Ramblas in Arnhem

1561195491 82
1591975355 65
1641992634 62

1. Ilona Hartjes-Kramer

Het eerste dat opviel, was dat er geen airco was. Er stonden een aantal mobiele airco’s maar dat mocht niet echt baten als je er niet direct naast zat. Omdat het zweet van mijn hoofd af gutste vroeg ik een kan water. Maar daar deden ze niet aan. Toen hadden we eigenlijk al weg moeten gaan... Maar goed. Toch een kans gegeven. Er was bijna niemand dus de bediening was vlot. Voor een aantal gerechten té vlot: duidelijk niet vers bereid dus. De smaak was voor het ene gerecht oke. De andere mwah en een aantal echt te zout (en ik hou van zout eten dus dat zegt wat). Toen ze vroeg of het lekker gesmaakt had antwoorde ik ook met een matig. We kregen daarna ineens een toetje voor onze neus als compensatie. Dat was dan weer netjes. Afgezien van het niet meebewegen met voorzien van water met de hogere temperaturen was de mevrouw van de bediening wel vriendelijk. Maar voor het eten zou ik zeker niet meer heen gaan. En helemaal niet als het buiten warm is.

2. Anoniem

Eten zat schimmel op, toen ik dit aangaf kreeg ik te horen dat ik het gelogen had. Champignons waren uitgedroogd, patat was uitgedroogd en de porties waren heel klein. Erg onvriendelijk personeel, zijn niet professioneel en maken nare opmerkingen.

3. Het eten was wel oké. Sommige dingen waren echt lekker, andere dingen echt veel te zout. Het ergste was dat er gewoon een muis in het restaurant liep. Toen wij (gillend) opsprongen, moesten we zelf naar het personeel lopen om wat te zeggen. Daar moesten we eerst wachten tot het personeel zijn gesprek (onderling) had afgemaakt. Nou ze wilden wel even op de camera kijken of die muis er echt was... Uuhhh jaa anders springen we niet gillend op! Ter compensatie kregen we een drankje van het huis! Er liep een muis!!!!!
    Bedankt en tot nooit meer ziens!

4. Sabine Beumer

Super slecht restaurant, onvriendelijk personeel, vooral die bij de kassa. Vraag me af wanneer ze schoonmaken.

5. v Diepen

De gerechten konden echt beter. Veel warme gerechten kwamen hoogstens lauw aan tafel. De wrap met seranoham miste de seranoham. Veel gerechten waren heel zout.
    Mijn bord was bij aankomst al vies en mijn vork zwaar verbogen.
    Ook zou het lichtplan aangepast kunnen worden.
    Het is onwijs donker.

Ik ben echt geen zeur en snel tevreden, maar het viel gewoon echt tegen.
    Bediening was jong en leek nog wat onervaren, maar wel vriendelijk en correct.

6. Manda Hummelen Müller

Wij waren met 6 vriendinnen uit Otterlo en hebben een fantastische avond gehad. Heerlijk gegeten en goede en vriendelijke bediening en mooie en gezellige entourage.

7. We hebben een onwijs gezellige avond gehad. Heel lekker eten en drinken in een sfeer vol restuarant! De bediening is super vriendelijk allemaal. Al met al is ramblas een echte aanrader!!

8. Robert de haan

Voortreffelijk gegeten en zeer beleefde personeel.

9. Albert Harmsen

Heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening!

10. Yvonne te Kamp

Het was een geweldige avond bij Ramlas. Voor ons was het concept nieuw maar na goede uitleg hadden we al snel door hoe het werkte. En het personeel was altijd bereid om uitleg te geven. De verschillende smaakjes van de verschillende gerechten waren heerlijk. Top.

11. Walter kuipers

Super gegeten alles lekker vers. Ik heb twijfels bij de negatieve recensies (concurrent?) op de site!
    Wil je lekkere tapas eten raden wij Ramblas zeker aan.

12. Het is echt niet te eten, heel veel wordt opgewarmd in de magnetron, taai, vieze smaak, na 1,5u zijn we echt weg gegaan. Zelfs de speklap was niet te eten!

1,3
  13. Vandaag gegeten bij Ramblas in Arnhem, maar absoluut niet voor herhaling vastbaar.
    Bediening die zeker geen ervaring had. Elke keer langs de tafel zegt er één ‘hallo‘ en de ander zegt ‘eet smakelijk nog‘. Verder zaten er maar 4 tafels inclusief mezelf. Geen sfeer. Eten smaakte nergens naar en weinig keuze. Biefstuk PUNTJES met pepersaus krijg je zowat een hele biefstuk ipv puntjes.
    Kip STUKJES met honing marinade krijg je een halve snitsel met wat honing erover heen.

Niet voor herhaling vatbaar.

Advies is naar de buren gaan. La Cubanita (tapas). Veel lekkerder, sfeervol en dubbel zoveel keuze op het menukaart.

14. Zaterdag 21 augustus om 17:00 gereserveerd, bij binnenkomst een tafel gekregen voor ons 2. Nog geen tablet of service gehad. Het was verder rustig in het restaurant. Na 25 minuten waren er 3 nieuwe tafels met gasten die allemaal geholpen werden. Wij zijn inmiddels 7 a 8 keer voorbij gelopen door personeel die ons duidelijk goed kon zien. Geen glazen of tablet op tafel te zien. Na 30 geduldige minuten waren alle gasten, die na ons binnen zijn gekomen, aan het eten en drinken en hebben we nog geen tablet. Wij staan op om te vertrekken. De gastheer aan de kassa kijkt me aan waarop ik naar hem toe loop en zeg: we zitten er ruim een half uur, geen service, geen tablet. Waarop de medewerker: oh oke, zegt. Nou had ik best willen blijven als er een oprecht excuus is, maar na deze reactie heb ik gemeld dat dit geen professionele houding is en we zijn vertrokken. Ik kom al een aantal jaar hier eten, maar dit had ik niet verwacht. Ik heb 2 uur gereden naar Arnhem en ben enorm teleurgesteld terug gegaan.
    Zie de foto voor de belachelijke reactie van het personeel

15. Rene 17 punten

Het wachten op een gerecht duurde bij een gerecht meer dan een uur. Ik vroeg ernaar, antwoord, er is maar 1 frituurpan. De porties zijn super klein, dat zou bij onbeperkt niet uit moeten maken maar je kunt maar twee gerechten bestellen, om het kwartier. Sommige bestelde gerechten zijn nooit aangekomen. Daar ga ik nooit meer heen.

16. Daymy van der Heide

Vanavond weer heerlijk gegeten. Prettige service, klantvriendelijk en goede prijskwaliteit verhouding. Aangegeven verloofd te zijn en kreeg een toetje van het huis dat is nou echt service.

Een aanrader voor iedereen.

17. Jean

18. Dampoe

19. Vandaag heerlijk onbeperkt tapas gegeten. veel variatie en alles was lekker. Daarna nog een dame blanche. Zelf vind ik het prettig dat er wat tijd tussen de rondes zit, lekker rustig aan doen. Wel paar keer gehad dat niet de volledige ronde in een keer op tafel kwam maar dat maakte ons niet uit. Mucho Gracias en tot de volgende keer.

20. We zijn vanavond met 3 personen bij Ramblas wezen eten, of nou ja eten, zo kon je t niet noemen. T begon al bij binnenkomst. Je komt binnen in een sauna, ondanks dat er airco's staan. We worden aangesproken en naar onze tafel geplaceerd. Vervolgens duurt t bijna een kwartier voordat we iemand aan onze tafel krijgen. Achteraf hadden we toen al weg moeten lopen.

Vervolgens krijgen we drankjes die dan weer verbazingwekkend snel op tafel staan. Ook t brood staat snel op tafel.

De eerste ronde komt. 3x carpaccio opgevuld met sla om het kleine hap slik weg gerechtje tenminste nog ergens op te laten lijken, wrap kip die droog en smaakloos was, en koude gamba's die ook niet echt heel smaakvol waren. De fruitsalade waar je feitelijk niet veel aan kunt verknallen is bijna warm. Niet wat je verwacht van een fruitsalade. De 2de ronde bestellen we een drankje, 2 cola zero en 1 cola light. Amper prik te proeven en lauw. Ook de hapjes waren bij ronde 2 verrassend genoeg van dezelfde slechte kwaliteit. Op chorizokroketjes en uienringen na. Dit alles hebben we gemeld aan de bediening. T was voor ons klaar. We wouden graag vertrekken.

Het meisje die onze klacht in behandeling deed dit heel netjes. Ze bleef vriendelijk en liep naar haar leidinggevende. Vervolgens kregen we van die man een standaard lulsmoes. "We hadden maar wat langer moeten blijven zitten. Dan hadden we een beter oordeel kunnen fellen." We kregen deze man niet aan t verstand hoe onze belevenis was geweest. Hij kwam ons ook niet tegemoet. We moesten gewoon de volle mep betalen. Voor ieder 2 drankjes en 2 rondes waren we in totaal 76,50 kwijt. Als mensen niet tevreden zijn hoor je ze tegemoet te komen. Belachelijk. Wij voelen ons echt opgelicht.

21. Greet Driessen

Gisteravond met 16 personen bij jullie gegeten. Het was heerlijk en zeker voor herhaling vatbaar!

22. CB 175 punten

Verrassend was het. Na eerdere slechte ervaringen nog 1 keer besloten dit restaurant een kans te geven en er te gaan eten en gelukkig is het sterk verbeterd. Service stuk beter en vooral het eten veel beter. Hier kan ik gerust nog eens eten maar dan moet het wel zo blijven qua kwaliteit en service!

3 vorige recensies
  23. Onlangs heb ik met Ramblas Arnhem mailcontact gehad of ze ook alcohol vrije cocktails schonken.
    Ik kreeg al gauw een vriendelijke mail terug:

"Goedemiddag,
    Graag zou ik willen weten of jullie ook alcoholvrije cocktails schenken. (Ik kon helaas geen drankenkaart op de website vinden.)
    Mvg. Elles"

"Hee Elles,
    Wij beschikken zeker over alcohol vrije cocktails!
    Met vriendelijke groet,
    A."

Maandag 12 november 2018 gingen we dan ook vol enthousiasme een hapje eten.
    Helaas toen ik een alcohol vrije cocktail wou bestellen was dit niet mogelijk. Degene die ze maakt (leidinggevende) zou pas na een uur aanwezig zijn, alleen deze persoon kon dit maken. Alcohol cocktails waren wel mogelijk. Heel vreemd, maar goed.. na meer dan een uur wachten hebben we gevraagd of we het konden bestellen. Dit kon maar we kregen maar geen cocktail. Veel navraag moeten doen waar het bleef. Na meer dan 1uur en 45min kwam pas een poging tot.. door te googlen. Helaas was dit niet een geslaagd drankje. (Toch betaal je hier de Alcoholische prijs voor.)

Erg jammer dat je zo wordt teleurgesteld en vooral als je na de hand een mail stuurt en dat je daar geen antwoord op krijgt. Vandaar dat ik het nu ook een negatieve recensie waard vind.

Ook erg jammer dat er geen leidinggevende aanwezig was voor de aansturing. De serveerster was net in dienst en had het horeca gedeelte nog niet in zich. Er ging van alles mis.
    Een paar bordjes hebben we helaas terug moeten sturen naar de keuken en een enkeling konden we niet bestellen.

Kortom.. we vonden het erg tegenvallen en dat voor een rustige maandagavond!

24. Ramblas Huizen

25. Echt héérlijk en veel gegeten voor een goede prijs! De ossenhaas is een aanrader. Een vriendelijke en snelle bediening.
    Wij zijn zeker van plan om terug te komen!

26. Van den Broek

27. Gister met een vriendin hier gegeten. Toen ik vroeg om een glaasje water bij de sangria moest ik hiervoor betalen. Ik legde uit dat ik medicijnen moest nemen.. sorry mevrouw maar dan nog serveren wij geen water.. oke dubbelop vreemd dit! Toen ik eenmaal van mijn maïskolf aan het genieten was vroeg een serveerster of ze het bordje weg kon halen (ik hing er boven mijn maïskolf te eten). Dit vond ik ook erg onbeschoft, maar weet je wat... neem maar mee dan. In de sangria zat overigens (op een paar appelsnippers na) geen fruit. Ook had ik gamba’s in chilisaus besteld maar kreeg ik gamba’s omwikkeld met deeg in chilisaus. 1 serveerder sprak slecht Nederlands waardoor ik in Jip en Janneke Taal uit moest leggen dat ik het verkeerde gerechtje had gekregen. Zover de negatieve punten. Positief: goed eten, goede sfeer, mooi restaurant, we vroegen of we aan het raam mochten zitten en dat werd meteen geregeld. Wel heel erg jammer dat ons ‘favoriete restaurant’ ons deze keer ontzettend heeft teleurgesteld.. we gaan de volgende keer hoogst waarschijnlijk ergens anders eten.

28. Roel 20 punten

Vandaag via Social Deal wezen eten.
    Wat duidelijk merkbaar is, is het verschil of je via social deal hebt geboekt of via de gewone weg.
    Meerdere mensen die met Social deal hebben geboekt klaagden over de trage bediening. Mensen die gewoon hadden geboekt konden met regelmaat wel hun tapas bestellen Prijsverschil is op de zondag zelfs maar 2 euro.
    We Hebben lang moeten wachten op onze tapas. Als het uiteindelijk kwam was het koud of gewoon niet volledig.
    We hebben verscheidene malen de bediening aan de mouw moeten trekken.
    Voor ons is dit de eerste keer dat we er gegeten hebben, maar is tevens de laatste keer.
    We zullen er zeker niet meer terugkeren!

29. Fantastisch, heerlijk eten en geweldige bediening. Een absolute aanrader!

30. We waren gisteren met 4 personen hier. Zeer vriendelijke bediening en heerlijke tappas. Volgens mij vers bereid! Tevens helemaal niet duur voor € 18.50 onbepert tapas en steaks. Wij komen zeker terug!!

31. Nido 15 punten

Mooi concept, onbeperkt tapas eten. Er zijn nu 2 manieren, de eerste is wat ze al jaren hanteren met 10 koude tapasgerechten en vervolgens 8 warme tapasgerechten. Beide zijn onbeperkt bij te bestellen. De nieuwe vorm is dat je iedere keer twee gerechten van de kaart besteld, zo krijg je een uitgebreide keuze. Als je van de straat naar binnen kijkt, zie je enkel lege tafels, maar het echte restaurant zit in het achterste gedeelte. Mooi ingericht.

32. Hartstikke gezellig gegeten met ons team! Vriendelijke bediening en de prijs kwaliteit verhouding is werkelijk perfect

33. E 28 punten

Een Groupon gekocht voor onbeperkt spareribs eten van dinsdag tot zondag. Op zaterdag online gereserveerd, gebeld door Ramblas, zeer onvriendelijk te horen gekregen dat het niet kon op zaterdag via Groupon niet kon en dat ze vol zaten. Moesten we maar naar Groupon bellen want was niet hun probleem, terwijl we wel online konden reserveren bij Ramblas. Er werd niet gezocht naar een oplossing, erg jammer.

34. Lucio Ryan

35. Mathieu van Wezel