Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Arnhem verdeeld zijn.

1. Indonesisch Arnhem

JR de Parra

Erg lekker eten! Uitstekende bediening. De eerst hap van soep vooraf was al een smaakvolle intro. Verse groente en gebalanceerde smaak en temperatuur. Dat is met groep van 50 mensen een goede prestatie want ik was een van de laatste die soep kreeg. Het eten was super lekker!

2. Restaurant met matig eten en informatie over allergieën niet op orde.

Restaurant met een prima sfeer en vriendelijke bediening. Echter leek het eten op veel vlakken goedkoop en zat het slecht in elkaar. De keuze was vrij beperkt en leek veel op elkaar door het beperkte aantal sauzen. Veel gerechten met pepersaus, champignonsaus of eigen marinade.

De kwaliteit was ook ver te zoeken. De 'romige' champignonsaus was waterig, klonterig en de pepersaus bijzonder pittig. De carpaccio's werden met een goedkope strooikaas geserveerd en de knoflook gambas waren verzopen in een badje vocht. De spareribs waren taai en smakeloos en de champignons met pesto waren bijzonder smerig van smaak.

Maar dat was niet het ergste. Ze hebben de infornatie over de gerechten niet goed op orde. Na het bestellen van de wrap met serano ham en honing mosterd saus kwam ik tijdens het eten er achter dat er mozzarella in de wrap zit. Een ingrediënt met melk. Dit is niet op de tablet aangegeven en na verder bestuderen van het gerecht staat melk niet aangevinkt als allergie (zie foto). Hetzelfde met het brood en misschien zelfs met een hoop andere gerechten? Dit is spelen met de veiligheid van mensen en vind ik een ernstige kwestie.

Uit eindelijk hebben wij het goed kunnen oplossen met de mevrouw die op dat moment de leiding had. Echter is dit voor ons absoluut een laatste keer geweest.

3,3
  3. 20 april heerlijk gegeten bij Jans.
    Nieuwe kok verrast met lekkere gerechten zowel vega, vis als vlees. Goede wijnen erbij wat wil je nog meer. Aanrader

4. Margreet

Onze eerste ervaring met dit restaurant. Goede prijs kwaliteit verhouding. Verrassend goed. Fijne bediening ook.

5. Huiskamerrestaurant Arnhem

Absolute aanrader. Gezellig restaurant. Gastvrije personeel. Opzet menukaart is erg leuk. Je kunt i.p.v. een hoofdgerecht en een voorgerecht ook twee halve gerechten kiezen. De gerechten smaken hemels lekker.

6. Heerlijke pizza's en goede bediening. Er wordt door een deel van het personeel geen nederlands gesproken.

7. Geboekt via social deal.
    Gerechten en drankjes kon je bestellen via tablet. We kregen sumiere uitleg maar het werkte. Tot dat mijn vriendin per ongeluk twee drankjes teveel aan toetste. Ze corrigeerde deze naar nul alvorens de bestelling te versturen. De drankjes werden supersnel gebracht. En we moesten ze ook afrekenen. Geen begrip voor vergissing. Later gevraagd of dit verrekend kon worden door het toetje niet te nemen. Er is niet aan te tornen.
    Dus 8 Euro teveel betaald voor dramkjes die we niet gehad hebben.
    Ook twee gerechten niet gekregen. Ondanks dat we het gemeld hebben en het gecorrigeerd was. Zeer klantonvriendelijke zaak.

8. Marc Kemps

Heerlijk gegeten in sfeervolle omgeving.

9. Lieneke van Haaren

We hebben met een groep van 10 personen heerlijk gegeten en we komen zeker vaker terug! Een knus restaurantje met een gezellige inrichting en echt overheerlijke gerechten.

10. eitsirk

Bediening heeft veel tijd nodig om een eenvoudige bestelling op te nemen. Achteraf ook nog fout gegaan. Eten is niet veel bijzonders. Ook Tosti is karig, geen tomaat of komkommertje erbij.

11. Peter van der Sar

Heerlijk buiten gezeten, goede kaart, voor iedereen wat wils en heerlijk eten. Als er een puntje van verbetering is dan het personeel iets vriendelijker, het was ook erg druk dus wel begrip ervoor, meer handjes zou mooi zijn

12. Lekker eten, Italiaanse eigenaar.
    Goed echt Italiaans restaurant.

13. 2e Paasdag hebben we in restaurant La Corte met een groep heerlijk gegeten. De genuttigde pasta's, pizza's en andere gerechten smaakten uitstekend. Het was druk maar de bediening verliep vlot. Helaas kon je met het personeel niet in het Nederlands communiceren en waren we aangewezen op het Engels

14. Wat een sfeervol restaurant. Het personeel heeft duidelijk plezier in het werk!
    En niet geheel onbelangrijk, heerlijk gegeten.

15. Om mee te beginnen een prachtige omgeving, zo midden op de hei van Terlet. Ook voor kinderen de ruimte om buiten te spelen. Het eten is prima en zeer ruim voldoende, eenvoudig maar lekker. Veel en goed personeel.

16. Deels via Social deal hier gegeten, maar we komen hier sowieso al geregeld! Locatie is super, eten is altijd goed en voldoende en de bediening is echt top! Onze kinderen vermaken zich ook altijd prima, zowel buiten als aan tafel.

Was super dat we ook gewoon gebruik konden maken van onze Social deal, ook al hadden we niet via die site gereserveerd.

17. Super lekker gegeten! En ook erg betaalbaar. Zeker een aanrader!

18. Bediening uitstekend. Dit geldt ook voor de kwaliteit en assortiment van het eten. Echt aan te bevelen. Top👍👍

19. Ik ben hier gisteravond geweest met mijn broertjes. Wij hebben ontzettend lekker gegeten hier! Het was ontzettend snel klaar en echt heel goed en netjes verzorgd. Overal gezien lijkt het me een heel goed idee om dit vaker te doen!

20. De vegan optie was uitstekend.
    Gezellige tent met leuk personeel. Top broodjes! Wij komen zeker terug.

21. Voor de zesde keer weer heerlijk gegeten gisteravond!
    Ook een keer met z'n tienen, met z'n vieren en met z'n tweeën. Volgende week weer. 😀 Was top!

22. Che desastro

Ik had het al moeten weten toen ik bij binnenkomst doffe wijnglazen op onze tafel zeg staan.
    Ontvangen door een, in mijn ogen, voor de horeca volstrekt ongeschikte gastvrouw. Ze sprak geen Nederlands alleen Engels en Italiaans. Toen ik aangaf dat ze tegen mij en mijn zoon Italiaans kon praten en tegen de anderen Engels bleef ze in de meeste gevallen Engels praten.
    Geen vriendelijkheid. Niets
    Besteld Carpaccio. Erg waterig en smakeloos. En dat voor de hoofdprijs van bijna 20 euro. Jeugd wilde cola. We hebben alleen zero??….??? Hoezo?? Wilt u ijs en citroen. Ja graag. Kwam uiteraard zonder.
    Hoofdgerecht. Tournedos. 2 maal met boter ipv saus. En met aardappelen, 2 keer bevestigd door gastvrouw. Gebakken aardappels op bord. Hoofdgerechten kwamen. Met aardappel puree en zonder boter. Er kwam gedurende het eten ook niemand vragen of alles naar wens was. Dus …. Bij het afruimen maar aangegeven dat we teleurgesteld waren. O sorry sorry daarna een andere ober. Ja vervelend wat kan ik nog voor u doen. Wat had u in gedachten zei mijn vrouw. Geen antwoord en niet meer aan tafel gezien. Na 10 minuten kwam de Italiaanse dame weer of we de dessertkaart nog wilde zien. Of dat ze koffie of wijn mocht aanbieden. Momentum ruimschoots voorbij. Laat maar. Afgerekend een fors bedrag. En daarbij vroeg een jonge man wat er precies gebeurd was. Hij zou het bespreken met zijn manager. Meest sneu nog voor de 20e verjaardag van mijn zoon. Wat en deceptie.

2,8
  23. Tim Vink

Wij hebben gisteren heerlijk gegeten en gedronken. Het was druk en dat hadden wij niet verwacht op een dinsdag avond. De voorgerechten van carpaccio en meloen met ham waren heerlijk en ook het brood met kruiden boter. Daarna hebben wij pizza gehad en die was ook geweldig. Dus komen zeker terug.

24. Jonathan Bradshaw

Vertaal van English naar Nederlands

Always great food and drink, they always make us feel welcome.

25. Berry en Trudie

Vriendelijk personeel, leuke/lekkere menukaart, goede wijnen.
    Met 6 volwassenen en iedereen gelijk het eten! Chapeau!
    Pizza’s, pasta’s waren heerlijk en de tiramisu luchtig!
    Aanrader!

26. M van Leeuwen

Heerlijk gegeten, goede bediening, echt een aanrader.

27. Prima.

• Eindcijfer 8,4
  28. Brigitte van der Hoek

Geweldig leuk en goed restaurant. We zijn hier vaker, altijd goede kwaliteit en super goede service en bediening. Eten is heerlijk. Lekkere pizza’s ook! Echte aanrader!

29. Hele vieze kebab, alsof het 3x opgebakken is en erg taai, shoarma ook geen aanrader, friet was enigszins te eten en frikandellen van de Albert heijn smaken lekkerder, al met al was dit eens maar nooit meer.
    Wat een bagger zooi!

2,4
  30. Aziatisch Arnhem

Homeira Bas

Neem altijd de noodles met sate bumbai curry saus. Supper lekker vers altijd!