Pizzabar La Rocca in Arnhem

Heerlijke pizza´s en focaccia´s in de Rijnhal!

Parkeren is gratis en kan voor de deur

Vanaf het centraal station ben je er binnen 10 minuten met lijn 7 richting Rijkerswoerd

ma lunch 11:00 - 16:00 diner 16:00 - 21:00
di lunch 11:00 - 16:00 diner 16:00 - 21:00

Uitzonderingen

Open

• Hemelvaartsdag – 30 mei
  • 1ste Pinksterdag – 9 jun
  • 2de Pinksterdag – 10 jun

GRAND CAFE + PIZZABAR LA ROCCA
Koffie en thee van Peeze, een ruim assortiment van bieren en dranken en heerlijke pizza’s en foccacia’s onder een industrieel en modern dak, dat is La Rocca. De hout gestookte oven is de trots van het restaurant en zal door de pizzaiolo’s worden gebruikt voor de mooiste én lekkerste creaties. Daarnaast is er een ruim opgezette bar, een kinderhoek en zicht op de boulderaars. Dinsdag t/m zondag staat onze pizza-oven aan, op maandag voeren wij een kleine, maar overheerlijke kaart.

ONZE PIZZAIOLI + ONS DEEG
De houtgestookte pizzaoven van het Italiaanse familiebedrijf Valoriani is de trots van La Rocca en essentieel voor een goede, gezonde en lekkere pizza. Om deze oven echt tot zijn recht te laten komen zijn onze pizzaioli continu bezig met de kwaliteit en het bereiden van het deeg. Het hoofdingrediënt is volkoren Rustica meel dat rechtstreeks vanuit Milaan aan ons wordt geleverd, hier maakt onze pizzaioli het deeg voor zowel de focaccia ́s, pizzettes en pizza ́s van.

DE RIJNHAL
La Rocca Grand Café + Pizzabar is gevestigd naast de Decathlon in de Rijnhal in Arnhem-Zuid. Deze bekende evenementenhal heeft jarenlang concerten en sportevenementen gehuisvest, maar door de verhuizing van deze evenementen naar het Gelredome kwam de exploitatie van de hal steeds meer onder druk te staan. Met de komst van de Decathlon is de Rijnhal weer nieuw leven ingeblazen. Mountain Network sluit hierbij aan door naast een hoogwaardige boulderhal ook een grand café + pizzabar onder te brengen in dit historische gebouw. Waar vroeger grote namen als Dire Straits, Genesis en Sting hebben opgetreden verschijnen nu de lekkerste pizza’s uit de houtoven.

RIJNBOULDER + MOUNTAIN NETWORK
La Rocca hoort bij RijnBoulder en is het nieuwe bouldercentrum van Mountain Network, gevestigd in de voormalige Rijnhal in Arnhem. Twee verdiepingen met 2500 m2 klim- en trainingsfaciliteiten voor jong en oud, ervaren en beginner. Licht en ruimte zijn belangrijke aspecten van de locatie, het ontwerp is geïnspireerd door het boulder-gebied in Fontainebleau. Anno 2019 heeft de organisatie zeven klim- en bouldercentra in Nederland en een outdoor locatie in de Belgische Ardennen. Mountain Network is daarnaast organisator van ski-en bergsportreizen wereldwijd.

• Veganistisch

• EV-oplaadpunt