Restaurant Manu in Arnhem

Parkeren is mogelijk in Parkeergarage Musis of Parkeergarage Rozet of op Parkeerplaats Markt.

• OV

Manu is ongeveer 10 min lopen vanaf het centraal station!

• Biologisch

1636520096 89
1644195140 89
1667220272 89
1697920448 89

1. Hebben hier zaterdag voor de tweede keer gegeten. Het eten is dik in orde, heerlijk varkensvlees en dessert. Bediening was erg goed, erg leuke meid. En het terras is alsof je in het buitenland zit zo gezellig. Ik kom terug.

2. Jannet ten Ham

Wij bestelden het viergangen verrassingsmenu voor € 29,00. We begonnen met een amuse vooraf (blokje meloen met stukje ham eromheen op een lepeltje). Aan het begin hadden wij aangegeven liever geen vlees te eten... Tot onze grote verbazing bleek deze amuse één van de vier gangen te zijn! Vervolgens kregen we venkel soep, deze was lekker. Het hoofdgerecht bestond uit heel veel spaghetti met knoflook met 5 gamba's er bovenop en een heel klein beetje sla. We besloten met een stukje brownie met bosbessensaus.

Het 4 gangen menu was zeker een verrassing; geen 4 maar een 3 gangen, heel lang wachten tussen de gangen, toch vlees gekregen terwijl wij aangegeven hadden geen vlees te eten en een hoofdgerecht waar de kok zich wel heel gemakkelijk van afgemaakt had. Wij komen nooit meer terug!

1,8
  3. Nesta Roelofs

Wij hebben op zaterdag 25 april met een Groupon voucher bij Manu gegeten. De gerechten smaakten goed hoewel de door mij gekozen kabeljauw erg flauwtjes was. Biefstuk van partner mals en met een goede saus. Voor en nagerechten prima.
    De bediening, twee jongens met duidelijk nog weining ervaring. Kwam nauwelijks een woord uit. Andere medewerker/eigenaar(?) erg vaak naar buiten om te roken. Bracht dan steeds een hinderlijke rookgeur mee naar binnen. Nog een punt waar echt wat mee gedaan moet worden: het damestoilet gaf de indruk dat er weken niet naar was omgekeken. Twee overvolle prullebakjes met lege toiletrollen en papier. Erg onfris! Conclusie... het eten dus best goed maar zeker geen adres om voor een tweede keer heen te gaan en de normale prijzen te hoog voor hetgeen er geboden wordt.

5. michel van eijk

Gisteren 13 maart geluncht met social deal. Voor 7 euro social deal kon het niet beter. Tomaten paprika soep, hoofd; zelfgemaake humus. Het ligt ook perfect lekker in een steegje in arnhem. Bij een volgende social deal kom ik zeker nog een keer terug. Ook gastvrij en voorzieningen voor rolstoelers.

Groet michel

6. Gezellig en heerlijk geluncht. Feestelijk opgediend. Prettige bediening, ruime keuze uit de gerechten. Het is goed toeven bij Manu.

7. Vandaag heerlijk gegeten, heerlijke biefstuk! Leuke bediening, gezellige sfeer. Ga hier zeker terug komen!

8. Bijzondere ervaring bij Manu op 27-2-2015. Na eerst de verkeerde soep te krijgen, en vervolgens een verkeerd hoofdgerecht bleek ook bij de bestellingen van andere gasten van alles mis te gaan. Het personeel begon de zeer open keuken te schrobben terwijl de laatste hoofdgerechten net uitgeserveerd waren en de ober heeft tijdens onze anderhalf uur durende bezoek 4 sigaretten staan roken voor de ingang van het restaurant.
    De kroon werd gespannen toen ruzie ontstond tussen ober en chef in de keuken waarbij, zo konden wij vanaf onze stoel horen en zien, de handen niet thuis gelaten werden. Toen we besloten te vertrekken bleek de rekening niet te kloppen, maar dit was gelukkig gemakkelijk gecorrigeerd. Vervelende situatie voor de gasten en voor de personeelsleden die er nog wél iets van proberen te maken. Hopelijk krijgen ze de regie snel terug in handen.

Tussen alle taferelen door bleek de kwaliteit van het eten en drinken in orde.

3,4
  9. 31 januari hebben wij bij Manu gedineerd. We hadden al eerder bij Manu geluncht en wilde nu na een dagje Arnhem hier eten. Wat zijn we verwend! We kwamen vroeg omdat de winkels in Arnhem om 5 uur sluiten en we erg moe waren. Ondanks het feit dat we 1,5 uur eerder waren zijn we gastvrij onthaald en konden we heerlijk bijkomen op de banken. Drankje en hapje erbij en daarna vreselijk verwend met een proeverij van de voorgerechten en daarna een geïmproviseerde proeverij van de hoofdgerechten die niet op de kaart staat. Het was echt fantastisch!! We voelden ons zo welkom en gelaafd! Echt een topavond. Ik kan dit restaurant aan iedereen aanraden. Heerlijk eten, goede sfeer, geweldige bediening en echte aandacht voor zowel de gasten als de eetwensen. Geweldige combinatie! Gaat allen bij Manu eten en drinken!!!

10. Gisteren wezen eten bij Manu. Eten is er goed en de bediening vriendelijk. Wij hadden om 17h gereserveerd, omdat om 20h onze film begon en we rustig van ons eten wilden genieten. Amuse van het huis en een heerlijk voorgerecht werden al vlot geserveerd. Jammer dat we vervolgens 1 uur en 15 min. hebben moeten wachten op ons hoofdgerecht. Tussendoor nog even geïnformeerd waar ons hoofdgerecht bleef en benadrukt dat we om 19.30h echt erg moesten ivm de film. Uiteindelijk kwam om 19.15h ons hoofdgerecht, wat we met enige haast naar binnen hebben moeten werken. Er was geen tijd voor een nagerecht, nog een kopje koffie. Erg jammer. Eten was heerlijk.

11. rinus baak

Heerlijk tapas gegeten met veel verschillende gerechten (dik voldoende) in een leuke omgeving met prettige bediening van Lotte en Peter (ze waren zeer enthousiast). De prijs/kwaliteit verhouding was in orde. Een aanrader.

12. Fam. Middelkoop

Ondanks het overlijden van een van de eigenaren was het restaurant open en werden we hartelijk ontvangen. Er werd goed rekening gehouden met onze mededeling dat we voor een bepaalde tijd wilden vertrekken door tijdig de gerechten te serveren, zonder dat het gehaast overkwam.

De tomatensoep was heerlijk en de hoofdgerechten waren goed op smaak en netjes geserveerd. Bij het vlees (rib-eye) had iets meer aardappelgarnituur gemogen.

13. Heb hier vrijdagavond de dutch weedburger geproefd, heel apart, heel lekker. Heb hier al eerder gegeten en was ook heel erg goed. Goede sfeer en aardige bediening en een goede service. Mooie locatie, centrum Arnhem.

14. Paul

15. erik en jenny grevink

Vanavond superlekker asperges gegeten met een biefstukje, was echt super.

16. Slump

17. Hier vandaag genoten van een heerlijke lunch bestaande uit een soep vooral en een rijkelijk gevuld broodje. Fijne sfeer, vriendelijk en gastvrij personeel en het eten en de wijn waren voortreffelijk. Absoluut een aanrader en ik ga hier dan ook zeker nog een keer terug komen.

18. Vandaag met mijn moeder hier wezen eten. We hadden geluk dat er nog een tafeltje vrij was, het was vrij druk! Erg vlot en vriendelijk personeel, en heerlijke broodjes en gebak! Een aanwinst voor de Arnhemse binnenstad! We komen zeker terug!

19. Vandaag met mijn partner bij Manu geluncht, omdat ikzelf geen tarwe mag hebben. De zaak was goedgevuld maar gelukkig was er nog 1 tafeltje vrij. Ik vroeg meteen naar de glutenvrije lunchgerechten, en de ober liet duidelijk zien waar ik de keuze uit had. Hij ging heel serieus om met mijn dieetwensen. Ik nam een mediterrane (glutenvrije) tosti, en een verse appelsap. De tosti was erg smakelijk, en helemaal niet zo droog als glutenvrij brood meestal is. In totaal waren we voor 2 tosti's en 2 drankjes 12 euro kwijt, dus dat is heel redelijk voor een nagenoeg biologisch restaurant! Zeker een aanrader voor gasten met een allergie! Alleen vond ik het interieur niet zo mooi, nogal alternatief, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

20. Helemaal geweldig. Hoe kan het dat dit restaurant al zo lang bestaat en wij er niet eerder van hadden gehoord?
    Verrassende kaart, waarvan de gerechten perfect werden bereid. Helemaal top.
    Enige minpuntje (zonder dat wij er last van hadden): de keuken sluit al om 20.00 uur, het restaurant om 21.00 uur.

21. Heerlijk gegeten vandaag. Snelle, vriendelijke bediening. De producten komen uit de buurt en worden zorgvuldig bereid en opgediend. Ga hier zeker vaker eten

22. Heerlijk vegetarisch gegeten met mijn vriendin, goede service en zeker waard om eens bezocht te hebben.
    het is er erg gezellig. geweldige avond gehad.

23. Voor we naar het concert van Doe Maar in het Gelredome gingen eerst hier gegeten. Ondanks de drukte, we waren niet de enigen die op dit idee kwamen, hebben we voortreffelijk gegeten. Snelle en zeer vriendelijke bediening, het eten was in 1 woord af! Lekkere biologische wijn erbij, verukkelijke huisgemaakte toet. Geweldig. Een goed begin van een geweldige ervaring. Ik kan iedereen aanraden om dit ook te doen. Op faceboek heb ik al gelezen dat ze een speciaal Doemaar Menu hebben voor 24,95. Op tijd eten en dan door naar het Gelre Dome. Een echte aanrader: doen!

24. Afgelopen zaterdag bij Manu gegeten. Was erg lekker de kogelbiefstuk was toppie gebakken en heerlijke saus en genoeg. Bediening was goed leuke sfeer. Had gelukkig gereserveerd. Het was er lekker druk. Wij komen terug

25. We hebben hier afgelopen vrijdag gegeten, en het was heel erg goed. Op alle fronten voldeed het volledig aan onze verwachting: duurzaam, diervriendelijk, biologisch en vooral heel lekker. En daarnaast kun je hier gezellig zitten, en is het personeel behulpzaam en vriendelijk. Echt een aanrader!

26. Geer Furtjes

Op een maandag er gegeten. Rustige dag. Reserveren was niet nodig. De keuken sluit op maandag eerder dan op de andere dagen. Kabeljauw van de weekkaart genomen. Voortreffelijk. De saus was lekker en gelukkig niet over de vis heen gedaan. Zo kon ik zelf beslissen of ik de vis met of zonder saus wilde eten. Als toetje Bab au rum genomen. Ik had natuurlijk gewaarschuwd moeten zijn door de omschrijving: wat een calorieën maar heerlijk hoor. Ik had Gulpener bier genomen. Daar had ik eerlijk gezegd meer van verwacht. Smaakte toch zoals zoveel Nederlandse pilssoorten smaken. Daarom voor eten en drinken iets minder dan een 10. De muziekkeuze vond ik ook niet altijd even naar mijn smaak maar echt storend was het nou ook weer niet. De muziek stond ook zacht. Altijd prettig. Doordat alles heel verantwoord is, liggen de prijzen wel wat hoger, maar je eten en drinken voldoet dan wel aan een heleboel keurmerken. Dat heeft nu eenmaal zijn prijs. Zou ik weer teruggaan? Zeker weten!!

27. P&N 24 punten

Hebben afgelopen zondag heerlijk gegeten bij Manu. Wat een feestje. Bediening was voortreffelijk zonder overdreven te zijn, voldoende keus op de menukaart uit gerechten met biologische ingredienten. Ambiance voortreffelijk. Er mankeert werkelijk helemaal niets aan. Een echte aanrader. Zeker voor mensen die een allergie, glutenvrij dieet hebben o.i.d. want daar wordt speciaal rekening meegehouden. Ik zou wel vooraf even reserveren.

28. Mario 23 punten

Eén van de best bewaarde Arnhemse geheimen wat dineren betreft. Ik kende Manu al jaren van de heerlijke broodjes en salades, sinds gisteren ook van het diner.
    Manu profileert zich als specialist op het gebied van biologisch en fairtrade, en maakt dit meer dan waar. De voor- en hoofdgerechten zijn relatief eenvoudig qua samenstelling maar de kwaliteit en de smaak van de ingrediënten zijn fantastisch. Dit is een verademing in vergelijking tot de gekunstelde gerechten van de gemiddelde Arnhemse eetgelegenheid. Bovendien kunnen mensen met een allergie uitstekend uit de voeten met de brede allergie-kaart. Tevens een verademing vergeleken bij de gemiddelde werkstudent die amper weet wat gluten zijn.
    Bediening en service zijn persoonlijk zonder overdreven te zijn. Men staat niet je glas leeg te staren zoals bij menig ander etablissement waar de bediening instructies heeft ontvangen zoveel mogelijk drankjes te verkopen. Samenvattend; een echte aanrader voor (h) eerlijk eten, tegen een goede prijs. Wel even reserveren!