Op dit adres zit nu: Kerico

Mona's Eet en Drink Festijn in Arnhem

1638199394 71
1670451998 71
1681202867 71
1691953735 71

1. Verkeerde voorgerechten gebracht en ook was het voorgerecht niet bijzonder. Daarna afgewacht wat het hoofdgerecht ons zou brengen maar ook dit ging verkeerd en drie van de vier personen hebben het hoofdgerecht niet gegeten waardoor we thuis maar moesten frituren.
    Jammer! Volgende keer ergens anders heen.

2. Louis Bardoel

Op donderdag 1 sept met 2 vriendinnen gaan eten in dit leuke restaurant. Eten was heerlijk en ook de bediening was goed. We hadden een tafeltje aan het raam. Jammer was dat in de schemerlamp dik de spinnenwebben in hingen. Na gegeten te hebben gevraagd nr de rekening. De rekening kwam vrij snel, maar na controle door mij constateerde ik het volgende. Op de rekening stonden alle gerechten en drankjes zoals door ons besteld. Ook de bedragen hier achter klopte precies zoals in de menukaart vermeld stond. Dus voor bv het mandje stokbrood kruidenboter werd een bedrag berekend van 3.75 euro zoals op de kaart. Alleen op de rekening werd over de gerechten nog een keer 6% btw extra berekend over de gerechten en over de drankjes nog eens 19% extra. Ik heb toen meteen aan de ober (tevens eigenaar) gevraagd hoe dit kon. Hij was nog maar sinds juni eigenaar van dit restaurant en snapte ook niet hoe het kon.Het was hem nog niet eerder opgevallen en klanten die daar gegeten hadden ook niet. Nu ben ik zelf ondernemer en lijkt het me sterk dat je dit als ondernemer ZELF niet opmerkt in je kas!! Beetje jammer voor Mona's restaurant dat je zo toch een beetje belazerd voelt. Goed opletten dus!

5,5
  3. Wat een leuk restaurant! Er worden iedere maand introductie-menu's geserveerd die niet alleen zeer smaakvol gepresenteerd worden.. maar ook ontzettend lekker zijn! Wat meer gedurfde combinaties... heerlijk eten.. en je hebt er ruim voldoende aan!

Wij komen iedere maand weer terug!

4. Lekker eten voor een prima prijs. Zelfgemaakte mayo bij de friet was ook heerlijk. Gewoon een leuk tentje om eens te eten.

5. @ Marijke.

Door vakantie afwezigheid van de gasten hebben een lagere personeelsbezetting om zo de rustige periode door te komen. Zo doende is er niet gerekend op een drukke bezetting voor de dinsdag. Door deze drukte en lage personeelsbezetting is de kwaliteit hier aan onder door gegaan. Onze wel gemeende excuses hier voor..

Betreft de gamba's, ik zal er vandaag naar kijken en hier iets aan gaan doen!

Hoop dat u in de toekomst nog een keer ons restaurant bezoekt.

6. marijke

Ook ik heb 26/7 bij mona's gegeten met mn zussen. We waren er vroeg bij want we moesten om half 7 naar de film, dit was geen probleem werd er gezegd. Naarmate de avond vorderde werd toch duidelijk dat de gastvrouw en de kok het niet met zn 2en aankonden (t werd drukker en drukker!). Druk werd er gebeld naar extra personeel en mevrouw aan de bar sprong zelfs in de bediening om te helpen. Service was prima! Voor mij was het eten wel een teleurstelling. De tomatensoep was ok, niets bijzonders. Mijn kipfilet was vond ik droog en de combinatie met brie en ham vond ik niet lekker. Verkeerde keuze gemaakt waarschijnlijk? Zussen aten gamba's die volgens hen verrukkelijk waren, maar ze moesten wel telkens de gamba's schoonmaken; de darmkanaaltjes zaten er nog in (redelijk onsmakelijk). Het garnituur was mwah, aardappeltjes en frietjes ok want daar kan je toch vrij weinig aan verprutsen, salade echt doorsnee en groente ook. Door de drukte was er geen tijd meer voor ons toen we een toetje wouden bestellen, dit zou zeker +15 minuten duren voordat dit klaar kon worden gemaakt. Ik heb liever dat ze t zo eerlijk zeggen, dan dat ze de bestelling opnemen en dat wij alles naar binnen moeten scheppen door tijdnood, maar vond het wel echt jammer (keek uit naar de chocolademouse!) Toen er werd betaald gebeurde dit zo snel dat de rekening niet eens over gekeken kon worden, er waren 2 wijn en 2 frisdranken niet aangeslagen op de bon wat we pas zagen toen we in de bios zaten. Al met al vond ik t ondanks dat dit er niet opstond redelijk prijzig dus ik denk niet dat ik hier nog een keer naartoe ga.

7. Leuk, gezellig, goed en betaalbaar. Mona's is een echte aanrader.

8. Ik ga meestal wat later op de avond eten! Zo ook deze avond dat ik om kwart voor 8 bij Mona's naar binnen liep omdat we zin hadden om onbeperkt gamba's te eten... Dame achter de bar vertelde mij bij binnenkomst meteen dat alle voorgerechten op waren. Of kort door de bocht: we willen opschieten en hebben niet heel veel zin meer in je. Dan heb je aan ons toch een verkeerde, wat onbeperkt gamba's eten kan dan best lang duren. Bediening had duidelijk geen zin en keek weinig naar ons om. Da's best moeilijk met 3 tafels! Dus ik sla dit restaurantje voortaan over!

6,3
  9. Gisteren wezen eten, wat een enorm slechte bediening! Wij zijn in het verleden vaker wezen eten maar toen was het stukken beter! Nu was het totaal niet gastvrij en vriendelijk. Erg jammer. Eten was uitstekend!

10. Jantien van Brummen

Super!

Wat is het in Arnhem de afgelopen maand vooruit gegaan!

Wij zijn hier afgelopen vrijdag wezen eten en wat een top bediening, er werd zelfs wijn geadviseerd bij onze gerechten, ik had vis en mijn man had vlees!

Het eten was wederom voortreffelijk en door de 2 topmeiden aan de voorkant een top avond gehad!

11. De snitzel is top.

Erg knus binnen en hele vriendelijke bediening.

12. Leuke donkere sfeer, iets te harde muziek, maar heerlijk eten, vriendelijke bediening en omdat we waarschijnlijk wat later waren was het niet zo superdruk dus kregen we alle aandacht, zeer positief.

13. ik 5 punten

Eten veel beter dan verwacht (gamba's, sliptong, kalf).

Bediening ruim voldoende.

Sfeer erg donker, muziek iets te luid.

14. Mona's is een klein, knus restaurant waar ik geregeld ben geweest. Ik ben dol op de carpaccio! En ook de paling op toast kan me bekoren.

De tournedos is prima, een lekker gebakken buitenkant, met een zachte binnenkant. De groenten vind ik, over het algemeen, niet erg smakelijk. De witlof vind ik prima. De rest van de groenten, vooral de boontjes, zijn niet lekker en heel erg droog.

Toch ga ik altijd met een volle buik, tevreden naar huis.

15. Leuk eethuis! Het is een erg knusse ruimte. Er hangt van alles en nog wat. De inrichting is wat donker en schemerig, maar ik hou daar wel van, het past bij de naam Mona's. Het eten was erg lekker, maar niet verrassend. De gastvrouw was erg vriendelijk en kwam tussendoor nog een keer vragen of alles naar wens was. Het is er ook vaak lekker druk, een welbekend zaakje in Arnhem!

16. Binnenkomst: Goed verwelkomt, gelijk geholpen en aan een tafel gezet.

Echt een sfeervolle tent, vond dit een van de leukste tot nu toe op sfeer.

Voorgerecht: Was voldoende, gaf niet echt een WOW effect. Portie mag iets minder, maar was zeker niet te veel.

Hoofdgerecht: Was erg lekker, goed op smaak.

Nagerecht: Lekker, niet speciaal, maar was voldoende.

Bediening: Gezellig en aardig.

1 persoon die er behoorlijk pissig uitzag van de bediening. Verder mag er wel iets meer licht zijn in het restaurant.

1 nadeeltje is als het druk is, dan is het behoorlijk hutjemutje.

Oordeel: Goed restaurant, maar niet een echte uitblinker.

17. 29 april 2009, 19.45 uur.
    Vlak voor het concert van Kane asperges gegeten. Vooraf vissersfestijn, goed.

Asperges kopjes zwart verbrand en de ham was aan de randen hard en ingedroogd. Magnetron dus. Twee aardappels erbij en een ei. Karig voor 18.50. Wel na enig aandringen een maaltijd gratis, maar het maal was verpest. Ik wist niet dat er een nieuwe eigenaar was maar ik ben het met de vorige advertentie eens: echt minder geworden. Magnetron, foei.

4,9
  18. Ria Terhorst

In januari weer met 6 personen gaan eten bij Mona. In de krant gelezen dat er een nieuwe eigenares was. Glutenvrij was hier nooit een probleem.

Als voorgerecht werd 4x de krabcocktail gevraagd. Deze cocktail bestond uit sla met uitelkaar getrokken surimisticks. Onze dochters gingen bij het hoofdgerecht voor de kabeljauw. De gewone versie werd gebakken opgediend. De glutenvrije was een smakeloze gekookte waterige vis zonder enige vervanging van de bijbehorende saus (wat eerder wel het geval was). Ze kreeg wel de salade, papat en groente apart. Er werden 4 schaaltjes salade en maar 1 met gekookte groenten voor de andere 5 personen neergezet. Het glutenvrije ijs werd opgediend met een grote suikerwafel erbovenop, weer een afknapper.

We hebben het gevoel dat Mona met de nieuwe eigenares er niet op vooruit gegaan is. We zullen weer op zoek gaan naar een restaurant waar ook goed glutenvrij gegeten kan worden!

6,3
  19. Het superaardige en gastvrije personeel zorgt dat de uitstekend bereidde glutenvrije maaltijden van deze top kok nog lekkerder smaken!! Wij zijn hier al meerdere malen geweest en komen hier zeker nog vele keren terug. Bel wel even van te voren als je glutenvrij wilt eten dan houd de kok hier rekening mee!!

20. Een bruin café achtig restaurant, gezellige sfeer, vriendelijke bediening en een smakelijke kaart. We zijn er al vaker terug geweest. Alleen de prijzen van het bier zijn schrikbarend, 3.95 voor een Leffe dubbel, kan eigenlijk niet.
    Mona's heeft ook een restaurant in Oosterhout (gld) en ook daar aangenaam zitten, daar hebben ze een mooie buitenplaats.