Restaurant Benjamin in Arnhem

Musis parkeergarage. Station parkeergarage. Parkeergarage Broerenstraat. Alles op ongeveer 5 - 10 minuten loopafstand

Station op 5 minuten loopafstand.

5. Betalen pin Master Card Visa

1319046963 81
1412671929 81

1. Super leuk restaurant! Goede kwaliteit en zeer getalenteerde bediening. Wijnen bijpassend bij de diverse gerechten. De Duckroll is een echte aanrader. Er stond geen chocolade toetje op de kaart, maar dat werd geregeld, een zalige toet! Echte aanrader!

2. Heerlijk om weer aan te schuiven bij Benjamin: gevarieerde kaart, gezellige warme locatie en top kwaliteit aan hapjes, drankjes& prima bediening! Wij vallen er altijd weer binnen& stappen er altijd weer met een glimlach uit!

3. Zondag met 8 personen gegeten bij Benjamin. Goede bediening, borden leuk opgemaakt en gerechten waren lekker, maar de porties en het garnituur zeer karig. Bij thuiskomst nog even de koelkast ingedoken.

4. De hapjes waren wel lekker, zeker mooi om te zien, maar het was wel erg karig. We waren p.p. € 45,00 kwijt, zonder nagerecht en incl. 2 wijntjes. Ik ben geen veelvraat, maar ik heb thuis eerst even wat gegeten. Ik vind dit te duur voor wat ik kreeg.

5. Wij hebben op zaterdag met een groep van 10 mensen bij Benjamin gegeten.
    Het eten zag er erg mooi uit en was bijzonder lekker. Vooral de bites vielen erg goed in de smaak! De bediening was leuk en erg attent! in Arnhem vind je niet zo snel deze kwaliteit, ik was echt aangenaam verrast!

6. m.eger

7. Linda v velzen

Heerlijk gegeten met fijne wijn erbij! Prijs kwaliteit verhouding is goed en dat met een leuke service.

8. Vanmiddag ontzettend gezellige reünie gehad van vaartocht met 12 schepen, totaal 24 personen. Verwend met heerlijke bites bij drankjes en daarna verrukkelijk gegeten. Helemaal top.

9. Goede betaalbare wijn en een ongedwongen ambiance. Zalige chocolade toetje! Fantastische eend! Heerlijke avonden met zalig eten en drinken!

10. Wat een leuke zaak en verrassing zo in een zijstraatje! Maar eenmaal gevonden echt de moeite waard. Met z'n vieren heel gezellig gegeten en genoten van de prima bediening. Er was uitgebreide uitleg van de mogelijkheden van wijnen die passen bij de gerechten. Eend vooraf was een heerlijke duck roll. Toen een Ribeye en toe een chocolade explosie. En dat ook nog voor een heel redelijke prijs. Kortom een aanrader!

11. Super fijn restaurant, ontzettend vriendelijke en attente bediening!
    We hebben genoten van het 4-gangen verrassings menu voor maar € 34,50. De Prijs kwaliteitverhouding is hier echt dik in orde! Zelfs de wijn is heerlijk en super vriendelijk geprijsd en past goed bij de gerechten.
    We komen zeker snel weer terug, wat een ontdekking! Een échte aanrader!

12. Met een groep collega's naar Restaurant Benjamin te Arnhem geweest. Heerlijk gegeten en de bediening was zeer vlot en attent. Slechts de achtergrondmuziek vond ik minder, voor de rest was het prima.

13. Restaurant Benjamin is voor mij een van de vertrouwde plekken in Arnhem. Ik ben er al veel geweest en ik keer er graag terug. Het eten is voortreffelijk, uiterst vers en smaakvol. Daarbij schenkt men huiswijnen tegen een zeer redelijk bedrag van voorbeeldige kwaliteit. En wat zeker niet onbelangrijk is: de uitbaatster en het bedienend personeel zijn uiterst voorkomend, zodat men zich helemaal thuisvoelt. Prima prijs-kwaliteit verhouding, ook voor de modale en wat krappere beurs. Een geduchte aanrader!

14. Wij zijn hier zondag wezen eten, wat een leuk restaurant zeg! Het eten was werkelijk uit de kunst, en er worden heerlijke wijnen geschonken. Zeer aangenaam personeel. Komen hier zeker nog eens terug.

15. Hans Vloemans

Leuk restaurant, lekker eten, goede service! Aanrader.

16. Mieke

17. Ja, wel een leuk restaurantje: service is prima, entourage wel goed en kwaliteit eten is goed. De Thaise curry vond ik wat kaal en enerzijds niet helemaal passend tussen de rest vd gerechten; maar daar had ik zelf niet zo'n zin in. Wel veel bierkeuzes. Best leuk gegeten. De avond dat wij er waren, waren er erg veel senioren aanwezig; maar dat kan toeval zijn.

18. Lekker en zeer smaakvol gegeten en gedronken. Zeer vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs.

19. Eindelijk wijn per glas! Maar dan ook echt lekkere wijnen!! Heerlijk gegeten, alles vers en huis gemaakt, een echte aanrader! Man wat een lekkere gamba's.

20. Vriendelijke bediening, heerlijke en verse gerechten, redelijke prijzen, sfeervol restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar.

21. Netty en Ad Som

Top gegeten, voor herhaling vatbaar. Vooral de bediening, erg leuke vlotte meiden.

22. Sander Demmink

Prima gegeten met een vriendengroep. Goede kaart voor een redelijke prijs. Erg prettige bediening, fijne sfeer en een uitstekende wijnkaart.

24. Willem van Bussel

We hebben een prettige avond gehad, mede door een goede maaltijd in een gezellige sfeer met een gezellige open en vlotte service.

25. Ton Wemmers

Hier al eerder gegeten, een jaar of 2 geleden, meen ik. Toen was het goed. Het is nog steeds goed, erg goed zelfs. We waren met zes personen en iedereen was van mening dat het eten uit de kunst was. Vlotte bediening ook. Een echte aanwinst voor Arnhem.

26. Maik en Sanne

Eerste keer gegeten bij Benjamin. Het is echt een aanrader. Eten was goed, bediening is ook goed en heel vriendelijk. We komen hier zeker nog een keer terug.

27. Ruben Wieser

28. Hans en Monique

Gastvrijheid met een knipoog!

Restaurant Benjamin in Arnhem is absoluut een aanrader. Een wezenlijke culinaire aanwinst voor Arnhem. Het is gelegen in een voormalig pakhuis in de Wezenstraat dat gastvrij en enigszins industrieel is ingericht met oog voor mooie details die je het gevoel geven thuis te zijn terwijl je uit bent.
    De ontvangst en service is prettig en deskundig en dat voelt meteen goed. Alle gerechten zijn op een krijtbord te vinden. Opvallend is het mooie handschrift en de samenstelling van de menukaart (aparte en originele gerechten). Mooi is het om te zien dat er ook aandacht is voor lactose- en glutenvrije gerechten. Kortom, een menukaart die veel gasten zal aanspreken. De gerechten worden in een juiste portiegrootte geserveerd met passende garnituren en zijn prima van temperatuur en qua smaak perfect in balans. Je proeft dat alles in eigen huis door professionals bereid wordt. Opvallend is dat geen enkel gerecht boven de €19,50 op de menukaart te vinden is. Sterker nog, je eet er een voortreffelijk drie gangenmenu voor € 29,50.

De bediening is uitermate gastvrij, zo kom je het niet vaak tegen. Zij weten de juiste snaar bij elke gast te raken. Iedereen krijgt de aandacht zoals het hoort. Zeer plezierig is het om te ervaren dat er nog mensen bestaan die hun vak met passie uitoefenen. De gerechten kunnen begeleid worden door bijzonder mooie wijnen die hier absoluut betaalbaar zijn.

Benjamin maakt echt waar wat op de website vermeld staat: “vriendelijke en attente bediening, een betaalbare rekening en als de gast geniet dan genieten wij ook”. Kortom, de drijvende kracht en de gastvrijheid, met een knipoog naar gezelligheid in combinatie met culinair genieten, weten de eigenaars Claire en Marie samen met hun medewerkers echt waar te maken. Benjamin verdient een lang bestaan in Arnhem en Arnhem mag trots zijn op Benjamin!

29. david smeulders

Ik heb een heerlijke avond gehad bij Benjamin, het eten was ronduit zalig. Ze hebben een prettige en verrassende kaart tegen een schappelijke prijs. De service was erg vriendelijk en (wat ik zelf altijd op prijs stel) heel oplettend. Zeker een aanrader als je van een lekker eten houd in een gezellige omgeving.

30. Heel fijne bediening, goede sfeer en prima eten. Ik voel me er thuis en kom regelmatig, zeker 1 x per 2 maanden.

Josje

31. Nippy2222

Ik kan niet anders zeggen dat wij heerlijk hebben gegeten! Tevens zeer vriendelijke bediening. We komen hier zeker weer terug.

32. Nu ben ik natuurlijk zeer bevooroordeeld door mijn familieband met Benjamin, Marie is mijn zusje. Dat ik ook gast ben als ik eet bij Benjamin geeft mij in mijn ogen ook het recht om mijn ervaring met Benjamin hier te schrijven. Natuurlijk speelt trots ook een rol in mijn beleving maar ik zal zo eerlijk mogelijk zijn in het omschrijven van mijn beleving.

Eten in Benjamin, voor mij altijd een feestje. Tot twee en een half jaar geleden kon ik lopend vanuit mijn huis naar Benjamin om daar lekker te eten als ik zin had in iets lekkers. En dat de dames en hun team erin slagen iets lekkers te serveren blijkt niet alleen uit deze reactie van mij, maar ook uit die van de vrienden met wie ik daar regelmatig te vinden ben. Vooral de diversiteit van smaken en heerlijke speciaal uitgezochte wijnen maken eten bij Benjamin zo'n feestje voor mij. Nu kan ik iets minder genieten van de wijnen dan voorheen want ik moet nog auto rijden en daar houd ik qua wijn rekening mee. Maar de dames willen mij nog wel eens verrassen door lekkere bijzondere wijnen open te hebben staan.

De diversiteit in heerlijke voor hoofd en nagerechten maken het soms oprecht lastig te kiezen. Hoewel de gekonfijte eend en de Rib Eye hebben mij beide weten te veroveren. Dit na de heerlijke gerookte zalm als vooraf. Een toetjes mens ben ik niet echt maar de chocola, chocola, chocola kan ik meestal niet weerstaan.

De bediening is over het algemeen erg vriendelijk en kundig. Af en toe is er een wisseling van de wacht en dan kun je zien dat je bedienen moet leren. Ik wordt altijd weer positief verrast hoe snel deze meiden hun ontwikkeling van medewerkers hoge aandacht geven door een stuk erg persoonlijke begeleiding.

Kortom, een heerlijke plaats om te vertoeven! Ik geniet elke keer weer!

Team Benjamin, ik ben super trots op jullie! Tot gauw!

Groeten Jan Haro

33. Jan

34. Ik had goede recensies gelezen over dit restaurant en ik had dan ook hoge verwachtingen. Samen met mijn vader en twee zussen hebben wij hier gegeten.
    Mijn zus had de gamba's in knoflookolie genomen en daar werd rijst bij geserveerd. De rijst was flauw en ook de garnalen waren niet lekker gekruid. Na afloop van het diner heeft zij daarover geklaagd. Van de serveerster kregen we te horen : 'ach wat jammer ... de rijst hebben we niet gekruid omdat de gamba's al gekruid zijn..'
    Dat viel enorm tegen, er werd geen gehoor aan gegeven.
    Verder was het eten wel aardig. Je kreeg wel wat weinig op het bord... Niet voor herhaling vatbaar.

35. Naar aanleiding van de recensies zijn we met hoge verwachtingen hier gaan eten. Het restaurant is vrij sfeerloos. Menukaart op de muur is lastig te lezen als je tegen dezelfde muur aan zit.

Terwijl mijn tafelgenoten een redelijke (en karige) maaltijd hadden was mijn gerecht toch echt een dieptepunt. Gamba's in knoflook- chili olie heb ik toch echt beter gehad. Knoflook veel te overheersend, geen enige vorm van chili geproefd. Ook had ik liever een apart bakje gehad om de garnalenschillen in te doen. Maar anderzijds was er genoeg lege ruimte op mijn bord. Daarnaast lag op het bord iets wat leek op nasi maar enige smaak mistte. Veel te flauw! M'n tafelgenoten konden dat beamen. Het voegde zo weinig toe dat ik daar toch een opmerking over maakte bij de bediening. Antwoord was dat de gamba's al vrij pittig zijn en daardoor het gerecht te pittig zou worden en vond ik de gamba's wel lekker?? Hiermee moest ik het doen. Chocolade toetje was erg lekker maar hetzelfde wordt in meerdere restaurants geserveerd.

Sowieso lijkt de bediening ervan uit te gaan dat je het eten lekker vindt. "Was het lekker?", wordt er gevraagd bij het ophalen van de borden. Maar ach dat is niet zo vreemd met zoveel lovende recensies.

36. Hans en Anneleen Hoefakker

Wij hebben in restaurant Benjamin al een paar keer met veel plezier gegeten. Zeer constante kwaliteit. Heerlijk verse producten -vis en groenten- en een prachtige keuze aan goede huiswijnen. Een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Al deze elementen gecombineerd met een prijzenswaardig gastvrouw/heerschap- zeer attente en goed geïnformeerde bediening-maken het tot een feest om bij Benjamin te gaan eten.

37. Gisteravond met groep van 9 personen gegeten in Benjamin.
    Gastvrije ontvangst, aangename informele sfeer in dit goed bezette restaurant.
    Geen gedoe met menukaarten, maar groot bord met goed leesbare keuzemogelijkheden aan de muur. Prettige charmante bediening. Fraai opgediende smakelijke gerechten met gezien de goede kwaliteit zeer gunstige prijs. De gerechten kwamen voor ons allen tegelijkertijd op tafel, en de tijdspanne tussen de menugangen was dik in orde.
    Een aanrader dit restaurant!

38. Caroline

Zeer goed, vers eten voor een betaalbare prijs. De bediening is top en de sfeer ook.
    We komen zeker een keer terug!

39. Leuk restaurant met een fijne bediening. De gamba's zijn heerlijk! Net als de toetjes.

40. Leuk restaurantje, gemoedelijk en leuk aangekleed. De bediening is prettig.
    De prijs-kwaliteitsverhouding van het eten vond ik echter een stuk minder.
    Ik had een (te klein) visje waar de graten van loskwamen tijdens het eten.
    Met de graten ging ook mijn eetlust. Toen ik een opmerking hierover maakte tegen de bediening werd er gezegd dat het ook geen filet was (nee, dat had ik ook niet besteld maar graten die zo makkelijk loskomen, dat kan niet de bedoeling zijn).
    Het toetje (een samenstelling van verschillende toetjes) was goed maar erg sumier.
    Conclusie: na alle enthousiaste recencies lag mijn verwachting hoog maar voor mij was het het niet.

41. Laila Zahra

Een fijn restaurant waar je in een prettige, ongedwongen ambiance heerlijk kunt eten en drinken, desgewenst vegetarisch. De bediening is uit de kunst, niet te joviaal en ook niet te formeel, maar hoffelijk en vriendelijk zoals je het helaas maar zelden treft. Daarom ga ik het liefst naar Benjamin, met z'n tweetjes of met een groter gezelschap. Je bent voor een heel redelijk bedrag echt culinair uit!

42. Nu in totaal 3 keer gegeten bij Benjamin. 1e keer was heel goed, 2e keer was minder en 3e keer ronduit slecht. Niet alleen het eten maar ook de sfeer. Jammer!

43. We hebben al een aantal keren bij Benjamin gegeten en altijd naar tevredenheid. Vooral de gamba's zijn favoriet bij mijn zoon en mij!!

44. Lekker gegeten. Kleine kaart op de muur die als je tegen de muur zit wat lastiger te lezen is, maar wel leuk. Een keer wat anders :). Voorgerecht ging even wat fout en duurde net even wat langer dan gebruikelijk, hierdoor kregen we deze van het huis (waar ze zelf mee kwamen). Goed opgelost.
    Prima restaurant en prijs/kwaliteit verhouding, kom nog een keer terug.

45. Mooie eenvoudige gerechten. Goed van smaak. Vriendelijke bediening. Uitserveren niet altijd even charmant. Zeker een aanrader en we komen zeker nog een keer. Tip: menukaart aan de wand zou ik ondersteunen door bijv klein schoolbord om aan tafel te tonen. Succes

46. We hebben hier lekker & gezellig gegeten. Bij binnenkomst bleek er een foutje in de boeking gemaakt te zijn en moesten we even wachten. Daarvoor kregen we een wijntje van het huis, netjes! Het eten was goed van smaak, de wijnen lekker. Bediening erg vriendelijk en attent. Wij komen hier zeker nog eens!

47. Een restaurant met vriendelijke bediening.
    Een kaart, op de muur, met eerlijke, fijne gerechten.
    Een vlotte bediening met tijd voor de klant.
    En bovenal betaalbaar.
    Een echte aanrader.

48. Heerlijk gegeten bij Benjamin. Leuke wisselende gerechten op de kaart. Een perfecte service. Dit gezellige restaurant is een aanrader!!

49. Gezellige sfeer, aardige meiden in de bediening en goede prijs kwaliteit verhouding! De Italiaanse gasten vonden het eten erg lekker!

50. Gisteren super lekker gegeten, prachtige gerechten alles mooi opgediend, bij Benjamin met ons hele gezin.
    Een extra daarbij was dat het ook glutenvrij kon voor onze dochters met coeliakie. Een verademing als dit kan. Aardige serveersters en daarnaast een inkijkje in de oude scene in Arnhem ( cafe er tegenover) dat ook een leuk stukje kijkplezier opleverde. Voor het hele gezin wel even aan de prijs, al was het het zeker waard. Als stel gaan we terugkomen!

51. Via internet een leuk restaurant gezocht in Arnhem,omdat we een nachtje daar heen gingen. We zagen de reacties op eet.nu dus we kozen voor restaurant Benjamin! Het was super! Leuke bediening, heerlijk gegeten, goede wijnen! We hebben genoten. Als we nog eens in Arnhem komen gaan we er zeker weer heen!

52. Hier gisteren gegeten met 4 personen. leuke sfeer, bijzonder vriendelijke ontvangst en bediening!
    voor-, hoofd- en nagerecht werkelijk niets op aan te merken en hoefden niet lang te wachten. Ik ga hier zeker vaker naar toe en kan Benjamin echt aan iedereen aanraden!!!

53. Gisteravond heerlijk gegeten. Geen grote kaart, maar wel zeer gevarieerd.
    Voorgerechten, hoofdgerechten en het dessert smaakten ons bijzonder goed.
    Wijn prima en heerlijk koel.
    Alles bij elkaar een aanrader dit restaurant.

54. Anneliek

Op koninginnennacht heerlijk gegeten met een groep vrienden. Een kleine, creatieve kaart waar voldoende uitdaging te vinden was. De bediening was top en het eten was verassend goed! Voor herhaling vatbaar!

Anneliek

55. Gisteravond heerlijk gegeten bij Benjamins. Je moet even weten waar het restaurant gevestigd is, maar eenmaal binnen is de sfeer prima, de bediening uiterst vriendelijk en het eten zonder meer de moeite waard. Kortom, voor herhaling vatbaar en we gaan zeker nog een keer terug.

56. Astrid

Een hele gevarieerde (niet al te grote) menukaart (groot krijtbord aan de wand!) waaruit het toch moeilijk kiezen was, omdat er veel aparte dingen op stonden. Voor een volgende keer dus nog keuze genoeg! Bovendien is er een wisselende kaart. Zowel de voorgerechten als de hoofdgerechten (kalfs rib-eye en zwaardvis) waren goed klaargemaakt en hebben ons erg goed gesmaakt!

57. R. Kuiken

58. Prima gegeten gisteravond. Er was keuze uit twee vegetarische hoofdgerechten en die waren allebei heerlijk. Het chocoladetoetje was top. Aanrader!

59. stuurwold

Heerlijk gegeten, bij toeval kwamen we hier terecht na filmbezoek.

Lekkere gamba's als voorgerecht en een niet te versmaden lamsbiefstuk. Lasagna was ook prima.

Vlotte bediening en goede wijnen.

Kortom heir komen we wel es terug.

60. Bij toeval kwamen wij in Benjamin terecht. Zochten wat te eten voor dat wij naar Sting gingen. Heel leuk restaurant met goede bediening. Eten voortreffelijk! Heerlijke gamba's en tonijncarpaccio als voorgerecht. En het hoofdgerecht ook super! Ossehaas erg mals en zacht. Meerval perfect! Het is voor ons Zeeuwen zo ver uit de buurt, anders zaten we er elke week!

61. Ronald van Loenen

Al een paar keer samen met vrienden bij Benjamin gegeten. Elke keer weer een prettige en gezellige omgeving, leuke en spontane bediening en niet onbelangrijk, prima gegeten met voldoende keuze met een zeer goede prijs/prestatieverhouding.

Aanrader!

62. johan kersten

Hier laatst heerlijk gegeten, goede bediening, schitterende open keuken. Jammer van de louche locatie 's avonds.

63. Laatst heb ik heerlijk gegeten bij dit restaurant tegen een leuke prijs. Een voorgerecht met asperges en een hoofdgerecht van gamba's met een heerlijke wijn naar keuze. Goede service en vriendelijk personeel. Absoluut een aanrader!

64. Gisteravond gegeten in Benjamin. Gezellig en sfeervol restaurantje, bediening heel vriendelijk, eten erg lekker voor een prima prijs. Wat mij betreft een aanrader en een aanwinst voor Arnhem.

65. Onlangs met een vriendin hier gegeten en dat was een positieve ervaring! Ik heb de sate gegeten en zij de vegetarische wrap. Allebei heerlijk gegeten!

Voor herhaling vatbaar!

66. Leuke open ruimte, vriendelijke bediening. 1x heerlijke saté met krokante frietjes, kroepoek en salade en 1x de entrecôte. Goed gebakken, alles lekker vers en voldoende. Geen ruimte meer voor de "tout de toetjes", die komt volgende keer beslist aan de beurt!

67. Vanavond gegeten bij Benjamin. Vlak na binnenkomst was er al snel verwarring over de bestelling, waardoor we één voorgerecht kregen. Snel opgelost en daarna prima hoofdgerecht (eend & entrecote), alleen zat er tot tweemaal toe een haar in ons eten! Werd op zich prima opgelost, maar vervolgens werden wij door iemand van de bediening aangesproken met '' er zijn twee opties, of het is van mijn collega, of van jou''. Na een duidelijke klacht van ons uit, bleven excuses nog steeds uit. Hebben gewoon de rekening moeten betalen, zonder een kopje koffie van het huis of in ieder geval excuses. Belachelijk. Geen aanrader dus!

68. Vorige week heerlijk gegeten in deze nieuwe aanwinst van Arnhem. Vriendelijke bediening, heerlijk eten en een prima prijsje. Vooral de lamsrack was verrukkelijk.

Jan.

69. Afgelopen vrijdag erg lekker gegeten bij Benjamin.

Alles was meer dan goed. De bediening, het eten èn de wijn.

Hier gaan we snel nog eens eten, benieuwd naar de rest op de kaart.

70. theo plamont

Wij hebben altijd heerlijk gegeten voorheen in Nijmegen en gezellig onthaald. Wij missen het wel en gaan snel naar Arnhem om daar te eten.

71. Het eten bij Benjamin in Arnhem is een echte toevoeging voor Arnhem. Erg prettige sfeer. Goede service en bediening en het eten is erg lekker, vers en voor een goede prijs!

72. Al regelmatig heerlijk gegeten in een gezellige omgeving. Het is echt een terugkomertje en dus ook een aanrader.

73. Het is een mooi restaurant, alleen wat ik jammer vond is dat alles vrij dicht op elkaar zit, de sfeer nog wat te wensen over laat en dat als het druk is de afzuiging in de keuken te wensen over laat, waardoor de lucht de zaak in komt. Tevens is het eten niet bijzonder.

74. Heerlijk gegeten met een goede prijs/kwaliteitverhouding. Ook de bediening was erg goed. Je hoefde je nergens om te bekommeren. Kortom echt het gevoel dat je uit eten bent. Het enige nadeel is dat je wel erg op elkaar zit en het een beetje lawaaierig is. Ondanks dit is het restaurant wel echt een aanrader!

75. Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant. Ziet er leuk uit en er hangt een goede sfeer, mede door de leuke bediening. Vooraf een heerlijke mosterdsoep, hoofdgerecht goed gebakken entrecote. Heerlijk mals met lekkere Hollandse groenten. De keuze voor de Italiaanse wijn was een goede. Nagerecht ijs met caramel en pecannootjes. Samengevat, heerlijke avond uit en ook nog betaalbaar. 'n Aanrader!

76. Super gegeten in een heel gezellige ontspannen sfeer. Vooraf een (h)eerlijke tomaten soep met mozzarella. Als hoofd een lamsrack van een top kwaliteit, heerlijk mals, rood en warm van binnen. De toet, een zelfgemaakte brownie was helemaal het einde...

Een echte aanwinst voor Arnhem!

77. Heerlijk gegeten (lamsrack zeer mals) voor een scherpe prijs.

Puur, goed en warm.

78. marie wilbrenninck