Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Arnhem verdeeld zijn.

9 1949
  1. Mediterraans Arnhem
  2. Indonesisch Arnhem

The food was amazing and we truly enjoyed it during our trip to Arnhem to see the bridge. Heel erg lekker. Thanks Batavia crew for the nice evening.

Fam Dijkers

Gisteren met mijn vrouw met een deal van eet nu bij Twins wezen eten. Het is een leuk eetcafe. Het eten was erg lekker, zowel dat van mijn vrouw als ik. We hadden de gegratineerde champignons en de carpaccio als voorgerecht en de tilapia en de smurf en turf(combinatie heek filet en varkens medaillon) als hoofdgerecht en dat voor maar 16,50 pp, Voor die prijs hadden we wel wat minder keus dan op de kaart van € 21,50 maar dat was geen probleem.
    Wij vinden het in elk geval een aanrader en voor herhaling vatbaar.

John Baakhof

Nadine

Keepvogel

7. Indonesisch Arnhem

Heerlijk, en heel erg gezellige avond gehad.

Groet Anna, Rob en groep uit Pasadena L A.

8. Snackbar Arnhem

Misschien iets minder kletsen achter de toonbank en meer op de bereiding van het eten Letten? Bestel een friet oorlog met ui. Wat heb ik gekregen… een friet met mayonaise en ui… WAAR IS DE PINDASAUS GEBLEVEN?

9. Snackbar Arnhem

Jolanda Smink

10. Italiaans Arnhem

In Nijmegen al twee keer geweest, heerlijk, je zit gezellig en het eten is vers, open keuken, je ziet wat er gebeurt. De bediening is vlot en vriendelijk. Echt een aanrader.

11. Turks Arnhem

Heerlijke high tea gehad met vriendinnen, leuke serveester die ons heeft geholpen. Na afloop lekker een kopje koffie gekregen! Wij komen zeker terug.

12. Steakhouse Arnhem

WAUW!!!
    Moet je in je leven een keer geweest zijn als meatlover 😋

KNV EHBO Arnhem Presikhaaf

Zeer goede plek om op een ongedwongen manier te vergaderen en zakenpartners te ontmoeten. De service is uitstekend. Het eten voortreffelijk en goed in prijs/kwaliteit. Het enige aandachtspunt kan zijn dat er weinig parkeerplaatsen zijn en dat automobilisten gevaarlijk langs de kant van de weg en gedeeltelijk in de berm geparkeerd staan. Dit zullen ongetwijfeld auto's van omliggende bedrijven zijn. Alleen is er voor bezoekers van het Facility Point weinig plaatsen over.

14. Italiaans Arnhem

Lekker gegeten, goeie service en een gezellige sfeer.
    Wij hadden wat extra toppings besteld, wat helaas vergeten was. Er werd goed gehandeld door het personeel toen we hier een opmerking over maakte.

Tot voor kort mijn favoriete restaurant in Arnhem. Inmiddels na de 2e negatieve ervaring niet meer. Groeten veel te gaar, sauzen e.d. heel standaard, niets bijzonders. Ik vind het geen probleem om in de buidel te tasten voor goed eten en een goede wijn. Maar het was allemaal wel erg middelmatig en voor de prijs ronduit teleurstellend.

16. Nederlands Arnhem

Fam. Scholte

Prima gegeten met uitstekende service en oprechte en warme gastvrijheid!

17. Internationaal Arnhem

Restaurant CC

18. Lunchroom Arnhem

Knus en gezellig! De high tea was goed verzorgd. Verrassing was dat we ter afsluiting uit allerlei lekkere taarten een stuk mochten kiezen. Thuis nagenieten van de overheerlijke zoetigheden!

19. Nederlands Arnhem

Sfeervol, gezellig. Het eten was heerlijk en prijs kwaliteit was goed.

A.praster

20. Nederlands Arnhem

Heerlijk gegeten, en heerlijke spareribs aanrader.

Wij hebben super gegeten. De bediening was vriendelijk. Wij hebben gebruik gemaakt van het all in concept. De porties vullen zo dat een al la carte ook voldoet.

22. Lunchroom Arnhem

Samira Serghini

Ik heb Urban Chef Arnhem deze volgende mail gestuurd en er is niet op gereageerd;
    Hallo.

Afgelopen zaterdag was ik bij u in het restaurant. Ik verheugde me erg op het gezonde broodje dat ik besteld had, de eerste teleurstelling was dat mijn broodje niet meer geserveerd kon worden, namelijk de zalm sandwich. Uit de beperkte keuze die er toen was heb ik het broodje tonijn gekozen. Dat leidde tot de tweede teleurstelling. Ten eerste leek het broodje niet op een sandwich. Het was één sneetje brood met daarboven op een kwak smurrie die in verste verte niet leek op tonijn maar op een goedkope tonijnsalade van de Sligro. Met dat verschil dat de salade van de Sligro tenminste ergens naar smaakt. Het leek verre van vers, ende kappertjes overheersten alles. Het was alles wat je niet verwacht, en zeker niet urban. Ook mijn tafelgenoten waren zeer teleurgesteld over hun bestelling. Daarna volgde ook nog de derde teleurstelling; de prijs! Bij het afrekenen van het stukje brood betaalden wij 6,50. In tegenstelling tot de prijs die op de muur vermeld was namelijk 6 euro. En zelf 6 euro is veel te duur voor een broodje met prut. Om de pret van onze middag niet te bederven hebben wij niks gezegd. Maar ik wilde hier toch even op wijzen zodat deze teleurstelling uw volgende klanten bespaard word.

Onze eerste keer hier. Ik liep op krukken, dat was wel even een uitdaging. Toilet naar beneden en een trapje op bij de ingang, maar daar had ik ook niet naar geïnformeerd. Eten super goed, en de bediening allervriendelijkst. Echt een aanrader, lekker voor een hele redelijke prijs

24. Italiaans Arnhem

Samen met mijn vriendin wezen eten, er zat alleen een stukje plastic in de pizza dat daar was beland. Aangekaard bij een bediende en bood ons aan onze drankjes van de rekening af te halen. We hadden echter niks gedronken en alleen maar pizza gegeten maar hij stond er op dat we wat drinkten. Toen mijn vriendin om een sjuutje vroeg kreeg ze vervolgens ook nog verse sju. Prima opgelost en de pizza staggione was ook nog eens erg lekker.

25. Nederlands Arnhem

De plek is geweldig en de uitstraling van het café ook. Het personeel is zeer wisselend in de afgelopen jaren. Het was onze favoriete gelegenheid om wekelijks een drankje te drinken en een hapje te eten. Door de slechte bediening is daar verandering in gekomen. Het personeel loopt een aantal keren langs je op zonder kenbaar te maken dat ze je hebben gezien. Uiteindelijk moet je ze zelf aanspreken om een drankje te bestellen. De bediening is traag en met zichzelf bezig. De menukaart is klein en sluit niet aan bij de behoeftes van ons. Er wordt ook weinig gegeten door andere klanten. Voor ons heeft gisteren het afscheid plaats gevonden van Metropole.

2 kapsalons doner besteld. Hier hebben we 1,5 uur op moeten wachten. Niet normaal. De friet was hard en taai en de doner leek ook niet vers. Ronduit slechte ervaring.

27. Afhaal en bezorg Arnhem

Ik was zojuist bij de afhaal en wilde even het menu bekijken, na 30 seconden riep de dame dat als ik iets bestellen wilde, ik maar op de bel moest drukken, en ze liep weg. Ik noem dat geen service en ben toen maar weggegaan.
    {Waar overigens bijkomt dat ik een vaste klant WAS in het restaurant}

De bezorging was vriendelijk en optijd. We kregen de bestelling, maar toen we hem open maakten, bleek er ook cola en bier in te zitten wat we niet hadden besteld. Waarschijnlijk iets omgewisseld met een andere klant.
    Ik had rijst met gamba's en mijn vriend rijst met kip. Deze hadden we gekozen doordat er 'bijzondere smaaksensatie' bij beide gerechten stond.
    Er stond echter nergens dat deze gerechten ontzettend heet waren (de pepers nagelaten, die hadden we er al uitgehaald). Ik had dit gerecht nooit besteld als ik had geweten dat het zo heet zou zijn en ik vind het vreemd dat hier niet voor gewaarschuwd wordt.
    Nu kan mijn vriend dat normaal prima eten, maar zelfs voor hem was het te heet. We hebben het na een paar happen moeten laten staan..
    Gelukkig hadden we nog de gratis cola om de hitte weg te drinken. :-)

The curry is not good but the tandoori dishes and nan are very good.

Lekker eten, grote porties!
    Turks brood (complementair) vooraf super vers en warm nog, heerlijk!
    Hadden we eigenlijk niet moeten eten als we wisten hoeveel vlees de vlees schotel voor 2 inhield. Erg lekker allemaal.
    Service was goed, bij de deur gelijk begroet. Snelle service. Gelijk mandje met brood en lekkere sausjes en olijven.
    Leuk om te eten en veel lekkere dingen op het menu. We komen zeker terug.