La Puerta in Arnhem

U kunt (overdekt) parkeren in parkeergarage 'Centraal', parkeergarage 'Langstraat' of op de 'Blauwe golven' (onder de Nelson Mandela brug)

Wat La Puerta vooral wil, is gezelligheid bieden! Je komt binnen, eet een paar tapaatjes, proeft van elkaars gerechten en geniet ongedwongen". Dat kan dus ook gerust om vier uur s'middags zijn als pauze tijdens het winkelen. Even een soepje eten, een stokbroodje of wat olijven en dan verder de stad in. De historische stadskelder met authentieke gewelven is een prima locatie voor La Puerta

1208643958 10
1220991150 10
1239511939 73
1264206324 68
1319768690 60
1406199037 66
1424719826 68

1. Had weer een leuke ervaring in jullie restaurant. Dit keer vond ik het bestek iets beter dan de vorige keer toen ik daar was. En niet te vergeten die mooie jongens die daar werken, de obers. De koks niet zo hihi. Kom wel snel weer langs hoor.

Neville.

2. Het eten was heerlijk en de bediening erg vriendelijk.

3. Het eten was heel erg lekker en de sfeer goed maar wat het bestek betreft kunnen jullie er best wat aan doen. De vorken vooral, die worden niet goed gewassen en de glazen daar zie je nog de afwasrestjes opzitten. Voor de rest was het wel goed en we werden goed ontvangen en tijdens vertrek ook gevraagd hoe we het hadden ervaren en m'n vriend had ook tegen degene die het vroeg gezegd over het bestek. Ik denk dat ik de volgende keer het restaurant in Utrecht ga bezoeken dan kan ik vergelijken wat nou het verschil is qua service etc etc.

4. Heel matig gegeten vandaag. Qua prijs verhouding onder de maat. Wc waren smerig. Cocktail werden onbeperkt aangeboden maar waren qua smaak waardeloos. Vis was droog en coquilles smaakte naar zwavel. Het is erg achteruit gegaan vlees heel klein. Krijg de indruk dat men de kosten moet dekken op basis van kwaliteit.

5. Restaurant was te klein donker rommelig, eten kan beter..

6. Dennis Scholten

In het verleden vaker geweest. Was toen altijd wel van goede kwaliteit. Na een tijd van ongeveer 1 jaar weer gegaan omdat zoon jarig was en daar graag weer heen wilde. Ik moet echt zeggen dat de kwaliteit van de vlees en vis producten behoorlijk is gedaald.
    Zo waren de zeetong en gamba's behoorlijk in maat gedaald, is gewoon een veel goedkopere soort. Ook de entrecote was taai, wat voorheen toch echt niet het geval was. De lamsrack was 1 en al zeen, niet te kauwen zo hard. De vanilie saus voor bij de crêpes was 1 en al klont. De oesters waren zo klein, te zielig om ze te eten, wilde ze bijna terug in het water gooien om te laten groeien.
    Maar even zonder gekkigheid, de kwaliteit is echt met sprongen achteruit gegaan. Waar voorheen echt kwaliteitsproducten werden gebruikt, wordt nu duidelijk gekozen voor goedkopere varianten, wat zeker in kwaliteit en smaak scheelt. Mijn mening is om voor dit geld beter naar een ander goedkoper all you can eat restaurant te gaan. Dit scheelt zomaar 15 euro per persoon!

7. Het restaurant is een voorbeeld van hoe het moet zijn. Zeer lekker gegeten. Zeker een aanrader!

8. Heerlijk eten. Gezellig.

9. Wat een smerige tent. Hier wezen eten op aanraden van vrienden. Denk dat dat een grap was. Alles is ranzig, waaronder: Opscheplepels, eten, servies, en de tafels.

10. Wat een verschrikkelijk restaurant. Het eten is smaakloos, onhygiënisch aangezien er in ons eten haren in zaten. Ook de opscheplepels vettig en worden niet vervangen/schoongemaakt. Het buffet is ranzig, vette troep. Na 10 min. stonden we weer buiten. Zelfs als je jarig mag je er gratis eten. Ik ga nog liever naar de snackbar!

11. Bij binnenkomst werden we heel onvriendelijk ontvangen. De manager (de vrouw die ons hielp met afrekenen) had een vreselijke attitude en een arrogante houding. Ze was totaal niet klantvriendelijk. Ook was het restaurant erg rommelig. Er lag van alles en nog wat op de vloer wat eten betreft. Het personeel was erg laat met het debrasseren van de vuile borden. Ze schonken totaal geen aandacht aan ons. We waren overigens met een hele grote groep van 12 man. We moesten het personeel telkens zelf bijeenroepen om onze vuile borden op te ruimen.

Het eten was buitengewoon zonder te overdrijven bagger. Het werd niet goed klaargemaakt. De sauzen voor de wokschotels waren erg waterig of te zout. Het vlees op de grill werd niet goed klaargemaakt en hetzelfde geldt voor de vis. We hebben onze borden een aantal keren laten staan doordat het gewoon niet te eten viel. De koks deden totaal niet hun best. De grillmasters deden hun werk onzorgvuldig, slordig en te gehaast, waardoor ze fouten begonnen te maken. Rondom alle bijgerechten was het erg slordig. Er lag heel veel troep langs de bijgerechten en er lag van alles en nog wat in die gerechten dat van andere gerechten afkomstig was. Verder werd het ijs voor de dranken niet bijgevuld. Ook werd er om 21:00 uur al opgeruimd, waardoor er minder gerechten waren en niks meer werd bijgevuld. De koks waren ook totaal niet meer gefocused, waardoor m'n eetlust al snel weer verdwenen was.

Ik moet zeggen dat ik heel diep teleurgesteld ben in Restaurant Vandaag Amsterdam. In de locatie te Utrecht is het eten geweldig, erg vriendelijk personeel, goede koks, het is er altijd netjes, alles ligt op voorraad en wordt op tijd bijgevuld en het assortiment wat toetjes betreft is veel breder en aangenamer. Tot slot wil ik zeggen dat ik mijn poot en mijn lijf niet meer zet en niet meer breng in deze baggertent. Ik raad daarom iedereen aan om 'Restaurant Vandaag Amsterdam Rai' over te slaan.

2,1
  12. Monique Grep

Ga er vaak heen, a.s. dinsdag is mijn kleindochter jarig en gaan wij met de hele groep erheen, verheug mij er nu al op en wat een top personeel, vooral die kale man is fantastisch!!

Zie jullie dinsdag woep woep

13. Het personeel van restaurant vandaag is ontzettend leuk en netjes, lekker gewoontjes en niet gespeeld (of heeel goed). Als je geen grote eter als ik bent is de prijs verhouding niet geweldig, maar dat weet je bij een all-you can eat. Eten was lekker, sfeer gezellig! Enige puntje is de neon/TL verlichting aan de wand, dit is veel te fel en geen gezellig licht om bij te eten, hoe leuk deze letters er ook van de verte uit zien. Maar over het algemeen dus dik tevreden, gewoon lekker eten veel keus. Leuke mensen, top avond gehad. Zelf een goed plekje zoeken en dan is dit een aanrader!

14. Gisteren heerlijk gegeten met mijn vriendin, zoveel keus :) Het is buffet, dus we hadden afgesproken om eerst op onze tafel wat voorgerechten te zetten. Anders zit je weinig samen. We hebben lekker rustig opgebouwd van sushi naar vis dan vlees en gewokte garnalen... Nog heerlijk genoten van de heerlijke kaas en toen het toetje, ziet er niet alleen prachtig uit maar het is zo verschrikkelijk lekker😁
    Personeel super aardig, alles snel van tafel en wat zo leuk is dat er een gastvrouw/manager aan tafel komt, en dat voor een buffetrestaurant dat zegt genoeg.

15. Het is een zeer uitgebreid buffet restaurant met hoge kwaliteits gerechten. Personeel vriendelijk en informeel. Drinken is inbegrepen dus lekker makkelijk als je moet trakteren. Echt een aanrader als je met een groepje uiteten gaat. Nadeel is dat telefonisch reserveren lang duurt, maar online gaat makkelijk.

16. Leuke avond gehad. Iedereen mag zelf zijn eten en drinken halen in een gezellige setting. Bij het buffet kan je vlees, vis of wok bestellen. Ik had vooraf lekkere sushi, een salade, paar oesters. Vervolgens een stukje ribeye en een slibtong met lasagne. Nagerechten zijn teveel om op te noemen. Veel keuze en bijna alles is lekker. Vooral de soepen en sauzen zijn hier echt beter dan elders. Veel mensen van alle nationaliteiten en druk maar een gezellige sfeer.

Personeel is heel vriendelijk, vooral die grote kale vrolijke manager. Voor onze kinderen was het een groot feest, speelruimte en koekjes bakken. Maar ook zeker geschikt voor een personeelsuitje.

Wij komen zeker terug!

17. Zaterdag geweest met mijn familie. Mijn broer was jarig en mocht gratis eten. Het was erg druk maar wel gezellig. Vriendelijk, jong personeel. Goede uitleg over glutenvrij en halal. We komen zeker vaker.

18. Gewoon goed eten voor een knappe prijs. Super voor groepen en feesten. En zeker voor kids.

19. Wil en Jo

Het eten was te koud, net als de sfeer. Wij hadden er wat anders van voorgesteld voor 65.90. Erg ongezellig...

20. We waren van plan hier vanavond te eten, maar na binnnenkomst uiterst onvriendelijk te woord gestaan: of we gereserveerd hadden. Nee, we hebben hier met iemand afgesproken en we willen even kijken of die er al is. Als u niet gereserveerd hebt dan is er niemand die op u wacht.

Maar we willen even kijken, eventueel wachten en misschien wat drinken. Dat kan niet. En dat alles op een uiterst onvriendelijke toon. Een schande voor de horeca in Amsterdam.

Daarna naar de naastgelegen zaak gegaan. Uiterst vriendelijk geholpen en heerlijk gegeten.

21. 9 augustus wezen eten met collega's. Moet zeggen het eten was slecht, zo weinig vooraf. En het wokken stelde niks voor. Er werd niet eens bij gevuld. En al die reclame met vis... heb ik amper gezien. Voor mij geen Vandaag meer. Hoop dat ze er verandering in brengen...

22. Ik kwam hier wel vaker is toch wel makkelijk en fijn als je voor 1 bedrag onbeperkt kan eten en drinken. Alleen na de laatste keer in Vandaag Amsterdam (1-2-15) zal ik er nooit meer komen. Ik ben nog nooit zo onbeschoft behandeld als door de zogenaamde teamleider. Het eten viel die avond flink tegen: wat koud moest zijn was warm, en wat warm moest zijn was lauw of te gaar gekookt. Veel was op en één van de salades rook bedorven.

Dit alles wilde ik melden aan de teamleider om het in vervolg beter te regelen, want je betaald er behoorlijk voor. Ten eerste liet hij mij niet uitpraten, draaide constant met zijn ogen en zuchte overdreven om uiteindelijk mij de les te lezen dat ze meer dan hun best doen en hij het anders ervaarde. Hij is niet de klant die dik betaald, nee een snuggere teamleider zou het gewoon aannemen, excuses maken en beterschap beloven. Dan ben ik al tevreden, nee deze wilde laten zien dat hij een klant belachelijk kan maken.

Prima. Je verliest niet alleen mij als klant, maar ook een boel andere mensen.

23. Heel slecht restaurant. Personeel niet enthousiast. Eten was koud en smaakloos. Zat een hap uit mijn glas. Geef dit aan meneer, pakt het glas en zegt bedankt. Geen excuus helemaal niets. Veel geld voor een slechte kwaliteit en service.. kom hier nooit meer.

PS. als je met veel mensen komt moet ook het totale bedrag ineens betaald worden door 1 persoon, je kan niet allemaal apart betalen. Als je hier ook iets van zegt wordt er niet eens op gereageerd. Dus nogmaals geen aanrader.

24. Gisteren met onze familie geweest voor de tweede keer, het was weer heerlijk! Niks te klagen, vriendelijke en correcte service en steeds alles goed aangevuld. Iedereen was happy en de zelf gebakken koekjes waren het helemaal volgens de jongste van 3 jaar. Al met al 33 tevreden mensen, een echte aanrader dus!! En zeker tot ziens voor het volgende feest (31 Mei 2015).

25. H. Daniels

Het is niet de eerste keer dat wij bij Vandaag waren. De sfeer is er gezellig. Genoeg keuze aan eten en drinken. Goede service, netjes begeleidt naar onze tafel. Leuke bijkomstigheid, als er een jarige is dat die niet hoeft te betalen. Prijs voor kinderen vanaf 12 jaar, volwassen prijs vind ik hoog. Ik zou de kinderprijs tot en met de leeftijd van 12 jaar hanteren. Voor de rest een leuke avond gehad.

26. Wij hebben hier vrijdag gegeten. Ik vind de prijs best duur ten opzichte van het aangeboden eten. Het eten was wel lekker maar ik vond met name het een nadeeltje dat je je vlees en vis (warm) moest bestellen. Dan sta je zo lang bij de grill te wachten. Ik had het handiger gevonden als er ook al wat vlees lag om zo mee te pakken. De Sushi vond ik lekker. Het bestek was regelmatig op en ook de kopjes voor de koffie werden niet tijdig aangevuld en dus kon je ook geen koffie pakken. Wat mij wel behoorlijk tegenviel waren de toiletten. Alle toiletrolhouders zaten met plakband aan de muur omdat ze kapot waren. Dat zag er niet uit. Al met al wel een leuke avond gehad maar ik zou er niet weer gaan eten.

27. 1e kerst voor de eerste keer gegeten bij vandaag Amsterdam. Jammer vond ik dat de borden op de tafels niet geregeld werden opgehaald. Het constant eten halen was niet bevorderlijk voor de samenhorigheid van kerst. Handig was geweest dat er tegen meer betaling bediening aan tafel zou zijn geweest. Het concept is zelfbediening/afhalen van je eten. Dat is op de dagen van kerst niet handig vind ik. De kwaliteit van het eten was voortreffelijk. Mvg Joyce

28. Voor het eerst naar Vandaag Amsterdam geweest. Helemaal tevreden! We mochten eerder dan de gereserveerde tijd naar binnen en al beginnen met eten en drinken. Het vlees en de vis waren perfect gegaard, wat je niet overal ziet. De verse pannenkoekjes en suikerspin maakte voor mij de avond.

29. Gezellige tent met veel keus aan eten. Eten was goed bijgevuld altijd en de prosecco was erg lekker!

30. Op eerste gezicht ziet de entourage er leuk uit. Echter binnen geeft het een totaal ander beeld. Het is niet heel schoon, verlichting die stuk is, erg warm als je in de hoek nabij de keuken een tafel krijgt toebedeeld (geen ventilatie).

De prijs is ten op zichte van hetgeen je krijgt veel te duur. De kwaliteit laat te wensen over. Vleeswaren liggen niet gekoeld en liggen te zweten. Bij de grill ligt de gehele avond een stuk ossehaas ongekoeld op de werktafel. Ten overstaan van de gasten is er zelfs een medewerker die met een emmertje vlees aan een collega komt vragen of het vlees nog goed is. Sauzen bij de grill zijn ingedroogd en ziet er zeer onsmakelijk uit. De desserts liggen er zo lang dat de normaal krokante koek helemaal zacht is en ingedroogd. De ijsbar werkt niet goed. Lijkt meer op softijs dan normaal ijs. Voorraad wordt slecht bijgevuld waardoor tegen het eind van de avond weinig te krijgen is.

Drie kwartier voor sluitingstijd wordt er al opgeruimd. De koks zijn niet echt klantvriendelijk en lijken ongeïnteresseerd. Hebben meer oog voor de vrouwelijke gasten en vinden kletsen met elkaar belangrijker. Werken met weining passie. De medewerkers die afruimen nemen wel de moeite voor een praatje. Er wordt echter wel te vaak gevraagd of het eten allemaal goed is. Een medewerker is zelfs zo amicaal dat deze bij je aan tafel komt zitten en je op zo'n manier aanspreekt als of je met elkaar op school hebt gezeten.

Al met al geen succes gebleken en een tweede bezoek zal er zeker niet in zitten.

31. enny tjong akiet

Heel goed bereikbaar per bus, metro, trein uit alle hoeken van het land. Heerlijk divers gegeten. Voor ieder wat wils. Erg goed en zeker voor herhaling vatbaar. Een aanrader.

32. Mies

33. Shirley Paulus

Ik heb gisteravond hier gegeten en ik vond het echt heerlijk.
    Prijs/ kwaliteit verhouding is het zeker waard. Alles is vers, veel keus
    en het zag er allemaal verzorgd uit.
    Ik kom zeker weer terug!

34. Ben hier op 10 augustus geweest met mijn vriendje, de prijs van 37.95 euro pp voor 3 uur was eigenlijk wat aan de hoge kant. Je hebt wel veel keus, maar even lekker is het niet altijd. Wat ik miste voor die prijs is dat er geen oesters waren die dag. De service was wel ok, en de klantvriendelijkheid van de bediening en gastvrouw(en) waren super. Maar van de koks is het wat minder. Ik snap ook wel dat het moeilijk is om de hele dag te glimlachen en aardig te doen, maar zo verlies je wel klanten. Ik heb een kok een klant zien afsnauwen.
    De sfeer in restaurant vandaag adam moest je vooral zelf creëren, voor de rest zitten de tafels soms wat te dicht op elkaar, waardoor dit restaurant oogt als een vreetschuur. Ten slotte de prijs/kwaliteit verhouding klopt niet helemaal vind ik, de kwaliteit van sommige gerechten en de geringe keuze bij de grill maakte de 38 euro pp niet helemaal waard.

35. Ben hier onlangs geweest met een bedrijfsfeest. Restaurant was afgehuurd door het bedrijf waar ik bij werk dus wellicht is mijn recensie hierdoor niet representatief voor een 'normale' avond. Maar ik heb heerlijk gegeten!
    Alles was vers of werd vers gemaakt, alles was er in overvloed en er was veel variatie. Prima avond gehad dus.

36. raphael

Gisteravond bij Vandaag gegeten. Per persoon € 32.95 betaald.
    Zo-even las ik op de site van Vandaag, dat de prijs op donderdagavond € 29.95 is. Ik heb dus € 6.00 (twee personen) teveel betaald.
    Heb Vandaag verzocht dit bedrag op mijn rekening te storten. Ben benieuwd.

Restaurant stelt niets voor. Eten is van middelmatige kwaliteit. Vlees dat ik bestelde was smerig. Heb ik bij personeel gemeld. Net zo als het feit dat veel toetjes bedorven waren. Het schattige meisje bij wie ik mijn beklag deed, bood mij namens Vandaag een kopje thee of koffie aan! Beetje vreemd in een restaurant waar ook de thee en de koffie onbeperkt kunnen worden ingeschonken.

Het is natuurlijk wel een aardig concept (zo heet dat) maar een bedrag van ong dertig euro is belachelijk hoog. Neem aan, dat dat ook de reden was waarom het grotendeeld leeg was. Zullen iets met de prijzen moeten doen, anders vrees ik dat Vandaag vandaag of morgen op slot gaat.

Raphi

37. Geen service, slechte klantvriendelijkheid.
    Het geheel geeft meer een "goedkoop eten voor weinig geld" idee.

Totaal geen restaurant kwaliteit/-service.

38. Tove Cassøe

Lots of new food to try. New soups, fresh fish, all kinds off meat, and the dessert was a nice surprice with the melting chocolat. Will be there again some day ;-)

39. Sunday

40. Waren met een groep van 18 man. Werden aan 2 tafels verdeeld. Overal lange tafels vrij. Vraag je of je misschien de mogelijkheid heb om daar te gaan zitten kan dat niet want die waren gereserveerd. Wij zelf hadden ongeveer 3 maanden geleden al gereserveerd.

Eten over het algemeen snel koud. Het is het allemaal net niet. 32.95,- die je betaalt haal je er nooit uit.

Leuk bedacht maar het geld niet waard.

41. Ongetwijfeld heel leuk voor stelletjes die graag het gevoel willen hebben om in Torremolinos in een all-inclusive restaurant te zitten en door jan en alleman omvergelopen te worden. Maar waag het niet om hier te reserveren met een groep van twaalf personen. En zeker geen twaalf personenen uit de horeca die het geheel komen checken om eventueel een aanbeveling te kunnen doen vanuit de diverse logies-locaties in de omgeving.
    Als gereserveerde groep van twaalf personen wordt aan je gemeld dat een reservering geen tafel garandeert (wat is het nut dan van reserveren?). Je wordt naar een tafel van tien personenen gebracht. Op de vraag waar de andere twee personen dan plaats zouden moeten nemen wordt eerst heel lang nagedacht en komt geen antwoord waarna de betreffende persoon het liefst heel hard weg zou willen rennen en het je zelf maar uit zou willen laten zoeken.
    Als er dan na tien minuten eindelijk een manager (?) opgedoken is krijg je eindelijk de mogelijkheid om van tafel te wisselen, alleen dan zes om zes dus nog steeds niet bij elkaar. Om je heen kijkend zie je diverse lege mogelijkheden om een tafel samen te stellen en zelfs lange tafels met genoeg plaatsen. ! Maar daar mogen we niet zitten, want die waren gereserveerd.. Pardon?! Net was er gemeld dat het reserveren geen tafel garandeerde?!

Inmiddels ben je het dan al zo zat en is er een tijdstip aangebroken dat het nog onmogelijk is je arrangementtijd te gaan eten, omdat de keuken om tien uur gaat sluiten. Dan heeft het weinig nut om nog verder te discusieren ( overigens zijn dan de tafels die wel mogelijkheden gaven nog steed leeg, en kunnen ze toch niet meer verkopen want de keuken sluit over anderhalf uur) en rest er niets anders dan geld retour te vragen en te vertrekken.

Een gemiste kans voor "Vandaag", gemiste omzet voor die avond, en gemiste kans op positieve feedback.

Het eten niet kunnen proeven, op het eerste oog zag het er aardig uit, maar het zal wel een afspiegeling zijn van het service-niveau.

Maaar ja, hoe haal je het idee ook in je hoofd dat als je samen uit eten gaat je heel misschien ook samen aan een tafeltje zou willen zitten.

En het cijfer vijf voor het decor is meer voor de andere gasten. Die hebben drie kwartier lang naar een staande groep midden in de zaak aangekeken.
    Als de zaak helemaal leeg is (dat beeld zullen ze binnen niet al te lange tijd hebben als ze doorgaan met dit soort taferelen) ziet het er vast indrukwekkend uit.