Op dit adres zit nu: Fabels

Bezorgrestaurants in de buurt van Lunchroom Csilla

1. Afgelopen zaterdag daar op het terras gezeten. Het personeel leek ook diezelfde dag daar voor het eerst te werken. Een van de serveersters hoorden we tegen een klant klagen over net vertrokken klanten.

Na lang wachten werden we geholpen. We probeerden een bestelling door te geven, maar de ober zei dat ie het allemaal niet kon onthouden en ging een papiertje halen en liep weg zonder de glazen van de vorige gasten mee te nemen. Toen hij weer terug kwam bleek dat hij geen idee had wat er op de kaart stond. Een gerecht hebben we op de kaart moeten aanwijzen voordat hij geloofde dat ze het hadden.

De drankjes werden gebracht door een andere serveerster die een drankje te weinig meebracht. Weer een ander kwam vervolgens het verkeerde drankje nabezorgen. Ook bij het eten werd een gerecht te weinig gebracht. De gerechten die wel kwamen waren anders dan op de kaart vermeld stond en bovendien was de hamburger koud en rood van binnen.

Misschien dat het hier nog beter wordt in de loop van het terrasseizoen als het personeel meer ervaring krijgt, maar wij komen niet meer terug om dat te testen.