Musis Garage

• OV

Willemsplein

Sushi Koi laten bezorgen?

Online eten bestellen

1361949971 83
1384192919 84
1502821974 85
1599208081 80

1. Super lekker gegeten. Personeel gewoon top. Wij eten altijd bij een zaak in Velp maar bij Sushi Koi was het nog lekkerder heerlijk gewoon

2. Een kennis en ik waren gisteravond bij Sushi Koi. Mijn kennis had ruim van tevoren netjes gereserveerd zoals het hoort. Eenmaal aangekomen was het erg onrustig en was het personeel onvriendelijk. We hadden hier nog begrip voor aangezien het een Zaterdagavond is en dat voor de horeca natuurlijk piekmomenten zijn. Echter hebben wij geen begrip voor het feit dat we meerdere keren op een nette manier vroegen of we op een bepaalde plaats/bepaalde plekken mochten zitten. Deze zouden zogenaamd voor mensen zijn die gereserveerd hadden. Nou dat hadden wij ook. We zijn enorm benadeeld hierin. We spraken de desbetreffende personen hierover die hetzelfde als wij aangaven en voor hen werd dit dus gerealiseerd. Erg jammer dat hier zo onprofessioneel mee is omgegaan. Verder was de service niet bepaald van goede kwaliteit op een enkeling na. Voor mijn kennis was dit de zoveelste keer, voor mij mijn eerste keer. Helaas…

3. Gisteren gegeten, snelle bediening.
    Sushi is goed, biefplaat een aanrader.

4. Het eten is wat betreft verhouding de prijs goed, bediening ging heel snel maar we zaten vlakbij de keuken en dat geeft echt veel lawaai!
    Ook het zitten bij het raam brengt veel vliegen met zich mee.

5. J.Beumer

Wij wilden met 2 personen in de middag eten. Er waren amper gasten, maar wij konden niet bij het raam zitten. Onduidelijke uitleg over de tijd die wij kregen. 2 uur de tijd maar de laatste ronde zou al na 1 uur en een kwartier zijn of we moesten kiezen voor diner.
    Het personeel kon niet meer lachen.
    Het eten smaakte wel heerlijk een dat maakte een boel goed

6. Zeer onvriendelijke bediening en zeer matig eten

Wij komen al jaren bij Koi, maar dit was voor ons ook de laatste keer!

Het eten was veel minder goed dan de vorige keren, de aardappelschijfjes, de loempia's en de tempura waren doorweekt van het vet, ik vraag me dan ook af hoe heet de olie is als het eten erin gaat en hoe vaak deze olie precies word vervangen. Niet voldoende volgens mij.

Verder wat betreft de tempura was het ook meer omhulsel (paneermeel) dan dat er garnaal inzat. Hetzelfde gelde ook voor de sushi, dit was eigenlijk alleen een hap rijst met praktisch niets erin. Erg karig allemaal... Daarnaast hadden de runners (bedienden die het eten brengen) ook totaal geen idee hadden van wat ze uit serveerde.

Ik ging hierover in gesprek met onze ober / gastheer en hij vertelde mij dat de part timers niet alle regels en dus ook niet alle gerechten hoefde te kennen. Alleen de fulltimers waren verplicht dit te weten. Ik vind dit echt heel erg raar...

Ik ben zelf ook een horeca vrouw en ik heb altijd moeten weten wat ik uit serveerde / verkocht. Dat is niet meer dan normaal. Als mensen vragen hebben hoor je deze te kunnen beantwoorden of in ieder geval de basis dingen te weten!

Daarnaast was het personeel (op de dame die Engels sprak na) zeer onvriendelijk, anti sociaal en gedroeg onze ober / gastheer zich zelfs redelijk denigrerend richting ons.

Als kers op de taart wilde onze ober / gastheer mij ook bijna extra laten betalen voor eten wat overbleef, terwijl ik eerder al bij een collega had aangegeven dat ik het echt niet lekker vond. Dit ging dus ook over de aardappelschijfjes, de tempura, en later ook nog over de uitgeserveerde noedelsoep. Deze had totaal geen smaak, rook muf en proefde totaal niet vers.

Al met al, een hele teleurstellende avond. Verder zag ik nog veel meer slechte recensies. Ik hoop dat ze er iets van opsteken.

1,8
  7. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Wir kennen das Koi schon länger, von daher waren wir gestern doch sehr enttäuscht! Für ein Dinner all-you-can-eat bezahlt man mittlerweile 32,50€ plus die extrem teuren Getränke. Wenn man dann feststellt, das die Portionen in der Anzahl/Größe kräftig reduziert wurden, gerät das Preis-/Leistungsverhältnis ein wenig in Schieflage. Die Qualität ist soweit ok, wobei teilweise der Fisch so dünn geschnitten wird, das man hindurchsehen kann. Wenn dann 2x hintereinander eine doppelt bestellte Portion auch auf freundliches Nachfragen nur 1x gebracht wird, wird es unverschämt. Entschuldigt wurde sich mit „het is heel druk vanavond“! Ja, stimmt, aber da fühl ich mich dann abgezockt, da man 5 Bestellrunden hat und mehr nicht. Da bekommt allyoucaneat eine neue Dimension. Auch Wasabi gab es nur noch auf Nachfrage in mini Mengen, schmeckte fürchterlich nach Pfefferminz und die Sojasoße war unerträglich salzig. Im Vergleich zu früher leider sehr enttäuschend.

8. Vooraf na de nieuwe maatregelen zeiden we tegen elkaar dat t waarschijnlijk niet door zou gaan ivm de nieuwe maatregelen en de 30 personen regel. We kwamen binnen en waren in shock, het restaurant zat vol.

Wij zijn er voorstanders van dat de horeca open blijft, maar we vinden wel dat de regels nageleefd moeten worden. Verbaasd liepen we naar boven. We snapten er niets van want ook hier zat t vol. We bestelden eten en vroegen ons de hele tijd af hoe t zat. Dus we vroegen aan t personeel, sommige met mondkapjes, andere zonder hoe t nou zat. Ze gaven aan dat ze contact hadden gehad met de gemeente. En dat ze per ruimte 30 personen mochten hebben.

We zaten eigenlijk niet op ons gemak en keken nog eens goed rond. Eigenlijk werd de 1.5 meter ook niet gewaarborgd.

Het zit ons nog steeds niet lekker. Onze gegevens werden ook niet opgenomen. Deze avond verdiend geen punten. Onze volgende geplande afspraak zeggen we dan ook af! Want dit kan echt niet. We willen graag de horeca spekken maar wel op een goede manier. Hier wordt alles aan de laars gelapt. Jammer. En best een kwalijke zaak en dat verhaal met de gemeente.... daar hebben we onze vraagtekens ook bij.

Het eten was verder top! Dat wel. Eigenlijk hadden we gewoon weg moeten gaan.

9. Goede ervaring, eten was erg lekker. Bovendien had je het binnen 5 minuten op de tafel staan nadat je het via de tablet had doorgegeven. Sfeer kon mij niet echt bekoren maar dat is puur persoonlijk, vond het iets aan de strakke kant met veel licht en weinig privacy.

10. Before the food used to be very good, now it just became too salty, salt is actually the only thing you taste. Even after consuming several drinks and food, when we asked for one glass of water, they refused saying that they don't have tap water and that we would have to order a bottle. Not the most nice people working there…

4,7
  11. Heerlijk eten en super handig met het drank pakket voor een 10tje.

12. G. van Kooten

Heerlijk eten, goede bediening, moeite waard om nog eens terug te komen.

13. Riva Verhoeven

Bij binnenkomst werden we geholpen door een vrouw met een heel slecht humeur. We kregen de tablet letterlijk nog net niet in onze schoot geworpen, en de vriendelijkheid was echt ver te zoeken. We vonden het ook een verstandige keuze dat zij vervolgens alleen nog maar achter de bar te vinden was waar geen klanten komen. Voor de rest lekker gegeten, we zijn daarnaast redelijk goed geholpen en de jongen krijgt een pluim! Wat een schatje, en hij deed echt z’n best! Een stukje compensatie voor de wanvertoningen voor het welkom van de iets wat minder vrolijke vrouw.

14. Wij hebben genoten van t eten, bediening en sevice. Het eten was heerlijk, meer dan genoeg keuzes, wij hoefden niet lang te wachten, de bediening was heel fijn ! Het is een moeite waard om te herhalen 👍
    N. Tan

15. Ik heb hier heerlijk gegeten met mijn vrouw. Het personeel is zeer vriendelijk en klantgericht. Het eten werd zeer snel geserveerd en de smaak was uitermate goed.

Ik raad het zeker iedereen aan om hier te gaan eten.

16. L. Willemsen

17. Super ervaring gehad. Wat is dit lekker eten! De Maki Sushi's zijn heerlijk en de Tobiko's ook zeker favoriet. De grill gerechten heerlijk mals en goed van smaak. Ik zou hier elke week wel willen eten!

18. Geweldig lekker eten snelle bediening door attente jonge gasten het is een all you can eat restaurant. Je krijgt echt genoeg binnen de 2 uur. Met een lekkere herfstbok heerlijk genoten.

19. Herma Boekholt

Heerlijk gegeten, bediening ok, tafels zouden iets meer privacy mogen door ze iets verder uit elkaar te plaatsen van anderen gasten. Verder heel tevreden.

20. Het boeken online verliep duidelijk en vlot.
    Op alle punten een tien, gewoon TOP!
    Zeer tevreden klanten.

21. Niets dan lof! Onze eerste sushi-ervaring en we waren verrast door zowel de variatie in de gerechten als de smaakervaring. Vriendelijke bediening, mooi restaurant en heerlijk eten. Wij komen zeker een keer terug!

22. Het eten was lekker, bediening was snel maar helaas werd er niet elke keer geluisterd. Als toetje had ik fruit met kokosmelk besteld. Maar aangezien ik allergisch ben voor kokos had ik gevraagd of het ook zonder de kokosmelk kon. Helaas uiteindelijk wel gekregen met kokosmelk...

6,5
  23. Grote kaart, lekker eten, matige witte wijn, heel goede toetjes.
    Slechte bediening, heel lange wachttijden (maar 4 gangen mogelijk in de max. 2,5 uur), vaak dingen vergeten of gerechten van andere tafel gekregen (later netjes opgelost).
    Slechte akoestiek, beetje kaal en zakelijk, te warm qua temperatuur.
    27,50 is best wel veel voor wat je krijgt, drank komt er nog bij (flinke prijzen).

24. jeroen

25. Toen wij iets voor 17:00u binnen kwamen stonden er 3 personeelsleden bij de ingang te wachten. Geen van allen zei gedag of keek op of om. Om 17:00u kregen wij een tafel toegewezen met de mededeling dat om 19:00u de tafel weer vrij moest zijn. Dit vonden wij geen probleem. Naast ons kwam een tafel van 4 zitten. Overduidelijk was dit een medewerker van het restaurant in zijn vrije tijd. Terwijl wij 30min op onze eerste ronde moesten wachten, werd de eerdergenoemde tafel uitzonderlijk snel en luidruchtig geholpen. Nadat wij eindelijk 1 gerechtje ontvangen hadden, was de tafel naast ons al met hun 2e ronde bezig (=4x5gerechtjes ronde 1 en 4x5 gerechtjes ronde 2). De straattaal die door het personeel gesproken werd met de niet-werkende collega was nogmaals bijzonder luidruchtig en zorgde voor irritatie. Begrijpelijk dat het leuk is als een collega komt eten, maar dit moet niet ten koste gaan van vaste klanten.

Wij komen gemiddeld 2x per maand bij Koi, maar dit was de laatste keer voor ons. Ontzettend onbeleefd en klantonvriendelijk dat het personeel geen gedag kan zeggen of wanneer zij bij de tafel iets komen neerzetten of ophalen er geen beleefd woord uit kan komen. Toen wij na 1,5u 3 rondes hadden gegeten en wij al 20min op ronde 4 zaten te wachten, werd ons verzocht om de laatste ronde te bestellen omdat om 19:00 de volgende tafel kwam. Logisch, dit was tegen ons vooraf gezegd. Wij gaven aan al 20min op 3 gerechtjes te wachten, maar gaven onze laatste ronde (dessert) maar meteen mee omdat ze hierom vroegen. Na een kwartier kwam tot onze verbazing onze bestelde desserts. Wij hebben aangegeven ondertussen een half uur op de warme ronde te wachten en het dessert op het einde te willen. Dit leken ze niet helemaal te begrijpen, want hierna kregen wij niets meer.

Ondertussen liep het bij de niet-werkende collega af en aan met gerechten. Wij zijn naar het personeel toegestapt en hebben ons ongenoegen uitgesproken en aangegeven dat de kwaliteit van het personeel onder de maat is en dat wij niet van het 'all you can eat' gebruik hebben kunnen maken, omdat zij fouten hebben gemaakt met onze bestellingen en eigen collega's voorrang boden. De bestellingen van ronde 4 en ronde 5(desserts) hebben wij nooit ontvangen, want de tafel was ondertussen nodig voor de volgende gasten. Ter compensatie boden ze ons koffie of thee aan. Daarmee compenseer je geen €25,50 per persoon.

Uitermate slecht behandeld vanavond en pas bij zelf doorvragen kon er een schrale korting van €6,- vanaf. Met trek hebben wij Koi verlaten. Jammer, maar Koi Arnhem is een vaste klant kwijt.

26. Gewoon de beste sushi van Arnhem. Ze mogen alleen wel eens naar tablets overstappen in plaats van die smoezelige bestelkaarten en pennen. En wat raamdecoratie ophangen.

27. Zeer tevreden over dit bezoek. Eerder in Amersfoort geweest en ook prima bevallen. Zeer gevarieerd aanbod. We waren hier om 17 uur en producten waren vers en snel bereid. Ook bediening (heel vriendelijk en snel) was prima. We komen hier zeker nog een keer.

28. Jammer dat de verjaardag viering vergeten is.

29. Ik vond het super gezellig! En ook erg lekker gegeten veel ook :d na ons ervaring is het een toptent! Ik zou mensen echt aanraden om daar te gaan eten, want kwaliteit van het eten was super!!

30. Marjolijn

Fantastisch! We zaten alleen wel bij de keuken dus het was af en aanloop van personeel. Dat is niet zo erg want het eten en de service waren fantastisch!

31. Mick en Cindy

Wat een super goede eettent was dit, porties vrij groot maar super lekker. Wij komen zeker nog een keer terug.

32. Marieke krauts

Mijn favo sushi toko, altijd lekker

33. Manuel de Groot

Wederom heerlijk gegeten. Bediening was snel en attent. Gewoon goed!!

34. Meijerink

Heerlijke sushi, prima service en sfeer.

35. Overheerlijke gerechten en zeer keurige en snelle bediening! Echt een aanrader!

36. F.M van Meerwijk

Wederom echt heerlijk gegeten bij mijn favoriete sushi restaurant

37. Nu op verzoek van onze jarige dochter weer gezellig naar KOI!! Heerlijk gegeten weer! Zitten we rustig op het dessert te wachten, komt de complete bediening luid zingend en klappend met ijs, taart en siervuurwerk naar onze tafel om haar te feliciteren!! We waren totaal overrompeld!! Wat was dat fantastisch!!

38. Zo als gewoonlijk prima kwaliteit en heerlijke gerechten

39. Bij Sushi Koi loopt het erg soepel. Van de ontvangst tot afrekenen telkens goede timing en alert personeel. De sushi heb ik beter gehad op andere locaties in Arnhem. Heb ze allemaal gehad behalve Sushi Koi die stond nog op mijn lijstje. Sfeer moet je van houden. Rumoerig en hoop all-you-can-eat gasten. Prima tent overall, maar zelf ga ik liever naar andere locaties in Arnhem.

40. Prettige ontvangst, vriendelijke bediening, de juiste bestellingen geserveerd en goede kwaliteit!

41. Heerlijk gegeten... alles was top.

42. Al vaker gegeten bij Koi. Eten is prima in orde. Zitten lekkere en speciale gerechtjes bij. Het personeel is helaas wat minder. Verbeteren ze hierop dan hebben ze een top tent! Nu voor de derde keer meegemaakt dat je bij binnenkomst al een koud bad krijgt. Jammer! Het was onze fout dat we wat verlaat waren. Om 19:00 gereserveerd en we waren er om 19:34. Geen woord van, fijn dat jullie er zijn. Alleen maar verwijten van na een half uur geef ik de tafel weg! Loop maar naar boven. Geen enkele keer is er gevraagd of alles naar wens is. Zelfs niet bij het afrekenen. Gerechtjes worden op tegel gezet. Wisselend wordt wel of niet uitgelegd wat het is. Bij een verkeerd gerechtje niet eens sorry maar nou ja dan neem ik het zo wel mee en laat eens kijken of jullie het echt niet aangestreept hebben. Moeilijk om te zeggen of we nogmaals komen. Lastige is dat het eten zo lekker is en we de bediening maar op de koop toe moeten nemen.

43. Heerlijk gegeten en de kwaliteit van de gerechten is erg goed. Super, komen zeker terug.

44. Heerlijk gegeten. En fijn personeel. Ga in augustus weer.

45. Marchery Aalders

46. Gisteren hier gegeten. Na het lezen van al het negatieve nieuws "hier sceptisch" naartoe gegaan. Echter heeft het onze verwachtingen zeker overtroffen. Wij zijn fervent sushi liefhebbers en hebben dan ook meerdere all you can eat en à la carte restaurants gehad. De sushi & sashimi smaakte zeer vers en de warme gerechten waren smaakvol. Aanrader, de biefstuk van de plaat!
    Kortom, voor een zeer goede sushi ervaring ga naar Sushi Koi in Arnhem!

47. Fred 25 punten

Lekkere sushi en snelle service.

48. Heerlijk gegeten, nog nooit ergens zulke verse garnalen gegeten. Elk gerechtje/sushi is met smaak en zorg bereid. Enige minpuntje is dat het er wel rumoerig is. Misschien is de akoestiek niet zo goed. Maar het eten is zo goed dat je dat snel vergeet.

49. Eten was lekker zoals altijd. Nog nooit slecht eten gehad. Alleen was de jasmijnthee lauw. Hebben we ook gezegd, kregen we een nieuwe aangeboden, was heel aardig van ze. Alleen stond het later wel op de rekening wat dus wat minder was.

50. Gister eerste keer geweest, eten was erg lekker en bediening was oké. Behalve die ene gozer die de hele tijd je flesjes drinken leeg kwam schenken in de hoop dat je nog meer ging drinken.

51. Zoals altijd prima avond bij Koi. Ook op een maandagavond gewoon vol, maar niet lang hoeven wachten op het eten. Service is snel, hoewel een beetje onpersoonlijk. Vind ik niet heel erg, ik kom om sushi te eten en niet voor een praatje met de ober. Wat ik zowel bij deze koi als bij die in Tilburg heb, is dat het vrij rumoerig is. Als je daar echt niet tegen kunt is koi niets voor jou.

52. Prima eten, bediening vriendelijk en vlug. Wij hebben een heerlijke avond gehad.

53. Richard Zinser

Ben gisteren, na 'het incident' en nadat ik gelezen heb dat ze hier nu beter met de hygiëne omgaan, weer wezen eten. Ik moet zeggen dat het heerlijk was en met name de tonijn is hier bij Sushi Koi echt super!!! Veel lekkerder dan elders. Ook mooi van kleur. Echt vers. Dus volgens mij heeft Sushi Koi zijn zaakjes weer op orde. Houden zo!

54. Vin Cent

55. Hebben (al)weer heerlijk gegeten, echt super. De maandspecial ook hartstikke lekker, toppie.

56. Afgelopen zaterdag hier gegeten met mijn partner. Wij zijn hier inmiddels vaste klant en het eten is er altijd voortreffelijk! Wij laten ons zeker niet wegjagen door de uitslagen van de Consumentenbond.

Wij blijven hier gewoon lekker eten!

57. marloes

Heerlijke sushi en verse sashimi gegeten! Vlotte bediening. Mooi licht restaurant ook.

58. Ik kom hier al meer dan 2 jaar minstens 1 keer in de 2 maanden eten. Met z'n twee, maar ook met groepen. Ook al moet ik er zo'n 50 km voor rijden, ik blijf hier komen! Het is heer-lijk. Al bij meerdere sushi restaurants geweest, maar Koi blijft mijn favoriet. Het eten staat snel op tafel, ook al is het druk.
    Dat er verschillende bediendes aan mijn tafel komen, maakt mij persoonlijk niks uit. Zolang ik maar geholpen wordt. Soms brengen ze de verkeerde gerechten of missen er gerechten. Wanneer je dit aangeeft nemen ze de gerechten terug en/of maken ze er werk van. Ik blijf vaste klant!

59. Frits 309 punten

Bij Sushi Koi is de bediening in overvloed aanwezig. Ze lijken geen wijkjes of vaste tafels te hanteren, dus op een avond heb je zo 5 tot 7 verschillende bediendes aan je tafel. Dat is soms wat onpersoonlijk en ook even wennen, maar ook meteen het enige puntje wat ik aan te merken heb op dit restaurant.

Het eten is goed en de locatie is erg mooi gedaan; veel ruimte en sfeer. Ik verkies Sushi Koi tegenwoordig boven de sushi-concurrentie, de prijs maakt me dan niet eens zoveel uit.

Gewoon een goede all-you-can-eat tent, waar je eigenlijk geen miskoop kunt doen.

61. Gister héérlijk gegeten! Alles was er vlot, en smaakte goed. Enige minpuntje was dat er verkeerde dingen aan onze tafel werden gebracht, de ober gaf toe dat het zijn fout was.

Beste sushi restaurant van Arnhem!

62. Koi Arnhem is een goede restaurant, eten was echt lekker. De sfeer kan wel wat beter. Voor mij voelde het niet echt knus en gezellig, het kan gezelliger qua muziek ook.
    Service is vriendelijk, maar ze waren vaak ons eten vergeten. We moesten een paar keer hen erop aanspreken wat bleek bij mijn eerste bezoek waren ze 3 dingen vergeten te brengen, dus wij vragen waar 't was, toen moest het meisje naar de kok toe en bleek dat ze dat nog niet eens voor ons gemaakt hadden. En bij het tweede bezoek waren ze ook vaak vergeten om eten mee te nemen of überhaupt aan te slaan, wij wachten en wachten komt de bediende terug en zei dat ze vergeten was de achterkant aan te slaan. Jammer. Personeel kan iets alerter zijn, want uiteindelijk vergaten ze veel dingen van ons te brengen. En dan moesten we bij de volgende ronde opnieuw bestellen.

63. Bijzondere avond. Eerste deel niets op aan te merken. Goed. Het tweede deel was bijzonder: de sushi-rijst was op. De eerste reden was dat de rijst mislukt was. De tweede reden dat de pan met rijst was omgevallen. In ieder geval boette de geloofwaardigheid in.

We mochten een half uur langer blijven zitten maar konden alleen warme gerechten bestellen. Wat de reden ook geweest mag zijn in een sushi-restaurant mag dit nooit gebeuren. Jammer.

64. Vandaag zijn we eens voor de verandering en nieuwsgierigheid naar een ander sushirestaurant gegaan. Na www.eet.nu geraadpleegd te hebben, bleek dat Koi erg goed stond aangeschreven. Dus Koi ging het worden.

We hebben telefonisch gereserveerd, wat ook echt noodzakelijk bleek te zijn want bij aankomst was het al goed druk. Het ontvangst was vriendelijk en we kregen een tafel boven in het restaurant aangeboden. Qua sfeer vond ik het niet zo gezellig. De moderne stijl is wel van deze tijd, maar ik ben meer van de "warme" entourage.

De bestellingen gaan via een bestelformulier. Alles staat duidelijk aangegeven en ook de menukaart ziet er keurig en strak uit. De eerste ronde hebben we 15 moeten wachten, maar daarna kwamen de bestellingen vlot op tafel.

Koi heeft een geruime keus aan gerechten, voor ieder wat wils. Ik was zeer te spreken over de grootte van de porties en de sushi. Ook beleefde ik bij Koi meer een smaaksensatie. Wat dat betreft stukken beter dan wat ik eerder heb gehad bij een ander restaurant.

Het enige wat mij wel heel erg irriteerde, net als meerdere klanten, was de tafel met een jong kind die de hele tent bij elkaar schreeuwde. Het kind krijsde aaneengesloten door. Maar goed, het schijnt dat je dat als klant maar moet accepteren.

We hebben heerlijk bij Koi gegeten. Ik zal de volgende keer weer de voorkeur geven om naar Koi te gaan.

65. Vandaag voor het eerst wezen lunchen. Het viel ten opzichte van het diner wat tegen. Van de gefrituurde hapjes droop soms het vet af, dit heb ik nooit eerder gehad! De sushi was mij wat te koud, erg jammer! Volgende keer maar weer dineren!

66. Wij komen hier sinds 2013 regelmatig en vinden het allemaal lekker. We bestellen een portie van iets en eten we samen wel meerdere hoor. De sashimi salade is zo lekker.

Wel een héél klein minpuntje. Wij drinken Jasmijn thee, uit van die onbenullige dikke bekers. Mijn vriendin is een Chinees. Vandaar de thee.

Van mij krijgen ze een 10-

67. dini

68. dini

69. Tom 195 punten

Eerder al eens gedineerd, dit keer wezen lunchen. Je bleek te kunnen kiezen tussen een kleine of grote lunch. Dit was me op de website niet duidelijk geworden. Bij de grote lunch mag je uit meer gerechten kiezen. Het is weer prima bevallen. Heerlijke gerechten en prima service van het personeel.

70. Mirjam

71. Hier vaker gegeten. Het eten was altijd goed vers en de sushi is mooi opgemaakt. De bediening is erg goed en erg netjes (en dat is meestal al zo bij sushi restaurants).

Ik heb alleen 2 puntjes die van mij iets beter mogen: de bakken met bami zijn veel te grote porties (1 portie leek voor 4 personen), en de saus van de kip yakatori mag van mij wat dikker (minder waterachtig, zoeter en meer laten plakken).

Deze tent zit vaak vol en reserveren is vaak al een paar dagen van te voren vol. Ik snap ook wel waarom :)

72. Lekker en snel op je tafel. Alleen de wijn was erg zuur ondanks dat het een nieuwe fles was die aan de tafel geopend werd. Persoonlijk is vriendelijk. Je moet wel reserveren want het is altijd vol.

73. Voor de zoveelste keer weer fantastisch gegeten. Het eten was vers en met passie bereid. In vergelijking met andere sushi restaurants staat Koi toch echt aan de top.

Ga zo door en jullie zullen aan de top blijven.

74. Wij hebben hier geweldig gegeten. Super sushi en heerlijke smaak, je proeft het verschil duidelijk, zo moet sushi zijn.

75. Bediening was erg vriendelijk maar verder was het een bomvolle vreetschuur. Alle verschillende sushi's smaakte het zelfde en smaakte niet volledig vers. Beetje de smaak van een voorverpakt albert heijn bakje. Klinkt erg negatief en dat was het ook weer niet maar had er meer van verwacht en dan met name smaak. Eens maar nooit meer.

76. Na meerdere keren in Arnhem sushi te hebben geprobeerd, komen we toch weer terug bij Sushi Koi. Waarom? Snelle service, snelle bediening en heerlijke sushi. Mijn favoriet is en blijft de Dragonroll dus hoop die altijd op de kaart te zien staan. Sfeer is altijd goed en het is er netjes. Ik zeg: Tot de volgende ronde!

77. Voor het eerst bij de Japanner gegeten. Aanvankelijk trokken de sushi mij niet zo, maar ik heb mijn mening bijgesteld. Zeer ruime keuze, vrijwel alle gerechtjes smaakten uitstekend en werden vlot geserveerd. Zeker voor herhaling vatbaar.

78. Verschillende sushi tenten in Arnhem gehad maar deze behoort tot de top der sushi tenten. Alles klopt; ambiance, smaak, gezelligheid en vriendelijkheid. Kortom hollanders; hier krijg je waar voor je geld!

79. Super goed eten en gewoon goede service en gegarandeerd een gezellige avond!!

80. Nik

81. Wanda van der Duim

82. ray

83. Ik heb er met mijn gezin, al verschillende keren gegeten.
    Wat zeer goed is bevallen, goede bediening, zeer goed en gevarieerd eten.
    We komen vast nog vaker terug in dit deze zeer gezellige restaurant.

Groetjes Geert Dekker.
    Arnhem.

84. Heerlijk gegeten!! We waren wat aan de late kant maar daar werd niet moeilijk over gedaan. Het eten is smaakvol, goed gekruid, netjes gepresenteerd en komt redelijk vlot achter elkaar. Enige nadeel is dat de tafeltjes wat klein zijn dus het is een geschuif met de schaaltjes. Nette vlotte opmerkzame en vrolijke bediening.

85. Inmiddels twee keer hier gegeten en we zullen veel vaker terugkomen. Veel keuze, snelle en vriendelijke bediening en redelijke prijs.

86. gemma kok bosters

Fantastisch! Wij hebben er ontzettend heerlijk, smaakvol en gezellig gegeten. Echt genoten! (eerste keer voor ons 5 okt. 2013). Bij deze vooral ook petje af voor de snelle en correcte bediening van het personeel.

87. Ik kom minimaal twee keer per maand bij KOI. Na alle sushirestaurants al te hebben geprobeerd in de buurt, blijft KOI nog steeds nummer één. De prijs - kwaliteit verhouding is goed te noemen. Ik raad dit sushirestaurant bij veel vrienden aan en ook zij komen tevreden terug.

88. Een goed totaalplaatje!
    Ik denk dat ik wel kan zeggen dat ik er, of met mijn vriend, of met een grote groep vrienden 4 keer in de maand een bezoek breng aan Koi. De service is altijd goed. Er loopt genoeg bediening; ik heb nooit hoeven wachten op drinken of eten. Het is er altijd enorm snel! Het lijkt wel alsof er geen personeel naar huis wordt gestuurd als het iets rustiger is. Prima voor de klant natuurlijk! Daarnaast is het eten altijd lekker. Daarover heb ik niks bijzonders te melden. En deze in vergelijking met de prijs/kwaliteitverhouding vind ik deze in balans. Vaak zijn wij toch per persoon 33 euro gemiddeld kwijt maar hebben we een enorm voldaan gevoel als we naar buiten gaan en hebben we niet gelet op de hoeveelheid drankjes die we besteld hebben. De sfeer is modern. Persoonlijk heb ik hier minder mee maar vindt het wel erg passen bij dit concept. Ik heb Koi er gezellig uit zien en is het altijd gezellig druk!

Ik schrijf bijna nooit een recensie maar we hebben er net weer gegeten en vindt dat ze dit zeker verdiend hebben! Dit ook aangezien er ondertussen veel sushi-restaurant als paddenstoelen uit de grond schieten en ik bij elk restaurant toch niet zo'n goede ervaring heb als bij Koi!

Groet Susan

89. Rick 118 punten

Op vaderdag gegeten bij Koi in Arnhem. Regelmatig heb ik hun vestiging in Tilburg bezocht en ik was verrast dat ze ook in het oosten van het land zijn neergestreken. Het welkome gevoel bekruipt je zodra je binnenkomt. Service zoals gastvrijheid bedoeld is. De kaart is lekker uitgebreid voldoende keuze en wordt snel opgediend. De alertheid van de bediening valt erg op.

90. Altijd lekker eten, veel keuze uit warme gerechten. Wel vind ik de sushi's een beetje simpel. Voor meer uitgebreide sushi moet je bijbetalen (bijvoorbeeld met gefrituurde garnaal). Wat ik erg slecht vind is dat je geen glas kraanwater mag bestellen (ook niet als je ook frisdrank besteld, het mag alleen met wijn!?). Personeel altijd erg vriendelijk. Inrichting is mooi maar je zit wel vrij dicht op elkaar.

91. Goeie vriendelijke en snelle bediening, mooi strakke aankleding (moet je van houden) en zeer lekkere Sushi.

92. Megan

93. Jacq. 102 punten

Jammer van de beperkte tijd om te eten, 16.15 tot 18.45 uur. Om 16.15 uur aan tafel maar nog niets te eten, dan begint de tijd al te lopen. Bijna onverstaanbaar wordt gevraagd wat we willen drinken. Er wordt niet uitgelegd hoe het principe bij Sushi Koi werkt, aan de andere tafels om ons heen wordt dit standaard gedaan. De sushi is over het geheel genomen goed en ook een pluspunt is een bolletje ijs en andere deserts inclusief.
    Om 18 uur komt iemand van de bediening om aan te geven dat wij de tafel tot 18.30 uur hebben en dat dit de laatste bestelronde is !? Erg onvriendelijk en je voelt je opgejaagd. Als wij aangeven tot 18.45 uur de tafel te hebben moet zij dit eerst gaan checken. Vervolgens komt ze terug met de mededeling dat ze om 18.15 uur terugkomt om de laatste ronde op te nemen. Ook komt er nog een jongeman van de bediening en heeft al bijna het bord in handen als hij vraagt/zegt: jullie zijn klaar toch? Dit terwijl we nog 2 rondes van vijf gerechten konden bestellen.
    Bij het afrekenen worden we niet eens aangekeken en wordt alleen gemompeld: afrekenen!?
    Voor ons geen Sushi Koi meer.

94. Vorige week een hapje gegeten bij Koi, gelukkig was er nog een plekje vrij. De bediening bracht ons keurig naar onze tafel en nam onze jassen aan. De bediening was attent en razend snel, terwijl alle tafels bezet waren. Klasse!

95. Super lekker gegeten. De service en eten was erg goed! We kregen snel het eten ondanks de drukte. Er liep voldoende personeel rond.

96. Gewoon super!
    We komen hier ong. 3x per maand en het is altijd goed!
    Bediening is vriendelijk, alert en snel.
    We worden altijd vriendelijk ontvangen.
    De sushi staat vrij snel op tafel, ook als het druk is, de kwaliteit is er niet minder om. Keer op keer genieten we weer!
    Laatst ook met de grouponbon van de lunch gebruik gemaakt en ook dat was super geregeld. Heerlijk!
    Nu ik dit zo typ heb ik alweer ontzettend zin in de heerlijke sushi van Koi.

97. Vrijdagavond,12 April 2013,... 21 uur. tweede zitting gegeten bij Koy Arnhem. Geweldige ervaring.
    Zeer vriendelijke/professionele ober/chef ?. Uitgebreide uitleg over de gang van zaken. Een snelle bediening ondanks de drukte ( restaurant was vol.) De attente ober adviseerde over de specialiteiten en stelde ( met onze goedkeuring ) voor ons de eerste ronde samen. Tweede ronde zelf samengesteld doch de ober kwam wel informeren of alles naar wens was. En dessert werd wederom geadviseerd
    ( super ) Conclusie , een geweldige avond, heerlijk gegeten !!!, in een gezellige atmosfeer. En de bediening TOP. Komen zeker terug.

98. Leuk voor een keer, maar niet mijn type sushi! Ik vraag me toch sterk af wat sla tussen een rol doet, dit past totaal niet bij mijn beleving van sushi. Daarnaast was de sushi wel lekker en vers. De bediening is vriendelijk en behulpzaam.

99. We hebben hier met een grouponbon gegeten zondag. Jammer dat we iedere ronde 45 min moesten wachten. Sushi en de warme gerechtjes waren lekker. Vriendelijk personeel. We komen zeker terug.

Volgende pagina