Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Arnhem verdeeld zijn.

9 2043
  1. Sushi Arnhem

Beste sushi in regio Arnhem. Een rustig en klein restaurant waar de sushi op bestelling ter plekke voor je wordt klaargemaakt. Vers, lekker, geen vullers door extra rijst en minder vis, maar degelijke grote stukken vis!
    Zeker een aanrader!

Zeker voor herhaling vatbaar. Top tent en goed eten en super vriendelijk personeel. Ben hier al jaren vaste klant en altijd met een goed gevoel naar huis gegaan. Zeker het proberen waard mensen.

3. Nederlands Arnhem

Geweldig lekker, heerlijk gegeten, goede bediening en niet duur. Ik kom zeker nog eens terug.

4. Nederlands Arnhem

Heerlijk gegeten. Nette bediening. Alles ziet er keurig uit.

5. Nederlands Arnhem

Super vriendelijk personeel, eten was echt verrukkelijk. Zeker een aanrader.

6. Internationaal Arnhem

Erg lekker gegeten, vriendelijke bediening en leuke sfeer. Kortom super restaurant!

7. Sushi Arnhem

Dit is de overtreffende trap op gebied van sushi eten, wat was dit heerlijk.

8. Nederlands Arnhem

CB

Donderdag 11 oktober hier wezen eten en heel goed bevallen. Lekker en vooral voldoende eten. Gegratineerde champignons en de angusburger waren heerlijk. Bediening goed. Dessert kon er niet meer bij dus muntthee toe! 3 gangen voor 23,95 is een prima prijs! Voor herhaling vatbaar!

Marian van Hooij

Heerlijk gegeten! Lekker pittig ;-). Fijne bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

Alexandra

Enig Alternatief is een eetcafé zoals er nog maar weinig zijn: het is alsof je wordt ontvangen in een huiskamer. De maaltijd die wij hebben gegeten was (h)eerlijk en seizoensgebonden. Met de prijzen doet de gastheer zichzelf tekort, al zeggen wijzelf. Wij raden iedereen aan zich hier een keer te laten verrassen!

11. Chinees-Indisch Arnhem

H. Fokkema

Vanavond bami rames afgehaald. Was al binnen 5 minuten klaar. Waarschijnlijk over van zondag. Bij thuiskomst bleek het vlees te bestaan uit vet en zenen. Dit alles onder een dikke laag olie. Koud en warm in 1 bak gegooid. Oneetbaar! Schandalig dat deze mensen dit mee durven te geven. Alles in de afvalbak gegooid.

Yoeri Maas

Prima restaurant goed verhouding prijs kwaliteit.

14. Nederlands Arnhem

Frieda Schut

Het eten was erg goed en voor niet al teveel geld. Echt niet duur. Goede achtergrond muziek. Geslaagd etentje.

15. Nederlands Arnhem

Prima prijs-kwaliteit verhouding; vlotte en vriendelijke bediening, lekker eten. Alleen bakje salade mag wel wat meer aandacht hebben. En onbekend (veltins) maar wel lekker alcoholvrij bier.

Geweldige frietes. Krokant aan de buitenkant en zacht aan de binnenkant. Ik had een heerlijke Indische variant met pindasaus, een vleugje limoen en uitjes. Geweldig lekker. De negatieve reacties die ik hier zie kan ik beslist niet volgen.

17. Nederlands Arnhem

Ik heb hier de afgelopen weken 2 keer gegeten terwijl de baas zelf er niet was en ook zonder zijn aanwezigheid was het weer helemaal TOP!!!

18. Egyptisch Arnhem

Met vier vrienden voor concert iron maiden eten besteld rond 18.15 Uur spareribs, pizza, shoarma. Drinken duurt ruim half uur voor je t hebt, en tegen 20.00 Uur maar begonnen aan het eten wat de buurtafel had laten staan… dit beloofde niet veel goeds, concert begint om 2100 uur en 20.30 Kwamen de eerste spareribs binnen, matig van smaak, lafjes en lauw. Mijn pizza kwam half verbrand en half rauw, met een stukje beschimmelde paprika… Zelf maar ff naar de keuken gelopen om bestek te scoren, schijnt ook een dingetje te zijn daar, en zelf maar ff drinken vanaf de bar meegenomen, staan we niet compleet te verdorsten, en hoeven we niet als beesten ons voer naar binnen te schuiven… Mac donalds is geen eten, maar smaakt nog ergens naar, en was voor ons een betere veel goedkopere oplossing geweest, terwijl de buren (echt een heel andere recensie repertoire heeft…

Erke albat

Het is te moeilijk voor deze man om een frietje te maken je vraagt om 1 ding en je krijgt iets anders.

Zeker niet bestellen bij deze gasten. Totaal geen service na een klein foutje op de site. Na telefonisch contact te hebben gehad hing die gewoon op. Dan maar zelf de bakplaat aanzetten. Nooit meer hier, wat een slechte zaak.

21. Eetcafé Arnhem

Antje Jantiena de Ruijter-Eelsing

Na een leuke wandeling met ANWB aten we een broodje in La Place in Arnhem.
    We konden elkaar niet verstaan, vanwege de gigantisch herrie van apparaten.
    Het eten was goed.

22. Internationaal Arnhem

Goede sfeer in restaurant en erg vriendelijke bediening. Eten was goed, niet helemaal wat ik ervan verwacht had maar dat lag misschien aan mijn hoofdgerecht (vegetarische lasagne). Wij zaten achterin het restaurant en daar was het heel erg warm.

23. Sushi Arnhem

Superlekkere sushi! Volgens ervaren sushi eters in ons groepje de beste in de omgeving.

Pas gegeten. Hoge verwachting. Entourage viel tegen en het eten nog meer. De kelders hebben van zichzelf al een sfeer, daar Weerd niet veel aan bijgedragen. De soep was heerlijk, de rest viel erg tegen. Het leek wel opgewarmd.

25. Snackbar Arnhem

Supersnelle bezorging aan huis, vriendelijke bezorgers en prima snackbar-eten.

26. Lunchroom Arnhem

Wendy Sleijster

Wat een gezellige zondagmiddag! Buiten regent het maar binnen is het gezellig druk en een goede sfeer! Voor het eerst van een high tea genoten en voor mijzelf glutenvrij. Niets anders dan complimenten!
    Verzorgd, smakelijk en vriendelijke bediening die het uitstralen dat ze met plezier bij Lola’s aan het werk zijn!

DON'T COME HERE

Vertaal van English naar Nederlands

I used to be the most loyal customer of this place. I ate here all the time and recommended to all my friends, even cleaned up my own table after every time I eat there.

However, recently I brought 6 friends here to the restaurant and was greeted with the worst attitude I've ever seen in my life! They refused to host 7 people although there were about 20 empty seats there at the time.

They told us we should have reserved which is okay, it makes sense. But when we asked why we couldn't just sit in the empty seats they continued to reply that it's not about the seats but more about the food, that they needed to prepare beforehand blah blah blah… I didn't really understand (due to their level of English) so I asked again "you mean you don't have enough food for 7 people? " (It was only 6pm), to which they replied "no, it's about the preparation, we need to make the rice… "? It's ramen that we want, not rice.

Anyway, I thought they meant the preparation time so I politely replied "it's okay, we don't need to be served all at once, we can wait for each person to get there food". And they also replied that it's not about that. At the end, they just gave up on explaining, because they can not provide a reasonable explanation.

I don't really care what their reason is that they can't serve us, we would accept it anyway and go to another place instead. But the problem was their attitude, the whole time they were "explaining", they were talking in a very disrespectful and arrogant tone (like they were talking to stupid people).

Seems like they don't need customers because they're so famous now, I guess it doesn't matter to them if they lost the profit on 7 bowls of ramen or 20,30 or even 100 more in the future.
    I really do not understand the way they treat customers and everyone in my group was upset and confused. I guess we just stop supporting this place from now on because I wouldn't wanna support a business that operates like this.

28. Thais Arnhem

Mijn tafelgenoten waren eerder aanwezig dan ik, zoals besproken. Zij hadden een voorgerecht besteld terwijl zij op mij aan het wachten waren.

De dames van de bediening kwamen regelmatig aan tafel om te vragen wat wij wilde drinken, of ik ook nog een voorgerecht wilde bestellen en of wij al een hoofdgerecht hadden besteld.

Uiteindelijk hebben wij heerlijke gegeten. Mijn nummer 28, met één pepertje, was precies spicy genoeg en de rest van mijn gezelschap was ook zeer tevreden met hun bestelling.

Voldaan sta ik op en zet mijn biertje op de hoek van de bar om vervolgens naar het toilet te gaan. Ik loop terug om mijn biertje te pakken en buiten een sigaret te roken. Ik zie dat mijn glas weg is en zeg tegen de man achter de bar (volgens mij de eigenaar): "Ik had hier net een biertje neergezet...".

Voordat ik uitgesproken was vertelde hij mij heel erg belerend dat ik mijn glas niet daar neer had moeten zetten maar verderop op de bar óf op mijn tafel! Vervolgens ploft hij mijn biertje, dat al voor hem stond, demonstratief op de bar.

Verbaasd kijk ik hem aan en na kort overleg met mijzelf kies ik ervoor om niet te reageren op deze zeer onvriendelijk manier waarop meneer denkt om te moeten gaan met zijn gasten.

De andere mensen in het restaurant hebben deze vreemde actie zeker ook opgemerkt.

Ik koos er voor om een peuk te gaan roken na een lekkere maaltijd. Achteraf had ik meneer graag willen vertellen dat hij op geheel eigen wijze mijn avond heeft verpest.

29. Frans Arnhem

Wat zonde van dit mooie restaurant. Zondagavond zou toch best gezellig moeten zijn, maar het voelt alsof de ziel eruit is. Excuus was dat het ;” overdag heel druk was geweest”…
    Helaas lieve jongens die geen kaas hebben gegeten van service. Een manager was niet aanwezig. Kinderen die de tent runnen en zo snel mogelijk op willen ruimen.
    Door de opruimwoede vergeten dat er nog mensen zitten die sfeervol willen eten. Tenslotte betaal je daar ook voor.
    Het eten was redelijk.
    Ontzettend jammer dat er geen leiding is in deze tent.

30. Nederlands Arnhem

Erg lekker en glutenvrij gegeten. Genoeg glutenvrij mogelijk. Ook hele fijne bediening! Top!