Sonsbeekpaviljoen in Arnhem

1296719167 85
1321964631 78
1448191954 75

1. Margareth

Was een maaltijd die thuis bezorgd werd, mijn eerste ervaring met dit restaurant.
    Helaas was een bak gaan lekken, maar dit is heel goed opgelost en daarna kon ik gaan genieten. Het eten was echt bovengemiddeld en ik denk dat dit echt een van de betere chinese restaurants is. Een aanrader!

2. Het Oriental Tasting Menu geprobeerd, een nieuw concept in het Sonsbeekpaviljoen. We hebben er met z'n drieën gegeten. De gerechten waren leuk opgediend, heerlijk en gevarieerd, vers bereid. Ook voor een vegetariër genoeg gerechten om uit te kiezen. Vriendelijke, attente bediening. We gaan er zeker nog eens naar toe! Een aanrader.

3. A la carte restaurant van het Sonsbeek Paviljoen is geweldig.

-Eten is vers en lekker, ligt nooit zwaar op de maag.
    -Personeel is zeer vriendelijk en meedenkend
    -Veel keuze op de kaart, waaronder traditionele gerechten
    -Prijs-kwaliteit uitstekend.
    -Tafels en servies zijn altijd schoon

In de 20 jaar dat ik hier kom, nooit iets op aan te merken gehad op bovenstaande! Het is bijna zonde om te gaan wokken als de menukaart zo goed is!

4. Kerstavond uit eten geweest met 6 personen. Het is klein en niet druk. Prijs was oke voor wat je krijgt.Best weinig keuze en veel was (bijna) op. Weinig dessert keuze. Ook jullie manier van werken was echt onacceptabel. Niet vragen om legitimatie. Aan het eind van de avond kwam er een man naar ons toe die beweerde dat wij teveel eten verspild hadden en daarvoor ons bij wou laten betalen. Jullie hebben drank geschonken aan 2 minderjarigen, waar we jullie op gewezen hadden en bij de een niks mee gedaan werd, want als nog schonken jullie bier. Werden steeds maar op de vingers gekeken en wauw wat letten jullie kieskeurig op de tijd, erg jammer.
    Kortom een zaak om nooit meer te gaan eten! Geen goed opgeleid personeel. Geen respect. Geen gastvrijheid. Schenken drank onder de 18 en zonder om ID te vragen.

5. Hoogwaardig
    Zeer vriendelijke bediening
    Prachtig gelegen
    Kindvriendelijk

6. Diverse keren hier gegeten, kwalitatief en bediening prima. Wat mij gisteren opviel, was dat al vroeg in de avond div. gerechten op waren. De Sushi werd niet meer aangevuld, zalm was op, moest vragen om saté en wat later op de avond geen taugé meer. Ook viel mij op dat er om 21:30uur volop schoongemaakt werd, en wij werden gesommeerd als we nog wat willen een beetje moesten opschieten terwijl we tot 22:00 uur de tijd hadden en opeens de rekening kregen? Al met al wel lekker gegeten. Maar het moet relaxter kunnen!

7. Margreet Muns

Heerlijk gewokt met het bedrijfskoor ter gelegenheid van het 25-jarig bestaan van het koor. De bediening en het eten waren prima. Een jarige in het gezelschap kreeg speciale aandacht in de vorm van een sterretjesfontein op het bord en een flesje wijn. Een leuk uitje om op terug te kijken. Een tip: wat meer keus in vegetarische gerechten.

8. Elk jaar met welke verjaardag dan ook, verheugen wij er ons weer op om naar dit restaurant te gaan. We komen hier al jaren met de hele familie. Super lekker, nooit wat te klagen gehad. Sushi, chinees, wok, friet ze hebben van alles!

9. Lucy

10. We waren hier voor de eerste keer. We hebben a la carte gegeten. Later werd het erg druk en vooral met wokkers. Het is zeker voor herhaling vatbaar.

11. Al jaren kom ik hier met mijn familie. Wij kiezen altijd voor a la carte. Mijn vader heeft zo zijn wensen als het op eten aankomt. Daar wordt altijd keurig rekening mee gehouden. De kwaliteit van het eten is prima. Dat de bami, nasi of mie in een stalen bakje wordt geserveerd is misschien iets minder. Het past niet op de keurig gedekte tafels. De dames uit de bediening zijn uiterst vriendelijk. Ze komen regelmatig vragen of alles naar wens is en je hoeft ook niet bang zijn om zonder drankje te komen zitten.

12. H.Hendriksen

28-09, besloten om een plaats te reserveren, bij aankomst was onze naam niet bekend. De ruimte waar de wok is zat vol dus naar de ruimte hier links van waarbij je door de openstaande buitendeur een temperatuur schok krijgt, er zaten ook mensen buiten. Omdat de tocht de gevoelstemperatuur flink liet zakken zijn wij van tafel veranderd. De wok heeft een redelijke keuze maar mist diverse groentes en meer variatie in champions. Alles wokt de kok met uien erbij, waarom is dat? Tevens is de woksaus met 2 pepers echt een smaakloze saus die ook absoluut niets met pepers te maken heeft. De 4 pepers begon er op te lijken. De bij producten zoals babi pangang en kip/eend worden niet op tijd bij gevuld en zien er na een enige tijd niet uit alsof er een slachtveld is geweest in de bakken, dit ligt zeker aan de bezoekers maar mijn beleving lijdt hier zeker onder het oog wil toch ook wat. Als nagerecht ijs geschept en de keuze is zeer beperkt en kwaliteit ijs mag ook beter.
    Schrijf niet gauw een recensie maar dit was voor het geld bijna 90euro met 4x drinken een slechte ervaring en tevens de laatste. Jammer locatie is prachtig helaas te veel gericht op het standaard Chinese eten wat je overal kunt krijgen. De gasten doekjes warm en met een luchtje roken erg muf alsof het er al even lag. Helaas Sonsbeek Paviljoen mijn punten krijg je niet.

13. Natasha

Park is wonderschoon maar dit restaurant is een ramp. Alles smaakt hetzelfde of je nu kip vis of vlees op je bord krijgt, het is raden wat het is. Voor iemand die bijv. geen vlees eet moet uitkijken want ze zeggen rustig nee mevrouw het is vegetarisch en dan kom je er dus achter dat het in een vieze pan gebakken is en je tussen je tofu ineens iets vind dat verrassend veel weg heeft van iets dat de carnivoor tegenover je aan tafel op zijn bord heeft liggen. Als je al tegelijk je eten krijgt, want je wordt gewoon vergeten als je niet uitkijkt.
    En dan de aankleding, kijk vooral eens naar de vieze roosters in het plafon waar de airco of ventilatie doorheen komt en waar heerlijk je tafel onder staat.
    Brrrr nee mij zien ze hier nooit meer, snap niet dat er niet eens iemand van de keuringsdienst langsgaat want ik heb dan wel de keuken niet gezien (bij welke chinees wel) maar die lijkt mij niet bepaald fris en fruitig.

14. Voor de 2 e keer deze maand hier gegeten, zeer vriendelijke bediening. Het eten is ook erg lekker van smaak en goed warm.
    Wat heel erg jammer was, was dat wij om half zes bestelden en om kwart voor acht het eten pas werd opgediend. Wij hadden vanwege vaderdag een hoogbejaarde vader bij ons, die om half acht genoeg had van het wachten, wij eigenlijk ook.
    Moet er nog wel bij vermelden dat het eten voortreffelijk was.

15. bibi3 49 punten

Dit is een leuk en gemoedelijk wokrestaurant. Mensen achter de wok en bakplaat vriendelijk. Bakplaat gerechten ontzettend lekker. Woksauzen heerlijk. Prima warm buffet met voldoende keus en vlotte bediening. En de ligging is ook zeer mooi. Kortom een heel fijn en lekker wokrestaurant.

16. Paul

17. Redelijk ! Maar voor de prijs mogen de verwachtingen ook niet te hoog gespannen zijn natuurlijk. Veel gerechten "uitgedroogd" in de bakken. Werd af en toe een keer omgeroerd door het personeel om het weer toonbaar te maken. Sushi droog en weinig smaak. Tafels op en aan elkaar. We waren er op een donderdag en derhalve waren er maar een paar tafeltjes bezet; moet er niet aan denken hoe het is, als het restaurant (bijna) vol zit. Dit was voor mij 1e keer - maar ik ben in betere wokrestaurants geweest - en zal hier dus niet gauw voor een 2e keer heen gaan.

18. Tomatensoep waterig en zurig, kortom niet lekker. Sushi's zeker niet bijzonder, droog en weinig smaak. Geringe keuze bij het wokken qua verse groentes, nergens uien te bekennen?! Woksauzen waterig en weinig smaak aan.
    Grilplaat gerechten waren goed! Hadden hoge verwachting van dit restaurant zeker na het lezen van diverse recensies, helaas voor ons geen 2e keer!

19. Het Sonsbeekpark is fantastisch en in 1969 heb ik in Arnhem-noord gewoond. Na vele jaren ben ik hier terug geweest en er is veel veranderd. Gelukkig is het Paviljoen er nog steeds en de kwaliteit van de maaltijd was uitstekend te noemen, alsook de hoeveelheid. Iedereen die van lekker eten houdt tegen een redelijk prijs is het Paviljoen een AANRADER.

20. Petronella

We waren in het Sonsbeekpark en kwamen vervolgens bij het Paviljoen. Binnen werden we vriendelijk te woord gestaan en nadat we kenbaar hadden gemaakt al gegeten te hebben, werd ons een afhaal menukaart gegeven. Nadat we die bestudeerd hadden hebben we onze bestelling gedaan en naar huis meegenomen. Ondanks de lange rit was de voedsel heerlijk warm gebleven, thuis hebben we dit op borden gedaan en heerlijk gegeten. De kwaliteit was ver boven onze verwachting en ook de hoeveelheid was ruim voldoende voor ons allemaal. Voor een ieder die voor een redelijke prijs een heerlijke maaltijd willen genieten, is het Paviljoen beslist een aanrader

21. Het eten was heerlijk, de porties van de bakplaat groot, het restaurant ziet er goed verzorgd uit. Er was 1 ding wat me erg tegenviel; men beweert dat je onbeperkt mag eten, maar het sushibuffet werd op vrijdagavond niet aangevuld. Toen ik erom verzocht werd me verteld dat het op was...jaja... Echt een afknapper!

22. Had al wat wokrestaurants bezocht en gezien de recensies en ligging was ik vol verwachting, maar kwam van de koude kermis thuis. De ossehaas in de bak was al aan het verkleuren en de de woksauzen vielen enorm tegen. Bediening op zich redelijk maar onpersoonlijk. Ik kom hier dus niet meer terug.

23. Debourgondieux

Goed eten, redelijke prijs en een prima sfeer.

24. Meerdere malen geweest. En altijd prima bevallen. Het eten smaakt heerlijk, de bakplaat is voortreffelijk (tegenwoordig mag je vaker) en de prijs is gunstig.

25. Lekker en goed eten, het ziet er verzorgd uit.

De bediening is erg vriendelijk....

Als we gaan wokken, dan gaan we altijd hier naar toe.

26. We zijn hier meermaals geweest. Een prima ervaring. Nadelen zijn voor ons dat het een heel eind lopen is vanaf de binnenstad (we hebben geen auto) en ze zijn op dinsdag gesloten, onze beste dag.

27. Gewoon goed eten.

28. Chinees-Indisch buffet kan warmer.
    Grillplaat vless gaf een vissmaak. Verder prima adres.