Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Arnhem verdeeld zijn.

1. Internationaal Arnhem

Enige jaren geleden kwamen we regelmatig in dit restaurant, wat toen ook een begrip in Arnhem was en van donderdag tot zondag altijd bomvol zat.

Deze Valentijnsdag besloten we spontaan weer eens te gaan eten bij het restaurant wat eens heerlijke en ruim geportioneerde gerechten serveerde.

Het viel ons zwaar tegen.

Allereerst moet ik vermelden dat het restaurant bijzonder leeg was; al met al zaten er misschien 20 mensen gedurende de gehele avond. Terwijl er zeker 4x zoveel zitplaatsen zijn.
    Voor een valentijnsdag, op een donderdag (koopavond) nota bene: slecht signaal.

Het voorgerecht liet, eerlijk waar, 30 minuten op zich wachten.
    Wij hadden een tunesische brik, die bijzonder vet was en een beef teriyaki besteld.
    De beef teriyaki was niet meer dan 4 happen rosbief in pindasaus. Niets meer, niets minder.

Vervolgens het hoofdgerecht, ook hier een bijzonder lange wachttijd: 1 uur...
    En eerlijk waar: ik overdrijf niet.. We zaten elkaar op een gegeven moment gewoon stil aan te kijken omdat we elkaar niets meer te vertellen hadden. Aan iemand vragen hoe lang het nog zou duren was ook niet gemakkelijk. Er kwam geen personeel in de buurt, ook niet nadat onze glazen al zeker 45 minuten leeg waren.
    Uiteindelijk kwam het hoofdgerecht dan toch, we zaten er toen al bijna 2 uur.
    De bioscoopkaartjes die we hadden gehaald voor de film die we aansluitend wilden bezoeken, konden we inmiddels weggooien.
    Onze hoofdgerechten, lamskoteletten en een entrecote; waren redelijk. Zeker niet van de hoogstaande kwaliteit van vroeger - evenmin zo ruim geportioneerd.

Het nagerecht was in verhouding nog het best. Werd overigens ook binnen 10 minuten geserveerd. De toren van kletskop was simpel maar goed; de chocoladecake was op zich goed maar kwam overduidelijk uit een dr.oetker-pak...

Al met al: voor ons was het echt een grote teleurstelling. Wat erg jammer is. Zeker omdat het vroeger altijd zo goed was.
    De sfeer is nog altijd uitstekend, misschien wel beter dan weleer. Maar de service en zeker de wachttijden: dat slaat echt nergens op. Uiteindelijk hebben we 2u en 45 minuten doorgebracht in een restaurant wat slechts een matig 3-gangen diner serveerde - en dat kan gewoon niet.
    En als ex-kok, weet ik echt wel waar ik het over heb,

* Als je elkaar lang niet gezien hebt (minstens 2 jaar) én niet ál te hoge eisen aan je maaltijd stelt: prima tent.
    * Ga je op een eerste date met een meisje die veel te hoog gegrepen is voor je, wil je daarom zo veel mogelijk tijd met haar doorbrengen - én interesseert de kwaliteit van het eten je niet omdat je haar na de avond toch nooit meer terug ziet: dan is dit echt een aanrader.
    * In elk ander geval: Arnhem telt tientallen leuke restaurants; kies beter een van deze.

4,5
  2. Mexicaans Arnhem

Bij aankomst werden we (2 personen) wel gezien, maar liet de gastvrijheid even op zich wachten. De bediening was nog niet uitgepraat met elkaar. Vervolgens naar een tafel gebracht bij het raam, leuk dachten we. Echter was het erg fris want de ramen tochten nogal daar waardoor het koud was. De tafel was te laag voor de stoelen waardoor we onze benen niet kwijt konden. De serveersters kenden de kaart totaal niet en het eten werd meerdere malen bij de verkeerde tafel gebracht. Wij hadden een platter besteld, maar wat erop lag kwam niet overeen met wat er op de kaart stond.We moesten zelf om gerechten vragen die we zouden moeten krijgen, maar niet kregen. Ik heb een drankje gehad in ruim een uur. Wilde wel bestellen, maar er werd nauwelijks naar ons om gekeken (ik zwaaide wel), dus duurde het nogal lang voordat ze door had dat ik graag wat te drinken wilde bestellen. Eenmaal besteld, werd het drankje vergeten.. moest vervolens er zelf achteraan of mijn drinken nog kwam.
    Het eten zelf was enorm lekker, ontzettend van genoten! De cocktail smaakte ook goed. Heel jammer dat de bediening zo ontzettend beroerd was, dat doet het eten te kort naar ons idee.
    Dit heeft de prijs/kwaliteit verhouding doen verlagen.

3. Mediterraans Arnhem

Eten niet bijzonder; De quesadillas waren vrij smakeloos net als de sla. Wel lekkere quacamole. Bediening van serveerster onbeleefd; toen wij om een koffie vroegen, deelde ze mee dat ze eerst de tafel die ze aan het afnemen was op wilde ruimen. Lekkere koffie.
    Geen aanrader.

4. Kelly van der Wal

Ik kom hier erg vaak met mijn moeder of vriendinnen, en ben erg tevreden over het eten en de bediening! Het enige restaurant waar de sushi zo lekker is. Ga zo door, dan zien jullie me zeker vaker terug.

5. chelsea en shane davies

We hebben een superleuke valentijnsdag gehad! Heerlijk gegeten met een hele groep. Het vlees was erg mals en de witte huiswijn smaakte me erg goed, goede nasmaak, leuke meiden en heer van de bediening, een supersfeer. Ondanks de drukte hebben we niet lang op het eten hoeven wachten. Prijs/kwaliteit is helemaal goed, je krijgt genoeg en goed eten voor je geld. We hebben een topavond gehad, bedankt allemaal!

6. Indonesisch Arnhem

DAYENNE TITIHERU

Heerlijk gegeten, vers en echt Indonesiche gerechten.
    We komen vaker.

7. Met groupon gegeten. Prijs kwaliteit perfect. Wat weinig keus maar wat wil je voor die prijs.

8. Heerlijk gegeten, sushi snel op tafel en goede vriendelijke service van alle medewerkers! Conclusie: een geslaagde avond.

9. Dit restaurant is prima. Het eten is lekker, alles is warm en voldoende. Sinds kort kun je ook pizza krijgen en nog wat andere uitbreidingen. Bediening in orde.

10. Nederlands Arnhem

Ineke van der Hijden

Vanmiddag met een vriendin de lunch gebruikt bij Fabels. We werden heel vriendelijk en gastvrij ontvangen. Er was een ruime keus in lunchgerechten, de bediening was vlot en vriendelijk. Het eten was erg lekker en ook best veel voor die prijs. Ook na het eten konden we gewoon nog een hele tijd blijven zitten praten zonder per se nog iets te moeten bestellen. Sober maar sfeervol ingericht en gelukkig geen harde muziek, maar gewoon een gezellige ambiance om weer eens bij te kunnen praten. Zeker voor herhaling vatbaar.

11. Heerlijk!! Eet vaak op De Markt maar ook al mijn ervaringen bij dit restaurant, naast de Schouwburg, zijn heel erg goed. Sinds begin februari van eigenaar veranderd met plannen voor aanpassen van de kaart. Vooral de Maki-Sushi's (Rolls) zijn echt super, Kushi-maki/ Ebi tempura maki (gefrituurde garnaal)** en Tori-maki met Mango-saus (kip-sushi)**. Gedeelde 1e plaats en weinig andere japanse restaurants in NL die aan de restaurants in Arnhem tippen. Wens ze heel veel succes en raad ieder aan dit restaurant uit te proberen.

**Pluspunt is ook geen meerprijs voor bepaalde sushi's.
    Hoop wel dat ze ook Usuyaki (Ribeye/beefrolletjes) op de nieuwe kaart zetten..

12. Was erg druk, toch snel geholpen. Chocomelk moet je zelf maken door een zakje in hete/warme melk te doen. Zag later dat ze ook andere smaken hadden. Dat hebben ze niet genoemd. Staat niet veel op de kaart. Boterhammen met kroket waren goed. Kan ook niet veel aan mis gaan.

6,1
  13. Via groupon een heerlijke high tea gehad! Er werd netjes rekening gehouden met de vegetariër onder ons. De bediening was ook zeer vriendelijk en netjes. Veel verschillende lekkernijen en van goede kwaliteit. We hebben het niet eens opgekregen en dat lag dus niet aan de smaak :)
    Ook een pluspunt is dat het 5 minuten lopen is vanaf het station (wij komen niet uit Arnhem). Binnen ziet er ook erg verzorgd/schoon en gezellig uit. Helemaal top!

14. Wilma en Danny

Ontzetttend lekker gegeten hier. Bediening goed, eten goed. Het was een heerlijke avond!

15. Mexicaans Arnhem

Clarice en Eric

Wat een super tent! De echte Mexicaanse sfeer! Hip en Trendy met heerlijke muziek. De cocktails zijn super lekker: wij gingen voor de Strawberry Margarita met verse aardbei en de Mojito Club. De snacks en platters zien er top uit en zijn verrukkelijk! Aanraders zijn de Charchuteria platter, de Streetfood platter en de Tapas platter. Daarbij lekkere soepjes genomen; kreeftesoep en tortilla tomatensoep. De biefstuk was heerlijk! En wat een originele manier van presentatie! Oog voor detail. Wat een sfeer en wat een goede prijs/kwaliteit verhouding! De aanwinst voor Arnhem! Komen zeker terug!

16. Het Arnhems meisje is een gezellig, sfeervol grandcafe. We gaven aan om niet extreem lang te tafelen en dat hadden ze goed geregeld in de keuken. Vriendelijke bediening, kwamen een aantal keer vragen of het gesmaakt heeft. Het eten was erg goed (4 gangen). De borden waren mooi opgemaakt en de porties waren ruim voldoende. Als ik weer naar Arnhem zou gaan, ga ik daar zeker nog eens eten!!!

17. frank & eline

Verbaasd hoe het was!
    Bij het reserveren werd er binnen 3 sec opgenomen, toen we binnen kwamen werden direct de jassen aangenomen. Het personeel liep veelvuldig rond en hield nauwlettend in de gaten of ze ons nog ergens mee van dienst konden zijn.

We hadden beiden het 3 gangen menu genomen van 23,50.

Het voorgerecht was al groot,
    Het hoofdgerecht was nog veel groter, nog maar te zwijgen over het nagerecht.

De hoeveelheid eten stond niet in verhouding tot wat we betaalden, echt enorm veel! :-D

Al met al: geweldig!

18. Doet er niet toe

Erg ontevreden. 1e x pizza doner besteld, die kwam 1:45 later bij mij thuis. Deze was koud, en de 2 bakjes knoflooksaus die ik had besteld ontbraken. 2e x t zelfde besteld, aangegeven dat het de vorige keer erg lang duurde, dat de knoflook ontbrak en dat de pizza koud was. Er werd mij gezegd dat als deze pizza koud was ik moest bellen en dan een nieuwe pizza zou krijgen. Weer duurde het 1:30, en toen de pizza kwam was deze natuurlijk weer koud en zat er weer geen knoflook bij. Dus ik belde en er werd mij gezegd dat ik een nieuwe kreeg. Vervolgens - na weer een eeuwigheid wachten - komt dan die pizza eindelijk. 1 bakje knoflook.. En wat voorn pizza krijg ik? Een pizza met ananas en champignons. Dat was niet de pizza die ik wilde! Ronduit belachelijk.

19. Mexicaans Arnhem

Heerlijk gegeten, wat een fantastische tent een aanwinst voor Arnhem.
    We hebben denk ik de hele kaart geprobeerd en alles smaakte even heerlijk. Wat je zeker moet proberen zijn de spare ribs.
    Het is echt een tent om vaker te komen en we zullen dat ook zeker doen!

20. Mexicaans Arnhem

Wij hadden twee platters besteld. Wat je krijgt komt niet overeen met de kaart. Dit was erg weinig, maar 4 stuks ipv de genoemde 6 stuks. Daarnaast kreeg mijn vriend zijn platter 10 minuten later dan ik, waardoor die van mij al weer koud was. Tortilla's zijn karig gevuld. Ik kom hier niet meer terug, terwijl sophi voorheen zo'n leuk restaurant was. Hier kwamen we wel regelmatig.

21. Mexicaans Arnhem

Alied Raggers

22. Heerlijk gegeten! Bediening was goed en vriendelijk. Eigenaar en tevens chef kok is gedreven en enthousiast. Prijs kwaliteit is uitstekend. Snap niet dat het niet drukker is in dit restaurant! Komen zeker nog eens terug.

23. Italiaans Arnhem

Zeer leuke ruimte met open keuken, eten is lekker, afhalen kan ook maar daar hebben ze achterin een wachtruimte voor, waardoor je geen last hebt van wachtende klanten. Kortom fijn en snel eten, als je er een langer avondje van wil maken kan dat ook.

24. Internationaal Arnhem

Hier vandaag genoten van een heerlijke lunch bestaande uit een soep vooral en een rijkelijk gevuld broodje. Fijne sfeer, vriendelijk en gastvrij personeel en het eten en de wijn waren voortreffelijk. Absoluut een aanrader en ik ga hier dan ook zeker nog een keer terug komen.

25. Mexicaans Arnhem

Jeanne

26. Mexicaans Arnhem

Afgelopen zaterdag naar Cantina geweest, wat een super leuke tent is dit!!
    Heerlijke tapas gegeten en nog lekkere cocktails gedronken, denk aan mango margaritha, pina colada zoals hij hoort te zijn....
    Kom hier zeker snel weer terug! Ook leuk om ff naar binnen te lopen voor klein drankje en hapje.
    Arnhem heeft nu eindelijk een lekkere mexicaan!

27. Tijd geleden op 'n vrijdag avond bij de Blauwe Hoek gegeten. Het was erg druk en we kregen een plaatsje krap ergens in een hoek. Bediening was vriendelijk totdat mijn partner een klein stukje Ossenhaas liet liggen. Zij zat echt vol en de ober dwong haar onderhand om het op te eten. Toen de eigenaar daar lucht van kreeg kregen wij een welgemeende excuses en een nagerecht van het huis. Het eten was lekker al vonden wij het jammer dat we na 5 minuten al een keuze voor zowel voor- en hoofdgerecht moesten maken.

Het was goed te betalen uiteindelijk maar niet iets wat je als student zijnde te vaak moet doen.

28. Afgelopen zaterdag hier voor een derde keer gegeten. Op zaterdag werkt dit restaurant met zittingen.
    Wij hadden de eerste zitting van 17:30 tot 20:00 uur. Het was erg druk en hierdoor ervoeren wij het als chaotisch. Er ging iets mis met de bestellingen waardoor wij de bestelling van andere tafel kregen. Toen we hier wat van zeiden mompelde de bediening iets van 'we dachten al dar het niet goed ging' niet echt netjes en professioneel. Personeel leek wat gestrest. Het duurde even voordat het uiteindelijk goed ging waardoor wij pas na 45 minuten konden eten van hetgeen wij besteld hadden. Dat ging dus van de tijd van de eerste zitting af. Om 19:25 uur werden we er al op gewezen dat we onze laatste ronde moesten bestellen, dit gaf ons een gehaast en onprettig gevoel. We waren bij aankomst al gewezen op de eindtijd. Toen we iemand anders van de bediening melde dat we dan toch ook nog wel graag ijs wilde bestellen stelde zij ons weer gerust en gaf ze aan dat we gewoon moesten blijven zitten als we om 20:00 uur nog niet klaar waren. Ook hierin bemerkte we weer gestres onder het personeel.

Gelukkig deed dit alles niets af aan de kwaliteit van het eten want het smaakte weer heerlijk!

Omdat de tweede zitting direct om 20:00 uur begint kom je tijdens het afrekenen in de knoei, nieuwe mensen komen binnen, vertrekkende mensen willen afrekenen en daar tussendoor loopt het personeel met de bestelde sushi. Niet echt handig!

Mijn voorkeur gaat dus uit naar een wat rustigere doordeweekse avond waarop je kunt reserveren op het door jou gewenst tijdstip en het een stuk minder chaotisch oogt. Dit eet een stuk lekkerder!

29. Italiaans Arnhem

Bij Zappa's kun je lekker een hapje eten voor een klein prijsje. Allemaal verse ingrediënten, maar het staat wel snel op tafel. Heel geschikt om te eten voordat je naar de film of het theater gaat.
    Het tentje is knus en gezellig en ze draaien leuke muziek (niet de standaard restaurant-muzak).

30. Lunchroom Arnhem

We hebben hier gisteravond met 8 personen gegeten. Maar wat is deze tent verloederd! Na de opening was alles vers en een vriendelijke bediening etc. Ik heb me nu echt kapot geërgerd ze moesten zich schamen!:
    -koks die na het werk in trainingspak bier drinken.
    -gamba's bestellen garnalen krijgen!
    -bediening was wel zo onervaren!
    Al met al komen wij hier nooit meer! Wat een slechte tent!!

2,6