Hier zie je hoe de meningen over de Robin Hood verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Internationaal Arnhem

Gerhard & Mandy

Zojuist hier gegeten. We waren met twee volwassenen en twee kids. Gezellige sfeer en fijne bediening. Het eten was heerlijk. Wij hadden het driegangen keuzemenu en kindermenu spareribs. Vlees was heerlijk mals. Goede warme porties. Kortom super gegeten voor een goede prijs. Aanrader!!

2. Internationaal Arnhem

Marco en Katinka

Een dikke 10! Dat verdienen ze zeker. Ruime keus aan allerlei lekkere gerechten. Service is prima, als er iets is veranderen ze het voor je. Houden rekening met al je wensen. Een absolute aanrader!!!

3. Internationaal Arnhem

Mathilde Groenendijk

Nog nooit zo lekker gegeten en wat een lieve mensen. Ik zou het iedereen aanraden. Zeker de spare ribs zijn onovertroffen.

4. Internationaal Arnhem

Gisteren gegeten na een lange dag Nijmeegse Vierdaagse. Even de drukte ontspringen. Helaas viel het eten heel erg tegen. Alles smaakte hetzelfde ivm de vele kruiden die erover heengaat. Tevens ook te doorbakken. Bij het hoofdgerecht toch maar iets van gezegt. Toen nieuw opgediend bord gekregen. Helaas ook niet echt smaakvol. Voor ons nooit meer.

Service: na afloop een drankje van de zaak. Zeer netjes, maar kon het niet meer goed maken.

5. Internationaal Arnhem

Lekkere spareribs voor een betaalbare prijs. Gezellige sfeer! Eten duurde erg lang, maar dat kan te maken hebben dat het restaurant helemaal vol zat.

Zeker voor herhaling vatbaar!

6. Internationaal Arnhem

Melissa Vriesema

Super gegeten en erg leuk restaurant. De voor- en hoofdgerechten net even anders dan in andere restaurants. Als voorgerecht Cappaccio, met zalm, garnalen en een kipsalade. Heerlijk, al mijn lievelingsgerechten op één bord!! Hoofdgerecht kip met sinasappeldressing was ook erg lekker. Het is een knus, goed aangekleed, gezellig restaurant. De medewerkers erg vriendelijk, vrolijk en enthousiast. Toen we weg gingen, omdat simpelweg het eten op was, niet omdat we persé weg wilden, kregen we zomaar een thee van het huis aangeboden. We konden dus nog heerlijk even nazitten bij de bar. Top tent!

7. Internationaal Arnhem

Jacob bakker

Zeer top, spareribs zo van het bot. Smaak is top, personeel zeer vriendelijk en bovendien snel. Geen lege glazen op de tafel. Petje af voor deze tent. Ook zeer veel bijgerechten zoals salades en aardappeltjes plus patat. Je gaat hier niet met lege maag weg.

8. Internationaal Arnhem

Onlangs voor het eerst bij Robin Hood gegeten. We wilden 's avonds nog winkelen en vooraf snel wat eten. Het is natuurlijk altijd maar de vraag of het snel gaat in een restaurant, maar bij Robin Hood zijn we zeer snel geholpen! Vriendelijk personeel en genoeg keus op de menukaart. Zelf de spareribs genomen en deze waren heerlijk. Je kreeg er ook veel bij. Salade, warme groente (erg lekker), frietjes en aardappeltjes. Je krijgt waar voor je geld. Al met al een leuke ervaring en ik zal zeker nog eens terugkomen!

9. Internationaal Arnhem

Vanavond voor de zoveelste keer weer een top ervaring gehad bij Robin Hood. Eten was erg veel, en erg lekker! De Tournedos is echt aan te raden als je van een mooi groot mals stuk vlees houdt. De flensjes met pasta klinkt heel raar, maar je weet niet wat je proeft, geweldig! De bediening was zoals altijd even goed. Heel vriendelijk, enorm beleefd en geven je echt het gevoel alles voor een leuke avond te doen. Na afloop koffie/thee van het huis. Wij kunnen het iedereen aanraden, die lekker, sfeervol en voor een leuke prijs willen eten.
    Handige tip: ze hebben 2 kaarten. 1 reguliere en 1 waar je voor 19,95 3-gangen kan kiezen. Prima keuze's!

10. Internationaal Arnhem

Zaterdag 8 november samen naar Arnhem geweest en weer bij Robin Hood aangeland. Heerlijke dagschotel gegeten (biefpuntjes, gebakken aardappelen, patat, salade en warme groentenmix) met een fles rode wijn erbij voor krap 40 euro!!! Zeer gastvrije ontvangst en snelle bediening! Tijdens het wachten op het eten kregen we een lekker hapje vooraf van het huis! Dit restaurant ademt een knusse, gezellige en warme sfeer uit. Ze zijn er echt op uit om de gasten een goede tijd te geven. Wat ons betreft een aanrader voor iedereen die graag lekker eet in een sfeervolle omgeving en dat voor een zeer redelijke prijs!

11. Internationaal Arnhem

Voor de eerste keer geweest. Gezellig restaurantje met goede prijzen en lekker en genoeg eten. Vriendelijk personeel en ook nog een drankje van de zaak gekregen. Wij gaan zeker nog een terug.

12. Internationaal Arnhem

Meerdere keren geweest, erg lekker eten! Echte aanrader en ook voor een goede prijs. Personeel is erg vriendelijk.

13. Internationaal Arnhem

kees

14. Internationaal Arnhem

petra tebbe

Ik kom al 25 jaar (hoelang bestaan jullie eigenlijk?) bij deze gezellige bistro. Het is me al die jaren nog nooit tegengevallen. Hoe constant kun je zijn als restaurant? Robin Hood bewijst dat het kan. Afgelopen zondag na een heerlijk dagje openluchtmuseum in Arnhem schoven we weer aan in dit gezellige zaakje. De sfeer is ontspannen, de mensen vriendelijk en attent, het eten was weer heerlijk genieten. Voor ons was het weer een geweldige afsluiting van een mooie dag. Wij zijn GROOT fan!!! Groeten uit Deventer en tot de volgende keer.

15. Internationaal Arnhem

Met collega's gegeten bij Robin Hood. We werden binnengelokt door een medewerker/baas met een speciale aanbieding. We konden, als we allemaal van de driegangenkaart gebruik zouden maken, een gratis drankje krijgen. De bediening was erg attent. Het eten was heerlijk, heerlijk stokbrood met knoflooksaus en -boter van het huis, maar de voor- en hoofdgerechten waren ook heerlijk. Als toetje werd ons door een vaste klant de appeltjes in caramelsaus met roomijs en slagroom aanbevolen en dat was ook heerlijk, kortom een aanrader!

16. Internationaal Arnhem

Gisteren kwamen wij onaangekondigd met z'n negenen binnenvallen. Hartelijke ontvangst, zéér klantvriendelijk, geweldige service, fantastisch eten, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Dit restaurant is een aanrader!!

17. Internationaal Arnhem

Wij hebben er gisteren gegeten, dit is niet heel goed bevallen. De wc laat je je hond niet op zitten deze was heel smerig, de borden gleden zo uit je handen zo vet waren ze. Op de biefstuk hebben we 3 messen kapotgemaakt zo taai was deze, maar het bier was goed.

18. Internationaal Arnhem

Nina en Andreas

We hebben heerlijk gegeten bij Robin Hood! De gezellige sfeer trok ons direct en ook de kaart is zeer uitgebreid. Het vlees was zeer mals met heerlijke bijgerechten zoals hollandse groenten, salade, frieten en gebakken aardappelen. Ondanks dat het vrij druk was werden we de hele avond zeer goed bediend. De tafel stond vol lekkere dingen en alsnog kwam de bediening langs om te vragen of alles naar wens was en of we nog meer van de bijgerechten wilden. Toen we al hadden afgerekend (alles was heel betaalbaar) werd ons zelfs nog een drankje van het huis aangeboden!! Echt een top restaurant!!

19. Internationaal Arnhem

Jacquelien

Wij komen hier wekelijks!!! Alles altijd top, zeer gastvrij schoon netjes en vriendelijk. Wij zijn veel restaurants gewend.......... Maar deze blijft een topper!! Ook voor grote groepen, ook ervaring mee. Je krijgt van alles ruim voldoende en eerlijk gezegd nog nooit iets tegengevallen. Van ons een dikke pluim!! Maar dat moge duidelijk zijn.

20. Internationaal Arnhem

Vandaag voor het eerst gegeten. Bij binnenkomst eerst naar het toilet geweest, brandschoon, dat geeft al een goed gevoel. Daarna spare ribs besteld en daar ben ik al vaak in teleurgesteld. Als ze niet goed zijn kom ik ze weer ophalen zei de ober, dat was echt niet nodig. Heerlijk.

21. Internationaal Arnhem

Wij komen hier al jaren. Dit is een van onze favoriete restaurants in Arnhem. Hier is de klant nog koning!
    Prijs/kwaliteit is prima. De wijnen zijn heerlijk en altijd goed op temperatuur. En zonder te vragen een karaf gewoon kraanwater, uiteraard gratis. Vanavond gaan we hier weer lekker eten.

22. Internationaal Arnhem

Megan

23. Internationaal Arnhem

Marielle

Zeer goed restaurant, heerlijk gegeten. Ontzettend lieve en behulpzame bediening. Bijv. huiswijn vonden we niet zo lekker. Kregen toen 2 andere flessen met nieuwe glazen om te proeven.
    Het eten was zo lekker dat we maar 1 grand dessert wilden hebben (om met 3 man van te eten). Dat vond de eigenaar sneu en gaf ons alle 3 een dessert. Van het huis!!
    Echt een aanrader om te gaan eten. Knus en huiselijk...

24. Internationaal Arnhem

Annie

Dit is 1 van mijn favoriete restaurants. De eigenaar zorgt ervoor, dat we er altijd tevreden naar huis gaan. Vooral de spare ribs zijn heerlijk.

25. Internationaal Arnhem

Voor de tweede keer gegeten, lekker ontspannen!! Kleine knusse en gezellige tent. Ik ben vorige week zondag bij Bistro RH wezen lunchen met mijn vrouw en kinderen. Er was maar een jonge knul aan het werk die dus zowel in de bediening als in de keuken kon. Het eten weer zeer goed. De bediening was zeer vriendelijk (daarmee bedoel ik die "jonge man"). Prijs was redelijk. Volgende week ga ik er weer heen.

26. Internationaal Arnhem

Op oudjaarsavond bij Robin Hood geweest. We werden naar 'binnengelokt' door de 22,50 of 19,95 voor een 3-gangenmenu. We hebben een geweldige avond gehad.
    De bediening was erg vriendelijk en voelde de wensen goed aan. De inrichting was niet spectaculair, maar dat was het eten wel en daar draait het uiteindelijk om. Erg lekker en goed gebraden varkens-, kip- of rundvlees. Uitgebreide, originele garnering: verse aardbeien, gecarameliseerde peertjes. Het was een uitgebreide maaltijd, maar niet véél te veel. Gratis broodmandje en aan het einde van de avond kregen we een drankje van het huis vanwege het oudjaar. Prijs/kwaliteit erg goed vanwege het aantrekkelijke aanbod van het 3-gangenmenu, de prijzen per gerecht vind ik echter wat prijzig,

27. Internationaal Arnhem

Vannavond gegeten samen met man en zoon.Man was zeer te spreken over de mosselen.Mijn zoon had een kindermenu met spareribs.Was meer dan voldoende en vlees was mals. Ikzelf had kipschnitzel met mosterdsaus.. deze viel erg tegen. Vlees was droog en de buitenlaag had een iets aangebrande smaak. Mosterdsaus werd melig naarmate hij afkoelde en makte nauwelijks naar mosterd. In verhouding tot de hoeveelheid vlees, was het weinig saus.
    Bediening was attent en vlot, jammer dat bij een nieuwe bestelling drank, geen nieuwe glazen werden gegeven.Bier was dood. laatste tip:zorg voor schone toiletten en leng de handzeep niet aan met water!

28. Internationaal Arnhem

Gisteren hier voor het eerst gegeten samen met vriend, we hadden een goed gevoel gezien de recensie op deze site.
    Eten was redelijk, niet heel bijzonder en ook niet heel erg lekker. Het was te doen maar zou niet nog een keer terug gaan ook vonden wij de prijzen juist erg hoog. Vooral voor wat je krijgt. Ik had zelf de spareribs en deze waren behoorlijk vettig met een hele zoete smaak wat net over de top is en aan het einde word je er toch beetje misselijk van. Niet mij ding, sfeer prima, bediening prima. Interieur binnen is verouderd en ziet er uit als een oud bruin cafe. De prijzen vonden wij in ieder geval te duur. Wij zouden zelf niet snel terug gaan. Dit was de eerste keer dat wij dan ook totaal niks begrepen van de recensie's hier.

29. Internationaal Arnhem

Vanavond samen met een vriendin bij Robin Hood aangeland en heerlijk gegeten en helemaal in de watten gelegd voor een meer dan redelijke prijs! We wonen niet in Arnhem en moesten er een eind voor rijden maar we hebben het er graag voor over. We zaten eerst buiten voor een drankje en toen we vroegen of het mogelijk was buiten te eten, was dat geen enkel probleem en hebben ze speciaal voor ons een grotere ronde tafel buiten neergezet. Voor ons is Robin Hood genieten en verwend worden. Kaas-/olijvenplateau vooraf met warm en knapperig stokbrood met kruidenboter: heerlijk. De warme groenten die ze serveren en ook de gebakken aardappeltjes eet je nergens zo lekker, en wil je meer, laat het ze weten en brengen zo weer bij. Na het afrekenen kregen we nog een verrukkelijke cappuccino van de zaak toe... Robin Hood is ons restaurant. Fraaie en gezellige ambiance, uiterst vriendelijke en hartelijke bediening en een prijs/kwaliteitsniveau wat wij nog nergens hebben meegemaakt. Ze zien ons daar absoluut vaker! Een echte aanrader.

30. Internationaal Arnhem

Gisteren hier voor de eerste keer gegeten. De prijzen vond ik net ietsje aan de hoge kant voor een eetcafe, maar het bleek het wel waard. Ik had spare ribs die mals waren en makkelijk van het bot kwamen. De smaak was prima. Mijn tafelgenoot had een mix menu van de grill. Dit was prima gedaan, niet te lang op de grill waardoor het nog roze was van binnen. 5 aardappelpartjes was wat weinig, maar op dat na absoluut niks te klagen. Drankjes kwamen snel en personeel was vriendelijk. We gaan zeker terug!

31. Internationaal Arnhem

Wij komen al ruim 10 jaar bij Robin Hood.
    Het eten is er lekker, (vooral de spareribs) eigenaar een aardige man, bediening is ook vriendelijk.
    Een van mijn favoriete restaurants in Arnhem is toch echt Robin hood.

32. Internationaal Arnhem

the kings

Wat een heerlijk lief knus restaurant! Met mijn partner hier wezen eten tijdens ons weekendje weg en wat hebben we genoten.

Alles was heerlijk gekruid en we hebben zitten smullen. We hadden de vleescombinatie en de mixed grill en vooraf tomatensoep en carpaccio. Nagerecht Dame Blanche en Tiramisu. Wat een heerlijke Tiramisu zeg!

Ook werd er heel goed rekening gehouden met dat wij na het eten naar de bioscoop gingen. Alles werd perfect op tijd geserveerd ondanks dat het helemaal vol zat!

Deze onthouden we zeker, als we in de buurt zijn, komen we zeker terug!

33. Internationaal Arnhem

Ik ben nu twee keer bij Robin Hood wezen eten. Ik moet zeggen het is werkelijk waar smullen. Aanstaande zaterdag ga ik weer daar eten, super.

34. Internationaal Arnhem

Met vijf personen heerlijk compleet gegeten. Ondanks drukte vanwege mooi weer werd er prima kwaliteit geserveerd. Vlees mals en de aardappeltjes / frietjes goed doorbakken. Was de eerste keer maar komen zeker terug.

35. Internationaal Arnhem

Gisteren bij Robin Hood wezen eten en wat was dat helemaal top. Gezellig restaurantje, vriendelijke bediening.
    Iemand schreef dat de spareribs de beste van Arnhem zijn en of dat zo is weten we niet (geen vergelijking met een ander restaurant in Arnhem), maar ze waren echt super! Al het vlees is goed gemarineerd, gegrild en bovenal mals. Een mandje stokbrood met knoflooksaus/-boter bij ontvangst die niet berekend worden en waar vragen ze tegenwoordig nog of je 'een drankje van 't huis' wilt drinken?! Bij Robin Hood dus....!
    Kortom, het was heerlijk en komen er graag nog eens terug!

36. Internationaal Arnhem

De prijs kwaliteit verhouding is redelijk maar een cordon bleu is toch echt wat anders dan een gepaneerde schnitzel met een plak ham en kaas en dan even onder de grill.....jammer. Ook de groente en sla zijn uiterst pover. Bediening aardig en correct.

37. Internationaal Arnhem

M. le Fevre

Zaterdagavond met vrienden (4 personen) een hele gezellige avond gehad maar bovenal voortreffelijk gegeten voor een prima prijs!

Het was mooi weer dus we hadden een gezellige ronde tafel buiten onder de luifel.

We besloten alle 4 om te kiezen voor alle gerechten (zowel voor-hoofd als nagerecht). Alle gerechten waaronder vlees en vis waren heerlijk bereid. Robin Hood is voor ons echt voor herhaling vatbaar.

38. Internationaal Arnhem

We zijn er met 6 personen geweest. Echt heel gezellig en knus. Je moet wel even op staan als je buurman naar de wc moet want we zaten een hoek bank. Bediening is goed en snel. En het eten is heerlijk en echt niet duur.

Bij het weggaan vroeg de eigenaar welke wijn mijn vader lekker vond en toen kreeg hij nog een fles mee naar huis.

Ik zou hier wel vaker willen eten, het is zeker een aanrader!

39. Internationaal Arnhem

Laatst hier gegeten maar het was echt slecht.

Naar aanleiding van de velen goede reactie naar robin hood geweest.

Dit had ik beter niet kunnen doen.

Het eten was smakeloos en taai.

Volgende keer eet ik liever mijn fietsband op.

GEEN AANRADER!

40. Internationaal Arnhem

Tripjie

Eten was slecht, bediening langzaam en niet allemaal even vriendelijk. Wel goedkoop, maar ik betaal liever iets meer en heb dan een avond met lekker eten.

2,7
  41. Internationaal Arnhem

fam van der Linde

Klein knus en gezellig tent. Echt romantisch voor een etentje met z´n tweeen.

Echt waar voor je geld. Goed eten en een voldaan gevoel aan het eind.

42. Internationaal Arnhem

Eric

Voor de 2de keer gegeten, lekker ontspannen.

Lekker eten voor een normale prijs!

Altijd wat extra na afloop van het huis, zeer attent!

43. Internationaal Arnhem

Ik kom hier met mijn vriend al 2,5 jaar elke keer weer terug. Het eten is erg lekker! Vooral de spare-ribs. Bediening is vriendelijk en de eigenaar altijd opgewekt.

44. Internationaal Arnhem

Heel gezellig en knus, de bediening is top en de spare ribs zijn de beste van Arnhem.

45. Internationaal Arnhem

Ruth

Good food, very robin-hood looking atmosphere, so don't expect fancy one.

Good price and had a great evening.

Just definitely will come back.

46. Internationaal Arnhem

Mijn moeder en ik hebben heerlijk gegeten. Ik vind het netjes dat ze standaard brood met kruidenboter serveren. De gerechten komen snel door (zo snel dat het broodmandje nog niet leeg is, haha).

Ik heb genoten van de zalm en de bijgerechten zijn ook prima, mayonaise wordt standaard bij de friet geserveerd, ook altijd fijn.

Vooral de eigenaar is opgewekt en spontaan. Mijn moeder moest 2 uurtjes op me wachten en het was prima dat ze bleef zitten. Toen ik terug kwam kregen we elk nog een kop thee van het huis!

47. Internationaal Arnhem

We hebben wel oke gegeten, maar weinig. En de tafels staan heel erg dicht bijelkaar en de loop is te smal. Echt niet prettig, het ziet er mooi en gezellig van buiten, maar van binnen is gewoon te klein en krap!

Ik vond de bediening aan de mindere kant, op alles wat je vraagt, knikken ze ja en oke....ik vond het raar.

Volgende keer geen Robin Hood voor mij...

48. Internationaal Arnhem

Gisteren bij Robin Hood gegeten.

Het was erg druk (zaterdagavond) dus reserveren is noodzakelijk!

Goede bediening, goed eten en toen we weggingen kregen we nog een Cappuccino van het huis!

Hier komen we zeker nog eens terug!

49. Internationaal Arnhem

Heerlijk eten, gezellig knus restaurant en aardige bediening. Eigenaar is erg vriendelijk en knoopt al snel even een praatje met je aan als hij je herkent. Menig maal al gratis koffie of thee gehad als aardigheidje.

Onze vaste stek om naar toe te gaan.

50. Internationaal Arnhem

We hebben hier begin augustus gegeten. De menukaart was uitgebreid. Het eten was erg goed, zeker voor herhaling vatbaar. De bediening was vlot en vriendelijk. Al met al is dit restaurant een aanrader!

51. Internationaal Arnhem

Een erg gezellig, maar wel klein restaurant.

Het eten is hier erg goed! Ik kom hier altijd met mijn man eten éen keer in de maand. De eigenaar is zeer vriendelijk en knoopt altijd een praatje met je.

52. Internationaal Arnhem

Heerlijk gegeten. Met zessen een grande table oid. Ruim voldoende en goed verzorgd. Beslist weer een stop als we in de buurt zijn. Gezellige uitstraling, vriendelijke mensen en goede verzorging.

53. Internationaal Arnhem

Niels

Beetje rommelige zaak. Gereserveerde tafel bleek niet beschikbaar. Uiteindelijk toch plek gekregen. Alles plakt, tafels, stoelen, trapleuning, niet zo fris.

Aardige bediening en lekker eten. Voorgerecht was matig.

54. Internationaal Arnhem

Leuk eetcafe. Krijgt veel eten op je bord en smakelijk vlees. De eigenaar is een aardig man en heeft veel vaste klanten. Een aanradar voor als je een keer geen zin hebt om te koken en iets normaals wilt eten!

55. Internationaal Arnhem

In 1 woord erg goed, voor herhaling vatbaar.

Bediening is prima, wij hebben boven bij het raam gezeten met 6 personen.

Wij kregen na afloop nog koffie of thee van het huis.

Sfeer is prima, mensen werken met veel enthousiasme, dus super.

56. Internationaal Arnhem

Nieuwsgierig geworden door de goede recensies, gisteren 2e kerstdag met ons vieren wezen eten bij Robin Hood.

Gezellige sfeer met prima bediening, voortreffelijk eten en bij het naar huis gaan werden we ook nog verrast met een fles champagne, (sekt?) niettemin een hele leuke verrassing.

Wij gaan hier zeker terugkomen, en durven dit restaurant absoluut aan te bevelen, een aanrader dus.

57. Internationaal Arnhem

Zaterdag 24 oktober weer lekker gegeten bij Robin Hood. Onze mannen wilden ook mee, want we waren zo enthousiast, nadat we er 2 keer hadden gegeten dit jaar! Gelukkig hadden we gereserveerd, want het restaurant stroomde vol. De bediening is super, ze nemen de tijd voor je. Je hebt zeker niet het gevoel dat je maar een nummertje bent. De sfeer is fantastisch en de kok verdient ook zeker een pluim!

58. Internationaal Arnhem

Heerlijk gegeten voor de zoveelste keer. Romantische sfeer, leuk ingericht.

Het personeel behandeld je niet als een nummertje, maar nemen echt de tijd voor je. Erg vriendelijk personeel en kom hier zeker weten weer terug. Voor mij is het echt een dikke 10!

Is echt een aanrader voor iemand die goed wilt eten voor een goedkope prijs.

59. Internationaal Arnhem

Snap niet dat dit restaurant zo goed staat aangeschreven.

Bediening was slecht, en 't eten niet bijzonder.

Moesten lang wachten op ons drinken en er werden veel fouten gemaakt.

5,5
  60. Internationaal Arnhem

Jeronimo

61. Internationaal Arnhem

We kregen een hopeloze plek achterin naast de bar en maakten dat - terecht (we hadden immers gereserveerd) - duidelijk. Toen kregen we een plaats helemaal voorin, die wel beter was, maar nog steeds niet geweldig. Want vlak bij de deur, wat koud aanvoelde telkens als er mensen binnenkwamen. Het eten is er prima en staat in redelijke verhouding met de prijs. De bediening was goed en we kregen een rondje van de zaak aangeboden als compensatie voor het ongemak. Dat kwam alleen te laat, want we hadden net weer drinken besteld. Dan hoor je als baas dat rondje weg te geven. Verder moet mij van het hart dat de zaak wel erg smal is, maar ja, daar kun je als eigenaar niets aan veranderen.

62. Internationaal Arnhem

J.Rendering

Een vriendelijk gastvrij onthaal. Nog net een 4-persoons tafel vrij op dinsdagavond 18.00 uur. Ondanks drukte, een vlotte bediening.

Het eten was prima. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Kinderen konden een halve portie spareribs krijgen. Meer dan voldoende.
    Kortom, we hebben heerlijk gegeten en zeer zeker voor herhaling vatbaar. Ga zo door!

63. Internationaal Arnhem

Hallo, naar mijn mening heeft dit restaurant een geweldig team.
    Ik wens ze veel geluk en een goede voortzetting.

64. Internationaal Arnhem

Prima, super, klantvriendelijk, gezellig, prettig, klantvriendelijk, niet duur, prima kaart, lekker, goede sfeer, vriendelijk personeel, persoonlijk, gastvrij, er even echt uit, voor kleine en grote groepen, met z’n tweeën, ongedwongen, service gericht.

65. Internationaal Arnhem

Prima restaurant. Bediening is goed en vriendelijk. Eten is eenvoudig, maar goed klaargemaakt en erg lekker. Prijzen zijn laag. Een aanrader!

66. Internationaal Arnhem

N.a.v. recensies gister gegeten bij Robin Hood.
    Echt een toptent!

Eten was lekker. Toen we bij het keuzemenu liever een voorgerecht wilden van de gewone kaart, was dit geen probleem!
    Het was zo gezellig dat we als laatsten zaten, en kregen door de eigenaar nog een drankje aangeboden van het huis!
    Nou, dat maak je niet veel meer mee.

Uiteindelijk € 27,50 pp kwijt geweest, voor lekker eten, gezelligheid en bovenal Gastvrijheid!
    Ons zie je zeker nog eens terug!

67. Internationaal Arnhem

Dit restaurant is top. Ik nodig mijn contacten om hier gezellig te gaan eten en borrelen. De bediening staat voor je en de sfeer is cool. De prijs en de kwaliteit.....achhh waar praat ik over. Binnenkort ik zit daar weer.....!

68. Internationaal Arnhem

Heerlijk ongedwongen sfeertje, gezellig, vriendelijk personeel,
    Heerlijk eten.... Dus voor een avondje uit zeker een aanrader!

69. Internationaal Arnhem

Ik was hier met een 7 tal collega's. Er was voor 19,95 een 3 gangen menu mogelijk. Echter.. Mijn collega (en ik ook) wilde carpaccio die niet als voorgerecht stond aangegeven. We vroegen of dit ook kon voor 19,95 totaal, en dat kon! Goede kwaliteit eten voor weinig geld.

70. Internationaal Arnhem

Jos en Riet

Wij zijn er al enkele keren geweest, het eten is er fantastisch, personeel is zeer vriendelijk en de sfeer is goed.

71. Internationaal Arnhem

een woord super
    kom er zeker 6jaar

72. Internationaal Arnhem

Gezellig. Lekker eten. Vriendelijk personeel.

73. Internationaal Arnhem

gezellige sfeer,klantgericht,super eten!!!Ons favoriete restaurant

74. Internationaal Arnhem

een bijzondere ervaring goed eten en een fijne en perssomlijke bediening compliment

75. Internationaal Arnhem

leuk- gezellig met een goede kaart- prijsverhouding meer dan prima - met zorg klaargemaakt - wel kleine plaatsen beetje op elkaar - en ga je met meer dan 6 personen dan kun je heel goed boven zitten - een leuke ruimte met ook een bar- prima voor grotere groepen.

76. Internationaal Arnhem

Dit is voor ons hét restaurant! de vriendelijke gastvrije maar vooral ook klantgerichte sfeer vind je bijna nergens meer. Hier ben je nog echt er even uit!

77. Internationaal Arnhem

K. Spekreijse

Elke keer weer een plezier om te eten!

78. Internationaal Arnhem

erg lekker gegeten, gastvrij en gezellig

Vorige pagina