw. en 3 kids gegeten. In 1 woord: perfect! Eten was goed, bediening super en niet te vergeten: voor de kids was het ook geweldig. Tekeningen op tafel, leuke speelruimte. We hoefden niet lang te wachten op het eten. Wij hebben ons pima vermaakt, super lekker gegeten en komen hier zeker een keer terug.

45. Fantastich.

Prachtige ligging.

Prima vlees en zelfgemaakt ijs.

46. Op 23-08-09 gegeten met een groot gezelschap, 13 volwassen en 5 kinderen.
    Het was teleurstellend dat we erg lang moesten wachten. Tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht zat bijna 1.5 uur, dat is toch echt niet normaal.
    We hebben gezien dat het erg druk was, maar grote groepen reserveren en daar kun je dan met de planning van het personeel rekening mee houden.

We aten daar ter ere van de verjaardag van oma (88).
    Oma is diabetes patient en moest dus insuline spuiten voor het eten. Omdat het zolang op zich liet wachten voelde ze zich onwel. Nadat er met de bediending was gesproken of het nog lang duurde was het eten na 15 min. op tafel.

Jammer dat we mosselschelpen niet kwijt konden in de deksel van de pan, want die was er niet bij geserveerd. Dus alle schelpen op het bord zodat er geen ruimte meer was voor de garnituur.

Dat het eten nou zo bijzonder is konden we ook niet met volle overtuiging zeggen, want we hadden ondertussen zo'n trek gekregen en honger maakt zelf rauwe bonen zoet.

Al met al erg jammer, de desserts lieten ook erg lang op zich wachten, dus die hebben we maar overgeslagen.

47. Robert 342 punten

Een week of 3 geleden heb ik hier gegeten en het is uitzonderlijk goed bevallen.

De presentatie van de gerechten was erg mooi en goed, echt vakmanschap.
    Smaken van de gerechten passen prima samen en er overheerst niks, balans.

Het is wel een enigszins sjiek restaurant.

IJs zelfgemaakt, slagroom zelfgemaakt, vlees supermals en sauzen geweldig in orde.

De prijs was goed in verhouding met de kwaliteit.

48. Vaker hier gegeten met de familie, prima hoor, alleen mag van mij "Trix" uit de naam verdwijnen.....vind het "ordinair" staan.

49. Heerlijk eten voor een goede prijs. Ik begrijp niet dat mensen dit restaurant een 2 kunnen geven. Ik heb er meermalen gegeten en ben zeer tevreden over de sfeer en het eten

50. Fam. Janssen

Ongeveer 2 maanden terug hier gegeten. Viel errug tegen. De eigenaresse ´durfde´ tot twee keer toe niet te zeggen dat er iets niet was, dus kregen we twee keer het verkeerde. Jammer dat de rest van het tafelgezelschap dan al eet en 1 persoon bijna een uur langer moest wachten. Teleurstellend

51. Heerlijk gegeten, aardige bediening, kind- en prijsvriendelijk.

52. Zeer Slecht!

Ook al kan je voor de prijzen niet veel verwachten, dit restaurant is zeker niet aan te raden.

De bediening is zeer onvriendelijk, weining verstand van zaken en wil je zo snel mogelijk weer weg hebben.

Het eten is niet vers en ik en twee vrienden van mij zijn er ziek van geworden.

Ook al is het goedkoop ga hier NIET ETEN!!!