Restaurant Rijnmozaïk in Arnhem

1320544159 63
1472203879 64
1477820906 59
1494671986 59

1. Gisteren prachtige warme dag en zin in lekker eten op mooi terras. Helaas…
    Tournedos besteld medium rare zonder peper saus ivm allergie voor peper en Chili… gekozen voor alternatief: champignonsaus. We kregen: bloederige tournedos met dikke laag peper, champignonsaus met… Chili! Ook het andere gerecht "met milde yoghurtsaus" bleek overladen met Chili (leek tomatensaus) en dus toch allergische reactie en lang wachten op drinken van amateuristische bediening. Bakje Slappe frites met 1 zakje fritessaus voor 2 personen. Alternatief na klacht half warm gerecht op zelfde bord smakeloos en ongezellig omdat rest eten koud werd. Men zou het goed maken… Na lang wachten en herhaald vragen: de volledige rekening! Na protest gereduceerd en toen kwam het goedmakertje: een ijsje. Nee dank u, nu hoeft het niet meer, hier eten is zonde van je centen! Nooit meer naar Rijnmozaik.

2. Heerlijk gegeten! Kan niet anders zeggen dat we dit t beste restaurant in tijden vonden! Bedankt!

3. Gisteren hier wezen eten gezelig op het terras aan het water. Waren met 3 pers. Schotel besteld met van alles erop. Eten vrij vlot gekregen. De balletjes in tomatensaus waren nog koud en lagen bevroren in een schaaltje. Hier een melding van gemaakt en er zou nieuwe komen. 15 gewacht nog niets. Nogmaals vragen aan een andere medewerker maar helaas weer geen balletjes. Toch nogmaals gevraagt aan de eerste dame en eindelijk na 3x vragen en veel gedult eindelijk de balletjes in tomatensaus.....weer koud. Dan met afrekenen nogmaals klacht bij eigenaar neergelegt toen hij vroeg of het gesmaakt had. Kregen als compensatie een bolletje ijs....pppfff nou mij zien ze hier niet meer terug. Porties waren ook zo weinig dat we naar afloop elders nog iets hebben moeten eten. Belachelijk!!!! Als smoes had de eigenaar nog dat hij te weinig en onervaren personeel in huis had.

4. Op een heerlijke warme zomeravond hier gegeten. Het terras zat goed vol. Overduidelijk dat het personeel het aantal gasten niet aankon. We hebben 2 uur gezeten met alleen een voorgerecht. Meerdere keren aangegeven dat het lang duurde, maar op een gegeven moment voelden wij ons behoorlijk genegeerd. Bedienend personeel kwam niet meer uit zichzelf aan tafel om bijvoorbeeld nog een drankje op te nemen. Storend!
    Zalm met groene asperges besteld, maar vervolgens geen asperges krijgen. Navraag bij de keuken: "Er was een probleem met de groene asperges". Joh! Dit graag van te voren melden, dan kun je een alternatief aanbieden. Zelfs met het dessert ging het nog fout. Weer het verkeerde serveren, vers fruit was keihard, niet eens rijp. Niet te eten. Wij komen niet meer terug.

5. Stephanie

Vanavond hier uitstekend gegeten...
    Heerlijk in het zonnetje, niks op aan te merken. Natuurlijk moet je even wat langer wachten op je drinken, maar dat is logisch als het druk is...
    Een aanrader.

6. Gewoon altijd goed. Eten hier regelmatig. We kwamen hier voor het eerst op advies van een Turkse familie die daar voor het eerst hadden gegeten. Super

7. Vanavond gegeten bij Rijnmozaik. Het restaurant is gróót, en wij werden na achter geleid bij een openhaard vuurtje, gezellig, wel warm, maar ook geïsoleerd van de rest van het restaurant.

Het personeel is vriendelijk, daar is niets op aan te merken.

We hadden een combinatie van warme en koude voorgerechten, voor 4 personen, wat qua prijs absoluut niet overeen kwam met de kwaliteit, een klein bakje huzarensalade en aardappelsalade vind ik niet tot een Turks voorgerecht behoren, ook geen champignons in roomsaus. Er waren dolma's of iets anders echt Turks.

Het hoofdgerecht werd geserveerd met frites, boontjes (uit blik) in scherpe saus, bulgur en een salade, met als garnering op het bord een 'hoop' fruit, sinasschil, en nog meer fruit. Het hoofdgerecht was aardig, maar niet bijzonder.

Al met al, vriendelijk personeel, maar kan de kwaliteit van het eten niet beter maken. De prijs van het geheel is dan naar mijn inzien ook te hoog als men de kwaliteit van de gerechten bekijkt. Dit restaurant is niet voor diegenen die de échte Turkse keuken kennen, helaas.

8. Ronduit slecht gegeten, bediening traag en vergeetachtig.
    Gaan hier nooit meer eten!

9. Gratis brood met saus was ok. Brood met saus wordt lang van te voren in het gangetje waar iedereen langs loopt klaargelegd. Het eten was redelijk. Twee keer gegeten en twee keer drankjes op de rekening die wij niet hadden genuttigd. Heb dit beide keren laten corrigeren. Altijd je bon controleren. Het is een gezellig terras, met mooi weer zit je er heerlijk.

10. Sompige slappe groenten in een waterige saus met vlees. Dit heet Boston kebab, alleen de kip was goed. De ossenhaas en biefstuk waren doorbakken en dus taai, en de smaak was muf. Het smaakte naar een gerecht dat meerdere malen was opgewarmd. Het brood met de knoflooksaus wat we vooraf kregen was eigenlijk het lekkerste wat ik daar gegeten heb. Ook moesten we erg lang wachten voordat we ons drankje kregen, gelukkig waren de wijnglazen goed gevuld, en hoefde je, voor het extra glas water niet te betalen.. Helaas maar hier ga ik niet nog eens eten.

11. Wij hebben gisteravond lekker gegeten. Wij werden super bediend. Het personeel is heel aardig. Het is een echte aanrader.

12. Vanavond weer eens wezen eten sinds langere tijd, was echt super! Kan niet anders zeggen! Eten was heerlijk, service was goed, leuke ambiance! Heb al heel wat restaurants in Arnhem gehad, maar deze gaat vanaf nu in mijn favoriete lijst! Aanrader voor als je echt lekker en veel wilt eten! Top !

13. Lekkere pizza's, vlotte bediening, beetje rommelig maar gezellig. De kids waren zeer tevreden.

14. Marloes

Al meerdere malen zijn we hier geweest om alleen even wat te drinken, zowel buiten op het terras als binnen bij de openhaard. Het personeel is erg vriendelijk en gastvrij. Een leuk restaurant, ook om gezellig even wat te drinken!

15. 2 weken geleden pizza gegeten met mijn dochters. Leuke zaak, lekkere pizza's. Wij waren tevreden. Sandra

16. Bijzonder Gastvrij. Huiswijnen Turks en Italiaans. Prijs/kwaliteit prima. Niveau eten Turks, Europees zeer goede variatie - vegetarisch- vlees - vis - pizza - voor ieder wat wils, ook voor de kinderen. Ik was vandaag jarig en werd compleet verrast met versierde tafel en ijsvarriatie voor 4. Kortom een aanrader voor een ontspannen diner door een zeer gastvrij en servicegericht team.

17. Tijdens de fietstocht leidt de ANWB-route ons langs de oergezellige Rijnkade. We strijken voor de lunch neer bij Rijnmozaik voor een broodje. Dan ontdekken we dat het een Turks restaurant is en dat pakt uit als een aangename verrassing want de broodjes zijn meer dan voortreffelijk. Helaas wel mayonaise uit zakjes - da's dan weer jammer...
    Nu hadden we ons voor vanavond eigenlijk voorgenomen om ergens anders te gaan eten, maar na wat schijven met de routpunten fietsen we 's avonds van Velp naar Arnhem om ook hier het diner te gebruiken. Wat een feest! Heerlijk brood vooraf met knoflooksaus en een soort tappenade van geitenkaas: verrukkelijk!
    Als hoofdgerecht neem ik de kalfshaas: drie fikse stukken vlees met een overheerlijke saus, mals, helemaal geweldig!
    Mijn vrouw neemt een gevulde aubergine of courgette (ik vergeet altijd welke van de twee het was) en dat zag er niet alleen voortreffelijk uit, maar smaakte ook meer dan geweldig.
    Het huiswijntje is modaal, maar zoals zovaak met beknoflookte gerechten trekt dat helemaal bij tijdens het eten.
    Al met al een feestmaal dat we met een setjes coctails op een naburig terras feestelijk afsloten!

18. Antoine

Ik kan mij niet herinneren, dat ik ooit zo slecht heb gegeten. Bediening wil joviaal en lollig zijn. Na ruim 'n uur wachten vleesschotel van bijna 22 euro: 9 blokjes, 3 soorten vlees van 2 bij 2 cm. Geen saus, helder, + vet bovendrijvend, crême fraiche erin; zag er niet uit. Vlees niet gaar. Ergste; kipfilet rauw. Gewoon gevaarlijk. Stel je voor dat je kinderen het eten en zo ontzettend ziek worden; slecht!!! Enfin, alles linea recta retour. Aanbieding: toetje van het huis... Ijs was prima. Als garnering meloen en andere vruchten. Helaas veel te warm. Tip: niet gaan eten (desnoods alleen wat drinken) en loop aub (hard) door...

19. Vooraf kregen we brood met knoflooksaus, lekker. Wij hadden een schotel besteld voor twee... er zaten meerdere soorten vlees op en wat groente en ovengerechtjes. We zaten bomvol!! We hoefden niet lang te wachten het personeel was vriendelijk. En wat ik ook prettig vond, dat ze nauwlettend in de gaten hielden of je glas leeg was en e.v.t. een nieuw drankje wilde! Je werd zelfs in je jas geholpen bij vertrek! Top.. kortom eten lekker en service top! Een echte aanrader!

20. Was woensdag 31-10-2012 om 18.00 bij jullie aan het eten. Mijn vriendin en ik vond het eten heel voortreffelijk en zeer goed. Je kreeg ook ontzettend veel

21. Michelle Kebapci52,

Zonder te reserveren met 7 volwassenen 1 kind en 1 baby in dit restaurant gegeten op zaterdagavond.

Het 3gangen menu voor 20 euro was erg lekker. De ontvangst en bediening was vriendelijk. Voor kinderen extra aandacht.

Wat erg leuk was, was dat wij zicht hadden op het midden van het restaurant waar het pizzadeeg-broden die je bij binnenkomst krijgt vers bereid worden.

Het brood wat je krijgt is erg lekker met tahin en knoflooksaus.

Alles werd vlot geserveerd. Het enige minpuntje was dat het eten voor het kind vergeten was. Na melding stond ook dat snel op tafel.

22. Wim Rijksen

Zeer gezellig op het terras zitten eten vanavond. Vriendelijke en vlotte bediening. Het eten was geweldig lekker! En ook meer dan genoeg.
    Drie gangen, plus drinken, kost ongeveer 40-45 euro per persoon. Wat ons betreft de moeite waard en we komen zeker nog eens terug!

23. Ik heb daar gisteren gegeten. Had een vleesschotel besteld maar eerst kreeg ik een "lekker brood" en saus. Het brood was koud en niet goed gebakken, er zat te veel bloem op en het was koud geserveerd. De kolflooksaus was wel beter qua kwaliteit. Na gewacht te hebben kreeg ik eindelijk wat ik besteld had. De porties waren zeer klein, maar 6 stukken vlees en de tomaten en groente waren in te grote stukken gesneden. Het vlees en groente waren ook oneven gebakken. Het meeste wat me irriteerde was dat er ook grote harde stukjes sla in zaten dat niet te eten was. Kortom te veel amateuristisch fouten zodat ik daar niet zal terugkeren, zeker niet voor het geld dat ik betaald heb. Prijs/kwaliteitshouding krijgt van mij ook het laagste cijfer.

24. Wat een slecht restaurant. Bediening was uiterst traag!
    Gerecht werd na 5 kwartier geserveerd en toen we daar een opmerking over maakten werden we afgeblaft met de mededeling dat het 20 minuten was geweest. We werden dus gewoon voor leugenaar neergezet. Ook het eten was slecht.
    Brood verbrand en de frieten taai en in oude frituurolie gebakken.
    Gasten liepen weg omdat de bediening zo traag was en wij werden daar notabene op aangesproken.

25. Nooit meer

Wat een tegenvaller! Eten wordt koud geserveerd. Bediening lopen als haantjes langs de tafels en bemoeien zich met iedereen. Het restaurant ziet er oud uit en heeft naar onze mening dan ook z'n beste tijd gehad.
    Dan nog niet gehad over de prijs: voor 19 euro voor een hoofdgerecht mag je toch wel wat verwachten... Nou niet dus. De vis smaakte nergens, de friet was donker/ koud en gebakken in oud vet, de salade mag geen salade worden genoemd. Betalen was ook een ramp: een kwartier moeten wachten totdat de baas verscheen. Dit is geen manier om met klanten om te gaan. Nee, ik vind dit restaurant echt geen aanrader! Er zijn zoveel andere goede reataurants op de Rijnkade; dus ga daar voor!

26. N. ietlekker!

Afgelopen weekend hier gegeten. Ronduit slecht!
    Bijgerechten waren koud. Hoofdgerecht bestond uit 6 stukjes vlees (erg kleine portie voor 19,90). In de kip zat nog een stuk bot. In de vis van mijn partner grote graten.
    Bediening liet te wensen over, duurde allemaal erg lang. Tiramisu duurde half uur en was bevroren, koek was erg oud. Ober was drukker met langslopende mensen op de Rijnkade dan met zijn gasten. Feest was helemaal compleet toen we wilden afrekenen, zeker een kwartier bij de kassa op de eigenaar staan wachten totdat we eindelijk 'mochten' betalen.

Gezien de recensies leek dit vooraf een goede keuze, maar helaas was het tegenovergestelde waar.

2,1
  27. TenT 15 punten

Zaterdag 31 maart 2012 geweldig gegeten hier. Niet vooraf gereserveerd, maar dat was geen probleem. Zeer gastvrije en vriendelijke bediening. Turks brood direct uit de oven met knoflooksaus was ontzettend lekker. Brood en saus gratis en werden meermaals gratis bijgevuld (dat zie je niet veel in restaurants). Carpaccio, salade, grimlachten voor twee personen, dessert, koffie en thee besteld. We zaten echt helemaal vol. Heel lekker en meer dan genoeg. Tot slot nog een drankje van het huis gekregen. En de prijs is erg redelijk, normaal niveau (wij hadden een hogere rekening verwacht). Gezellige sfeer in restaurant. Als wij ooit weer eens in Arnhem zijn komen wij hiere zeker terug. Een aanrader!

28. Prima gegeten hier met mijn vriendin op haar verjaardag. Het voorgerecht was gewoontjes het hoofdgerecht heel goed.
    Het is prachtig ingericht en het personeel is vriendelijk maar niet op opdringerig.

Je betaald alleen wat veel voor hetgeen je krijgt. Een voorgerecht en hoofdgerecht met wat drinken en je zit al snel boven de 30 euro p.p.

29. Weliswaar

Vanavond met vijf vriendinnen heerlijk gegeten bij RijnMozaik. Wat een service, wat een service. Volle porties en redelijke prijs! Na het eten konden we gezellig buiten onder de warme terrasverwarming onze Turkse koffie drinken. Een en al een volgeslaagte uitje!
    Bedankt Restaurant Rijn Mozaik!

30. Vandaag voor de eerste keer gegeten in dit Turkse restaurant. De service was snel en het brood met knoflooksaus smaakte goed. De bediening was in voor een vriendelijk praatje. Het eten was bijzonder lekker alleen net iets te weinig dus een mandje brood erbij besteld. De inrichting is gezellig en sfeervol wat ik wel heel belangrijk vind. Ik had helemaal niks aan te merken op dit restaurant tot thuis bleek dat er een drankje op de rekening stond dat we niet besteld en niet gekregen hadden. Ook onze eigen schuld want we hebben alleen naar het eindbedrag gekeken. Kijk even de rekening na, want ik lees her en der dat dit vaker voorkomt. Op dat puntje na echt een aanrader als je van lekker en gezellig eten houdt!

31. Lekker gegeten, goede bediening.
    Erg zorgvuldig.
    Gastheer soms misschien een beetje té luidrustig.
    Verder versgemaakte pizza genomen (die erg lekker was!)
    en ouders een schotel voor twee, voor hun ook het geld waard. Helaas wel een niet erg uitgebreide kaart.
    Toch de moeite waard om een keer langs te gaan bij dit restaurant aan de Rijnkade.

32. Fam. B.A. de Lange

Na de soep die goed smaakte , kwam mijn maaltijd van een andere tafel die daar was neergezet en gewisseld werd.
    Deed erg romelig aan.De maaltijd van mijn man kwam iets later.Wat mij opviel gelijk was dat de hoeveelheid vlees miniem was t.o.v. hetgeen je er voor betaald.
    Ik was zeer terleurgesteld en boos hierover.
    Na betaald te hebben zijn we gelijk naar ons Bed and Breakfast adres gegaan.
    Daar zag ik de rekening met twee producten van €5.00 per stuk erop waar we niets van af wisten.
    Nee ,naar dit adres gaan wij niet meer.

33. Met 1 woord geweldig, laatst hier gegeten met een groep. Eten was heerlijk, sfeer was goed, personeel was heel vriendelijk. We hebben genoten, vooral de verrassing voor de jarige die in onze groep zat. Na al dat lekker eten viel de prijs heel erg mee! We komen zeker terug en ik raad het iedereen aan om bij restaurant Rijnmozaik te gaan eten!

34. brian de steeg

Heb hier gegeten met mijn vriendin en ik moet zeggen, heb het erg naar mijn zin gehad. De bediening was goed en snel, het eten was heerlijk! Kortom een top restaurant, een aanrader voor iedereen.

Ga zo door, Rijnmozaïk!

35. Ik heb hier nu twee maal gegeten, en daar laat ik het bij. Onprofessionele bediening. Eerst werd er knoflooksaus bij ons neergezet, zonder brood, dat zou er zo aankomen. Zo'n half uur later werd ons hoofdgerecht geserveerd en kregen we nog snel even ons turkse brood erbij (na een zichtbare schrikreactie van de bediende). Het eten was weinig en niet bijzonder (Gegrilde dorade met een bakje sla als bijgerecht). Vervolgens nog een biertje besteld die helaas nooit aankwam. Toen we na ruim een kwartier wachten op wilden stappen werden we alsnog toegesneld door de serveerder met jawel: een flesje bier. Snel opgedronken, afgerekend en thuis nog maar een boterham gesmeerd. Het was erg druk in het restaurant maar dit mag geen excuus zijn voor de slechte bediening.

36. ron jacobs

Vandaag (2e Kerstdag) gegeten met met mijn dochter in Rijnmozaik in Arnhem, het Turkse restaurant aan de Rijnkade. Wat zijn die Turkse mensen toch enorm gastvrij! Enorm lekkere geuren van het eten komen je al direct tegemoet, bij binnenkomst. Je hebt direct trek. Jas netjes ophangen en teruggeven bij vertrek. Keurig naar de plaats begeleid. Direct lekker Turks brood met knoflooksaus gepresenteerd. Adequate en snelle bediening. Voorgerecht en hoofdgerecht, voor mijn dochter vegetarisch, en voor mij met vlees. Allebei perfect gegeten!

37. Hier gegeten met een groep. Sfeer was goed en leuke dingen staan er in het restaurant. Personeel is correct en beleefd.

Eten was minder. Weinig eten voor je geld en sowieso te weinig rijst e.d.

Kortom, niet noemswaardig en veel te duur.

38. Met kinderen (9 en 12) een bezoek gebracht aan dit restaurant in Turkse sferen. Het restaurant mag wel een beetje opgeknapt worden. We hadden niet gereserveerd, maar konden gelukkig toch terecht want het was druk bezet met gezinnen.

De kinderen kozen een pizza en wij vleesschotels van de grill. Tja, de pizza's smaakten goed, maar de vleesschotels hadden zeker het vuur gezien, beetje verbrand dus, maar de smaak was verder goed. Lekker Turks bier gedronken.

Bediening was redelijk. De kinderen willen zeker terug.