Lola's in Arnhem

Lekker genieten bij Lola's!

42 positieve stemmen1 negatieve stem

ma lunch 09:00 - 17:00
di lunch 09:00 - 17:00
wo lunch 09:00 - 17:00
vr lunch 09:00 - 17:00
za lunch 10:00 - 17:00
zo lunch 10:00 - 17:00

Na veel vlieguren te hebben gemaakt in de Nederlandse horeca startte Lola in het begin van het jaartal 2000 met een cursus patisserie. De passie voor horeca, het kunnen maken van prachtige taarten en de kennis van producten en juiste smaakcombinaties leidde tot het succesvolle Droomzoet.

Droomzoet leverde vervolgens diverse themataarten vanuit een productie keuken aan diverse trouwlocaties en bedrijven.

De definitieve landelijke doorbraak van Droomzoet was in 2009 het jaar dat de 1e editie van the Voice off Holland startte. Droomzoet werd gevraagd een taart te maken voor de winnaar. De taart vond men zo mooi en lekker waardoor zij een foto met tekst op oa het twitter en facebookaccount van TVH plaatste.

De website van Droomzoet werd vervolgens in 2 dagen tijd ruim 200.000 keer bezocht. Dit leidde tot een ware run op de taarten en de “landelijke bekendheid” van Droomzoet.

4. Betalen pin Visa Master Card

1510204908 96
1511911781 96
1520446145 87

1. Vera de Bont

Ik heb samen met een vriendin genoten van een high tea, het was heel gezellig en het personeel was helemaal toppie, we komen beslist nog eens terug 👌🏽👍🏼😋

2. Claudia

Leuke sfeer, wel aan de dure kant en ik vond de tafeltjes te dichtbij elkaar maar ik zou hier zeker nog eens willen komen! Lekker en Leuk.

3. Ik ging met 2 vriendinnen hier ontbijten/lunchen. Echt geweldig dat er zo veel glutenvrij is. De latte machiato was heerlijk, de uitsmijter en kokos cakeje ook! Echt een leuke sfeer, schattig plekje, goede service!

4. Aart Rondon

Op woensdag 12 februari 2020 brachten wij 's morgens een bezoek restaurant Lola's..
    Wij werden hel vriendelijk ontvangen door één van de serveersters.
    Fijn was ook dat er glutenvrij gebak naar keuze was.
    De koffie/cappuccino smaakte ook voortreffelijk.
    Mogen wij weer in de gelegenheid zijn en in de buurt van het station,
    komen wij beslist weer naar restaurant Lola's.

5. Tiny Beckers

Geweldig leuke gelegenheid!
    Geen directaan de tafel komen als je net je drankje op hebt om te vragen of je nog iets wil, Nee ze wachten tot je zelf besteld! Top toch?
    Ik ga er heel graag even ontspannen,
    Lieve mensen ga zo door!

6. Jill Schuitema

Van te voren gereserveerd. Super klantvriendelijk en we hebben heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar!

7. Was heel gezellig en het eten waren heerlijk. Echt super schattige kopjes en bordjes, Wij hebben genoten, dankjewel.

8. Heerlijk verzorgde winter High tea! Lekkere kleine hapjes en soepjes. Lekkere goed passende zoetigheden. Zeker een aanrader!

9. inge aleven

Zaterdagmiddag een high tea gedaan met mijn dochter.
    We zaten gezellig en de bediening was heel vriendelijk bij Lola's, de high tea zelf was heerlijk!

10. Het is altijd een feestje om bij Lola's te eten.
    Het eten, lunch dit keer, smaakt altijd heerlijk en de taartjes is om je vingers bij af te likken.

Niet twijfelen gewoon gaan.

Eén vorige recensie
  11. High tea was heerlijk voor een prima prijs, zeker een aanrader! Alles vers gemaakt en ruim voldoende. Zelfs een taartje mee naar huis.

12. Super lekkere high tea, fijne service en heel gezellige sfeer. Zeker een aanrader!
    Die heerlijke taartjes..!

13. Heerlijke high tea gehad! Goed verzorgd, leuke sfeer!

14. Hele aardige medewerkers die flexibel omgingen en meedachten met mijn allergie. Alles was mogelijk! Super, hier kom ik zeker nog terug!

15. We hebben een heerlijk ontbijt gehad! Personeel was heel vriendelijk. We komen hier zeker nog vaker.

16. Van een heerlijke lunch bij Lola's genoten. Leuke meiden aan het werk, lekkere broodjes, goede koffie en heerlijke taartjes. Echt een aanrader! Tegenover het station.

17. Priscilla

Super leuke high tea met mn meiden.
    Echt een aanraader!

18. Anoushka

Gezellig en lekkere brunch gegeten bij Lola's. Wel jammer dat de jus d`orange om 11:00 al op was en dat daarmee ook niets werd gedaan. Een alternatief of sinaasappelen kopen? zou een wat ons betreft een goed gebaar zijn geweest.
    Tip: bij een gebakken ei is het wellicht lekker om toast te leveren. Een gebakken ei op sla is wat minder lekker weg te happen.

19. Lola’s is echt een aanrader! Wat een verrukkelijk high tea! Heeeeeeeel lekker! Om je vingers af te likken. Wat je niet op krijg mag je mee nemen in een doosje!
    Doen! Als je twijfelt!

20. Vandaag een babyshower gehad van een vriendin. Leuk aangekleed speciaal voor de babyshower. High tea was erg lekker. Hele vriendelijke bediening, kwamen regelmatig vragen of alles nog naar wens was enz. Aan het einde mochten we nog een stuk taart uit de vitrine uitkiezen. Dit mocht meteen opgegeten worden of mee naar huis meegenomen worden. Leuk! Nog nooit meegemaakt bij een high tea. Je vaak vol en dan kan je thuis nog even nagenieten.

21. Het was een geweldige ervaring m. Heerlijke tea soorten en heerlijke broodjes en lekkere zoete hapjes! En die taart als laaste mocht gewoon mee naar huis! En wat was die lekker! Super lieve meiden in de keuken en bediening! Werkelijk geweldig!

22. Wij hebben heerlijk genoten. We vonden het allen voor herhaling vatbaar 💕 genoeg variatie en boven al alles was heerlijk! De bediening was ook helemaal super.

23. Prettige bediening, lekker eten. Goede prijs/kwaliteit.

24. Ferdinand

Leuk knus restaurant met lekker eten en super koffie van Nespresso!

25. High tea was verrukkelijk!
    Alle taart, cupcakes, macaroni, broodjes… te lekker!

26. Mirjam Te veldhuis

Het was weer een heerlijke lunch! Vers en gewoon erg lekker!

Eén vorige recensie
  27. Lieve meiden, lekker gebak maar (nog) geen verstand van Glutenvrij.

Hoewel ik zowel bij de reservering als in een mail een paar dagen voor de afspraak expliciet heb aangegeven dat ik ommedische redenen geen gluten mag eten, lag het glutenvrije brood en gebak naast en tegen het glutenhoudende brood aan. Wij hebben uitgelegd waarom dit bij een intolerantie of een sensitiviteit niet kan. De dames waren open in hun houding en wilden de situatie oplossen wat met een heerlijke yoghurt gedaan werd. Ik heb een link van de Nederlandse coeliakie vereniging toegestuurd in de hoop dat ze de info goed lezen zodat de volgende klant die geen gluten mag wel van het heerlijke gebak kan genieten zonder hier zoals ik ziek van te worden.

28. J.Kammenga

Ondanks het feit dat de reservering niet was doorgegeven hebben degenen die achter de toonbank stonden e.e.a. snel en heel klantvriendelijk afgehandeld. De producten waren heerlijk en ruim voldoende.

29. Malou Jansen

High tea gehad bij Lola's. Prima verzorgd en een goede combinatie tussen zoet en hartig. Enige minpuntje was dat de thee erg snel koud was. Het restaurant is wel erg klein en de tafeltjes ook. Verder zeker een aanrader.

30. Wendy Sleijster

Wat een gezellige zondagmiddag! Buiten regent het maar binnen is het gezellig druk en een goede sfeer! Voor het eerst van een high tea genoten en voor mijzelf glutenvrij. Niets anders dan complimenten!
    Verzorgd, smakelijk en vriendelijke bediening die het uitstralen dat ze met plezier bij Lola’s aan het werk zijn!

31. Leuke lunchroom waar we met een groep meiden een heerlijke high tea hebben gedaan. Alles was lekker en de hoeveelheid was precies goed! Er werd meegedacht in dieet wensen e.d..
    Vanwege de kleine ruimte is het niet ingericht op kinderen (geen speelgoed, verschoningsmogelijkheid of kinderstoel gezien).

32. Heerlijke lunch gehad. Zeer goede kwaliteit, ontzettend vriendelijke bediening. Top!

33. Minke

34. High tea gedaan met 2 personen. Lekkere broodjes onderop en bovenop 3 taartpunten en een macaron. Ook mocht je nog een taartpunt uit de vitrine kiezen. Erg machtige taart, te veel taart voor een high tea. Wij hebben liever kleinere zoetigheden.

35. Poleij

36. Eten bij lola’s is altijd weer een feestje!

37. Na alle super recensies hebben wij ruim van tevoren gereserveerd bij lola's voor een groeps (babyshower) high tea.
    Toen we kwamen stonden we voor een uur later in de agenda dan afgesproken, er was nog een andere babyshower, waar ze mee in de war waren qua hoeveelheid personen etc.
    De ruimte is klein, waardoor we zelf nog even hebben geschoven met de (kleine) tafels en stoelen, zodat onze zwangere mama ertussen zou passen.
    Toen we zaten met zijn allen, kwamen de eerste broodjes en er werd ons verse jus of bubbels aangeboden. Lekker vlot er achteraan kwam er een schaaltje met mini cupcakes, macarons de 1 links, de ander rechts op de tafel) van beide niet genoeg voor iedereen dus je had pech als je de andere wilde. De thee bijvullen moesten we om vragen, de lege glazen jus/bubbels lieten ze heel lang staan dus de kleine tafeltjes stonden bombol. Vervolgens kwam de andere babyshower en werd bij hun hetzelfde gedaan (ook zwanger van een meisje) maar zij kregen de presentatie heel erg leuk aangekleed, denk aan een schijfje sinasappel om het glas verse jus, stokjes met roze pompoms eraan in het glas etc. (wat wij ook hebben besproken met reserverenmaar dus niet/nauwelijks kregen in vergelijking met de andere groep) Het was alsof zij de vip behandeling kregen vergeleken met onze groep.
    Vervolgens werden wij in de 'wacht' gezet leek het en kwamen ze niet meer langs. Het grote schuifraam ging open want het was stikheet binnen met de 2 groepen binnen. Pas toen we alles op hadden en wij vroegen of dit het was, werd de tafel voor het eerst leeg gehaald en mochten we nog een stuk taart uitkiezen. (die overigens erg lekker was) Vraag me af of ze daar zelf ook over begonnen zouden zijn. Er was niet genoeg taart voor wat de mensen hadden gevraagd, werd heel moeilijk gedaan door personeel, kwamen er niet uit. Na een tip van 1 van ons om het op te schrijven en meteen op een bordje te doen, deden ze dat maar inderdaad. De ene persoon kreeg ene mini stukje taart (cheesecake), echt schandalig klein, het kan dan machtig zijn maar dit kon je nog maar net een stukje taart noemen (2 cm breed) en de ander kreeg een red velvet die nog maar net op het taartbordje paste. Heel raar.
    De eigenaresse zat bij een andere locatie om de hoek omdat er nog meer reserveringen waren. (naar onze mening teveel, want ze konden het niet aan, 3 man personeel op 2 groepen in onze ruimte)

We hebben verschillende keren de punten aangegeven, maar er werd weinig aan gedaan. En om nu een scene te gaan maken terwijl het een verrassingsfeestje moest zijn voor de mama to be, vonden we ook niet kunnen, tegenover de mama to be. (ze deden heus hun best) maar dit vonden wij de €20,- pp niet waard.
    Als klapper op de vuurpijl werd bij het afrekenen nog doodleuk om fooi gevraagd ook (door middel van intoetsen op de pin) ik heb het bedrag afgerond, voor de moeite, ze zullen het vast ook heet gehad hebben dacht ik. Maar toen ik haar gezicht zag toen ze keek naar de pinbon, kon ze hem niet helemaal in de plooi houden, blijkbaar had ze meer verwacht.

Heel jammer, want de rest van de recensies zijn zo goed! Als we dit hadden geweten dan hadden wij gewoon in onze eigen omgeving een high tea gedaan, achteraf heel zonde, want daar heb je voor dezelfde prijs wél wat ze beloven en hoefden we er niet 3kwartier voor te rijden..

38. Anneke Aalbers-Gorter

Vriendelijk personeel, gezellige sfeer en heerlijk gebak!

39. Gewoon gegeten, niets bijzonders. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

40. Lekker eten, leuke dames in de bediening. Een aanrader!

41. Knus en gezellig! De high tea was goed verzorgd. Verrassing was dat we ter afsluiting uit allerlei lekkere taarten een stuk mochten kiezen. Thuis nagenieten van de overheerlijke zoetigheden!

42. joelle Rothuizen

Wat een vriendelijke bediening, zeer behulpzaam. Er was zo veel keus dat het moeilijk kiezen was voor mij. Het was heel erg lekker en er was ook nog lekkere garnering naast het broodje. Zeker een aanrader. Het is ook goed te proeven dat alles vers is.

43. Gezellig tentje met heerlijke zelfgemaakte taarten en verschillende soorten koffie.
    We zijn ontzettend gastvrij ontvangen. We kregen zelfs de door ons bestelde macarons cadeau omdat er een aantal producten niet in huis waren door een cateringopdracht.
    De salades vond ik wat karig gevuld, en er werd weinig brood bij geserveerd. Hierdoor vond ik ze ook wat te hoog geprijsd. Maar verder zeker een aanrader om hier te ontbijten en/of te lunchen.

44. De high tea was erg lekker en de bediening erg vriendelijk! Een heel gezellig maar klein restaurantje met overheerlijke snikkertaart 😂
    Ondanks de wat oncomfortabele stoelen, komen we zeker terug.

45. High tea was heerlijk! Voor herhaling vatbaar! Een aanrader!