Ramblas in Arnhem

• vr vanaf 14:00
  • za vanaf 14:00
  • zo vanaf 14:00

Over Ramblas

is een Spaanse tapas restaurant, gespecialiseerd in Spaanse gerechten en drankjes. Bij ons kunt u genieten van overheerlijke gerechten uit ons heel assortiment; wanneer u wilt dineren kunt u kiezen uit een aantal mogelijkheden. Komt u met een groep, dan kunnen wij een speciaal tapas - arrangement voor u samenstellen. Bij de bereiding van onze gerechten maken wij uitsluitend gebruik van verse ingrediënten van een uitstekende kwaliteit. Voor onze vegetarische gasten is er uiteraard iedere dag wisselende vegetarische hapjes. Voor feesten en partijen kunt u ervoor kiezen om gebruik te maken van onze tapaskaart; bovendien kunnen we ook een speciaal arrangement voor u samenstellen. U kunt hierbij natuurlijk uw eigen wensen aangeven, maar u kunt zich ook laten verrassen door onze creatieve koks. Wilt u reserveren, belt u dan a.u.b het restaurant op tel nr:026 379 9744. Met plezier, toewijding en geduld zullen wij u graag te woord staan.

Feesten en partijen

Tapasrestaurant Ramblas beschikt over de uiterst sfeervolle zalen voor groepen tot 300 personen. Ideaal voor een smaakvol diner,vergadering,of een intiem feest. De unieke ruimte is gesitueerd op de benedenverdieping en is voorzien van een eigen bar en een karakteristieke sfeer. Ramblas is voor zowel jong als oud een gezellige manier om het vakantiegevoel in eigen land te ervaren. Via de vrolijke voorkant met terras proef en ruik je direct de typische spaanse sfeer bij binnenkomst. Veel kleur en zonnige uitstraling met vrolijke spaanse muziek brengenje direct in een vakantiestemming.

Onbeperkt tapas - assortiment

Op onze menukaart vindt u een schitterende keuze van huisgemaakte en seizoensgebonden gerechten. Met deze diverse keuzes kunt u naar eigen voorkeur een menu samenstellen. Komt u met een groep, hebt u een feest of bruiloft, dan kunnen wij speciale groepsarrangementen aanbieden.

Foto van Ramblas in ArnhemFoto van Ramblas in ArnhemFoto van Ramblas in ArnhemFoto van Ramblas in ArnhemFoto van Ramblas in ArnhemFoto van Ramblas in ArnhemFoto van Ramblas in ArnhemFoto van Ramblas in Arnhem

Overnachten
Hotels in de buurt »