Lestari laten bezorgen?

1509119345 86
1538941925 86
1576220149 84
1620954019 84

1. We hebben door de jaren heen regelmatig in dit restaurant gegeten en catering besteld voor grote gezelschappen.
    Nu iedereen genoodzaakt is om thuis te blijven en alle openbare gelegenheden gesloten zijn i.v.m. de Corona crisis weer eens eten laten komen van Lastari. Het was weer helemaal gweldig, heerlijk warm afgeleverd en keurig op tijd. Pluim voor deze mensen.
    We wensen jullie het beste in deze moeilijke periode. Onna en Ed.

2. Gisteravond rijsttafel genomen met extra saté kambing. Super lekker. Als toetje tjendol. Veel gerechten smaakten zoals mijn moeder en oma ze maakten. Aanrader.

3. Saté kambing was heerlijk!!

4. Heerlijk gegeten. Zeker de prijs waard.

5. Hennie de Boer

Zaterdag 21 oktober 2017 gegeten.

Het eten was weer helemaal uitmuntend fantastisch.
    Altijd super vriendelijk personeel.
    Echt een aanrader ook als je wat te vieren hebt.
    Alles even proper en netjes.
    Hier blijf je altijd komen als je er een keer bent geweest.
    Nogmaals heerlijk eten.
    Ga zo door Monica en Johanes.

6. CB 175 punten

Heerlijk! Vaker geweest, al was het nu alweer even geleden. Sfeer prettig, vriendelijk personeel en eten zalig.

7. Uitstekend eten, aardige meisjes in de bediening. Kom zeker terug.

8. Vorige week gezellig en goed gegeten bij Lestari. Fijn buffet en zeer attente bediening.

9. Zaterdagavond 12 december geweest: smaken minder dan we gewend zijn. Bediening niet attent, onhandig. Pindasaus veel te waterig, saté smaakloos, ook enige vleesgerechten minder van smaak.

10. Bosmans

Nogmaals speciaal vanuit Harderwijk naar Arnhem gereden om hier uit eten te gaan... De kritiekpunten uit mijn vorige recensie zijn helemaal weggenomen! Supervriendelijke mensen, leuke persoonlijke aandacht en fantastisch voedsel! Complimenten...

Eén vorige recensie
  11. Pure food. Heerlijk authentieke gerechten. Altijd een feest. Dave Dayenne

12. william volman

Bijzonder lekker eten, met zorg bereid en erg vriendelijke bediening. Absolute aanrader. Gemakkelijk parkeren op loopafstand.

13. Hedy Olthof-Kionka

We eten regelmatig bij Lestari en elke keer is het weer 'n feestje! Gezellige, hartelijke sfeer en heerlijk eten. 'n Echte aanrader.

14. debby

15. garnaalfreak

Het eten is van grote klasse, wij kennen de toprestaurants in de wijde omgeving maar dit is klasse.
    Bediening is top en een prima nieuwe wijnkaart.
    We hebben hier met vier personen gegeten en hadden een top avond, Johannes en staf, bedankt !!!

16. Lekker en goed gegeten. Sate is echt van de houtskoolgrill. Net als op Java in een eettent of op straat. Ik had de sate combinatieschotel met naast de bekende kip ook rund, garnalen, inktvis(!) en lamssate. Vooral die laatste was erg goed. Mijn vriendin had gegrilde garnalen en dat was ook heel lekker.
    Als toetje hebben we cendol en ijs kelapa muda genomen. We voelden ons weer net als op vakantie in Indonesie. Aanrader!

17. sonja 1676 punten

Wij komen hier vaak eten, we zijn inmiddels vaste gasten van dit restaurant. De kwaliteit is altijd geweldig en het personeel is vriendelijk. Als we iets willen dat net anders is als hoe het op de kaart staat dan is dit geen probleem dus gelukkig is de keuken flexibel. Ik ben in indonesie geweest en heb verschillende Indonesische mensen in mijn omgeving: Het eten bij lestari is echt authentiek, niet aangepast aan de nederlandse smaak, maar gewoon echt zoals het hoort! Vooral de sate gambing vinden we echt een aanrader.
    Naar aanleiding van een recensie die ook bij dit restaurant geplaatst is: Nee inderdaad spreken niet alle medewerkers goed nederlands, maar er mag toch verwacht worden dat iedereen wel een beetje engels kan? Bovendien spreekt de oprechte glimlach van de dames in de bediening altijd boekdelen!!

Eén vorige recensie
  18. Authentiek Indonesich eten. Er is een buffetconcept. Het eten is niet aangepast aan de Nederlandse smaak en smaakt precies zoals het daarginds ook smaakt. Mijn favorieten: Goede rendang met veel zwarte en rode peper. Nasi goreng is heerlijk en de bahmi is lekker zoet en licht rokerig. De sate is lekker en wordt echt geroosterd. De bediening draagt batik en is erg aardig.

19. Barbara

Wat een geweldige locatie om je dagje Arnhem mee af te sluiten!! Heerlijk gegeten met authentieke Indonesische gerechten. Vooral het pittige rundvlees gerecht was erg geslaagd. Zeer vriendelijke en gastvrije bediening; niks was teveel. Met speciale wensen werd rekening gehouden.
    Wij hebben een hele fijne avond gehad en gaan dit restaurant zeker aanraden bij onze vrienden. Ik kan niet wachten totdat wij weer iets te vieren hebben!

20. Olivia breister

Slecht sprekend Nederlandse dame probeerde goed bedoeld ons welkom te heten.. Het duurde beslist 3/4 uur voordat het voorgerecht was opgediend. Bestek bij het hoofdgerecht was ze vergeten. De garnalen smaakte goed, de rest nasi en bami met vlees hebben we laten staan. Niet lekker! Personeel doet wel hun best om zeer vriendelijk over te komen. Helaas voor het eten een vette onvoldoende, ik zal niemand adviseren om te gaan.

21. Geweldig lekker. Fijne, gastvrije bediening. Echt Indonische smaak.

22. Eten was goed. De saté van het voorgerecht was zeer goed (het was of mijn moeder deze aan het roosteren was).
    We hebben een gezellige avond gehad. We hadden allemaal een rijsttafel lestari besteld, is zeker aan te raden. We komen zeker terug.

23. Het eten was erg lekker, veel eten voor weinig geld, goede service. We hadden het buffet dat is echt een aanrader!

24. Na al deze goede recensies te hebben gelezen besloten hier te eten tijdens ons verblijf in Duiven. Dit was zeker de moeite waard, we hebben genoten van de rijsttafel. Deze is inclusief 3 voorgerechten en koffie of ijs na. Alles heerlijk van smaak en ruim voldoende.
    Dus zeker de moeite waard!

25. Aanrader! Bediening vriendelijk en deskundig. Stoelen, tafels prima. Opmaak gerechten mooi. Menu duidelijk en correct. Gerechten perfect. Zoals de kokkie het voor de oorlog maakte.
    Parkeren op zondag voor de deur.
    Na afloop goed uitwaaien op terras Rijnkade.
    Doen!

26. Vanavond met z'n zessen hier gegeten. Prima restaurant!
    Fijne bediening, kwaliteit van het eten erg goed.
    Een aanrader!

27. DAYENNE TITIHERU

Heerlijk gegeten, vers en echt Indonesiche gerechten.
    We komen vaker.

De nieuwste recensie
  28. Ellen van Schaik

Gisteravond voor de 2e keer gegeten bij Lestari. Deze keer met 5 personen.
    Het restaurant straalt een rustige sfeer uit, is gemoedelijk en de tafeltjes staan ver genoeg uit elkaar voor voldoende privacy. Ook de stoelen zitten prettig.
    Het eten is van goede kwaliteit, vers en smaakt ook echt Indisch.
    Kortom, je komt hier in een authentiek Indisch restaurant en geen Chinees/Indisch restaurant. De bediening is bescheiden en prettig. Ons gezelschap was aangenaam verrast door de fijne smaken van de Indische keuken. Er waren nl. een paar mensen bij die nog nooit echt Indisch gegeten hadden maar daar komt nu verandering in. Jammer dat het restaurant voor ons heel ver weg ligt (we hebben ruim 100 km moeten rijden). We hebben deze afstand er graag voor over. De parkeergarage ligt om de hoek dus dat is ook wel heel erg makkelijk.
    Graag tot ziens en goede zaken gewenst en nogmaals bedankt voor de fijne avond namens de andere gasten.

29. Heb al regelmatig bij Lestari gegeten. Het eten is er goed en de sfeer prettig. De bediening is altijd even aardig. Meestal kies ik ervoor om mee te eten van het buffet. Wat mij opvalt is dat het buffet er altijd keurig verzorgd en vooral smakelijk uitziet. Er wordt steeds kleine hoeveel heden eten bij gevuld naar behoefte. Er staan gelukkig geen bakken vol eten uit te drogen. Alles wat je eet is kwaliteit. ook duidelijk aangegeven wat het voor gerecht is. Pittig of niet.. Ik kom en eet er graag. Zal het zeker aanbevelen bij mijn vrienden.

30. M Bergsma

20-10-2012

Heerlijk gegeten van het buffet met 4 personen.
    Iedereen vond het erg lekker.
    Goed kijken op de bordjes die er bij staan als hier pittig op staat dan bedoelen ze dat ook.

Wij gaan zeker nog eens terug

Tip voor de eigenaar wellicht met een stukje live muziek zou het nog leuker zijn maar dat heeft natuurlijk niets met het eten te maken dit was gewoon heerlijk.

31. Brigitte

Voor eters die weten hoe Indonesisch eten moet smaken, is dit restaurant echt top. Het buffet was uitgebreid, vers, smaakvol en goed gekruid. Daarnaast is het personeel vriendelijk en heel hoffelijk. Lestari is een restaurant om zeker terug te komen!

32. tdm 13 punten

Na jaren gegeten te hebben bij een ander restaurant, wat altijd voortreffelijk was, nu eindelijk toch naar Lestaria in de nieuwstraat Arnhem.
    Het eten was in 1 woord geweldig en de bediening zeer vriendelijk.
    De rijstafel kwam met 3 voorgerechten en de sate werd door de eigenaar Johannes zelf gebracht en toegelicht, ook kwam hij verschillende keren vragen of het naar wens was.
    Een zeer vriendelijke gastheer die service en vriendelijkheid goed combineert met verrukkelijk eten.
    Wij blijven hier zeker terugkomen en bevelen dit restaurant zeer aan.

Theo de Man

33. Deze keer met zwager en schoonzus wezen eten bij Lestari.
    We hebben voor een rijsttafel voor 4 personen gekozen en het was in één woord fantastisch!

34. Wij hebben hier afgelopen zaterdag 25-2-'12 gegeten en zeer genoten van het buffet. Het eten is goed en authentiek Indonesisch (ik ben zelf van Indonesische afkomst, dus weet dus wel hoe het hóórt...)
    Ondanks de mooie lokatie, inrichting en goede kwaliteit, is dit restaurant erg voordelig t.o.v. andere Indonesische restaurants; wij waren met z'n tweeën precies €50,- kwijt voor 2 X buffet (zoveel je wilt!) 4 drankjes en een kan ijswater (gratis!)
    Zoals gezegd: aardige eigenaar en bescheiden, servicegerichte dames in de bediening.
    Ondanks de grote afstand (150km...) komen we hier zéker een keer terug!

35. Niet lekker gegeten.. Ik zoek een ander Indonesisch restaurant...

36. Fam. Zwinkels

Heerlijk gegeten hier. Absolute aanrader als je van Indonesisch eten houdt. Erg aardige gastvrije eigenaar die gezellig een praatje me je maakt. Wij hebben een rijsttafel gegeten en die beviel ons goed (wel erg pittig voor onze kinderen). Sfeer is prima en leuk gelegen vlakbij de Rijn. We komen hier graag nog een keertje terug. Restaurant is netjes en schoon met authentieke details.

37. martin dimmendaal

Naast dat wij bij hun Indische winkel in kronenburg al het e.e.a. aan eten hebben gehaald, zijn wij voor de tweede keer naar het restaurant gegaan. Het eten was weer verrukkelijk. Zal niet bij deze keren blijven. Desiree en Martin ( is die lange )

38. Hier kun je echt supergoed eten! Echt Indonesisch eten, bereid door Indo's. Ben zelf Indo en wat je hier krijgt smaakt naar hetgeen m'n oma, moeder en tantes me normaliter voorschotelen. Tips: de Sate Gambing en vooral ook de Sate van Ossenhaas, die is echt subliem.

De bediening is niet bijzonder snel, maar wel uitermate vriendelijk en oprecht. Ze kunnen wel wat pepertjes gebruiken maar die zijn natuurlijk al in de gerechten verwerkt :-)

Wij hebben hier nu een keer of 4 a 5 gegeten en het was telkens weer zeer bevredigend.

Gelukkig zijn de rekeningen niet zo pittig. Leuke prijzen en goede kwaliteit, een absolute aanrader. Selamat makan! Eet smakelijk!

39. Eten is heerlijk... Vooral de sate's. We gaan er snel weer eten.

Zeer vriendelijke mensen. Ze komen regelmatig langs om te vragen of alles naar wens is. Lestari is een aanrader!

40. Gewoon lekker Indonesisch eten, zoals bij hun Toko. Ik kom zeker een keer per maand langs om te eten.

Ze hebben een uitgebreid buffet, lekker als je niet vaak Indonesisch eet maar ik eet liever a la carte. De saté kambing en sate pedis manis (ossehaas) kan ik zeker aanraden! Overheeeeerlijk, doet me vaak denken aan Indonesia.

Verder is de eigenaar, Johanes altijd vrolijk en in voor een grapje.

41. Zeer goed restaurant met authentiek Indonesisch eten. Vooral de Sate Kambing (lam) is zeer zeer goed. Het buffet is niet duur al kies ik zelf liever voor de lekkere hapjes a la carte. Bediening is vriendelijk en het restaurant is schoon. 's Avonds op het terras kijk je je ogen uit naar al het publiek dat langs komt lopen. Aanrader!

42. Opnieuw heerlijk gegeten bij deze vriendelijke familie. Leuk dat de goedlachse kok zo nu en dan even komt informeren of alles naar wens is. Wij komen zeker weer!

43. Eten is goed, prijs aan de hoge kant. Zal wel aan de (dure) locatie liggen.

44. JONCKHEERE

45. Het eten is uitstekend. Bediening is vriendelijk en relaxt. Voor herhaling vatbaar.

46. Heerlijk eten en erg vriendelijke bediening.

47. Prima restaurant. Bediening is goed en vriendelijk. Eten is authentiek, goed klaargemaakt en erg lekker. Prijzen zijn laag. Een aanrader!