Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Arnhem verdeeld zijn.

1. Als vakantieafsluiting ging ik met mijn beide zoons op hun aanraden sushi eten. Fantastisch. Alles klopte. Plezierige, deskundige en snelle bediening. Heel erg lekker eten met veel variatie en knapperig vers allemaal. Zeer veel keus en dat voor nog geen 25 euro pp. Gelukkig gereserveerd want het werd behoorlijk druk maar niet storend, een goed gesprek aan tafel bleef mogelijk. We komen hier zeker terug.

2. Het was enorm druk door het concert van Doe maar, ondanks dat werden we van harte welkom geheten en werden direct tafels aan elkaar geschoven om ons te plaatsen !!

Eenmaal aan tafel overviel ons de organisatie en de geweldige sfeer !! Leuke inrichting en de kok die ijskoud in zijn open keuken in vlot tempo de heerlijke gerechten doorgaf !!
    Wij komen terug om nogmaals rustig te genieten !
    Chapeau !!

3. Indonesisch Arnhem

Ik heb bij Batavia mijn verjaardag gevierd, samen met drie vriendinnen. Was super gezellig, leuke sfeer, vriendelijke en vrolijke bediening en heerlijke eten.
    Mijn verjaardag was ontzettend leuk en dat dankzij de Batavia team. Je voelt meteen welkom en thuis. Zeker een aanrader en we komen snel terug.

Met vriendelijke groet,

Marie

4. Wij zijn groot fan van all-in sushi eten en het was hier goed. Vanavond voor het eerst bij Koi. Vriendelijk en alert personeel.
    Het eten was heerlijk. Wij vinden de chruchyrolls met kip en garnaal altijd erg lekker. Sterker nog het is een van onze favoriet. Jammer is dat je bij Koi moet beide moet bij betalen. Maar ze waren erg lekker dus het geld waard.
    Al met al heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar!

5. Afgelopen zaterdag 17-10-12 heb ik met mijn vrouw heerlijk gegeten in restaurant mahler. vooraf een heerlijke kokos sinasappel soep gegeten en als hoofdgerecht een zwijnshaas en een victoriabaars het dessert bestond uit. Een verrasend lekkere dadelpudding met huisgemaakte sinasappel ijs. de service van de bediening was vlot en snel. zeker een aanrader om nog eens terug te komen.

6. hr en mw van Schip

Lekker gegeten. Voorgerecht was iets veel in vergelijking met het hoofdgerecht. Was echter wel erg lekker.

Konden lekker een borrel drinken en zelf bepalen wanneer we het eten wilde hebben.
    Ondanks de drukte die er was, alles wel goed geregeld.

We waren een tas vergeten en die werd ons nagerend, terwijl we al 400 meter bij het cafe vandaan waren. Super die service, hadden nooit meer aan de tas gedacht! De moeite waard als je even wat wil eten of wil drinken.

7. Arnhemmertje

Super goeie snackbar!
    Ik heb altijd veel eisen voor een frietje; frietjes doorbakken, saus ernaast, uitjes in de mayo.
    Altijd als ik hier eten haal is dat allemaal perfect in orde, daar kunnen andere snackbars nog van leren!

8. Dick Helders

Driegangen menu gehad. Het voorgerecht was leuk. Het hoofdgerecht wat veel te zout en fantasieloos. Het nagerecht was wel aardig. Maar een te zout hoofdgerecht wordt daarmee niet goed gemaakt.
    De bediening was heel keurig, soms te. Al met al geen geweldige ervaring. Uiteindelijk tik je met twee personen toch voor 80 euro weg. Daar kun je in Arnhem beter voor eten.

2,2
  9. S

Wij hebben met vier personen vorige week zondag bij eetcafe Twins gegeten met Groupon.
    Het eten was heerlijk, daar niks aan op te merken.
    Maar wat ik hier onder ook al las, daar dachten wij precies het zelfde over.
    45 minuten tot een uur moeten wachten op de kaart, want het was overvol bij hun.
    Was zelfs al verwarring, ze dacht dat wij om drinken vroegen, dit was niet zo. Dus ''toevallig'' kregen wij de kaart, omdat wij er om vroegen!
    Patatjes, heel erg weinig, maar twee bakjes voor vier personen.
    Ieder zes frietjes ofzo.
    Bakje bij besteld, kregen we toen we het eten al op hadden. ( dat kleine bakje friet, moesten wij zelfs €1,50 voor betalen) hadden ze wel gratis mogen geven!!!
    Wij kregen acht stukjes stokbrood, waaronder twee kontjes, en dat met vier personen. Dit was zelfs €3,- gaat nergens over!!
    Nagerecht kozen wij voor het cappuccino gebak (dit was gewoon een plakje rond cake).
    Met andere woorden, het was allemaal erg matig, het vulde allemaal niet zo, was zo nog naar de Mac gereden, ook al heb ik dat niet gedaan.
    En nu jullie het zeggen, het was idd een aangepaste kaart vanwege Groupon, met het duo vlees ipv trio!!
    Nee voor mij niet snel nog een keer, dan moeten ze toch anders te werk gaan!

10. Chinees-Indisch Arnhem

Madeleine Assink

Fantastisch en creatief eten. super service en geweldige bediening.
    De prijs die je betaalt is pittig maar alle waar is naar zijn geld. dit kunnen we ons niet te vaak veroorloven maar als je een eetervaring wilt beleven die al je zintuigen streelt ben je hier aan het juiste adres.

11. We hebben via Groupon een sushiworkshop gevolgd.
    In een woord waardeloos. Vervelende telefoongesprekken vooraf. Pas op de dag zelf kregen we te horen of het door zou gaan.
    Slechte bediening, je moet veel moeite doen om een drankje te krijgen. De matjes waar wij sushi op moesten rollen waren heel vies, dat is niet gepast bij rauwe vis. En nog niet te spreken over de smerige toiletten, waar je voeten aan de grond plakken. Ik ben blij dat ik niet ziek ben geworden. Kortom: ik zal hier nooit meer gaan eten en zal dit aan niemand aanraden. Ik kan helaas geen pluspunten noemen.

12. Voor de tweede keer hier gegeten. Wederom geweldig.
    Goede verschillende sushi's, en andere warme en koude japanse gerechten die prachtig en smaakvol gepresenteerd worden. De bediening keurig en attent.
    Het is mooi ingericht maar als het niet druk is, vind ik de sfeer door de opstelling van het meubilair wat kil.
    De radiozender als achtergrond muziek vond ik iets minder.

13. Simone wolbeek

Via groupon zijn we terecht gekomen bij dit restaurant. Met ons gezin hier gegeten. We hebben een geslaagde avond gehad en het eten was super. Kids (10 en 13 jaar) vonden het eten ook erg lekker.
    Bediening was ook super.
    Mochten we weer in Arnhem zijn dan komen we hier zeker terug!

14. Afgelopen zaterdag gegeten met 5 vrienden. Heerlijk eten en goede kaart en gezellig interieur. Tijd tussen gerechten is goed waardoor je rustig kunt eten en genieten. Ze denken ook mee over de gerechtenkeus als je wilt. Bij het toetje zat een drankje met alcohol maar omdat ik niet dronk wezen ze mij daarop en vervingen ze het door iets wat alcoholvrij was wat ook lekker was.

Enige verbeterpuntje: iets vaker vragen of mensen nog iets willen drinken en als t desser op is en wordt opgehaald vragen of iemand nog koffie of zo wil.

Verder perfect restaurant.

15. Internationaal Arnhem

Voor we naar het concert van Doe Maar in het Gelredome gingen eerst hier gegeten. Ondanks de drukte, we waren niet de enigen die op dit idee kwamen, hebben we voortreffelijk gegeten. Snelle en zeer vriendelijke bediening, het eten was in 1 woord af! Lekkere biologische wijn erbij, verukkelijke huisgemaakte toet. Geweldig. Een goed begin van een geweldige ervaring. Ik kan iedereen aanraden om dit ook te doen. Op faceboek heb ik al gelezen dat ze een speciaal Doemaar Menu hebben voor 24,95. Op tijd eten en dan door naar het Gelre Dome. Een echte aanrader: doen!

16. Bij toeval een paar jaar geleden dit restaurant binnengewandelt. Blij dat ik die keuze heb gemaakt want sindsdien ben ik vaak terug geweest.
    - In al die jaren is de kwaliteit niks achteruit gegaan. Het eten is eenvoudig, lekker, en meer dan voldoende.
    - Bediening is vriendelijk en netjes zonder opdringerig te zijn.
    - De sfeer in het restaurant is relaxt en warm.
    - De prijs is altijd aangenaam

Vantevoren wel even reserveren, dan ben je verzekerd van een plaats.

kortom: lekker, eenvoudig en goed. The way it's supposed to be

17. Chinees-Indisch Arnhem

Het eten was lekker, wel wat aan de prijzige kant.
    Ondanks vermelding van + dessert op hun eigen website bij een 5 en 4 gangenmunu laten ze je het dessert zelf betalen a 7,50 € per persoon. Op commentaar volgt een flauw smoesje dat het tot 1 oktober gold en de website niet aangepast is door iemand die daarvoor ingehuurd is. Zo houd je geen klanten en ik kom daar dus nooit meer.
    Belabberde service, een beetje zaak neemt dat bedrag waar ik overigens niet aan dood ga voor eigen rekening. Het dessert was overigens ook qua versheid en smaak ver beneden de maat in tegenstelling tot de rest van het eten.

5,5
  18. Kom hier op wisselende momenten een paar keer per jaar. Bediening en sfeer is altijd prima, soms live muziek. De kok maakt het vlees op de bakplaat klaar zo als jij het wil hebben. Rode draad is echter het warme buffet. Weinig doorloopsnelheid en daardoor vaak lauw-warm en soms verpieterd. Als hier meer aandacht aan zou worden gegeven, net zoveel als aan de toiletten (altijd super schoon), is het een topper.

19. Waren lang niet geweest, weer een keer geprobeerd,
    net als de laatste keer, koude gerechten, geknoei bij de bakken, als je langs de toiletten loopt ruikt het er ook niet lekker, het is niet duur maar voor ons was het de laatste keer.

5,7
  20. We zijn echt all you can eat sushi liefhebbers. In vergelijking met de andere restaurants in Arnhem is dit echt een aanrader. Wij waren hier in de 2de week dat ze geopend waren. Gerechten kwamen snel en juist, maar het was nog rustig. Qua hygiëne is het prima in orde. Mooie toiletten, entree, tafel, servies het ziet er netjes en nieuw uit. Assortiment prima, sushi's en bijgerechten zijn heerlijk. Smaken zullen altijd verschillen natuurlijk. Bij de een vind je dit speciaal en bij de ander dat. Hij staat in ons favorieten lijstje, dus dat zegt vast genoeg.

21. Wij zijn zaterdag 13 oktober geweest en hebben super lekker gegeten!!! ook de bediening was erg vriendelijk. Ondanks dat het erg druk was i.v.m. DoeMaar hebben we niet lang op ons eten hoeven wachten en alles was lekker en goed heet. Mijn complimenten. \zeker een aanrader!!!

22. B bosgraaf

Wij gebruikten een rising promotion voucher, 4 personen en dan de twee goedkoopste hoofdgerechten gratis. Men deed moeilijk over glazen, die van tafel werden gehaald en later weer moesten neergezet toen wij een karaf water bij de wijn vroegen: had u dat niet eerder kunnen zeggen, nu moet ik dubbel werk doen.....
    Krijg je normaal een kopje koffie of thee van het huis, dus gratis, aangeboden, dat is niet het geval met een kortingsbon: kortom: er wordt duidelijk verschil gemaakt als je met een kortingsbon eet, waardoor je de korting weer deels zelf betaalt. Het geserveerde Turks brood met knoflooksaus stond op de rekening, evenals bestelde knoflooksaus bij de grillschotel (1,50 euro)

Al met al niet echt goedkoop uit, ondanks de kortingsbon.

5,5
  23. Gisteren hier gegeten, als voorafje een garnalencocktail en carpaccio. Het was opzich wel lekker maar de aankleding van de garnalencocktail had wel wat uitgebreider gemogen (1 blaadje sla) Verder was het lekker geweest als jeer een broodje bij geserveerd kreeg. Voor stokbrood met kruidenboter moet je betalen, ik vind dat je die gratis zou moeten krijgen. Als hoofdgerecht hadden we pizza, deze was lekker.

24. Marco van druten

Gisteren een poging gedaan om de dubbelburger op te eten..wat een enorme burger, maar super lekker! Leuke sfeer moderne uitstraling en zeer vriendelijk personeel. Een aanrader voor als je in Arnhem naar het Gelredome gaat en vooraf wil eten. Het is lopend goed te doen. Wij komen zeker terug als we naar het Gelredome gaan.

25. Internationaal Arnhem

Het eten en de sfeer zijn er fantastisch, ben er nu twee keer geweest
    Natuurlijk is het leuk de jonge eigenaresse (Master chef) even te spreken, maar het hele team is helpt mee aan de geweldige sfeer.
    Een heerlijke aanrader!

26. Afgelopen weekend heerlijk gegeten bij Habana. Ondanks dat het erg druk was werden we snel en vriendelijk naar een tafeltje gebracht en hier hebben we de halve avond mogen tafelen. Geen gevoel dat ze ons snel weg wouden hebben toen we een tweede ronde bestelden, echt fijn!
    De cocktails zijn echt goddelijk, hebben er een boel geprobeerd en de favoriet bleek de nieuwe cocktail van de week. Het eten duurde wel iets langer dan enkele weken geleden, dat is ook wel begrijpelijk door de drukte, maar stond met een kleine 20 minuutjes op tafel dus dat is goed te doen wanneer je een hapje vooraf besteld! Tip: bestel de tortilla chips maar dan met aioli ipv guacamole!
    Enige nadeel is de bereikbaarheid met de auto, maar dat is met alle restaurants in de stad wel dus volgende keer lekker met het OV! We komen zeker weer!

27. Wij hebben gisteravond gegeten bij Twins met een groupon bon. We werden leuk ontvangen en snel geholpen. De kaart bood een ruime keuze aan gerechten en wij hebben daar heerlijk uit gegeten, zeker voor de prijs. Bediening was vriendelijk en alert. Eetcafé twins vinden wij echt een aanrader, bedankt voor deze leuke en gezellige avond!

28. Klaas & Mareille

Heerlijke avond bij de dames. De spare-ribs waren voortreffelijk, vlees viel bijna van de botjes! ook goed gemarineerd. Leuk sfeertje, gemoedelijk, persoonlijk en oprecht. Carpaccio vooraf ging er ook prima in.

29. Nederlands Arnhem

Helaas een zeer slechte ervaring. Om de paar maanden gaan wij naar Dino's voordat wij naar de bioscoop gaan. Maar dit was wel de laatste keer. Het eten is er slecht geworden. Heel smaakloos. De saus komt uit een zakje. De groente zijn uit de diepvries. Er werkt een man (wij denken dat dit de bedrijfsleider is, klein) hij keek heel de tijd uit het raam, erg verveeld en geirriteerd door iets. Dit kwam op ons een tikje raar over. De meisjes in de bediening zijn wel vriendelijk. De sfeer is verder ok maar het keuken personeel zie je steeds af en op te trap komen met etens waren. Al met al raden wij dit absoluut niet meer aan. Jammer van Dino's

30. Geweldig! Het eten is heerlijk. Geen andere plek in Arnhem kan zulke lekkere sushi maken. Aanrader!!