Stout in Arnhem

1391940382 60
1420806631 77
1457920381 68
1462044131 68

1. Vanavond met 3 personen bij Stout gegeten. Het was koud en donker en de bediening was ronduit slecht. Het eten was op zich redelijk, maar het werd geserveerd op koude borden. Wij hebben een uur op het hoofdgerecht moeten wachten. Niemand kwam vragen of alles naar wens was terwijl de tafel naast de onze direct bediend werd en daar werd regelmatig gevraagd of 't allemaal naar wens ging. De tafel aan de andere kant werd net zo waardeloos als ons behandeld. De prijs/kwaliteit verhouding was ver te zoeken.
    Overigens de bediening erop gewezen dat we niet tevreden waren, maar daar was blijkbaar niemand van onder de indruk.
    Geen aanrader.

2. Als bedrijfsuitje in stout met 17 man gegeten. Complimenten. Eten echt lekker en prima service. Komen terug.

3. Angelique

Via gift for you gegeten bij Stout. Zeer goed geholpe. Fijn personeel met zeer goede service en vriendelijkheid. Heerlijk gegeten, in een fijne gemoedelijke gezellige sfeer.

4. We hadden gereserveerd met de AH Restaurantactie. Stout heeft dit zonder contact met ons op te nemen geannuleerd. Hierna hebben we gemaild en meerdere keren proberen te bellen, maar krijgen nergens reactie op. Tijdens openingstijden wordt niet eens opgenomen, maar ook niet teruggebeld. Dit is echt waardeloos! Cafe Stout staat met 10-0 achter en wij hoeven hier nooit meer naartoe!

5. Arjen & Lana

Wij hebben hier afgelopen zaterdag gegeten met de AH bon. Als voorgerecht de Frisse Vissen (Garnalencocktail). Deze smaakte oké, niet heel bijzonder. Mijn vriend had de tartaar van zalm. De smaak was goed, maar de portie behoorlijk klein. Meer sla dan zalm.

Als hoofdgerecht hadden wij beiden ossenhaas met champignons en wat salade. Het vlees was heerlijk mals en wij vonden de smaak heel lekker. Hierbij hoorde frietjes en gestoomde/gekookte groenten. Het was precies de goede hoeveelheid.

De desserts vielen bij ons ook goed in de smaak. Ik had een kop thee met allerlei kleine gebakjes; mijn vriend had de creme brulee die hij lekker vond.

Al met al hebben wij een leuke avond gehad. De serveersters zijn heel vriendelijk en wij zijn erg fijn en vlot geholpen!

6. Gegeten met vriendengroep van 12 personen. Eten was erg slecht! Soep was lauw, de zalm van de visduo's was nog rauw van binnen. Glutenvrij brood was aangebrand. Zeer lang gewacht op het eten! Alleen het toetje was lekker.
    Zeker geen aanrader voor een grote groep. De bediening deed hun best om alles nog te redden, maar voor ons was de lol van het etentje eraf.

7. Martine vega

Lekker gegeten. Voor vegetariërs keuze uit meerdere gerechten. Courgette soep vooraf was heerlijk, een aanrader! Bediening erg vriendelijk en vlot.

8. Hier met de AH bon gegeten. Ik was hier al eerder geweest voor alleen een drankje en wilde het eten ook eens proberen. Het personeel is erg vriendelijk, dit was me vorige keer ook al opgevallen. Het duurt af en toe erg lang voor een bestelling opgenomen wordt of op tafel komt. Er was ook wel heel weinig personeel: 1 dame die alle tafeltjes moest bedienen. Het eten was wel heel smakelijk. Goede porties, niet te groot, niet te klein. Zowel mijn tafelgenoot als ik vonden de sate lekker. Onze desserts (hemelse modder en een heethoofd) smaakte prima. Ik vond een aantal gerechten iets aan de prijzige kant, maar de meeste leken me wel in verhouding. Prima ervaring voor ons.

9. Gisteren, op mijn verjaardag, voor het eerst gegeten bij Café Stout. Geweldig hartelijke en ongedwongen ontvangst, hoewel de medewerkster toen nog niet wist dat ik jarig was. Wij hadden via de AH restaurantactie geboekt. Ons werd uitgelegd dat we, vanwege de actie, 2 gerechtjes van de menukaart niet konden bestellen, maar dat alle overige gerechten op de kaart volledig vrij te bestellen waren. Onze voorgerechten, de carpaccio van ossenhaas en de scampi's, smaakten voortreffelijk en ook prima wat portiegrootte betreft. Als hoofdgerechten bestelden wij de Spies van Mies en de Chef's Special, die beiden verrukkelijk smaakten, er erg verzorgd gepresenteerd uitzagen op het bord en waar je wat betreft de grootte van de portie een flinke hap aan had. Mijn vriend vroeg zich nog af of ik mijn portie wel op kreeg (zo veel lag er op mijn bordje), maar daar hoefde hij zich geen zorgen over te maken. Schoon op, zowel bij mij als bij hem! Als dessert nam ik de Hemelse modder en mijn vriend de Zoete Verleiding. Beide desserts maakten hun naam meer dan waar! Pas bij ons afsluitende kopje cappuccino liet ik de medewerkster, die ons de hele avond van zulke heerlijke maaltijden voorzien had, dat ik mijn verjaardag aan het vieren was. Ze vond het zelfs jammer dat ze dat niet geweten had voordat wij aan het dessert waren begonnen, want dan had ze een aangestoken sterretje in mijn Hemelse Modder kunnen steken om het te vieren. Als "goedmakertje" hiervoor kregen wij de cappuccino van het huis. Een perfectere afsluiting van een heerlijke (verjaar)dag had ik me niet kunnen wensen! Café Stout is een aanrader voor iedereen, die in het gezellige Centrum van Arnhem (op korte loopafstand van het station) voor een prima prijs ongelofelijk lekker wil gaan eten in een ongedwongen en gezellige ambiance met hartelijk personeel!

10. Marloes

Vandaag bij Stout wezen eten. Het was echt super lekker. Goede service en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!

11. Gerrit en Titia van der Beek-Swart

Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten en de bediening door Gieke was erg leuk en gezellig. Een aanrader.

12. Met de Jumbo avondje uit hier gegeten. We hadden een hoofdgerecht en een nagerecht en zaten eigenlijk allebei wel goed vol. Wij hadden allebei de ossenhaasspies en dat is zeker een aanrader, lekker gekruid! Met de bediening zit het ook dik in orde, we werden goed geholpen. Stout is een aanrader!

13. Met de AH kortingsactie gegeten. We hadden geen hoge verwachtingen. We werden verrast door het voorgerecht. Heerlijke gebakken garnalen! Het hoofdgerecht de ossenhaasspies was prima gebakken. De bediening was hartelijk en service gericht.
    Een tip: misschien wat minder knoflook aan de gerechten toevoegen! We komen zeker terug!!

14. Met AH kortingsactie bij café stout gegeten. Wat een bijzondere ervaring. Geweldige gastheer die op deze regenachtige woensdagavond 4 tafels bediende en heerlijke gerechten bereide. Lekkere gevulde garnalencocktail, je hoeft de garnalen niet te zoeken tussen de sla en een malse varkenssaté met een echt lekkere saté saus. Toetje vers fruit met ijs was de juiste afsluiting van een gezellige avond met goed eten en de beste bediening die we ooit in een restaurant gehad hebben. Dank je.

15. Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten in café Stout. Toppie. Snelle bediening, spontaan, vriendelijk en het eten boven gemiddeld. We gaven aan met nog met de trein te moeten en binnen 1 uur hebben we 3 gangen gehad. Wanneer we weer in Arnhem zijn komen we zeker terug.
    Nogmaals dank voor de service.

16. Wij hebben heerlijk gegeten. Prijs kwaliteitverhouding zeer goed. De eigenaar heeft ons geweldig bediend. We voelden ons echt speciaal. Lekkere garnalencocktail, daarna ossenhaas en versfruit met ijs toe. Een heerlijke driegangen voor nog geen € 30.- inclusief drankjes.
    We komen deze maand zeker terug. Een aanrader.

17. Zaterdag 4-10 voor het eerst bij Stout geweest. Gereserveerd om 19.30, om 21.00 kregen we eindelijk ons voorgerecht. Vriend kreeg niet eens wat hij besteld had. Er was iets misgegaan met de bestelling, deze werd opnieuw gecontroleerd en nu zou het goed gaan. Om 22.30 het hoofdgerecht, de hamburger was oké, maar de spareribs waren niet lekker: alleen maar zeen en vet. Alles laten staan. Bij het ophalen werd er niets gevraagd. Om 23.15 maar eens navraag gedaan waar ons nagerecht bleef. Onze bestelling was al weggegooid, maar de ober zou kijken voor ons. Na 15 minuten kregen we een half bevroren stukje chocolade taart. Na ruim 4 1/2 uur er te hebben gegeten waren we eindelijk klaar, en het was het wachten niet eens waard!! Echt een onvergetelijke avond: eens maar nooit meer!

18. Johan

19. Vorige week heerlijk met 6 personen gegeten. Voor kwalitatief goed eten zonder al te veel poespas een aanrader. Wij komen snel weer.

20. Marianne

In café Stout worden wij altijd heel warm ontvangen. De eigenaren zorgen voor een open en gemoedelijke sfeer wat je nergens anders vindt! Wij zijn hier dan ook erg vaak te vinden!

21. Annemarie

Goede en gezellige bediening en heerlijke tappas gegeten!

22. Geweldig café. Heerlijke lounge banken en geweldige wijn. En de bediening, complimenten, dat kom je niet gauw tegen.

Tot snel

23. Vanmiddag op het terras gegeten hier. Wij hadden een cadeaupas met een waarde van € 32,00 gekregen. Hiervoor kregen wij twee drankjes, samen een kop koude smakeloze soep. En vervolgens twee broodjes die je een hond nog niet voorzet. oa een diepvrieshamburger uit de frituur wat karige garnering. Zonde van de pas en van het eigen geld voor de extra drankjes hier. Er kon nog geen sorry vanaf!

24. Hier gisteren voor de eerste keer geweest. We hebben alleen drankjes en stokbrood met kruidenboter besteld dus ik kan verder van de kaart niks zeggen. De drankjes en het stokbroodje waren erg lekker en niet te duur. Het personeel was bijzonder vriendelijk dus we voelden ons erg welkom. Totdat we er een half uur zaten was het boven onze verwachting gezellig. Toen ging er echter een life-band spelen. Behalve dat het genre echt verschrikkelijk was (dat is onze mening, wellicht vinden anderen het wel leuke muziek) kon ongeveer de hele korenmarkt mee luisteren. En da's jammer, want zo'n plezier was het niet om te moeten horen. Mensen naast ons gingen al snel weg en ook wij hebben onze drankjes opgedronken en zijn gegaan. Buiten stonden mensen te roken en we hoorden ze klagen dat de muziek wel erg hard stond, dus we waren niet de enige. Als je lekkere drankjes, hapjes en vriendelijk personeel wilt moet je alle dagen behalve vrijdag gaan. Mocht je zitten te wachten op een gehoorbeschadiging, dan is de vrijdag juist heel geschikt!

25. Twee x geweest met verschillende ervaringen.

De eerste keer met grouponvoucher. Alles top.
    Tweede keer met vrienden, helaas Nick & Simon in het Gelredome. Beperkte kaart, geen keus vegetarisch, tevens waren sommige gerechten op.
    Bediening matig, ondanks geringe drukte. Bij binnenkomst te lang wachten op drankje, uiteindelijk zelf gehaald aan de bar. Eten viel tegen, patat vet en slap en pesto broodje erg simpel.

De eerste keer een 8 en tweede keer een 4, dus gemiddeld een 6.

26. Wij hebben ook met sweat deal gegeten. We waren de enige 2 klanten op vrijdagavond. Bijna al het eten kwam uit de magnetron en was niet bijzonder tot slecht. We waren blij dat we konden afrekenen en weg gaan. Nooit meer Stout voor ons.

27. Wat hebben wij lekker gegeten. Eerst heerlijk Spaanse hammen, daarna handgemaakte kroketen met kabeljouw. Verder een zalmrol met sla en heerlijke gamba's. En als afsluiting een heerlijk vispotje en dat allemaal met een aktie coupon voor maar 12 euro.

Wij gaan snel weer terug naar Stout.

28. Via Sweetdeals een tegoedbon voor het eten van Tapas bij Stout t.w.v. € 25,00 p.p. bij gekocht.

Grote teleurstelling. O.a. hapjes uit de frituur waar het vet afdroop. Ondanks dat we geen grote eters zijn, hadden we niet voldoende, terwijl je dit toch wel mag verwachten voor een bedrag van € 25,00 p.p..

Voor ons geen Café Stout meer.

29. tomique

Zeer matig eten. Niet vers, soms aangebrand, weinig variatie, koude koffie. Nooit meer!

30. Eten was goed maar duurde erg lang! Bediening viel tegen en het was er erg koud in het restaurant,