Mantra in Arnhem

1199435896 95
1332842044 87
1366193581 86
1577419981 86

1. Voor mij was dit restaurantje echt een verassing. Mijn kleinzoon en vriendin hadden het als een verjaardagscadeau gegeven. Daar ik Nepalees en India bloed.
    Heb was dit echt iets voor mij. Eten was heerlijk, niet te vet en overdreven groot. Eigenaar en ik hadden meteen een klik. Kom wel uit Suriname, maar in dat land heb zoveel verschillende mensen. Niet al te duur.

2. Voor de zoveelste keer heerlijk Nepalees gegeten en genoten van de goede sfeer, vriendelijke en vlotte bediening. Wanneer ik de culinaire geur uit de keuken opsnuif kan ik het restaurant gewoon niet voorbijlopen.

3. We hebben hier heerlijk gegeten. Wij zijn vegetariers. Ze hebben een ruime keuze. Wij namen de linzen, de saag paneer en de mixed veg korma. Erg lekker. We hebben ook naan besteld, was super vers. Als toetje hebben we de mango lassi en de zelfgemaakte indiase ijs kulfi genomen. Was heel verfrissend na de maaltijd. De prijzen zijn redelijk: 13 euro voor linzen met rijst, 15 euro voor de saag paneer met rijst. De service was heel vriendelijk en gastvrij. De inrichting kan een update gebruiken. Maar al met al hebben we een goede ervaring hier gehad. We komen zeker weer terug.

4. Marleen

Het eten was matig, voorgaande keren was het veel beter.

De service was matig, al was de bediening vriendelijk.

De sfeer was slecht, de eigenaar zat met een gezicht op onweer, met telefoon en geluid aan in het restaurant aan een tafeltje. Dat kan gewoon niet!

Ons avondje uit hadden we anders voorgesteld, we komen hier nooit meer terug.

3,5
  5. Jarenlang ons favoriete Indiase restaurant. Wat is het helaas achteruit gerend de laatste 2 jaar. Eten was matig van kwaliteit en smaak. Porties zijn klein geworden en erg prijzig. Waar het eerst genieten was, was het nu een grote teleurstelling. En dan heb ik het nog niet eens over de eigenaar die schuin naast ons zat. Luid filmpjes te kijken op zijn telefoon met een gezicht op onweer. Hij verpestte het totaal! Toetje elders gegeten. Personeel was verder vriendelijk, maar helaas niet goed getraind.

Nooit meer.

6. Roel Peters

Eten zeer matig… mixed grill bestond alleen uit kip en 15 euro voor een bijgerecht (spinazie met een piepertje) is gewoon oplichterij… nooit meer Mantra voor mij.

3,3
  7. Vanavond weer eens heerlijk gegeten bij Mantra. We komen hier al jaren, maar het is altijd even goed en de mensen zijn erg gastvrij. Elders nooit lekkerder gegeten. De mulligatawnisoep is werkelijk onovertroffen. Maar eigenlijk is alles daar superlekker.
    Dank Mantra en blijf zo doorgaan!

8. Heel erg lekker gegeten. Authentiek. Prijzen heel redelijk. Kleinschalig en vriendelijk. We komen zeker terug.

9. Mies 16 punten

Heerlijk eten bereidt door een gepassioneerde kok.

10. Vertaal van English naar Nederlands

Absolutely delicious food!

If you like Indian cuisine... just go, you won't be disappointed.

11. Vera van Koten

Meerdere malen gegeten en alle keren is het eten ontzettend lekker. Vers, goed gekruid, veel variatie. Ook vegetarisch kan je er heel goed uit de voeten.

12. Enige echte goede India in Arnhem en omstreken Is het omrijden meer dan waard Aanrader!

13. eva van der haar

Wij, mijn man en ik, hebben afgelopen zaterdag super lekker gegeten bij Mantra in Arnhem. Wij zijn hier al veel vaker geweest en het is altijd superlekker. Goede prijs kwaliteit verhouding. Echt een aanrader!

14. Altijd als wij in Arnhem komen willen we eten bij Mantra. Vooral de Paneer Butter Masala en Peshwari Naan zijn favoriet, maar wat we ook bestellen: wij vinden alles hier lekker.

Wat ons betreft een absolute aanrader!

15. Eten, tandori, was koud. Lijkt wel in de magnetron opgewarmd. Erg veel koriander in de gerechten. Toiletten vies.

3,6
  16. Ted & Swoesh

Voor de tweede keer wezen eten nu! Beide keren was het eten echt heerlijk! Goede prijs/kwaliteit verhouding. Reserveren is verstandig, ongeacht welke dag je wil gaan. Keuken is authentiek, mede te merken aan het aantal Indiërs dat hier komt eten. Toptent!

17. Gisteravond, zoals altijd, weer heerlijk gegeten bij Mantra. Hoewel ik er 60 km voor moet rijden eet ik er al jaren zo graag dat ik met regelmaat naar Arnhem kom. De bediening is altijd uiterst vriendelijk en er heerst een prettige sfeer. De bhuna prawn on puri en de chicken thali waren gisteren uiteraard weer heerlijk.

18. Martijn Vogel

Heerlijk authentiek Indiaas eten. Vriendelijke eigenaren. Fijne sfeer. Veel keuzemogelijkheden. Lekkerste Indiase eten in wijde omtrek!

19. Fantastisch adres!! Wij komen hier al jaren met veel plezier!! Héérlijk eten en een super vriendelijke bediening. Ook voor de vegetariër ruime keus. Écht een aanrader!

20. Tessa vd Brakel

Lekker paneer tikka maal gegeten met naan en mango lassie. Echt een aanrader in Arnhem!!!

21. Super restaurant! Gezellig, klein restaurantje met een goede prettige sfeer. Bediening is erg vriendelijk en het eten is heel lekker. Ik vind Mantra een absolute aanrader en ga zeker vaker terugkomen!

22. Inderdaad niet komen hier. Het eten smaakt naar zeepsop! Ze komen steeds vragen of je drinken wilt terwijl je nog geen slok op hebt. Het eten is te koud en de borden zijn vies.

23. Ontbreekt hier echt aan alles. Slechte bediening, eten wat erg vies smaakte en het stinkt er. Slechte afzuiging dus, welke ook nog eens uitgezet werd omdat iemand verkouden was. Ze zijn alleen op je geld uit. Misschien vroeger niet, maar tegenwoordig is het helemaal niets.

24. Al lang een favoriet restaurant waar de kwaliteit stabiel en goed is. En als je extra extra pittig wilt kan dat ook gewoon. Portiegrootte is voor ons prima, erg smaakvol allemaal. Het restaurant is gezellig en knus, we blijven dus nog wel eens omrijden om hier te komen eten.

25. Erg goed indiaas restaurant in Arnhem, echt zoals het hoort; klein, rieten stoeltjes, terracotabakjes eten en 2 eigenaren die hun best doen voor hun gasten. De gerechten zijn erg goed op smaak en ze hebben dan ook veel vaste klanten al is het kleine restaurant daardoor vaak vol. Er zit veel werk in het maken van indiaas eten maar toch vinden we de prijs van het hoofdgerecht (1 bakje EUR 16,50 zonder Naan) wat hoog, wel krijg je er dan samen 1 bakje doperwten/aardappel bij. Verder ga zo door, jullie blijven favoriet.

26. familie van den Elzen

We zijn al een paar jaar trouwe gast bij Mantra. Het eten is er voortreffelijk.
    Gisteren, op de eerste zomerdag van dit jaar, hebben we heerlijk mogen genieten van de catering service van Mantra. Onze favoriete gerechten van "ons" restaurant, hebben we gedeeld met ruim 20 goede vrienden en familie, bij ons in de achtertuin.
    Het eten werd op tijd aangeleverd, mooi opgediend, alles naar onze eigen wens. Zeer vriendelijke mensen. Iedereen heeft ervan genoten! Het was bij tijd en wijle muisstil!
    We zouden het zo weer op deze manier kunnen doen. En nu, een dag later, kunnen we nog heerlijk nagenieten met de restjes van gisteren! (Helaas is de mango lassi op.....)
    Tot de volgende keer weer!

Groetjes René en Judith

27. Afgelopen zaterdag wilden mijn partner en ik onze trouwdag vieren met een etentje. Wij zitten echter in een heel strenge detoxperiode!
    Van tevoren met de eigenaresse doorgesproken wat wij allemaal niet mogen eten en daar kon ze aan voldoen. Wow, want we mogen bijna niets.
    Eenmaal in het restaurant wist ze nog meteen van onze dieetwensen en adviseerde ons goed in het maken van een keuze uit de menukaart.
    We hebben vervolgens overheerlijk gegeten!!! Grote complimenten aan de kok. We eten heel graag Indiaas en hier was het echt TOP.
    De hele avond hadden wij een fijne bediening met de muziek plezierig op de achtergrond.
    Wij komen hier zeker terug!.

Kortom een absolute aanrader.

28. John 32 punten

Wij zijn regelmatig bezoeker van Mantra en zijn iedere keer weer verrast door het heerlijke eten, de uiterst vriendelijke bediening en de warme sfeer. Het is een lekker knus restaurant waar nog aandacht bestaat voor de gasten. De menukaart is zeer uitgebreid dus voor elk wat wils (variërend van mild tot heet) en de prijzen zijn alleszins acceptabel. Een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Als liefhebbers van de Indiase keuken komen wij vaker in Indiase restaurants, maar bij Mantra zijn wij nog nooit teleurgesteld en hopen hier dan ook nog vaak te komen. Een aanrader voor iedereen!

29. Melanie

Wij komen ondertussen al een lange tijd bij Mantra en zijn ngo steeds fan! Ontzettend vriendelijke eigenaars die ons herkennen en het ook opmerken als we een tijdje niet komen.
    Het eten is er heerlijk kruidig en gelukkig voor mij niet al te pittig. Er staan voldoende pittige dingen op de kaart en voor ieder wat wils.
    Mijn zus vroeg eens aan de eigenaar wat ze het beste kon bestellen voor mijn 5 jarige nichtje en hij bood toen aan iets voor haar te gaan maken. Dat viel goed in de smaak!
    Vooral de garlic naan is overheerlijk! Mijn man en ik hebben wel het idee dat het steeds drukker wordt de laatste tijd, dat is natuurlijk alleen maar positief!

30. Huib

31. Geachte heer Ronald,
    Ik ben de eigenaresse van Mantra en vind het heel jammer dat u uw avond bij ons zo heeft ervaren.Ik bied mijn excuses aan dat aan u werd verteld dat reservering niet nodig was. Ik vroeg u om aan de bar te komen zitten wel met de bedoeling om een drank aan te bieden, en toen u wegliep , wisten we niet dat u terug zou komen.Anders hadden we een tafel voor u gehouden.We waren blij dat we toch een tafel voor uw hadden toen u terugkwam.Het was een hele drukke avond in verband met Hemelvaartsdag en alles in onze keuken is vers bereid.Vandaar dat het eten wat langer duurde dan normaal.The Thali is een gerecht met een beetje van alles in kleine schaaltjes, dus de hoeveelheid van kip, samen met linzen, raitha, aardappel,salade, naan brood en rijst, is niet evenveel als de hoeveelheid kip, ons hoofdgerecht Kip Curry.We hadden inderdaad wat beter moeten opletten ook al zat u in een hoekje,zodat u de nodige aandacht van ons kreeg.We bieden nogmaals onze excuses aan voor alles dat misging die avond en hopen u weer van dienst te kunnen zijn.

32. Naar aanleiding van een aantal recensies hier gegeten, in de middag gebeld en ons werd verteld dat reserveren niet noodzakelijk was.
    Toen we er aankwamen werd ons als eerste gevraagd of we hadden gereserveerd en toen we vertelden dat aan ons was verteld dat dit niet nodig zou zijn gaf de, denk ik, eigenaresse aan dat er geen plaats was. Ook toen we vertelden er 45 minuten voor te hebben gereden was de enige oplossing te wachten aan de bar, misschien had het wel zo netjes geweest ons dan in ieder geval een drankje aan te bieden vind ik dan.. Toen we een half uur later terug kwamen kregen we een tafeltje, maar dit leek een vergissing te zijn want er zaten buiten ook nog wat mensen te wachten... Er was kort even een misverstand tussen personeel en we mochten in ieder geval blijven zitten.
    Het bestellen ging goed, vervolgens 45 minuten moeten wachten op het eten.
    De thali kip die ik had besteld was redelijk goed van smaak maar niet bijzonder, alhoewel de prijs niet hoog is vind ik 6 a 7 kleine stukjes kipfilet wel weinig. De groenten shahi korma net zo, de rozijnen mogen geen namen hebben in het hele gerecht 8 stuks. Het bestellen van bijgerechten zeer moeilijk want het was erg moeilijk contact te krijgen met het personeel, toen we dan ook uiteindelijk de aandacht hadden getrokken naar meerdere vergeefse pogingen werd dan ook verteld dat het kwam door het hoekje waar we zaten?! Ik denk dan als je het weet let dan beter op. Het bestelde schaaltje mangochutney was zelfs voor de prijs van 2 Euro aan de erg kleine kant.
    Kortom in het geheel afdoende maar niet meer dan dat...

5,9
  33. Via deze site en de goede recensies natuurlijk Mantra bezocht, nu al voor de 3e keer hier gegeten en voor de 3e keer genoten van het heerlijke eten!

34. Afgelopen Donderdag hier weer gegeten en genoten van menu 1 een vijfgangen voor €26,50 met koffie. Gekozen voor spicy
    Samosa
    Palak Soup
    Lamb Tikka Bhuna
    Dessert Gulab jamun en koffie na.
    Alles heerlijk gekruid en aangenaam "heet" en net als altijd gewoon lekker.
    De Zuid-Afrikaanse droge rode wijn erbij genomen die ook heel lekker is in goed gevulde glazen.
    Verse koriander knoflook en curry's al met al en restaurant om voor een lage prijs heerlijk Indiaas eten, met vriendelijke bediening.
    Gr Bert

35. We hebben de catering voor ons feestje laten verzorgen door Mantra. Het eten was heel erg lekker en de hoeveelheid ruim voldoende. Alles werd keurig volgens afspraak gehaald en gebracht. De prijs was nog eens aangenaam. Wij waren heel erg tevreden dus echt een aanrader!

36. barbara

37. Ik loop er al jaren voorbij en vandaag vond ik dat ik er maar eens een hapje moest eten. Ik was Prabir gewend maar moet zeggen dat ik Mantra een uitstekende opvolger vind.

Ik heb heerlijk zitten eten met mijn vader. Lekker Cobrabiertje, Garlic Naan, Raita, Sag Gosht, garnalen, kip etc..allemaal zeer smakelijk en nog leuke prijzen. Ik kom hier beslist terug! Reserveren is niet onverstandig.

38. Rob 19 punten

Gisteravond geweest. Heb een aantal keer Indiaas gegeten in Engeland (met een Indiër). Was daarom erg benieuwd. Smaak was prima. Vindaloo was zelfs erg heet (en dus niet aangepast aan de NL'se smaak) en lekker!

Zeker een aanrader.

39. Caroline van Sluijs

Hier vanavond heerlijk gegeten: vers, knapperig, mals, fijn gekruid. Prima bediening. Wonen al zo lang in Arnhem, nu pas dit restaurant ontdekt via deze site. We komen er beslist terug!

40. Dit restaurant blijft me elke keer weer verbazen! Ben dol op het eten en personeel! Elke keer ontdek je weer andere smaken!

41. En.... als je nu eens écht lekker Indiaas wilt eten? Dan moet je hier zijn. Echt een aanrader! Nu al een keer of 10 geweest, en geen misse slag. Een wekelijkse happening voor mij. Value for money! Origineel, constant, bijzonder smakelijk en heel vriendelijke bediening. Je voelt je daar gast, en waar tref je dat nog?

Goed bezig. Sieno.

Voor de liefhebbers, elke dinsdag een vegetarisch buffet.

42. Heerlijk gegeten en ontzettend vriendelijke bediening!

43. r.f.peters

Vergeet de laatste reaktie van 28.03.2010 het was nu weer ouderwets goed doorgaan zo!

44. Sinds lange tijd weer bij de man gegeten die ooit Prabir in Arnhem is begonnen. Wij kwamen daar toen in 1983 in zijn kleine tentje met 4 tafeltjes(?). Nu iets groter, maar het eten is nog steeds heerlijk. Lekkere curries gegeten. Vriendelijk en persoonlijk bediend. Geen pretenties, gewoon lekker Indiaas eten.

45. Als heel regelmatige bezoeker altijd ernorm goed kunnen eten hier. Laatste 2x echter werd er bezuinigd op de verkeerde dingen, naan waar je de krant doorheen kon lezen, mantra special met wel erg weinig vlees, enz enz.

46. Marietje

Klein, gezellig restaurant. Helaas werd de smaak van het eten wat verborgen, doordat het erg (peper)heet was. Zelfs een kindermenu brandde in de mond.

47. Gijs & Julia

Ontspannen sfeer, vriendelijke bediening maar vooral: heerlijk eten!

48. Regelmatige bezoeker:

Kwaliteit is nu weer top! Heerlijke smaken en zeer betaalbaar.

Personeel blijft echter altijd problematisch, nooit geheel tevreden geweest over deze.

49. Goed klein restaurant, makkelijk bereikbaar, heel lekker eten, pittig, vriendelijke bediening, echte Indiase leuke sfeer, betaalbaar.

Probeer eens, is fantastisch.

26.10.2009

50. Afgelopen zaterdag met mijn ouders geweest en geweldig gegeten, het was voor ons allemaal de eerste keer dat we indiaas gingen eten en we gaan het zeker vaker doen. Vriendelijke bediening, niet duur en erg lekker eten.

51. Jos en Heleen

Voor de tweede keer hier gegeten. (Helaas wonen wij niet in de buurt, anders kwamen we beslist vaker!).
    Het was wederom heerlijk! We hadden er lang naar uit gekeken, en geregeld de menukaart op de site bekeken.
    Grote klasse dit restaurantje, niet groot, maar groots in charme en kwaliteit. De Indiaase wijn was ook heerlijk er bij. Tot volgend jaar.

52. Monique

53. Je loopt er makkelijk voorbij, maar het is zo de moeite om naar binnen te gaan!

Vanavond voor de tweede keer in dit gezellige piepkleine restaurantje gegeten.

Er is voor ieder wat: vegetarisch, vis, vlees, pittig, mild, kleine hapjes 'voor er bij'..... HEERLIJK!

En feestelijk, het ziet er allemaal even mooi uit.

Prima keuken.

Goede, vriendelijke bediening.

Een echte aanrader!

54. Pascal van der Maas

Dit is een geweldig leuk restaurant, met echt Indiaas eten, in zowel pittige als meer Westerse smaakvarianten is er keus.

De bediening is weergaloos goed, de ambiance aangenaam, het eten van zeer goede kwaliteit, en de prijzen zijn bizar laag.

Aanrader!

55. Jeffrey Sluyters

Ik ben er gister naar toe geweest en het was echt top .
    Gezellig klein restaurantje met een goede amiance . Ook was de bediening zeer goed. En natuurlijk lekker eten ( als je van een beetje pittig houd) voor zeer weinig
    echt de moeite waard om er een keer naar toe te gaan

56. Erg lekker gegeten! Echt Indiase eten kan je beter niet vinden in Nederland!

57. Verrukkelijk gegeten! We hebben zelf een jaar in India gereisd maar zelden zo lekker Indiaans gegeten als hier.

58. lidwine

heel erg lekker! vriendelijke sfeer.Heel betaalbaar[33 euro met drankjes]

59. Leuk klein restaurant, waar je kwa ligging niet snel langs loopt maar het loont om er heen te gaan. Aardige bediening en vooral erg goed en authentiek eten, voor niet te veel geld. Ze gaan geloof ik ook aan afhalen doen, check http://www.restaurantmantra.com

60. Erg goed restaurant, voor wie voor echt indiaas eten gaat! We hebben een leuke avond gahad. En na een half jaar in india gereisd te hebben, geeft dit je bijna heimwee. Het is klein, met een vriendelijke bediening en een gezellige sfeer. En ook niet onintressant: erg betaalbaar!