Op dit adres zit nu: Mazar

Sushi Yuko in Arnhem

Bezorgrestaurants in de buurt van Sushi Yuko

1404451925 65
1460219173 44
1502044608 47
1513198058 47

1. Karin Passchier

Zojuist na 1 ronde eten naar huis gegaan: 1,5 uur gewacht op het eten van de eerste ronde maar nooit alles gekregen. Boze klanten die eerder weg gingen en ruzie kregen bij de kassa. Helaas geen leuke Valentijnsavond!

2. Zeer slecht... De helft aan eten niet gehad. Na meer dan een uur wachten, toch maar gevraagd. Nou, niks gekregen. Toen ben ik gaan klagen. Het personeel is zeer onvriendelijk, bijna onbeschoft... Mensen ga hier nooit eten.

3. Afgelopen zondag 19.00 uur hier wezen eten, ondanks alle slechte reviews over de lange wachttijden. En moet zeggen het was TOP! Er waren een stuk of 7 tafels bezet. De bediening was zeer snel, en het eten was werkelijk uitmuntend. Zelfs mijn vader die eerst niet mee wilde omdat hij niet van vis of sushi houd vond het heerlijk. Wellicht door de slechtere reviews eerder is hier wat mee gedaan. Maar wij gaan er vaker heen in ieder geval. Dikke 10 waard.

4. Wij hebben hier met groupon gegeten en zijn erg teleurgesteld. Waar te beginnen? Het was niet druk voor een vrijdagavond en ondanks dat, kregen we niet alles wat we besteld hadden en nog erger, het eten was lauw/koud. Alleen de laatste ronde, toen er nog slechts 2 tafels bezet waren, kregen we warm eten.
    De welkomstcocktail was om te schamen qua presentatie, net als het interieur en de ambiance. De verlichting (spotjes) zijn erg fel, de muziek stond te hard (akelig gepingel) en het 'bankje', waar ik op zat, was erg onprofessioneel in elkaar gezet. Helaas waren de tafels en de vloer ook niet heel schoon.
    In de bediening stonden 3 jonge mensen. De ene is niet geschikt voor de horeca, hij leek er ook niets van te begrijpen als wij weer eens moesten aangeven, dat we nog niet alle bestelde gerechten hadden gehad. De 2 anderen deden echt hun best, maar het mocht niet baten, wij komen hier nooit meer. Wij zijn niet moeilijk en heel snel tevreden, maar dit was echt vreselijk.

5. Vanavond met een Groupon gegeten, kwamen om 19:00 binnen en om 20:00 werd de eerste ronde geserveerd! En daarna werd het een groot rommeltje, verkeerde gerechten en verkeerd drinken en alles duurde heel erg lang! De sushi die je geserveerd kreeg was best aardig, maar de mannelijke bediening heeft het helemaal niet begrepen!! Ik kom hier nooit meer!

6. We also had a problem with the reservation on 06-12-2014. This manager (I suppose it's the owner), just shouted from the back of the cashier machine when we tried to discuss nicely with the receptionist about how to solve the problem. Not recommended restaurant, got plenty of nicer Suhsi restaurants. I hope this restaurant closes soon.

7. The workers are rude and not willing to listen to the customer. We had a problem with the reservation but the manager is chickened out at the kitchen and only shouted from the back. The restaurant has no customer but they still act so arrogant as if they are so busy. I think this restaurant should close soon. Very bad customer service.

8. Gisteren vol verwachting naartoe gegaan met mijn kinderen en vrouw. Waren 17:15 uur binnen als één van de eersten. Eerste ronde kwam redelijk vlot, maar niet alles. Tweede ronde duurde ongeveer 3 kwartier en weer niet alles! Na een uur wachten nog geen derde ronde. Ongelooflijk hoe dit kan, en met de tent 1/2 vol! Wij waren er helemaal klaar mee en zijn weggegaan! Grote afrader jammer genoeg. Sushi was niet super maar wat we gehad was redelijk. Nooit meer!!

9. Niets is erger dan wanneer je na een uur wachten vraagt waar het eten blijft en men (bediening, kok) je aankijkt of het onzin is. De kwaliteit van het eten liet te wensen over. De bediening wist het ook niet meer en als je zei dat je dàt nou net niet besteld had maar al heel lang zat te wachten op je eigen bestelling vroegen ze of je dit dan ook niet wilde nemen... Het werd pas leuk toen verschillende tafels het eten met elkaar begon te delen.

Jammer voor het bedienend personeel die ook helemaal niet werd aangestuurd en alle boosheid en irritatie op hun bord kregen want de eigenaar en de kok die zag je niet.

10. Vanavond gereserveerd om 19.00 uur. Om half 8 nog geen eten, zijn weg gegaan. Het is daar een drama

Ons zien ze nooit meer terug, we heb een biertje en een wijntje afgerekend en met honger en zin in sushi, een restaurant bezocht die blij was met de klant...

Echt slecht

11. Gereserveerd via Groupon. Slechts 1 kok aanwezig voor een vol restaurant. Fout op fout in de bediening. Extreem lange uitserveertijden. Zelf om drinken etc. moeten smeken.

Dit is geen aanrader, leuk geprobeerd, maar men weet hier gewoonweg niet hoe je fatsoenlijk een restaurant moet runnen. Jammer! Ben bang dat het restaurant niet lang overeind blijft op deze manier. Triest voor de bediening die een regen van klachten over zich heen krijgt.

12. Eten op zich niet verkeerd. Uitserveren van eerste ronde laat echter bijna een uur op zich wachten. Tafel naast ons is inmiddels aan ronde drie bezig. Niet voor herhaling vatbaar, tergend langzame bediening, restaurant nog niet eens halfvol.

13. ray 38 punten

2 keer met een groupon bon gegeten. De eerste keer duurde het allemaal erg lang. De tweede keer blij verrast. Het ging lekker snel en de sushi was lekker. Niets op aan te merken. Dus ik kom hier zeker nog een keer terug.

14. Nelleke

Hier gister via Groupon wezen eten, zeker een half uur moeten wachten op de eerste ronde sushi en het personeel ziet er niet uit alsof ze er heel veel zin in hebben en een mannelijke bediende rook niet erg fris.

Als het personeel een tafel gaat schoonmaken, gaan ze er bij zitten. En het kaarsje op je tafel gaat pas aan als je er gaat zitten en is niet al aan als je aankomt, dus voor de extra sfeer hoef je hier ook niet te komen!

Bij de laatste ronde werd gevraagd of we nog iets wilden hebben, terwijl we nog op gerechten aan het wachten waren. Het enige plus puntje is dat het het eten wel lekker was, ondanks dat komen wij hier niet meer terug!

15. kees 49 punten

De sushi was beter dan doet vermoeden. De bediening komt erg verlegen en ingetogen over. Ook wisten ze vaak niet wat ze op tafel zetten. Dat is zonde. Dat maakt alles een stuk beter. Ik zou zeggen doe hier wat mee. Maar verder ben ik vriendelijk geholpen.

16. Eten was prima, soms werden gerechtjes wel vergeten. Bediening was slecht, zaten regelmatig zonder drinken en er werd vrij chagrijnig gekeken en gereageerd.

17. karlijn

Wat een slechte tent! En dat zeg ik niet gauw! Eten duurt niet 'gewoon wat langer' maar véél te lang! Iedereen in het restaurant irriteerde zich hier aan. Er werden verkeerde dingen op je tafel gezet en in ronde drie kregen we nog gerechten van ronde 1, na dat eerst 4 keer te moeten vragen.
    Ronduit slecht! Nooit meer! Als je de eigenaar hier op aanspreekt, zegt hij dat je liegt. We hebben twee drankjes niet hoeven te betalen na aandringen, meer kregen we er echt niet vanaf en het ergste is dat de eigenaar je niet gelooft en zegt dat je staat te liegen, en zo bij iedereen. Als hij zo door gaat, kan hij zijn tent sluiten.
    Ik zeg: Niet heen gaan.

18. Duurt veel te lang voordat je je eten krijgt. Op 2 bolletjes ijs hebben we bijna drie kwartier gewacht. Personeel kijkt niet of de kaart meegenomen moet worden, of je nog drinken wilt enz. De kwaliteit van het eten valt ook tegen. Er zijn veel betere sushi restaurants in Arnhem voor dezelfde prijs.

19. Duurt veel te lang voor het personeel langs komt (om drinken op te nemen, ingevulde kaart ophalen etc.), eten wordt vergeten en laat geserveerd. 2,5 uur onbeperkt eten? We hebben hier 3,5 uur gezeten en pas 3 (van de 5) rondes gehad.. Erg teleurstellend, en dat voor een doordeweekse dag waarbij het restaurant niet eens voor 1/3 vol zat.

20. Ik kom vaak hier sushi eten, erg lekker en de goedkoopste van Arnhem.

21. Op dit adres een aantal keren gegeten toen het nog Sushi 4 You was. Ik weet niet of het personeel gewijzigd is nu het Sushi Yuko heet? Helaas ben ik niet meer zo tevreden als ik was over Sushi 4 You.

Kwaliteit van de gerechten is achteruit gegaan en er ging aantal keren wat mis met onze bestelling.
    Ook van een andere tafel hoorde ik dat zij nog op gerechten zaten te wachten. Dit was niet goed doorgekomen. Toen mijn tafelgenoot al haar gerechten al geserveerd had gekregen en gegeten had informeerde ik toch maar eens waar mijn bestelde sushi bleef. Volgens de vriendelijke maar slecht sprekende medewerker zou het wel in orde komen en werd het gemakzuchtig aan de kant geschoven.
    Toen het daarna toch wel lang duurde heb ik een vriendelijke dame er bij geroepen en zij ondernam gelukkig direct actie. Er bleek was mis te zijn gegaan met het doorgeven en het zou alsnog in orde worden gemaakt.

Restaurant ziet er nog steeds sfeervol uit, prijs is netjes al zou de kwaliteit dus wel wat beter mogen.
    Zeker nu de concurrentie in de stad toeneemt zouden ze zeker op kwaliteit en service zeer alert moeten blijven!