Op hooguit 10 minuten loopafstand van STAN&CO Arnhem ligt de bewaakte parkeergarage Centraal (onder het nieuwe station). Deze garage kost maximaal € 12,- per etmaal. Vanuit de parkeergarage neem je de uitgang Arnhem centrum en loop je rechtdoor richting het Willemsplein waar ook het centrale busstation ligt. Voorbij het Luxor theater oversteken bij de stoplichten. Op zo’n honderd meter aan de linkerkant zie je het iconische “Royal” gebouw met het terras van STAN&CO op de begane grond.

Kom je met de trein?
    Wanneer je met de trein naar Arnhem komt loop je vanaf het station gemakkelijk naar het Willemsplein (ongeveer 10 minuten). Vanuit het station loop je rechtdoor richting het Willemsplein waar ook het centrale busstation ligt. Voorbij het Luxor theater oversteken bij de stoplichten. Op zo’n honderd meter aan de linkerkant zie je het iconische “Royal” gebouw met het terras van STAN&CO op de begane grond.

Kom je met het OV? Plan je route hier. (laten linken naar deze site http://9292.nl/#)

ma vanaf 10:00

1515200310 63
1520308127 63
1522010733 63

1. Lisa 44 punten

Met mijn vrienden groep langs geweest. Je moet wel tegen drukte kunnen want het is een druk maar gezellig restaurant. Het eten was echt heel erg goed en hun ruime aanbod aan drinken was top. De service was prima ze keken niet goed of je glas leeg was, maar als je bestelde had je wel snel je drinken. Ik begrijp waarom ze het hipste restaurant van Arnhem noemen.

2. Chris 372 punten

Gezellig druk op het terras en in het sfeervolle restaurant aan het Willemsplein in Arnhem. Vriendelijke ontvangst en een zeer knusse eethoek toegewezen gekregen. De zaak is industrieel ingericht zonder kil of zakelijk over te komen, mede door de prachtige palmen, de houten vloer, de stalen rasters waarmee de grote hoogte van de ruimte slim gebruikt wordt en door het prima meubilair.

De drankjes worden vlot bezorgd en ook het voorgerecht staat binnen 15 minuten op tafel. De Sliced Salmon en Soto Ajam waren goed, niet bijzonder maar smaakvol. De Nachos vielen erg tegen met alleen een beetje kaas op de bovenste nachos en smakeloze guacamole en zure room.

Het hoofdgerecht liet langer op zich wachten maar niet te lang. Ondertussen moesten we de bediening vragen om nog een drankje dat op zich weer vlot gebracht werd. Hoewel er regelmatig langs werd gelopen lette men niet op de lege glazen... zonde want ik had wel 2 drankjes extra kunnen hebben en mijn tafelgenoten ook.

De hoofdgerechten waren redelijk, mooie steak, surf&turf burger en kalfssucade waren stuk voor stuk prima op smaak en goede garing maar de presentatie liet wat te wensen over, er is geen moeite gedaan om de (bij)gerechten smaakvol te presenteren en de patat frites waren ronduit smerig (geen aardappelsmaak, te vet en overheersende korst).

En dat is toch jammer want zo moeilijk is het toch niet om mooie frites te bakken?

Desondanks hebben we een fijne avond bij Stan & Co gehad.

3. Merel Kok

4. Arrogante bediening, gericht op vooral de buitenkant van het bestaan. Echt contact maken met de klant is meer uitzondering dan regel. De ‘hipste’ tent van Arnhem behoort toe in de categorie lege huls, gebakken lucht..

5. Marina Couwenberg

Geen ervaring. Aanstaande weekend wilde ik graag uit eten samen met mijn man en onze zoons. Dit was een cadeau van mijn zoons aan ons. Helaas is bij Stan en Co geen reservering mogelijk voor 4 personen.

Ik vind dit een slechte service.

6. Marc 1184 punten

Gisteravond met een collega gegeten. We moesten even plaatsnemen op de bank want er was nog geen tafel beschikbaar. Geen probleem. Het was druk op deze zaterdag. Ik ben eerder geweest voor drankje, lunch en diner. Eigenlijk is het steeds hetzelfde als het druk is. Erg chaotisch. Personeel loopt letterlijk en figuurlijk langs elkaar heen. Erg vriendelijk maar ongestructureerd. Veel verschillende gezichten aan tafel die onderling niet lijken te communiceren. De tijden tussen de gangen duren (hierdoor) erg lang. We hadden een fles wijn en daarbij viel op dat men wel regelmatig kwam bijschenken. De gerechten zijn origineel en goed van smaak. De entourage is dik in orde. Voor het gebodene zijn de prijzen aan de hoge kant. Geen reden om weg te blijven want het is een mooie zaak!

7. marleen stout

We hebben een gezellige avond gehad.
    Alles werd goed uitgelegd.
    We hebben heerlijk gegeten.

8. D. Koolraap

Heerlijk gegeten en leuke vlotte bediening. Meisje aan tafel was erg enthousiast. Behoorlijk druk, maar deed niet echt af aan de sfeer. De steak en de kip waren erg lekker. Aanrader!

9. Mooie restaurant met goede sfeer. Goed bereikbare locatie. Erg gezellige inrichting en lekker eten! Medewerkers doen hun best, alleen onze bediening mocht wel werken aan haar presentatie (uiterlijk onverzorgd, niet representatief voor restaurant in deze prijs). Maar restaurant is echte aanrader. Keuken is goed en sfeer verder ook!

10. Het eten en drinken was erg lekker! Dat maakt Stan & Co zeker de moeite waard. Wel werden we destijds geholpen door een jong meisje met bruine krullen. Ze moest duidelijk nog veel leren over hoe je met gasten omgaat. Naast dat ze niet zo gastvrij was, rook ze ook onprettig en zag ze er erg onverzorgd uit. Als medewerkster ben je wel het gezicht van het bedrijf. Wellicht wat om aan trainingen voor gastvrijheid en uiterlijke verzorging nog wat aandacht te geven, dan wordt de ervaring nog beter!

11. Knaepen Godelieve

Wij kozen voor 'Stans steak Josper en voor de portugese kip Josper die heel lekker waren. Spijtig was de portie frietjes te klein. Die mocht groter, zeg maar eens zoveel, zijn.
    Het personeel was heel vriendelijk. Omdat onze bestelling te lang op zich had laten wachten (doordat iets mis gegaan was), kregen we een extra consumptie aangeboden van het huis.
    Wij voelden ons wel een beetje oud in deze zaak. Minstens 95% van de gasten waren jonge mensen.
    Niettegenstaande dat hebben we er fijn gezeten en lekker gegeten.

12. W. Markus

We zijn op de verjaardag van mijn vrouw bij deze zaak uiteten geweest. Dit was een behoorlijke teleurstelling. We klagen beide nooit, maar hier wil ik anderen toch op attenderen. De lamscurry was laf van smaak, totaal niet wat je ervan verwacht, het had meer iets weg van een ingedikte tomatengroentesoep uit blik. Ander fingerfood voor de kinderen was op zich ok, maar de prijs/hoeveelheid verhouding was wat mij betreft behoorlijk zoek. We kregen een kop koffie als 'goedmaker' maar de prijs was met 90 euro te hoog voor een teleurstellende ervaring en voor weinig eten (geen nagerecht, de kinderen hadden nog trek).

13. Mijn man en ik zijn gister 28 mei bij stan&co wezen eten, dit in verband met ons 3 jarig huwelijk. Wij hadden afgesproken daar om 14:00 te zijn. Van te voren al aangegeven wat wij precies wouden en of sam en co daar wat leuks mee konden doen. Bij aankomst werden wij vriendelijk ontvangen en gefeliciteerd door de medewerkers. Dat was al een leuke binnenkomst. Er was een mooi tafeltje gereserveerd met daarop een leuk bordje met de tekst "Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk, op naar de 4 jaar." Ook dit was erg leuk.

De bestelling werd nog een keer doorgenomen (vlees en vis) om daar ook een bijpassende wijn bij te schenken. Tijdens het wachten kwamen ze twee glaasjes champagne brengen. Bijpassende wijn werd een heerlijke rosé. Deze rosé kregen wij ook van het huis in verband met ons huwelijk. Toen kwamen de hapjes op tafel, wat er mooi uitzag. Wij hadden kleine en grote porties genomen. Erg lekker, maar in verhouding een beetje weinig. Wij zijn niet van zulke grote eters, dat scheelt.

Voor de rest een leuke en fijne middag gehad. Lekker eten en drinken.

14. Angelique Theijs

Vrijdag wilden wij bij Stan & Co gaan eten rond 18.10 alles vol. Nou dat is een goed teken dachten wij. Zondag opnieuw geprobeerd, er was een tafeltje bij het raam vrij. Voor gehandicapten (dochter zit tijdelijk in een rolstoel) in een rolstoel, kun je wel binnen komen maar toilet is beneden niet toegankelijk voor rolstoelgebruikers.

Serveerster was heel vriendelijk en deed heel veel moeite om ons tegemoet te komen. Bediening verder niet goed, vragen om een drankje vragen voor de menukaart vragen om te bestellen. Keuze op de menukaart viel tegen en het eten zelf ook. Steak was koud en zeker niet mals. Op de opmerking dat ik het matig vond: dit hadden ze nog nooit gehoord. De entourage is leuk daar heb je het mee gehad.

Jammer maar ik kom hier niet meer terug, je kunt wel trendy zijn maar je moet het ook waar maken.

15. Hier gegeten met een hele groep collega's. We werden erg vriendelijk bediend alhoewel het allemaal niet erg snel ging. Het eten smaakte iedereen goed, er is voldoende keuze voor ieder. De prijzen waren heel redelijk, sommige porties waren bij de hoofdgerechten wat klein omdat je met meerdere mensen de patatjes moest delen. De inrichting is zeker vooruit gegaan sinds Stan en Co in dit pand zit. Het is wel erg groot en als je allemaal tafels om je heen hebt is het erg gehorig. Verder prima eetgelegenheid.

16. Dramatisch trage bediening. Tot twee avonden toe. Ik ga er geen derde keer meer heen.

17. Hotspot op en top! Wat een mooie zaak. Jammer dat het eten en de service dan tegen vallen.

18. Stan&Co is een aanwinst voor Arnhem. Schitterende entree via ruim terras. Verrassende, warme en prachtige inrichting. Heerlijke steak gegeten. En petje af voor de vriendelijke en correcte bediening en dat voor een eerste avond met zoveel mensen die gratis te eten en te drinken kregen.
    We hebben nu het mooiste station en het mooiste horeca bedrijf van Nederland.