Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1198106065 98
1497205340 68
1571980159 66
1668119211 80

1. Ton van der Rest

Enige tijd geleden is dit Restaurant van Eigenaar veranderd. Is al wat Langer!

Sindsdien is de Kwaliteit meer dan aardig is : gedaald.

Sorry! Ton.
    Doe er wat aan! Zou ik zeggen.

2. Net een bami rames speciaal afgehaald. De bami was als zodanig herkenbaar. Het andere bakje was gevuld met een mix van doorgekookte groenten, die, op de winterwortel na, volledig onherkenbaar was, veel te vet vlees, wat sponzig en zacht was en glibberde van het vet (niet te verwarren met mals) en een plens saus om alles te verhullen. Daarboven op een stokjes saté van ondefinieerbaar slecht vlees en een droge kippenpoot met satésaus. De sauzen zaten door elkaar, waardoor het niet te eten was. Dit was de eerste en gelijk de laatste keer. Niet eens echt voordelig ook.

1,6
  3. Henk 43 punten

Het lijkt wel alsof er geen goede Chinees meer in de omgeving is. Kan het nu echt niet iets lekkerder? Sommige gerechten roken niet heel fris en ik weet wel zeker dat veel achter al in bakken klaarligt. Kort gezegd: Kleffe hap, niet lekker, vieze nasmaak.
    Zo goedkoop is het niet eens, dus het is wel gewoon jammer.

3,6
  4. Weer een kleffe hap. Loempia besteld, extra doorbakken, beetje knapperig, 2 maal gezegd. En dan krijgen ze het nog voor elkaar een vette kleffe hap. Ligt nu in de prullenbak en het enige wat ze zeggen sorry sorry.

5. Beste Peking eend en speenvarken heerlijk Kantonees food, al meer dan 50 jaar.
    Ik heb wederom weer heerlijk gegeten. Echt een aanrader.

6. sterzo 120 punten

Een paar dagen geleden hier gegeten. Dit is echt een standaard afhaal chinees. Maar dat weet je als je hier gaat zitten.

Om te beginnen is het personeel niet behulpzaam en ongeïnteresseerd. Chinezen die iets met het restaurant te maken hebben gaan zomaar ergens zitten en doen luidruchtig, afijn dat is niet het ergste. Het eten is standaard afhaal; opzich prima, maar dit is niet allemaal traditioneel chinees. Het meerendeel is ook saus en het staat natuurlijk ook in emmers in de keuken al klaar.

De inrichting is verder prima, menukaart nodig aan vervanging toe, net als sommige dingen in het restaurant zelf. Het personeel sloft door het restaurant heen en er kan bijna geen lach af. Wij kregen de menukaarten bijna op de tafel gegooid en we moesten het overige eten zelf maar inpakken. De prijzen zijn ook erg hoog. Zeker ook voor als je aan de rand van het centrum van Arnhem zit.

Erg jammer dit allemaal.

7. Helma Putman

8. We hebben super lekker gegeten, echt Chinees zoals ik het van vroeger ken. We hadden de Peking eend en de babi pangang spek.

9. Ik eet hier altijd top, kom er al meer dan 28 jaar. Stuur al mijn klanten naar Kwong chow. Vooral de peking eend is een aanrader...

10. Heerlijk authentiek Chinees eten bij Kwong Chow in Arnhem is voor ons een echt culinaire beleving .Het is een tijdje geleden dat we hier voor het laatst waren maar het eten smaakt nog net zo lekker als vroeger. Er is in heel Nederland geen betere Pekingeend te krijgen als in dit restaurant. De bediening is goed en de eigenares is nog steeds een uitstekende gastvrouw. Wij komen hier zeker terug.

11. Kom hier wel vaker en was altijd goed. Laatst een keer eten gehaald een grote bestelling. Het was echt niet te eten. Leek wel of er een nieuwe kok is. De smaak van het eten was echt vies. Bij het ruiken van het eten was er al een twijfel. Iedereen was ontevreden en hebben maar minimaal gegeten van onze afhaal bestelling.

2,8
  12. Zodra ik binnen kwam, merkte ik dat ik in een bijzonder Chinees Restaurant terecht was gekomen. Op deze maandagavond was bijna 100% van de stoelen in het restaurant bezet en vrijwel uitsluitend door Aziatische gasten. Een drietal grote families (12-20 mensen) en een paar losse tafels met één Nederlands groepje schakers. Het geheel bood een sfeervolle aanblik ondanks de verder sobere aankleding. Gelukkig hadden we gereserveerd.

Omdat wij 20 minuten te vroeg (!) waren, moesten we even wachten op een tafel. Wel kregen we daarom de eerste consumptie van het huis! Een eerste wow factor. Helaas had een tafel met 20 personen net voor ons besteld en pas toen die 50 minuten later allemaal te eten hadden, werden onze gerechten geserveerd. Wel werd ons potje Chinese thee voortdurend met heet water bijgevuld, overigens zonder bijkomende kosten.

We hadden Beef met Seizoensgroenten (en rijst) besteld en Mie Hoen met Garnalen en Vlees. En van de eerste tot de laatste hap was duidelijk dat dit de beste Chinees in de wijde omtrek betreft. De tweede wow factor dus. Het vlees was zacht en goed gemarineerd. De Paksoi knapperig en verfrissend vermengd met gember en bamboe. De Mie was luchtig en gelukkig niet klef (zoals meestal bij mij). En wat gelukkig ontbrak, was de vage, kleverige, vettige smurrie die zich in andere Aziatische restaurants meestal op je bord vormt. Licht en herkenbaar, dus.

De derde wow factor was de rekening die mijn stoutste dromen overtrof. We hadden zojuist een sterrenmaaltijd genuttigd voor minder dan dertig euro .. samen met z'n tweeën! Wij komen zeker terug met meer gasten en zorgen dan, dat we bestellen vóór al die grote gezinnen die de veelbelovende pekingeend dit keer al hadden opgemaakt ;-)

13. Wauw, eet al een jaar of dertig authentiek Chinees en dat is waar dit restaurant voor staat. Heerlijke oude Chinese inrichting met oude Chinese obers. Geen aanrader voor de simpele Nederlander die een babi-pangang met een groooote loempia eten maar mensen die de echte Chinese keuken waarderen. Wat meteen opviel en een graadmeter is, zijn de Chinezen die hier zelf eten. Top!!!

14. Ging al met mijn ouders heen toen ik klein was ,is ook de enige die goede dim sum serveren in het oosten ,woon al eeuwen in Enschede maar daar is niets van dit te vinden.

15. In 1 woord; top! Het restaurant heeft lekkere gerechten uit de Chinese (Hong Kong) keuken. Een aanrader is dan ook de Peking eend en de speenvarken. Voor een wonton soep kan je daar ook terecht. Niet te vergeten de overheerlijke Dimsums. Deze zijn de gehele dag te verkrijgen.

16. tom jansen

Ja, is beste chinees van Arnhem, vraag naar de chinese kaart, peking eend en geroosterd speenvarken op eenzaam niveau in arnhem. sfeer is matig , het draait goed vlgs mij dus de boel moet goed aangepakt worden. aan de andere kant heeft het ook wel iets

17. Richard van Wijk

18. Één van de weinige plaatsen in de verre omtrek waar daadwerkelijk Chinees eten wordt geserveerd. Ik loop meestal tussen lunch en diner naar binnen om te reserveren, het zit dan stampvol met Chinezen die tegen (Nederlandse?) etenstijd weer verdwenen zijn.

Je gaat hier niet heen voor de bediening, het is echt een eethuis door Chinezen voor Chinezen. Het is aan te raden om met een Chinese vriend of collega hier te gaan eten, er gaat een wereld voor je open. Probeer één van de vele dim sum!

19. Het is een erg goed restaurant, jammer dat ze geen geroosterd varkensvlees hebben bij het afhaal gedeelte Cha Sieu.

Verder helemaal prima.

Wij komen hier vaak! Helemaal toppie, incl Heineken bier, dus wat wil je nog meer?

20. Ravi

21. Samen met een collega (die uit China komt) hier een keer wezen eten. In 1 woord..een aanrader! Dit is pas echt Chinees eten en niet wat je bij een doorsnee Chinees krijgt.

Ik kom zeker nog een keer terug. Toppie!

22. Al een fix aantal keren daar geweest, mijn ideale afhaal Chinees. Met name de rijsttafel, bij de sate moet ik wel altijd zeggen dat ik kip wil, anders krijg je ossehaas. Jam!

23. Heerlijk, eerlijk en authentiek Chinees/Kantonees eten. Traditioneel, vriendelijk personeel. Een aanrader.

24. Rob W

25. Een betere chinees is in de verre omgeving van Arnhem niet te vinden. Perfecte bediening, zeer ruime keus, goede adviezen en heerlijk eten tegen redelijke prijzen.

Wat wil je nog meer?

Jammer dat ze vrijdag gesloten zijn...

26. Stel uit Arnhem

Een van de betere Chinese restaurants in Arnhem. Het eten is er erg goed. Helaas zit het er minder gezellig omdat er veel doorloop in de zaak is ivm afhaalgerechten. De gasten moeten hiervoor dwars door het restaurant lopen, maar de kwaliteit van het eten maakt veel goed. Zelf halen wij hier vaak af. En het valt inderdaad op dat veel Chinezen hier zelf eten dus dat zegt genoeg toch?

27. Ik heb altijd geleerd dat als je ergens lekker buitenlands wilt eten, je een restaurant moet nemen waar die buitenlanders zelf eten. Bij Kwong Chow zit je wat dat betreft goed. Altijd zitten er mensen uit China in het restaurant te eten. Vaak zit het vol. Reserveren is aangeraden. Het eten is er heerlijk (vooral de gerechten die niet zijn vertaald. Vraag er naar). Bediening en uitleg is vriendelijk en goed. Tussen de middag is het Dim Sum-tijd. Veel soorten en bijna allemaal erg lekker.

28. Jules Waterman

Dit is pas lekker. Ik ben door een collega uitgenodigd om daar eens te gaan genieten van onder andere de Peking Eend. Hij heeft gelijk gekregen. Ik ben er inmiddels een paar keer geweest en het eten is formidabel. Dit restaurant kan ik iedereen aanraden.

29. Harco en Claudia

Hier kan je echt chinees eten. Traditioneel bereid. Laat je adviseren door de ober en je krijgt heerlijk eten. De inrichting van het restaurant is wel wat verouderd, maar het is toch erg prettig verblijven. Als je chinees wilt eten is dit ons vaste adres!