Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Arnhem verdeeld zijn.

1. Kom al zeker 15 jaar speciaal vanuit Huissen om hier een geweldig lekker hapje te halen. Ik heb nog nooit niet lekker gegeten van Rito.

2. Snackbar Arnhem

Ik had een super shoarma besteld, echter thuis was het grote bakje maar voor de helft gevuld met vlees. Dan had ik beter 2 normale shoarma's kunnen kopen voor net iets meer geld.. ook zat er veel slappe sla bij waar ik niet om gevraagd had. Het persoon achter de balie was wel erg vriendelijk.

3. Zaterdag avond hier uit eten geweest. Was heel erg druk maar ik heb nog nooit zo'n goede bediening gezien.
    Kwamen regelmatig vragen of we meer wilden bestellen en ook de bestelde items waren erg snel op de tafel geplaatst.
    De sushi (en andere gerechten) smaakten ook weer erg goed.
    Doen we nog eens.

4. wouter willems

5. Erg lekker eten vers bereid en goede smaken in de sauzen! Snel en vriendelijk personeel. Toch vind ik persoonlijk de regel; dat als je iets niet op eet, je er extra voor moet betalen niet helemaal op zijn plaats in een restaurant.. zo lieten wij 2 rolletjes sushi liggen en 1 mini loempia. Wij vonden deze vissoort achteraf niet lekker. Wij zijn ook juist hier gaan eten om sushi te proeven en te leren kennen. Dus in hoe ver moet je dit doorvoeren? We werden er gelukkig alleen op gewezen "deze keer zien we het door de vingers". Verder is mijn sushi kennismaking erg goed verlopen! Heerlijk avondje gehad, sfeervol interieur en dat alles voor een goede prijs!! Ga zo door!

6. bas, DIPI-moto

Gisteravond stopte we bij Snackpoint om hapje te eten. Ik ben niet eens bekend in de stad Arnhem maar dit is een echte aanrader. Gezellige compacte opzet van het restaurant, parkeer gelegenheid recht voor de deur ;), persoonlijke bediening (gezellig zitten praten met Chris en Yiota), super gyros gegeten. Lekkere kop koffie gedronken achteraf. Ik kom vaker als ik in de buurt ben. Het gevoel van thuiskomen, wat leuk. Groeten vanuit het zuiden.

7. Heb er net gegeten (voor de 2e keer) en het was weer heerlijk! Portie van de aubergine's mag alleen wel wat kleiner.

8. Ja is echt super deze tent. Kapsalon extra vlees en saus is echt goeie daar. Ga altijd na training ffen met de maten langs om te bunkeren, ze stellen me nooit teleur. Story altijd aanwezig, jammer dat ze de VI er niet tussen leggen. Coca-cola is ook echt superkoud.

9. In mijn vorige reactie had ik besloten om een keer terug te gaan en dat heb ik gedaan! Nadat iemand van het bedrijf contact met mij op zocht had ik besloten om in het nieuwe jaar langs te gaan, en ik moet zeggen, ik heb genoten! de oude baas was er weer en dat was super gezellig, het eten was perfect, vooral het vlees smaakte goed, de tjatzikie was als van ouds en de jongen en meisjes die werken deden het super en waren heel erg vriendelijk en behulpzaam, ze hebben heel wat verbeterd maar ze komen weer terug aan de top let op mijn woorden! Een goed restaurant met een prachtige sfeer en leuke bediening. Houden zo Rhodos!!

10. Internationaal Arnhem

Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten. We hebben gekozen voor a la carte en hebben steeds de aanbevolen wijn gekozen. Eten was heerlijk, borden zeer verzorgd, bediening goed op de hoogte van wat ze serveren, zowel eten als wijn. Helaas wonen we niet in de buurt, anders kwamen we zeker terug.

11. Gister voor het eerst bij La Puerta geweest. Maar ook gelijk voor het laatst. Diverse tapas besteld waaronder gevulde champignons, spareribs en varkensmedaillon. De spareribs waren wel lekker, de champignons uitgedroogd en de varkensmedaillon lekker van smaak maar nog net iets te rauw. Vervolgens als dessert een chocoladedessert besteld die extra op het bord stond (niet op de kaart). Hier stond bij een chocolademousse van bruine en witte chocola en chocolade ijs. Vervolgens een half uur op het dessert gewacht en hier kregen we 3 bollen chocolade ijs en iets wat op een bruine chocolademousse moest lijken in een bakje. (waar is de witte chocolademousse?). De chocolademousse was niet luchtig en lauw, het leek meer op lauwe slagroom met een bruine kleur. Aangegeven bij de borden afhalen dat de mousse niet lekker was, als antwoord kregen we: 'ja klopt, deze is net gemaakt vandaar dat het ook zo lang duurde' (mousse moet toch minimaal een aantal uur in de koeling staan voordat het geserveerd kan worden. Dus ze weten dat het niet gelukt is en toch wordt het geserveerd. Op het bord stond € 6,00 voor dit dessert en op de bon € 6,90. Na hier mijn beklag over te hebben gedaan wordt er eerst gedaan alsof ze je niet horen en wordt het totaalbedrag nogmaals gezegd. Uiteindelijk is het dessert van de bon gehaald, maar dit ging niet van harte.

12. Ga hier regelmatig met collega's lunchen vanwege de uitstekende lunchkaart. Ook een goede plek om langs te gaan als je een goede hap wilt na een dag winkelen.

De service is goed en over het algemeen is het personeel erg attent. Je kunt zowel binnen als buiten zitten en in de zomer is het terras nog groter omdat ook de overkant wordt gebruikt.

Mijn twee favorieten zijn de uitsmijter Sint Jan en de Sate.

13. Samen met mijn vrouw wezen eten voordat wij naar de bioscoop gingen.
    Kregen snel een plaatsje in een vol restaurant. Wel recht op de tocht en daarin waren wij niet de enige.

Vooraf had ik de champignonsgratin. De smaak was zuur en de champignons dreven in het water. Niet geslaagd. Als hoofdgerecht een bokspies en mijn vrouw had de spareribs. De bokspies was smakeloos. Het vlees was lekker gaar en zag er goed uit, maar had geen enkele smaak van zichzelf. De bijgeleverde aardappeltjes waren aardig, de groenten nodigden niet uit tot proeven. De bediening is correct maar niet erg attent. Glazen worden meegenomen zonder te vragen of je nog wat wilt drinken. Opletten dus.

Voor één voorgerecht, twee hoofdgerechten, vier biertjes, één toetje en een dubbele espresso moest bijna zestig euro worden afgerekend.

In mijn optiek een uiterst slechte prijs kwaliteit verhouding. Voor een snelle kwaliteitshap voor een redelijke prijs moet je hier niet zijn.

1,5
  14. We hebben hier twee keer gegeten, eerste keer was perfect. Tweede keer was het eten droog en doorbakken, niet lekker. Sfeer en bediening prima. Door het grote verschil in koken zijn we toch niet meer geneigd om terug te gaan, jammer. Het was niet druk maar toch lang moeten wachten op een heel droog taai stuk vlees met aangekoekte aardappelen en ver doorbakken friet. Vreemd, de eerste keer was het perfekt gebakken.

6,7
  15. Onno / Mirjam

Wij hadden gereserveerd voor twee personen, bij de kassa was het erg druk en er werd ons terloops een plaats aangewezen vlak bij de kassa. Verder duurde het ruim 35 min voor er een bestelling werd opgenomen, eenmaal besteld verliep het verder goed, helaas moesten wij minstens 15 min. wachten op onze koffie die overigens koud was, na een opmerking hierover werd er wel nieuwe aangeboden, het eten was lekker.

Groetjes

Onno Mirjam

16. Rene

Restaurant heeft meerdere verdiepingen en dat is leuk voor de kinderen die zo mooi naar buiten kunnen kijken van bovenaf. Het was erg druk en toch waren niet alle kassa's open!

Friet is niet lekker is hard en heeft bijna geen aardappel binnen in. Burgers zijn lekker maar zien er niet lekker uit. En de milkshake was slap van smaak.

Prijs is duur voor de kwaliteit dat je krijgt. Ik ga dan ook alleen met voordeel bonnen naar de MAC.

17. Wat een sfeermaker met fantastische tapas en super bediening! Heerlijke plek binnen bij de open haard in de winter. In de zomer op het terras aan de Rijn kun je wegzakken in fijne lounge stoelen waar je de rest van de dag niet meer uitkomt. Probeer vooral de sashimi en de huisgemaakte saté! Eet smakelijk!

18. Eten was heerlijk. Koffie latto machiata was lauw en smaakte niet naar koffie. Helaas hadden we geen tijd om te reclameren ivm trein. Maar zou ook niet nodig moeten zijn.

19. Internationaal Arnhem

Goed eten; je bestelt als het ware meerdere eenpersoonsgerechten. Sfeer en locatie is goed.
    Helaas werden wij twee keer vergeten: het hoofdgerecht was simpelweg niet besteld bij de keuken (terwijl we aan hadden gegeven haast te hebben, maar dat zou 'geen enkel probleem' zijn) en daarna nog eens een drankje. Das niet zo mooi. Het bestelsysteem (digitaal) werd de schuld toegeschreven. Geen compensatie werd geboden.

20. In 1 woord Fantastisch!
    Hier wezen eten via de groupon actie afgelopen Donderdag.
    We hebben alle 4 onwijs genoten van deze avond!
    Vrije keuze van de kaart, heerlijke gerechten.
    Een pluim voor de jonge dame in de bediening, zij weet sfeer en gezelligheid geweldig over te brengen en gaf ons een heerlijk 'thuis' gevoel.
    Na het eten op advies van de dame een lekkere koffie gedronken bij de openhaard!

Wij raden iedereen dit restaurant aan!
    Vergeet het stoofpotje niet te proberen, en doe de groetjes aan deze vriendelijke dame!

21. Internationaal Arnhem

heel anders en apart eten. Beetje gezellige huiskamer sfeer eigenlijk zeer vriendelijke mensen die hun best doen. en erg kleinschalig maar prima en lekker eten. niet scherp wel apart echt een aanrader

22. Vorige week donderdag gegeten!
    Ik was aangenaam verrast, het restaurant heeft een make-over gehad.
    Eten was lekker en de hoeveelheid meer dan genoeg. Ook was de bediening zeer gast vrij.

Al met al, een mooi gelegen restaurant met een goede prijs kwaliteit verhouding!

23. Eten was heel erg lekker. Persoonlijk vond ik de aankleding van het restaurant iets minder. Voelde een beetje kaal/klinisch aan maar dat kan voor iemand anders natuurlijk heel anders aan voelen.
    Van de bediening had ik een beetje de indruk dat ze nieuw was maar ze was wel erg enthusiast en deed erg haar best.

24. Italiaans Arnhem

L

Laatst geluncht bij Zilli. Was helaas een tegenvaller.. Ten eerste duurde het heel lang voordat we konden bestellen, de bediening was niet op de hoogte van de soep en pasta van de dag en voor de verse jus die we hebben teruggegeven omdat ie te zuur was werd geen alternatief aangeboden en stond vervolgens nog op de rekening. Jammer, want het eten was wel goed!

25. Rob

Inmiddels enkele keren hier gegeten en de kwaliteit van de sushi is er prima. Zoals bij de meeste 'all you can eat' restaurants moet ook Ichiba het niet primair van de sfeer hebben, maar het restaurant is netjes ingericht en het personeel is vriendelijk en correct. De plakjes avocado op de 'dragon roll' sushi leek inmiddels plaats te hebben gemaakt voor avocado-mayonaise (of iets dergelijks); dat was wel jammer. Verder prima prijs/kwaliteit verhouding, al zijn de drankjes wel iets aan de prijzige kant.

26. 5 januari met 4 personen het 4 gangen verrassings menu gegeten, prijs kwaliteit was super,
    we gaan daar zeker vaker eten. Bediening is TOP.

27. Onlangs, na een aantal keer aanraden en goede verhalen rondom, een bezoek gepleegd aan Ichiba. Ik ben geen sushi-eter, dus ik wist niet wat te verwachten. Maar... na enige uitleg bestelde ik. Na een keer mijn hoofd draaien stond het al op tafel. De bordjes werden ook 1 seconde nadat ze leeg zijn weer weggehaald. Een leeg colafesje (naast vol glas) werd meteen opgeruimd. Lekker tafelen is er dus niet bij. Er hangt ook geen sfeer, dus daar moet dit restaurant het niet van hebben. De tafel naast de mijne is bezet door twee mannen die met hun mobiel op tafel aan het eten zijn... gezellig. De eerste keer en tevens de laatste keer dit restaurant. Het is een veredelde (vr)eetschuur!

28. Dit was een typisch gevalletje van 'eens maar nooit weer'.
    Behalve een paar soorten vlees, bestond het buffet verder alleen uit wat groente en 3 sausjes. Op het 'ovenverse' stokbrood moest een half uur worden gewacht, omdat de oven nog niet warm was (we hadden van te voren gereserveerd). Vervolgens moesten we enorm aandringen om wat friet te krijgen en de 'diverse salades' zoals op site staat, bleek een kwak huzarensalade op een bordje te zijn.
    Dit alles gecombineerd met een enorme ongastvrijheid (we werden volledig genegeerd) maakt dat het nog niet de helft van de 22,50pp waard was!

2,6
  29. Joey&Manon

De sfeer van een snackbar daarom die 1. Verders prima tent, goeie service (zetten de pan gewoon nog ffkes aan ondanks dat je net buiten de openingstijd komt) dat is nog eens service! Qua hoeveelheid friet mag het soms wat meer zijn.

30. Super super super! Nog nooit zo'n heerlijke eerlijke hamburger gegeten!
    En dan de friet! Ongeëvenaard! Complimenten ook voor de attente bediening,
    Wat een feestje om in dit unieke frietrestaurant even op adem te komen!
    Ook voor kinderen een bijzondere gelegenheid. Als toegift nog een surprise ook!
    Een aanrader voor jong en oud!!!!