Stone Grillhouse in Arnhem

Ontdek steengrillen op lavasteen.

Parkeren kan in de dichtbij gelegen parkeergarage 'Centraal'.

Bus-, en Treinstation op +/- 200 meter afstand.

Stone Grillhouse laten bezorgen?

StoneGrillHouse is een gezellig Eetcafé & Restaurant in Arnhem waar je lekker kunt eten en een plezierige herinnering aan zult hebben. Wij bieden een gevarieerde kaart.

Onze keuken is internationaal gericht. Het gebruik van kruiden is onze chef-kok toevertrouwd.

De Romeinen grillden al verhitte stukken lavasteen. Nu wordt er wereldwijd genoten van de pure smaaksensatie en gezelligheid van het steengrillen.

Ontdek steengrillen op lavasteen. Een uniek concept dat de interesse bij kenners en liefhebbers van vlees wereldwijd heeft gewekt. Wij bieden een uniek product en ervaring die geen enkel ander restaurant in de omgeving kan bieden.

1. Ambiance
    • Huiselijk
    • Gezellig
  3. Omgeving
    • In het centrum
  5. Betalen pin Visa Master Card American Express

1. Christel kosterman

We hebben een heerlijke avond gehad. We hadden tournedos besteld en kregen die op een lavasteen. Zo kan je je eigen vlees bereiden. Verder is de service goed, ze houden goed in de gaten of je drinken op is. En ook vragen ze regelmatig of alles naar wens is. Kom hier zeker terug, heb nog zoveel lekkere dingen op de menukaart gezien. Echt een aanrader hoor!

2. Het eten was ontzettend goed. Mijn zoon had een diamanthaas besteld. Nadat hij wat had gegeten van de diamanthaas kwam hij tot ontdekking dat het vlees niet voldeed aan zijn verwachting. De eigenaar heeft gelijk een nieuwe laten bereiden (mijn zoon kreeg nu varkenshaas) dat zeer goed was. Na afloop hebben wij ook korting op de afrekening gehad.
    Echt top service.