Sushi Koi in Arnhem

Musis Garage

Willemsplein

ma lunch 13:00 - 17:00 diner 17:00 - 22:00
di lunch 12:00 - 17:00 diner 17:00 - 22:00

In 2008 waren de gebroeders S. Chen,en zijn medecompagnon F. Lin begonnen met een Sushi restaurant op de Heuvelring in Tilburg.

Door jarenlang als Japanse Chef-koks in verschillende bekende restaurants ervaring hebben opgebouwd, hadden deze ondernemers een nieuw visie opgebouwd. Die visie was: Laten we een trendy restaurant opzetten met goede service en aziatische gerechten serveren. Natuurlijk, lekker en gevarieerd Aziatisch eten voor een heel schappelijke prijs.

Inmiddels heeft Koi filialen in Arnhem, Tilburg en Amersfoort.

DINER

1398019739 86
1408199418 85
1431952005 84
1503209763 85

1. Super ervaring gehad. Wat is dit lekker eten! De Maki Sushi's zijn heerlijk en de Tobiko's ook zeker favoriet. De grill gerechten heerlijk mals en goed van smaak. Ik zou hier elke week wel willen eten!

2. Geweldig lekker eten snelle bediening door attente jonge gasten het is een all you can eat restaurant. Je krijgt echt genoeg binnen de 2 uur. Met een lekkere herfstbok heerlijk genoten.

3. Herma Boekholt

Heerlijk gegeten, bediening ok, tafels zouden iets meer privacy mogen door ze iets verder uit elkaar te plaatsen van anderen gasten. Verder heel tevreden.

4. Het boeken online verliep duidelijk en vlot.
    Op alle punten een tien, gewoon TOP!
    Zeer tevreden klanten.

5. Niets dan lof! Onze eerste sushi-ervaring en we waren verrast door zowel de variatie in de gerechten als de smaakervaring. Vriendelijke bediening, mooi restaurant en heerlijk eten. Wij komen zeker een keer terug!

6. Het eten was lekker, bediening was snel maar helaas werd er niet elke keer geluisterd. Als toetje had ik fruit met kokosmelk besteld. Maar aangezien ik allergisch ben voor kokos had ik gevraagd of het ook zonder de kokosmelk kon. Helaas uiteindelijk wel gekregen met kokosmelk...

7. Grote kaart, lekker eten, matige witte wijn, heel goede toetjes.
    Slechte bediening, heel lange wachttijden (maar 4 gangen mogelijk in de max. 2,5 uur), vaak dingen vergeten of gerechten van andere tafel gekregen (later netjes opgelost).
    Slechte akoestiek, beetje kaal en zakelijk, te warm qua temperatuur.
    27,50 is best wel veel voor wat je krijgt, drank komt er nog bij (flinke prijzen).

8. jeroen

9. Toen wij iets voor 17:00u binnen kwamen stonden er 3 personeelsleden bij de ingang te wachten. Geen van allen zei gedag of keek op of om. Om 17:00u kregen wij een tafel toegewezen met de mededeling dat om 19:00u de tafel weer vrij moest zijn. Dit vonden wij geen probleem. Naast ons kwam een tafel van 4 zitten. Overduidelijk was dit een medewerker van het restaurant in zijn vrije tijd. Terwijl wij 30min op onze eerste ronde moesten wachten, werd de eerdergenoemde tafel uitzonderlijk snel en luidruchtig geholpen. Nadat wij eindelijk 1 gerechtje ontvangen hadden, was de tafel naast ons al met hun 2e ronde bezig (=4x5gerechtjes ronde 1 en 4x5 gerechtjes ronde 2). De straattaal die door het personeel gesproken werd met de niet-werkende collega was nogmaals bijzonder luidruchtig en zorgde voor irritatie. Begrijpelijk dat het leuk is als een collega komt eten, maar dit moet niet ten koste gaan van vaste klanten.

Wij komen gemiddeld 2x per maand bij Koi, maar dit was de laatste keer voor ons. Ontzettend onbeleefd en klantonvriendelijk dat het personeel geen gedag kan zeggen of wanneer zij bij de tafel iets komen neerzetten of ophalen er geen beleefd woord uit kan komen. Toen wij na 1,5u 3 rondes hadden gegeten en wij al 20min op ronde 4 zaten te wachten, werd ons verzocht om de laatste ronde te bestellen omdat om 19:00 de volgende tafel kwam. Logisch, dit was tegen ons vooraf gezegd. Wij gaven aan al 20min op 3 gerechtjes te wachten, maar gaven onze laatste ronde (dessert) maar meteen mee omdat ze hierom vroegen. Na een kwartier kwam tot onze verbazing onze bestelde desserts. Wij hebben aangegeven ondertussen een half uur op de warme ronde te wachten en het dessert op het einde te willen. Dit leken ze niet helemaal te begrijpen, want hierna kregen wij niets meer.

Ondertussen liep het bij de niet-werkende collega af en aan met gerechten. Wij zijn naar het personeel toegestapt en hebben ons ongenoegen uitgesproken en aangegeven dat de kwaliteit van het personeel onder de maat is en dat wij niet van het 'all you can eat' gebruik hebben kunnen maken, omdat zij fouten hebben gemaakt met onze bestellingen en eigen collega's voorrang boden. De bestellingen van ronde 4 en ronde 5(desserts) hebben wij nooit ontvangen, want de tafel was ondertussen nodig voor de volgende gasten. Ter compensatie boden ze ons koffie of thee aan. Daarmee compenseer je geen €25,50 per persoon.

Uitermate slecht behandeld vanavond en pas bij zelf doorvragen kon er een schrale korting van €6,- vanaf. Met trek hebben wij Koi verlaten. Jammer, maar Koi Arnhem is een vaste klant kwijt.

10. Gewoon de beste sushi van Arnhem. Ze mogen alleen wel eens naar tablets overstappen in plaats van die smoezelige bestelkaarten en pennen. En wat raamdecoratie ophangen.

11. Zeer tevreden over dit bezoek. Eerder in Amersfoort geweest en ook prima bevallen. Zeer gevarieerd aanbod. We waren hier om 17 uur en producten waren vers en snel bereid. Ook bediening (heel vriendelijk en snel) was prima. We komen hier zeker nog een keer.

12. Jammer dat de verjaardag viering vergeten is.

13. Ik vond het super gezellig! En ook erg lekker gegeten veel ook :d na ons ervaring is het een toptent! Ik zou mensen echt aanraden om daar te gaan eten, want kwaliteit van het eten was super!!

14. Marjolijn

Fantastisch! We zaten alleen wel bij de keuken dus het was af en aanloop van personeel. Dat is niet zo erg want het eten en de service waren fantastisch!

15. Mick en Cindy

Wat een super goede eettent was dit, porties vrij groot maar super lekker. Wij komen zeker nog een keer terug.

16. Marieke krauts

Mijn favo sushi toko, altijd lekker

17. Manuel de Groot

Wederom heerlijk gegeten. Bediening was snel en attent. Gewoon goed!!

18. Meijerink

Heerlijke sushi, prima service en sfeer.

19. Overheerlijke gerechten en zeer keurige en snelle bediening! Echt een aanrader!

20. F.M van Meerwijk

Wederom echt heerlijk gegeten bij mijn favoriete sushi restaurant

21. Nu op verzoek van onze jarige dochter weer gezellig naar KOI!! Heerlijk gegeten weer! Zitten we rustig op het dessert te wachten, komt de complete bediening luid zingend en klappend met ijs, taart en siervuurwerk naar onze tafel om haar te feliciteren!! We waren totaal overrompeld!! Wat was dat fantastisch!!

22. Zo als gewoonlijk prima kwaliteit en heerlijke gerechten

23. Bij Sushi Koi loopt het erg soepel. Van de ontvangst tot afrekenen telkens goede timing en alert personeel. De sushi heb ik beter gehad op andere locaties in Arnhem. Heb ze allemaal gehad behalve Sushi Koi die stond nog op mijn lijstje. Sfeer moet je van houden. Rumoerig en hoop all-you-can-eat gasten. Prima tent overall, maar zelf ga ik liever naar andere locaties in Arnhem.

24. Prettige ontvangst, vriendelijke bediening, de juiste bestellingen geserveerd en goede kwaliteit!

25. Heerlijk gegeten... alles was top.

26. Al vaker gegeten bij Koi. Eten is prima in orde. Zitten lekkere en speciale gerechtjes bij. Het personeel is helaas wat minder. Verbeteren ze hierop dan hebben ze een top tent! Nu voor de derde keer meegemaakt dat je bij binnenkomst al een koud bad krijgt. Jammer! Het was onze fout dat we wat verlaat waren. Om 19:00 gereserveerd en we waren er om 19:34. Geen woord van, fijn dat jullie er zijn. Alleen maar verwijten van na een half uur geef ik de tafel weg! Loop maar naar boven. Geen enkele keer is er gevraagd of alles naar wens is. Zelfs niet bij het afrekenen. Gerechtjes worden op tegel gezet. Wisselend wordt wel of niet uitgelegd wat het is. Bij een verkeerd gerechtje niet eens sorry maar nou ja dan neem ik het zo wel mee en laat eens kijken of jullie het echt niet aangestreept hebben. Moeilijk om te zeggen of we nogmaals komen. Lastige is dat het eten zo lekker is en we de bediening maar op de koop toe moeten nemen.

27. Heerlijk gegeten en de kwaliteit van de gerechten is erg goed. Super, komen zeker terug.

28. Heerlijk gegeten. En fijn personeel. Ga in augustus weer.

29. Marchery Aalders

30. Gisteren hier gegeten. Na het lezen van al het negatieve nieuws "hier sceptisch" naartoe gegaan. Echter heeft het onze verwachtingen zeker overtroffen. Wij zijn fervent sushi liefhebbers en hebben dan ook meerdere all you can eat en à la carte restaurants gehad. De sushi & sashimi smaakte zeer vers en de warme gerechten waren smaakvol. Aanrader, de biefstuk van de plaat!
    Kortom, voor een zeer goede sushi ervaring ga naar Sushi Koi in Arnhem!

31. Fred 25 punten

Lekkere sushi en snelle service.

32. Heerlijk gegeten, nog nooit ergens zulke verse garnalen gegeten. Elk gerechtje/sushi is met smaak en zorg bereid. Enige minpuntje is dat het er wel rumoerig is. Misschien is de akoestiek niet zo goed. Maar het eten is zo goed dat je dat snel vergeet.

33. Eten was lekker zoals altijd. Nog nooit slecht eten gehad. Alleen was de jasmijnthee lauw. Hebben we ook gezegd, kregen we een nieuwe aangeboden, was heel aardig van ze. Alleen stond het later wel op de rekening wat dus wat minder was.

34. Gister eerste keer geweest, eten was erg lekker en bediening was oké. Behalve die ene gozer die de hele tijd je flesjes drinken leeg kwam schenken in de hoop dat je nog meer ging drinken.

35. Zoals altijd prima avond bij Koi. Ook op een maandagavond gewoon vol, maar niet lang hoeven wachten op het eten. Service is snel, hoewel een beetje onpersoonlijk. Vind ik niet heel erg, ik kom om sushi te eten en niet voor een praatje met de ober. Wat ik zowel bij deze koi als bij die in Tilburg heb, is dat het vrij rumoerig is. Als je daar echt niet tegen kunt is koi niets voor jou.

36. Prima eten, bediening vriendelijk en vlug. Wij hebben een heerlijke avond gehad.

37. Richard Zinser

Ben gisteren, na 'het incident' en nadat ik gelezen heb dat ze hier nu beter met de hygiëne omgaan, weer wezen eten. Ik moet zeggen dat het heerlijk was en met name de tonijn is hier bij Sushi Koi echt super!!! Veel lekkerder dan elders. Ook mooi van kleur. Echt vers. Dus volgens mij heeft Sushi Koi zijn zaakjes weer op orde. Houden zo!

38. Vin Cent

39. Hebben (al)weer heerlijk gegeten, echt super. De maandspecial ook hartstikke lekker, toppie.

40. Afgelopen zaterdag hier gegeten met mijn partner. Wij zijn hier inmiddels vaste klant en het eten is er altijd voortreffelijk! Wij laten ons zeker niet wegjagen door de uitslagen van de Consumentenbond.

Wij blijven hier gewoon lekker eten!

41. marloes

Heerlijke sushi en verse sashimi gegeten! Vlotte bediening. Mooi licht restaurant ook.

42. Ik kom hier al meer dan 2 jaar minstens 1 keer in de 2 maanden eten. Met z'n twee, maar ook met groepen. Ook al moet ik er zo'n 50 km voor rijden, ik blijf hier komen! Het is heer-lijk. Al bij meerdere sushi restaurants geweest, maar Koi blijft mijn favoriet. Het eten staat snel op tafel, ook al is het druk.
    Dat er verschillende bediendes aan mijn tafel komen, maakt mij persoonlijk niks uit. Zolang ik maar geholpen wordt. Soms brengen ze de verkeerde gerechten of missen er gerechten. Wanneer je dit aangeeft nemen ze de gerechten terug en/of maken ze er werk van. Ik blijf vaste klant!

43. Frits 302 punten

Bij Sushi Koi is de bediening in overvloed aanwezig. Ze lijken geen wijkjes of vaste tafels te hanteren, dus op een avond heb je zo 5 tot 7 verschillende bediendes aan je tafel. Dat is soms wat onpersoonlijk en ook even wennen, maar ook meteen het enige puntje wat ik aan te merken heb op dit restaurant.

Het eten is goed en de locatie is erg mooi gedaan; veel ruimte en sfeer. Ik verkies Sushi Koi tegenwoordig boven de sushi-concurrentie, de prijs maakt me dan niet eens zoveel uit.

Gewoon een goede all-you-can-eat tent, waar je eigenlijk geen miskoop kunt doen.

45. Gister héérlijk gegeten! Alles was er vlot, en smaakte goed. Enige minpuntje was dat er verkeerde dingen aan onze tafel werden gebracht, de ober gaf toe dat het zijn fout was.

Beste sushi restaurant van Arnhem!

46. Koi Arnhem is een goede restaurant, eten was echt lekker. De sfeer kan wel wat beter. Voor mij voelde het niet echt knus en gezellig, het kan gezelliger qua muziek ook.
    Service is vriendelijk, maar ze waren vaak ons eten vergeten. We moesten een paar keer hen erop aanspreken wat bleek bij mijn eerste bezoek waren ze 3 dingen vergeten te brengen, dus wij vragen waar 't was, toen moest het meisje naar de kok toe en bleek dat ze dat nog niet eens voor ons gemaakt hadden. En bij het tweede bezoek waren ze ook vaak vergeten om eten mee te nemen of überhaupt aan te slaan, wij wachten en wachten komt de bediende terug en zei dat ze vergeten was de achterkant aan te slaan. Jammer. Personeel kan iets alerter zijn, want uiteindelijk vergaten ze veel dingen van ons te brengen. En dan moesten we bij de volgende ronde opnieuw bestellen.

47. Bijzondere avond. Eerste deel niets op aan te merken. Goed. Het tweede deel was bijzonder: de sushi-rijst was op. De eerste reden was dat de rijst mislukt was. De tweede reden dat de pan met rijst was omgevallen. In ieder geval boette de geloofwaardigheid in.

We mochten een half uur langer blijven zitten maar konden alleen warme gerechten bestellen. Wat de reden ook geweest mag zijn in een sushi-restaurant mag dit nooit gebeuren. Jammer.

48. Vandaag zijn we eens voor de verandering en nieuwsgierigheid naar een ander sushirestaurant gegaan. Na www.eet.nu geraadpleegd te hebben, bleek dat Koi erg goed stond aangeschreven. Dus Koi ging het worden.

We hebben telefonisch gereserveerd, wat ook echt noodzakelijk bleek te zijn want bij aankomst was het al goed druk. Het ontvangst was vriendelijk en we kregen een tafel boven in het restaurant aangeboden. Qua sfeer vond ik het niet zo gezellig. De moderne stijl is wel van deze tijd, maar ik ben meer van de "warme" entourage.

De bestellingen gaan via een bestelformulier. Alles staat duidelijk aangegeven en ook de menukaart ziet er keurig en strak uit. De eerste ronde hebben we 15 moeten wachten, maar daarna kwamen de bestellingen vlot op tafel.

Koi heeft een geruime keus aan gerechten, voor ieder wat wils. Ik was zeer te spreken over de grootte van de porties en de sushi. Ook beleefde ik bij Koi meer een smaaksensatie. Wat dat betreft stukken beter dan wat ik eerder heb gehad bij een ander restaurant.

Het enige wat mij wel heel erg irriteerde, net als meerdere klanten, was de tafel met een jong kind die de hele tent bij elkaar schreeuwde. Het kind krijsde aaneengesloten door. Maar goed, het schijnt dat je dat als klant maar moet accepteren.

We hebben heerlijk bij Koi gegeten. Ik zal de volgende keer weer de voorkeur geven om naar Koi te gaan.

49. Vandaag voor het eerst wezen lunchen. Het viel ten opzichte van het diner wat tegen. Van de gefrituurde hapjes droop soms het vet af, dit heb ik nooit eerder gehad! De sushi was mij wat te koud, erg jammer! Volgende keer maar weer dineren!

50. Wij komen hier sinds 2013 regelmatig en vinden het allemaal lekker. We bestellen een portie van iets en eten we samen wel meerdere hoor. De sashimi salade is zo lekker.

Wel een héél klein minpuntje. Wij drinken Jasmijn thee, uit van die onbenullige dikke bekers. Mijn vriendin is een Chinees. Vandaar de thee.

Van mij krijgen ze een 10-

51. Eerder al eens gedineerd, dit keer wezen lunchen. Je bleek te kunnen kiezen tussen een kleine of grote lunch. Dit was me op de website niet duidelijk geworden. Bij de grote lunch mag je uit meer gerechten kiezen. Het is weer prima bevallen. Heerlijke gerechten en prima service van het personeel.

52. Mirjam

53. Hier vaker gegeten. Het eten was altijd goed vers en de sushi is mooi opgemaakt. De bediening is erg goed en erg netjes (en dat is meestal al zo bij sushi restaurants).

Ik heb alleen 2 puntjes die van mij iets beter mogen: de bakken met bami zijn veel te grote porties (1 portie leek voor 4 personen), en de saus van de kip yakatori mag van mij wat dikker (minder waterachtig, zoeter en meer laten plakken).

Deze tent zit vaak vol en reserveren is vaak al een paar dagen van te voren vol. Ik snap ook wel waarom :)

54. Lekker en snel op je tafel. Alleen de wijn was erg zuur ondanks dat het een nieuwe fles was die aan de tafel geopend werd. Persoonlijk is vriendelijk. Je moet wel reserveren want het is altijd vol.

55. Voor de zoveelste keer weer fantastisch gegeten. Het eten was vers en met passie bereid. In vergelijking met andere sushi restaurants staat Koi toch echt aan de top.

Ga zo door en jullie zullen aan de top blijven.

56. Wij hebben hier geweldig gegeten. Super sushi en heerlijke smaak, je proeft het verschil duidelijk, zo moet sushi zijn.

57. Bediening was erg vriendelijk maar verder was het een bomvolle vreetschuur. Alle verschillende sushi's smaakte het zelfde en smaakte niet volledig vers. Beetje de smaak van een voorverpakt albert heijn bakje. Klinkt erg negatief en dat was het ook weer niet maar had er meer van verwacht en dan met name smaak. Eens maar nooit meer.

58. Na meerdere keren in Arnhem sushi te hebben geprobeerd, komen we toch weer terug bij Sushi Koi. Waarom? Snelle service, snelle bediening en heerlijke sushi. Mijn favoriet is en blijft de Dragonroll dus hoop die altijd op de kaart te zien staan. Sfeer is altijd goed en het is er netjes. Ik zeg: Tot de volgende ronde!

59. Voor het eerst bij de Japanner gegeten. Aanvankelijk trokken de sushi mij niet zo, maar ik heb mijn mening bijgesteld. Zeer ruime keuze, vrijwel alle gerechtjes smaakten uitstekend en werden vlot geserveerd. Zeker voor herhaling vatbaar.

60. Verschillende sushi tenten in Arnhem gehad maar deze behoort tot de top der sushi tenten. Alles klopt; ambiance, smaak, gezelligheid en vriendelijkheid. Kortom hollanders; hier krijg je waar voor je geld!

61. Super goed eten en gewoon goede service en gegarandeerd een gezellige avond!!

62. Nik

63. ray

64. Ik heb er met mijn gezin, al verschillende keren gegeten.
    Wat zeer goed is bevallen, goede bediening, zeer goed en gevarieerd eten.
    We komen vast nog vaker terug in dit deze zeer gezellige restaurant.

Groetjes Geert Dekker.
    Arnhem.

65. Heerlijk gegeten!! We waren wat aan de late kant maar daar werd niet moeilijk over gedaan. Het eten is smaakvol, goed gekruid, netjes gepresenteerd en komt redelijk vlot achter elkaar. Enige nadeel is dat de tafeltjes wat klein zijn dus het is een geschuif met de schaaltjes. Nette vlotte opmerkzame en vrolijke bediening.

66. Inmiddels twee keer hier gegeten en we zullen veel vaker terugkomen. Veel keuze, snelle en vriendelijke bediening en redelijke prijs.

67. gemma kok bosters

Fantastisch! Wij hebben er ontzettend heerlijk, smaakvol en gezellig gegeten. Echt genoten! (eerste keer voor ons 5 okt. 2013). Bij deze vooral ook petje af voor de snelle en correcte bediening van het personeel.

68. Ik kom minimaal twee keer per maand bij KOI. Na alle sushirestaurants al te hebben geprobeerd in de buurt, blijft KOI nog steeds nummer één. De prijs - kwaliteit verhouding is goed te noemen. Ik raad dit sushirestaurant bij veel vrienden aan en ook zij komen tevreden terug.

69. Een goed totaalplaatje!
    Ik denk dat ik wel kan zeggen dat ik er, of met mijn vriend, of met een grote groep vrienden 4 keer in de maand een bezoek breng aan Koi. De service is altijd goed. Er loopt genoeg bediening; ik heb nooit hoeven wachten op drinken of eten. Het is er altijd enorm snel! Het lijkt wel alsof er geen personeel naar huis wordt gestuurd als het iets rustiger is. Prima voor de klant natuurlijk! Daarnaast is het eten altijd lekker. Daarover heb ik niks bijzonders te melden. En deze in vergelijking met de prijs/kwaliteitverhouding vind ik deze in balans. Vaak zijn wij toch per persoon 33 euro gemiddeld kwijt maar hebben we een enorm voldaan gevoel als we naar buiten gaan en hebben we niet gelet op de hoeveelheid drankjes die we besteld hebben. De sfeer is modern. Persoonlijk heb ik hier minder mee maar vindt het wel erg passen bij dit concept. Ik heb Koi er gezellig uit zien en is het altijd gezellig druk!

Ik schrijf bijna nooit een recensie maar we hebben er net weer gegeten en vindt dat ze dit zeker verdiend hebben! Dit ook aangezien er ondertussen veel sushi-restaurant als paddenstoelen uit de grond schieten en ik bij elk restaurant toch niet zo'n goede ervaring heb als bij Koi!

Groet Susan

70. Rick 118 punten

Op vaderdag gegeten bij Koi in Arnhem. Regelmatig heb ik hun vestiging in Tilburg bezocht en ik was verrast dat ze ook in het oosten van het land zijn neergestreken. Het welkome gevoel bekruipt je zodra je binnenkomt. Service zoals gastvrijheid bedoeld is. De kaart is lekker uitgebreid voldoende keuze en wordt snel opgediend. De alertheid van de bediening valt erg op.

71. Altijd lekker eten, veel keuze uit warme gerechten. Wel vind ik de sushi's een beetje simpel. Voor meer uitgebreide sushi moet je bijbetalen (bijvoorbeeld met gefrituurde garnaal). Wat ik erg slecht vind is dat je geen glas kraanwater mag bestellen (ook niet als je ook frisdrank besteld, het mag alleen met wijn!?). Personeel altijd erg vriendelijk. Inrichting is mooi maar je zit wel vrij dicht op elkaar.

72. Goeie vriendelijke en snelle bediening, mooi strakke aankleding (moet je van houden) en zeer lekkere Sushi.

73. Megan

74. Jacq. 102 punten

Jammer van de beperkte tijd om te eten, 16.15 tot 18.45 uur. Om 16.15 uur aan tafel maar nog niets te eten, dan begint de tijd al te lopen. Bijna onverstaanbaar wordt gevraagd wat we willen drinken. Er wordt niet uitgelegd hoe het principe bij Sushi Koi werkt, aan de andere tafels om ons heen wordt dit standaard gedaan. De sushi is over het geheel genomen goed en ook een pluspunt is een bolletje ijs en andere deserts inclusief.
    Om 18 uur komt iemand van de bediening om aan te geven dat wij de tafel tot 18.30 uur hebben en dat dit de laatste bestelronde is !? Erg onvriendelijk en je voelt je opgejaagd. Als wij aangeven tot 18.45 uur de tafel te hebben moet zij dit eerst gaan checken. Vervolgens komt ze terug met de mededeling dat ze om 18.15 uur terugkomt om de laatste ronde op te nemen. Ook komt er nog een jongeman van de bediening en heeft al bijna het bord in handen als hij vraagt/zegt: jullie zijn klaar toch? Dit terwijl we nog 2 rondes van vijf gerechten konden bestellen.
    Bij het afrekenen worden we niet eens aangekeken en wordt alleen gemompeld: afrekenen!?
    Voor ons geen Sushi Koi meer.

75. Vorige week een hapje gegeten bij Koi, gelukkig was er nog een plekje vrij. De bediening bracht ons keurig naar onze tafel en nam onze jassen aan. De bediening was attent en razend snel, terwijl alle tafels bezet waren. Klasse!

76. Super lekker gegeten. De service en eten was erg goed! We kregen snel het eten ondanks de drukte. Er liep voldoende personeel rond.

77. Gewoon super!
    We komen hier ong. 3x per maand en het is altijd goed!
    Bediening is vriendelijk, alert en snel.
    We worden altijd vriendelijk ontvangen.
    De sushi staat vrij snel op tafel, ook als het druk is, de kwaliteit is er niet minder om. Keer op keer genieten we weer!
    Laatst ook met de grouponbon van de lunch gebruik gemaakt en ook dat was super geregeld. Heerlijk!
    Nu ik dit zo typ heb ik alweer ontzettend zin in de heerlijke sushi van Koi.

78. Vrijdagavond,12 April 2013,... 21 uur. tweede zitting gegeten bij Koy Arnhem. Geweldige ervaring.
    Zeer vriendelijke/professionele ober/chef ?. Uitgebreide uitleg over de gang van zaken. Een snelle bediening ondanks de drukte ( restaurant was vol.) De attente ober adviseerde over de specialiteiten en stelde ( met onze goedkeuring ) voor ons de eerste ronde samen. Tweede ronde zelf samengesteld doch de ober kwam wel informeren of alles naar wens was. En dessert werd wederom geadviseerd
    ( super ) Conclusie , een geweldige avond, heerlijk gegeten !!!, in een gezellige atmosfeer. En de bediening TOP. Komen zeker terug.

79. Leuk voor een keer, maar niet mijn type sushi! Ik vraag me toch sterk af wat sla tussen een rol doet, dit past totaal niet bij mijn beleving van sushi. Daarnaast was de sushi wel lekker en vers. De bediening is vriendelijk en behulpzaam.

80. We hebben hier met een grouponbon gegeten zondag. Jammer dat we iedere ronde 45 min moesten wachten. Sushi en de warme gerechtjes waren lekker. Vriendelijk personeel. We komen zeker terug.

81. Wij hebben hier zondag geluncht met een groupon bon, heerlijk! En voor een mooi prijsje. Mooi restaurant met moderne inrichting, vriendelijk personeel! Wij komen zeker terug.

82. Heerlijk gegeten, sushi snel op tafel en goede vriendelijke service van alle medewerkers! Conclusie: een geslaagde avond.

83. Afgelopen zaterdag hier voor een derde keer gegeten. Op zaterdag werkt dit restaurant met zittingen.
    Wij hadden de eerste zitting van 17:30 tot 20:00 uur. Het was erg druk en hierdoor ervoeren wij het als chaotisch. Er ging iets mis met de bestellingen waardoor wij de bestelling van andere tafel kregen. Toen we hier wat van zeiden mompelde de bediening iets van 'we dachten al dar het niet goed ging' niet echt netjes en professioneel. Personeel leek wat gestrest. Het duurde even voordat het uiteindelijk goed ging waardoor wij pas na 45 minuten konden eten van hetgeen wij besteld hadden. Dat ging dus van de tijd van de eerste zitting af. Om 19:25 uur werden we er al op gewezen dat we onze laatste ronde moesten bestellen, dit gaf ons een gehaast en onprettig gevoel. We waren bij aankomst al gewezen op de eindtijd. Toen we iemand anders van de bediening melde dat we dan toch ook nog wel graag ijs wilde bestellen stelde zij ons weer gerust en gaf ze aan dat we gewoon moesten blijven zitten als we om 20:00 uur nog niet klaar waren. Ook hierin bemerkte we weer gestres onder het personeel.

Gelukkig deed dit alles niets af aan de kwaliteit van het eten want het smaakte weer heerlijk!

Omdat de tweede zitting direct om 20:00 uur begint kom je tijdens het afrekenen in de knoei, nieuwe mensen komen binnen, vertrekkende mensen willen afrekenen en daar tussendoor loopt het personeel met de bestelde sushi. Niet echt handig!

Mijn voorkeur gaat dus uit naar een wat rustigere doordeweekse avond waarop je kunt reserveren op het door jou gewenst tijdstip en het een stuk minder chaotisch oogt. Dit eet een stuk lekkerder!

84. Heb er net gegeten (voor de 2e keer) en het was weer heerlijk! Portie van de aubergine's mag alleen wel wat kleiner.

85. Donderdagavond met neef gedineerd. Zelf geen ervaring met de Japanse keuken, maar neef erg bekend en zelf in Japan geweest. Voor beiden een verrassing van de kwaliteit! Zeer origineel van smaak en prijs. Zeer attente bediening.

86. Voor de tweede keer wezen eten en dan is het altijd weer spannend of het net zo goed is als de eerste keer. Nou hoeft niet spannend te zijn want ook nu weer prima in orde. Dit sushi restaurant staat bij ons gezin op nummer 1. Verslaat met vlag en wimpel de andere in Arnhem. De eerste keer was het erg rustig want toen waren ze net open, nu zat de zaak vol. Maar daar was met de snelheid van de gerechten niets aan te merken. Enige is de ruimte zelf. Met veel mensen in de zaak kun je elkaar niet mee verstaan aan tafel. Geluid ketst erg af. Misschien door het hoge plafond, geen idee. Wij komen hier zeker vaker.... Tot sushi

87. Lisa Harosh

Heerlijk, gezellig en uitstekende bediening!

88. Daniel Deux

Mijn ervaring met KOI is zeer positief. Het is een zeer sfeervolle restaurant met hele aardige personeelsleden. Ze zijn zeer vriendelijk en niet beroerd om even een praatje met je te maken. Het eten is ook helemaal top. Verse producten en het smaakt echt heerlijk. Het is in mijn ogen de beste sushi restaurant in town.
    Ik zeg blijf zo doorgaan en dan kunnen we er nog lang van genieten, Osu.

89. Van Dinteren

Het eten was heerlijk, maar de service behoorlijk slecht! Er kwam bijna geen personeel langs ons tafel, ingevulde lijst kwijt geraakt! Drankjes besteld niet gekregen, kwa service kom ik zeker niet meer terug!

90. Heerlijk gegeten hier, aardig en kundig personeel. Veel keus en wat vernieuwende gerechten. Een aanwinst in de sushi wereld voor Arnhem.

91. Leuke sfeer, zeer aardig personeel en heerlijke sushi. Je wordt snel geholpen dus je krijgt waar voor het onbeperkt eten zeker voor herhaling vatbaar!!

92. Als vakantieafsluiting ging ik met mijn beide zoons op hun aanraden sushi eten. Fantastisch. Alles klopte. Plezierige, deskundige en snelle bediening. Heel erg lekker eten met veel variatie en knapperig vers allemaal. Zeer veel keus en dat voor nog geen 25 euro pp. Gelukkig gereserveerd want het werd behoorlijk druk maar niet storend, een goed gesprek aan tafel bleef mogelijk. We komen hier zeker terug.

93. Super! Naar mijn mening is dit het lekkerste en beste sushirestaurant van Arnhem. Snelle bediening, vriendelijk personeel en lekker vers eten.
    Enige wat het restaurant nog beter zou kunnen maken, is als ze ook tempura en fruit maki's hadden.

94. Dit vrij nieuwe sushi-restaurant uitgeprobeerd en het was helemaal top! Je hebt keus uit een groot aantal verschillende gerechten. De sushi was heerlijk. Ook de andere hapjes waren erg lekker. Wel een klein minpuntje is dat de warme hapjes wat groot zijn. Die zouden wel wat kleiner mogen zijn zodat er meer ruimte over blijft voor de heerlijke sushi. Bediening was heel aardig en je wordt ook snel geholpen. Hoewel het een all-you-can-eat-restaurant is, vonden wij de sfeer heel aangenaam. Al met al een echte aanrader en wij komen zeker nog een keer terug!

95. Vandaag voor het eerst gegeten bij Koi in Arnhem.
    Heerlijk gegeten: lekker vers en goed van temperatuur!
    Bediening zeer vriendelijk en super snel!
    Restaurant zelf ziet er gezellig/sfeervol uit.
    Zeker een aanrader!

96. Het voormalige pool en snookercentrum is omgebouwd naar een all you can eat restaurant. Het eten en de bediening is prima. De sushi is prima, als de rijst nog lauw warm is dan ben ik helemaal blij. Een sushi uit de ijskast is toch anders van smaak. De bediening is erg jong en vriendelijk. Het blijft jammer dat je altijd de vraag blijft houden of je nog iets te drinken wilt ook al heb je net je laatste slok genomen van je vorige drankje. Een praatje maken met je partner is niet makkelijk doordat het erg rumorige is. De prijs kwaliteit is prima. Kom zeker nog een keer terug.