La Rusticana in Arnhem

* Openbaar in het centrum elke dag gratis vanaf 18:00 uur (donderdag vanaf 21:00 uur) (vanaf 150 meter lopen).
    * Parkeergarage Q-Park aan de broerenstraat bij het politiebureau (circa 300 meter lopen) 24/7 (altijd open).

Bezorgrestaurants in de buurt van La Rusticana

8. Betalen Visa Master Card pin American Express Diners Club

ma Gesloten
di 17:00 - 22:00
zo Gesloten

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1202332987 83
1254220239 80
1409881997 81
1420259448 81

1. Kronenburg

Een uitermate slechte en ongeïnteresseerde bediening waarbij cliënt absoluut niet centraal staat. Het eten was matig en kritische kanttekeningen werden weggewuifd door het personeel. Samenvattend een echte teleurstelling.

2. De Opschepper

3. Vandaag thuis uit eten geweest. Heerlijk was het. Goede huiswijn en heerlijke tiramisu!

4. Jack Custers

5. Martin

6. Pim Naafs

7. Verbeek

Verwachtte er veel van, maar viel redelijk tegen. Eten was lekker, maar niet beter dan een gemiddeld restaurant. De bediening was een beetje onpersoonlijk. De prijzen zijn naar mijn mening aan de hoge kant. Voor mij niet voor herhaling vatbaar.

5,9
  8. Niet gereserveerd, ondanks veel vrije tafels weggestopt in een muf ruikend hoekje. Eten was redelijk, maar als je de prijs kwaliteit vergelijkt is het zeer onder de maat. Geen grote eters dus alleen hoofdgerecht besteld, teleurstellend weinig op je bord! Hier moet je echt voor tussen en hoofdgerecht bestellen om niet weer hongerig te vertrekken! Ontvingen voorafgaand aan hoofdgerecht droog brood, gevraagd of ze iets als kruidenboter erbij konden serveren, hadden ze niet, toen ik vroeg haar olie, boter en zout, kwam er een kannetje olijfolie op tafel, niet erg handig om je brood in te dopen! Nee, kende het van vroeger maar is nu echt geen aanrader meer! We hebben nadien toch maar boodschappen gedaan en mijn vriend is nu mijn verjaardagsmaaltijd aan het koken...

9. Kijk, je hebt een Italiaan en je hebt Rusticana. Het gebeurt zelden dat je op betere ideeën wordt gebracht die zo op maat zijn als wat wij daar kregen. Wij hebben top wijn gedronken en uitstekend eten. Aanrader is de St. Jacobsschelp in truffelsaus.

Wij wonen nogal ver van Arnhem maar we komen zeer zeker hier terug. En dat zegt genoeg.

10. Geweldig restaurant. Mooie sfeer. Goede wijn en heerlijk eten. Wel wat prijzig!

11. yvonne Ramaker

Wij hebben een heerlijke avond gehad, was een genot om in de tuin te eten, het weer speelde ook wel mee. Het eten was lekker, goed verzorgd en de service uitstekend. Prijstechnisch doet het restaurant niet onder voor andere eetgelegenheden.

12. Vin Cent

13. De bediening is dramatisch, 10min na binnenkomst pas de vraag over een drankje door een meisje dat van toeten nog blazen wist. De door ons bestelde zwaardvis smaakte vies en rook naar een vuilcontainer in een warm zuidelijk land. Vis terug gestuurd naar dezelfde container en gekozen voor een veilige pasta. Het ergste is nog dat er geen enkele poging is gedaan om dit goed te maken, zelfs geen koffie of iets dergelijks. Een cursus gastvrijheid voor beginners zou hier op zijn plaats zijn.
    Laat je geen zand in de ogen strooien door alle goede berichten, dit restaurant verdient een dikke onvoldoende. Prijs kwaliteit verhouding is volledig zoek. Het enige positieve is het rozemarijn brood, maar daar kan weinig mee mis gaan.

14. John 663 punten

Gewoon een goed restaurant. De eigenaar heeft echt hart voor zijn zaak en staat ook zelf nog al eens in de keuken.
    We hebben ons hier een keer laten verrassen met een vijf gangen vegetarisch verrassingsmenu met bijbehorende wijnen.
    Dat was geweldig (we waren met openbaar vervoer). Een andere keer een vier gangen menu gehad met een tussengerecht van kwartel dijtjes en een heerlijke risotto. Subliem. Tja, dan betaal je inderdaad een bepaalde prijs. Wat mij betreft is het de prijs meer dan waard.

15. Martine Keur

16. Heerlijk gegeten, ik was slightly underdressed... vers, top kwaliteitsvoer... best prijzig, maar weer eens wat anders dan anders! Aanrader!

17. Edwin

18. Super lekker vers eten, prima bediening, eigen gemaakte tiramisu, originele italiaanse wijnen, en midden in de stad buiten eten
    Toppie, we zijn goed gewend, en dit is gewoon erg goed

19. Yvonne de Ruiter-Ekkebus

Prima restaurant, mooie ambiance. We hebben gisteravond met z'n zessen heerlijk gegeten. Alles goed op smaak.Vooral voor 1 persoon is het altijd moeilijk om buiten te eten in verband met een voedselintolerantie. Hier hebben ze goed op ingespeeld. Vriendelijke bediening.

20. J. Verkerk

25 jaar geleden daar goed gegeten. Wilde altijd weer eens terug. Gisteren gedaan. Anti pasti van mijn vrouw was goed, kan ook niet mislukken, zijn kant en klare producten (vleeswaren), maar mijn lasagna van courgettes met spinazie en parmezaanse kaas was smaakloos. De kabeljauw van mijn vrouw en mijn zeeduivel waren ook smaakloos. €5.50 voor een bodempje wijn is erg veel geld.
    Alles bij elkaar €103,- afgerekend.
    Dit is veel te veel geld voor wat je krijgt.

2,5
  21. Voorgerecht, hoofdgerecht en dessert waren van goede kwaliteit. Prijs in vergelijk met hoeveelheid was niet helemaal correct. De mevrouw van de bediening was er volgens mij voor het eerst want ging niet soepel, wist niet zoveel en griste de lege borden weg, er moest tempo gedraaid worden.

22. Wij waren er gisteren voor het eerst. Ontvangst was top, aan tafel kwam er direct iemand naar ons toe die vroeg of hij Engels mocht spreken, geen probleem op zich. We vroegen nader over de mogelijkheden van een compleet menu. Daarover zou hij nog navraag doen, echter geen uitleg meer komen geven. Toen maar een voorgerecht en hoofdgerecht besteld. Voorgerecht was top! Ober kwam niet tussendoor vragen of alles naar wens was (was erg druk met een andere tafel). Bij de bestelling gaven we aan ook interesse te hebben in de wijnkaart. Na het voorgerecht hebben we maar een collega hiernaar gevraagd. Het hoofdgerecht was ook prima, maar de bijgerechten waren echt minimaal (je kon te weinig afwisselen). Ook hier weer niet tussendoor komen vragen of alles naar wens was. Wijn hebben we zelf maar bijgeschonken. Tot onze verbazing kwam hij het hoofdgerecht uithalen zonder ook maar iets te zeggen en liep weer weg. Toen hij een tijdje later met de dessertkaart kwam hebben we maar besloten de rekening te vragen en elders koffie te gaan drinken. Al met al: eten top, bediening mager (geen aandacht, geen oogcontact). Bij dergelijke prijsstelling verwacht je dat dat beter is.

23. Na een weekje Verona waar we in echte kwaliteits restaurants, als Antica Bottega de Vino en Osteria da Ugo, hebben gegeten was het bijzonder om in Arnhem een Italiaans restaurant te vinden dat zich qua kwaliteit kan meten met deze restaurants. Het eten was zonder uitzondering met zorg bereid en van zeer goede kwaliteit. De bediening was bijzondere attent. Enig puntje van persoonlijke kritiek qua inrichting: de ronde tafeltjes zijn voor 5 personen aan de kleine kant en een lampje dat 10 watt meer licht geeft zou ik ook prefereren, maar nogmaals dat is persoonlijk. Kom zeer graag weer terug, ook vanwege de mij aanbevolen kennis van grappa's, waar ik als BOB niet van kon proeven.

24. Hebben hier met heel de familie (6 personen)gegeten.Mijn moeder had een kabeljauw die her en der nog rauw was.
    Dit was echter het enige minpuntje.De biefstuk en ham waren zeer goed evenals de carpaccios en de wijnen.Zeer correcte en goede bediening met veel uitleg.

25. Hebben hier nu 3 x gegeten en iedere keer was het weer erg goed. Of het nu de lamsrack is of de zwarte pasta met garnalen. Aanrader is ook de kaasproeverij.Naast de vaste kaart is er ook een kaart met steeds weer wisselende gerechten. Bediening is goed, netjes en geeft als je wilt goede en uitgebreide uitleg. Het eten is aan de prijs (2 personen +/- € 120-130) maar het eten is voortreffelijk evenals de wijnen.

26. Stond al op onze wishlist om hier eens te eten. Klassiek interieur met zicht op de keuken vanuit de plek waar wij zaten. We hebben het vijf-gangen menu besteld met bijpassende wijnen. Alle gangen meer dan voortreffelijk bereid. Zeker voldoende qua porties. Bediening heeft duidelijk kennis van zijn gerechten en wijnen en attent. We hebben achteraf nog een rondleiding gehad door het restaurant. Leuk om de tuin en de verschillende kamers en wijnkelder te zien. Drankje van het huis gehad, we hebben ons laten adviseren; grappa. Zeer bijzonder drankje met bloemige smaak. Meer dan de moeite waard. We komen hier zeker nog eens terug.

27. Karen

28. Interieur gedateerd.

Bediening erg stijf.

Eten is echter van hoge kwaliteit, eigen gedraaide pasta's, verfijnde smaken.

Goede wijn.

29. Ruth 117 punten

We went here on our weekend away (weekendje weg) and tried this restaurant.

Whoaaa what a great combination, nice restaurant, very nice atmosphere, very nice waiter/waitress, Good food, this is all topppp! Although living quite far away, we definitely want to go back, it's all worth it >> It's quite cheap compared to comparable restaurants in Utrecht.

30. Dit is restaurant is echt goed. De prijs is goed voor wat je krijgt. Het eten is echt voortreffelijk! Ook hele mooie eetkamers. De bediening is er goed en aardig. Het is alleen jammer dat je soms dicht op elkaar zit en dat je dan je stem moet verheffen om je medegezel te kunnen verstaan. Het ligt mooi gelegen in Arnhem en je kunt makkelijk dichtbij parkeren zoals in de Q- garage of op de markt.

31. Goed eten, maar erg weinig. Wij hadden erna nog honger en wij zijn geen grote eters. Combinatie die wij kregen was ook niet echt optimaal of bijzonder. Eten is goed en vers maar voor de prijs die je betaald niet de moeite waard. Daarvoor is het niet bijzonder genoeg en veel te weinig. Verder is de sfeer ook niet echt gezellig. Bediening erg stijf maar wel correct. Tja moet je van houden, wij niet.

32. Erwin Vesterink

33. Zeer goed gegeten, heerlijk getafeld. Zeer prettige bediening, lijkt heel chique, maar voelt relaxt. Reserveren wel nodig. Goede ambiance, niet te druk (zal het wel geweest zijn).

34. Greg

35. Wilco 19 punten

Erg lekker gegeten. Ruime kaart met heerlijke Italiaanse gerechten. Zeer positief verrast met de keuze voor een verrassingsmenu. Absoluut een aanrader.

36. Rene Willems

Prima eten. Het gaat hier om een echt Italiaans restaurant en is vrij prijzig. Echter prijs/kwaliteitverhouding is goed. Ook de bediening is van hoog niveau.

37. Al jaren lang (7 jaar) een verademing om hier te komen. Advies: laat je verrassen tot het nemen van een menu, idem voor de bijpassende wijn.

Als je toch iets wil nemen van de kaart ga dan voor de diverse visgrerechten. Absoluut smullen. Prijs/kwaliteit is top.

Bediening is zeer kundig en vriendelijk.

Neem je tijd voor een gezellig avondje uit. Zeker met de Kerstdagen, als er nog een plekje is...

38. We zijn er inmiddels twee keer gaan eten, telkens een luxe avondje uit met heerlijk eten en erg lekkere wijn (de combinatiewijn). De bediening was netjes en beleefd maar ook iets afstandelijk (en zenuwachtig?).

Het eten was heerlijk, ook zeker voldoende. De pasta met kreeft is zeker aan te raden!

Al met al prima.

39. Afgelopen voorjaar eindelijk een keer hier kunnen eten. Wij zijn niet van de reservering, maar het 'spontane' uit eten gaan, en dat is wat lastig bij dit restaurant omdat het altijd volgeboekt is.

De bediening kwam professioneel over, weten waar ze over praten. Het eten was echt goed (lekkere aspergesoep!).

De prijzen zijn hoger dan gemiddeld, maar ze waren het waard.

Ik vind de ruimte bij binnenkomst wat kaal. Ik vind persoonlijk dat de witte kleden op de tafels te weinig gezelligheid uitstralen. De 'achterruimtes' zien er knusser uit. Een en ander wel wat gedateerd.

We vinden dit restaurant zéker een aanrader.

40. Rob W

41. Bij La Rusticana is het altijd prima. Voor de snellere hap zitten we meestal in de Trattoria maar voor een intiem dinertje laten we ons altijd verwennen in één van de stijlkamers. Het eten is altijd goed, de bediening is attent maar Luigiano mag wel eens een likje verf door de zaak halen want het interieur is nogal gedateerd.

42. We zaten aanvankelijk in de prachtige tuin achter de zaak die ze hebben. Daarna in de achterste ruimte. Het eten is op zich goed, maar aan de karige kant en mede daarom te duur. Er zat roet aan de onderkant van een van de grote borden, wat duidelijk op de tafel met het smetteloos witte kleed erover zichtbaar was en zoiets kan echt niet voor een goed restaurant. We zeiden er niets van en de bediening zweeg. Bij het afrekenen is het knudde, want ze hebben een pinapparaat uit het jaar nul en er zat niets anders voor ze op dan mij te vertrouwen dat ik het weer thuis zou overmaken. Dat deed ik en er kon amper een bedankje af.

5,7
  43. Erg sfeervol restaurant.

Zeer goede, professionele bediening. Echt lekker italiaans gegeten.

We gaan zeker hier vaker terug. Prosecco ook erg goed.

Echt een leuke avond hier gehad.

44. Peter Schampers

45. Voor deze prijs was het eten het echt waard. Heerlijk gewoon. En een zeer vriendelijke bediening! jammer dat de binnenplaats niet open was.

46. Doordat we vroeg aan dit adres aankwamen konden we nog een tafeltje krijgen. Mits we weer vroeg weg waren. Dit daar alle tefels bezet waren. Nu moesten we uiterlijk om 18.30 uur weer ergens anders wezen was dit voor ons geen probleem. Dus als u hier wel gaan eten is het zeer aan te raden om te reserveren. Tijden dat wij daar zaten moesten er diverse personen worden teleurgesteld. Eeen vriendelijke en deskundige niet opdringerige bedienen welke goede vorrstellen deden. Zeker wat het dessert betrof anders was dit nog groter dan je hoofdmaaltijd. Wij hebben erg genoten van een vortreffelijke tonijn moot.

47. Top restaurant waar de klant nog de echte koning is, altijd verse gerechten op tafel heerlijke wijnen en an afloop een heerlijke grappa, bediening weet van wanten, dit is echt het beste restaurant van Arnhem

48. Uitstekend eten, vooral de dagspecialiteiten zijn tot nu toe altijd goed bevallen. Grote (te grote?) keuze aan wijnen, van zeer betaalbaar en lekker tot onbetaalbare toppers. Bediening is erg vriendelijk en correct en weet goed te vertellen over de aangeboden gerechten en wijnen.