Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Arnhem verdeeld zijn.

1. Lekker eten. De service is wat traag. Er hangt een leuke sfeer door het originele thema.

2. Een van de lekkerste restaurants die ik ken. De prijs is wel hoog, maar dat moet je voor dat eten over hebben! De service is erg goed. Je hebt een kok aan tafel.

3. Leuke sfeer, zeer aardig personeel en heerlijke sushi. Je wordt snel geholpen dus je krijgt waar voor het onbeperkt eten zeker voor herhaling vatbaar!!

4. Erg lekker, goede service en een leuke sfeer!

5. Chanaira

6. Het is erg gezellig, vooral omdat het onder de grond zit!
    Ze hebben lekker eten en een goede service.

7. Prima gegeten vorige week vrijdag. Heerlijke hamburgermenu's en de frieten zijn ook super. De hamburgers zijn lekker, groot en gevarieerd. Hier gaan we zeker nog een keer naar toe. Zeker voor een cafetaria erg goed. De prijs is gewoon wat een ander ook vraagt, terwijl de kwaliteit daar ver boven ligt.

8. Internationaal Arnhem

Wij hebben gisteren een bezoek gebracht en ons geld uitgegeven bij Le Grand Royal. We hebben dit restaurant gekozen omdat het er gezellig uitzag. Het eten was opzicht wel lekker, niet te veel en eten werd zeer snel achterelkaar geserveerd. We hadden het stokbrood (6 dunne stukjes met tapas) nog niet op of het voorgerecht werd al opgediend. Binnen een half uur zaten wij al ah hoofdgerecht. De serveersters probeerden vriendelijk over te komen maar waren nogal onhandig, zo viel het dessert om bij het serveren. Voor een tweede en derde drankje moesten we zelf naar vragen. Bij het dessert waren ze het bestek vergeten, niet erg slim dus. Ook om de cappuccino moesten we vragen, deze viel erg tegen (geen lekkere schuimlaag). Volgende keer maar weer naar ons vertrouwde restaurant.

9. Internationaal Arnhem

Zaterdag 27/10/2012 bij Humphrey's in Arnhem gegeten. Was al een koude avond en dat was aan het raam wel te merken (trok koud op), maar dat was dan ook het enige minpuntje. Verder liep het qua bediening goed, was het eten prima en de sfeer ook. Prima restaurant!

10. Internationaal Arnhem

Heerlijk vegetarisch gegeten met mijn vriendin, goede service en zeker waard om eens bezocht te hebben.
    het is er erg gezellig. geweldige avond gehad.

11. De plek in Arnhem waar ik al jaren terug kom, de sfeer is heerlijk, de vriendelijkheid van het personeel is bijna ongekend, het eten is, alle keren dat ik er ben geweest (minimaal twintig keer), erg lekker.
    De prijs-kwaliteitverhouding vind ik uitstekend en ja, daar speelt in mee dat ik altijd met mijn gezelschap minimaal 2 flessen wijn nuttig.
    Wat ik prettig vind is dat je, ondanks dat het restaurant bijna altijd vol is, op je eigen tempo kunt eten. Nog nooit het idee gehad dat 'het tijd is om te gaan'.
    En ja, het terras "het buiten" is zo gezellig ingericht, je vergeet dat je midden in het centrum zit.
    Kortom; Gewoon relaxed genieten!

12. Monique Disteli

Gegeten bij Troya met 6 personen, met een rising promotion kortingsbon. Dit tijdens de telefonische reservering gezegd(ook dat het stripje weg was),volgens de dame aan de telefoon geen probleem! Aangekomen in het restaurant
    zei de eigenaar)dat onze kortingsbon( aan de deur gekocht voor €15,-) een afscheurstripje miste en daarom eigenlijk niet meer geldig was.Dit stripje werd echter door de verkoper aan onze deur verwijderd als bewijs van verkoop! Ok,geen probleem we kregen korting, was helaas telefonisch beloofd, was helemaal in orde maar hij deed erg boos en chagerijnig. Mijn man is nogmaals gaan vragen of het in orde was vanwege zijn negatieve gedrag. Nee, geen probleem hoor, lastig maar overkomelijk! Echter bij het afrekenen moesten we de volle mep betalen, zijn baas(?) vond het niet goed, maar we kregen een kortingsbonnetje voor de volgende keer.Dus we moeten nog een keer terug om eindelijk gebruik te kunnen maken van een korting? Na dit bericht op facebook te hebben geplaatst als waarschuwing meldde een buurtgenoot dat ook haar stripje verwijderd was aan de deur maar dat daar helemaal niet moeilijk over werd gedaan. Je bent dus gewoon overgeleverd aan hun goede of slechte bui! Hadden we dat maar eerder geweten, waren we er nooit heen gegaan. Het eten was wel goed, een beetje weinig, zonder toetje niet de buik vol! Wel authentiek Turks eten waar wij echt van houden, alleen door dit absurde gedrag zal ik mij er nooit meer vertonen. Voel me meer dan besodemieterd..

6,3
  13. De sfeer/ambiance is top dat hebben ze zeker goed gedaan, de eerste indruk was goed, tot dat we aangesproken werden voor onze bestelling, de serveerster beleef klanken roepen als Huhh en wat (omdat ze niet echt bezig was met ons). Over het algemeen heeft het gesmaakt maarja als ik de zelfde producten haal bij de aldi zal het ook smaken, ik bedoel patatas bravas zijn ( in mijn woordenboek) geen krieltjes met ketchup/mayo. Ook geef ik de voorkeur aan verse producten ipv bv champignons uit blik

14. Talia Hager

Heerlijk gegeten, aardige en betrokken bediening. Gezellige sfeer.

15. Zeer goed gegeten, erg smakelijk!
    Helaas was er te weinig bediening voor het overvolle restaurant, maar dat werd ruimschoots goedgemaakt door het grand dessert.

Een aanrader! Goed eten voor een zeer betaalbare prijs.

16. Afgelopen maandag bij restaurant Troya gegeten, met een groep van 9 personen. We werden heel vriendelijk behandeld door de bedienende mensen. Het eten was er ruim op tijd en smaakte heerlijk! We hebben er van genoten.

Even over de mensen die hier zo negatief praten..
    Het gaat negen van de tien keer over geld! Als je een dagje uit eten gaat moet je er wel wat voor over hebben toch?? Anders kun je gewoon beter thuis blijven.

Zeker een aanrader!!

Groetjes familie Kramer

17. De sushi's zijn goed op smaak en zo te zien met aandacht bereidt. Fijn dat je rustig kunt zitten ondanks dat het all you can eat is. Enige min puntje. De gerechten op de warme kaart zijn niet duidelijk aangegeven. Bestel je gebakken roodbaars krijg je het gepaneerd en gefrituurd. Bestel je biefstuk krijg je het gedrenkt in een of andere saus. Maak dit duidelijker door het op de kaart dr bij te zetten. Zeker omdat je voor verspilling moet betalen en je iets krijgt wat je niet wist dat het dr bij zat is dit vrij onhandig.

18. De sushi is lekker, verrassende smaakcombinaties.
    In het begin was de service en snelheid goed.
    Maar nu het populairder en drukker wordt merk je dat het wat minder wordt. Heb laatst ruim een half uur moeten wachten op 10 rolletjes.. Dat er een nieuwe kok is heb ik begrip voor maar dat je voorraad niet op orde is en het personeel niet onder druk kunnen presteren. Volgens mij was de vaste kok met vakantie. Want die jongens die daar achter stonden konden het allemaal niet bijbenen. Ik raad aan, zeker bij grote bestellingen, even bellen. Scheelt je een hoop irritaties.

19. Vroeger vond ik de prijs/kwaliteit verhouding matig. Maar ben dr nu op terug gekomen. Sinds een tijdje hebben ze op iedere donderdag een koopavondmenu voor 9,50. Elke week een andere keuze tussen vlees of vis. Dit is mij nog geen een keer tegen gevallen. Bediening vriendelijk en het eten erg goed en portie voldoende. Ben je sceptisch en wil je voor een vriendelijke prijs goed eten en nog een poging wagen. Probeer dan de koopavondmenu uit. Het zult je niet teleurstellen.

20. Laat je niet misleiden door de buitenkant. Binnen ziet het er fis en open uit. Niet overdreven vol met thaise ornamenten. Bij binnenkomst word je vriendelijk ontvangen bij de bar. We hadden niet gereserveerd maar dr was nog een tafeltje voor ons beschikbaar. Het lange wachten op het eten, wat dmv een bordje op de tafels werd aangegeven, viel enorm mee. Van mij kunnen ze de bordjes wel weghalen. Het eten was vers en smaakte zoals het hoorde. Kreeg weer heimwee naar Thailand! Porties zijn voldoende, wel hadden we extra rijst besteld.

21. Vorige week hier gegeten. Het begon goed, de serveerster vroeg of we wat wilde drinken en of we wilde beginnen met wat brood erbij. Allemaal netjes en op tijd. Vervolgens onbeperkt spiezen besteld zodat we van alles wat konden proberen. Het was tenslotte ons eerste keer bij Rubens. Eerste spiezen waren lekker, goed gekruid en juiste garing. Maar daarna... Toe ging het bergafwaards. De varkenshaas spies was zeer flauw, de volgende gamba spies was nog rauw ondanks dat het van buiten gaar leek te zijn. Ik denk dat ze tegen het einde van de avond drukker hadden en met bevroren gamba's werken op de grill. Is geen ramp maar leg het even in koud water zodat ze wat ontdooien want zo krijgen rauwe spiezen. Tussen de spoiezen door lang wachten. Ook kwam dr niemand meer langs om te vragen of we nog wat te drinken wilden. Hele avond met de eerste twee drankjes gezeten. Dit terwijl we bij de kassa zaten, dus goed in het zicht.
    Dit alles hebben we kenbaar gemaakt bij het afrekenen. Waarop we excuses aangeboden kregen. Al met al voor een gerecht prima maar ga daar niet lang zitten of onbeperkt eten. Want zowel smaak als garing als service zijn verre van consistent. Erg jammer.

22. Mijn Sushi verslaving is 3 jaar terug bij het bekendste sushi restaurant van Arnhem begonnen maar Ichiba is nu met grote zekerheid de nummer 1. Qua kwaliteit (fijn/dun en vers), keuze (Sushi, Roll's, Usu yaki..) en service de beste in omstreken. Af en toe wisselende extra Sushi, maki of rolls zouden dit restaurant onoverwinnelijk maken! De Sashimi-fan moet helaas (voor hun) bijbetalen, maar dit houdt voor ons de prijs/kwaliteit verhouding op top niveau. Ik hoop nog heel lang en heel vaak bij dit restaurant te mogen eten.. Arigato gozaimasu!!

23. Mooie locatie. Geen bijzondere keuken. Iets te duur voor de kwaliteit die je krijgt.

24. Indonesisch Arnhem

M Bergsma

20-10-2012

Heerlijk gegeten van het buffet met 4 personen.
    Iedereen vond het erg lekker.
    Goed kijken op de bordjes die er bij staan als hier pittig op staat dan bedoelen ze dat ook.

Wij gaan zeker nog eens terug

Tip voor de eigenaar wellicht met een stukje live muziek zou het nog leuker zijn maar dat heeft natuurlijk niets met het eten te maken dit was gewoon heerlijk.

25. sprangers

Friet eten maar dan alsof je in een restaurant zit, en bediend worden. maar wel de prijs van een frietje. De hamburger menu's zijn speciaal. Een aanrader, zeker voor deze prijs. Bediening (2x geweest) elke keer correct, vriendelijk en zelfs tijd voor een praatje.

PS. goede friet ook en meer dan voldoende mayo!

26. We zijn via groupon hier eten geweest, allereerste gewenste reservering ging niet, er werdt direct gevraagd via groupon... Toen was er geen ruimte we zitten vol. Op een ander gereserveerde avond toch gegeten, tot onze verbazing kregen we een andere aangepaste naar onze mening beperkte menukaart. We hebben uiteindelijk van de menukaart gekozen wat we normaliter niet zouden nemen. We vonden de porties erg minimaal, bv de soep was halfvolle kom, en daarbij gereserveerd 1 stukje stokbrood. De porties friet en de groentes waren ook minimaal, veder zit je erg dicht op elkaar en waren de toiletten defect waardoor je bij een naastgelegen restaurant je behoefte kon doen. Al met al geen tweede keer Twins voor ons.

27. JV Daniël

Goede service, vriendelijk personeel, lekker eten, eetcafé ziet er schoon en verzorgd uit. Het is een aanrader om er een keer te gaan eten als je in of nabij Arnhem bent!!!!

28. Als vakantieafsluiting ging ik met mijn beide zoons op hun aanraden sushi eten. Fantastisch. Alles klopte. Plezierige, deskundige en snelle bediening. Heel erg lekker eten met veel variatie en knapperig vers allemaal. Zeer veel keus en dat voor nog geen 25 euro pp. Gelukkig gereserveerd want het werd behoorlijk druk maar niet storend, een goed gesprek aan tafel bleef mogelijk. We komen hier zeker terug.

29. Het was enorm druk door het concert van Doe maar, ondanks dat werden we van harte welkom geheten en werden direct tafels aan elkaar geschoven om ons te plaatsen !!

Eenmaal aan tafel overviel ons de organisatie en de geweldige sfeer !! Leuke inrichting en de kok die ijskoud in zijn open keuken in vlot tempo de heerlijke gerechten doorgaf !!
    Wij komen terug om nogmaals rustig te genieten !
    Chapeau !!

30. Indonesisch Arnhem

Ik heb bij Batavia mijn verjaardag gevierd, samen met drie vriendinnen. Was super gezellig, leuke sfeer, vriendelijke en vrolijke bediening en heerlijke eten.
    Mijn verjaardag was ontzettend leuk en dat dankzij de Batavia team. Je voelt meteen welkom en thuis. Zeker een aanrader en we komen snel terug.

Met vriendelijke groet,

Marie