RUNG in Arnhem

Bezorgrestaurants in de buurt van RUNG

• Veganistisch

1195192601 89
1202375946 89
1209559290 89
1274209392 84
1381959563 86

1. Heerlijk gegeten voor een prima prijs!

2. Renske Aalbers

Heerlijk eten zoals je het in Thailand ook krijgt. Gezellig restaurantje, fijne sfeer, prima vriendelijke bediening en niet over the top. Aanrader!

3. Geweldig lekker gegeten! Zelf eet ik veganistisch, maar dat is geen probleem bij Rung. Eten was erg vers. Borden leuk opgemaakt. De smaken waren zo vol en puur. Echt genieten! Een aanrader!

4. Mies 16 punten

Iedere keer weer genieten. Ja, je kunt beter reserveren als je gegarandeert een tafeltje wil hebben. En ja mensen, het duurt lang voordat je maaltijd op tafel staat. En met een reden, alles wordt vers bereid zodra je besteld. Houd je niet van lang wachten of heb je weinig tijd, ga dan ergens anders eten. Het staat zelfs op een flyer op de tafels, dus daar over klagen...dan heb je niet de moeite genomen om te lezen.

5. Zeer slechte ervaring, na 1 uur en 20 minuten wachten op het hoofdgerecht wat ik behoorlijk lang vindt, kwam de bediening midden in het hoofdgerecht vragen of we nog een nagerecht wilden, want de keuken ging nu dicht. Vond dit zeer vervelend, je zit al lang te wachten op je eten en nu moet je snel maar een nagerecht bestellen omdat hun de keuken gingen sluiten. We hebben na het hoofdgerecht afgerekend, heb aan de eigenaar gemeld dat ik dit geen gang van zaken vindt. Hij zei toen, het is nu eenmaal zo. Hier ga ik dus nooit meer heen.

6. Dacht een leuke sinterklaasavond te hebben. Heel lang moeten wachten op je gerecht en dit was voor sinterklaasavond bijzonder slecht. Weggegooid geld, ga hier nooit eten. Personeel en man achter de bar hebben geen manieren.

7. Dacht een leuke sinterklaasavond te hebben. Heel lang moeten wachten op je gerecht en dit was voor sinterklaasavond bijzonder slecht. Weggegooid geld, ga hier nooit eten. Personeel en man achter de bar hebben geen manieren.

8. In één woord: heerlijk! Thais eten pur sang, de kok weet wat ze doet. Alle smaken zitten in de gerechten: zoet, zuur, zout, pittig....de menukaart is wel erg vol, maar man, wat lekker! Bediening is vriendelijk, sfeer ontspannen. Er is veel ruimte in het restaurant, de tafels staan gelukkig niet op elkaar.

9. Heerlijk ontspannen gegeten, fijne bediening

10. De locatie is heel warm en sfeervol. De bediending was ook heel goed. Het was echt wat we hadden verwacht, dus we komen zeker terug. Je krijgt echt lekker eten voor wat je betaald. Zeker een aanradertje voor iedereen die van pittig eten houdt en met heel veel smaak!

11. Gerrit Bremer

12. Rung zou, na enig rondkijken, de beste Thai van Arnhem moeten zijn, en wat ons betreft klopt dat. We worden, na een reservering, op maandagavond vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht in een lekker open, frisse pastelkleurige ruimte, waar makkelijk nog wat extra tafels en stoelen in geplaatst zouden kunnen worden, maar Rung past daar dus voor. Heel goed. Houdt het ook wel zo overzichtelijk.

De boel zit vol, en dat op maandag. Menig passant moet teleurgesteld worden. De bediening is authentiek, netjes en vriendelijk. We eten een aantal voortreffelijke gerechten die die heerlijk afwisselende sensatie van de Thaise keuken representeren, en drinken een prima witte wijn en Thais bier, alles voor een faire prijs.

Ik heb alleen een kleine aanvaring met De Baas, die ook als een echte Baas zijn restaurant bestiert. Ik bestel vooraf een Mehkong Rum, voor Euro 3,90, en krijg een glas waar ongeveer 5 druppels in zitten. Mijn vrouw zegt nog, niet in 1 keer opdrinken, maar ik kan niet anders, zo weinig is het. Dat zeg ik ook tegen de serveerster, die me naar De Baas verwijst. Hij zegt, dit is standaard, en ik zeg, dit is veel te weinig. Waarop hij wel 1/3 van de prijs afhaalt, dat ik weer ruimschoots met fooi compenseer. Een kleine voetnoot bij een verder heerlijke avond.

13. Voor mijn vaders zijn 64e verjaardag had ik gereserveerd via de mail om bij Rung te komen eten met de hele familie. Eenmaal bij binnenkomst, bij het vermelden van onze reservering werden wij afgesnauwd door de man achter de bar met de vraag wat we kwamen doen. Volgens hem hadden wij telefonisch afgezegd. Een beetje verbaast reageerde ik dat we niet hadden afgezegd. Daarnaast heb ik mijn reservering via de email gemaakt en nooit telefonisch contact gehad met het restaurant. De man reageerde hier wantrouwend op en zei dat dan iemand anders voor ons zou hebben afgezegd. Er hing een geïrriteerde sfeer vanuit het personeel en de serveerster begon met tegenzin alsnog een tafel voor ons te dekken. Eventjes dachten we er aan om weg te gaan omdat dit niet de manier was waarop wij de verjaardag van onze vader wilden vieren. Aangezien we met een grote groep waren hebben we er voor gekozen om toch te blijven. Het is nou eenmaal niet makkelijk om op zondag avond nog een plek te vinden met een grote groep. De rest van de avond bleef het redelijk ongemakkelijk. We hadden vroeg gereserveerd (6 uur) dit omdat we een klein kind bij ons hadden. Het eten stond pas om half 8 op tafel. Het duurde ruim een uur voordat we konden eten en werden haastig en slordig bedient. Het eten is ontzettend goed maar de service en de sfeer is zo slecht dat je daar niet zo veel van merkt. We vinden het ontzettend jammer dat onze avond zo verlopen is. We zien elkaar al niet vaak dus dit soort avonden zijn erg belangrijk voor ons als familie. Een ding is zeker, we komen hier nooit meer terug.

14. Weer heerlijk gegeten, vriendelijk en heel gastvrij en super goeie bediening en zalig eten, toppie.

15. Vin Cent

16. Laatste jaren wordt er minder en minder geserveerd. Ook afhalen is minder dan vergelijkbare restaurants.

17. Natacha

Ruben Wieser

18. [J] 785 punten

Hier van de weken gegeten. Het eten was erg goed van smaak en lekker mals. De rode huiswijn is ook erg bevallen :)

De sfeer vind ik persoonlijk iets minder. Te open, te wit en een beetje goedkope uitstraling.

De prijzen voor de hoofdgerechten zijn zeer goed.

19. kees

20. Meerdere malen hier gegeten; wat is dat lekker. Erg goede gerechten, worden zorgvuldig bereidt. Bediening is vriendelijk en beantwoord alle vragen.
    Hier vooral niet eten wanneer je haast hebt, ze nemen alle tijd om een uitstekende maaltijd te verzorgen.

21. Matthieu Reijers

22. Rutger Koeslag

Wat kan dat mens lekker koken! Ben hier al heel vaak geweest, het valt nooit tegen.

23. Sandra

24. Het was druk, gelukkig nog een tafeltje voor 4 gekregen, we begonnen met een loempia, die werd ons aangeraden door een van de eters, zij was al vaker geweest. De loempia was voortreffelijk, ook het hoofdgerecht, Heerlijk, smaak was authentiek, we hebben van elkaars gerecht geproefd, alles was goed van smaak. Ik kom hier zeker weer terug. Ik ben zelf Indisch ,maar het Thais eten is mij heel goed bevallen, misschien zelfs wat beter.

25. Echt een uitstekend en verrassend restaurant. Zo vers krijg je je eten bijna nergens en zo vol van smaak! Alles is zelfgemaakt en vers bereid en dat proef je meteen. De eigenaren zijn van origine Thais en dit zie je ook terug in de inrichting, maar echt op een goede en sfeervolle manier. We gaan altijd zeer tevreden en met meer dan we eigenlijk op konden hier altijd vandaan! Zeer tevreden dus.

Aanraders zijn zeker de amuselepels als voorgerecht, een smaakexplosie in je mond van gember, limoen, gebakken rijst, pinda en een zoet sausje. En bij de salades de salade met tofu en jonge mango. Maar eigenlijk is alles lekker.

26. Schoentje

Al heel vaak gegeten maar nog nooit te weinig gehad, je kunt altijd rijst bij bestellen of een dessert nemen. Kwaliteit altijd prima en heerlijk vers.
    Vriendelijke personeel, maar ze spreken niet perfect Nederlands en dat is juist de charme.

Ga zo door, heerlijk.

27. Ik snap werkelijk niet waarom dit restaurant een hoge beoordeling heeft. Het personeel was onvriendelijk en gehaast. Voorbeeld: Heel hard aanpakken roepen terwijl ze iemand een glas geven wat ze nergens kwijt kunnen. Het eten is niet slecht maar na voor hoofd en nagerecht nog honger hebben lijkt me geen goed teken. de inrichting is sfeerloos en je zit al snel op de tocht. Eens maar nooit weer voor mij.

28. Op zaterdagavond hebben wij met vier personen bij Rung gegeten. Voor ons was het de eerste keer. Wij hebben voor een menu gekozen (menu 2, vlees), waarbij we meerdere voor- en hoofdgerechten konden proeven. Het eten was heerlijk. Je proeft echt dat het met verse ingredienten gemaakt is. Dat je daardoor iets langer moet wachten dan gemiddeld is het meer dan waard. Echt een smaaksensatie! Wij komen zeker een keer terug.

29. Laat je niet misleiden door de buitenkant. Binnen ziet het er fis en open uit. Niet overdreven vol met thaise ornamenten. Bij binnenkomst word je vriendelijk ontvangen bij de bar. We hadden niet gereserveerd maar dr was nog een tafeltje voor ons beschikbaar. Het lange wachten op het eten, wat dmv een bordje op de tafels werd aangegeven, viel enorm mee. Van mij kunnen ze de bordjes wel weghalen. Het eten was vers en smaakte zoals het hoorde. Kreeg weer heimwee naar Thailand! Porties zijn voldoende, wel hadden we extra rijst besteld.

30. Bij toeval een paar jaar geleden dit restaurant binnengewandelt. Blij dat ik die keuze heb gemaakt want sindsdien ben ik vaak terug geweest.
    - In al die jaren is de kwaliteit niks achteruit gegaan. Het eten is eenvoudig, lekker, en meer dan voldoende.
    - Bediening is vriendelijk en netjes zonder opdringerig te zijn.
    - De sfeer in het restaurant is relaxt en warm.
    - De prijs is altijd aangenaam

Vantevoren wel even reserveren, dan ben je verzekerd van een plaats.

kortom: lekker, eenvoudig en goed. The way it's supposed to be

31. Op 19 juni daar heerlijk gegeten. Bediening, eten, tafeltjes, allemaal prima. Ziet er van buiten niet zo mooi uit. Maar binnengekomen weet je prima keus. Er wel rekening mee houden dat als er één pepertje bij een gerecht staat, dat het dan al behoorlijk pittig is. Ze passen het graag voor je aan.

32. Afgelopen weekend bij Ring gegeten, wij hadden wel trek in een heerlijke Thaise curry. Wij hebben hier echt heerlijk gegeten, echt heel erg lekker! De sfeer van het restaurant was prima, de bediening meer dan gastvrij en vriendelijk, en het eten . . . fantastisch! Elke hap een explosie van smaak in je mond, een genot aan verse kruiden en groenten. Echt heerlijk! De dames, en heer niet ter vergeten, van de bediening waren vriendelijk en attent, elke vraag met een lach beantwoord, en ook een gezellig praatje. En de prijs/kwaliteit is al helemaal top! Afijn, superlatieven te over, maar Rung is echt een aanrader! Als wij weer eens in Arnhem zijn, gaan wij zeker weer terug naar Rung

33. Anneke Versmessen

Hier afgelopen zaterdagavond gegeten. Komend uit Leeuwarden, een dagje Arnhem en grote liefhebbers van Thaise keuken. Hoera, een Thais restaurantje gevonden! Om 5 uur binnengelopen, niet gereserveerd en ondanks alle 'gereserveerd' bordjes, toch nog een tafeltje gekregen. Echt heerlijk gegeten, en we kregen het ook nog snel. Alles vers en smaakvol, zoals het hoort. De dames van de bediening waren ook erg attent en vriendelijk. De prijs/kwaliteit verhouding is inderdaad boven de maat, we hebben al bij véél slechtere Thais gegeten, voor een duurdere prijs. Helemaal top en absolute aanrader!

34. Afgelopen donderdag wezen eten hier en als je van Thais houdt zit je hier goed!
    Zelf een voorgerecht en hoofdgerecht gegeten en kreeg het gevoel alsof ik weer in Thailand was:)

Mensen die in Thailand zijn geweest weten denk ik wel wat ik bedoel.

35. Afgelopen zondag hebben wij voor het eerst gegeten bij Rung en dit is ons heel erg goed bevallen. Het eten was heel erg lekker. Dit is voor ons een reden om hier vaker terug te komen en aan te raden aan anderen.

36. Lekkere thaise gerechten en niet duur.

37. Beste Thai's restaurant in Arnhem, vooral de verse loempia's zijn erg goed.

Ik ga niet vaak uit eten maar hier word ik door de eigenaar al herkend als ik binnenkom zo vaak ben ik hier al geweest.

Bij de ingang zit je soms een beetje op de tocht, vooral op koude winteravond niet prettig maar als je om een andere tafel vraagt wordt dat altijd geregeld.

Vriendelijke bedienning, lekker eten

38. Ik heb in de afgelopen jaren meerdere malen in dit restaurant gegeten. Met name de vis curry's zijn heerlijk net als de salades met verse munt.

39. Het eten is echt lekker! Ik kom regelmatig in Bangkok en het scheelt niet veel. Als je van oosters eten houdt dan moet je zeker hier naar toe!
    Het restaurant is simpel ingericht maar eigenlijk precies zoals je zou verwachten. Neem wel de tijd om daar te zitten want het duurt wel even voordat je alles krijgt. Toen ik er was liepen ze met z'n tweeën in de bediening. Maar dat weerhoudt mij er niet van om er zeker weer heen te gaan!

40. Al vaak geweest, en ga nog vaker terugkomen! Absolute aanrader. Ook het interieur is steeds een beetje gezelliger, en ach, helemaal gelikt hoeft van mij helemaal niet. Wel knus zo met van die kleine imperfecties. Hoef ik zelf ook niet helemaal 'opgeprikt' te zitten zijn. Lieve bediening. Fijn om daar te zijn.

41. Gezellig restaurant, ontzettend lekker gegeten.
    Kom zeker terug.

42. Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, lekker kleurrijk, ik hou wel van dat Thaise en dat het wat soberder is dan de Chinees vind ik alleen maar positief. Het feit dat je er zonder te reserveren eigenlijk bijna niet terecht kunt, zegt genoeg. Wij komen hier zeker nog vaak terug.

43. Timothy Tang

Het eten was heerlijk en met name de service was voortreffelijk. Op voorhand werden we al voor gewaarschuwd dat ze te weinig mensen hadden die avond en dat het even kon duren voordat we konden eten. Indien we haast hadden adviseerde de eigenaar dat we het beste een ander avond terug zouden moeten komen. Al met al zeer vriendelijk geholpen, waarbij we niet te lange hadden hoeven te wachten. Zeker een aanrader om hier nog een keer langs te komen.

44. Tip van oudste dochter. Samen met beide dochters daar gegeten. Heerlijk! Alles is vers en puur van smaak. Ben daarna terug geweest en heb weer gesmuld.
    Hier ga ik zeker vaker eten. Ruim voldoende en betaalbare prijzen. De inrichting is sober maar schoon. Het eten maakt dat meer dan goed. Tot snel.

45. Mijn partner en ik hebben hier ook al aantal keren gegeten en we zijn helemaal fan :-), wat heerlijk! Daarnaast supervriendelijk personeel, goede service en scherp van prijs. Elke hap is opnieuw genieten! :-)

46. Sonja Uitterdijk

Een aantal keer bij Rung gegeten en elke keer weer heerlijk van smaak. Goede verse ingredienten. Erg lekker. Een aanrader.

47. We hebben ons laten verrassen door de kok en we kregen vier verschillende gerechten, heerlijk. Het werd geserveerd op schalen, zodat je van alles wat kon proeven. De bediening is erg vriendelijk.

48. Zeer zuiver Thaise keuken. Thaise haute cuisine zeg maar! Zelf een goede kok heb ik bij Rung in ieder geval nooit het gevoel dat ik zelf beter kook!

49. Roos 26 punten

Lekkere echte thaise recepten. Vriendelijke bediening.

Ons voorgerecht was er vlot, maar het hoofdgerecht en daarna de gebakken banaan lieten even op zich wachten.

Maar het is zeker een aanrader.

50. Roos

51. Pas geleden met 8 personen bij Rung gegeten.

Het eten is voortreffelijk. De menukaart geeft veel variatie.

Zeer vriendelijk personeel en redelijke prijzen.

Enige minpuntje is dat je zeer lang op het eten moet wachten,

In ons geval op een dinsdagavond bijna 2 uur.

Al met al de moeite waard.

52. Door een vriend geintroduceerd bij Rung, WOW, een absolute smaaksensatie, vers en super qua smaak.

Ik ben vaak in Thailand geweest en heb op diverse andere plekken in de wereld Thais gegeten maar Rung is de absolute top. Ja het restaurant is eenvoudig zonder veel franje maar het is een eerlijke, heerlijke zaak.

De menukaart is inderdaad soms wat verwarrend maar eigenlijk maakt dat niet uit, alles is hier heerlijk dus verkeerd bestellen heeft ook z'n voordelen.

Net weer gereserveerd voor vanavond, mmmmm heerlijk.

Rung is daarnaast ook nog eens zeer betaalbaar. Absolute aanrader.

53. Dit restaurant ademt echte Thaise sfeer, bij de deur dan ook meteen een portret van de Thaise koning met zijn vrouw. De inrichting is verder vrij sober, maar dat is echt Thais. Dus weinig opsmuk zoals bij veel Japanse, Chinese en Italiaanse restaurants wel gebruikt wordt. Het gehele personeel bestaat uit Thai (een vacature wordt ook in het Thai aangegeven bij het raam!). Het servies is ook typisch Thais.

De gerechten zijn heerlijk, anders kunnen ze niet omschreven worden, alles is dagvers en wordt niet op een bord maar in schalen geserveerd. Dus je kan zelf nog opscheppen en met tafelgenoten delen.

Een hoofdgerecht met dessert is meestal genoeg om propvol te raken. Prijs/kwaliteit is erg scheef... de kwaliteit van het gerecht is veel beter dan de prijs doet vermoeden.

Een paar gerechten kunnen in verschillende gradaties van pittig worden gekozen.

54. Heerlijk eten: aanrader!

55. Mijn lievelingsrestaurant. Heerlijk Thais eten en erg vriendelijke en persoonlijke bediening. Ik kom er vaak. Mijn topgerechten zijn de rode en groene curries met rundvlees of vis/garnalen en mini augbergines. Ook de salades zijn een smaaksensatie. Ik sla de voorgerechten en toetjes meestal over omdat een hoofdgerecht en salade vaak genoeg is! Omdat alles in schalen wordt geserveerd kun je ook mooi van de gerechten van je tafelgezelschap proeven.

56. Als Arnhemse kan ik dit restaurant aanprijzen. Wij komen er regelmatig. Gemoedelijke sfeer, erg vriendelijke Thaise bediening en ontzettend lekker eten. Menu's of losse gerechten, pittig of niet: voor elk wat wils. Echt heerlijk! Het is geschikt voor een romantisch dineetje, een klein gezelschap en zelfs voor een club van 20 en dat alles zonder dat je last van elkaar hebt. Voor mij de Arnhemse topper dus.

57. Ontspannen sfeer, supervers eten, vriendelijke bediening, leuke uitleg over concept op tafel gepresenteerd op kaart in standaard, mooi servies, met zorg aangekleed eten...

58. thomas alexander

59. Echte aanrader als je in Arnhem op zoek gaat naar een goed Thais restaurant. Ben er een keer of 5 wezen eten en kom er altijd graag terug. Vriendelijke bediening, verse ingrediënten en ruime keuze uit heerlijke gerechten. Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Helemaal super.

60. The fresh herbs and spices were wonderful! The food was absolutely delicious. Service very welcoming, friendly and had good advise. Would most definitely return and highly recommend it.

61. Debourgondieux

Lekker eten, goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader.

62. Geweldig restaurant. Ik heb er vanaf het begin al een heel aantal keren met vrienden gegeten en iedere keer is het gewoon heerlijk: echt Thais, fantasievol, veel variatie op de kaart en altijd met verse ingredienten. En je proeft dat het met liefde bereid is!

Daarnaast is de bediening erg goed en zijn de medewerkers erg aardig met oprechte aandacht voor jou.

Geen sjieke tent, maar gezellig en sfeervol. Doen.

63. Erg goed restaurant, net alsof je in Thailand eet! Goede prijs/ kwaliteit verhouding en erg vriendelijk personeel. Echt een aanrader!

64. Heb hier nu 2x gegeten. 1e keer een menu genomen voor 2 personen en de 2e keer hebben we ons laten verrassen door een variatie van verschillende hoofdgerechten en salades (voor 6 personen). Dat was echt smullen van div. soorten vlees en vis met afwisselend zoete, pittige en scherp gekruide smaken. Echt een aanrader! Alles wordt vers bereid.

De bediening is super, heel attent, de eigenaar heet je persoonlijk welkom bij binnenkomst.

Als je echt wilt genieten van Thais eten..... raad ik je dit restaurant aan.

65. Mijn verjaardag werd een feest in Rung.

De prettige bediening (met blije glimlach) is alert en het zijn ware gastvrouwen. Geen tovernaressen, maar de inzet is hoog.

Om zoveel mogelijk smaakvariaties te mogen ervaren heeft de kok per tafelgenoot (7) een gerecht klaar gemaakt. Een schot in de roos. Het eten werd dampend opgediend en heeft ons heerlijk gesmaakt.

Omdat verse ingrediënten worden gebruikt duurt het iets langer voor je kunt gaan eten. Maar als je het proeft weet je dat het wachten niet voor niets was. Van harte aanbevolen.

66. Lara

67. Wij hebben er gisteren op valentijsndagg heerlijk gegeten.

Het Thaise eten was echt vers en heerlijk bereid! Complimenten aan dit restaurant, waar de bediening heel persoonlijk is en netjes.

68. Ernst

69. Inmiddels zijn we er al 7 keer wezen eten en het is gewoonweg heerlijk. Vooral de verse loempia's (nr 1 op de kaart) en de Nam Rung salade zijn simpelweg niet te overtreffen.

De bediening is heel vriendelijk en de eigenaar weet altijd exact wie je bent en zo wordt je ook welkom geheten. Ik de keuken ben je altijd welkom en het is dan ook geweldig om te zien met hoeveel passie hier gekookt wordt.

De aankleding laat iets te wensen over maar dit wordt ruim gecompenseerd door de kwaliteit van het eten.

Ga vooral zo door en wij zullen hier nog lang komen eten.

70. Anouk

71. Heerlijk eten, ook als je niet houd van curry's. Lekker pittig, dus daar moet je wel mee uitkijken. Gezellig restaurant, met ontzettend leuke en aardige bediening. Je wordt snel geholpen en vooral de manier van serveren is echt erg leuk!

Zeker aan te raden als je van de Aziatische keuken houdt (en scherp is scherp).

72. 2x geweest en zeker niet de laatste keer:

1x in het restaurant gegeten, absoluut zeer betaalbaar, vriendelijke bediening - heerlijk gegeten!

1x afgehaald, ging relatief snel (met de bereidingstijd in gedachte houdende) - wederom heerlijk!

73. Sandra Lubbers

Geweldig restaurant. Het eten is echt geweldig. We gaan daar graag en vaak eten, een klein feestje, ieder keer weer!

Het wachten op het eten vind ik reuze meevallen, het is vaak tenslotte een avondje uit, nietwaar? Dus tijd genoeg...

De bediening is zeer vriendelijk/gastvrij. En als je een menu iets aangepast wilt hebben, is dit vaak geen probleem!

Mening van mijn man en mij: ga zo door! Het eten is heerlijk en het is er reuze gezellig.

Ben Muis en Sandra Lubbers.

74. Afgelopen zaterdag bij Rung gegeten, en inderdaad de voorgaande recensies zijn beslist niet gelogen!

Alles prima, goed eten, zeer vriendelijke bediening.

Het enigste minpunt vind ik de akoestiek, beetje houten kistje idee, oftewel veel last van bijgeluiden. Simpel te verhelpen door iets van gordijnen voor de ramen te hangen i.p.v. vouwgordijnen, mede door de houten vloer krijg je al heel gauw zo'n effect. Voor mensen met een hoorapparaat is dat een drama, dan heb je nml. heel veel last van bijgeluiden.

75. Bijzonder lekker, aardige bediening, meer dan voldoende portie grootte, wel erg veel op de kaart. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Iets langer wachten op je eten, meer dan de moeite waard, want alles vers bereid (niet zoals bij de afhaal chinees). De saté moet je geproefd hebben!

76. Monique

Anne

77. Ik heb hier al meerdere keren gegeten. Als niet-vlees eter kun je hier heel goed terecht. De currys zijn overheerlijk hier. Zeker de gele curry met garnalen, dit is een echter aanrader!

De voorgerechten vallen wel tegen. De loempia is goed te doen en de soepjes zijn erg lekker. De rest vond ik minder. De pisang goreng met sesam zaadjes en honing vond ik een lekkere verrassing en neem ik dan ook altijd toe.

Zeer aan te raden dit restaurant!

78. P&C 21 punten

We hebben er 1x gegeten nav. de goede recensies.
    Het eten op zich was erg lekker, alleen de enorm lange wachttijd (20 min. voor de loempia en bijna een uur voor het hoofdgerecht) stoorde ons zeer.
    Ook vonden wij de gerechten duur voor wat je krijgt (kleine porties).

Wij zijn ook geen 2e keer teruggeweest.

79. Suzanne

80. Peter Holthaus

Door deze site bij dit restaurant terecht gekomen. Echt heel erg lekker! Prijs/kwaliteit verhouding helemaal geweldig! Vriendelijke bediening, die niet opdringerig is.

Echt een aanrader als je van Thais eten houdt.

81. Hanny Wildenbeest

Naar aanleiding van een positieve recensie in De Gelderlander, hebben we gisteren gegeten bij Thais restaurant Rung in Arnhem.

We bestelden twee voorafjes en één hoofdgerecht en vroegen of deze op hetzelfde moment konden worden opgediend. In ons geval verse (dus niet gebakken) loempia's, saté en kip met curry en kokosmelk.

Wat een verrassing! Zelden, nee nooit eerder, zó goed Thais gegeten. Niets maar dan ook niets op aan te merken. Niet op de ambiance, niet op de uiterst vriendelijke bediening, niet op de presentatie, niet op de voortreffelijke gerechten en niet op de prijzen.

Met dank aan de eerdere recensist voor dit heerlijke adres waar wij zeker nog vaak zullen terugkeren!

82. Antoinette

Het eten is heerlijk (ook voor vegetariërs!) en betaalbaar, er hangt een prettige sfeer, de bediening is vriendelijk en zorgzaam: alles wat een restaurant hoort te zijn!

83. Geweldig restaurant! Ik ben geregeld teruggeweest. Geweldige smaken! En uiterst betaalbaar! Topper!

84. Grada Heikamp

Hebben al meerdere malen hier gegeten en zullen er zeker weten ook nog vele malen komen. De kwaliteit is gewoon goed, alles vers en smaakt heerlijk. En voor deze prijzen is het helemaal leuk om uit eten te gaan!!! ongedwongen sfeer waarbij de inrichting eenvoudig maar wel fris en prettig is. Gewoon een restaurant waar je heerlijk met zijn tweeen of met een groep vrienden kunt tafelen. TOP !!

85. Top gerechten,alles evenvers en smaakvol.beter Thais in Arnhem is er niet !

86. Heb er heerlijk gegeten. Eenvoudig ingericht, maar ik hoef ook geen poespas.

87. Silvester

Goedkoper dan Salathai en ook nog eens veel lekkerder, zeker als je van de authentieke Thaise smaak houdt.

88. Heerlijk gegeten hier, goede prijs kwaliteit verhouding. De ambiace scoort wat mij betreft wat minder hoewel dat per ruimte verschilt. De bediending is erg vriendelijk.

89. Wij komen sinds de opening regelmatig (gemiddeld 1 keer per maand) bij Rung en wij vinden het een echte aanrader! Wij zijn meerdere malen in Thailand geweest en het eten bij Rung is echt heerlijk: alsof je weer in Thailand bent. Ik ken ook Salathai aan de Rijnkade en ik vind dat het juist daar altijd erg lang duurt voordat je je eten krijgt! Zeker als je met meer dan twee personen bent en verschillende gerechten bestelt. De bediening vind ik erg vriendelijk met de typische aziatische instelling (niet te opdringerig).
    Ik verheug me alweer op de volgende keer!!

90. Niet mee eens wat Rita heeft geschreven. Weliswaar hebben ze in het begin wat opstart problemen gehad, maar welk restaurant zou dat niet hebben. Ik vind de smaak en sfeer van dit restaurant vele malen authentieker dan Salathai. Zeker het proberen waard. Wij gaan er in ieder geval graag een hapje eten.

91. rita weldring

Salathai vond ik veel beter. Dit restaurant was wat gewoontjes terwijl Salathai er echt werk van maakt om het eten zo mooi mogelijk op te dienen. Het eten bij Salathai vind ik ook smakelijker en de bediening stukken beter. Bij Rung wilden wij een menu bestellen maar dat gaf me aardig wat problemen. De keuken kon het menu niet aan. Nog nooit zoiets meegemaakt... Nooit meer dus. Volgende keer weer naar Salathai. Voor mij gewoon de beste!!