Op dit adres zit nu: Da Pizza

1394642033 85
1403204287 87
1420328797 87

1. Leuke aandachtige bediening, gezellige sfeer.
    Bij binnenkomst wordt je opgemerkt.
    Het eten werd mooi opgediend en was heerlijk.
    Vooral de zuurkool bij de eendeborst vond ik zo verschrikkelijk lekker! Super, bedankt voor de gezellige avond.

2. Heerlijk gegeten, mooie opmaak borden, porties voldoende. Prijs/kwaliteit goed.
    Attente bediening met kennis van de gerechten; bij elk gerecht uitleg over de ingredienten.
    Mooie inrichting, niet te vol met tafels.
    Zeker een aanrader!

3. Robert Druncks

We hebben vorige week bij t`s Straetje gegeten.

Ik kan niet anders zeggen dan dat we echt genoten hebben van de heerlijke gerechten en de service.
    Dit kom je in het centrum van Arnhem helaas bijna nergens meer tegen.

We waren met 6 personen om een verjaardag te vieren en iedereen was erg enthousiast. De bediening legde de gerechten netjes uit. Je voelt je echt te gast! Prijzen zijn zeer acceptabel. We komen zeker gauw weer eten!

4. wim 11 punten

Dit weekend gegeten bij 't Straetje in Arnhem.
    De sfeer was aangenaam en de bediening vriendelijk.
    Erg geschrokken van de rekening, we hadden de gerechten buiten de kaart gekozen en ontdekten bij het afrekenen dat deze beduidend hoger geprijsd zijn dan op de menukaart.
    Jammer dat de prijzen niet vooraf gecommuniceerd worden, 30 euro voor sliptongetje vind ik aardig aan de prijs.
    Het was gelukkig wel smaakvol.

Wim

5. Afgelopen zaterdag hier heerlijk gegeten! Echt een aanwinst voor Arnhem: sfeervolle inrichting, mooie gerechten die fraai gepresenteerd worden, zeer vriendelijke en attente bediening. Ik kan weinig negatiefs bedenken; hooguit zou de wijnkaart iets uitgebreider mogen. Maar wat er aan wijnen is, is wel allemaal per glas verkrijgbaar. Ideaal voor mij, aangezien mijn vrouw geen wijn drinkt.
    Wij komen hier zeker terug!

6. Op zaterdagavond genoten van een heerlijk 4-gangen verrassingsmenu! Van a tot z een op en top verzorgde avond. Mooie gerechten die goed op elkaar aansloten en heerlijk smaakten. Bij elke gang uitleg over de ingredienten en samenstelling van de gerechten. Al met al heerlijk gegeten in een warm en sfeervol restaurant. Een echte aanrader (en aanwinst voor Arnhem centrum) en wij laten ons graag nog eens een andere keer verrassen!

7. Recent gegeten: prima restaurant
    Redelijke tot goede kwaliteit keuken: wildragout met saus uit een pakje. Bij het nagerecht werd slagroom uit een spuitbus gebruikt. Dit alles maakt het niet af.
    Goede bediening.
    Zou er niet snel een 2e keer gaan eten.
    Echt een 7.

8. Visueel een gezellig restaurant.
    Wat service betreft 2 leuke jonge en vlotte meiden in de bediening. Klein aandachtspuntje is na te gaan hoe je vlees mag zijn, medium, doorbakken etc..
    Het eten was goed, wel aan de koude kant. Ik las dit helaas rees eerder terug.

9. Renea en Joop

Als Amsterdammers, die een paar keer per jaar een dagje Arnhem doen, kwamen we in aug. 2011 toevallig terecht bij Mona. Na een paar drankjes op het terras, besloten we iets te eten van de toen "Oud-Hollandse" kaart in een daarbij passend interieur.
    We spraken de nieuwe eigenaar, die ons vertelde de zaak ingrijpend te gaan verbouwen en een andere kaart te gaan voeren.
    Afgelopen week waren we weer in Arnhem en "t Straetje is een prachtig sfeervol restaurent geworden. We hebben er heerlijk gegeten. Mooie gerechten, een plaatje op het bord en een bescheiden, maar mooie wijnkaart en alle wijnen per glas te bestellen. Waar vind je dat nog? Daarbij een heel vriendelijke bediening en zeer schappelijke prijzen voor deze kwaliteit. We voelden ons er echt thuis. Als we in Arnhem zijn, eten we zeker weer bij "t Straetje.

10. Gister heerlijk gegeten bij ' t Straetje. Gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu met het wijn arrangement. De gerechten zijn niet standaard, maar op originele wijze bereid. Lekker gegeten, zonder dat je bom vol zit aan het eind van de avond.
    De bediening houd in de gaten of alles naar wens is, zonder opdringerig te zijn.
    De sfeer kun je omschrijven als stijlvol en huiselijk. We komen hier zeker nog terug!

11. Voor de 2e keer geweest, nu de erwtensoep geprobeerd, heerlijk, goed gevuld, mag alleen wat dikker. Zeer aardige en goede bediening. Een aanwinst voor de Jansplaats e.o, we komen terug!

12. Op 12 november 2011 lekker gegeten. De porties zijn niet zo veel, dus grote eters adviseren we 4 gangen. De bediening was vriendelijk, maar met één ervaren serveerster en één onervaren waren de wachttijden op de drukke zaterdagavond te lang. Het bestelde glas wijn werd vergeten. Desondanks goede sfeer en goede prijs-kwaliteit verhouding.

13. Op de locatie waar Mona's ooit zat, zit nu 't Straetje. Waar de service en het eten van Mona's het de laatste keer behoorlijk verpestte, maakte 't Straetje het ruimschoots goed!
    De ambiance is modern, maar warm en ruim opgezet. Het personeel is vriendelijk en servicegericht (soms wat langzaam, maar dat is ze vergeven!). Omdat we niet konden kiezen uit de gerechten op de kaart, kozen we alledrie voor het Kleine Straetje: een driegangenmenu met verrassingen van de chef. Het was heerlijk en precies genoeg. We komen zeker nog een keer terug!!!

14. Heerlijk gegeten. Leuke en lekkere gerechten. Champignons in bierbeslag waren overheerlijk!

De jongedame in de bediening was erg goed, ze onthield alle bestellingen uit het blote hoofd, prima service.

Ga zo door, wij komen zeker nog eens terug.

15. Mijn opmerkingen zijn, lelie's horen niet in een restaurant (ruiken te sterk). Bediening (eigenaar) hoort zich kwa kleding aan te passen aan de gasten en de sfeer van 't restaurant! Dame die bediende (heel vriendelijk) zou wat meer van de (lekkere) wijnen mogen weten!

Maar ik ben blij dat we nu een restaurant in Arnhem hebben waar ze kunnen koken! Hadden we echt nodig!

Wens restaurant 't Straetje veel succes!

Tot de volgende keer!

16. Wat een superrestaurant. Modern en toch warm en sfeervol,
    met de open haard, mooi op elkaar afgestemde meubels en vooral de muurbekleding is erg mooi en apart. En dan die grote vaas met bloemen in het midden.. Ik voelde me meteen heel welkom en een soort thuis gevoel. Heb er al een paar keer gegeten en moet zeggen, het is iedere keer
    weer een verrassing hoe de menu's aangekleed en samengesteld zijn. En de smaak is voortreffelijk. Complimenten voor de kok! De bediening is ook prima, alles wordt goed uitgelegd. Kom zeker nog vaak terug!!!!

17. wouter ten broeke

Het binnenkomen in het straetje was al helemaal top! zo mooi en modern sweervol ingericht, zijn maar weinig restaurants in arnhem waar deze combi zo tot zijn recht komt. Maar ja dan móet de bediening en keuken de gemaakte verwachtingen wèl waar maken, geloof me dat deden ze dubbel en dwars.
    Leuke mensen in de bediening en bij de eigenaar komt de passie helemaal naar buiten, bij alles wat we kregen vertelde zij duidelijk en op een leuke manier hoe het bereid was en uiteraard waar het gerecht uit bestond. Ik had de jacobschelpen, heb er gewoon een foto van gemaakt want de presentaie is fantastisch! Mijn complimenten aan de chef.
    zeker een aanraden als je van goed eten houd en laat de uitstraling je niet afschrikken, de prijs is zeer laag voor zo'n hoge kwaliteit.
    Ik was voor 2 pers 3 gangen (en behoorlijk wat drank ;-) ongeveer 85 euro kwijt

18. Henk stevens

Gisteren voor 't eerst in het Straetje wezen eten, het begon al heel positief betreffende de nieuwe entourage, whow! wat een gezellige knus geheel, sfeervolle open haard, nieuw interieur, geweldig. Onze keus was het menu het kleine Straetje, een 3 gangen 'verrassingsmenu', nou om het in het kort te zeggen, heerlijk, het bijpassende wijn arrangement paste perfect bij de gerechten, en ook de vriendelijke 'uitleggende' bediening zorgde het voor een heel geslaagde avond! We raden het iedereen aan en gaan zeker nog een keer terug!

19. Goede aanwinst voor Arnhem. Eindelijk een restaurant waar je kwaliteit krijgt voor je zwaar verdiende centen. De vriendelijke bediening legt even uit waaruit de gerechten zijn voorbereid en adviseert er een passend wijntje bij. Helemaal TOP.
    De chef krijgt een dikke pluim voor zijn prestatie in de keuken. We hebben er heerlijk gegeten. Een aanbeveling voor ieder die van lekker en gezellig uit eten houdt.

20. Gisterenavond, woensdag 26 oktober, heerlijk gegeten in dit nieuwe restaurant. De sfeer van dit restaurant is heel gezellig en gemoedelijk. Je proeft dat het eten met zorg bereid is! Goede ingredienten en de combinaties zijn volgens mij uniek. Het voorgerecht met zalm was gegarneerd met o.m popcorn!!! Weer eens wat anders. Het zag er niet alleen goed uit, het smaakte ook erg goed. Er liepen 2 dames in de bediening die vertelde dat de eigenaar ziek thuis was. De dame die ons bediende viel in, maar dat viel niet op! Ik dacht dat zij gewoon een vaste medewerker was. Geen idee hoe ze heet maar deze zwart-harige dame verdiend een compliment. Gastvrij, goedlachs en gezellig! We kwamen voor het heerlijke eten, dat hebben we ook gehad!! De wijnen, de gezelligheid en de goede sfeer maakte dit tot een prima avond. Wij komen graag nog een keer terug.

21. Wat een aanwinst voor Arnhem. Sfeervol restaurant! Terwijl het buiten guur en herfstig was, knapperde hier binnen een haardvuur, was het lekker warm en genieten. De salade met advocado en griekse yoghurt is een aanrader. Verse groenten en unieke smaakcombinaties. Mijn vriend had de gemarineerde zalm vooraf en ook dit was super vers en smaakvol. Daarna beiden Tournedos. Vlees zo zacht en mals heb ik nooit eerder geproefd. Bijzonder!!! Echt heerlijk!
    Als toetjesfreak moest ik natuurlijk ook een dessert proeven...ik koos voor de Trifle, mijn vriend voor de stroopwafel. Echt genieten!! Ook hier weer unieke combinaties. Dit restaurant springt er wat mij betreft uit door de verrassende combinaties van ingrediënten, goede porties, een intieme sfeer en goede service!! Het team bestaat uit jonge enthousiaste mensen met een passie voor eten en gastvrijheid. Top! een heerlijk avondje uit!!

22. Wij zijn vrijdagavond wezen eten met z'n vieren, in het nieuwe restaurant. Heel erg mooi geworden, heel sfeervol.
    Drie personen namen het 3-gangenmenu en ik heb genoten van de champignons in bierbeslag, de tournedos en als dessert het gerecht met warme stroopwafel. Het hoofdgerecht was heerlijk: intense/pure smaken (van o.a. aardappelpuree, roseval en groenten) die je verrassen en een malse tournedos, perfect gebakken. Het toetje is echt een aanrader! Alles wordt met zorg gepresenteerd. Ondanks de drukte werd er voor ons een snelle service gerealiseerd omdat wij wat haast hadden ivm een receptie. Super.
    Wij komen zeker terug!

23. Cristina