Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Arnhem verdeeld zijn.

9 2016

Nijmegen o24

Een ding Nooit meer!!

Als je binnenkomt lijkt de apenheul of een jungle town weet 't ook niet meer wat 't s ,
    al die takjes en plante gingen bijna in me bord toen de eten kwam dacht hij chef kok van hollanda ,
    plus heletijd comentaar op zijn eigen gemaakte eten van deze s lekker geworde lekker lekker leek netals of hij al een hapje had genomen achter in keuken, en prijs was niet te doen zo duur kon beter nieuwe volkswagen halen, mensen denken is aan de kust van tropische eiland het is gewooon de rijn dus de riool water is niet blauw ma zwart. En dan doen ze netals of dat ze bij bodrum gumbet zijn. Beach club ofzo ma goed personeel slaapt en wil verlopig ook nie wakker worden ma jah heb eigenlijk nog meer te zeggen ma hou t hier bij. Succes in jullie toekomst.

2. Nederlands Arnhem

A&L

Wat versta je onder geplukt varkensvlees? Vandaag een El Mundo besteld notabene een ‘winnend broodje van de provincie Gelderland’. Wat een teleurstelling! Er zou veel vlees op zitten zei de serveerster, en denk je bij geplukt varkensvlees aan Pulled Pork, toch? Toen het broodje geserveerd werd, was het gewoon een panini met veel kaas, plat gedrukt en plakjes varkensrollade. We vroegen aan een andere serveerster (die van niets wist) of de keuken een verklaring kon geven. Ze kwam terug met “ja, het is inderdaad geen geplukt varkensvlees, maar dat vlees wat er nu op zat was wel van de varken geplukt...” en daarna “ja, sorry!”
    Wat een slechte grap dit en zeg dan gewoon dat het vlees op is!! Dat je dat aan je medewerkers doorgeeft om te vertellen. Oh ja, en toen kwam ze later nog even ongevraagd de rekening brengen, of we even wilden betalen! Wat een vertrouwen in je gasten en wat een slechte service. We hebben alles wel opgegeten en gedronken, maar het winnend broodje El Mundo is echt een FABEL!!!

3. Nederlands Arnhem

A&L

4. Lunchroom Arnhem

Tot nu de slechtste brutaalste reactie gekregen w.b. allergieën.
    Zeker geen aanrader voor mensen met allergie.
    Lang moeten wachten op drinken en voor 2e drankje moeten vragen en verkeerde drankje gekregen.
    Maar ja wat wil je als het druk is gaan 2 medewerkers rustig pauze houden in het zicht vd gasten......

5. Nederlands Arnhem

Wilma Middelkoop

Heerlijk voor de film met mijn dochter gegeten, leuke, vlotte, vriendelijke bediening. Het eten was heerlijk heb als vegetariër heerlijk gegeten, kom er zeker nog eens terug.

Verrassend lekker en leuk gegeten op het terras. 3-gangen menu voor €13,50 pp via Social Deal. Voldoende keus, lekker, goede portiegrootte en prettige bediening.
    Aanrader!

7. Sushi Arnhem

De inrichting is super, de sushi is de beste, altijd lekker en zeer vers.

Bediening gaat snel ongeacht hoe druk het is.
    Het enige zware minpunt waar sumo Arnhem Iets van kan leren:
    De bediening en bedeijfsleider(?) gedragen zich bij tijd en wijlen zeer onprofessioneel, zijn niet erg vriendelijk. Doe hier iets aan en het kan niet meer beter bij sumo.

8. Nederlands Arnhem

Maandag de 9e zijn wij samen met onze familie uit het buitenland & 2 kids heerlijk wezen eten bij restaurant Dino’s. We werden ontvangen en bediend door een jonge dame ze maakte gezellig een praatje met ons, ze straalde zoveel plezier uit een dikke 10 voor jou service en voor jou lach. Je vertelde dat je de 12e je theorieexamen had ik hoop dat je het gehaald hebt wij hebben geduimd! Aan het einde vroeg ze ook nog eens of de kids een eigen ijsje wilde maken en dat vonden de kinderen natuurlijk geweldig, en als de kinderen het goed hebben, hebben de ouders het ook goed, SUPER kindvriendelijk dus hier!
    Tot heel erg snel.

Lisa

Met mijn vrienden groep langs geweest. Je moet wel tegen drukte kunnen want het is een druk maar gezellig restaurant. Het eten was echt heel erg goed en hun ruime aanbod aan drinken was top. De service was prima ze keken niet goed of je glas leeg was, maar als je bestelde had je wel snel je drinken. Ik begrijp waarom ze het hipste restaurant van Arnhem noemen.

10. Italiaans Arnhem

Lisa

Tijd je terug naar Zappa’s Arnhem geweest. Wat een leuk restaurant. Eten was heerlijk en drinken werd met het warme weer geserveerd met ijs (en niet gierig 1 ijsblokje). De sfeer was er prima ook met die drukte. Dit komt ook echt door het personeel. Door dit samen was de prijs-kwaliteitverhouding perfect. Een echte aanrader!

W van den Berk

Verrassend goed en smakelijk tapas gegeten. Ik ga hier zeker nog een keer eten.

CB

Erg leuke tent, goed eten en leuk personeel. Duurde allemaal iets langer toen het drukker werd maar onze eerste keer is goed bevallen. Helaas geen onbeperkt tapas voor een vaste prijs en omdat je alles los betaald kan het aardig oplopen maar het eten was zeer goed!

14. Nederlands Arnhem

We komen hier al vele jaren en telkens eten we weer smaakvol. Hartelijke ontvangst en altijd tijd voor een praatje. Eten perfect en genoeg keus op de kaart die aantrekkelijk is geprijsd. Wil je wat aanpassen of heb je wensen dan is dat ook mogelijk.

15. Aziatisch Arnhem

Lorraine

Vanavond bij Dadawan gegeten, eerste keer.
    Service was snel, eten ook. Kwaliteit was top. Toen besloten we buiten af te sluiten, bij aankomst op de tafel wou ik een glaasje water, dit kon niet want de mensen die daar hadden gezeten moesten nog betalen, geen probleem maar de manier waarop dit werd aangegeven stond me niet aan, haar hand zat bijna in mijn gezicht, 20 minuten later komt deze dame terug, en zegt: u wou een spa blauw? Waarop ik antwoord, nee ik wou een glaasje water maar die hoef ik nu niet meer, waarop deze daarom nogal chagrijnig reageerde, ik ben geen type die recensies schrijft en wou bij de dame aankaarten dat ik het niet als prettig had ervaren hoe ze mij aansprak, dit viel compleet in het verkeerde keelgat, ik moest niet over haar oordelen, ze was druk en ze moest alles alleen doen, waarop ik antwoorde dat ik dat begreep maar dat ze dat ook met een glimlach kon aangeven, dit meisje werd zo boos dat ze 2 tafels verderop tegen mij stond te schreeuwen en nee dan overdrijf ik niet, dat ik niet moest oordelen, ze kwam zeer boos en agressief over en ook ik liet me bijna opfokken, ik begrijp dat jullie personeel te kort hebben en dat je niet meer kan als je kan, maar dat betekend niet dat je het recht krijgt om tegen je gasten te schreeuwen, eerder een vriendelijkheidstraining erin gooien als meer personeel, ik sta nog steeds perplex.

16. Nederlands Arnhem

Wij hadden gereserveerd voor 2 volwassenen en 1 kind.
    Bij aankomst netjes ontvangen en er werd meteen gevraagd of ons dochter wilt kleuren! Super.
    Eten was heerlijk en de toetje ook.
    Zeker een aanrader.

17. Mexicaans Arnhem

Je kunt er leuk zitten en het personeel doet zijn best maar het eten is niet de moeite waard. Het smaakt echt nergens naar. We hebben vier kleine gerechten besteld, van vlees tot vis en groente. Alles flauw en smakeloos. Tot de hoofdgerechten zijn we dus niet over gegaan. Netjes afgerekend en snel naar huis om nog wat te eten.

Het eten duurde iets langer dan wij gewend zijn (i.v.m thuisbezorgd drukte) maar de bediening heeft het prima opgelost. Alle gerechten smaakten zoals altijd prima. De garlic naan en mango lassi is een aanrader. De service is geweldig!

J.Tigchelaar

Prima restaurant. Lekker gegeten. Vriendelijk personeel. Herhaling waard.

20. Nederlands Arnhem

familie Roelofsen

3 Gangen keuze menu gekozen.
    Eten werd snel geserveerd en was prima in orde.
    Het keuze menu was qua voor-, hoofd en nagerecht genoeg gevarieerd en zodoende voor ieder (gezin, 4 personen) wat wils.
    Vriendelijk personeel.
    Wij vonden het een geslaagd etentje en zullen als wij nog eens uit eten willen zeker dit restaurant in gedachte houden.

21. Nederlands Arnhem

Martijn

We zijn erg enthousiast over Dino’s. Heerlijk eten en zeer goede service. Mijn vrouw heeft voedsel allergieën en bij Dino’s houden ze hier altijd rekening mee. Alles is aan te passen en vervolgens smaakt het ook nog erg goed (en dat is bij weinig restaurants het geval!).

22. Steakhouse Arnhem

Afgelopen zaterdag een bezoek gebracht aan Vlees & Co na veel goede verhalen.
    Door het warme weer hebben we gekozen voor een plekje op het terras, niet zo sfeervol als binnen zitten maar beter qua temperatuur.
    Voorgerechten waren prima, carpaccio en chorizo brood. Carpaccio was wat saai en iets te dikke plakken.
    Als hoofdgerecht hebben we een Bavette en Tournedos genomen, beide top stukken fles die goed waren bereid, leuk geserveerd op de bekende BBQ. Tevens op advies een heerlijke rode wijn genomen!
    Ook het toetje bavarois van aardbei was lekker!
    Al met al een smakelijk eerste bezoek!

Erg lekker eten voor een eerlijke prijs. Nette bediening, maar niet al te spontaan.

24. Internationaal Arnhem

Met 14 personen gegeten, erg gezellig snel geholpen, van alles meer dan voldoende, en aan het einde een rondje van de baas. Top.
    Voor herhaling vatbaar.

Hugo de Jong

Noortje

Aardige bediening. Het voorgerecht, de gebakken champignons had weinig smaak, de zoete curry was heerlijk en het toetje (cocosdream) was niet bijzonder. Al met al een 6.

John Nibaele

28. Grieks Arnhem

Fantastisch restaurant ik raad iedereen aan om het eens te proberen.
    Heeeel aardige eigenaar

29. Nederlands Arnhem

Lekker eten.
    Bediening viel wat tegen, maar er werden volgens mij wat meiden in gewerkt.
    Teras was een beetje onprofessioneel maar binnen was het wel gezellig

30. Snackbar Arnhem

nico

Ik had een Sate menu de friet was goed maar het vlees was erg droog en de pindasaus was niet goed ingekookt dus zeer dun en weinig. Ik moet wel vragen om bestek dat werd er niet gelijk bij gedaan erg klant onvriendelijk. Mijn zoon had een gehaktbal menu. Hij had daar apart pindasaus bij besteld en afgerekend, daar zijn ze wel erg vlot mee. Maar het menu was zonder pindasaus dus daar moest je ook nog om vragen erg slechte service.