Ramblas in Arnhem

1619829080 58
1681916306 43
1701020068 54
1710571949 53

1. Met 11 man bij ramblas gegeten. Man was heel bot naar de mensen toe. In het begin moesten wij eten wat HIJ aan ons gaf. Daarna mogen wij zelf bestellen wat wij wilden eten. Dat vond ik al vreemd. Eten was niet byzonder. Bediening slecht.
    Met het afrekening was ook slecht. Had gebeld dat ieder voor zich ging betalen. Was afgesproken.
    Met betaling zei hij dat zijn collega verkeerd had begrepen. Overal kun je apart betalen. Hier moest je per tafel.
    Geen woorden voor.

1,9
  2. Vandaag wezen eten nou ten eerste is het heel weinig eten wat je krijgt. Ten tweede was het niet echt een fatsoenlijk plekje terwijl er rond 18 uur naast mijn tafel nog maar 3 andere tafeltjes bezet waren. Ook duurt het heel lang voor je je eten krijgt en zijn de meeste medewerkers niet echt vriendelijk ook klopte het menu op de website niet met in het restaurant ook de wc's waren erg vies. Mijn tip ga hier niet eten tenzij je geen waar voor je geld wilt...

3. Heerlijk gegeten en de bediening was echt 10 ster waard!

4. Wij hadden wat recensies gelezen en hadden even zoiets van we zijn benieuwd.
    Wij hebben heerlijk gegeten en gedronken.
    Onbeperkt is ook onbeperkt.
    En alles was heerlijk.
    Vlotte en vriendelijke bediening.
    Dus zeker het proberen waard.

5. Heerlijk gegeten en een top service!

6. Heerlijk gegeten, ik raad dit restaurant zeker aan. Normale porties, zodat je van alles wat kan proberen. Wij hadden iemand aan tafel die glutenvrij at en dit was top geregeld. De keuze was reuze waardoor we de volgende keer terug komen om de rest te proberen. De ijskoffies zijn lekker en aan te raden. De kinderen hadden gekozen voor de creamy sodas nooit van gehoord maar zeer verfrissend. Vooral de multifruit geweldig.

Bedankt voor de gezellige avond ons trouwjubileum is geslaagd.

7. van de Guchte

Onbeperkt is het niet, je mag maar 5 keer 2 tapas bestellen. Porties zijn heel erg klein. Één stukje vlees van 3 bij 3 cm ga je niet delen want daar heb je gewoon niet genoeg aan. Zes plakjes groenten per tapa is ook zeer weinig. Direct gemeld dat dit wel heel weinig is per portie maar dat vond de leidinggevende niet. Enorme aanfluiting en geen waar voor je geld dus.

1,6
  8. Ilona Leistra - Vastenburg

De openingstijden op de website kloppen niet, wij hadden een dag van te voren via de website gereserveerd en dit was ook bevestigd aan ons. Toch werden wij kort van te voren door het restaurant gebeld dat zij pas een uur later (17:00 uur) zouden opengaan. De menukaart op de website klopt ook niet.

Je kan 2 gerechten per ronde bestellen en voordat je een volgende ronde kan bestellen moet je 15 minuten wachten. 3 bijgerechten kan je onbeperkt bestellen (broodje met alioli, friet met mayo of frisse salade). Sommige gerechten (gegrilde lamskotelet en zoete aardappelfrietjes met mayo bijv.) moet je voor bijbetalen, staat overigens nergens op de website vermeld en is een nare verrassing wanneer je in het restaurant zit. Daarnaast krijg je niet wat je op de foto's ziet en elke portie verschilt enorm qua grootte. De eerste spareribs was heel klein, de porties daarna weer heel groot.

Het restaurant was praktisch leeg (ook toen wij rond 19:00 uur vertrokken waren er maar 3 tafels bezet). Toch kwamen de gerechten die wij de eerste ronde besteld hadden pas na de gerechten van de 2e ronde. Bestellen doe je via een tablet, heb je vragen moet je op de "service gewenst" knop drukken. Hebben wij 2x gedaan, bij de 2e keer zei de chagrijnige medewerkster dat het verplicht is om minimaal 1 drankje per persoon te bestellen en liep voordat wij konden reageren snel door. Dit staat nergens op de website of op de tablet in het restaurant en je kan toch ook later op de avond een drankje bestellen i.p.v. gelijk bij binnenkomst?! De sfeer was voor ons totaal verpest hierdoor, terwijl wij naar dit restaurant gingen om ons 5 jarig huwelijk te vieren (ook vermeld bij de reservering, niks mee gedaan door het restaurant). Wij zijn hierna weggegaan, de sfeer was dusdanig verziekt door de serveerster en het eten viel ook nog eens zwaar tegen.

Het eten kan daarnaast vele malen beter, de combinaties zijn niet altijd even lekker. Bijna al het vlees was zeer gekruid met pepers, waardoor je het vlees zelf niet eens meer proeft. De roomsaus bij de vleesgerechten was zeer waterig en smaakloos. Over de frisse salade en de aardbeisalade zit een dressing die niet lekker in combinatie met de salade is. Zelfs bij de fruitsalade zit een soort sausje of glazuurachtig iets, wat er niet lekker bij smaakt.
    Wij bestelden wraps met zalm en honing dressing, maar kregen wraps met serranoham geleverd.

Wij gaan hier NOOIT meer naartoe.

1,4
  9. Heerlijk gegeten en hebben zeker geslaagd avond gehad

10. Het meest walgelijke eten dat ik ooit heb gehad en het meest vuile restaurant waar ik ooit ben geweest. We hadden maar 1 ronde en aten niets van het eten. Nadat we hierover hadden geklaagd, was de manager buitengewoon agressief tegen ons en wilde hij ons op geen enkele manier compenseren! Het eten was walgelijk, smaakte niet eens helemaal doorbakken. GA HIER NOOIT!

11. Ik verwacht dat je het gerechtje krijgt dat op de foto van de iPad te zien is, maar de hoeveelheden zijn meer dan gehalveerd! Gegrilde groenten: 2 courgetteschijfjes en 1 steeltje paprika! Op de foto stonden 2 x zoveel en nog een andere groentesoort. Ossehaaspuntjes (let op: meervoud), werd 1 stukje ossenhaas op een schoteltje zonder ook maar enige versiering erbij. Ontzettend karig. Deze kok heeft vast niet goed opgelet op de kokschool torn de gerechtjes opgemaakt moesten worden. Eigenaar stond niet open voor kritiek want iedereen vindt het daar geweldig. De zaak was op vrijdagavond (op A-locatie, zo zegt hij zelf) voor 1/3e gevuld... Blijkbaar vindt niet íedereen het geweldig...

3,2
  12. Michelle

Lekker gegeten, kip & spareribs zijn een aanrader!

13. Wij hebben er deze week 2 x gegeten en hebben genoten. Ik eet zelf Keto (koolhydraatarm) en dat hebben ze voldoende op de kaart staan. En hetgeen niet keto is maken ze zonder enige problemen voor je ketoproof, zo fijn! Wat wij ook heel prettig vinden is dat je zo lang als je wilt kan blijven zitten. Je zit er niet hutje mutje en de muziek is op de achtergrond. Het personeel erg vriendelijk. Onze top 3 vd kaart: spare-ribs, ossehaaspuntjes; gegrilde groente, heerlijk. Ook de voor de prijs ga je er graag heen, een dikke aanrader.

14. De porties zijn echt heeeeel klein Letterlijk 2 garnalen of 2 kleine balletjes gehakt Je mag maar 1 x per 15 minuten bestellen.
    Lekker maar niet voor herhaling vatbaar.

15. Ik raad het ten zeerste af hier uit eten te gaan. Wij hebben weken van tevoren gereserveerd voor een kerstbrunch. We zijn met 5 mensen, dus vinden het fijn dit op tijd te regelen zodat we verzekerd zijn van een leuke plek.
    De weg er naar toe was al uitermate moeizaam, uiteindelijk na 3 weken en meerdere emails en telefoontjes later, was het op 6 dec rond en had ik de bevestiging in mijn mail.

Om op kerstavond om 23:47 uur de volgende sms te krijgen dat de brunch die wij op eerste kerstdag om 12uur gereserveerd hadden, niet doorgaat:

Goedenavond,

U spreekt met Ramblas Arnhem, u heeft morgen de brunch van 12-15:00 is het mogelijk om het te verplaatsen naar 16:00-19:00 wij hebben veel mensen die de brunch niet wouden maar de eerste ronde hierdoor kan de brunch last minute niet doorgaan hopelijk bereiken we u op tijd zodat we u om 16:00 kunnen verwelkomen

Met vriendelijke groet,
    Ramblas Arnhem

We hebben onze hele kerstdag gepland rondom die Brunch, natuurlijk kunnen we dat niet last minute 4uur verschuiven! En alles zit verder vol of is gesloten. Daarnaast geeft Ramblas geen keuze mogelijkheid, per mail is mijn reservering omgezet naar 16uur en op hun website is de openingstijd ook in 16uur veranderd.

Schandalig, totaal niet klantvriendelijk of gastvrij. Met kerst je klant de avond ervoor om 23:47 uur pas op de hoogte stellen is behoorlijk onbeschoft. De hele communicatie tot aan het laatste moment toe was waardeloos!
    Een tent gerund door mensen die er niks van snappen.

1 ster is al teveel. Maar toch een waarschuwing voor een ieder die hier wil eten. DOE HET NIET.

Als ze zo met klanten om gaan kan ik mij niet voorstellen dat het hun iets interesseert hoe het eten smaakt.

16. Slecht eten, geen uitleg over all you can eat. Diverse gerechten uitgesloten. Trage bestelling. Koud eten, discussie over eindafrekening. Beperkt assortiment. Al met al: Nooit meer.

17. Eten en drinken was prima!
    Alleen was het daar ontzettend koud. Wanneer mijn vriendinnen door de kou hun winterjas aantrokken en zo een half uur met jas aan hebben gezeten, en de bediening dit heeft gezien, en ik dit nog heb gemeld, er voor als nog niets mee doen. Wanneer ik alles afreken wordt niet eens gevraagd of alles naar wens is... service dus een dikke min!

18. Waardeloos we waren blij met 7 personen nog ergens te kunnen eten. Maar geen onbeperkt eten. Geen vegetarisch terwijl we dit direct hadden gemeld. Op een gegeven moment na klagen kaassoufles en kroketten echt niet normaal. Toen we wilden gaan kwam nog een bord vegetarisch. Bier niet koud gedwongen wijn á 25 euro de fles. Kortom wij zijn geflest laat dit je niet gebeuren!

19. Ilona Hartjes-Kramer

Het eerste dat opviel, was dat er geen airco was. Er stonden een aantal mobiele airco’s maar dat mocht niet echt baten als je er niet direct naast zat. Omdat het zweet van mijn hoofd af gutste vroeg ik een kan water. Maar daar deden ze niet aan. Toen hadden we eigenlijk al weg moeten gaan... Maar goed. Toch een kans gegeven. Er was bijna niemand dus de bediening was vlot. Voor een aantal gerechten té vlot: duidelijk niet vers bereid dus. De smaak was voor het ene gerecht oke. De andere mwah en een aantal echt te zout (en ik hou van zout eten dus dat zegt wat). Toen ze vroeg of het lekker gesmaakt had antwoorde ik ook met een matig. We kregen daarna ineens een toetje voor onze neus als compensatie. Dat was dan weer netjes. Afgezien van het niet meebewegen met voorzien van water met de hogere temperaturen was de mevrouw van de bediening wel vriendelijk. Maar voor het eten zou ik zeker niet meer heen gaan. En helemaal niet als het buiten warm is.

4,9
  20. Anoniem

Eten zat schimmel op, toen ik dit aangaf kreeg ik te horen dat ik het gelogen had. Champignons waren uitgedroogd, patat was uitgedroogd en de porties waren heel klein. Erg onvriendelijk personeel, zijn niet professioneel en maken nare opmerkingen.

21. Het eten was wel oké. Sommige dingen waren echt lekker, andere dingen echt veel te zout. Het ergste was dat er gewoon een muis in het restaurant liep. Toen wij (gillend) opsprongen, moesten we zelf naar het personeel lopen om wat te zeggen. Daar moesten we eerst wachten tot het personeel zijn gesprek (onderling) had afgemaakt. Nou ze wilden wel even op de camera kijken of die muis er echt was... Uuhhh jaa anders springen we niet gillend op! Ter compensatie kregen we een drankje van het huis! Er liep een muis!!!!!
    Bedankt en tot nooit meer ziens!

1,5
  22. Sabine Beumer

Super slecht restaurant, onvriendelijk personeel, vooral die bij de kassa. Vraag me af wanneer ze schoonmaken.

23. v Diepen

De gerechten konden echt beter. Veel warme gerechten kwamen hoogstens lauw aan tafel. De wrap met seranoham miste de seranoham. Veel gerechten waren heel zout.
    Mijn bord was bij aankomst al vies en mijn vork zwaar verbogen.
    Ook zou het lichtplan aangepast kunnen worden.
    Het is onwijs donker.

Ik ben echt geen zeur en snel tevreden, maar het viel gewoon echt tegen.
    Bediening was jong en leek nog wat onervaren, maar wel vriendelijk en correct.

24. Manda Hummelen Müller

Wij waren met 6 vriendinnen uit Otterlo en hebben een fantastische avond gehad. Heerlijk gegeten en goede en vriendelijke bediening en mooie en gezellige entourage.

25. We hebben een onwijs gezellige avond gehad. Heel lekker eten en drinken in een sfeer vol restuarant! De bediening is super vriendelijk allemaal. Al met al is ramblas een echte aanrader!!

26. Robert de haan

Voortreffelijk gegeten en zeer beleefde personeel.

27. Albert Harmsen

Heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening!

28. Yvonne te Kamp

Het was een geweldige avond bij Ramlas. Voor ons was het concept nieuw maar na goede uitleg hadden we al snel door hoe het werkte. En het personeel was altijd bereid om uitleg te geven. De verschillende smaakjes van de verschillende gerechten waren heerlijk. Top.

29. Walter kuipers

Super gegeten alles lekker vers. Ik heb twijfels bij de negatieve recensies (concurrent?) op de site!
    Wil je lekkere tapas eten raden wij Ramblas zeker aan.

30. Het is echt niet te eten, heel veel wordt opgewarmd in de magnetron, taai, vieze smaak, na 1,5u zijn we echt weg gegaan. Zelfs de speklap was niet te eten!

1,3
  31. Vandaag gegeten bij Ramblas in Arnhem, maar absoluut niet voor herhaling vastbaar.
    Bediening die zeker geen ervaring had. Elke keer langs de tafel zegt er één ‘hallo‘ en de ander zegt ‘eet smakelijk nog‘. Verder zaten er maar 4 tafels inclusief mezelf. Geen sfeer. Eten smaakte nergens naar en weinig keuze. Biefstuk PUNTJES met pepersaus krijg je zowat een hele biefstuk ipv puntjes.
    Kip STUKJES met honing marinade krijg je een halve snitsel met wat honing erover heen.

Niet voor herhaling vatbaar.

Advies is naar de buren gaan. La Cubanita (tapas). Veel lekkerder, sfeervol en dubbel zoveel keuze op het menukaart.

2,8
  32. Zaterdag 21 augustus om 17:00 gereserveerd, bij binnenkomst een tafel gekregen voor ons 2. Nog geen tablet of service gehad. Het was verder rustig in het restaurant. Na 25 minuten waren er 3 nieuwe tafels met gasten die allemaal geholpen werden. Wij zijn inmiddels 7 a 8 keer voorbij gelopen door personeel die ons duidelijk goed kon zien. Geen glazen of tablet op tafel te zien. Na 30 geduldige minuten waren alle gasten, die na ons binnen zijn gekomen, aan het eten en drinken en hebben we nog geen tablet. Wij staan op om te vertrekken. De gastheer aan de kassa kijkt me aan waarop ik naar hem toe loop en zeg: we zitten er ruim een half uur, geen service, geen tablet. Waarop de medewerker: oh oke, zegt. Nou had ik best willen blijven als er een oprecht excuus is, maar na deze reactie heb ik gemeld dat dit geen professionele houding is en we zijn vertrokken. Ik kom al een aantal jaar hier eten, maar dit had ik niet verwacht. Ik heb 2 uur gereden naar Arnhem en ben enorm teleurgesteld terug gegaan.
    Zie de foto voor de belachelijke reactie van het personeel

33. Rene 17 punten

Het wachten op een gerecht duurde bij een gerecht meer dan een uur. Ik vroeg ernaar, antwoord, er is maar 1 frituurpan. De porties zijn super klein, dat zou bij onbeperkt niet uit moeten maken maar je kunt maar twee gerechten bestellen, om het kwartier. Sommige bestelde gerechten zijn nooit aangekomen. Daar ga ik nooit meer heen.

34. Daymy van der Heide

Vanavond weer heerlijk gegeten. Prettige service, klantvriendelijk en goede prijskwaliteit verhouding. Aangegeven verloofd te zijn en kreeg een toetje van het huis dat is nou echt service.

Een aanrader voor iedereen.

35. Jean

36. Dampoe

37. Vandaag heerlijk onbeperkt tapas gegeten. veel variatie en alles was lekker. Daarna nog een dame blanche. Zelf vind ik het prettig dat er wat tijd tussen de rondes zit, lekker rustig aan doen. Wel paar keer gehad dat niet de volledige ronde in een keer op tafel kwam maar dat maakte ons niet uit. Mucho Gracias en tot de volgende keer.

38. We zijn vanavond met 3 personen bij Ramblas wezen eten, of nou ja eten, zo kon je t niet noemen. T begon al bij binnenkomst. Je komt binnen in een sauna, ondanks dat er airco's staan. We worden aangesproken en naar onze tafel geplaceerd. Vervolgens duurt t bijna een kwartier voordat we iemand aan onze tafel krijgen. Achteraf hadden we toen al weg moeten lopen.

Vervolgens krijgen we drankjes die dan weer verbazingwekkend snel op tafel staan. Ook t brood staat snel op tafel.

De eerste ronde komt. 3x carpaccio opgevuld met sla om het kleine hap slik weg gerechtje tenminste nog ergens op te laten lijken, wrap kip die droog en smaakloos was, en koude gamba's die ook niet echt heel smaakvol waren. De fruitsalade waar je feitelijk niet veel aan kunt verknallen is bijna warm. Niet wat je verwacht van een fruitsalade. De 2de ronde bestellen we een drankje, 2 cola zero en 1 cola light. Amper prik te proeven en lauw. Ook de hapjes waren bij ronde 2 verrassend genoeg van dezelfde slechte kwaliteit. Op chorizokroketjes en uienringen na. Dit alles hebben we gemeld aan de bediening. T was voor ons klaar. We wouden graag vertrekken.

Het meisje die onze klacht in behandeling deed dit heel netjes. Ze bleef vriendelijk en liep naar haar leidinggevende. Vervolgens kregen we van die man een standaard lulsmoes. "We hadden maar wat langer moeten blijven zitten. Dan hadden we een beter oordeel kunnen fellen." We kregen deze man niet aan t verstand hoe onze belevenis was geweest. Hij kwam ons ook niet tegemoet. We moesten gewoon de volle mep betalen. Voor ieder 2 drankjes en 2 rondes waren we in totaal 76,50 kwijt. Als mensen niet tevreden zijn hoor je ze tegemoet te komen. Belachelijk. Wij voelen ons echt opgelicht.

1,5
  39. Greet Driessen

Gisteravond met 16 personen bij jullie gegeten. Het was heerlijk en zeker voor herhaling vatbaar!

40. CB 175 punten

Verrassend was het. Na eerdere slechte ervaringen nog 1 keer besloten dit restaurant een kans te geven en er te gaan eten en gelukkig is het sterk verbeterd. Service stuk beter en vooral het eten veel beter. Hier kan ik gerust nog eens eten maar dan moet het wel zo blijven qua kwaliteit en service!

41. Onlangs heb ik met Ramblas Arnhem mailcontact gehad of ze ook alcohol vrije cocktails schonken.
    Ik kreeg al gauw een vriendelijke mail terug:

"Goedemiddag,
    Graag zou ik willen weten of jullie ook alcoholvrije cocktails schenken. (Ik kon helaas geen drankenkaart op de website vinden.)
    Mvg. Elles"

"Hee Elles,
    Wij beschikken zeker over alcohol vrije cocktails!
    Met vriendelijke groet,
    A."

Maandag 12 november 2018 gingen we dan ook vol enthousiasme een hapje eten.
    Helaas toen ik een alcohol vrije cocktail wou bestellen was dit niet mogelijk. Degene die ze maakt (leidinggevende) zou pas na een uur aanwezig zijn, alleen deze persoon kon dit maken. Alcohol cocktails waren wel mogelijk. Heel vreemd, maar goed.. na meer dan een uur wachten hebben we gevraagd of we het konden bestellen. Dit kon maar we kregen maar geen cocktail. Veel navraag moeten doen waar het bleef. Na meer dan 1uur en 45min kwam pas een poging tot.. door te googlen. Helaas was dit niet een geslaagd drankje. (Toch betaal je hier de Alcoholische prijs voor.)

Erg jammer dat je zo wordt teleurgesteld en vooral als je na de hand een mail stuurt en dat je daar geen antwoord op krijgt. Vandaar dat ik het nu ook een negatieve recensie waard vind.

Ook erg jammer dat er geen leidinggevende aanwezig was voor de aansturing. De serveerster was net in dienst en had het horeca gedeelte nog niet in zich. Er ging van alles mis.
    Een paar bordjes hebben we helaas terug moeten sturen naar de keuken en een enkeling konden we niet bestellen.

Kortom.. we vonden het erg tegenvallen en dat voor een rustige maandagavond!

42. Ramblas Huizen

43. Echt héérlijk en veel gegeten voor een goede prijs! De ossenhaas is een aanrader. Een vriendelijke en snelle bediening.
    Wij zijn zeker van plan om terug te komen!

44. Van den Broek

45. Gister met een vriendin hier gegeten. Toen ik vroeg om een glaasje water bij de sangria moest ik hiervoor betalen. Ik legde uit dat ik medicijnen moest nemen.. sorry mevrouw maar dan nog serveren wij geen water.. oke dubbelop vreemd dit! Toen ik eenmaal van mijn maïskolf aan het genieten was vroeg een serveerster of ze het bordje weg kon halen (ik hing er boven mijn maïskolf te eten). Dit vond ik ook erg onbeschoft, maar weet je wat... neem maar mee dan. In de sangria zat overigens (op een paar appelsnippers na) geen fruit. Ook had ik gamba’s in chilisaus besteld maar kreeg ik gamba’s omwikkeld met deeg in chilisaus. 1 serveerder sprak slecht Nederlands waardoor ik in Jip en Janneke Taal uit moest leggen dat ik het verkeerde gerechtje had gekregen. Zover de negatieve punten. Positief: goed eten, goede sfeer, mooi restaurant, we vroegen of we aan het raam mochten zitten en dat werd meteen geregeld. Wel heel erg jammer dat ons ‘favoriete restaurant’ ons deze keer ontzettend heeft teleurgesteld.. we gaan de volgende keer hoogst waarschijnlijk ergens anders eten.

46. Roel 20 punten

Vandaag via Social Deal wezen eten.
    Wat duidelijk merkbaar is, is het verschil of je via social deal hebt geboekt of via de gewone weg.
    Meerdere mensen die met Social deal hebben geboekt klaagden over de trage bediening. Mensen die gewoon hadden geboekt konden met regelmaat wel hun tapas bestellen Prijsverschil is op de zondag zelfs maar 2 euro.
    We Hebben lang moeten wachten op onze tapas. Als het uiteindelijk kwam was het koud of gewoon niet volledig.
    We hebben verscheidene malen de bediening aan de mouw moeten trekken.
    Voor ons is dit de eerste keer dat we er gegeten hebben, maar is tevens de laatste keer.
    We zullen er zeker niet meer terugkeren!

4,9
  47. Fantastisch, heerlijk eten en geweldige bediening. Een absolute aanrader!

48. We waren gisteren met 4 personen hier. Zeer vriendelijke bediening en heerlijke tappas. Volgens mij vers bereid! Tevens helemaal niet duur voor € 18.50 onbepert tapas en steaks. Wij komen zeker terug!!

49. Nido 15 punten

Mooi concept, onbeperkt tapas eten. Er zijn nu 2 manieren, de eerste is wat ze al jaren hanteren met 10 koude tapasgerechten en vervolgens 8 warme tapasgerechten. Beide zijn onbeperkt bij te bestellen. De nieuwe vorm is dat je iedere keer twee gerechten van de kaart besteld, zo krijg je een uitgebreide keuze. Als je van de straat naar binnen kijkt, zie je enkel lege tafels, maar het echte restaurant zit in het achterste gedeelte. Mooi ingericht.

50. Hartstikke gezellig gegeten met ons team! Vriendelijke bediening en de prijs kwaliteit verhouding is werkelijk perfect

51. E 28 punten

Een Groupon gekocht voor onbeperkt spareribs eten van dinsdag tot zondag. Op zaterdag online gereserveerd, gebeld door Ramblas, zeer onvriendelijk te horen gekregen dat het niet kon op zaterdag via Groupon niet kon en dat ze vol zaten. Moesten we maar naar Groupon bellen want was niet hun probleem, terwijl we wel online konden reserveren bij Ramblas. Er werd niet gezocht naar een oplossing, erg jammer.

52. Lucio Ryan

53. Mathieu van Wezel