Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Arnhem verdeeld zijn.

9 1964

Goed eten, prima, alleen de menukaart was voor ons wat verwarrend.

Laatst eten afgehaald bij mijn oud-collega's. Het was zoals altijd heerlijk en ruime porties. Service geweldig; ik bestelde laat (keuken eigenlijk al gesloten) maar dat was geen probleem. Dus voor mij blijft King absoluut Koning van Indiaas eten in Arnhem!

Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel, gezellig restaurant, wij gaan zeker vaker!!!

4. Nederlands Arnhem

Lekker en goed gegeten in een gezellig sfeer. Prijs/kwaliteitverhouding is goed. Zeker een aanrader, centraal gelegen in Arnhem.

5. Nederlands Arnhem

Bij Dino's mijn verjaardag gevierd met vrienden. Heerlijk gegeten en super attente en vriendelijke bediening.

Gister met een vriendin hier gegeten. Toen ik vroeg om een glaasje water bij de sangria moest ik hiervoor betalen. Ik legde uit dat ik medicijnen moest nemen.. sorry mevrouw maar dan nog serveren wij geen water.. oke dubbelop vreemd dit! Toen ik eenmaal van mijn maïskolf aan het genieten was vroeg een serveerster of ze het bordje weg kon halen (ik hing er boven mijn maïskolf te eten). Dit vond ik ook erg onbeschoft, maar weet je wat... neem maar mee dan. In de sangria zat overigens (op een paar appelsnippers na) geen fruit. Ook had ik gamba’s in chilisaus besteld maar kreeg ik gamba’s omwikkeld met deeg in chilisaus. 1 serveerder sprak slecht Nederlands waardoor ik in Jip en Janneke Taal uit moest leggen dat ik het verkeerde gerechtje had gekregen. Zover de negatieve punten. Positief: goed eten, goede sfeer, mooi restaurant, we vroegen of we aan het raam mochten zitten en dat werd meteen geregeld. Wel heel erg jammer dat ons ‘favoriete restaurant’ ons deze keer ontzettend heeft teleurgesteld.. we gaan de volgende keer hoogst waarschijnlijk ergens anders eten.

7. Nederlands Arnhem

Vandaag na de intocht van Sinterklaas in Arnhem, wilde ik samen met mijn zoontje een warme chocolademelk drinken. Omdat veel bekende, goede zaken al vol waren, kwamen we terecht bij Brasserie de Pan. Hier was ik nog niet eerder geweest. Alle 2 persoonstafeltjes waren vies of bezet, dus namen wij plaats aan een schone 3 persoonstafel. Na 15 minuten gewacht te hebben, was onze bestelling nog niet opgenomen en kwam er een groepje van drie de zaak binnen. Deze werden eigenlijk zonder pardon weggestuurd, omdat er alleen nog 2 persoonstafels vrijwaren. Om deze mensen toch ook plaats te kunnen laten nemen, bood ik aan om met mijn zoontje (6) aan een inmiddels schone tafel voor 2 te gaan zitten. Het groepje leek dit te waarderen, maar de eigenaresse stak hier een stokje voor. Op een ontzettend chagrijnige, asociale toon gaf zij aan dat ZIJ bepaalde wie waar kwam te zitten en dat dat al 54 jaar zo ging. Hoe ik het in mijn hoofd durfde te halen ergens anders te gaan zitten, want ik had al een plekje gekozen.. Het groepje van 3 droop af en ik ben opgestaan en weggegaan met mijn zoontje. Wat een onvriendelijke, slechte zaak. Nooit meer zal ik daar een voet binnenzetten. En slechte mond-op-mond reclame gegarandeerd.

8. Indonesisch Arnhem

Heerlijk eten. Goede bediening, erg leuke mensen.
    Het restaurant zelf is echt in Indonesische stijl. Je zit er niet op elkaar en achterin de zaak zijn gezellige zitjes.

9. Nederlands Arnhem

Lekker en gezellig, een aanrader!

10. Mexicaans Arnhem

Mooi restaurant, leuk ingericht en vriendelijk en voldoende personeel. Iets minder was de ervaring van het eten. Kleine hoeveelheden voor de prijs die er tegenover staat. Eten vlak van smaak en lijkt te ver doorgekookt.
    Cocktails meer ijs dan drank, waardoor de smaak ook al snel vlak wordt, door de hoeveelheid ijs.

Conclusie. Het was ok, maar ik heb niet gelijk de drang nogmaals terug te komen.

Heerlijk gegeten, leuke sfeer!

We hebben heerlijk gegeten. Het all-you can eat concept was goed, met veel keuze. Leuke sfeer en een goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!!

13. Nederlands Arnhem

Heerlijk gegeten en gedronken!

Was gezellig en bediening was meedenkend
    Het eten was erg lekker en voor herhaling vatbaar

Batjabudjoe

Een leuke avond gehad, heerlijk gegeten alleen het mindere is dat t personeel me aankeek alsof ik gek ben als ik wat vroeg. Mn mijn gerecht zat er iets niet bij wat wel op de menukaart stond. Dus ik vroeg t aan de ober en hij keek mij aan alsof ik gek was. Dus ik de kaart erbij halen dat het echt erbij staat. Dus hij liep naar de keuken en opeens kon t wel gemaakt worden. Maar heb t niet aangenomen waren bijna klaar met eten. Maar t idee van dat de ober deed dat ik gek was stond mij niet aan.
    Ook bij t betalen ging het mis. Dezelfde ober deed alsof wij weer spoken zagen. Wij hadden gebruik gemaakt van de november facebook actie. Volgens mij kwam de manager erbij en werd er in hun taal overlegd. Opeens kon t werderom weer. Met als smoes' ja ben al een tijdje weg geweest'

Lekker gegeten alleen de houding van de ene ober stond ons niet aan. Gast is koning en niet gek!

16. Internationaal Arnhem

Opzich redelijke maaltijd, echter gingen de gangen veel te snel achter elkaar wat niet fijn is. Voorgerecht: carpaccio; was niet denderend, beetje taai en smaakloos, hoofdgerecht; vistrio was wel erg lekker. Partner had mixed grill; was wel mals maar weinig smaak helaas, je had wel veel saus nodig...
    Locatie; zit erg krap op elkaar, stoelen zitten niet lekker en de tafel (houten planken) lagen niet recht als tafel dus je bord en glas wiebelde continue bij gebruik.

Wilma van Essen

Super lekker gegeten echt een aan rader.

Geweldig lekker eten snelle bediening door attente jonge gasten het is een all you can eat restaurant. Je krijgt echt genoeg binnen de 2 uur. Met een lekkere herfstbok heerlijk genoten.

19. Indonesisch Arnhem

Donnydutchmen

Hele romantische date gehad hier bij Batavia! Het personeel was attent en heel vrolijk en erg beleefd, maar bleven toch hun persoonlijkheid behouden. Het eten was erg lekker! Ik had een leuk en romantisch idee, en ze wilde daar graag behulpzaam mee zijn. Alles geregeld en precies uitgevoerd zoals afgesproken. Top! Wel geef ik ze mee om het bordgarniuur beter te doen. Een plakje komkommer en tomaat is veel te karig en oudbollig. Daarnaast een ander serviesgoed gebruiken. Bami in die kleine ronde bakjes stoppen dat kan echt niet. Maar iedereen raad ik aan om bij Batavia te eten!

20. Broodjes Arnhem

Zojuist gebeld na 1uur te moeten wachten en wordt gewoon belachelijk gemaakt aan de telefoon wat een zwaar onbeschofte tent is dit zeg je bent hier een hele goede klant kwijtgeraakt!

De enige echte Italiaan in Arnhem! Alles heerlijk vers vanuit een open keuken bereid. De eigenaar maakt al het eten vol passie en is persoonlijk betrokken bij de gasten. Wij hebben heerlijk gedineerd en genoten van de pure en echte Italiaanse gerechten die ook met goede wijnen werden gecombineerd. Al met al zijn wij vol lof over dit gezellige en authentieke restaurant en komen zeker terug!

22. Afhaal en bezorg Arnhem

De afhaalmaaltijd is nu eens fantastisch en dan weer superslecht. Wat jammer is dat!

De eerste keer dat ik het er haalde was zo goed: verse groenten, foeyonghai met een perfecte smaak, koe loe yuk met mooi gaar vlees binnenin enz, goede kipreepjes enz.

De tweede keer had ik het eigenlijk terug moeten brengen:
    De groente bestond voor driekwart uit venkel, dat een overheersende smaak heeft, in de foeyonghai
    zat iets muntachtigs dat daar niet in thuis hoort en zeer aan het gerecht afbreuk deed en de koe loe yuk hebben we niet opgegeten, als het al vlees was wat er in zat dan was dat verdroogd/ verpulverd.

23. Italiaans Arnhem

Geweldig gegeten en leuke eigenaar (echte Siciliaan) / leuk personeel.

Uitermate teleurstellend, na lange tijd vaak geweest te zijn, met vrienden hier naar toe? Wat ooit een van de beste tapas restaurants was, is nu een blamage, opgewarmd voedsel bediening die lang op zich laat wachten, mini porties, en je betaald veel geld voor niks. Hoe richt je voorheen prachtige resaurant ten gronde. Onbegrijpelijk!
    Ben er boos en verdrietig weggelopen schaamde me dood want ik had vooraf gezegd hoe goed het was! Nooit mee la puerta, het koste veel geld deze ervaring en kon thuis aan de boterham.
    De bediening was in zijn. Eentje, het duurt nog maar kort al ze zo doorgaan voor ze definitief kunnen sluiten.

Weer een illusie rijker en veel geld armer!

Suma de Heij

Het eten was heerlijk, voor ieder wat wils. Er werd rekening gehouden met de wensen van de klant. Het toetje was super.

Erg lekker gegeten gezellige zaak

Ontzettend goed gegeten, niet duur, en erg attente bediening! See you next time!

28. Internationaal Arnhem

Slechte prijs/kwaliteit.
    Te kleine porties en te duur

29. Nederlands Arnhem

Nienke Jongsma

Vanwege een streng dieet (Fodmap) ga ik momenteel niet graag uit eten. Maar hier kun je dat zeker wel doen. Op laagdrempelige manier werd besproken wat er mogelijk was en werd er uit gegaan van mijn wensen en dieet, heel prettig. Ik heb erg genoten van het eten en de gezellige bediening!

30. Internationaal Arnhem

H.A.Arends

We hebben heerlijk gegeten, bediening prima en dat voor een leuke prijs. Maar dat wisten we al, vandaar deze reservering. Vriendelijke groet H. Arends