La Puerta in Arnhem

U kunt (overdekt) parkeren in parkeergarage 'Centraal', parkeergarage 'Langstraat' of op de 'Blauwe golven' (onder de Nelson Mandela brug)

La Puerta laten bezorgen?

Online eten bestellen

ma 17:00 - 22:00
di 17:00 - 22:00

• All you can eat
  • Bezorgen

ma 17:00 - 22:00
di 17:00 - 22:00

Het eindcijfer is 6. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1208643958 10
1249619300 80
1352057657 66
1413520671 70
1526202864 58
1577422042 54
1710591906 59

1. Net gegeten en het was erg lekker en gevarieerd!
    Prijs kwaliteit is meer dan goed. Aanrader.

2. Sonja Brouwer

Eerste paasdag hier gegeten, geen aanrader. Had pangafilet besteld, kon geen saus kiezen terwijl dit wel op de kaart stond, alleen tomaten saus bah bij vis. Klein bakje salade en de frietjes waren echt allemaal kruimels en harde stukjes. Kortom geen feestje

4,7
  3. Daar komen wij nooit meer.
    Gezelligheid is hier ver te zoeken en het eten, als je het geduld hebt om zo lang te wachten, lijkt niet op Spaans eten. Dat zijn we vele malen beter gewend.
    De plaatselijke frietzaak doet het beter.

2,8
  4. Pre fab eten dat slecht bereid is.
    Je kunt beter de tapas van Albert Heijn kopen, lekkerder en goedkoper.
    Bediening doet echt z’n best en is super aardig.
    Geen sfeer.

1,8
  5. Het was echt super lekker!
    Het was heel snel bezorgd.
    Vriendelijk personeel en een goeie prijs.

Zeker een aanrader!

6. Jansen Almelo

Sfeervol, echt lekkere tapas en bediening was vlot en vriendelijk! Aanrader.

7. Vorige week gegeten bij La Puerta. Mooie plek in die kelder, kwaliteit van het eten was best o.k., maar dit is geen tapas eten. Op basis van de bon die we hadden gekregen (en hetzelfde bedrag bijbetalen) konden we "kiezen" uit twee rondes van 6 tapas, die de chef voor ons ging uitkiezen. Twee keer 6 tapas tegelijk op tafel betekent flink dooreten omdat anders de gerechten koud worden (er zaten overigens geen koude gerechten bij). We stonden na iets meer dan een uur weer buiten. Dat is geen tapas eten. Tapas eet je op je gemak (dat doen ze in Spanje ook) en je moet zelf kunnen kiezen wat je wanneer en hoeveel tegelijk wilt eten. Mooie gelegenheid, maar de formule is zodanig niks dat ik hier niet meer terug kom: vreet-je-snel-vol-en-dan-wegwezen. Dat doet zwaar afbreuk aan de kwaliteit van het eten en de mooie gelegenheid. Paar jaar geleden al dezelfde ervaring opgedaan. Nu dus weer hetzelfde. Ik loop voortaan la puerta van La Puerta voorbij.

5,7
  8. Tapas waren best lekker, maar halverwege konden wij niet meer lekker zitten, omdat we vaak een muis zagen...

9. Henk

10. Slechter dan slecht ! Geboekt via social deal (€ 14,- pp). Arriveerden om 19.30 uur. Na 45 minuten 1e drankje op tafel, na nog eens 20 minuten werd dan toch eindelijk de bestelling opgenomen. (Er waren maar 4 van de 15 tafeltjes bezet). Om 21.00 dan toch eindelijk de 1e ronde van 2 ronde's tapas.
    Om 21.45 uur de 2e ronde tapas; wrap bevatte 2 hele lange blonde haren (en die waren niet van ons). Hadden nog recht op een dessert, maar we hebben betaald en zijn gegaan. Regelrecht naar Febo gegaan om friet te halen. 6 miniscuul kleine tapas per persoon is absoluut te weinig - en wij zijn echt geen grote eters.
    Uiensoep van het menu was bouillon (geen sliertje ui te bekennen) en kabeljauwfilet was eveneens miniscuul klein, en viel compleet uit elkaar (gaar gekookt).
    Wat een aanfluiting !!

11. Shannon

Via socialdeal een arrangement geboekt bij la puerta. Het was al snel duidelijk waarom deze zaak zaken doet met social deal. 45 Minuten moeten wachten voordat ze überhaupt kwamen voor drinken en de menu kaart. Daarna ook enorm lang moeten wachten op de gerechtjes die overigens wel smaakte, maar erg weinig waren. Een tapas menu, erg leuk. Maar niet als je met 2 personen maar 2×6 kleine gerechtjes mag bestellen.

4,9
  12. Nog nooit van ons leven zo slecht gegeten maar volle prijzen rekenen 60euro 16tapas hapjes ongeloof dat dit nog bestaat ga liever naar de concurrent daar krijg je waarde voor je geld

1,5
  13. Vroeger was dit mijn lievelingsrestaurant. Bij binnenkomst snel een tortilla chipje ontvangen en drinken. Ook het stokbroodje kwam snel. Daarna duurde het 45 minuten voor we de kaart kregen. Andere gasten kregen steeds eten. De mensen naast ons waren ook erg verbaasd. Omdat ik al even niet geweest was was ik niet bekend met het all you can eat concept. Na eindelijk de kaart gekregen te hebben en ze eindelijk weer terug kwamen vertelden we dat we graag onbeperkt wilden eten. Er werd erg onvriendelijk op gereageerd en we kregen een ander briefje. In gevuld en weer lang wachten. We hebben het briefje zelf weggebracht. Na totaal 1.5 Uur wachten hebben we om de rekening gevraagd. Daar was de dame in kwestie niet blij mee. Ze zei ik heb het net bij de keuken neergelegd. En het is erg druk. Er waren 5 tafels bezet en zij waren erg druk met thuisbezorgd terwijl wij compleet werden genegeerd. De dame naast ons keek medelijdend naar ons toen we vertrokken. Ik zei wij gaan ergens anders eten. Nou dat begrijp ik heel goed zei ze. Er werd nog iets van een halfbakken excuses gemompeld en toen hebben we betaald. Vreselijk restaurant met vreselijke bediening! Wat is er gebeurd met la Puerta? Gelukkig hebben we ergens anders nog heerlijk gegeten.

14. Social-deal arrangement gedaan maar dat bleek geen goed plan. Van vastgeplakt zitten aan een vieze tafel met zeer matig eten - liefdeloze standaard gerechten die drijven in dezelfde te hete saus tot de geserveerde rode wijn (in een te klein portglas - geen wijnglas dus - dat slechts voor 3/4 vol zit). Voor € 3,80 per glas mag je echt meer verwachten. Opsteker: de köfte en de aardappeltortilla waren erg lekker!

Personeel werkt erg hard, absoluut zichtbaar maar gehaast en zonder echte aandacht voor de gasten. Zonde zonde zonde, met wat meer tijd en liefde zou je hier erg fijn kunnen eten want de locatie is super, het gewelf is prachtig! Keertje goed poetsen en een interieur update zou wonderen doen. Ik kom graag terug als het klaar is.

5,1
  15. Ann Voort

Geboekt via sociale deals, en dat was te merken… De te kiezen tapas kreeg je op een slecht gekopieerd papiertje. Twee rondes van elk zes tapas, maar jij en je partner moeten dan wel dezelfde tapas nemen😣 Zeer kleine gerechten, wij kozen bijv. Champignons met room en walnoot ; dan krijg je voor twee personen twee champignons. Varkenshaasmedaillons, twee stukjes, niet groter dan een champignons. Patat was ook een gerecht kon kiezen dat was wel een behoorlijk hoeveelheid - ja patat is ook niet zo duur maar 't vult wel!)

16. Lang geleden dat we zo slecht gegeten hebben in een restaurant, en dat voor bijna 140 euro voor 4 personen. Onbeperkt tapas komt zo langzaam door in een halfvolle zaak dat je je afvraagt of dit expres gaat, en het eten dat geserveerd worden is of kant en klaar uit de vriezer en in de pan/frituur, en de dingen die wel vers leken zaten in sausjes waarvan je je afvraagt of de kok ze zelf wel heeft geproefd. Wij gaan hier in ieder geval nooit meer heen, en ik kan het dan ook een andere van harte afraden.

1,4
  17. Prima gegeten gisteravond. De service was top en ook de aandacht en behulpzaamheid richting ons kind van 1 jaar was zeer positief! Een prettige avond gehad!

18. Zeer smakelijk gegeten. De kaart is iets minder uitgebreid dan de ketens van tapa's restaurants maar deze is een echte aanrader. Het lijkt wel aslof ze door een kleiner menu er meer aandacht besteed wordt aan wat er wel op de kaart staat. De keuze is nog steeds genoeg maar smaakte fantastisch. De aankleding is leuk. Een prima restaurant voor een romantisch etentje.

19. Erg slecht. Na 2 uur zitten één voorgerecht en één ronde tapas gehad. Daarnaast was het eten erg matig en de service slecht. De bestelde tapas uiteindelijk betaald en ergens anders gaan eten. Geen aanrader.

20. Zondagavond 28 oktober met vier personen gegeten bij La Puerta. Eén van de slechtste ervaringen in tijden. Vanaf het moment dat we binnenstappen, geen aandacht voor onze tafel. We zijn de 4de tafel die binnenkomt en de laatste tafel die wordt geholpen. Er staat acht man sterk aan personeel en er zijn in totaal maar 14 tafels in het restaurant. We hebben het eerste half uur gezeten met 1 drankje en een kaart. Eindelijk worden we, als laatste, geholpen, blijkt dat we de verkeerde kaart hebben gekregen. Voor onbeperkt tapas horen de gasten een andere kaart te krijgen… Na de opmerking dat één van ons een notenallergie heeft, wordt de opmerking gemaakt: “O, ik laat de kaart wel hier, dan kunt u zelf de gerechten uitzoeken” (In de kaart wordt er alleen notitie gemaakt van de allergieën Gluten en Lactose, geen van onze allergieën). De juiste kaart voor ‘onbeperkt tapas’ wordt gehaald en daar zitten we weer.. Na een 20 uur wordt ons kaartje opgehaald en worden onze voorgerechten gemaakt.. Na weer 20/25 minuten komt het op tafel: smakeloos en karig. In de tussentijd wordt er geen enkele keer gevraagd of we nog wat willen drinken, maar wel constant lege glazen voor onze neus. De eerste ronde tapas (2 p.p.) worden gemaakt. 45 minuten later krijgen wij deze geserveerd. Helaas niet alle gerechten zijn compleet, het smaakt niet bijzonder of heel lekker. Wij zijn naar één van de bedienend medewerkers gestapt, gevraagd of wij de genuttigde gerechten konden afrekenen en mochten gaan. Hij verbaasde zich over de slechte ervaring en gaf aan dat hij het zich niet kon voorstellen. Hij laat ons het volledige bedrag, 100 euro afrekenen en we kunnen gaan. Wij komen hier nooit meer terug.. Jammer voor ons en voor het bedrijf.. Wij waren namelijk één van de weinige gasten die geen gebruik maakten van een deal, maar de volle pond bereid waren te betalen..

1,4
  21. Pas gegeten. Hoge verwachting. Entourage viel tegen en het eten nog meer. De kelders hebben van zichzelf al een sfeer, daar Weerd niet veel aan bijgedragen. De soep was heerlijk, de rest viel erg tegen. Het leek wel opgewarmd.

22. Madelon Bouter

23. Afgelopen zaterdagavond 26 mei gegeten met 4 personen bij Puerta, wat een teleurstelling!
    De omgeving belooft wat, de stadskelders in Arnhem maar het lijkt meer op een pizzaria uit de jaren 60, geen sfeer plakkerige tafels en toiletten die je de beleving geven van een Duits autobahn wegrestaurant in de vakantie drukte.
    De bediening en de service was goed maar wat een slecht eten, uiteindelijk gekozen voor de 4 x tapas extra a 20euro per persoon, helaas was zo slecht dat het bijna niet te beschrijven valt, eerst een reeks van 5 bakjes met tapas en daarna een serie van 4 bakjes met hapjes. Nee niet per persoon maar midden op de tafel voor ons 4-en… Simpele vette hap, te weinig en zonder fantasie. Als toetje dachten we al dat zal niet veel beter worden en we hebben 1× Churros besteld en jaa hoor de 2 zielige slappe deegsliertje, wederom te slecht voor woorden en gelukkig maar 1× besteld. Alles bij elkaar meer dan 100 euro voor een maaltijd met drankjes die misschien 40 euro zou mogen kosten, werkelijk nog nooit zo iets amateuristisch meegemaakt.

2,2
  24. I found the food very bad. No similarity what soever with Spanish tapas or Spanish food any kind.
    And not tasty, not pleasant to it.
    Besides, portions are ridiculously small, not in the 'terracotta' container showed in the photo in the website but in the type of containers commonly used to put lives or peanuts e.g. 4 fried calamari rings is what you get when you order the calamari tapa. And the calamari are like the ones you buy already prepared in the supermarket ready to be deep fried.

25. Teleurstellende ervaring gehad die bijna onze Tweede Kerstdag (2017) in het water deed vallen. We waren met dertien personen, waarvan zeven kinderen. De volwassenen en de twee oudste kinderen hadden onbeperkt tapas voor € 25,- pp en de overige vijf kinderen het royal- menu van € 20,- pp.
    Het begon al met het voorgerecht bij de onbeperkte tapas waar de serveerster vroeg wie er 'een slaatje' besteld had en bij geen reactie werd er 'een salade met iets van kaas er doorheen' geroepen. Dit had een salade geitenkaas moeten zijn, maar hier was geen brokje van te bekennen. Wel zaten er enkele kruimeltjes Hollandse Gouda- kaas doorheen en bij een klacht hierover probeerde de chef bediening zich eruit te lullen door te beweren dat de zogenaamde geitenkaas aan de gele kleur kwam door de gember die in de salade verwerkt zat en daardoor op Gouda- kaas leek.
    Vervolgens duurde het een half uur voordat we onze eerste gang tapas kregen, een paar lullige bakjes die je met een paar happen leeg hebt en ook nog eens niet te pruimen waren. Zo waren de 'mosselen gebakken in olie' gefrituurde deegballen met een verschrompelde mossel erin en waren de 'asperges in rolletje spek' uitgedroogde sprieten. Hierna mochten we een formuliertje voor de tweede ronde invullen en duurde het vervolgens anderhalf uur voordat we weer iets te eten kregen en werd dit zeer gefaseerd opgediend. We zaten op dit moment al twee uur in dit restaurant waar we eigenlijk voor twee en een half uur hadden gereserveerd en al die tijd hadden de kinderen die de royal- menu's hadden nog niets gegeten.
    Toen we doodleuk gevraagd werden of alles naar wens was en we aangaven dat dit niet het geval was kregen we alvast het formuliertje voor de derde ronde en ook meteen maar voor de vierde, 'want het was op dit moment toch wel erg druk'. Het halve restaurant was inmiddels leeg, maar goed. Ook de herhaaldelijk bestelde chorizo werd nooit geleverd.
    Onderweg naar het toilet viel het enkele mensen uit ons gezelschap op dat de koks in de open keuken vooral druk waren met grappen en grollen, appen op hun smartphone en eten in het zicht van de gasten. De toiletten zelf waren een smoezelige bende met schimmel en slecht afgewerkte stortbakken en leidingen aan de muur. Ook viel bij de toiletbezoeken op dat er in de buurt van de ingang van het restaurant de hele tijd schorriemorrie blijkbaar doelloos tussen de gasten en het bedieningspersoneel doorliep.
    Toen we een stuk of drie gangen matig klaargemaakte hapjes hadden verstouwd en onze desserts uitgeserveerd kregen wist één van de serveersters uit te brengen dat ze 'een soort tiramisu' bij zich had. Als klap op de vuurpijl: gedurende ons hele diner – dat dus voor het grootste gedeelte uit wachten bestond – zagen we herhaaldelijk muizen door het restaurant lopen.
    Kortom: bediening die niet weet wat ze uitserveert, een chef bediening die loopt te liegen, koks die hun werk niet serieus nemen, lange wachttijden, slechte hygiëne, rondhangend schorriemorrie en ongedierte. Nooit meer La Puerta voor ons dus.

26. Wij hebben er vaker lekkerder gegeten, en het was wat fris binnen.

27. Nog nooit zulke slechte tapas gegeten. Smakeloos, lauw, niet vers maar opgewarmde zooi. Het personeel doet goed zijn best, is vriendelijk, maar alles duurt te lang. Jammer.

28. Uitermate teleurstellend, na lange tijd vaak geweest te zijn, met vrienden hier naar toe? Wat ooit een van de beste tapas restaurants was, is nu een blamage, opgewarmd voedsel bediening die lang op zich laat wachten, mini porties, en je betaald veel geld voor niks. Hoe richt je voorheen prachtige resaurant ten gronde. Onbegrijpelijk!
    Ben er boos en verdrietig weggelopen schaamde me dood want ik had vooraf gezegd hoe goed het was! Nooit mee la puerta, het koste veel geld deze ervaring en kon thuis aan de boterham.
    De bediening was in zijn. Eentje, het duurt nog maar kort al ze zo doorgaan voor ze definitief kunnen sluiten.

Weer een illusie rijker en veel geld armer!

29. Onze serveerster was erg vriendelijk. Goede service. Het eten was ronduit slecht. Niet vers, weinig keuze. Te gaar. Veel te duur voor de kwaliteit. Zonde van ons geld.

30. Barbara van Rijswijk

Heerlijk, vers eten, gezellige accomodaties en heel klant vriendelijk.

31. Dikke tegenvaller. Niet aan te raden! Simpel eten, en veel te duur al met al naar de kwaliteit.

2,4
  32. Al meerdere keren wezen eten, nog nooit slechte ervaring gehad altijd vriendelijke bediening en lekker eten.

33. Met 7 personen via Social Deal hier gegeten. Prima service en bediening. Erg klantvriendelijk. Veel eten. Kwaliteit van het eten past bij de Social Deal prijs.

34. Hier gegeten voor m'n verjaardag met 14 personen all in drinken en 12 tapas per persoon. Was super voor elkaar. Geen lege glazen en eten was super. Eerst chips met dip sausje, daarna brood met tapenade kruidenboter en aioli en daarna twee rondes tapas en een verrassing ijsschaal voor m'n verjaardag. Echt een aanrader.

35. Teweinig personeel waardoor we 2 uur hebben moeten wachten op ons hoofdgerecht wat ook nog eens koud werd geserveerd. En tot slot hadden ze ook geen friet meer.....want die was op!
    Voor ons hier nooit meer......

2,4
  36. Via Social Deal voor 14 euro twee vouchers gekocht. Zouden 16 tapasgerechten per persoon geserveerd krijgen. Allereerst konden we al niet zelf van de kaart kiezen, maar werd er voor ons gekozen. In totaal hebben we 16 tapasgerechten gekregen die we samen moesten delen. Tevens waren de tapasgerechten erg simpel en moesten we een tapasgerecht van 2 dadels, 2 gehaktballetjes, 2 stukjes meloen met ham, 2 stukjes paprika met kruidenboter etc dus samen delen. We zaten absoluut niet vol. Manager legde uit dat wij inderdaad 16 tapasgerechten kregen, maar die moesten delen. We hebben dus 2 rondes met 2 personen gedeeld, wat normaal per persoon geserveerd wordt. We hebben 28 euro betaald voor 16 simpele tapasgerechtjes, belachelijk! Werd afgeschoven op 'het kennis maken met tapas' en als we meer wilde, moesten we dat maar apart bij betalen. Wij komen hier niet meer terug

3,1
  37. Te weinig personeel. Het duurde ontzettend lang voordat we ons eten kregen. Zeker een uur moeten wachten. Cola kwam uit een gewone fles en zat geen prik meer op. Zelfs niet toen deze opnieuw geopend werd. Spareribs waren prima. Ik kom hier niet meer terug.

3,6
  38. Rens Bus

Helaas zeer slecht gegeten. De prijs/kwaliteit verhouding was absurd. Slechte bediening. Het eten was belachelijk slecht. We hebben en uur moeten wachten voor de eerste ronde.

Helaas komen wij hier niet meer terug.

2,8
  39. Locatie was erg koud, dus snel gegeten. De salade die ik besteld had werd bij mijn friet geserveerd, niet in een apart schaaltje. Ik betaalde daar € 4,75 voor, zonder de friet die werd nat door de salade. Dus niet voor herhaling vatbaar. Erg jammer.

40. Ethienne Soyer

Op zoek geweest naar een leuk tapasrestaurant in Arnhem, kwamen we op deze pagina uit: Na het lezen van diverse recensies zowel positief als negatief hebben we toch besloten om dit restaurant het voordeel van de twijfel te geven.. helaas.

De ontvangst was redelijk in orde we hebben niet lang op een tafeltje hoeven wachten deze was jammergenoeg wel uit het zicht van het bedienend personeel wat resulteerde in lang moeten wachten op het eerste drankje. Regel 1 in de horeca, ze eten je arm en drinken je rijk! Leer hiervan

Bij het plaatsnemen viel meteen op, zoals een eerder commentaar ook al vermeldde, dat het servies toch echt aan vervanging toe is. Wanneer de print aan het vervagen is, is dit een goede indicatie. Tevens oogt dit niet heel hygiënisch.

Het is prettig wanneer het personeel vraagt of de werkwize bekend is of dat deze uitleg behoeft. Zo was het ons niet bekend dat het tapas royal menu bestaat uit een selectie tapas waarbij de keuken beslist wat er geserveerd wordt. Wij besloten om verschillende tapas a la carte te bestellen. Waarbij de prijzen varieerden van 3, 50 voor de patatas bravas tot 6,50 voor de gambas in olie.

De kwalteit, presentatie en hoeveelheid van de diverse tapas rechtvaardigden de hoge prijzen absoluut niet. De kok is blijkbaar een groot fan van chillisaus dit kwam terug in de patatas bravas, het schaaltje nachos wat bij binnenkomst werd gegeven en bij het bliksems biefstukje. Kleine tip, als de porties al niet zo groot zijn serveer het dan in kleinere bakjes dan doet het optisch meer aan . De hoeveelheid en smaak van de spareribs was daarintegen wel heel goed maar daarvoor ga ik niet naar een spaans restaurant.

Het positieve van de avond was het gezelschap, ik zou dit restaurant niet aanbevelen wanneer men echt van de spaanse keuken wil genieten maar wel als je een grote interesse in oude kelders hebt

2,5
  41. Ik kan dit restaurant aan iedereen aanraden. Gisteren wederom geweest, super vriendelijke bediening, eten was heerlijk en sfeer is goed. Voor ons dikke 10, wij komen zeker snel weer terug 👍👍

42. Wij hadden nog nooit tapas gegeten, maar we hebben hier een zeer smakelijke kennismaking met tapas gehad.
    Heerlijke gerechten, goede bediening en een leuke sfeer zo in de kelder.
    Top, als ik in de buurt ben zeker weer.

43. Heerlijk gegeten en gedronken. Gezellig kunnen babbelen met het personeel. Voelde je er gelijk thuis. Alles heel gemoedelijk. Voor herhaling vatbaar.

44. Gisteren avond heerlijk van de 12 tapas grande genoten. Het smaakte allemaal heerlijk. Wij hebben er van genoten. Ook zeer te spreken over de service van onze gastvrouw ryanne die ons het gevoel gaf echt uit te zijn. Ondanks een ticketveiling voucher voelden wij ons net zo welkom. Tot een volgende keer die zeker komt.

Afz. rene.

45. Eten was lauw en van matige kwaliteit. Bediening is wel erg vriendelijk. Alleen de prijs-kwaliteit is echt niet goed. Vrij prijzig voor wat je krijgt. Helaas echt niet lekker.

3,9
  46. Annemarie

Eten was van matige kwaliteit, de inktvisringen waren bijvoorbeeld erg droog, de ham van matige kwaliteit en de meloen niet rijp. We brandden ons bijna aan een kaars en er viel een plant op mijn vriendin haar hoofd. Het personeel daarentegen was uiterst vriendelijk, gastvrij en professioneel.

47. Ik kom hier regelmatig met vrienden of familie! Ik snap dan ook niet waar alle slechte reacties vandaan komen. Het eten is heerlijk, en prijs kwaliteit vind ik prima. Altijd netjes bediend en lekker gegeten. Ik kom gewoon weer terug bij jullie hoor :)

48. Op zaterdag wezen eten, ontzettend lang op alles moeten wachten. Voordat de menukaart kwam, voordat de bestelling werd opgenomen etc. 20 euro betaald p.p. voor 9 tapas, wat ik overigens niet echt tapas gerechten vond. Daarentegen smaakte het wel goed. De bediening was aardig maar het duurde allemaal veel te lang. De verhouding prijs en kwaliteit is echt heel erg slecht. Niet voor herhaling vatbaar.

3,7
  49. Gister hier gegeten. Als je de menukaart ziet verwacht je lekkere, verse, Spaanse tapas, maar helaas. Eerst worden er nacho's op tafel gezet, vervolgens brood waar we apart voor betaald hebben achteraf, terwijl we voor onbeperkt tapas gingen. Vervolgens opgewarmde magnetron gerechten zonder smaak. Alles was zout. Je proeft dat ze bezuiningen op kwaliteit.
    We waren zowat de enige gasten en we hebben ruim 2,5 uur daar gezeten voor 3 rondes tapas. Het duurde veel te lang. Ook de carpaccio als voorgerecht was slecht, niet zoals carpaccio hoort te zijn.. Alle gerechten waren duidelijk niet vers en bij onze tweede ronde werd ons verteld dat er geen biefstukjes en varkenshaasmedaillons meer waren. Erg slecht, zeker met de beperkte keuze die er al is. Achteraf geen korting of iets dergelijks, maar een fikse rekening voor 4 personen.
    Kortom, zeker niet voor herhaling vatbaar. Wij gaan wel ergens anders weer lekkere tapas eten.

2,3
  50. Vandaag hier voor het eerst gegeten. De sfeer is op zich wel goed in dit restaurant, maar de prijs/kwaliteit verhouding is slecht. We hadden tapas besteld voor 20 euro per persoon. In totaal krijg je slechts 9 kleine gerechten (die overigens wel goed smaakten) en hier betaal je dan 40 euro voor. Met gemiddeld 4,5 kleine tapas gerechten zit je hier dus niet vol van, maar je betaalt wel de hoofdprijs. De menukaart was ook erg onduidelijk. De sfeer daarentegen was wel gezellig en de service was matig, maar wel voldoende. Al met al is het niet voor herhaling vatbaar, tenzij je een maagverkleining hebt gehad en veel geld wilt betalen voor weinig eten.

51. Vrijdag hier gegeten. Inrichting erg oud met de kauwgum onder de tafels geplakt. De borden waarvan je eet zijn ook aan vervanging toe. Uiteindelijk gekozen voor de spareribs. Niks te duur maar dat zou ook niet mogen omdat het vlees niet mals is en ook niet van het bot valt. De friet was nog gedeeltelijk ongebakken en dus hard. De aardappeltje met chili en cocktail saus was wel lekker. De bediening was ook niet super. De dame die wij hadden als serveerster liep zeer ongeïnteresseerd rond en er werd dus niet gevraagd of we nog wat te drinken wilden. Voor ons dus niet voor herhaling vatbaar.

2,7
  52. De mensen die hier graag komen eten hebben waarschijnlijk iets aan hun smaakpapillen? Het eten is er rond uit slecht! We hebben vijf verschillende tapas gerechten besteld. Waarvan alle vijf niet te eten waren. De champions in knoflook smaakten niet naar champions maar naar plastic in maggie, de zalmwrap was gemaakt van een zweterige smakeloze pannenkoek en over de vulling nog maar niet te praten. De gevulde paprika was zeker gevuld maar met een kilo suiker! En dan nog de spare ribs! Wat alle andere gerechten te veel hadden dat had de spare rib te weinig. Er zat gewoonweg geen smaak aan en het vlees was van de kwaliteit: "supermarkt kiloknallers..."

Als kok van een restaurant zou het mij de eer te na zijn om zoiets aan je gasten te serveren. Dus besloot ik aan te geven bij de bediening dat het eten niet goed was. Na een kort gesprek met de kok kreeg ik als reactie op mijn feedback naar hem te horen dat het dan waarschijnlijk niet mijn restaurant was. Ik besloot daarop te melden dat als dit echt zijn overtuiging was hij zijn vak niet verstond. Hierop kreeg ik als reactie dat we waren uitgesproken. Daarna liep hij boos weg zijn keuken in.

Dus mensen als tapas je ding is moet je dus volgens hun eigen kok niet bij hun zijn!

1,6
  53. Lekker eten, goede sfeer en bediening!

54. Het restaurant zag er leuk uit en daar bleef het ook bij, we moesten elke naar voren lopen of ze iets te drinken wilden opnemen en daarna moesten we weer naar voren om te vragen waar het bleef.

Het eten was koud en de merendeel gewoon echt niet lekker, ook duurde het erg lang voor het eten een keer kwam. We hebben meerdere keren geklaagd en het enige wat ze deden is in de verdediging schieten.

Kortom: zonde van je geld en je avond!!

56. Vorige week hier voor het eerst geweest, je moet geen claustrofobie hebben dan zit je hier helemaal verkeerd. De trap naar beneden is zeker voor oude personen niet aan te raden.

Ontvangst was niet echt gastvrij, zeker dat we hier voor de eerste keer waren (ook laatste) werden we niet echt welkom geheten. Even in het kort maar, voor ons de eerste keer dat we tapas probeerden, er werd niet uitgelegd hoe dit werkte en wat en hoe we een keuze moesten maken, zeg maar wat jullie willen bestellen werd er gevraagd!! Dan toch maar iets van de kaart besteld, nou we zijn wel iets gewend maar wat we hier allemaal kregen was allerminst van kwaliteit en smaak.

We vroegen om een karafje water, helaas ze hebben alleen maar flessen water (echt gastvrij) de rode wijn en rosé leek wel aanmaaklimonade (smaakte erg waterig).

Om een lang verhaal kort te houden: niet welkom, niet lekker gegeten, bijna geen vriendelijke bediening en een torenhoge rekening.

Voor ons vieren de eerste en zeker ook de laatste keer hier.
    Oordeel zelf maar, succes.

3,4
  57. Gisteren heerlijk gegeten met mijn vriend! Overal meer dan genoeg van! Personeel zeer vriendelijk en genoeg ruimte voor een goede prijs. Volgende keer komen wij zeker terug!

58. Slecht eten, lijkt wel opgewarmd blikvoer. Heeft ook niets met Spaanse tapas te maken. 5-7 euro voor kleine porties tapas is best veel. 10 Tapas gerechtjes, en je bent al ruim over de 50 euro heen. Dat is veel geld, voor matig eten.
    Geen aanrader! Grote groepen maken het erg lawaaierig. Kunnen zij niets aan doen, maar is toch vervelend.

1,5
  59. Jammer van de tortilla chips die aan tafel werd gebracht als gruis, lang wachten 2e portie. Geen aanmerkingen, lekker eten voor weinig.

60. Nou nou, het was heerlijk! Goede kok. Ik heb nu mijn buik te vol gegeten! Nogmaals heerlijk en mijn vriendin was ook super tevreden. We gaan nog wel een keertje terug voor de andere tappas.

61. Heerlijk gegeten, all you can eat tapas! Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het duurde soms wat lang voor de volgende ronde werd geserveerd maar ach de sfeer was goed en het eten heerlijk.

62. We zijn hier wezen eten met een Bongo-cadeaubon. De studentes die bedienen zijn aardig en doen hun best, maar voor lekker eten hoef je hier niet te komen. Ik zag helemaal voor me hoe ze de 'door de keuken geselecteerde tapas' uit hun blikjes en potjes stonden te scheppen. Hier wordt niet gekookt, alleen opgewarmd. Bij de warme tapas dan hè?

63. Onbeperkt spareribs besteld en maandmenu, eten was matig. Klaar met eten, geen spareribs meer gekregen? Kom niet meer terug.

2,4
  64. Hele goede ervaring met dit restaurant, zeer goede, vriendelijke en behulpzame bediening! Het eten was erg lekker en het restaurant is heel sfeervol. Gezellig druk maar niet allemaal hutjemutje op elkaar. We hebben hier samen met een groep van 11 personen gegeten, en iedereen was even enthousiast! Voor de liefhebbers van tapas een echte aanrader!

65. 2 keer gegeten hier. De aardappeltjes en saus zijn om te smullen! Spareribs hebben wat weinig vlees. Je merkt dat als je ergens spareribs eet en het vlees laat goed snel los, en er zit veel op, dat het goede kwaliteit is en dat heb je bij La Puerta wat minder. En dat is jammer!

Ook zag ik dat de marinade er met een kwast op gesmeerd wordt voordat het de oven in gaat. Een beetje spareribs restaurant marineerd dit 24 uur van te voren. Dat was ook wel aan de smaak van het vlees te merken.

Personeel daartegen erg vriendelijk en vlot. Vind het een gezellige uitstraling hebben.

66. kees

67. Ik ga hier iets te vaak eten, ben al een aantal keer teruggekomen speciaal voor de heerlijke spareribs (onbeperkt). Doe me een plezier en bestel er de patatas bravas bij (in plaats van friet), daar krijg je geen spijt van! Ook de sangria is er fantastisch, neemt me elke keer weer terug naar Spanje. De tapas heb ik er nog niet gehad, ben het steeds van plan maar val dan toch weer voor die spareribs...

68. bert de vis

Gister geprobeerd om lekker een tapas-avondje te houden; na een warme ontvangst werd er een tafel die net vrij was gekomen voor ons schoongemaakt, vrijwel direct werden wij door de sfeervolle werfkelder heen geloodst.

Eenmaal aangekomen bij ons tafeltje hebben we op ons gemakje de menukaart kunnen inzien, letterlijk want het duurde een poos voordat wij ons drankje konden bestellen.

Na een klein half uur hadden we dan eindelijk ons flesje huiswijn op tafel staan, de tapas die lieten nog even op zich wachten.
    De bediende kwam uiteindelijk na 3 kwartier aanwandelen met onze tapas, we hadden er 9 besteld per persoon maar kregen er 5 op tafel gekwakt. Eetsmakelijk werd er nog half nageroepen terwijl de bediende alweer op weg was naar de volgende tafel.
    Geen karafje water voor ons, althans we kregen de tijd niet om dit te bestellen.

Na de smakelijke (schijnbaar) eerste ronde van de tapas konden we een 2e poging wagen voor onze karaf met water. Dit werd genoteerd en net zo hard weer vergeten; superfijn!

Nadat de 2e ronde tapas aan kwam gevlogen hebben we nogmaals om die.. je raad het al.. karaf water gevraagd. Antwoord was (half weglopend) "ja is goed".
    De 2e ronde tapas was minder prettig, droge ongemarineerde spare-ribs, droge kippenvleugels en last maar zeker not least; een champignon gevuld met overheerlijke roomkaas, een walnootje en met een zeer bijzondere topping op de roomkaas: het was wit, hard en behaard.

Dit was een duidelijk geval van eens maar nooit meer.

69. Gister wezen eten met een gift for 2 bon. Er was erg vriendelijk personeel, snelle bediening en super goede tapas. Voor herhaling vatbaar. Hier kreeg je waar voor de bon. Groetjes Peter en Nolda

70. Theo & Dea

Valentijn. Ik was niet de enige die dat dacht. Er moest wat ingeschoven worden, heeft onze stemming niet bijzonder beïnvloed. Wat Ik spijtig vind is dat ik mijn spa rood niet uit het flesje geserveerd kreeg (grote fles?). Jammer. Voedsel was prima, gesmuld, alles op. De sfeer, ondanks de drukte, was niet vervelend. Wat wil je met Valentijn? Bij het afrekenen vroeg ik la Cuánto por favor dat leidde tot hilariteit, niks mis mee en bij weggaan Buenos noche, tenslotte zijn we in La Puerta. We komen zeker terug. Dank en alle goeds.
    D&T

71. Bediening altijd vriendelijk en gezellig. Wederom lekker en ontspannen gegeten met de familie. Tomatensoep voor kind aangepast. Was geen enkel probleem! 1 tip; Menukaart mag wat duidelijker.

72. Charlotte

Goede ervaring, leuke sfeer! Onze twee persoonstafel wel wat krapjes tussen het pad en de muur. Verder enorm goed gegeten.

6,3
  73. Menukaart zeer onoverzichtelijk... Echt niets van te maken. Gerechten voldoende maar had wel het idee dat ze er zo min mogelijk energie in staken en het zo weinig mogelijk mocht kosten. Sfeer is wel leuk!

6,7
  74. Waren met een groep. Duurde even voordat de bediening door had dat iedereen wel wat te drinken wilden bestellen (sommige schoven wat later aan). Menukaart liet lang op zich wachten. Zelf maar bediening aangesproken. Bediening kwam chagrijnig over. De menukaart was slecht te lezen, rommelig, onoverzichtelijk... Uiteindelijk met z'n allen aan de tapas gegaan. Weer zelf bediening moeten aanspreken om wat te bestellen. Eten liet lang op zich wachten. Ruim een uur! Een tafelgenoot sprak de bediening aan of frituren (veel gefrituurde gerechten besteld) nu een uur moest duren. Er werd ons medegedeeld dat alles vers bereid is bij hun en dat dat gewoon langer duurt. Eten gekregen, maar frietjes moesten nog nakomen. Misschien moest de aardappel nog gesneden worden? De tapas was veel en gewoon lekker. Voor de rest een sfeervol restaurant. Bediening kan beter!

75. Ontzettend lekker eten voor een goede prijs! De porties zijn, voor tapas, royaal. De champignons vond ik erg aan de zoute kant. De garnalen, gevulde pepertjes erg lekker. Meestal vind ik de gehaktballetjes bij tapas restaurants niet zo bijzonder en een beetje flauw, maar deze vond ik erg lekker!

Ik raad iedereen dit restaurant op een bijzondere locatie (in de stadskelders van Arnhem) aan!

76. Gister voor het eerst bij La Puerta geweest. Maar ook gelijk voor het laatst. Diverse tapas besteld waaronder gevulde champignons, spareribs en varkensmedaillon. De spareribs waren wel lekker, de champignons uitgedroogd en de varkensmedaillon lekker van smaak maar nog net iets te rauw. Vervolgens als dessert een chocoladedessert besteld die extra op het bord stond (niet op de kaart). Hier stond bij een chocolademousse van bruine en witte chocola en chocolade ijs. Vervolgens een half uur op het dessert gewacht en hier kregen we 3 bollen chocolade ijs en iets wat op een bruine chocolademousse moest lijken in een bakje. (waar is de witte chocolademousse?). De chocolademousse was niet luchtig en lauw, het leek meer op lauwe slagroom met een bruine kleur. Aangegeven bij de borden afhalen dat de mousse niet lekker was, als antwoord kregen we: 'ja klopt, deze is net gemaakt vandaar dat het ook zo lang duurde' (mousse moet toch minimaal een aantal uur in de koeling staan voordat het geserveerd kan worden. Dus ze weten dat het niet gelukt is en toch wordt het geserveerd. Op het bord stond € 6,00 voor dit dessert en op de bon € 6,90. Na hier mijn beklag over te hebben gedaan wordt er eerst gedaan alsof ze je niet horen en wordt het totaalbedrag nogmaals gezegd. Uiteindelijk is het dessert van de bon gehaald, maar dit ging niet van harte.

77. Eten was heerlijk. Koffie latto machiata was lauw en smaakte niet naar koffie. Helaas hadden we geen tijd om te reclameren ivm trein. Maar zou ook niet nodig moeten zijn.

78. Het is erg gezellig, vooral omdat het onder de grond zit!
    Ze hebben lekker eten en een goede service.

79. De sfeer/ambiance is top dat hebben ze zeker goed gedaan, de eerste indruk was goed, tot dat we aangesproken werden voor onze bestelling, de serveerster beleef klanken roepen als Huhh en wat (omdat ze niet echt bezig was met ons). Over het algemeen heeft het gesmaakt maarja als ik de zelfde producten haal bij de aldi zal het ook smaken, ik bedoel patatas bravas zijn ( in mijn woordenboek) geen krieltjes met ketchup/mayo. Ook geef ik de voorkeur aan verse producten ipv bv champignons uit blik

80. Pas nog met goede vriend Spare-ribs gaan eten in de kelders van La Puerta. Weer erg goed bevallen, Spare-ribs en vooral ook de Patatas-bravas zijn erg lekker.. Onbeperkt voor € 14,50 helemaal geen slechte keuze dus :-) Lekker hoor!!

81. Tom 182 punten

Weinig tapasbarren in arnhem, dus weinig concurrentie, je start met taaie tortillachips met C1000 ketchup, alles veeeel te zout, gehaktballetjes zo uit blik, rest gaat wel. Bediening rekening van 78 euro gekregen, terwijl 34 moesten betalen...toch gek dat veel mensen positief blijven...

82. Alwin bloem

Ik ben zeer chique en goede restaurants gewend en had een gift for 2 cadeau gekregen. Nadat ik een mix van positieve en negatieve reacties had gelezen ging ik met een kleine tegenzin erheen.
    De service was de grootste klacht welke ik op deze site las. Nou la Puerta krijgt echt een 10.
    Ik had de menu kaart niet goed gelezen en iets verkeerd besteld. Kosteloos en in een moordendtempo stond een nieuw gerecht voor mijn neus. De rest van de avond ook goed bevallen en je kan je eigen tempo bepalen qua serveren.

Ik zeg voor een leuk cadeau of gezellig even een hapje echt de moeite waard. Wil je de hele avond uitgebreid uit eten met de beste wijnen, dan zijn er andere restaurants in de omgeving aan te raden. Eetsmakelijk

83. Ik eet hier regelmatig en heb alleen maar lof voor dit restaurant. De kwaliteit van het eten is zeer goed en het is niet duur + het personeel ziet er verzorgd uit en is zeer attent. Zeker een aanrader!!!!

84. Roy 17 punten

Gisteren samen wezen eten voor de film. Als spanjaarden hadden we eens zin in spaans eten. Goede sfeer en aankleding. Bediening waardeloos! Lang moeten voor we de menukaart kregen en de drankjes werden gevraagd. Lang moeten wachten voor de drankjes kwamen. Bestelling moest in het Nederlands want hij wist de Spaanse benaming niet! Wat een lachtertje! Er is nietéén keer geïnformeerd of alles naar wens was. Niet gastvrij en proffessioneel! Eten was niet verkeerd. Mag wel wat meer knoflook en smaak. Bestel je pan con ajo.. blijkt dat gewoon stolbrood met kruidenboter te zijn. In de keuken allemaal Hollandese jonge mensen.. tja dan krijg je ook geen Spaans eten! Tip aan de eigenaar: laat de naam Spaans restaurant weg, want dat is het net niet en doe wat aan je personeel!

6,3
  85. Snel geholpen, lekker en warm gegeten en voor een vriendelijke prijs.

86. Voor het eten zou ik nog een keertje gaan, voor de bediening absoluut niet. 1 ober was vriendelijk, maar erg bleu en de bedienende dame ronduit onvriendelijk op het onbeschofte af. Lang moeten wachten om te kunnen bestellen. Daarna lang wachten op het drinken. Toen weer lang wachten op het eten. Na een uur 1 keer te drinken gehad en nog niets te eten. Gelukkig maakte het eten een hoop goed. Heerlijke gamba's en ook de varkensmedaillons zijn een aanrader. Het toetje viel echter weer tegen. Een dame blanche die al een tijdje gestaan had blijkbaar, de slagroom en het ijs waren al bijna volledig gesmolten. Een tip voor de eigenaar, neem wat meer en kundig personeel in dienst. Een volle zaak met drie man willen bedienen is funest voor je klandizie. Mensen komen namelijk niet alleen voor het eten, maar ook voor het totaalplaatje.

87. Met onze dinnerfor2-bon zijn we (weer eens) gaan eten bij La Puerta. De bediening was vriendelijk en voortvarend, de (2x8) tapas waren heel gevarieerd en verrukkelijk en de sfeer onder de oude keldergewelven is prima. Een uitstekende en betaalbare gelegenheid in het hart van Arnhem, waar je graag terugkomt (wij inmiddels 4 maal).

88. Omdat wij een Bongo-bon hadden gingen wij naar La Puerta om wat te gaan eten. De bon hield in 2 x 5 tapas. En drinken voor eigen rekening. Er zat geen prik in de 7-up en hij was lauw. Ook de wijn smaakte niet. Kwa sfeer zag het er redelijk leuk uit zo in de kelder, afgezien van de bedrading..Ook het eten viel tegen. Ik vraag me af of de kip wel gaar was. Ook was het lauw en dus niet erg lekker. De bediening was traag. Wij komen hier niet weer en we zullen het ook niet aanraden om heen te gaan!

3,6
  89. Alhoewel de service er soms een beetje aan over laat, toch een uitstekende keuken in huis. Heerlijk en vooral het vlees echt bereid met liefde.

90. Hans&Elly

Nou Nou, Jammer van deze tapasbar.
    Ik kwam vaker hier eten, maar het personeel en eten is heel erg achteruit gegaan.
    Bediening snapt werkelijk niet hoe het werkt, klantonvriendelijk.
    Eten lauw en niet smaakvol, en het was daar zo lekker.

2,7
  91. Hadden een bon van Living Social dus prijs/kwaliteit was niet van toepassing.

Waren vrij vroeg maar werden goed en vriendelijk geholpen door toch wat onervaren personeel.

Verder super locatie met lekkere sangria's

92. De bedoeling was gezellig met ons gezinnetje te eten, maar door de uiterst trage bediening en matige sfeer (ondanks de grappige locatie in de kelders) werd het toch een anticlimax. Aandacht geven aan de clientèle is iets wat maar een beperkt deel van de bediening in het vaandel had staan.
    'Onbeperkt gamba's eten' wordt vooral beperkt door het halve uur wachten op een 6-tal (beste lekkere) gamba's.
    Gemiste kans La Puerta!

6,1
  93. Ik ga hier altijd heen als ik in Arnhem ben. De locatie is wat onopvallend omdat er 2 ingangen zitten waarvan 1 in een steeg en de andere wel bij de winkelstraat. De tapas is erg lekker vooral de gamba's zijn erg lekker. De menukaart is leuk samengesteld en het restaurant heeft een warme sfeer.

Ik zou dit restaurant zeker aanbevelen als u lekker gezellig met z'n tweetjes uit eten wilt. voor groepen is het ook zeer geschikt.

94. Leuke sfeer, goede bediening. Ga regelmatig eten bij La Puerta. Vooral de gamba's en de gevulde champignons zijn erg lekker. Ga zeker nog vaak eten bij La Puera. Een echte aanrader.

95. Niet naar toe gaan!! Waardeloos. Je zit 2 uur te wachten op 10 miniporties. De bedieining komt zelfs niet als je 5 keer gevraagd hebt. Drinken komt niet. Geen servetten. Het eten is saai. Nog nooit zo slecht gegeten.

96. Karolos

97. Vanwege een verjaardag naar dit restaurant gegaan. Eenmaal binnengekomen een leuke setting in de oude kelders van Arnhem. De menukaart krijg je in de vorm van een oude LP, tot zover een leuk begin van de avond.
    Als een serveerder de bestellingen op komt nemen en ik vraag hoe het in zijn werk gaat aangezien er niet 1 menu is maar meerdere tapas geeft hij bot aan dat er niets uit te leggen is en ik gewoon moet lezen wat er op de kaart staat, daarnaast kijkt hij niemand in de ogen aan.
    Eenmaal de gerechten besteld duurt het maar liefst 1,2 uur voordat er opgediend wordt. Hongerig als je bent begin je lekker te eten, maar het moge niet zo zijn. Ik heb nog nooit zo slecht gegeten! Inktvisringen die zo enorm zout zijn dat je de volgende dag de hele dag van collega's aan moet horen dat je knoflook op hebt. Stukjes plastic in het eten. Lam wat totaal niet gebakken is. Niets maar dan ook niets is op smaak gebracht en bevat alleen maar heel veel vet en knoflook.
    Tussendoor kwam er nog een serveerster die alleen maar liep te hoesten op onze borden en te kennen gaf dat ze de menukaart nog niet kende.
    Sorry hoor, maar ik kan hier totaal geen voldoende voor geven, het is ronduit schandalig dat mensen dit accepteren.
    Ik ging deze avond heel teleurgesteld naar huis. Mij zul je hier niet meer terugzien.

98. Emma 269 punten

Al een paar keer bij dit restaurant geweest met verschillende gezelschappen (familie, vrienden, met zn tweeën en met groot gezelschap). Eten is prima, geen culinaire hoogstandjes maar lekker eten voor een schappelijke prijs. Op drukke avonden duurt het soms redelijk lang voor de gerechten geserveerd worden, maar bediening is vriendelijk en de sfeer is goed dus het is niet heel storend. Ook met verschillende eetwensen (vegetariër en iemand die geen vis lust) toch voldoende gerechten om uit te kiezen.

99. We hebben hier erg lekker gegeten, we hadden een gift for 2 kaart we vonden het wel jammer dat we geen keus mochten maken, want dan hadden we niet voor een spinazietaartje, inktvisringen en spare ribs gekozen. Maar de rest was allemaal super lekker! Wil hier zeker nog een keer terug om zelf van de kaart te bestellen!

100. Een erg leuk en gezellig tapas restaurant. Het eten is heerlijk en de keuze voldoende. Kortom goed en gezellig eten in een leuk ingericht restaurant. Ook niet onbelangrijk, het is zeker niet te duur.

We komen er een paar keer per jaar en dat al 6 jaar intussen.

Echt een aanrader!

Mvg. Richard.