Op dit adres zit nu: E-Crab

• All-inclusive

1522018855 62
1569220395 62
1616421935 62
1691944399 62

1. Ik was met een groep van 32 personen (verjaardag). Eigenaars vriendelijke mensen, goede bediening en heerlijk eten. We hebben genoten en ik krijg allemaal positieve reacties, zowel over het eten, de sfeer en leuke zonnige aankleding van het restaurant, je waant je in de zomer. Een aanrader.

2. Veel goede berichten gehoord over Mytilini in Duiven dus eindelijk tijd gevonden om een bezoek aan Arnhem te brengen. Nog nooit heb ik zo slecht Grieks gegeten als gisteravond bij dit restaurant. Buffet was lauwwarm, veel gerechten waren niet zelf bereid maar kant en klaar gekocht. Prijs is laag maar de kwaliteit ook. Jammer mooie ambiance, schoon wc. We waren er op vrijdagavond tussen 18:00-19:00 uur de enige klanten... zegt genoeg.

1,5
  3. Kristel

Als je hier binnen loopt lijkt het net alsof je in griekenland bent. We komen hier vaker, altijd gezellig een babbeltje met de bediening!! We zijn al 2 keer gekomen en hebben haar niet meer gezien helaas. Bediening was heel slecht, een heel boos onrespectvol meisje.. Ze loopt met haren los in een restaurant! Heel smerig! Ze kan zeker wat leren van dat andere meisje! Hopen dat ze de volgende keer er wel weer is! Gezellige meid.

4. We komen hier vaak eten. Gezellige sfeer altijd! Super bediening, alleen dit keer heel slecht! Ik moest steeds vragen of we wat konden drinken. Of dan kwam ze het niet brengen. Heel onrespectvol meisje. Ze zit alleen maar met haar lippenstift. Super slecht! Je dochter blijft nummer 1 in de bediening!

5. Super gezellige restaurant!! Zeker een aanrader! De bediening is zeer goed. Heel vriendelijk, komt niet vaak voor in een restaurant..

6. Onrespectvol dit, we zijn met z'n 10en uit eten geweest. Vreselijk dit, nooit meer komen wij terug hier. En dan vragen ze aan de einde van de avond nog: was alles naar wens? We hebben ons ingehouden.
    Het begon heel gezellig. Leuke meid die meteen kwam toen er geen drinken meer lag op tafel. Ze was zo spontaan, zo vriendelijk! Ze lachte met ons, super leuke sfeer was het. Maar alleen omdat ze lachte met een andere collega (niet hard, gewoon zoals elk jonge meid), kwam er een brede man tegen haar schreeuwen en zei dat ze moest opdonderen en dat ze moest wegwezen.
    Ik heb mijn man moeilijk tegen gehouden! We zagen tranen in haar ogen omdat ze niet snapte wat er aan de hand was. Ik zei nog dit moet je niet pikken! Zet hem op zijn plek.
    Mensen dit is vreselijk! 1 tip slechte eigenaar, laat je kind hier nooit werken! Ik hoop dat het bij haar eigen kinderen dubbel zo erg gebeurt!! Ze mogen schamen!

7. Altijd even heerlijk, goede bediening. We komen daar al vanaf het begin van de opening van het Hotel/restaurant

8. We kwamen op een zondag avond daar en het restaurant was leeg ondanks dat het al 8 uur was waren we verbaast. We mochten een tafel uitkiezen en de bediening vertelde ons hoe het in zijn werk ging. We mochten gelijk beginnen aan het buffet. We gaan kijken en het ziet er niet echt fris uit maar het was al te laat om weer weg te gaan dus we gingen het proberen, 1 persoon van ons groepje had besloten om niet te eten maar alleen maar een wijntje te drinken. Eenmaal opgeschept op onze borden gingen we eten maar het was niet te eten, geen smaak alles was koud en het was ronduit vies te noemen. De bediening kwam het eerste rondje drinken bedienen en daarna was ze spoorloos en moesten we haar zelf ophalen om weer wat nieuws te bestelen omdat ze te druk was met praten over facebook en andere flauwekul. Dus al met al geen geslaagde avond en wij komen daar nooit weer!

1,4
  9. Dit hotel, want dat is het, mist elke Griekse sfeer. Te groot, onpersoonlijk. Bediening niet echt attent, staat veel met elkaar te praten i.p.v de klant tot dienst te zijn. Voorgerecht fetta saganaki, veel deeg bizar weinig fetta, laat staan een honing-witte port met pijnboompitten erover o.i.d. De wijn, een naousa, bevatte het etiket, gran reserve, geen jaartalvermelding o.i.d, leek nog het meest op een zelfgefabriceerd etiketje. De wijn was zeer jong, bevatte overduidelijk teveel taninnes en was niet echt een soepel wijntje te noemen en had wel de eiken smaak (van het eiken vat) echter kan ik met stellige zekerheid zeggen is dat deze toegevoegd was en niet door natuurlijke rijping, heel simpel dus een hoofdpijnwijntje. Het hoofdgerecht, tja een mixed gril, redelijk bizar, als je gaat voor zo goed als geen lamsvlees, ongaar slecht gekruid gehakt en veel kipfilet om te vullen moet je het overigens doen. De vegetarische schotel kon volgens mijn ega ook beter. Patat en salade waren overigens wel ok, maar ja dat kan de betere snackbar ook. Daarna een kopje koffie met een metaxa. Metaxa ok, koffie niet van de kwaliteit peeze of illy, valt zeer tegen. Mijn ega wou een quom quat, om een blanke gevraagd (distlatieproces), hadden ze nog nooit van gehoord..

2,6
  10. We hebben daar heerlijk gegeten, goede bediening, fijne avond gehad. Voor herhaling vatbaar.

11. angelique veenendaal

Voor het eerst hier wezen eten en ZEKER voor herhaling vatbaar, vriendelijke bediening en lekker eten, netjes, schone wc's

12. Het eten was onder de maat. Er was weinig smaak, en het was niet op de juiste temperatuur. Decor was heel erg druk en sommige mensen kunnen daar niet tegen.

13. Erg druk decor maar oke. Het buffet is zeer uitgebreid te noemen en redelijk van kwaliteit. Bediening is goed en netjes, verwacht geen top griek maar zeker in orde gezien de prijs van 25 euro incl drank. Keuze genoeg voor iedereen, best een aanrader. De toiletten zijn trouwens erg netjes en groot genoeg, ook belangrijk !

14. Perfecte sfeer, goed eten. Alles is waard hier !

15. Joost 153 punten

Hier 1 keer geweest, de prijzen zijn niet hoog maar de kwaliteit laat ook te wensen over. Niet altijd even goed bijgevuld en de temperatuur van het eten ook niet altijd de juiste. Nee dan kies ik de volgende keer wel voor iets duurder maar wel voor kwaliteit.

16. Onlangs in dit sfeervolle restaurant deelgenomen aan het Buffet. Een 50-tal gerechten, voor-tussen, hoofdgerechten en een dessertbuffet. Tevens grill specialiteiten. en dat voor € 19,- per persoon.
    De sfeer is relaxt met een Griekse uitstraling. De bediening heel voorkomend en niet opdringerig.
    Gunstig gelegen (dichtbij OV), maar ook auto kan er in de buurt geparkeerd worden.
    Kortom: een heel goede prijs-kwaliteitsverhouding !

17. Kom hier op wisselende momenten een paar keer per jaar. Bediening en sfeer is altijd prima, soms live muziek. De kok maakt het vlees op de bakplaat klaar zo als jij het wil hebben. Rode draad is echter het warme buffet. Weinig doorloopsnelheid en daardoor vaak lauw-warm en soms verpieterd. Als hier meer aandacht aan zou worden gegeven, net zoveel als aan de toiletten (altijd super schoon), is het een topper.

18. Esther Polman

Een paar weken terug hebben wij hier gegeten en waren zeer tevreden. Het restaurant zag er verzorgd ,schoon en sfeervol uit. Het eten was zeer goed, keuze uit veel verschillende gerechten, vers en allemaal even smaakvol, we waanden ons weer even op onze vakantie op Kreta!
    De bediening was uitstekend! We werden zeer vlot, correct en vriendelijk behandeld. Wij komen hier zeker weer terug!

19. Vorige week met de kinderen gegeten bij dit restaurant. Net terug van vakantie uit Griekenland en willen nog even in de griekse sfeer blijven. Dat lukt zeker bij dit restaurant, ook erg vriendelijke bediening. Komen hier zeker terug.

20. Wij hebben hier een paar weken geleden gegeten. Wij hadden een bon van Sweetdeal dus gebruik gemaakt van het buffet. Vlees voor op de gril was erg vet. Daarnaast waren de bakken bijna leeg. Warme gedeelte van het buffet was niet heel warm. Als desert konden wij alleen kiezen voor fruit, yoghurt of taart maar de taarten waren allemaal warm geworden doordat ze er al zo lang stonden. Kan nou niet zeggen dat we lekker gegeten hebben dus wij komen hier nooit meer.

21. Afgelopen zaterdag met een groep van 12 mensen heerlijk gegeten bij Mytilini! Wij hadden buffet besteld. Het eten was erg lekker en de keuze van gerechten heel groot!
    Voor herhaling zeker waard!!! Bedankt!

22. Gister bij Mytilini gegeten.
    Vond het buffet niet bijzonder vergeleken met het eten van Rhodos aan de overkant. Misschien dat a la carte eten wel meer grieks is. Positief is het eten wat vers gegrild kan worden. Jammer was dat ze de bekende griekse toppers souvlaki, gyros en moussaka niet aan het buffet hadden toegevoegd. Toetje was zeer karig! Personeel is jong en wat onhandig: glazen meenemen terwijl er nog drank in zit......

4,9
  23. Lekker gegeten. Geen buffet, maar gewoon van de kaart. De sfeer vond ik gezellig en de bediening was vriendelijk en gastvrij.

24. Ik heb hier vaak gegeten met mijn ouders en broer, ik vond het heel erg gezellig en ik heb ook heerlijk gegeten! Wij hadden geen buffet maar gewoon van de kaart, en ik vond het echt heel erg lekker, mijn ouders en broer ook. Ik vond het een geslaagde avond!

25. Goedkoop is duurkoop is de beste omschrijving. Op een lekkere mei zondagmiddag bij Mytilini naar binnen gegaan. Het was er heel stil 2 tafels bezet. De bediening was heel aardig. Maar toen het eten, wij hadden buffet gekozen. Wat een trieste bedoeling was dat. Afbakbrood wat schijnbaar niet afgebakken was zo droog! Gehaktballen die al een paar dagen meedraaiden op dit buffet (droog en hard) Zure chocolade mousse. Hier nogmaals eten? Nooit!

26. Ik heb hier van het buffet gebruikt gemaakt. Één van de voorwaarden van een succesvol buffet is een snelle doorlooptijd. Dit was tijdens mijn diner niet het geval. De paar gerechten die ik van het buffet heb genomen waren daarnaast niet dagvers.

De kok die bij de grill stond, verstond en sprak nauwelijks Nederlands. Mijn verzoek om niet over al mijn vlees en vis dezelfde kruidenmix te gooien sloeg hij dan ook vrolijk in de wind.

6,1
  27. Gehoord van vrienden dat ze hier lekker en gezellig hadden gegeten. Nou dat kunnen we onderschrijven, want wij hebben met het hele gezin ook heerlijk gegeten, ruime keuze in gerechten. De bediening was vriendelijk en gastvrij.

28. Mareike

Vrijdag toch maar eens gaan eten bij Mytilini. Uitstraling van het restaurant is prima, personeel erg vriendelijk, maar dat was het wel. De gerechten van het buffet erg lauw en veel van hetzelfde.

Bij de grill wordt de smaak van het vlees al snel teniet gedaan door allerlei kruiden. Prijs tot verhouding kwaliteit, zou ik zeggen er kan wel iets van de prijs af. Helaas geen volgende keer meer.

29. Hans Westdorp

We zijn vriendelijk en gastvrij ontvangen.

Het 3 gangen menu was smaakvol en voldoende en de bediening was goed.

We kwamen uit Dieren en zullen hier nogmaals naar toe gaan.

30. Afgelopen vrijdag (10 juni 2011) heb ik daar met een aantal vrienden gegeten. We zijn al eens eerder daar geweest en toen was alles top. Ditmaal was het echter geheel omgekeerd. De serveerster was erg vriendelijk en wees ons op de zomeraanbieding, 2 uur onbeperkt eten en drinken. Deze hebben we allemaal genomen. Het bier was lekker koud. Maar daar hield het ook gauw mee op. Het eten was erg koud en volgens mij was het het eten van de dag ervoor. Brood was erg oud. De garnalen kwamen volgens mij uit de vriezer, er zat totaal geen smaak aan. Je betaalt voor onbeperk eten en drinken echter gingen ze moeilijk doen na een uur met het drinken. Er waren totaal 15 mensen in de zaak. Als wij een drankje bestelden kregen we die pas 15 min later en het laatste kwartier bleven ze weg in de keuken zodat wij niets meer konden bestellen. Erg jammer dit. Dit restaurant is zeker geen aanrader..!

2,8
  31. Gisteren (zondag) hier gegeten. Zonder te weten van de hoed en de rand wordt je meteen gedwongen te kiezen: buffet of ala carte... mogen we misschien eerst de prijzen weten en de kaart zien? Alle 4 gekozen voor buffet omdat we de indruk hadden dat het eten anders toch wel van het buffet af gehaald zou worden. Het warme buffet was koud of lauw. We zagen de kok een keer de gyros ophalen en even later met de pan met dezelfde gyros terug komen (er lag in elk geval niet ineens meer in de bak), even opnieuw opgebakken... De rijst was niet lekker, het terplekke gebakken vlees redelijk maar fantasieloos. Saladebar was goed, het stokbrood echter droog en taai (van gisteren?). Het toetjesbuffet had lekkere Griekse yoghurt maar ook zure chocolademousse: bedorven. Na de serveerster hierop te hebben gewezen werd er een bakje geschept en aan de chef gegeven die uiteindelijk besloot die bak dan maar te vervangen. Onze eigen onaangeroerde bakjes op tafel lieten ze staan en men kwam er ook niet op terug. Later (waarschijnlijk hebben we te hard gemopperd) kwam men met een likeurtje van het huis. Aardige geste maar voor de niet alcoholdrinkers onder ons geen feest. Hier gaan we nooit weer naar toe.

5,1
  32. Beste dhr. Veld,

Allereerst ik heb u ingelicht dat het een actie is van sweetdeal en dat u de voucher mee moet nemen en niet de knipsel van de krant.

Als u mij voor domme uitscheld en dat ik een slechte zaak heb dan is het ook normaal dat ik onvriendelijk word.

Iedere zaak heeft de eigen regels...

33. jos veld

Zondag 15 mei heeft mytilinni n grote advertentie in de zondagskrant. 3 gangen keuze menu voor € 12,= pp.

En dan kom je daar en dan is het zogenaamd n fout bla bla bla.

Een heel slechte manier om klanten te lokken.

Het gaat gewoon erg slecht met de zaak.

Eten is altijd lauw.

Geen ouzo van de zaak, bij grieken gewoon.

Manager is onsympathiek.

Jammer, verder wel n mooie zaak.

34. Erg lekker gegeten! Voor herhaling vatbaar!

35. Vorig jaar 2x geweest.

De 1e keer was prima en lekker.

De 2e keer niet. Beetje teveel van hetzelfde.
    En het werd volgens mij te lang warm gehouden.
    Waardoor sommige gerechten verpieterd waren.

Personeel is erg vriendelijk en verder is alles erg schoon.
    Leuke sfeer ook, mooi aangekleed.

36. Ik ben voor zaken in Arnhen geweest. Op advies van een vriend ben ik bij Mytilini wezen eten. Het is echt een aanrader. Als ik in Arnhem kom ga ik weer daar eten, ook met mijn familie.

37. Ik bestelde een broodje gyros met friet en sla om mee te nemen maar toen ik het doosje openmaakte zat er wat vlees in met vijf koude frietjes erbovenop en twee schijfjes tomaat.

Werkelijk zwaar knudde, hier kom ik niet meer.

38. Wij zijn hier op verschillende dagen geweest, het buffet is iedere keer weer anders en dat is juist goed, niets op aan te merken, ook a la carte is een aanrader.

Wij voelen het als " onze Griekse huiskamer", met zeer vriendelijke ontvangst en bediening.

Wij weten waar we over praten want wij komen al 24 jaar in Griekenland en gaan volgende maand emigreren naar Mitilini (Lesbos).

En. Uh, morgen gaan we er weer eten en laten ons het zeker weer smaken! Kalí órexi (eet smakelijk)

Maarten en Ellen.

39. Pas geleden voor het eerst geweest. Maar zeker een aanrader. Heerlijk gegeten, ruime keuze en vriendelijk personeel. Het was rustig op dat moment waardoor je op je gemak je eten kon uitzoeken en het vlees klaar kon laten maken. We komen zeker nog een keer terug.

40. Debourgondieux

Eten is helaas een punt van verbetering. Wel gezellig, beetje rustig, bediening is goed, al was het niet druk.

5,9
  41. Heel teleurstellend.

Wij gingen normaal altijd in Duiven eten bij Mytilini, nu wilden we Arnhem uitproberen. Er zat een hele rare zure smaak aan het vlees. Aardappeltjes/friet waren doordrenkt van de olie en ze waren aan de smaak te proeven opgewarmd en taai. Voorheen hadden ze in Duiven goede schotels, vers en altijd lekker. Sinds het buffet is gekomen wordt het met de dag erger.
    Wij gaan hier ook niet meer naar toe.
    Helaas, ook is de prijs van het buffet aan de hoge kant zeker als je ziet dat het eten dat je krijgt gewoon opgewarmd is en vreemd smaakt.

2,2
  42. Vanavond, voor de eerste keer dit restaurant bezocht.

Opeenvolgend onze indrukken:

Positief :prima ligging; gezellig ingericht: prettige en vriendelijke bediening; prima gastvrouw;perfecte smakelijke voorgerechten bereid met verse producten; nagerechten ook prima in orde; toiletgroep oogt schoon en ruikt fris;

Minder positief: warme hoofdgerechten niet meer op juiste temperatuur; het te bakken vlees en vis niet koel genoeg bewaard; storende hoeveelheid vuile glazen op de bar.

Wanneer aan de negatieve zaken aandacht wordt besteed is dit restaurant een prima aanrader om een gezellige smakelijke avond te hebben in hartje Arnhem.

43. Wij hebben hier 1x gegeten. De bediening was goed en het eten was voldoende aanwezig en lekker. Wij gaan zeker nog een keer.

44. Prima restaurant met geweldige sfeer en erg vriendelijke bediening.

We komen regelmatig in dit restaurant en in het restaurant in Duiven en we zijn telkens erg tevreden.

45. Had me er veel van voorgesteld, bakken waren zo goed als leeg,

Koud eten, er zaten bijsmaken aan sommige gerechten. Vis rook niet lekker, kortom ons stond het na een paar hapjes al tegen, terwijl wij wel liefhebbers zijn van Grieks eten. Er mag wat meer aandacht aan de smaak van de gerechten worden besteed. Er staat op de site 30 gerechten, maar dat was het bij lange na niet.

Nee, wij gaan hier niet meer eten.

Het was echt niet lekker!

46. lj verstijnen

Het personeel is zeer vriendelijk, maar daar is ook alles mee gezegd. Het doorlopend buffet valt erg tegen en heeft weinig met Grieks te maken. Bijna alles heeft een zuursmaak, dat tegen gaat staan. Alles was bijna een koud buffet, want meer dan de helft was niet warm meer. Het vlees dat je kon laten bakken was eveneens niet gaar.

Onze ervaring is dus zeer slecht en we gaan hier nooit meer naar toe. Duur betaald voor 4 personen en dat voor zeer slecht eten.

3,1
  47. Wij komen al jaren bij Mytilini in Duiven. Nu ook regelmatig in Arnhem, prachtig hotel/restaurant. Het eten is elke keer weer heerlijk.

Personeel is erg vriendelijk.

Wij komen zeker weer terug.

48. Slecht gegeten. Alles was koud en niet lekker. Er zat geen prik in de drankjes, waarschijnlijk allemaal te lang open geweest. Ik ga nooit meer terug!

49. Ik vond het minder, de keuze was enigszins aanwezig maar voornamelijk vet.
    Of ik moest de hele avond sla eten, het vlees wat je op de grill kon laten bakken werd, ondanks dat het al dood was, daar nog eens opnieuw in stukken gescheurd en gedrukt.
    En als ik vraag om een rood lamskoteletje (wat overigens geen lam maar al bijna schaap was) wil ik hem niet doorbakken.

Al met al, wij waren niet zo tevreden. Ook het drinken wat we geserveerd kregen kwam uit de aldi dat was duidelijk zichtbaar door het etiket op de flessen cola.
    Dit vind ik niet kunnen als je er wel horeca prijzen voor betaald. Ik ga hier duidelijk niet nog een keer heen.

50. Geweldige sfeer. Waant je echt in Griekenland.
    Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Keuze is erg veelzijdig.
    Heerlijk gegeten. Komen zeker terug.
    Zijn ook al eens bij zijn broertje in Duiven wezen kijken.
    Ook daar een aanrader voor het onbeperkt eten.