Sumo laten bezorgen?

di 16:00 - 22:00
vr lunch 12:00 - 17:00 diner 16:00 - 22:30
za lunch 12:00 - 17:00 diner 16:00 - 22:30
zo lunch 12:00 - 17:00 diner 17:00 - 22:00

Het eindcijfer is 6. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1393332090 68
1420301675 74
1561891997 46
1582119186 55

1. Rebecca Verhoef

Op zaterdagavond laat besteld eten was er binnen 45 min dus dat is voor een zaterdagavond supersnel.
    Verder zat alles er netjes bij sausjes, servetten, stokjes, soja etc.
    De sushi zelf was gewoon goed!
    Al met al goede sushi en snel geleverd dus dik tevreden 👍🏻

2. Chantal

Je zou denken dat we beide corona hadden, want het eten was volkomen smaakloos. Voor mij de laatste keer Sumo! Bediening was snel en vriendelijk, maar eten was echt slecht.

3,6
  3. Best jammer, eindelijk na een lange tijd gingen we uit eten in het sushi restaurant, en dat is niet zo goed gegaan. De service was niet zo goed, het vlees had geen smaak, de sushi was goed, maar weinig opties vond ik te duur omdat ik hetzelfde moest bestellen omdat ik geen andere optie had.

2,8
  4. Sushi besteld, toen het er na 1.5 uur nog niet was gebeld. Bleken ze niet bereikbaar. De rest van de avond niet. Na bijna 4 uur kwamen ze opdagen. Toen had ik al wat anders gemaakt, kansloze tent dit. Ik bestel eten, geen nieuw bankstel of zo. Absoluut vermijden!

5. Komen al jaren bij Sumo, al bij verschillende geweest in het hele land. Ook altijd tevreden geweest!

Vandaag in Arnhem geweest en zijn geholpen door een zeer onbeleefde jongeman. Had duidelijk geen zin in mensen met kinderen aan tafel, geen zin in gesprekken, iets uit te leggen of om ons normaal naar onze tafel te begeleiden.

Bij de vragen die we stelden, kregen we ook nog eens bijdehante antwoorden terug. Wij hebben ons zeker niet welkom gevoeld bij Sumo en zullen hier ook niet meer terugkeren.

Personeel van Sumo Arnhem is zeer onder de maat en is zeker niet meer wat het ooit is geweest.

De ervaring & sfeer van een restaurant is ook 1 vd redenen waarom wij uit eten gaan, anders konden we ook gewoon afhalen en het thuis voor de tv op zitten eten.
    Wellicht dat de manager/personeel hier meer aandacht aan kan besteden.

Erg jammer!!

6,7
  6. Nu werken ze met een Tablet om je sushi te bestellen.
    Tablet was erg vies/ vet. Eerst gevraagd om schoon te maken.
    Bediening top.
    Eten heerlijk. Irritant dat we tegenover een brullend/gillend schreeuwend kind van 2 zaten.
    Dus rustig zitten ho maar.
    Verder top!

7. Afrader, half uur gereden en netjes gereserveerd, stond een rij met een uur wachttijd. Heel slecht, nooit meer.

8. We hebben heel vaak bij Sumo gegeten maar wat we nu zagen was toch echt niet de Sumo wat we gewend zijn. Wat een slechte service. Meer dan 20 min wachten op drinken. Eten duurde ook erg lang. Dit terwijl wij om 16:00 gereserveerd hadden. Van personeel hoorden we steeds sorry te weinig personeel. Er is een nieuwe manager (onbeschoft!) en dit heeft echt voor veel negatieve veranderingen gezorgd. Voor ons geen Sumo meer! Jammer.

9. Er waren meerdere dingen mis met onze bestellingen nadat we dit hebben aangegeven werd bijdehand gereageerd toen probeerde ze ons nog af te wimpelen met een gratis fles water waren wij het helemaal beu en zijn met de manager in gesprek gegaan en hebben aangegeven dat mijn vriendin buikpijn had van hoe we behandeld werden werd gereageerd: “ ik kan er niks aan doen dat ze buikpijn heeft willen jullie even betalen” voor ons was dit zeker de laatste keer en ik zou het ieder ander afraden.

10. Gisteren Sumo Arnhem geprobeerd. Wat een waardeloze vreetschuur! Geef veel en vaak geld uit in de horeca maar daar niet meer. Je wordt door onbekwaam personeel aan tafeltje gedumpt zonder dat men vraagt of het akkoord is. Gebarsten tablet op je tafel om te bestellen. Daar loopt een tijdmeter op die je verteld wanneer je uiterlijk opgerot moet zijn! 30 minuten voor het eind mag je niet meer bestellen. Echt, hoe verzin je het! Sushi smakeloos en lomp groot. Sashimi steenkoud en dus smakeloos. Schaaltjes worden voor je neer gepleurd of ze een kennel honden van hun voerbakken voorzien! Erg lawaaiig en veel geschreeuw heen en weer. Wij dachten "gauw wegwezen en NOOIT meer terugkomen"! Als klap op de vuurpijl donderd de serveerster in kwestie het hele dienblad (ze had net afgeruimd) over tafel heen. Geen euro waard en na uurtje weggerend 72 euro lichter. Wat een giller!!

11. Zwangere vegetarische vrouw

Allereerst, super tof dat jullie icoontjes op de kaart hebben staan..
    Voor mij als vegetariër lekker duidelijk maar voor mij als zwangere vrouw zeer essentieel.
    Mijn welgemeende complimenten!
    Dit maakt het kiezen voor de juiste lekkere hapjes rijst ineens een stuk eenvoudiger.
    (Ja, ik ben zwanger, mocht u het niet gezien hebben :-) )
    Dit maakt de vraag naar gepasteuriseerde melk, goed gewassen groenten en de verboden kruiden overbodig.
    Deze avond stond in het teken van genieten, puur sang!

Na de nodige research, ik hoop dat u begrijpt dat ik uiterst zorgvuldig ben, blijkt het zo te zijn dat de generatie zwangere vrouwen gewoon sushi kan eten, mits er goed gekozen wordt.
    Dat ik alleen voor de groentes kies en de vegetarische maki’s e.d. drukt de pret al helemaal niet.
    Vol enthousiasme ben ik vanavond samen met een vriendin naar ons favoriete sushi restaurant Sumo (in Arnhem) gegaan en at ik mijn buikje nog ronder.
    Wat ik overigens minder vond waren de oranje balletjes op mijn vegetarische (zwanger vriendelijke) sushi stukjes.
    Toen ik een van uw medewerkers aansprak dat ik niet wenste om garnaleneitjes te eten, werd ze toch een beetje stil..

Dat het voor een zwangere vrouw essentieel is zorgvuldig en hygiënisch met voeding om te gaan bevestigde ze; “Dat u zwanger bent nemen wij zeer serieus en zien wij niet als grap.”
    Ik hoop dat u begrijpt dat mijn vegetarisme ook geen grap is maar een uiterst serieuze zaak waar ik 18 jaar geleden bewust voor heb gekozen.
    “Wij snijden uw sushistukjes met het zelfde mes als alle andere sushistukjes..”
    Dat ik geen rauwe vis mag eten i.v.m. met de listeria bacterie, maar wel mogelijk de bacterie vrolijk naar binnen zit te happen als gevolg van een kruisbesmetting bezorgde me enorm veel onrust.
    Ik had bij binnenkomst moeten aangeven dat ik zwanger ben, zei ze nog een keer.
    Dit maak de super toffe icoontjes op de menukaart toch overbodig? Wat was de functie hiervan?
    U had natuurlijk ook kunnen zien dat ik zwanger ben.

Ik vroeg naar de manager en hij kwam. “Wij maken het mes, na het snijden van (voor mij verboden) sushi schoon met een doek” bevestigde hij. Welke onzuiverheden bevatte dit doekje? Het personeel leek er niets van te begrijpen. De vrouw van de manager had overigens ook een gezond kind gebaard na het eten van rauwe vis. Na de zoveelste poging dat ik mezelf bij elkaar had geraapt was ik nog misselijker en beroerder geworden van het feit dat ik misschien wel niet “schadevrij” had gegeten. Ik bedankte de manager vriendelijk na het aanbod om met een -aangepaste kaart en de nodige opmerkingen in de keuken-, verder te gaan eten.

Alleen een excuses was al zeer netjes geweest, maar helaas niet gekregen. Hieronder wel een gratis suggestie die ik ben tegengekomen bij de concurrent: Bent u zwanger geeft u het dan even aan, wij hebben een aangepaste kaart voor u!

Ik voel mij als zwangere en als vegetariër zeer zeker niet serieus genomen in deze zaak.

Voor mij (als jarenlange trouwe Sumofan) geen Sumo meer.. :-(
    Groeten van een zeer teleurgestelde zwangere vrouw, die ook nog eens vegetarisch eet.

1,5
  12. De inrichting is super, de sushi is de beste, altijd lekker en zeer vers.

Bediening gaat snel ongeacht hoe druk het is.
    Het enige zware minpunt waar sumo Arnhem Iets van kan leren:
    De bediening en bedeijfsleider(?) gedragen zich bij tijd en wijlen zeer onprofessioneel, zijn niet erg vriendelijk. Doe hier iets aan en het kan niet meer beter bij sumo.

13. Ben hier wezen lunchen met mijn moeder op een woensdagmiddag.
    We hadden al weken zin om sushi te eten en hadden besloten te gaan lunchen hier.
    Dit viel helaas wel tegen, de bediening vertelde ons dat de chef s’ochtends eerder was gekomen om alles klaar te maken, nu waren wij hier tegen 1 uur en waren de sushi stukjes die we kregen allemaal best droog (plasticachtig)
    Normaal gesproken is de sushi met beef mijn favoriet omdat het zelfs nog warm is als het wordt gebracht, maar zelfs nadat ik er wat van had gezegt en we een nieuwe ronde hebben gekregen was het vlees niet warm, waardoor ik begon te twijfelen of het wel echt opnieuw was gemaakt.
    Kortom, jammer deze ervaring maar de bediening was wel erg aardig en de salades waren daarintegen wel heel lekker.

14. Janneke

Glutenvrij snappen ze niet, ze hebben een kaart voor mensen met een glutenallergie, maar ik had erge last van m'n buik na het etentje bij Sumo.

15. De sushi was erg zout en daardoor niet lekker. Erg jammer. Vlees gerechtjes prima.

16. Weekend gaan wij niet meer uit eten. Bediening was heel slecht! Ze zijn niet alert en kijken je ook niet aan! We hebben wel 40 minuten morten wachten voor de bestelling! Roep je ze, horen ze je ook weer niet!! Vlees kwam koud!! We hebben 3x gevraagd wanneer de bestelling zou komen.... Nou voor ons geen sumo meer! Jammer!!! 1,5 uur later waren we nog bij ronde 2! Schandalig

4,1
  17. Aan het eten zal het echt niet liggen, dat is heerlijk. Maar de bediening, die is echt ongelooflijk onbeschoft, onprofessioneel en asociaal. Tafel werd gauw aangewezen en weg was ze. Geen enkele keer eet smakelijk o.i.d. gewenst. Aan de kant geduwd door bediening, omdat ze er langs moest met haar dienblad. Pardon? Volgens mij hoort het personeel aan de kant te gaan voor gasten en niet andersom? Er is één keer drinken aangeboden in de 2,5 uur, verder moesten we erom vragen. Excuses voor de verwoording, maar ik kan het simpel niet anders beschrijven: echt iedereen loopt daar met een chagrijnige smoel rond. Als je afrekent noemt ze het bedrag and that's it. Dit zijn enkele voorbeelden van gisteren, maar de vorige keer was het net zo rampzalig. En aangezien jullie nooit op negatieve recensies reageren... zegt al genoeg. Voor mij de laatste keer geweest en zal het ook zeeeker niet aanraden hier te gaan eten!

18. Marchery Aalders

19. Erg lekkere sushi voor een all you can eat restaurant. De rijst is goed, lauw/warm en de rijst geeft mooie structuur. Verder is de service snel en goed, lege bordjes worden direct opgehaald en nieuwe bestellingen snel opgenomen. Kortom, niks te klagen!

20. Altijd goede ervaringen gehad. Snelle service en veel keuze. Daarnaast ook erg goed.

21. Semmy 108 punten

Het is soms erg druk, wat ten koste gaat van de service. Toch kom ik er wel graag eten, omdat ik het lekker vind.

22. Op zich wel oke gegeten, niks bijzonders. Er zijn betere sushi tenten! Bediening was niet altijd even vriendelijk, sushi viel soms uit elkaar en de zoete omelet was koud.. Niet lekker in combinatie met warme rijst!

23. leon 20 punten

Heerlijk uitgebreid eten. Wel vaak erg druk. Prijs/kwaliteit klopt.

24. Ten eerste: de bediening eruit gooien, als je geen plezier hebt in je werk moet je kappen, arrogant dat ze zijn bah. Als je de eerste 2 rondes besteld zijn ze snel en daarna mag je wachten totdat je een ons weegt terwijl het gewoon van je tijd af gaat. En vullingen met avocado smaakt nergens meer naar, zo weinig avocado doen ze erin. Wij zijn daar echt best vaak geweest maar nooit meer. Tot nooit meer ziens sumo.

2,3
  25. Afgelopen weekend hebben een vriendin en ik hier met de lunch gegeten. Voor elke ronde hebben we minsten een half uur moeten wachten, wat al irritaties opleverde. Daarnaast hebben de medewerkers/serveersters bij Sumo een tunnelvisie. Je kan zwaaien, wuiven of roepen wat je wilt, maar ze horen of zien je niet. Je moet ze bijna laten struikelen als je zijn of haar aandacht wilt. Het personeel is ook nog eens niet bepaald vriendelijk en reageert veelal erg stug/chagrijnig.

De sushi zelf was ook niet echt geweldig. De stukken waren zo groot dat je een stuk sushi niet in één hap weg kon krijgen. De sesamolie was overigens wel erg lekker, maar eten bij Sumo.. nooit maar dan ook nooit weer!

4,5
  26. Gisteren avond voor het eerst bij sumo wezen eten. We hadden niet gereserveerd dat was gelukkig geen probleem. Eten was top en we werden vriendelijk ontvangen. Helaas pakte bij de 3e ronde niemand ons kaartje meer vd tafel en moesten we het zelf aangeven. Tot ons verbazing gaven we een meisje ons kaartje en werden we met een heel chagrijnig blik aangekeken en zo van ja ik pak t kaartje al hoor aangekeken. Erg jammer, klant is koning. Probeer een gastvrije indruk achter te laten. Dat was bij dit meisje absoluut niet.

6,7
  27. Al meerdere malen bij Sumo gegeten. Het bevalt het beste als ik kijk naar alle sushi restaurants in Arnhem. Goede porties, altijd vers. Soms is het wat druk waardoor het wat chaotisch kan lijken, maar het personeel is altijd bereid om het op te lossen. Het is nou eenmaal ook een best groot restaurant! Ik kom graag bij Sumo dus zeker een aanrader!

28. Meerdere keren wezen eten. Altijd erg lekker eten en vriendelijk personeel. Het eten wordt in het begin van de avond snel gebracht, erg goed. Maar zodra het druk wordt, duurt het in extreme gevallen wel tot 30 minuten voordat er 1 bordje met beefblokjes wordt geserveerd bijvoorbeeld. Daarnaast vind ik het slecht dat er niet wordt vertelt wat er geserveerd wordt. Sommige mensen eten er voor het eerst en hebben geen idee wat nou het verschil is tussen bijvoorbeeld varkenshaas of biefstuk. Zij weten dan niet welke van die twee ze eten. Bij andere all you can eat restaurants zeggen ze dit wel altijd.

Maar hoe dan ook, over SUMO ben ik erg tevreden. Van alle all you can eat restaurants waar ik wel eens ben geweest vind ik SUMO wel het lekkerste.

Zeker een aanrader voor degene die op zoek zijn naar een all you can eat restaurant.

29. Allereerst een lange tijd wachten tot iemand je ontvangt bij de ingang. Eenmaal op de plaats wordt er wel netjes het concept uitgelegd. De drankjes duurden veel te lang. De warme chocomel was veel te heet, veel heter dan thee. Het eten van mijn vriend kregen we wel eerder. Toen hij het op had kreeg ik het mijne pas.
    Ik snap dat zij niet kunnen weten wat van wie is, maar dit irriteerde gewoon want ik kreeg honger. Het eten wordt op tafel gesmeten alsof we honden zijn. Een "eet smakelijk" kan er wel vanaf neem ik aan?! Het eten smaakte goed, alleen dit werd minder.

30. Vaker hier gegeten, op zich is het eten prima. Door de drukte kan men de bestellingen soms niet aan, deze komen niet, laat, of zelfs dubbel. Als je dan een opmerking maakt over een dubbele bestelling, dan is de reactie dat de bestelling wel degelijk op het lijstje staat. Niet dus!

Ook de laatste ronde, te bestellen 30 minuten voor het einde van de tijd, is wel erg ruim genomen.

Tip aan sommige personeelsleden van Sumo Arnhem: klant is koning, geeft dit gevoel dan ook en doe niet alsof je als klant onnozel bent als er weer geen of dubbele bestelling komt en hier een opmerking over maakt. Het noteren van twee bolletjes ijs is niet zo heel ingewikkeld, waarom dan toch 1 bolletje ijs serveren. Wie is er hier dan onnozel. Kun je de drukte niet aan, dan werk je op het verkeerde adres.

6,7
  31. Een prima restaurant met heerlijke gerechten. Veel keus en vers bereid. De hapjes die gefrituurd zijn, zijn in verse olie gebakken. Dat is gelijk te merken omdat ze erg " droog" gebakken zijn; helemaal TOP. De sfeer is hier erg gezellig in tegenstelling tot andere sushi-restaurants. De bediening was zeer vriendelijk, dus dit is zekers aan te bevelen.

32. [J] 812 punten

Vaker hier gegeten. De sushi is goed vers en de service is erg netjes.

Gelukkig is de prijs lager dan de gemiddelde Sumo. Dit heeft waarschijnlijk te maken met de concurrentie in Arnhem :)

Helaas vind ik het bier nogal duur vergeleken met andere restaurants.

33. Mirjam

34. Marjolein

Heerlijk gegeten. Alles was vers, en dat terwijl het ook helemaal vol zat (en dat voor een woensdag). De grill gerechten smaakte ook prima!

35. Voor de 2e keer hier gegeten. Lekkere verse sushi, hoe druk het ook is, de sushi is vers! Vriendelijk personeel, klantgericht. Gezellige tent, mooie sfeer..

36. Prima sushi restaurant. Als je aan een klein tafeltje zit, is de sfeer goed. Prijzen voor consumpties zijn wat aan de hoge kant, maar sushi daarentegen is prima. Zijn iets groter dan andere restaurants. De smaak is goed.

37. Mooie zaak, prima bediening, matig eten.

6,3
  38. isabel laarhoven

Jammer dat de service hier zo slecht is. Meer dan een uur wachten op het eten. Bediening wel vriendelijk. Maar het geld niet waard! Wij komen hier niet nog eens.

1,4
  39. ray

40. Met drie vrienden ben ik gaan eten in Sumo te Arnhem. Wat meteen opviel is dat er niet is gevraagd of we bekend zijn met het concept. Het eten is prima, maar een beetje eentonig. De drankjes zijn redelijk aan de prijs en de sfeer is goed. Het restaurant is wel erg groot waardoor de sfeer afzakt naar een 7.

41. Alweer een sushi restaurant in Arnhem, ze schieten als paddenstoelen uit de grond maar als sushi fan kon ik het niet laten om ook dit restaurant te bezoeken en hierover mijn mening te geven. Het restaurant ziet er netjes uit en heeft een gezellige sfeer. De service van de medewerkers is goed. Dan het eten zelf want daar komen we tenslotte voor, de sushi gerechten zijn prima maar kwalitatief niet beter of slechter dan een gemiddeld sushi restaurant. De rijst leek minder vers (te plat / plakkerig) of dat kwam omdat ik net sushi gewend was aan de sushi in het buitenland? Afijn, de warme gerechten daarin tegen waren prima. Geen overdreven grote porties zoals je bij een aantal andere sushi restaurants in Arnhem ziet evenals de champignons en de courgette, prima porties. Wat me opviel is dat de gerechten ontzettend heet waren, prima natuurlijk maar pas daarmee wel op als je gulzig bent.

Dan de prijs, vond ik behoorlijk aan de hoge kant, € 2,50 voor een kopje thee bijvoorbeeld. Voor een doordeweekse avond met 2 personen en geen alcohol betaalden wij € 75, vind ik persoonlijk aan de hoge kant. Dan zou ik toch eerder voor een goedkoper sushi restaurant in de buurt kiezen waar je een zelfde kwaliteit krijgt.

Conclusie: prima sushi restaurant in Arnhem maar zou zich wat meer mogen onderscheiden in prijs en kwaliteit.

42. Snelle vriendelijke bediening, de sushi is lekker vers met veel vis. De warme gerechten zijn niet heel bijzonder, we komen echt alleen voor de sushi. Wel zouden de sushi stukken wat kleiner mogen. Nu 4 keer geweest alle keren prima.