Robin Hood in Arnhem

ma lunch 10:00 - 17:00 diner 17:00 - 22:00
di lunch 10:00 - 17:00 diner 17:00 - 22:00

Robin Hood is een knusse en sfeervolle ingerichte zaak in het centrum van Arnhem, vlakbij het NS station.

U kunt voor alles bij ons terecht en u wordt altijd gastvrij ontvangen. Een kopje koffie voor of na het winkelen, een heerlijke lunch of in de avond genieten van onze heerlijke bistro gerechten.

ma lunch 10:00 - 17:00 diner 17:00 - 22:00

1385201453 86
1497209470 88
1519611073 84

1. Miranda Driessen

Super gezellige avond, heerlijk gegeten. Mijn complimenten!!

2. We hebben er heerlijk gegeten, in een rustige relaxte sfeer.
    En de mensen zijn heel klantvriendelijk en aardig!
    Zeker de moeite waard, wij rijden er graag een stukje voor om lekker te eten!!

3. Zaterdagavond 21 april 2018 heerlijk gegeten We hadden biefstuk deze was super gebakken. Zeer gastvrij ontvangen en vriendelijk personeel. We komen absolute een keer terug.

4. Felicity

Goeie Service,
    we hoefte niet lang te wachten en we hebben enorm genoten.
    Echt een aanrader op bij Robin Hood te eten.

5. Wij komen regelmatig bij Robin Hood. Lekker eten van een constant niveau, vriendelijke bediening en prima sfeer. Een aanrader, tot de volgende keer!

6. Jacqueline span

Was lekker.
    En was gezellig.

7. Was echt heerlijk en goede bediening en sfeer! We hebben echt genoten en lola ons hondje ook! 😃

8. Het eten was heerlijk, lekkere mosselen vooraf en goede stukken tournedos als hoofdgerecht met lekkere frietjes. De bediening aan tafel was erg aardig maar wel gehaast terwijl er maar 2 andere tafeltjes bezet waren. Toen wij uiteindelijk als laatste nog in het restaurant zaten sprak het personeel alleen maar (heel luid) buitenlands met elkaar vanuit de keuken de hele avond, dat vonden wij erg storend en niet zo netjes. Maar ondanks dat hebben wij een fijne avond gehad.

9. Heerlijk eten voor een mooie prijs. Vriendelijke bediening.

10. Erg behulpzaam bij diverse wensen.

11. Super gezellig restaurant met enorm goed eten en geweldige sfeer en service.

12. Uitstekende service. Een eerste reservering voor 11 personen hebben wij de avond van tevoren moeten annuleren ivm de weersomstandigheden. Zij waren uiterst begripvol. De volgende reservering ging wel door. Online een reservering gemaakt. Alles was goed voor elkaar. Goed gegeten. Zeer vriendelijk personeel.

13. Fijne sfeer ondanks dat het oudjaarsdag was toch gevoel gekregen dat je welkom bent. Met lekker eten en een drankje van de zaak was het een goed einde van 2017

14. We hebben van de lunchkaart de Robin Hood plate genomen, prima, een aanrader!

15. T.Frentrop

Opnieuw heb ik genoten van de goede maaltijd en de vriendelijke bediening bij dit prettige en goede restaurant. Zeker aan te bevelen.

16. Het eten was prima en ruim voldoende. De rode wijn Shiraz Carbernet Sauvignon was prima gekozen voor het kerstdiner.

Wij hadden om 18.00 gereserveerd en van wegen de drukte konden wij geen plaats nemen op de begane grond. Op de 1e verdieping was meer plek maar de trap naar boven is de op en aantrede niet optimaal. Na het kerst dinner is mijn vrouw vreselijk gevallen op de 1e verdieping omdat er middelen in het restaurant een afstapje is.
    Wij zijn hier niet op attent gemaakt.

Dus uitkijken voor de trap en het afstapje 1e verdieping.

Met vriendelijke groet

E Met vriendelijke groet E Meijer manager Meijer manager bouwtechnische adviseur Kennisbouw bv

17. Wij hebben met vieren heerlijk gegeten, we hadden alle vier een keuze menu genomen en dat is heel goed bevallen. Het enige heel klein min puntje wat ons betreft was dat er overal veel saus bij zat maar dat vinden anderen misschien wel lekker. Wij vinden het restaurant een aanrader.

18. Heerlijk en gezellig gegeten. Voor herhaling vatbaar.

19. Bij binnenkomst rook het niet fris in het restaurant (alsof riolering niet goed was). Bediening prima, heel vriendelijk. Vrij snel na bestelling een mandje met brood en kruidenboter/dipsaus. Vleesspies was redelijk tot goed, maar tilapia was waterig en niet lekker. Prijs-kwaliteit was redelijk.

20. We hebben er een heerlijke lunch gehad.
    Heel gastvrij ontvangen.
    Het was heerlijk en vooral zo fijn dat je nog een kop koffie van het huis krijg.

21. Opzich redelijke maaltijd, echter gingen de gangen veel te snel achter elkaar wat niet fijn is. Voorgerecht: carpaccio; was niet denderend, beetje taai en smaakloos, hoofdgerecht; vistrio was wel erg lekker. Partner had mixed grill; was wel mals maar weinig smaak helaas, je had wel veel saus nodig...
    Locatie; zit erg krap op elkaar, stoelen zitten niet lekker en de tafel (houten planken) lagen niet recht als tafel dus je bord en glas wiebelde continue bij gebruik.

22. Jan Storms

Wij hebben met twee personen gegeten in een prettige sfeer, met een prima bediening.

23. Patricia Joosten

Heerlijk gegeten bij Robin hood. Grote porties, vriendelijk personeel.
    Echt een aanrader om rustig en op een ongedwongen manier te zitten.

24. Alliander

Personeel wel vriendelijk, maar zeer weinig spraakzaam. Eten was goed, normaal smaakvol, prijs - kwaliteit in orde, hoeveelheid ook normaal en voldoende. Opmerking: serveer groente, niet alleen sla. Sfeer ok.

25. Eten is echt goed en mensen zijn heel aardig.

26. Heerlijke ossenhaas van de grill gegeten!

27. Slecht, hadden gereserveerd via eet.nu (bevestiging ontvangen zowel per mail als per sms)…
    komen daar aan is restaurant gesloten "wegens familieomstandigheden"… wat is er mis met een.
    Kort mailtje of smsje dat reservering komt te vervallen? Nu naar enig zoeken gelukkig ergens.
    Anders wel heerlijk gegeten.

28. verweij

We hebben prima gegeten en werden erg gastvrij ontvangen.

29. Peter Jager

Heb hier al meerdere keren gegeten.
    En het eten en de service is hier altijd top.
    Prijs en kwaliteit is geweldig.

30. Louis en Chantal

Heerlijk gegeten en gedronken bij Robin Hood.
    Echt een aanrader om heen te gaan.
    Goed eten voor een schappelijke prijs. (ook voor mensen met een wat kleinere beurs)
    Voor herhaling vatbaar
    Groet Louis en Chantal

31. Heerlijk gegeten. Gastvrij! Wij gaan zeker nog eens daar eten.

32. Mart 688 punten

Dit restaurant vind ik erg goed. Ik krijg ruim voldoende op mijn bord (de vegatarische schotel). De smaak is zeer divers en de bakjes aardappels zijn voldoende. Het personeel is vriendelijk, de laatste keer niet zo oplettend. Maar, Robbin Hood vind ik een aanrader en betaalbaar.

33. Caroline

We hebben er met een groep gegeten i.v.m. een vrijgezellenfeest, hele goede bediening en lekker eten. Niet duur voor prima eten!

34. Bouwman

Heerlijk gegeten, brood had verser gekunnen, voor de rest perfect. Mix grill gehad, echt ruimschoots voldoende vlees.
    Extra patat en saus geen probleem en razend snel. Bediening heel attent en keurig. De jongedame in de bediening viel echt positief op. Echt voor herhaling vatbaar.

35. Goed gegeten voor niet al te veel geld. Een aanrader!

36. Esther Grob

Prijs en kwaliteit prima in verhouding. Ook de porties waren groot genoeg. Ik ga zeker nog eens met de familie daar eten.

37. Heerlijk gegeten. Grote porties en leuke bediening. Aanrader.

38. Heerlijk gegeten, goede porties en vriendelijke bediening

39. Top! Vooral het menu inclusief drankjes: erg lekker, uitgebreide kaart en echt niet duur! Voor 27,50 per persoon hebben we een drie gangen diner gegeten en drankjes erbij gehad!

40. Familie Sparreboom

Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening.

41. Leuke sfeer, vriendelijke medewerkers en het eten was heerlijk!

42. Goed eten voor een leuke prijs. Service is netjes en correct. Er was bij het afrekenen wat onduidelijkheid over het menu inclusief de drankjes, dit is heel netjes opgelost. Het warme appelgebak was niet warm, dit werd ook zonder enige problemen opgelost. Personeel heeft oog voor de klant. Zeker voor herhaling vatbaar. De goede recensies zijn een goede weerspiegeling van de werkelijkheid.

43. Charlotte

Nadat mijn vriend en ik hier hadden gegeten, hebben we afgesproken dat we hier zeker de volgende keer weer gaan eten. De medewerkers zijn echt uiterst klantvriendelijk en de service was goed. De sfeer is er ook enorm gezellig. Echt een aanrader!

44. Het was erg lekker, gezellig, knus en erg vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!

45. We hebben heerlijk gegeten. Er was voldoende en het was lekker allemaal. Een ruime kaart om uit te kiezen.
    De muziek vind ik niet fijn. Of het was still zodat je van de andere mensen kon horen waar ze over praatten, of hij stond veel te hard. Ook de keuze in muziek vond ik niet zo passend. We hadden echter een heel gezellig etentje met vriendelijke vakkundig personeel en heerlijk eten! We komen zeker nog eens terug!!

46. Heerlijk gegeten van de actie-kaart (3 gangen met 3 drankjes voor €25). Tonijnsalade was erg lekker! We konden geen nagerecht meer op, ze hebben toen voor het stokbrood met kruidenboter niks berekend, heel netjes!

Helaas zaten we dicht bij de ingang en naast mensen met kinderen die continu naar buiten liepen, dus regelmatig in de kou, maar daar kon het restaurant niets aan doen. Dat is aan de ouders.

Verder zeker voor herhaling vatbaar!

47. Goed en prettig gegeten. Goed was dat een voorgerecht dat nu niet meer op de kaart staat bij navraag toch geserveerd kon worden. Dit vind ik service naar de klant toe, meedenken. Het maakt ook dat je als klant weer terug komt ook al moet je er iets verder voor rijden. Het maakt dit restaurant tot wat het is. Een goed net en lekker geheel waar je je welkom voelt en na de goede maaltijd een gemeend tot ziens. Bij reservering aangegeven dat ik geen trap kan lopen en er was prima een tafel op de bg gereserveerd.

48. Lekker gegeten voor een prima prijs en aardige, snelle bediening. Voor herhaling vatbaar.

49. Vastenholt

Heel goed restaurant. Prijs kwaliteit in goede verhouding. Bediening zeer prettig. Kortom een goed restaurant. De moeite waard.

50. Priscilla

Het eten was heerlijk. Bediening kan iets beter/professioneler.

51. Gerjan van boggelen

Op 23 april 2016 hier wezen eten met een goed bevriend stel en omdat we een jaar eerder lekker hadden gegeten, hebben we een afspraak gemaakt. Het begon eigenlijk al bij het gaan zitten, boven veel te krap en teveel plaatsen. Ik moest helemaal instappen.
    Mensen met Albert Heijn tassen bij zich en heel veel omgevingsgeluid.
    De menu kaart was er niet en moest je om vragen waarschijnlijk.
    De carpaccio was waterig en smaakloos en om drinken moesten we steeds vragen, hoewel de tafeldame erg haar best deed.
    Hoofdgerecht, het gemixte vlees niet van de grill, vlees was uitstekend iets te gaar maar lag in de saus die niet lekker was en brokkerig werd naarmate hij afkoelde, salade was bij elkaar gekwakt veel te grof gesneden.
    De aardappel schijfjes waren doorzichtig en doorzeeft met olie, tegenover de frietjes die wel goed waren.
    Ik snap dat het een bistro is, maar heerlijk tafelen als avondbesteding is er hier niet bij. Erg jammer.

Wij komen hier ook niet meer terug.

Gerjan

52. Komen hier regelmatig en personeel is vriendelijk. Eten is hier perfect, evenals de sfeer. Kunnen veel anderen nog van leren!

53. Al vaker gegeten bij Robin Hood. Dat zegt al meer dan genoeg. Zeer aan te bevelen!!

54. CB 142 punten

Leuk tentje. Beetje bistroachtig. Eerste keer hier, maar goed bevallen, zeker als je voor 25,00 een all-in arrangement neemt. 3 gangen + 2 drankjes+ koffie /thee. Wel naar de speciale kaart ervoor vragen! En ze moeten beter opletten als je achterin de zaak zit, je valt niet echt op bij de bediening dan. Verder alles prima in orde daar!

55. Gezellig sfeervol eetcafe/bistro. Snel geholpen, prima gegeten, vlees teveel om alles op te krijgen (komt zelden bij mij voor...) waardoor geen behoefte aan dessert, tenzij we het één grand-dessert ook samen mochten; geen probleem en "iets meer gemaakt omdat het anders toch te weinig kon zijn". Dat is nog eens aandacht voor details!

Zoals ook niet vergeten werd één diner zonder komkommer (100x opgeven = 90x krijgen mét...). Goede zit en tafelhoogte, 1 bedienster had haar dag misschien niet, tamelijk routinematig. Een schaaltje brood met verrukkelijke (!!) knofloosaus en glas water gratis vooraf. Robin Hood loop je snel voorbij (smalle gevel), maar is het zeker waard om nog eens terug te komen. En de prijs? Een enorme meevaller.

56. We moesten zelf vragen naar het keuzemenu, deze kreeg je niet meteen bij de kaart wat wij vreemd vonden. Het was duidelijk erg druk, en we kregen ons eten zeer snel opeenvolgend. Binnen iets meer dan een uur stonden we weer buiten. We hadden een 3 gangen keuzemenu genomen. Geen aanrader als je een paar uurtjes gezellig wat wilt eten, maar prima als je op zoek bent naar een snelle hap. Porties zijn aan de kleine kant, maar het eten smaakt verder ok.

57. Gerhard & Mandy

Zojuist hier gegeten. We waren met twee volwassenen en twee kids. Gezellige sfeer en fijne bediening. Het eten was heerlijk. Wij hadden het driegangen keuzemenu en kindermenu spareribs. Vlees was heerlijk mals. Goede warme porties. Kortom super gegeten voor een goede prijs. Aanrader!!

58. Marco en Katinka

Een dikke 10! Dat verdienen ze zeker. Ruime keus aan allerlei lekkere gerechten. Service is prima, als er iets is veranderen ze het voor je. Houden rekening met al je wensen. Een absolute aanrader!!!

59. Mathilde Groenendijk

Nog nooit zo lekker gegeten en wat een lieve mensen. Ik zou het iedereen aanraden. Zeker de spare ribs zijn onovertroffen.

60. Gisteren gegeten na een lange dag Nijmeegse Vierdaagse. Even de drukte ontspringen. Helaas viel het eten heel erg tegen. Alles smaakte hetzelfde ivm de vele kruiden die erover heengaat. Tevens ook te doorbakken. Bij het hoofdgerecht toch maar iets van gezegt. Toen nieuw opgediend bord gekregen. Helaas ook niet echt smaakvol. Voor ons nooit meer.

Service: na afloop een drankje van de zaak. Zeer netjes, maar kon het niet meer goed maken.

61. Lekkere spareribs voor een betaalbare prijs. Gezellige sfeer! Eten duurde erg lang, maar dat kan te maken hebben dat het restaurant helemaal vol zat.

Zeker voor herhaling vatbaar!

62. Melissa Vriesema

Super gegeten en erg leuk restaurant. De voor- en hoofdgerechten net even anders dan in andere restaurants. Als voorgerecht Cappaccio, met zalm, garnalen en een kipsalade. Heerlijk, al mijn lievelingsgerechten op één bord!! Hoofdgerecht kip met sinasappeldressing was ook erg lekker. Het is een knus, goed aangekleed, gezellig restaurant. De medewerkers erg vriendelijk, vrolijk en enthousiast. Toen we weg gingen, omdat simpelweg het eten op was, niet omdat we persé weg wilden, kregen we zomaar een thee van het huis aangeboden. We konden dus nog heerlijk even nazitten bij de bar. Top tent!

63. Jacob bakker

Zeer top, spareribs zo van het bot. Smaak is top, personeel zeer vriendelijk en bovendien snel. Geen lege glazen op de tafel. Petje af voor deze tent. Ook zeer veel bijgerechten zoals salades en aardappeltjes plus patat. Je gaat hier niet met lege maag weg.

64. Onlangs voor het eerst bij Robin Hood gegeten. We wilden 's avonds nog winkelen en vooraf snel wat eten. Het is natuurlijk altijd maar de vraag of het snel gaat in een restaurant, maar bij Robin Hood zijn we zeer snel geholpen! Vriendelijk personeel en genoeg keus op de menukaart. Zelf de spareribs genomen en deze waren heerlijk. Je kreeg er ook veel bij. Salade, warme groente (erg lekker), frietjes en aardappeltjes. Je krijgt waar voor je geld. Al met al een leuke ervaring en ik zal zeker nog eens terugkomen!

65. Vanavond voor de zoveelste keer weer een top ervaring gehad bij Robin Hood. Eten was erg veel, en erg lekker! De Tournedos is echt aan te raden als je van een mooi groot mals stuk vlees houdt. De flensjes met pasta klinkt heel raar, maar je weet niet wat je proeft, geweldig! De bediening was zoals altijd even goed. Heel vriendelijk, enorm beleefd en geven je echt het gevoel alles voor een leuke avond te doen. Na afloop koffie/thee van het huis. Wij kunnen het iedereen aanraden, die lekker, sfeervol en voor een leuke prijs willen eten.
    Handige tip: ze hebben 2 kaarten. 1 reguliere en 1 waar je voor 19,95 3-gangen kan kiezen. Prima keuze's!

66. Zaterdag 8 november samen naar Arnhem geweest en weer bij Robin Hood aangeland. Heerlijke dagschotel gegeten (biefpuntjes, gebakken aardappelen, patat, salade en warme groentenmix) met een fles rode wijn erbij voor krap 40 euro!!! Zeer gastvrije ontvangst en snelle bediening! Tijdens het wachten op het eten kregen we een lekker hapje vooraf van het huis! Dit restaurant ademt een knusse, gezellige en warme sfeer uit. Ze zijn er echt op uit om de gasten een goede tijd te geven. Wat ons betreft een aanrader voor iedereen die graag lekker eet in een sfeervolle omgeving en dat voor een zeer redelijke prijs!

67. Voor de eerste keer geweest. Gezellig restaurantje met goede prijzen en lekker en genoeg eten. Vriendelijk personeel en ook nog een drankje van de zaak gekregen. Wij gaan zeker nog een terug.

68. Meerdere keren geweest, erg lekker eten! Echte aanrader en ook voor een goede prijs. Personeel is erg vriendelijk.

69. kees

70. petra tebbe

Ik kom al 25 jaar (hoelang bestaan jullie eigenlijk?) bij deze gezellige bistro. Het is me al die jaren nog nooit tegengevallen. Hoe constant kun je zijn als restaurant? Robin Hood bewijst dat het kan. Afgelopen zondag na een heerlijk dagje openluchtmuseum in Arnhem schoven we weer aan in dit gezellige zaakje. De sfeer is ontspannen, de mensen vriendelijk en attent, het eten was weer heerlijk genieten. Voor ons was het weer een geweldige afsluiting van een mooie dag. Wij zijn GROOT fan!!! Groeten uit Deventer en tot de volgende keer.

71. Met collega's gegeten bij Robin Hood. We werden binnengelokt door een medewerker/baas met een speciale aanbieding. We konden, als we allemaal van de driegangenkaart gebruik zouden maken, een gratis drankje krijgen. De bediening was erg attent. Het eten was heerlijk, heerlijk stokbrood met knoflooksaus en -boter van het huis, maar de voor- en hoofdgerechten waren ook heerlijk. Als toetje werd ons door een vaste klant de appeltjes in caramelsaus met roomijs en slagroom aanbevolen en dat was ook heerlijk, kortom een aanrader!

72. Gisteren kwamen wij onaangekondigd met z'n negenen binnenvallen. Hartelijke ontvangst, zéér klantvriendelijk, geweldige service, fantastisch eten, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Dit restaurant is een aanrader!!

73. Wij hebben er gisteren gegeten, dit is niet heel goed bevallen. De wc laat je je hond niet op zitten deze was heel smerig, de borden gleden zo uit je handen zo vet waren ze. Op de biefstuk hebben we 3 messen kapotgemaakt zo taai was deze, maar het bier was goed.

74. Nina en Andreas

We hebben heerlijk gegeten bij Robin Hood! De gezellige sfeer trok ons direct en ook de kaart is zeer uitgebreid. Het vlees was zeer mals met heerlijke bijgerechten zoals hollandse groenten, salade, frieten en gebakken aardappelen. Ondanks dat het vrij druk was werden we de hele avond zeer goed bediend. De tafel stond vol lekkere dingen en alsnog kwam de bediening langs om te vragen of alles naar wens was en of we nog meer van de bijgerechten wilden. Toen we al hadden afgerekend (alles was heel betaalbaar) werd ons zelfs nog een drankje van het huis aangeboden!! Echt een top restaurant!!

75. Jacquelien

Wij komen hier wekelijks!!! Alles altijd top, zeer gastvrij schoon netjes en vriendelijk. Wij zijn veel restaurants gewend.......... Maar deze blijft een topper!! Ook voor grote groepen, ook ervaring mee. Je krijgt van alles ruim voldoende en eerlijk gezegd nog nooit iets tegengevallen. Van ons een dikke pluim!! Maar dat moge duidelijk zijn.

76. Vandaag voor het eerst gegeten. Bij binnenkomst eerst naar het toilet geweest, brandschoon, dat geeft al een goed gevoel. Daarna spare ribs besteld en daar ben ik al vaak in teleurgesteld. Als ze niet goed zijn kom ik ze weer ophalen zei de ober, dat was echt niet nodig. Heerlijk.

77. Wij komen hier al jaren. Dit is een van onze favoriete restaurants in Arnhem. Hier is de klant nog koning!
    Prijs/kwaliteit is prima. De wijnen zijn heerlijk en altijd goed op temperatuur. En zonder te vragen een karaf gewoon kraanwater, uiteraard gratis. Vanavond gaan we hier weer lekker eten.

78. Megan

79. Marielle

Zeer goed restaurant, heerlijk gegeten. Ontzettend lieve en behulpzame bediening. Bijv. huiswijn vonden we niet zo lekker. Kregen toen 2 andere flessen met nieuwe glazen om te proeven.
    Het eten was zo lekker dat we maar 1 grand dessert wilden hebben (om met 3 man van te eten). Dat vond de eigenaar sneu en gaf ons alle 3 een dessert. Van het huis!!
    Echt een aanrader om te gaan eten. Knus en huiselijk...

80. Annie 44 punten

Dit is 1 van mijn favoriete restaurants. De eigenaar zorgt ervoor, dat we er altijd tevreden naar huis gaan. Vooral de spare ribs zijn heerlijk.

81. Voor de tweede keer gegeten, lekker ontspannen!! Kleine knusse en gezellige tent. Ik ben vorige week zondag bij Bistro RH wezen lunchen met mijn vrouw en kinderen. Er was maar een jonge knul aan het werk die dus zowel in de bediening als in de keuken kon. Het eten weer zeer goed. De bediening was zeer vriendelijk (daarmee bedoel ik die "jonge man"). Prijs was redelijk. Volgende week ga ik er weer heen.

82. Op oudjaarsavond bij Robin Hood geweest. We werden naar 'binnengelokt' door de 22,50 of 19,95 voor een 3-gangenmenu. We hebben een geweldige avond gehad.
    De bediening was erg vriendelijk en voelde de wensen goed aan. De inrichting was niet spectaculair, maar dat was het eten wel en daar draait het uiteindelijk om. Erg lekker en goed gebraden varkens-, kip- of rundvlees. Uitgebreide, originele garnering: verse aardbeien, gecarameliseerde peertjes. Het was een uitgebreide maaltijd, maar niet véél te veel. Gratis broodmandje en aan het einde van de avond kregen we een drankje van het huis vanwege het oudjaar. Prijs/kwaliteit erg goed vanwege het aantrekkelijke aanbod van het 3-gangenmenu, de prijzen per gerecht vind ik echter wat prijzig,

83. Vannavond gegeten samen met man en zoon.Man was zeer te spreken over de mosselen.Mijn zoon had een kindermenu met spareribs.Was meer dan voldoende en vlees was mals. Ikzelf had kipschnitzel met mosterdsaus.. deze viel erg tegen. Vlees was droog en de buitenlaag had een iets aangebrande smaak. Mosterdsaus werd melig naarmate hij afkoelde en makte nauwelijks naar mosterd. In verhouding tot de hoeveelheid vlees, was het weinig saus.
    Bediening was attent en vlot, jammer dat bij een nieuwe bestelling drank, geen nieuwe glazen werden gegeven.Bier was dood. laatste tip:zorg voor schone toiletten en leng de handzeep niet aan met water!

84. Gisteren hier voor het eerst gegeten samen met vriend, we hadden een goed gevoel gezien de recensie op deze site.
    Eten was redelijk, niet heel bijzonder en ook niet heel erg lekker. Het was te doen maar zou niet nog een keer terug gaan ook vonden wij de prijzen juist erg hoog. Vooral voor wat je krijgt. Ik had zelf de spareribs en deze waren behoorlijk vettig met een hele zoete smaak wat net over de top is en aan het einde word je er toch beetje misselijk van. Niet mij ding, sfeer prima, bediening prima. Interieur binnen is verouderd en ziet er uit als een oud bruin cafe. De prijzen vonden wij in ieder geval te duur. Wij zouden zelf niet snel terug gaan. Dit was de eerste keer dat wij dan ook totaal niks begrepen van de recensie's hier.

85. Vanavond samen met een vriendin bij Robin Hood aangeland en heerlijk gegeten en helemaal in de watten gelegd voor een meer dan redelijke prijs! We wonen niet in Arnhem en moesten er een eind voor rijden maar we hebben het er graag voor over. We zaten eerst buiten voor een drankje en toen we vroegen of het mogelijk was buiten te eten, was dat geen enkel probleem en hebben ze speciaal voor ons een grotere ronde tafel buiten neergezet. Voor ons is Robin Hood genieten en verwend worden. Kaas-/olijvenplateau vooraf met warm en knapperig stokbrood met kruidenboter: heerlijk. De warme groenten die ze serveren en ook de gebakken aardappeltjes eet je nergens zo lekker, en wil je meer, laat het ze weten en brengen zo weer bij. Na het afrekenen kregen we nog een verrukkelijke cappuccino van de zaak toe... Robin Hood is ons restaurant. Fraaie en gezellige ambiance, uiterst vriendelijke en hartelijke bediening en een prijs/kwaliteitsniveau wat wij nog nergens hebben meegemaakt. Ze zien ons daar absoluut vaker! Een echte aanrader.

86. Gisteren hier voor de eerste keer gegeten. De prijzen vond ik net ietsje aan de hoge kant voor een eetcafe, maar het bleek het wel waard. Ik had spare ribs die mals waren en makkelijk van het bot kwamen. De smaak was prima. Mijn tafelgenoot had een mix menu van de grill. Dit was prima gedaan, niet te lang op de grill waardoor het nog roze was van binnen. 5 aardappelpartjes was wat weinig, maar op dat na absoluut niks te klagen. Drankjes kwamen snel en personeel was vriendelijk. We gaan zeker terug!

87. Wij komen al ruim 10 jaar bij Robin Hood.
    Het eten is er lekker, (vooral de spareribs) eigenaar een aardige man, bediening is ook vriendelijk.
    Een van mijn favoriete restaurants in Arnhem is toch echt Robin hood.

88. the kings

Wat een heerlijk lief knus restaurant! Met mijn partner hier wezen eten tijdens ons weekendje weg en wat hebben we genoten.

Alles was heerlijk gekruid en we hebben zitten smullen. We hadden de vleescombinatie en de mixed grill en vooraf tomatensoep en carpaccio. Nagerecht Dame Blanche en Tiramisu. Wat een heerlijke Tiramisu zeg!

Ook werd er heel goed rekening gehouden met dat wij na het eten naar de bioscoop gingen. Alles werd perfect op tijd geserveerd ondanks dat het helemaal vol zat!

Deze onthouden we zeker, als we in de buurt zijn, komen we zeker terug!

89. Ik ben nu twee keer bij Robin Hood wezen eten. Ik moet zeggen het is werkelijk waar smullen. Aanstaande zaterdag ga ik weer daar eten, super.

90. Met vijf personen heerlijk compleet gegeten. Ondanks drukte vanwege mooi weer werd er prima kwaliteit geserveerd. Vlees mals en de aardappeltjes / frietjes goed doorbakken. Was de eerste keer maar komen zeker terug.

91. Gisteren bij Robin Hood wezen eten en wat was dat helemaal top. Gezellig restaurantje, vriendelijke bediening.
    Iemand schreef dat de spareribs de beste van Arnhem zijn en of dat zo is weten we niet (geen vergelijking met een ander restaurant in Arnhem), maar ze waren echt super! Al het vlees is goed gemarineerd, gegrild en bovenal mals. Een mandje stokbrood met knoflooksaus/-boter bij ontvangst die niet berekend worden en waar vragen ze tegenwoordig nog of je 'een drankje van 't huis' wilt drinken?! Bij Robin Hood dus....!
    Kortom, het was heerlijk en komen er graag nog eens terug!

92. De prijs kwaliteit verhouding is redelijk maar een cordon bleu is toch echt wat anders dan een gepaneerde schnitzel met een plak ham en kaas en dan even onder de grill.....jammer. Ook de groente en sla zijn uiterst pover. Bediening aardig en correct.

93. M. le Fevre

Zaterdagavond met vrienden (4 personen) een hele gezellige avond gehad maar bovenal voortreffelijk gegeten voor een prima prijs!

Het was mooi weer dus we hadden een gezellige ronde tafel buiten onder de luifel.

We besloten alle 4 om te kiezen voor alle gerechten (zowel voor-hoofd als nagerecht). Alle gerechten waaronder vlees en vis waren heerlijk bereid. Robin Hood is voor ons echt voor herhaling vatbaar.

94. We zijn er met 6 personen geweest. Echt heel gezellig en knus. Je moet wel even op staan als je buurman naar de wc moet want we zaten een hoek bank. Bediening is goed en snel. En het eten is heerlijk en echt niet duur.

Bij het weggaan vroeg de eigenaar welke wijn mijn vader lekker vond en toen kreeg hij nog een fles mee naar huis.

Ik zou hier wel vaker willen eten, het is zeker een aanrader!

95. Laatst hier gegeten maar het was echt slecht.

Naar aanleiding van de velen goede reactie naar robin hood geweest.

Dit had ik beter niet kunnen doen.

Het eten was smakeloos en taai.

Volgende keer eet ik liever mijn fietsband op.

GEEN AANRADER!

96. Tripjie

Eten was slecht, bediening langzaam en niet allemaal even vriendelijk. Wel goedkoop, maar ik betaal liever iets meer en heb dan een avond met lekker eten.

97. fam van der Linde

Klein knus en gezellig tent. Echt romantisch voor een etentje met z´n tweeen.

Echt waar voor je geld. Goed eten en een voldaan gevoel aan het eind.

98. Eric 51 punten

Voor de 2de keer gegeten, lekker ontspannen.

Lekker eten voor een normale prijs!

Altijd wat extra na afloop van het huis, zeer attent!

99. Ik kom hier met mijn vriend al 2,5 jaar elke keer weer terug. Het eten is erg lekker! Vooral de spare-ribs. Bediening is vriendelijk en de eigenaar altijd opgewekt.

100. Heel gezellig en knus, de bediening is top en de spare ribs zijn de beste van Arnhem.

Volgende pagina