't Pannekoekhuis in Arnhem

• OV

Halte van buslijn 9 stopt voor de deur.

Bezorgrestaurants in de buurt van 't Pannekoekhuis

1620687954 73
1650620665 72

1. Peter Hulsink

2. bart

3. Vandaag dachten we even lekker een pannenkoek te gaan eten met z'n drieen.
    Met de drukte viel het wel mee, daar lag het niet aan.
    Maar dat ze tot 2 x toe de verkeerde pannenkoek serveren ging mij toch te ver, terwijl de andere 2 personen de pannenkoek al lang op hadden kwam dan uiteindelijk de goede pannenkoek... niet gezellig eten.
    Wij hebben uiteindelijk toch 3 ijscoupes besteld, laat daar 1 daarvan niet compleet zijn, zonder sorry te zeggen is het hersteld.
    De persoon waarbij het allemaal mis ging werd wel een drankje aangeboden.
    Maar ik vond de bediening erg slecht , ik zou zeggen aan eigenaar van dit restaurant, doe hier wat aan!!
    Wij zijn er voorlopig klaar mee.

4. John 663 punten

Tja, zo enthousiast als ik 19 februari jl was, ben ik nu helaas niet. Gisteren (26 mei 2017) hier gegeten met mijn vrouw en schoonmoeder. Wat direct opviel toen wij aan tafel aanzaten, was het voedsel van een vorige keer dat nog op een mes van een bestek setje zat. Dat zag er smerig uit. Direct omgeruild. Maar toen ... Ik had wel zin in een voorgerecht. Dat werd soep van de dag - aspergesoep. Wat een aanfluiting. Hoewel de smaak niet tegenviel, zat er zeggen en schrijven slechts 1 (!) stukje van een asperge in de soep. Dan is € 4,25 voor zo'n kommetje soep wel heel erg duur. Tijdens het wachten op de hoofdgerechten, moest de serveerster die bij de kassa stond niezen. Dat deed ze lekker vol uit in haar hand. Die smeerde ze daarna aan haar broek af. Walgelijk. Ook al omdat ze niet eens de moeite nam om haar handen daarna te wassen. Als dit een teken is van hoe het er in dit restaurant werkelijk aan toe gaat .... Ooit gehoord van de HACCP regels? Gelukkig werd het hoofdgerecht door een ander geserveerd. Maar ja, hoe zou het er in die keuken aan toe gaan? En toen viel de stofdraad boven aan, in de hoek van het plafond, heel erg op. Tja ...
    Mijn schoonmoeder had een uitsmijter ham/kaas besteld. Daar kreeg ze spijt van. Op het brood lagen de plakjes ham en kaas met daarop 1 (ja echt, 1) slecht gebakken eitje. Of waren de drie eitjes tot een geheel samengeklonterd? Het zag er werkelijk niet uit. Als je toch iemand in dienst hebt die niet eens een eitje kan bakken, Hoe moet dat dan met de rest? De pannenkoeken waren wel lekker. Maar door bovengenoemde ervaringen kon dat niet voorkomen dat mijn recensie nu niet positief. is.

5. Wij komen al 5 jaar met regelmaat en veel plezier in dit pannenkoek restaurant. Nemen geregeld vrienden en familie hiermee naar toe. Het is altijd druk, erg lekker en vriendelijke gastvrouw en kok.

6. Ad Voskamp

Naast de door mij geschreven recensie belde mijn vrouw het Pannekoekhuis om onze ervaringen ook mondeling door te geven. Men beloofde aandacht aan onze klacht te besteden en ons de resultaten mede te delen. Men heeft ons heden hierover tel. verslag gedaan en dit is gebeurd op een wijze, die het totaalplaatje voor ons een aanzienlijk aangenamer kleur heeft gegeven. Wij hebben dit zeer op prijs gesteld en het was voor ons aanleiding om dit aan de vorige recensie toe te voegen.

7. Luuk 117 punten

Een poos geleden met mijn vriendin hier gegeten. Het was lekker rustig en de pannenkoeken waren lekker. Het nagerecht was ook erg goed en de sfeer is er heel erg knus. Leuk om nog een keer te bezoeken!

8. Vin Cent

9. Kees Donders

Gisteren met 8 volwassenen en 5 kinderen hier gegeten. Het was erg druk dat wel, maar de pannenkoeken waren er slap en smakeloos, vooral die met de ragout, die hebben we laten staan. Van de dagschotels waren de boontjes taai en de rest van de groente smakeloos. De schnitzel was aangebrand en de frites koud en taai. De sate op de pannenkoek was zuur. Alleen het ijsje na, kon de toets der kritiek doorstaan. Een van de kinderen heeft zelfs haar limonade laten staan. Bediening niet overdreven vriendelijk, vooral niet tegen de kinderen.
    Kortom, geen restaurant waar we nog eens naar toe gaan.

2,8
  10. We komen hier al 13 jaar naar volle tevredenheid. Pannenkoeken zijn heerlijk, altijd gaar en heet. Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Kan niet anders dan zeggen dat het een top restaurant is. Het pannenkoekenhuis bestaat dit jaar 30 iaar, ik hoop dat het nog minimaal 30 jaar zal bestaan en zal er blijven eten!

11. Nog nooit zulke slechte pannenkoeken gegeten. Dik, hard en half gaar. Weinig reactie toen we het aangaven bij de bediening.

Ik kom er nooit meer. Even doorrijden, daar is er nog één.

12. Loopt genoeg personeel, helaas hebben ze geen idee wat ze uit serveren. 2 pannekoeken waarvan 1 notenvrij ivm allergie, eenmaal op tafel geen idee welke pannekoek noten vrij is. Ze zetten sommige pannekoeken zomaar ergens neer en als je er wat van zegt reageert een meisje zeer arrogant. Uiteindelijk was het wel heel lekker!

13. Mevr. Kuiper

Gisteravond (zondag 1-3) met 8 personen wezen eten. Op het moment dat wij binnen kwamen was het heel druk. Wij werden enthousiast ontvangen bij de entree. Wij moesten even wachten maar voor wij allemaal zaten, was onze tafel al gereed. Ook hier werden wij weer erg prettig geholpen. De pannenkoeken waren bijzonder smaakvol en waren snel bezorgd. De parkeerplaats is te klein, dus wij moesten onze auto's in de berm zetten.

14. Vorige week hier heerlijk gegeten. Gezellig druk op de zaterdagavond. Maar er was snel een tafel voor ons gevonden. Pannenkoeken zijn van uitstekende kwaliteit. Alles bij elkaar een top ervaring.

15. Redelijke pannenkoeken met dikke bodem gegeten op ons 50-jarige huwelijksdag. Met 15 personen in een nauw hoekje met de ruggen naar elkaar. Om de haverklap kwamen de serveersters vragen of we wat wilden drinken. We kunnen het helaas niet meer overdoen.

3,9
  16. Diana 49 punten

Vanmiddag pannenkoeken gegeten, wij vonden ze niet lekker, wat nattig slap en er blijft een bittere smaak op je tong papillen hangen, ik zou wel eens willen weten wat voor meel en melk ze voor het beslag gebruiken.
    En gelijk bij binnenkomst wordt er gevraagd wilt u stokbrood met kruidenboter, een erg klein broodje
    en wat vreemd als vooraf bij een pannenkoek. De consumpties en de bediening waren prima.

3,1
  17. Heerlijk gegeten. Alleen de bediening was niet echt vlot, en met een kind van 2 is dat erg vervelend.

18. Wat was dit een tegenvaller. Het restaurant is helemaal volgepropt met tafeltjes, je jas moet aan de overvolle kapstok, anders wordt het restaurant nog voller. Als hier nog eens brand uit breekt... Het pipomenu voor de kinderen bestond uit een pipodrankje. Dit bleek aanmaaklimonade te zijn; een kale pannenkoek met daarop een cadeautje gekwakt en een toetje. Mijn eigen toetje werd ook enorm lekker aangeprezen. Maar dit bleek een dikke bak softijs te zijn, met stroopwafelkruimels. De beloofde caramel ben ik bijna niet tegengekomen. En als de laatste hap op is, wordt je tafel afgeruimd en kan je betalen, want er moet geld worden verdient.

Hier gaan we nooit meer naar toe!

5,7
  19. Beetje maf dat ze vragen of je vooraf een stokbroodje kruidenboter wil hebben, maar de pannekoeken waar het tenslotte om gaat die zijn super! Bediening is ook vriendelijk en snel, gewoon een uitstekend restaurant dus, als je voor een lekkere pannekoek gaat.

Ik zou zeggen ga zo door en zorg voor meer parkeerruimte.

20. Ik dacht vanavond: laten we lekker uit eten gaan, nou zo gezegd zo gedaan. We hebben wat gekeken op internet voor een lekker restaurantje en kwamen hier op uit.

Nou eenmaal mijn pannenkoek op tafel en het smullen kon beginnen. Ik lekker eten van mijn appel kaneel pannenkoek, totdat ik opeens een hard stuk in mijn mond voelde. Ik het eruit vissen en ja hoor, een steeltje van de appel. Ik gaf dit aan bij de serveerster en die zou het door geven in de keuken.

Even later, toen ik wilde afreken, heb ik nog eens aangegeven dat ik het niet vond kunnen dat ik dit stokje in mijn eten had.. Waarop ik geantwoord terug kreeg; "Wij schillenden de hele appel in de pannenkoek, dus dit kan gewoon gebeuren." Nou, ik was er meteen klaar mee!! Ik heb betaald en ben zo weggelopen.

1,3
  21. 31/01. We maakten een rondtoer met de bus en die stopte bij 't Pannekoekhuis. We zochten een tafel uit aan de zonnige kant. We konden uit drie soorten pannenkoeken kiezen, te weten naturel of kaas en met appel. De appelpannenkoek was de pannenkoek van de maand. Die laatste hebben wij genomen. Toen deze werd geserveerd op een groot bord, hing de pannenkoek nog over de rand. Hij was flink belegd met dunne appelschijfjes. Het smaakte goed. Alleen hadden we wat problemen met de appelschilletjes. Maar dat terzijde.

22. Best wel lekkere pannenkoeken!

6,3
  23. Niet gegeten, enkel geprobeerd om te reserveren. Dit is op zondag na 16.00 uur niet mogelijk. Niet echt idiaal voor het organiseren van een familiedag. Als er geen plek is heb je pech. In ons gezelschap is iemand met een rolstoel. Niet iedere plek in een restaurant is dan toegankelijk, dat maakt het niet kunnen reserveren niet echt handig.

24. Vanavond hier met 11 personen gegeten. De pannekoeken waren verrukkelijk. Werden ook allen tegelijkertijd geserveerd. Om kort te gaan, alles was er van boven gemiddeld niveau, gaan hier zeker nog eens terug komen.

25. Fam. Koster

Gisteravond heerlijke pannenkoeken gegeten.
    Was gigantisch druk, maar zoals altijd erg goed!
    Lekkere pannenkoeken, goede service, altijd vriendelijk en netjes verzorgd.
    Ze weten hier wel hun vak te verstaan, ook als ze vol zitten.
    Wij houden dit adres vooraan in ons adresboek!

Aanrader!

26. Eergisteren met ongeveer 35 collega's na een bedrijfsuitje gegeten en beviel prima! Bediening was zeer vlot en correct. Vooraf een heerlijk stokbroodje. Helaas ongesneden dus ja als je als eerste begint dan wordt kennelijk van je gezellige collega's verwacht dat je alles aansnijdt inclusief boter..
    Zelf had ik een Egyptische pannenkoek die uitstekend smaakte. De andere pannenkoeken zagen er ook smakelijk uit. Kortom, dit restaurant kan ook grote groepen aan en de kwaliteit en service is super!!

27. Pas voor het eerst hier geweest. Lekker stokbrood vooraf. Alleen als minpuntje waarom is het niet voorgesneden. Lastig snijden zo aan tafel. pannenkoeken waren heerlijk. Er werd zelfs nog even extra gevraagd of de banaan mee werd gebakken. En dan kon gelukkig. Ondanks dat het erg druk werd had je geen idee dat ze je weg wilden hebben. Je had tijd genoeg om rustig je pannekoek op te eten. Een meisje dat vlak bij ons zat en haar pannekoek niet op kon kreeg de pannekoek netjes verpakt mee naar huis.

28. Liselore

29. sonja 1693 punten

Hier al een paar keer een pannekoek gegeten. Het is in een mooie omgeving en de inrichting is heerlijk kneuterig, echt gezellig voor zo'n pannekoekenhuisje. Het was erg druk toen we kwamen, er was nog net een plekje voor ons. Ik had een hartige pannekoek die nog niet gaar was dus niet zo lekker. Het personeel liep in het rond en wist niet meer welk eten waar afgegeven moest worden en er werd ook niet gelet op klanten die nog iets wilden drinken. Vaak is het hier gezellig en goed eten, maar met drukte kunnen ze niet goed omgaan. Misschien te weinig personeel of zijn ze gewoon niet gewent aan veel mensen tegelijk. Omdat het normaal gesproken prima is, geen reden voor ons om niet meer terug te gaan. Personeel was wel gewoon vriendelijk en de rekening valt ook altijd erg mee.

30. Goed restaurant, lekker eten.

Het enige minpunt geen stokbrood vooraf.

31. Fam. B.A. de Lange

Na het Openlucht museum zijn we (30-9-2011) met de fiets naar 't Pannenkoeken restaurant in Schaarsbergen gereden.
    Hier hebben we een hartige pannenkoek gegeten.
    Deze waren erg lekker.
    En na één pannekoek zaten we vol.
    Het restaurant staat op een mooie lokatie.
    En de bediening was goed.

32. Afgelopen zaterdag hebben we, speciaal voor een gast uit Canada, hier gegeten. Onze indruk was prima, maar volgens mij is het wel een beetje Pannenkoeken eten-betalen-wegwezen-volgende gast-mentaliteit. Desondanks hebben we heerlijk gegeten. De menukaart was voor onze Canadese gast ook in het Engels beschikbaar. De pannenkoek Framboise die ik had was zeer goed, de combinatie van frambozen en banketbakkersroom was bijzonder en smaakvol. Ook de pannenkoek met kersen viel goed in de smaak. De pannenkoek Sweet Delight is ook iets bijzonders. Deze pannenkoek met o.a. Caramel, hele hazelnoten en banketbakkersroom vonden wij erg lekker. En nu moet ik me inhouden om er niet elke week te gaan eten, omdat ik in Schaarsbergen woon, is het wel heel dichtbij...

33. Dion Verschuren

Simpel gezegd, gewoon goed en gezellig! We waren snel bediend, chocomel was heerlijk, net als de pannekoeken. Geweldige prijs/kwaliteit verhouding en de pannnekoeken vulde goed!

34. Dewi 185 punten

Erg leuk en gezellig pannenkoeken restaurant!

De bediening is erg netjes en goed georganiseerd, op speciale/extra eisen wordt goed gereageerd.

De pannenkoeken zijn van goede kwaliteit! Lekker knapperig met een lekker vet randje en een gigantische menukaart met heel veel verschillende eisen!

Een wat duurdere prijs voor een pannenkoek maar is dit al met al zeker wel waard!

35. Hier krijg je pannenkoeken zoals ze horen te zijn. Niet te dik, ook aan de de binnenkant gaar met een knapperig, niet verbrand, randje.

Het is er vaak zo druk, dat dat ten koste gaat van de service.

In de rij wachten tot dat er een tafeltje vrijkomt. Je kunt dus niet vrij kiezen waar je wilt zitten. En je moet soms wel erg lang wachten voordat het bestelde komt.

Wij komen hier voor de pannenkoeken, niet voor de service.

36. Twee keer door de week geweest met collega's. Snelle bediening, pannenkoek staat ook snel op tafel. Grote pannenkoek; ruim voldoende. Smaakte prima! Alles ging wel heel snel. Ik had meer het gevoel van: binnenhalen, snel bedienen en hoeplakee de rekening en afruimen. Vond het hier verder niet bijzonder. Personeel vriendelijk.

37. Komen hier erg vaak. Wel van te voren reserveren want het zit altijd helemaal vol.
    Erg gezellig met alle beelden en frutsels.
    Heerlijk voor de kinderen is de speelhoek. Zijn ze tenminste niet zo vervelend tijdens het wachten. ;-)
    Pannekoeken waren heerlijk en ook de desserts waren erg goed.
    Leuk ook dat de kids mogen grabbelen.
    Bediening is erg vriendelijk. Soms lange wachttijden door de drukte. Maar het eten maakt het meer dan goed.

Wij blijven trouw komen.

38. Laatst hier gegeten met zijn drieen. We hoefden niet lang te wachten op onze pannenkoeken maar ze waren wel erg vet. Het was een beetje rommelig in het restaurant, alle tafels stonden vol. Veel aandacht kregen we niet. Desondanks was het personeel wel vriendelijk.

6,5
  39. Altijd als wij in de buurt van Arnhem moeten zijn is dit onze stamkroeg. Ook 's winters.