Restaurant CC in Arnhem

Er is parkeergelegenheid aan de Rijnkade, parkeerplaatsen Trans, Langstraat en Markt op loopafstand.

ma lunch 12:00 - 17:00 diner 16:00 - 22:00

1299002020 84
1358209525 72
1483203145 78

1. Robert-Jan de Bree

Prima gegeten in een gezellige sfeer. Jammer dat het restaurant verre van vol bezet was. Deed enigszins afbreuk aan de sfeer. De serveerster was zeer voorkomend en beleefd. Top bediening. Prijs in overeenstemming met het gebodene.

2. De prijs weet ik niet; betaald door mijn neven.

Gezellig aan het water, spontane sfeer, en wat een héérlijke zalm! Later nog een wijntje genoten. Ja, als ik weer in Arnhem ben weet ik het zeker. CC Bedankt!

3. Hier vanmiddag even gezeten met een vriendin voor een drankje en een hapje. 10 bitterballen voor €7.00, belachelijk. Ze waren te lang gebakken, te klein en te weinig gevuld. En dan op een simpel wit bordje met 2 van die zakjes met mosterd. Zo simpel gewoon, mag best wel wat mooier gepresenteerd worden. Maar dat heb ik tegen de bediening gezegd. En de serveerster bleef steeds achter ons in de deur opening staan. Beetje irritant.

4. Ik begrijp de lovende kritieken niet die over CC geschreven zijn. Het eten was middelmatig en de bediening plichtmatig. Jammer want we hadden er alle vertrouwen in vanwege het goede cijfer.

5. Ilkay 30 punten

Lekkere eten. Aangename bediening. In een straat met allemaal restaurantjes, maar deze onderscheidt zich.
    Professionele uitstraling. Niet al te duur. Voor herhaling vatbaar.

6. Zou iedereen afraden om daar heen te gaan. We hadden om 19.00 gereserveerd, om kwart voor negen kregen we eten. Bediening zeer onvriendelijk. Erg duur.

7. J. Heutinck

Heerlijk gegeten bij CC. Vriendelijke bediening, gekozen voor plek aan de kade, als het te koud wordt mogen we zo nodig verkassen naar terras onder het zonnescherm. Met zijn zessen gegeten, iedereen een ander gerecht, allemaal overheerlijk. Frieten twee keer gratis aangevuld. Na net zo lekkere nagerechten de rekening vlot gekregen en ook dit item: keurig qua prijsstelling. Een aanrader aan de Rijnkade!

8. Gisteren de eerste zomerdag in Arnhem, neergestreken bij een restaurant waarvan ik de naam niet noem; uur gewacht op ons lunch en wat we kregen was drama. We zijn opgestaan en kwamen toevallig bij Restaurant CC (kwam net plek vrij met zicht op water). Met 100% overtuiging zeggen wij: beste service van Arnhem. Binnen 1 minuut waren de wijntjes opgenomen, binnen 3 minuten al gekregen, water erbij, schone tafels, onze salade en carpaccio binnen een kwartier al, vers, lekker op smaak, met broodje erbij, 1 minpuntje de tapenade was op. Ik heb zelf ook in de bediening gewerkt, maar Restaurant CC is echt goed. Wij raden jullie aan. Evelien en Sandra uit Oosterbeek.

9. Alexandra rijsemus

Wij zijn meerdere malen bij Cc geweest. Het is altijd weer een feestje. Je bent echt een avond uit. De bediening is top, het eten is vers en de smaken zijn gevarieerd.
    Wij kunnen het iedereen aanraden !!!!

10. Heerlijk gegeten, Uitstekende ingredienten, lekker gekruid, heerlijke bijgerechten en dat alles voor een wel heel schappelijke prijs. Aanrader.

11. 27-06-2012 hebben we in cc gegeten het was zeer goed, heel vriendelijk personeel, erg behulpzaam, eten zeer goed, en de hoofdafwasser was een topper.

12. Dit jaar met koninginnedag zijn we op het terras van Restaurant CC terecht gekomen, we werden zeer vriendelijk geholpen. Tevens hebben we toen lekker gegeten en gedronken.

Gezien het ons zo beviel hebben we besloten om hier afgelopen zaterdag met 4 personen te gaan eten.

Het eten was heerlijk, de CC- Schotel Special voor ons allen, hiermee proef je toch de meest verschillende dingen (qua vlees) die op de kaart staan. Ik moet zeggen het lamsvlees was echt heerlijk, dit vond ik persoonlijk de uitblinker van het gerecht. Gezien lamsvlees in veel restaurants niet correct wordt klaargemaakt en opgediend blijft dit altijd toch weer een verrassing, bij Restaurant CC was het gelukkig een positieve!

We hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug!

13. Beste lezers,
    normaliter reageren wij niet op de recensies van onze gasten, ongeacht of ze positief of negatief zijn. Eenieder is vrij zijn/haar beleving te delen met anderen, daarom is het ook een open forum. Het wordt anders wanneer feitelijke onjuistheden worden geschreven. Ik zie het daarom als mijn plicht naar mijn gasten, mijn personeel en naar mezelf om te reageren op de recensie van mevrouw Samantha.

Geachte mevrouw Samantha,

Wij betreuren het ten zeerste dat u ontevreden bent geweest over ons. Echter, wil ik wel een paar dingen rechtzetten.

Enkele minuten nadat de schotel is gebracht heeft de serveerster gevraagd of het smaakt. Uw tafelgenoot gaf aan het lekker te vinden. U heeft toen aangegeven dat u het niet lekker vind. De serveerster heeft netjes – tot 2 keer toe – aangeboden om een ander gerecht uit te kiezen. Ons beleid is daar heel open en makkelijk in; als een gast aangeeft – na geproefd te hebben – dat hij/zij het niet lekker vindt (ook al is het gerecht goed bereid!), wordt kosteloos een ander gerecht gemaakt.

U gaf aan dat de kip niet gaar was; rosé van binnen. Dan is het vreemd dat juist de kip-spies geheel is opgegeten en de rundvlees is blijven staan! En bij controle van het restant bleek de rundvlees goed gebakken, namelijk mals, zacht en inderdaad mooi rosé van binnen. Tevens gaf u aan dat de lamsovenschotel geen lamsvlees zou bevatten. Ik kan u verzekeren dat wij geen andere producten gebruiken dan wat op de kaart staat. Ik zie het nut daar ook niet van in. Ik weet dan ook niet goed hoe ik deze bewering moet waarderen, als u het verschil tussen kip (gevogelte) en rund (vlees) niet heeft gezien.

Nogmaals, ik vind de hele gang van zaken - evenals met het schrijven van zo’n recensie - erg betreurenswaardig en eigenlijk gewoonweg onterecht. Ook al zouden uw opmerkingen terecht zijn, waar ik voldoende over heb gezegd, dan nog slaat u ons voorstel kosteloos een ander gerecht te kiezen gewoonweg af en ontneemt daarmee het restaurant de mogelijkheid een - voor u wél - lekker gerecht te maken. Ik neem aan dat u ook begrijpt dat deze houding een beetje onterecht is tegenover ons.

Met vriendelijke groet,
    Restaurant CC

14. Samen met mijn vriend ben ik uit eten gegaan bij CC in Arnhem. We hadden netjes gereserveerd omdat het restaurant goede resencies kreeg. Wij dachten dat het bomvol zou zitten. Het eerste wat wij zien als we binnen komen is dat het volkomen leeg is op een zondag avond. De gasten die voor ons binnen kwamen hebben alleen een glas wijn gedronken en zijn vertrokken. Van binnen ziet het er oud en vervallen uit. De verf bladdert er af en er hangt een muffe geur. Zelfs de lampjes hangen scheef. Wij hebben een schotel voor 2 personen besteld maar dit was, beste mensen, niet te eten. We hadden spiesjes van kip maar de eigenaar zei dat dit rund/lamsvlees was. Bovendien was dit niet gaar! De stukken kip waren rose van binnen!!!De rijst smaakte erg oud en zelfs het lamsvlees, volgens de eigenaar, bleek na het proeven rundvlees te zijn. De eigenaar heeft in mijn ogen gelogen. Wij hebben het moeten laten staan en maar thuis een broodje gegeten. Het eten was oud en smaakloos en hier ben ik niet van gediend. Ik raad het absoluut niet aan!

15. Wij hebben zaterdag 4 februari met z'n vijfen hier gegeten. Het eten was goed, de hoeveelheid was ruim te noemen, maar nog belangrijker het was vers en erg smaakvol. De sfeer is ook goed, alleen jammer dat er slechts 3 andere tafels waren. De service was top! Aandacht voor de gasten en rekening houden met verschillende wensen; mijn oma kreeg haar groenten zacht, die van ons was lekker knapperig. Al met al waren wij erg te spreken. Een dikke 8,5.

16. Niet goed. Eten duurde lang (het was niet druk). Eten weinig bijzonder en de bediening was niet positief en leek weinig ervaring te hebben.......

17. heerlijk gegeten! Sfeer bij de openhaard is geweldig. Vooraan is iets minder romantisch;)
    Super leuke gastheer!

18. Linda 22 punten

Hier gisteren gegeten.

Bediening is ontzettend aardig en behulpzaam.

Eten was prima. Wijn en koffie waren heerlijk.

Lekkere stoelen. Uitstekende plek.

Niets op aan te merken.

19. H. van der Berg

19 november met 7 mensen gegeten bij dit gezellige restaurant.

Goede bediening, prima verzorgd eten. Leuke en knusse openhaard aanwezig... Keuken met diverse mogelijkheden!

Kortom gewoon een keertje proberen denk ik!

Fam. Van de Berg.

20. Familie Van er Zwaard

Afgelopen maandagavond 13 september gegeten bij Restaurant CC. De complimenten voor alles en iedereen! Fijne ontvangst (jas werd aangenomen, stoel aangeschoven), keurige bediening (netjes van rechts en als het niet lukt een verontschuldiging), vriendelijk, behulpzaam, oplettend, schoon, heerlijk gegeten! Geen gehaast: voor het diner buiten zitten borrelen. Als je het koud hebt, komt men zelfs een plaid brengen. Binnen gegeten en na het diner werd voor ons de open haard aan gedaan en hebben we nog even zitten napraten. Héérlijke avond gehad! Bij CC weten ze hoe het hoort.

Kortom: een aanrader voor iedereen.

21. Gisteren gegeten bij CC. Ik ben nog nooit eerder zo vriendelijk en beleefd bediend. Eten was heerlijk, menukaart zodanig naar mijn zin, dat ik niet meer wist wat ik moest kiezen. Helemaal goed!

22. Roy van der Zee

Ik kom hier al sinds jaar en dag met mijn vrouw.

Onze ervaring is dat de bediening heel goed is, altijd voor je klaar staat en zorgt dat je helemaal in de watten wordt gelegd.

Ik heb nog nooit mee gemaakt dat een gereserveerde tafel wordt vergeven aan iemand die niet gereserveerd heeft. Ik weet uit ervaring dat ze echt hun best doen om het je naar de zin te maken. Als je aan geeft dat er iemand in het gezelschap jarig is dan wordt er altijd iets extra`s gedaan.

Daarnaast geniet ik erg van de "geheime CC saus" en de erg lekkere gerechten.

Kortom, reden genoeg voor mij om een dikke 9 te geven voor het personeel, de sfeer, de gerechten en het heerlijke eten.

23. Zeer knus en genoeglijke ambiance! Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten! De salade en het visstoofpotje waren verrukkelijk! En de rode wijn ook, Paarl Height...mmmmmmm.

Voor herhaling vatbaar! (leuk plekje ook, aan de Rijnkade).

Hartelijke groet,

M. Van Rooijen.

24. Wij hebben met z'n vieren een zeer goed verzorgde avond gehad op 1e Kerstdag. Wij hebben gekozen voor a la carte en vonden het allemaal super. Complimenten aan de bediening, de sfeer was erg goed, amicaal en gezellig. Wij komen zeker terug. Familie Jaspers.

25. We hebben hier een zeer plezierige avond gehad! Het eten was erg lekker en smaakvol! We werden zeer gastvrij ontvangen en erg persoonlijk welkom geheten!

Het was ook het verjaardagsfeest van mijn dochter en die kreeg een speciaal verjaardagstoetje aangeboden!

Kortom als je iets te vieren hebt is dit echt een aanrader!

26. Een spraakzame, gezellige eigenaar, die je buiten al opwacht. We kunnen er alleen goed van spreken, aangezien ik niets anders heb ervaren daar wat die conclusie niet zou rechtvaardigen. Zeker een keer proberen.

27. Zeer slecht restaurant. Voor een maand terug een tafel aan het water besproken voor 6 personen, omdat mijn dochter 12 jaar werd op 2 juli 2009.

Was geen probleem toen ik belde. Kom om 7 uur aan die avond. was mooi weer terras zat vol maar wij hadden geen tafel aan het water. Zat vol.

En ik had potverdorie gereserveerd.

De teleurstelling voor mijn dochter was zeer groot op haar verjaardag.

Dit bewijst dat ze bij CC geen afspraken na komen.

Ik zal hier dus nooit meer heen gaan en het ook niemand aanraden.

Een normaal restaurant zet dan een bordje gereserveerd op de tafel.

Dus geen aanrader om er te gaan eten.

Ze vergeten bij CC dat mond op mond reclame de beste reclame is.

Maar dat komt hun zo echt niet ten goede.

28. Ontzettend slecht restaurant, laat je niet door het goed uitziende terras misleiden. Het personeel is ongeinteresseerd en het eten is slecht.

1,1
  29. Edwin Verburcht

Vorige week met mijn zijn vieren aan de Rijnkade gegeten. Eerlijk gezegd hadden we nog
    nooit van deze restaurant gehoord. Mooie zaak, schoon, hygienisch (ook de wc's). Qua
    bediening zeer goed, erg amicaal en je voelt je direct thuis, op tijd met drankjes
    opnemen en aandacht voldoende. Eten was ook goed. Ik weet niet wat voor soort keuken ik
    dit moet typeren. Ik had namelijk Indiase curry en mijn vriendin iets Turks en de anderen
    weer iets anders. Erg gevarieerd en qua smaak zeer goed. Ook hebben we koffie en een
    likeurtje bij de openhaard genuttigd. Van buiten is het niet zichtbaar, maar de zaak is
    erg groot en was nog versierd van de dag ervoor. Wellicht voor ons bedrijfsuitje een
    aanrader. De prijs-kwaliteit was ook goed. Een dikke 8 !