La Puerta in Arnhem

U kunt (overdekt) parkeren in parkeergarage 'Centraal', parkeergarage 'Langstraat' of op de 'Blauwe golven' (onder de Nelson Mandela brug)

La Puerta laten bezorgen?

1208643958 10
1320869923 65
1419892833 69
1459501998 59

1. Madelon Bouter

2. Afgelopen zaterdagavond 26 mei gegeten met 4 personen bij Puerta, wat een teleurstelling!
    De omgeving belooft wat, de stadskelders in Arnhem maar het lijkt meer op een pizzaria uit de jaren 60, geen sfeer plakkerige tafels en toiletten die je de beleving geven van een Duits autobahn wegrestaurant in de vakantie drukte.
    De bediening en de service was goed maar wat een slecht eten, uiteindelijk gekozen voor de 4 x tapas extra a 20euro per persoon, helaas was zo slecht dat het bijna niet te beschrijven valt, eerst een reeks van 5 bakjes met tapas en daarna een serie van 4 bakjes met hapjes. Nee niet per persoon maar midden op de tafel voor ons 4-en… Simpele vette hap, te weinig en zonder fantasie. Als toetje dachten we al dat zal niet veel beter worden en we hebben 1× Churros besteld en jaa hoor de 2 zielige slappe deegsliertje, wederom te slecht voor woorden en gelukkig maar 1× besteld. Alles bij elkaar meer dan 100 euro voor een maaltijd met drankjes die misschien 40 euro zou mogen kosten, werkelijk nog nooit zo iets amateuristisch meegemaakt.

3. I found the food very bad. No similarity what soever with Spanish tapas or Spanish food any kind.
    And not tasty, not pleasant to it.
    Besides, portions are ridiculously small, not in the 'terracotta' container showed in the photo in the website but in the type of containers commonly used to put lives or peanuts e.g. 4 fried calamari rings is what you get when you order the calamari tapa. And the calamari are like the ones you buy already prepared in the supermarket ready to be deep fried.

4. Teleurstellende ervaring gehad die bijna onze Tweede Kerstdag (2017) in het water deed vallen. We waren met dertien personen, waarvan zeven kinderen. De volwassenen en de twee oudste kinderen hadden onbeperkt tapas voor € 25,- pp en de overige vijf kinderen het royal- menu van € 20,- pp.
    Het begon al met het voorgerecht bij de onbeperkte tapas waar de serveerster vroeg wie er 'een slaatje' besteld had en bij geen reactie werd er 'een salade met iets van kaas er doorheen' geroepen. Dit had een salade geitenkaas moeten zijn, maar hier was geen brokje van te bekennen. Wel zaten er enkele kruimeltjes Hollandse Gouda- kaas doorheen en bij een klacht hierover probeerde de chef bediening zich eruit te lullen door te beweren dat de zogenaamde geitenkaas aan de gele kleur kwam door de gember die in de salade verwerkt zat en daardoor op Gouda- kaas leek.
    Vervolgens duurde het een half uur voordat we onze eerste gang tapas kregen, een paar lullige bakjes die je met een paar happen leeg hebt en ook nog eens niet te pruimen waren. Zo waren de 'mosselen gebakken in olie' gefrituurde deegballen met een verschrompelde mossel erin en waren de 'asperges in rolletje spek' uitgedroogde sprieten. Hierna mochten we een formuliertje voor de tweede ronde invullen en duurde het vervolgens anderhalf uur voordat we weer iets te eten kregen en werd dit zeer gefaseerd opgediend. We zaten op dit moment al twee uur in dit restaurant waar we eigenlijk voor twee en een half uur hadden gereserveerd en al die tijd hadden de kinderen die de royal- menu's hadden nog niets gegeten.
    Toen we doodleuk gevraagd werden of alles naar wens was en we aangaven dat dit niet het geval was kregen we alvast het formuliertje voor de derde ronde en ook meteen maar voor de vierde, 'want het was op dit moment toch wel erg druk'. Het halve restaurant was inmiddels leeg, maar goed. Ook de herhaaldelijk bestelde chorizo werd nooit geleverd.
    Onderweg naar het toilet viel het enkele mensen uit ons gezelschap op dat de koks in de open keuken vooral druk waren met grappen en grollen, appen op hun smartphone en eten in het zicht van de gasten. De toiletten zelf waren een smoezelige bende met schimmel en slecht afgewerkte stortbakken en leidingen aan de muur. Ook viel bij de toiletbezoeken op dat er in de buurt van de ingang van het restaurant de hele tijd schorriemorrie blijkbaar doelloos tussen de gasten en het bedieningspersoneel doorliep.
    Toen we een stuk of drie gangen matig klaargemaakte hapjes hadden verstouwd en onze desserts uitgeserveerd kregen wist één van de serveersters uit te brengen dat ze 'een soort tiramisu' bij zich had. Als klap op de vuurpijl: gedurende ons hele diner – dat dus voor het grootste gedeelte uit wachten bestond – zagen we herhaaldelijk muizen door het restaurant lopen.
    Kortom: bediening die niet weet wat ze uitserveert, een chef bediening die loopt te liegen, koks die hun werk niet serieus nemen, lange wachttijden, slechte hygiëne, rondhangend schorriemorrie en ongedierte. Nooit meer La Puerta voor ons dus.

5. Wij hebben er vaker lekkerder gegeten, en het was wat fris binnen.

6. Nog nooit zulke slechte tapas gegeten. Smakeloos, lauw, niet vers maar opgewarmde zooi. Het personeel doet goed zijn best, is vriendelijk, maar alles duurt te lang. Jammer.

7. Uitermate teleurstellend, na lange tijd vaak geweest te zijn, met vrienden hier naar toe? Wat ooit een van de beste tapas restaurants was, is nu een blamage, opgewarmd voedsel bediening die lang op zich laat wachten, mini porties, en je betaald veel geld voor niks. Hoe richt je voorheen prachtige resaurant ten gronde. Onbegrijpelijk!
    Ben er boos en verdrietig weggelopen schaamde me dood want ik had vooraf gezegd hoe goed het was! Nooit mee la puerta, het koste veel geld deze ervaring en kon thuis aan de boterham.
    De bediening was in zijn. Eentje, het duurt nog maar kort al ze zo doorgaan voor ze definitief kunnen sluiten.

Weer een illusie rijker en veel geld armer!

8. Onze serveerster was erg vriendelijk. Goede service. Het eten was ronduit slecht. Niet vers, weinig keuze. Te gaar. Veel te duur voor de kwaliteit. Zonde van ons geld.

9. Barbara van Rijswijk

Heerlijk, vers eten, gezellige accomodaties en heel klant vriendelijk.

10. Dikke tegenvaller. Niet aan te raden! Simpel eten, en veel te duur al met al naar de kwaliteit.

11. Al meerdere keren wezen eten, nog nooit slechte ervaring gehad altijd vriendelijke bediening en lekker eten.

12. Met 7 personen via Social Deal hier gegeten. Prima service en bediening. Erg klantvriendelijk. Veel eten. Kwaliteit van het eten past bij de Social Deal prijs.

13. Hier gegeten voor m'n verjaardag met 14 personen all in drinken en 12 tapas per persoon. Was super voor elkaar. Geen lege glazen en eten was super. Eerst chips met dip sausje, daarna brood met tapenade kruidenboter en aioli en daarna twee rondes tapas en een verrassing ijsschaal voor m'n verjaardag. Echt een aanrader.

14. Teweinig personeel waardoor we 2 uur hebben moeten wachten op ons hoofdgerecht wat ook nog eens koud werd geserveerd. En tot slot hadden ze ook geen friet meer.....want die was op!
    Voor ons hier nooit meer......

15. Via Social Deal voor 14 euro twee vouchers gekocht. Zouden 16 tapasgerechten per persoon geserveerd krijgen. Allereerst konden we al niet zelf van de kaart kiezen, maar werd er voor ons gekozen. In totaal hebben we 16 tapasgerechten gekregen die we samen moesten delen. Tevens waren de tapasgerechten erg simpel en moesten we een tapasgerecht van 2 dadels, 2 gehaktballetjes, 2 stukjes meloen met ham, 2 stukjes paprika met kruidenboter etc dus samen delen. We zaten absoluut niet vol. Manager legde uit dat wij inderdaad 16 tapasgerechten kregen, maar die moesten delen. We hebben dus 2 rondes met 2 personen gedeeld, wat normaal per persoon geserveerd wordt. We hebben 28 euro betaald voor 16 simpele tapasgerechtjes, belachelijk! Werd afgeschoven op 'het kennis maken met tapas' en als we meer wilde, moesten we dat maar apart bij betalen. Wij komen hier niet meer terug

16. Te weinig personeel. Het duurde ontzettend lang voordat we ons eten kregen. Zeker een uur moeten wachten. Cola kwam uit een gewone fles en zat geen prik meer op. Zelfs niet toen deze opnieuw geopend werd. Spareribs waren prima. Ik kom hier niet meer terug.

17. Rens Bus

Helaas zeer slecht gegeten. De prijs/kwaliteit verhouding was absurd. Slechte bediening. Het eten was belachelijk slecht. We hebben en uur moeten wachten voor de eerste ronde.

Helaas komen wij hier niet meer terug.

18. Locatie was erg koud, dus snel gegeten. De salade die ik besteld had werd bij mijn friet geserveerd, niet in een apart schaaltje. Ik betaalde daar € 4,75 voor, zonder de friet die werd nat door de salade. Dus niet voor herhaling vatbaar. Erg jammer.

19. Ethienne Soyer

Op zoek geweest naar een leuk tapasrestaurant in Arnhem, kwamen we op deze pagina uit: Na het lezen van diverse recensies zowel positief als negatief hebben we toch besloten om dit restaurant het voordeel van de twijfel te geven.. helaas.

De ontvangst was redelijk in orde we hebben niet lang op een tafeltje hoeven wachten deze was jammergenoeg wel uit het zicht van het bedienend personeel wat resulteerde in lang moeten wachten op het eerste drankje. Regel 1 in de horeca, ze eten je arm en drinken je rijk! Leer hiervan

Bij het plaatsnemen viel meteen op, zoals een eerder commentaar ook al vermeldde, dat het servies toch echt aan vervanging toe is. Wanneer de print aan het vervagen is, is dit een goede indicatie. Tevens oogt dit niet heel hygiënisch.

Het is prettig wanneer het personeel vraagt of de werkwize bekend is of dat deze uitleg behoeft. Zo was het ons niet bekend dat het tapas royal menu bestaat uit een selectie tapas waarbij de keuken beslist wat er geserveerd wordt. Wij besloten om verschillende tapas a la carte te bestellen. Waarbij de prijzen varieerden van 3, 50 voor de patatas bravas tot 6,50 voor de gambas in olie.

De kwalteit, presentatie en hoeveelheid van de diverse tapas rechtvaardigden de hoge prijzen absoluut niet. De kok is blijkbaar een groot fan van chillisaus dit kwam terug in de patatas bravas, het schaaltje nachos wat bij binnenkomst werd gegeven en bij het bliksems biefstukje. Kleine tip, als de porties al niet zo groot zijn serveer het dan in kleinere bakjes dan doet het optisch meer aan . De hoeveelheid en smaak van de spareribs was daarintegen wel heel goed maar daarvoor ga ik niet naar een spaans restaurant.

Het positieve van de avond was het gezelschap, ik zou dit restaurant niet aanbevelen wanneer men echt van de spaanse keuken wil genieten maar wel als je een grote interesse in oude kelders hebt

20. Afgelopen week hebben we hier gegeten met een bon van Giftfor2. Helaas was het totaal niet wat we hadden verwacht. Het eten leek niet vers/zelfgemaakt maar opgewarmd, de smaken waren niet zoals je dat verwacht van Spaanse tapas, en het was echt niet bijzonder. De spare-ribs waren wel heel erg lekker, maar dat was het enige dat echt naar wens was.

21. Ik kan dit restaurant aan iedereen aanraden. Gisteren wederom geweest, super vriendelijke bediening, eten was heerlijk en sfeer is goed. Voor ons dikke 10, wij komen zeker snel weer terug 👍👍

22. Wij hadden nog nooit tapas gegeten, maar we hebben hier een zeer smakelijke kennismaking met tapas gehad.
    Heerlijke gerechten, goede bediening en een leuke sfeer zo in de kelder.
    Top, als ik in de buurt ben zeker weer.

23. Heerlijk gegeten en gedronken. Gezellig kunnen babbelen met het personeel. Voelde je er gelijk thuis. Alles heel gemoedelijk. Voor herhaling vatbaar.

24. Gisteren avond heerlijk van de 12 tapas grande genoten. Het smaakte allemaal heerlijk. Wij hebben er van genoten. Ook zeer te spreken over de service van onze gastvrouw ryanne die ons het gevoel gaf echt uit te zijn. Ondanks een ticketveiling voucher voelden wij ons net zo welkom. Tot een volgende keer die zeker komt.

Afz. rene.

25. Eten was lauw en van matige kwaliteit. Bediening is wel erg vriendelijk. Alleen de prijs-kwaliteit is echt niet goed. Vrij prijzig voor wat je krijgt. Helaas echt niet lekker.

26. Annemarie

Eten was van matige kwaliteit, de inktvisringen waren bijvoorbeeld erg droog, de ham van matige kwaliteit en de meloen niet rijp. We brandden ons bijna aan een kaars en er viel een plant op mijn vriendin haar hoofd. Het personeel daarentegen was uiterst vriendelijk, gastvrij en professioneel.

27. Ik kom hier regelmatig met vrienden of familie! Ik snap dan ook niet waar alle slechte reacties vandaan komen. Het eten is heerlijk, en prijs kwaliteit vind ik prima. Altijd netjes bediend en lekker gegeten. Ik kom gewoon weer terug bij jullie hoor :)

28. Op zaterdag wezen eten, ontzettend lang op alles moeten wachten. Voordat de menukaart kwam, voordat de bestelling werd opgenomen etc. 20 euro betaald p.p. voor 9 tapas, wat ik overigens niet echt tapas gerechten vond. Daarentegen smaakte het wel goed. De bediening was aardig maar het duurde allemaal veel te lang. De verhouding prijs en kwaliteit is echt heel erg slecht. Niet voor herhaling vatbaar.

29. Gister hier gegeten. Als je de menukaart ziet verwacht je lekkere, verse, Spaanse tapas, maar helaas. Eerst worden er nacho's op tafel gezet, vervolgens brood waar we apart voor betaald hebben achteraf, terwijl we voor onbeperkt tapas gingen. Vervolgens opgewarmde magnetron gerechten zonder smaak. Alles was zout. Je proeft dat ze bezuiningen op kwaliteit.
    We waren zowat de enige gasten en we hebben ruim 2,5 uur daar gezeten voor 3 rondes tapas. Het duurde veel te lang. Ook de carpaccio als voorgerecht was slecht, niet zoals carpaccio hoort te zijn.. Alle gerechten waren duidelijk niet vers en bij onze tweede ronde werd ons verteld dat er geen biefstukjes en varkenshaasmedaillons meer waren. Erg slecht, zeker met de beperkte keuze die er al is. Achteraf geen korting of iets dergelijks, maar een fikse rekening voor 4 personen.
    Kortom, zeker niet voor herhaling vatbaar. Wij gaan wel ergens anders weer lekkere tapas eten.

30. Vandaag hier voor het eerst gegeten. De sfeer is op zich wel goed in dit restaurant, maar de prijs/kwaliteit verhouding is slecht. We hadden tapas besteld voor 20 euro per persoon. In totaal krijg je slechts 9 kleine gerechten (die overigens wel goed smaakten) en hier betaal je dan 40 euro voor. Met gemiddeld 4,5 kleine tapas gerechten zit je hier dus niet vol van, maar je betaalt wel de hoofdprijs. De menukaart was ook erg onduidelijk. De sfeer daarentegen was wel gezellig en de service was matig, maar wel voldoende. Al met al is het niet voor herhaling vatbaar, tenzij je een maagverkleining hebt gehad en veel geld wilt betalen voor weinig eten.

31. Vrijdag hier gegeten. Inrichting erg oud met de kauwgum onder de tafels geplakt. De borden waarvan je eet zijn ook aan vervanging toe. Uiteindelijk gekozen voor de spareribs. Niks te duur maar dat zou ook niet mogen omdat het vlees niet mals is en ook niet van het bot valt. De friet was nog gedeeltelijk ongebakken en dus hard. De aardappeltje met chili en cocktail saus was wel lekker. De bediening was ook niet super. De dame die wij hadden als serveerster liep zeer ongeïnteresseerd rond en er werd dus niet gevraagd of we nog wat te drinken wilden. Voor ons dus niet voor herhaling vatbaar.

32. De mensen die hier graag komen eten hebben waarschijnlijk iets aan hun smaakpapillen? Het eten is er rond uit slecht! We hebben vijf verschillende tapas gerechten besteld. Waarvan alle vijf niet te eten waren. De champions in knoflook smaakten niet naar champions maar naar plastic in maggie, de zalmwrap was gemaakt van een zweterige smakeloze pannenkoek en over de vulling nog maar niet te praten. De gevulde paprika was zeker gevuld maar met een kilo suiker! En dan nog de spare ribs! Wat alle andere gerechten te veel hadden dat had de spare rib te weinig. Er zat gewoonweg geen smaak aan en het vlees was van de kwaliteit: "supermarkt kiloknallers..."

Als kok van een restaurant zou het mij de eer te na zijn om zoiets aan je gasten te serveren. Dus besloot ik aan te geven bij de bediening dat het eten niet goed was. Na een kort gesprek met de kok kreeg ik als reactie op mijn feedback naar hem te horen dat het dan waarschijnlijk niet mijn restaurant was. Ik besloot daarop te melden dat als dit echt zijn overtuiging was hij zijn vak niet verstond. Hierop kreeg ik als reactie dat we waren uitgesproken. Daarna liep hij boos weg zijn keuken in.

Dus mensen als tapas je ding is moet je dus volgens hun eigen kok niet bij hun zijn!

33. Lekker eten, goede sfeer en bediening!

34. Het restaurant zag er leuk uit en daar bleef het ook bij, we moesten elke naar voren lopen of ze iets te drinken wilden opnemen en daarna moesten we weer naar voren om te vragen waar het bleef.

Het eten was koud en de merendeel gewoon echt niet lekker, ook duurde het erg lang voor het eten een keer kwam. We hebben meerdere keren geklaagd en het enige wat ze deden is in de verdediging schieten.

Kortom: zonde van je geld en je avond!!

36. Vorige week hier voor het eerst geweest, je moet geen claustrofobie hebben dan zit je hier helemaal verkeerd. De trap naar beneden is zeker voor oude personen niet aan te raden.

Ontvangst was niet echt gastvrij, zeker dat we hier voor de eerste keer waren (ook laatste) werden we niet echt welkom geheten. Even in het kort maar, voor ons de eerste keer dat we tapas probeerden, er werd niet uitgelegd hoe dit werkte en wat en hoe we een keuze moesten maken, zeg maar wat jullie willen bestellen werd er gevraagd!! Dan toch maar iets van de kaart besteld, nou we zijn wel iets gewend maar wat we hier allemaal kregen was allerminst van kwaliteit en smaak.

We vroegen om een karafje water, helaas ze hebben alleen maar flessen water (echt gastvrij) de rode wijn en rosé leek wel aanmaaklimonade (smaakte erg waterig).

Om een lang verhaal kort te houden: niet welkom, niet lekker gegeten, bijna geen vriendelijke bediening en een torenhoge rekening.

Voor ons vieren de eerste en zeker ook de laatste keer hier.
    Oordeel zelf maar, succes.

37. Gisteren heerlijk gegeten met mijn vriend! Overal meer dan genoeg van! Personeel zeer vriendelijk en genoeg ruimte voor een goede prijs. Volgende keer komen wij zeker terug!

38. Slecht eten, lijkt wel opgewarmd blikvoer. Heeft ook niets met Spaanse tapas te maken. 5-7 euro voor kleine porties tapas is best veel. 10 Tapas gerechtjes, en je bent al ruim over de 50 euro heen. Dat is veel geld, voor matig eten.
    Geen aanrader! Grote groepen maken het erg lawaaierig. Kunnen zij niets aan doen, maar is toch vervelend.

39. Jammer van de tortilla chips die aan tafel werd gebracht als gruis, lang wachten 2e portie. Geen aanmerkingen, lekker eten voor weinig.

40. Nou nou, het was heerlijk! Goede kok. Ik heb nu mijn buik te vol gegeten! Nogmaals heerlijk en mijn vriendin was ook super tevreden. We gaan nog wel een keertje terug voor de andere tappas.

41. Heerlijk gegeten, all you can eat tapas! Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het duurde soms wat lang voor de volgende ronde werd geserveerd maar ach de sfeer was goed en het eten heerlijk.

42. We zijn hier wezen eten met een Bongo-cadeaubon. De studentes die bedienen zijn aardig en doen hun best, maar voor lekker eten hoef je hier niet te komen. Ik zag helemaal voor me hoe ze de 'door de keuken geselecteerde tapas' uit hun blikjes en potjes stonden te scheppen. Hier wordt niet gekookt, alleen opgewarmd. Bij de warme tapas dan hè?

43. Onbeperkt spareribs besteld en maandmenu, eten was matig. Klaar met eten, geen spareribs meer gekregen? Kom niet meer terug.

44. Hele goede ervaring met dit restaurant, zeer goede, vriendelijke en behulpzame bediening! Het eten was erg lekker en het restaurant is heel sfeervol. Gezellig druk maar niet allemaal hutjemutje op elkaar. We hebben hier samen met een groep van 11 personen gegeten, en iedereen was even enthousiast! Voor de liefhebbers van tapas een echte aanrader!

45. 2 keer gegeten hier. De aardappeltjes en saus zijn om te smullen! Spareribs hebben wat weinig vlees. Je merkt dat als je ergens spareribs eet en het vlees laat goed snel los, en er zit veel op, dat het goede kwaliteit is en dat heb je bij La Puerta wat minder. En dat is jammer!

Ook zag ik dat de marinade er met een kwast op gesmeerd wordt voordat het de oven in gaat. Een beetje spareribs restaurant marineerd dit 24 uur van te voren. Dat was ook wel aan de smaak van het vlees te merken.

Personeel daartegen erg vriendelijk en vlot. Vind het een gezellige uitstraling hebben.

46. kees

47. Ik ga hier iets te vaak eten, ben al een aantal keer teruggekomen speciaal voor de heerlijke spareribs (onbeperkt). Doe me een plezier en bestel er de patatas bravas bij (in plaats van friet), daar krijg je geen spijt van! Ook de sangria is er fantastisch, neemt me elke keer weer terug naar Spanje. De tapas heb ik er nog niet gehad, ben het steeds van plan maar val dan toch weer voor die spareribs...

48. bert de vis

Gister geprobeerd om lekker een tapas-avondje te houden; na een warme ontvangst werd er een tafel die net vrij was gekomen voor ons schoongemaakt, vrijwel direct werden wij door de sfeervolle werfkelder heen geloodst.

Eenmaal aangekomen bij ons tafeltje hebben we op ons gemakje de menukaart kunnen inzien, letterlijk want het duurde een poos voordat wij ons drankje konden bestellen.

Na een klein half uur hadden we dan eindelijk ons flesje huiswijn op tafel staan, de tapas die lieten nog even op zich wachten.
    De bediende kwam uiteindelijk na 3 kwartier aanwandelen met onze tapas, we hadden er 9 besteld per persoon maar kregen er 5 op tafel gekwakt. Eetsmakelijk werd er nog half nageroepen terwijl de bediende alweer op weg was naar de volgende tafel.
    Geen karafje water voor ons, althans we kregen de tijd niet om dit te bestellen.

Na de smakelijke (schijnbaar) eerste ronde van de tapas konden we een 2e poging wagen voor onze karaf met water. Dit werd genoteerd en net zo hard weer vergeten; superfijn!

Nadat de 2e ronde tapas aan kwam gevlogen hebben we nogmaals om die.. je raad het al.. karaf water gevraagd. Antwoord was (half weglopend) "ja is goed".
    De 2e ronde tapas was minder prettig, droge ongemarineerde spare-ribs, droge kippenvleugels en last maar zeker not least; een champignon gevuld met overheerlijke roomkaas, een walnootje en met een zeer bijzondere topping op de roomkaas: het was wit, hard en behaard.

Dit was een duidelijk geval van eens maar nooit meer.

49. Gister wezen eten met een gift for 2 bon. Er was erg vriendelijk personeel, snelle bediening en super goede tapas. Voor herhaling vatbaar. Hier kreeg je waar voor de bon. Groetjes Peter en Nolda

50. Theo & Dea

Valentijn. Ik was niet de enige die dat dacht. Er moest wat ingeschoven worden, heeft onze stemming niet bijzonder beïnvloed. Wat Ik spijtig vind is dat ik mijn spa rood niet uit het flesje geserveerd kreeg (grote fles?). Jammer. Voedsel was prima, gesmuld, alles op. De sfeer, ondanks de drukte, was niet vervelend. Wat wil je met Valentijn? Bij het afrekenen vroeg ik la Cuánto por favor dat leidde tot hilariteit, niks mis mee en bij weggaan Buenos noche, tenslotte zijn we in La Puerta. We komen zeker terug. Dank en alle goeds.
    D&T

51. Bediening altijd vriendelijk en gezellig. Wederom lekker en ontspannen gegeten met de familie. Tomatensoep voor kind aangepast. Was geen enkel probleem! 1 tip; Menukaart mag wat duidelijker.

52. Matthieu Reijers

53. Charlotte

Goede ervaring, leuke sfeer! Onze twee persoonstafel wel wat krapjes tussen het pad en de muur. Verder enorm goed gegeten.

54. Menukaart zeer onoverzichtelijk... Echt niets van te maken. Gerechten voldoende maar had wel het idee dat ze er zo min mogelijk energie in staken en het zo weinig mogelijk mocht kosten. Sfeer is wel leuk!

55. Waren met een groep. Duurde even voordat de bediening door had dat iedereen wel wat te drinken wilden bestellen (sommige schoven wat later aan). Menukaart liet lang op zich wachten. Zelf maar bediening aangesproken. Bediening kwam chagrijnig over. De menukaart was slecht te lezen, rommelig, onoverzichtelijk... Uiteindelijk met z'n allen aan de tapas gegaan. Weer zelf bediening moeten aanspreken om wat te bestellen. Eten liet lang op zich wachten. Ruim een uur! Een tafelgenoot sprak de bediening aan of frituren (veel gefrituurde gerechten besteld) nu een uur moest duren. Er werd ons medegedeeld dat alles vers bereid is bij hun en dat dat gewoon langer duurt. Eten gekregen, maar frietjes moesten nog nakomen. Misschien moest de aardappel nog gesneden worden? De tapas was veel en gewoon lekker. Voor de rest een sfeervol restaurant. Bediening kan beter!

56. Gister gegeten met 6 personen, tapas 'grande' van 12 porties. Was prima in orde. Eten was warm, prima verdeeld en meer dan genoeg voor ons zessen. Prima service, aardig personeel en mooie ambiance in de stadskelders van Arnhem.

57. Ontzettend lekker eten voor een goede prijs! De porties zijn, voor tapas, royaal. De champignons vond ik erg aan de zoute kant. De garnalen, gevulde pepertjes erg lekker. Meestal vind ik de gehaktballetjes bij tapas restaurants niet zo bijzonder en een beetje flauw, maar deze vond ik erg lekker!

Ik raad iedereen dit restaurant op een bijzondere locatie (in de stadskelders van Arnhem) aan!

58. Gister voor het eerst bij La Puerta geweest. Maar ook gelijk voor het laatst. Diverse tapas besteld waaronder gevulde champignons, spareribs en varkensmedaillon. De spareribs waren wel lekker, de champignons uitgedroogd en de varkensmedaillon lekker van smaak maar nog net iets te rauw. Vervolgens als dessert een chocoladedessert besteld die extra op het bord stond (niet op de kaart). Hier stond bij een chocolademousse van bruine en witte chocola en chocolade ijs. Vervolgens een half uur op het dessert gewacht en hier kregen we 3 bollen chocolade ijs en iets wat op een bruine chocolademousse moest lijken in een bakje. (waar is de witte chocolademousse?). De chocolademousse was niet luchtig en lauw, het leek meer op lauwe slagroom met een bruine kleur. Aangegeven bij de borden afhalen dat de mousse niet lekker was, als antwoord kregen we: 'ja klopt, deze is net gemaakt vandaar dat het ook zo lang duurde' (mousse moet toch minimaal een aantal uur in de koeling staan voordat het geserveerd kan worden. Dus ze weten dat het niet gelukt is en toch wordt het geserveerd. Op het bord stond € 6,00 voor dit dessert en op de bon € 6,90. Na hier mijn beklag over te hebben gedaan wordt er eerst gedaan alsof ze je niet horen en wordt het totaalbedrag nogmaals gezegd. Uiteindelijk is het dessert van de bon gehaald, maar dit ging niet van harte.

59. Eten was heerlijk. Koffie latto machiata was lauw en smaakte niet naar koffie. Helaas hadden we geen tijd om te reclameren ivm trein. Maar zou ook niet nodig moeten zijn.

60. Het is erg gezellig, vooral omdat het onder de grond zit!
    Ze hebben lekker eten en een goede service.

61. De sfeer/ambiance is top dat hebben ze zeker goed gedaan, de eerste indruk was goed, tot dat we aangesproken werden voor onze bestelling, de serveerster beleef klanken roepen als Huhh en wat (omdat ze niet echt bezig was met ons). Over het algemeen heeft het gesmaakt maarja als ik de zelfde producten haal bij de aldi zal het ook smaken, ik bedoel patatas bravas zijn ( in mijn woordenboek) geen krieltjes met ketchup/mayo. Ook geef ik de voorkeur aan verse producten ipv bv champignons uit blik

62. Pas nog met goede vriend Spare-ribs gaan eten in de kelders van La Puerta. Weer erg goed bevallen, Spare-ribs en vooral ook de Patatas-bravas zijn erg lekker.. Onbeperkt voor € 14,50 helemaal geen slechte keuze dus :-) Lekker hoor!!

63. Tom 182 punten

Weinig tapasbarren in arnhem, dus weinig concurrentie, je start met taaie tortillachips met C1000 ketchup, alles veeeel te zout, gehaktballetjes zo uit blik, rest gaat wel. Bediening rekening van 78 euro gekregen, terwijl 34 moesten betalen...toch gek dat veel mensen positief blijven...

64. Alwin bloem

Ik ben zeer chique en goede restaurants gewend en had een gift for 2 cadeau gekregen. Nadat ik een mix van positieve en negatieve reacties had gelezen ging ik met een kleine tegenzin erheen.
    De service was de grootste klacht welke ik op deze site las. Nou la Puerta krijgt echt een 10.
    Ik had de menu kaart niet goed gelezen en iets verkeerd besteld. Kosteloos en in een moordendtempo stond een nieuw gerecht voor mijn neus. De rest van de avond ook goed bevallen en je kan je eigen tempo bepalen qua serveren.

Ik zeg voor een leuk cadeau of gezellig even een hapje echt de moeite waard. Wil je de hele avond uitgebreid uit eten met de beste wijnen, dan zijn er andere restaurants in de omgeving aan te raden. Eetsmakelijk

65. Ik eet hier regelmatig en heb alleen maar lof voor dit restaurant. De kwaliteit van het eten is zeer goed en het is niet duur + het personeel ziet er verzorgd uit en is zeer attent. Zeker een aanrader!!!!

66. Roy 17 punten

Gisteren samen wezen eten voor de film. Als spanjaarden hadden we eens zin in spaans eten. Goede sfeer en aankleding. Bediening waardeloos! Lang moeten voor we de menukaart kregen en de drankjes werden gevraagd. Lang moeten wachten voor de drankjes kwamen. Bestelling moest in het Nederlands want hij wist de Spaanse benaming niet! Wat een lachtertje! Er is nietéén keer geïnformeerd of alles naar wens was. Niet gastvrij en proffessioneel! Eten was niet verkeerd. Mag wel wat meer knoflook en smaak. Bestel je pan con ajo.. blijkt dat gewoon stolbrood met kruidenboter te zijn. In de keuken allemaal Hollandese jonge mensen.. tja dan krijg je ook geen Spaans eten! Tip aan de eigenaar: laat de naam Spaans restaurant weg, want dat is het net niet en doe wat aan je personeel!

67. Snel geholpen, lekker en warm gegeten en voor een vriendelijke prijs.

68. Voor het eten zou ik nog een keertje gaan, voor de bediening absoluut niet. 1 ober was vriendelijk, maar erg bleu en de bedienende dame ronduit onvriendelijk op het onbeschofte af. Lang moeten wachten om te kunnen bestellen. Daarna lang wachten op het drinken. Toen weer lang wachten op het eten. Na een uur 1 keer te drinken gehad en nog niets te eten. Gelukkig maakte het eten een hoop goed. Heerlijke gamba's en ook de varkensmedaillons zijn een aanrader. Het toetje viel echter weer tegen. Een dame blanche die al een tijdje gestaan had blijkbaar, de slagroom en het ijs waren al bijna volledig gesmolten. Een tip voor de eigenaar, neem wat meer en kundig personeel in dienst. Een volle zaak met drie man willen bedienen is funest voor je klandizie. Mensen komen namelijk niet alleen voor het eten, maar ook voor het totaalplaatje.

69. Met onze dinnerfor2-bon zijn we (weer eens) gaan eten bij La Puerta. De bediening was vriendelijk en voortvarend, de (2x8) tapas waren heel gevarieerd en verrukkelijk en de sfeer onder de oude keldergewelven is prima. Een uitstekende en betaalbare gelegenheid in het hart van Arnhem, waar je graag terugkomt (wij inmiddels 4 maal).

70. Omdat wij een Bongo-bon hadden gingen wij naar La Puerta om wat te gaan eten. De bon hield in 2 x 5 tapas. En drinken voor eigen rekening. Er zat geen prik in de 7-up en hij was lauw. Ook de wijn smaakte niet. Kwa sfeer zag het er redelijk leuk uit zo in de kelder, afgezien van de bedrading..Ook het eten viel tegen. Ik vraag me af of de kip wel gaar was. Ook was het lauw en dus niet erg lekker. De bediening was traag. Wij komen hier niet weer en we zullen het ook niet aanraden om heen te gaan!

71. Alhoewel de service er soms een beetje aan over laat, toch een uitstekende keuken in huis. Heerlijk en vooral het vlees echt bereid met liefde.

72. Hans&Elly

Nou Nou, Jammer van deze tapasbar.
    Ik kwam vaker hier eten, maar het personeel en eten is heel erg achteruit gegaan.
    Bediening snapt werkelijk niet hoe het werkt, klantonvriendelijk.
    Eten lauw en niet smaakvol, en het was daar zo lekker.

73. Hadden een bon van Living Social dus prijs/kwaliteit was niet van toepassing.

Waren vrij vroeg maar werden goed en vriendelijk geholpen door toch wat onervaren personeel.

Verder super locatie met lekkere sangria's

74. De bedoeling was gezellig met ons gezinnetje te eten, maar door de uiterst trage bediening en matige sfeer (ondanks de grappige locatie in de kelders) werd het toch een anticlimax. Aandacht geven aan de clientèle is iets wat maar een beperkt deel van de bediening in het vaandel had staan.
    'Onbeperkt gamba's eten' wordt vooral beperkt door het halve uur wachten op een 6-tal (beste lekkere) gamba's.
    Gemiste kans La Puerta!

75. Ik ga hier altijd heen als ik in Arnhem ben. De locatie is wat onopvallend omdat er 2 ingangen zitten waarvan 1 in een steeg en de andere wel bij de winkelstraat. De tapas is erg lekker vooral de gamba's zijn erg lekker. De menukaart is leuk samengesteld en het restaurant heeft een warme sfeer.

Ik zou dit restaurant zeker aanbevelen als u lekker gezellig met z'n tweetjes uit eten wilt. voor groepen is het ook zeer geschikt.

76. Leuke sfeer, goede bediening. Ga regelmatig eten bij La Puerta. Vooral de gamba's en de gevulde champignons zijn erg lekker. Ga zeker nog vaak eten bij La Puera. Een echte aanrader.

77. Niet naar toe gaan!! Waardeloos. Je zit 2 uur te wachten op 10 miniporties. De bedieining komt zelfs niet als je 5 keer gevraagd hebt. Drinken komt niet. Geen servetten. Het eten is saai. Nog nooit zo slecht gegeten.

78. Karolos

79. Vanwege een verjaardag naar dit restaurant gegaan. Eenmaal binnengekomen een leuke setting in de oude kelders van Arnhem. De menukaart krijg je in de vorm van een oude LP, tot zover een leuk begin van de avond.
    Als een serveerder de bestellingen op komt nemen en ik vraag hoe het in zijn werk gaat aangezien er niet 1 menu is maar meerdere tapas geeft hij bot aan dat er niets uit te leggen is en ik gewoon moet lezen wat er op de kaart staat, daarnaast kijkt hij niemand in de ogen aan.
    Eenmaal de gerechten besteld duurt het maar liefst 1,2 uur voordat er opgediend wordt. Hongerig als je bent begin je lekker te eten, maar het moge niet zo zijn. Ik heb nog nooit zo slecht gegeten! Inktvisringen die zo enorm zout zijn dat je de volgende dag de hele dag van collega's aan moet horen dat je knoflook op hebt. Stukjes plastic in het eten. Lam wat totaal niet gebakken is. Niets maar dan ook niets is op smaak gebracht en bevat alleen maar heel veel vet en knoflook.
    Tussendoor kwam er nog een serveerster die alleen maar liep te hoesten op onze borden en te kennen gaf dat ze de menukaart nog niet kende.
    Sorry hoor, maar ik kan hier totaal geen voldoende voor geven, het is ronduit schandalig dat mensen dit accepteren.
    Ik ging deze avond heel teleurgesteld naar huis. Mij zul je hier niet meer terugzien.

80. Emma 269 punten

Al een paar keer bij dit restaurant geweest met verschillende gezelschappen (familie, vrienden, met zn tweeën en met groot gezelschap). Eten is prima, geen culinaire hoogstandjes maar lekker eten voor een schappelijke prijs. Op drukke avonden duurt het soms redelijk lang voor de gerechten geserveerd worden, maar bediening is vriendelijk en de sfeer is goed dus het is niet heel storend. Ook met verschillende eetwensen (vegetariër en iemand die geen vis lust) toch voldoende gerechten om uit te kiezen.

81. We hebben hier erg lekker gegeten, we hadden een gift for 2 kaart we vonden het wel jammer dat we geen keus mochten maken, want dan hadden we niet voor een spinazietaartje, inktvisringen en spare ribs gekozen. Maar de rest was allemaal super lekker! Wil hier zeker nog een keer terug om zelf van de kaart te bestellen!

82. Een erg leuk en gezellig tapas restaurant. Het eten is heerlijk en de keuze voldoende. Kortom goed en gezellig eten in een leuk ingericht restaurant. Ook niet onbelangrijk, het is zeker niet te duur.

We komen er een paar keer per jaar en dat al 6 jaar intussen.

Echt een aanrader!

Mvg. Richard.

83. Geweldig restaurant! Heb er een paar dagen geleden heerlijk gegeten met vrienden (waren ook erg enthousiast). Een goede menukaart met veel keuze uit verschillende tapas! De combinatie van lekker eten en een goede/snelle bediening heeft ons absoluut een top avond bezorgd! Ik kan het iedereen aanraden om hier eens lekker te gaan eten.

84. Gift for 2 kado gekregen. Dus bij La Puerta gaan eten. Bediening erg slecht, tapas waren redelijk, tafel was nog nat. Servetten stonden er niet, 2 keer om moeten vragen.

85. Wij hebben er en keer met een hele groep gegeten. Het eten was zeer goed, vooral de variatie van de gerechten, voor ieder wat wils.

De bediening was heel vriendelijk en goed en de sfeer van het lokaal was ook zeer goed.

We hebben een hele gezellige avond gehad en het is zeker een aanrader.

86. Marjolein

Heerlijk gegeten! Verse ingredienten en de gerechten zijn vers bereid. Goede combinatie van ingredienten. Goede kaart met veel afwisselende gerechten. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Gezellige/romantische sfeer in de kelders (erg leuke locatie). Goede en vriendelijke bediening. Zeker een aanrader!

87. Ik heb hier nu een paar keer gegeten en ik vond het alle keren heel erg lekker. We werden snel bediend en de producten waren lekker vers. Vooral de dadels met spek en de patatas bravas zijn aan te raden. Er hangt een gezellig sfeertje! Ik kom er zeker snel nog eens terug.

88. Heb hier denk ik twee keer gegeten. De bediening is inderdaad niet al te snel en vriendelijk! Eten is voornamelijk magnetron of frituur kwaliteit. Ook de tapas buiten de kaart om die op het bord stonden werden niet even vermeld aan tafel aangezien wij geen zicht op het bord hadden. Jammer, gemiste kans! Ziet er mooi uit in een kelder dat wel. Maar daar kom ik niet voor.

89. Zelden zo slecht gegeten voor zoveel geld. Na een verplicht hoofdgerecht (Gift4two) twee keer 5 zogenaamde tapas gehad. De hier al veel genoemde droge ballen in Stroganoff-saus, restjes kip in tomatensaus, diepvries calamares, stokbroodje, mini-schaaltje salade en als hoogtepunt patatas fritas (vierkante patat met mayo/ketchup saus). Heb er buiten de muziek niks Spaans aan kunnen ontdekken. De bediening is erbarmelijk traag (wel vriendelijk), de aankleding aan tafel armoedig en er is maar één uitgang uit de achterste kelder (beetje eng).

Daarnaast zijn de porties erg klein.

Kortom, een Spaanse aanfluiting!

90. Een restaurant waar absoluut geen sprake is van originele tapas! ; o.a. droge gehaktballetjes, simpel tomatensausje uit blik erover, alle andere hapjes net zo slecht, geen creativiteit in de keuken! Bediening doet wat is opgedragen....geen aankleding tafel. Geen opscheplepeltjes b.v. als je met drie hetzelfde menu hebt, schuif het er maar uit. Nou ja, al met al, heel slecht, niet gaan eten en zeker niet voor het geld wat je er voor moet betalen, schandalig.

91. Mijn vriendin en ik hebben hier zojuist gegeten met een Gift4Two-card. Kregen een tapas-gerecht met 10 hapjes. Van tevoren hebben we - na een niet al te hartelijke ontvangst - aangegeven beiden geen vis te lusten en dus liever vlees oid te willen. Meteen al werd ons te kennen gegeven "het komt zoals het komt, dan eet je het maar niet op".

En ja hoor, vervolgens kregen we tóch gewoon vis bij de hapjes, de serveerster vond het zelfs nodig te zeggen "ik zet het wel apart op tafel, dan kijkt u maar".

Al met al werkelijk triest hoe onklantgericht dit restaurant te werk gaat. De rest van de hapjes waren wel lekker maar zeker niet bijzonder.

Absoluut niet voor herhaling vatbaar!

92. Afgelopen woensdag 27-1 met het werk gegeten bij La Puerta.

Tapas waren aardig goed te eten, wel een beetje standaard hapjes.

Bediening kwam niet echt enthousiast over, hadden er geen plezier in. We werden later op de avond echt weg gekeken. Niet echt vriendelijk.

93. Paar dagen geleden gegeten met wat collega's. Erg langzame bediening, er was een meisje die wel echt doorliep en zich duidelijk ergerde aan haar slome mede collega's.

Eten was wel lekker, maar duurde ook een eeuwigheid! Sfeer is wel leuk, mooie locatie. Wijn is niet te drinken.

94. Prachtige locatie in een historische kelder. Heerlijke tapas.

Minpunt: Erg langzame bediening, die niet veel aan ontvangst e.d. doet.

95. Lekker gegeten, snelle bediening, prachtige omkadering!

Een groot minpunt: 4% extra op de rekenging voor betaling met een buitenlandse kredietkaart is echt stevig overdreven!

96. Ik heb hier nou een paar keer gegeten en ik blijf van mening dat het een lekker en gezellig restaurant is. Het is qua smaak wat ik verwacht van Spaans eten, heerlijk dus!

De uitstraling van het restaurant is lekker knus en warm.
    Ik vond de bediening erg vriendelijk, snel en gastvrij. Al met al een prima restaurant om te eten. Een aanrader dus!

97. Best wel aardige tent om gezellig een hapje te eten. Geen toptent maar ach, wel leuk. De locatie maakt een boel goed (middeleeuwse kelder).

98. Ik begrijp werkelijk niet dat mensen hier de tapas aanprijzen.
    Smakeloze gehaktballetjes in een te waterig tomatensausje, inktvisringen uit de diepvries, kant en klare spareribes, wederom uit de diepvries (die van de Lidl uit diepvries zijn beter). Gevulde niet verse champignons, 4 kleine stukjes stokbrood met een vleugje kruidenboter en simpel gesneden tomaat. Zelfs de sausjes komen uit een kantenklare fles.

Voor een restaurant dat toch nog vaak vol zit, waarschijnlijk door zijn ligging, is het schandalig dat je mensen dit simpele, niet verse voedsel aan durft te bieden.

99. Het is een leuk en gezellig tapasrestaurant, goede sfeer. Alhoewel, de bediening iets sneller had gekund.

Eten is lekker, genoeg keuze aan tapas en patatas bravas zijn zeker aan te raden!

100. Slechtste tapas restaurant waar ik ooit heb gegeten. Bediening sloom, we moesten veel te lang op het eten wachten en al het eten dreef in het vet.

Geen aanrader!

Volgende pagina