Steakhouse Dollars in Arnhem

1384732054 70
1520963521 65
1657194988 65
1665208603 65

1. Gister wezen eten hier met m'n vriendin en m'n 2 kinderen, echt kindvriendelijk is het niet, zoals hij ons wel vertelde via de telefoon. Het is een soort bar met hele oude troep, maar goed. De drankjes kwamen redelijk snel, alleen het eten, een paar spare ribs en wat friet duurde bijna 50 minuten!! Terwijl er maar 6 mensen zaten.. Na 50 minuten kwam dus eindelijk het eten, de friet smaakte alsof hij was gebakken in oud frituur vet, de salade had geen smaak. De spareribs hadden een goede smaak, alleen waren modder vet! Vond het zonde van ons geld! Gaan hier nooit meer heen!

2. Heerlijk gegeten in een 'no nonsense' sfeer! Erg lekker en direkt te proeven dat het op echte houtskool wordt gebakken. Aansluitend de 'live'muziek, maakte onze avond tot een echt avondje uit.

3. Met 4 man onbeperkt spareribs besteld! Wat een afgang. 1 persoon had warme spareribs, overige was lauw/koud. Marinade maakt de sparerib, helaas vrijwel geen marinade. Salade was ook 'om te janken' Als je spareribs eet wil je achteraf handen hebben doordrenkt met marinade, die je schaamteloos aflikt :P

Dat wij 3 'grote' mannen genoegen namen met 1 bord spareribs geeft al genoeg aan over de kwaliteit ribs die wij voorgeschoteld kregen.

Bediening was zeer verbaasd over onze mening dat de spareribs gewoon niet lekker waren! Helaas dat hier niets mee gedaan werd! Klachten zijn heilig, deze kunnen je restaurant maken tot wat het moet zijn. Doe er wat mee!

1,6
  4. Jasper

Wij hebben hier met 4 mensen met een groupon gegeten.

Het vlees was ontzettend lekker. Heerlijk gemarineerd en lekker mals. Bediening was in combinatie met de hele entourage prima. We hebben een ontzettend leuke avond gehad.

5. Lagrouw

Spareribs gegeten, nog nooit zo genoten. De eigenaar is een man met liefde voor zijn vak. En liefde voor zijn Harley natuurlijk.... Leuke ambiance en een gemoedelijke sfeer. Het sympathieke is het gevoel Na het afrekenen. Gewoon een goede en eerlijke verhouding. Ik kom hier graag weer.

6. We zijn nogal kritische 50-plussers en eten vaak (ook in spanje) buitenshuis. Als je bij Dollars binnenloopt krijg je eerst geen apart of speciaal gevoel. Maar als je er na gegeten te hebben weer weggaat, heb je het gevoel heerlijk gegeten te hebben. Het valt je dan op dat alles goed is: de bediening is leuk en ongedwongen, de muziek klinkt romantisch, de huiswijn is verrassend verrukkelijk en zelfs het glas heeft allure. Het wijnglas is vaak een ondergeschoven kindje, laten we eerlijk zijn, maar uit een goed glas komt een wijn beter tot zijn recht. Of het zo is weet ik niet, maar je krijgt het idee dat alles supervers wordt gemaakt. Het stokbrood met de zalige ayoli saus is al een sympathiek begin. Wat we daarna kregen overtrof de stoutste verwachtingen: biefstuk met een supergamba en kreeftensaus. De biefstuk precies goed net niet gaar, een sappige reuzengamba die ik in heel spanje nog niet zo lekker heb gegeten. Met De bijbehorende frietjes was het niet anders: zelden zulke goudstaven gegeten! Tja, dan kan het dessert na alle voorgaande superlatieven alleen maar tegenvallen. Nou, niet dus. Een zalige choco-bananentaart, home-made. De kwaliteit van het maal zou in een sterrenrestaurant niet misstaan! O.k. Daar gebruikt men verse slagroom i.p.v. verse, maar dat is dan ook het enige.....anyway: een aanrader!

7. Jeroen en Wendy

Heerlijk en rustig gegeten bij Dollars. Zelden zulk lekker vlees op. de bediening was heel gezellig en de paar dingen die niet helemaal liepen zoals het moest, werden heel netjes en leuk opgelost. Als we weer in de buurt zijn, komen we zeker weer langs.

8. Super gezellige avond gehad. Gezellige bediening, glazen werden goed aangevuld en het eten was heerlijk. Komen zeker terug. Leuk dat er ook live muziek was!

9. Vis- of vlees mixed grill plus stokbrood met aïoli en chocolate banana pie voor 2, 4 of 8 personen bij Dollars Steakhouse (vanaf € 19)

De Groupon voucher lag er al enige tijd. Het reserveren lukte pas na 2 dagen, eerst een telefoon die niet werd opgenomen en overging in een Fax-Fluit. Uiteindelijk toch een reservering voor 2 personen kunnen plaatsen voor zaterdag-avond 19:30 want de keuken gaat om 21:00 dicht.

W waren om 19:30 aanwezig en vertelden dat we hadden gereserveerd. De Ober gaf aan dat we maar een plaats konden uitzoeken. Geen vraag naar onder welke naam heeft u gereserveerd o.i.d. Na 15 min ons eerste drankje kunnen bestellen. Het tweede drankje gaf wat problemen, de ober was er een vergeten. Dan maar even naar de bar lopen en dat drankje alsnog halen.. Bij het inschenken van het derde drankje meldde de ober dat hij vergeten was de bestelling van het stokbrood met de aÏolie door te geven aan de keuken. ( Het groeide de ober allemaal een beetje boven zijn pet ) Zo'n 5 minuten later werd plotseling het hoofdgerecht geserveerd. De drank was al weer op dus opnieuw bestellen. Stokbrood met Aïolie was dus even verleden tijd. Mixed Grill, twee spiesjes met grote stukken vlees, Kip, Varken en Biefstuk. Een bakje Salade en een Bakje met frieten en Mayo. ( Vraag me altijd af hoe je Varken, Kip en Biefstuk tegelijk perfect kunt garen, zonder dat je de klant vraagt hoe die zijn Biefstuk wilt hebben... Blue, Seignant, à Point of Bien Quit ) Dat lukte dan ook niet.. De drankjes heb ik maar zelf gehaald aan de bar, even vergeten. De frietjes waren zo op dus maar even een nieuw bakje besteld. Die kwamen subiet. Het werd tijd voor mij om een sigaret op te steken in de rookruimte. Nog maar een paar drankjes besteld, de ober komt gewoon met de fles langs, hij kan het allemaal niet bijhouden. Na mijn terugkomst aan het tafeltje zat mijn vriendin met een schoteltje met de rekening. "Ze gaan de kas opmaken"of ik even wilde afrekenen. Vreemde manier maar alla...
    Ondertussen speelde een duo op een podium, akoestische gitaar en zang, best gezellig.
    We zitten gezellig aan ons tafeltje te genieten van ons drankje. Heb inmiddels betaald en mijn Groupon voucher ingeleverd. Worden ineens alle tafels en stoelen verwijderd uit het restaurant... Wij staan tegen de muur aan gehangen. Ook een aparte manier van een avondje uit.
    Inmiddels stroomt de zaak vol met mensen die schijnbaar voor de bandjes komen op het podium, oké e.e.a. wordt me nu duidelijk. Het restaurant gedeelte van Dollars Café is niet echt een core business.
    Saignant detail is wel dat meer dan de helft van de drankjes niet op de rekening stonden vermeld.
    Kijk uit naar de volgende Groupon aanbieding, we gaan dat zeker weer doen nu we weten wat we kunnen verwachten..

10. Al een aantal keer bij Dollars steakhouse wezen eten.
    De prijs/kwaliteit verhouding is prima in orde. Zeker als je lekker een hapje wilt eten in een gezellige ongedwongen omgeving. Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar de Mexicaanse zalm en de chocolade-bananentaart die huisgemaakt is!

11. J. van den Born

Lekker eten, leuke sfeer en gezellige bediening.

12. Het eten was aangebrand, de spareribs waren gortdroog.
    Bij het afrekenen vroeg men of we nog geld terug wilden. (10 euro!?) Een fooi prima, maar alleen bij tevrendenheid.

2,3
  13. Zaterdag 10 maart hier plaatsgenomen in de serre.
    Gezellige bar, leuk in rock-stijl ingericht. Open haard op tv schermen. Drankjes vlot bezorgd en direct bestelling van het hoofdgerecht opgenomen: Mexicaanse zalm en (onbeperkt!) spare-ribs. En toen.. tja, na 1 uur wachten maar eens gevraagd naar onze bestelling. Onder het mom van 'in minuten is niet aan te geven hoe lang het nog duurt maar wilt u misschien wat te drinken van het huis?' probeerde de bediening te verbloemen dat de bestelling niet doorgegeven was aan de keuken. Toen maar brood met knoflooksaus besteld. En 20 minuten later werd het hoofdgerecht geserveerd.. Op koude borden en zonder bestek! 'Dat kom ik zo brengen'. Ja, 5 minuten later. Toen was ons eten echt koud. Fijn hoor. Een schaal salade erbij: Die was lekker maar wat aan de natte kant. Een kleine portie frites voor 2 personen, viel dus wel tegen. Jammer jammer jammer. Na 2 minuten vraagt bediening of het smaakt. Maar wanneer mijn man nog een portie spare-ribs wil bestellen is er niemand van de bediening meer te bekennen en lijkt het alsof ze ons ontwijken. Ja lekker makkelijk om zo onbeperkt spare-ribs op de menukaart te zetten! Toen waren we het meer dan zat en hebben we afgerekend. Gemiste kans voor Dollars Arnhem!

14. 45 min moeten wachten op twee keer zes garnalen, en toen nog eens 45 minuten moeten wachten op het hoofdgerecht waarvan een gerecht verkeerd geserveerd werd. De lange wachttijd kwam de sfeer uiteraard niet ten goede, normaal ga je er dan vanuit dat het gerecht dan super is, maar helaas was dit niet het geval, een gerecht verkeerd en daarbij was het droog en smaakloos. Jammer want het verpeste de sfeer voor de hele avond. Uiteraard komen we hier nooit meer terug!

2,8
  15. Dollars is een steakhouse geworden.
    Nacho-cheese, beenhammetje, gamba's, ribeye en Surf en Turf, allemaal lekker en goed klaargemaakt.
    En iedereen zou de taarten moeten proeven, waaaanzinnig!
    Gezellig sfeertje en goede service.

Ook niet geheel onbelangrijk....zeer goed betaalbaar!

We komen zeker een keer terug!

Danny en Lynn Maaskamp